Kain_niaK schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:37:
[...]
Dat hangt van vele factoren af maar voornamelijk de prijs. Een halvering en een lagere prijs kan de hashrate op Bitcoin doen zakken, als die te laag is kan het aangevallen worden door partijen die proberen buit te halen. Bijvoorbeeld door een double spend te doen en coins te kopen zonder te betalen.
Het volgende stukje tekst bedoel ik niet vervelend, laat ik dat vooropstellen. Maar vrijwel iedere keer als ik dit topic open (dat is niet heel vaak) zie ik wel weer lappen conversatie tussen jou en 10 andere Tweakers. Het gaat ie-de-re keer vanuit jou over BCH, en het zijn ie-de-re-keer (imho) van die zweverige discussies die je vol passie (daar voor respect, overigens) blijft voeren met andere gebruikers, maar volgens mij geeft hier echt bijna niemand iets om BCH. Fijn dat BCH zo'n geweldige voordelen heeft en dat BTC dood gaat/moet, maar maak daar (zoals je zelf al aangeeft) alsjeblieft een eigen topic voor aan.
Het interesseert mij werkelijk geen hol welke 30 ontwikkelaars actief bezig zijn met BCH, Segwit werkt volgens mij (voor mij) gewoon prima met bekende technische limieten, en daarnaast:
Nog altijd niet het juiste moment. Maar we komen wel dichtbij nu met Bitfinex/Tether. Wanneer de paniek bij BTC holders het grootste is. Wanneer het onmogelijk mogelijk word. Dan is het tijd voor eerst mijn zeven delige Blog series hoe Bitcoin werkt. Die is al een half jaar klaar. En daarna het Grote Bitcoin Cash topic. (moet ik nog maken)

"Als de paniek het grootste is, wanneer het onmogelijke mogelijk wordt, zeven delige blog series en dan ook nog het grote BCH topic"... Wat een lariekoek, zoals ik het lees moet er volgens jou het liefste een soort post-apocalyptische samenleving ontstaan na de grote revolutie die BTC heeft laten vallen, waarna jij iedereen kan 'verlichten' over de allesreddende munt BCH en alle half verdronken personen uit het water kan vissen en kan zeggen "I told you so". Zoals ik al zei: zeer zweverig allemaal en de kans van slagen komt in mijn (vrij gemiddelde) hoofd uit op exact... 0,0%. Maar goed, dit is een openbaar forum en je mag prediken wat je zelf wil.
Nogmaals, ik probeer het niet te persoonlijk te maken, maar het zit mij na een jaar of hoe lang is dit al bezig toch wel dwars. Ik vraag me echt af waarom je zo fanatiek een bepaalde munt probeert te promoten terwijl je niemand kunt ompraten? Ik weet niet hoe dat met anderen zit, maar ik lees steeds vaker gewoon over je berichten heen omdat het toch alleen maar over dat BCH kan gaan.
Toch fijn dat BTC redelijk stabiel blijft, en in ieder geval niet blijft zakken. Ik heb steeds betere hoop dat we over een paar jaar op 2 ton zitten en ik mijn eerste Lambo kan kopen