[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 152 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.547 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
”Satoshi Nakamoto” is massaal bitcoin cash (BCH) aan het minen
Als ik zo de geruchtenstroom lees zijn er 2 ego's aan het botsen.
Craig Wright vs. Roger Ver ?
Dat zou echt lachen zijn, dat de beste maar mogen winnen maarja dat is de BTC al.
Laten ze elkaar de tent maar uitvechten.
Bron: https://dutchcryptotalk.c...n-cash-bch-aan-het-minen/
:+

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 02-05-2019 11:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Dat zou echt lachen zijn, dat de beste maar mogen winnen maarja dat is de BTC al.
Het ontstaan van BCH is het beste wat bitcoin is overkomen. Alle scammers en clowns samengeklonterd op hun eigen gecentraliseerde muntje.
Dat ze nu onderling verder forken en fitties hebben was te verwachten en geeft de ware aard weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:56:
In other news,. Bitcoin >5400 usdt en >5350 pax
When moon?!
BTC valt nu alweer stil, heb er geen goed gevoel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
RaptorXS schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Laten ze elkaar de tent maar uitvechten.
Oh daar zijn ze al een hele poos mee bezig. faketoshi I vs faketoshi II

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

Satoshi, fakesatoshi...
Ik wilde vroeger altijd Marco van Basten zijn en daar maakte ik dan ruzie over met m’n vriendjes wie hem mocht zijn. Boys will be boys?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Kain_niaK schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Dat hangt van vele factoren af maar voornamelijk de prijs. Een halvering en een lagere prijs kan de hashrate op Bitcoin doen zakken, als die te laag is kan het aangevallen worden door partijen die proberen buit te halen. Bijvoorbeeld door een double spend te doen en coins te kopen zonder te betalen.
Het volgende stukje tekst bedoel ik niet vervelend, laat ik dat vooropstellen. Maar vrijwel iedere keer als ik dit topic open (dat is niet heel vaak) zie ik wel weer lappen conversatie tussen jou en 10 andere Tweakers. Het gaat ie-de-re keer vanuit jou over BCH, en het zijn ie-de-re-keer (imho) van die zweverige discussies die je vol passie (daar voor respect, overigens) blijft voeren met andere gebruikers, maar volgens mij geeft hier echt bijna niemand iets om BCH. Fijn dat BCH zo'n geweldige voordelen heeft en dat BTC dood gaat/moet, maar maak daar (zoals je zelf al aangeeft) alsjeblieft een eigen topic voor aan.

Het interesseert mij werkelijk geen hol welke 30 ontwikkelaars actief bezig zijn met BCH, Segwit werkt volgens mij (voor mij) gewoon prima met bekende technische limieten, en daarnaast:
Nog altijd niet het juiste moment. Maar we komen wel dichtbij nu met Bitfinex/Tether. Wanneer de paniek bij BTC holders het grootste is. Wanneer het onmogelijk mogelijk word. Dan is het tijd voor eerst mijn zeven delige Blog series hoe Bitcoin werkt. Die is al een half jaar klaar. En daarna het Grote Bitcoin Cash topic. (moet ik nog maken)
8)7 "Als de paniek het grootste is, wanneer het onmogelijke mogelijk wordt, zeven delige blog series en dan ook nog het grote BCH topic"... Wat een lariekoek, zoals ik het lees moet er volgens jou het liefste een soort post-apocalyptische samenleving ontstaan na de grote revolutie die BTC heeft laten vallen, waarna jij iedereen kan 'verlichten' over de allesreddende munt BCH en alle half verdronken personen uit het water kan vissen en kan zeggen "I told you so". Zoals ik al zei: zeer zweverig allemaal en de kans van slagen komt in mijn (vrij gemiddelde) hoofd uit op exact... 0,0%. Maar goed, dit is een openbaar forum en je mag prediken wat je zelf wil.

Nogmaals, ik probeer het niet te persoonlijk te maken, maar het zit mij na een jaar of hoe lang is dit al bezig toch wel dwars. Ik vraag me echt af waarom je zo fanatiek een bepaalde munt probeert te promoten terwijl je niemand kunt ompraten? Ik weet niet hoe dat met anderen zit, maar ik lees steeds vaker gewoon over je berichten heen omdat het toch alleen maar over dat BCH kan gaan.

Toch fijn dat BTC redelijk stabiel blijft, en in ieder geval niet blijft zakken. Ik heb steeds betere hoop dat we over een paar jaar op 2 ton zitten en ik mijn eerste Lambo kan kopen :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kuusj schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:52:
[...]
Ik vraag me echt af waarom je zo fanatiek een bepaalde munt probeert te promoten terwijl je niemand kunt ompraten?
Roger Ver heeft een aantal shillers op de payroll staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe veel Euro mijn BTC waard is, en heb al regelmatig 100,- per keer laten toekomen via Bitonic. Maar af en toe denk ik wel eens na hoe dat bij echt grote bedragen gaat. Een garantie heb je eigenlijk totaal niet, stel Bitonic gaat failliet of ze besluiten niks uit te betalen heb je (voor zover ik kan vinden) geen poot om op te staan.

Hoe gaan jullie daar mee om? Stel BTC stijgt enorm en ik kan er (stel :P) 50.000,- uit krijgen, dan vind ik dat toch wel veel geld om 'eventjes' naar een partij als Bitonic te sturen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34
Kuusj schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:17:
Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe veel Euro mijn BTC waard is, en heb al regelmatig 100,- per keer laten toekomen via Bitonic. Maar af en toe denk ik wel eens na hoe dat bij echt grote bedragen gaat. Een garantie heb je eigenlijk totaal niet, stel Bitonic gaat failliet of ze besluiten niks uit te betalen heb je (voor zover ik kan vinden) geen poot om op te staan.

Hoe gaan jullie daar mee om? Stel BTC stijgt enorm en ik kan er (stel :P) 50.000,- uit krijgen, dan vind ik dat toch wel veel geld om 'eventjes' naar een partij als Bitonic te sturen.
Kraken of Bitstamp gebruiken, en in gedeeltes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46

Liberteh

All your base belong to me

Kuusj schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:17:

Bitonic verkocht mij Bitcoins voor 2 euro "back in the day". Ontspan, man. Die zijn zo financieel onafhankelijk als je je maar kan bedenken. Zelfde dat mensen zich zorgen gingen maken om de garantie van hun goud pickhammer in de tijd van de goudkoorts omdat de producent wel eens failliet kon gaan

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32
FYI, vandaag is voor degenen die een bitcoin node draaien weer een nieuwe release beschikbaar gekomen: 0.18.0

zie hier: https://bitcoin.org/bin/bitcoin-core-0.18.0/

zie de change log voor de vele (!!) aanpassingen: https://bitcoincore.org/en/releases/0.18.0/ (andere releasenote nog niet gespot overigens!)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Kuusj schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:52:
[...]

Het volgende stukje tekst bedoel ik niet vervelend, laat ik dat vooropstellen. Maar vrijwel iedere keer als ik dit topic open (dat is niet heel vaak) zie ik wel weer lappen conversatie tussen jou en 10 andere Tweakers. Het gaat ie-de-re keer vanuit jou over BCH, en het zijn ie-de-re-keer (imho) van die zweverige discussies die je vol passie (daar voor respect, overigens) blijft voeren met andere gebruikers, maar volgens mij geeft hier echt bijna niemand iets om BCH. Fijn dat BCH zo'n geweldige voordelen heeft en dat BTC dood gaat/moet, maar maak daar (zoals je zelf al aangeeft) alsjeblieft een eigen topic voor aan.

Het interesseert mij werkelijk geen hol welke 30 ontwikkelaars actief bezig zijn met BCH, Segwit werkt volgens mij (voor mij) gewoon prima met bekende technische limieten, en daarnaast:
[...]

8)7 "Als de paniek het grootste is, wanneer het onmogelijke mogelijk wordt, zeven delige blog series en dan ook nog het grote BCH topic"... Wat een lariekoek, zoals ik het lees moet er volgens jou het liefste een soort post-apocalyptische samenleving ontstaan na de grote revolutie die BTC heeft laten vallen, waarna jij iedereen kan 'verlichten' over de allesreddende munt BCH en alle half verdronken personen uit het water kan vissen en kan zeggen "I told you so". Zoals ik al zei: zeer zweverig allemaal en de kans van slagen komt in mijn (vrij gemiddelde) hoofd uit op exact... 0,0%. Maar goed, dit is een openbaar forum en je mag prediken wat je zelf wil.

Nogmaals, ik probeer het niet te persoonlijk te maken, maar het zit mij na een jaar of hoe lang is dit al bezig toch wel dwars. Ik vraag me echt af waarom je zo fanatiek een bepaalde munt probeert te promoten terwijl je niemand kunt ompraten? Ik weet niet hoe dat met anderen zit, maar ik lees steeds vaker gewoon over je berichten heen omdat het toch alleen maar over dat BCH kan gaan.

Toch fijn dat BTC redelijk stabiel blijft, en in ieder geval niet blijft zakken. Ik heb steeds betere hoop dat we over een paar jaar op 2 ton zitten en ik mijn eerste Lambo kan kopen :D
Tja, als bagholder moet je zieltjes winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

Dark Matter schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:03:
[...]

Roger Ver heeft een aantal shillers op de payroll staan....
Ik kan me inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat er zo nu en dan gesponsorde influencers bezig zijn op de slowchat

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
https://nl.cryptonews.com...45-dagen-om-meer-3378.htm

Mooi, weg met dat fake volume. Transparantie! Daarna pas moon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
QTUM gaat ook hard ineens, nieuws of random?

Ah, de daling bij de andere coins waarschijnlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 02-05-2019 15:21 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Taro schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:11:
QTUM gaat ook hard ineens, nieuws of random?

Ah, de daling bij de andere coins waarschijnlijk.
1 van mijn favo alt coins :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:42
QTUM is google cloud partner geworden.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robterhorst1986
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-08 10:30
Hallo,

Ik zit op Bitvavo en heb een paar ICX muntjes

Nu valt mij op dat er sinds gisteravond 9 uur totaal geen beweging meer inzit de koers is 1 rechte lijn.
Terwijl als ik verder op internet kijk ik wel degelijk beweging zijn alle grafieken die te maken hebben met ICX.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?

Alvast bedankt!

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
robterhorst1986 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:51:
Hallo,

Ik zit op Bitvavo en heb een paar ICX muntjes

Nu valt mij op dat er sinds gisteravond 9 uur totaal geen beweging meer inzit de koers is 1 rechte lijn.
Terwijl als ik verder op internet kijk ik wel degelijk beweging zijn alle grafieken die te maken hebben met ICX.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?

Alvast bedankt!

Rob
misschien een onderhoud op de exchange waar bitvavo zijn ICX munten vandaan haalt. of gewoon intern een onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:39
Indien niet, even kijken of je arbitrage kan doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
https://medium.com/@vecha...key-solution-644043df5de1
A Look Inside: How Does the HSM Based Key Escrow Solution Work?
HSM based key escrow turnkey solution, developed based on the hardware products from the world-leading HSM manufacturer Gemalto, incorporates VeChain Firmware with blockchain features. Suitable for blockchain applications, HSM based key escrow turnkey solution boasts a superior secure storage capability to prevent information leaks.

What Happens if an Attack is Detected?
Attacks are inevitable in the cybersecurity world. When the key escrow detects an attack, the memory self-destructs to prevent any leakage from the HSM hardware device. At the same time, the solution is equipped with backup cards, which can recover the information when an unexpected HSM malfunction occurs.

Sign Transactions Via Algorithm Strengthening Security
This unique concept improves the level of security for private keys, transactions, and other applications. When signing a transaction, there is no need to call the KeyStore file. Transactions can be signed through algorithms for optimal efficiency. Since there is no need to export the private key, the possibility of leaking can be eliminated, making it even safer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ben benieuwd hoeveel maanden de pure accumulatie (3k zone) en nu 5k(?) zone door blijft gaan en vooral of we nog een kans krijgen te kopen in de 4k zone. :9~

& wanneer laat die verrekte Litecoin zien wat stijgen is. >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Tominatie op 02-05-2019 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:17:
Ben benieuwd hoeveel maanden de pure accumulatie (3k zone) en nu 5k(?) zone door blijft gaan en vooral of we nog een kans krijgen te kopen in de 4k zone. :9~

& wanneer laat die verrekte Litecoin zien wat stijgen is. >:)
Het is al weken eigenlijk een continue feest geweest voor BTC, alts zijn terughoudend invergelijking.
de grote correctie komt echt wel.......

nu instappen is dom, mijn mening

[ Voor 3% gewijzigd door sourcecode op 02-05-2019 16:21 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Ik ben voornamelijk benieuwd waarom Binance (USDT) nu weer meer en meer uit de pas aan het lopen is en USDT/USD weer zo aan het wegzakken is. PAX/USDT loopt sinds gisteren weer fors op.

Edit: PAX/USDT is weer in trek: order van 1 miljoen USDT op 1,0194. Komt er dan toch een implosie van Tether aan?

[ Voor 24% gewijzigd door Sahara op 02-05-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:21
Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:22:
Ik ben voornamelijk benieuwd waarom Binance (USDT) nu weer meer en meer uit de pas aan het lopen is en USDT/USD weer zo aan het wegzakken is. PAX/USDT loopt sinds gisteren weer fors op.

Edit: PAX/USDT is weer in trek: order van 1 miljoen USDT op 1,0194. Komt er dan toch een implosie van Tether aan?
Niet echt een lekker signaal inderdaad.. gister ook al 600000 stuks bij usdt usdc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:22:

Het is ook handel geworden nu. Genoeg mensen die de goedkope Tethers opkopen om zo 1 tot 3% te pakken. Mocht er verder niets geks met Tether gebeuren zal ie wel weer een low maken waarbij de boel weer opgekocht wordt en de andere stables weer dalen. Wanneer die stables dan weer ver genoeg richting 1 gaan begint het verhaal weer opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:13:
[...]

Het is ook handel geworden nu. Genoeg mensen die de goedkope Tethers opkopen om zo 1 tot 3% te pakken. Mocht er verder niets geks met Tether gebeuren zal ie wel weer een low maken waarbij de boel weer opgekocht wordt en de andere stables weer dalen. Wanneer die stables dan weer ver genoeg richting 1 gaan begint het verhaal weer opnieuw.
Eigenlijk weet je pas hoe laat het is als er aan de verkoopzijde van PAX/USDT weer tientallen duizenden dollars aan PAX worden aangeboden cent voor cent onder elkaar geladderd naar beneden. Zo ging het tenminste de dagen dat PAX daalde. Bijna geen vraag, maar wel heel veel aanbod. Dan gaat PAX/USDT hard omlaag zoals we zagen tot ca. 1,0050 en daarna weer up.

Heb te vroeg op 5351 winst genomen.. dacht winst veilig stellen, maar volgende keer geladderd uitstappen en niet in 1 keer en niet op de steun :/.

Maar USDT/USD zakt steeds wat meer weg: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m. 0,98 gaat er misschien zo ook nog aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 02-05-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Blij dat ik mijn qtum afgelopen week heb aangevuld! Is maar een klein deel van mijn pf maar toch lekker.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:30:
[...]

Eigenlijk weet je pas hoe laat het is als er aan de verkoopzijde van PAX/USDT weer tientallen duizenden dollars aan PAX worden aangeboden cent voor cent onder elkaar geladderd naar beneden. Zo ging het tenminste de dagen dat PAX daalde. Bijna geen vraag, maar wel heel veel aanbod. Dan gaat PAX/USDT hard omlaag zoals we zagen tot ca. 1,0050 en daarna weer up.

Heb te vroeg op 5351 winst genomen.. dacht winst veilig stellen, maar volgende keer geladderd uitstappen en niet in 1 keer en niet op de steun :/.

Maar USDT/USD zakt steeds wat meer weg: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m. 0,98 gaat er misschien zo ook nog aan.
Bij BCH op kraken zit er bijna $6 dollar verschil met Binance. Behoorlijk verschil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:13:
[...]

Wat onderbelicht wordt is dat er nu enige houvast is over de werking van Tether. Namelijk dat het niet louter op lucht gebaseerd is zoals regelmatig geroepen wordt. Nu is hetgeen er bekend is geworden verre van ideaal
maar mij viel het mee dat 74% van de uitstaande Tether gedekt was met cash ondanks de $900 miljoen kredietfaciliteit die met Bitfinex is aangegaan waarvan ook nog eens maar een deel is benut gezien de $675 miljoen die overgemaakt naar de Crypto Capital rekening van Tether.
Contrary to the Attorney General’s portrayal, it was for Tether’s protection that the
amounts transferred from Bitfinex’s Crypto Capital account to Tether’s Crypto Capital account
(totaling $675 million) were incorporated into the credit facility, and deducted from the $900
million of credit made available to Bitfinex.
Dat verklaart dat het verschil tussen bijv. True USD vrij gering is, behalve kort na het bekendmaken van het nieuws en ook het effect op de cryptomarkt en BTC in het bijzonder is gering. Dat zegt iets over de groeiende volwassenheid van die markten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door sampoo op 02-05-2019 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
sampoo schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:56:
[...]

Wat onderbelicht wordt is dat er nu enige houvast is over de werking van Tether. Namelijk dat het niet louter op lucht gebaseerd is zoals regelmatig geroepen wordt. Nu is hetgeen er bekend is geworden verre van ideaal
maar mij viel het mee dat 74% van de uitstaande Tether gedekt was met cash ondanks de $900 miljoen kredietfaciliteit die met Bitfinex is aangegaan waarvan ook nog eens maar een deel is benut gezien de $675 miljoen die overgemaakt naar de Crypto Capital rekening van Tether.

[...]

Dat verklaart dat het verschil tussen bijv. True USD vrij gering is, behalve kort na het bekendmaken van het nieuws en ook het effect op de cryptomarkt en BTC in het bijzonder is gering. Dat zegt iets over de groeiende volwassenheid van die markten.
Tether, Bitfinex, Crypto Capitol zijn geen banken dus als de Tether niet 100% gedekt is gedraagt men zich daar als een bank.
En dat zijn ze niet dus mogen ze niet fractioneel bankieren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Sowieso denk ik dat men het verhaal omtrent tether wel in perspectief moet blijven zien... Het is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar maar als bij normale banken een situatie dreigt dat 5~10% van alle banktegoeden opgenomen gaat worden door mensen (dat noemt men doorgaans al een bankrun) dan gaan pinautomaten ook op zwart want dat geld is er simpelweg niet. Voor degenen met een kort geheugen, dat is nog niet eens zolang geleden in Frankrijk en Griekenland ook gebeurt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
sampoo schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:56:
[...]

[...]

Even voor the record, een briefje van een advocaat dat 74% gedekt is door cash is geen audit, pas als door een accountantskantoor met een audit is vast gesteld dat er inderdaad voor 74% cash tegenover USDT staat dan is dat zo. Ik hoop dat de aanklager van NY gehakt maakt van deze advocaat en eist dat er een echte audit komt van de bezittingen en schulden van Tether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:20:
[...]

Even voor the record, een briefje van een advocaat dat 74% gedekt is door cash is geen audit, pas als door een accountantskantoor met een audit is vast gesteld dat er inderdaad voor 74% cash tegenover USDT staat dan is dat zo. Ik hoop dat de aanklager van NY gehakt maakt van deze advocaat en eist dat er een echte audit komt van de bezittingen en schulden van Tether.
Ze zouden het voorbeeld van True USD moeten volgen op dat vlak, dat is veel beter geregeld maar ik schat zo in dat ze in dit stadium van de cryptomarkt niet op leugens betrapt willen worden in een Amerikaanse rechtbank. Niet omdat ik denk dat een Amerikaanse rechtbank veel te zeggen heeft over de werkwijze van Tether of Bitfinex maar meer om vertrouwen te winnen. Ik denk dat ze daarom meer hebben getoond dan juridisch noodzakelijk was.
RaptorXS schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:03:
[...]

Tether, Bitfinex, Crypto Capitol zijn geen banken dus als de Tether niet 100% gedekt is gedraagt men zich daar als een bank.
En dat zijn ze niet dus mogen ze niet fractioneel bankieren. :+
Welke wetten en regels verbieden hen om fractioneel te bankieren gezien ze Amerikaanse klanten weren?

[ Voor 18% gewijzigd door sampoo op 02-05-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lmao alle Bitfinex medewerkers verwijderen hun profiel foto van hun profiel bij LinkedIn.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 02-05-2019 21:17 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 20:46
- Dit valt gewoon onder spam: Het algemeen beleid #verbodenspam :) -

[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 03-05-2019 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
GET, Nederlands project.

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 03-05-2019 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keesdewit
Die hebben we al ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
- Beter meldt je dat niet ook nog eens in het topic, zie de geheel offtopic discussie die daardoor ontstaat -

[ Voor 138% gewijzigd door .oisyn op 03-05-2019 16:05 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
- Op de man -

[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 03-05-2019 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:16:
Lmao alle Bitfinex medewerkers verwijderen hun profiel foto van hun profiel bij LinkedIn.
Serieus? Zoiets wijst er toch wel op dat er iets echt niet in de haak is daar? Vreemde zaakjes...

Niet dat ik er ooit iets mee gedaan heb, maar zou er persoonlijk momenteel weg van blijven. Zowel Tether als Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
Verwijderd schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:33:
[...]

Serieus? Zoiets wijst er toch wel op dat er iets echt niet in de haak is daar? Vreemde zaakjes...

Niet dat ik er ooit iets mee gedaan heb, maar zou er persoonlijk momenteel weg van blijven. Zowel Tether als Bitfinex.
Dat is het eerste teken van een groot schandaal. Mark my words

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:21
keesdewit schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:17:
Weer een aantal nieuwe listings op mijn Nederlandse exchange: https://txbit.io/

Hebben jullie nog projecten die jullie aanbevelen om te listen op mijn exchange?
Gaaf man! Bestaat de exchange al lang? Weinig volume vooralsnog helaas. Hoe gaan jullie dit proberen op te krikken?

Ps. HOLO erop zou leuk zijn. Koop ik gelijk bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
PHPResource schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:37:
[...]

Gaaf man! Bestaat de exchange al lang? Weinig volume vooralsnog helaas. Hoe gaan jullie dit proberen op te krikken?

Ps. HOLO erop zou leuk zijn. Koop ik gelijk bij :+
We bestaan nu 3 maanden en ons gemiddelde volume heeft een stijgende trend. Ons model is om vooral organisch te groeien, dus zonder al te veel investeringen in commercie. Ook is ons volume echt. Met andere woorden, wij draaien zelf geen fake volume. Ik heb HOLO op de lijst gezet om naar te kijken. Dank voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha...ik lees van alles en nog wat over fake volume..over CSC
Terwijl dat een van de weinige munten is met een doel..hahahah...modder leker verder .
De dartfreak loopt binnen.
Kassaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Verwijderd schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:09:
Terwijl dat een van de weinige munten is met een doel..hahahah...modder leker verder .
Kassaaaaaaaa
Je hebt die meuk al meer dan een jaar, t.o.v. vorig jaar staat het nog steeds in de min. Wat jij wil hoor, maar verkoop het nou maar, want over een week is je hele "winst" weer weg. Voor de zekerheid nog even de website gechecked van CSC, maar wat een droevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

Malawolar schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:42:
[...]

Je hebt die meuk al meer dan een jaar, t.o.v. vorig jaar staat het nog steeds in de min. Wat jij wil hoor, maar verkoop het nou maar, want over een week is je hele "winst" weer weg. Voor de zekerheid nog even de website gechecked van CSC, maar wat een droevenis.
gewoon geen aandacht aan besteden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Malawolar schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:42:
[...]

@Verwijderd verzamelt CSC, @Ton Hasselt verzamelt Linda, @Specy verzamelt bergen shitcoins, iemand anders verzamelt misschien postzegels :P. Ieder z'n ding, als hij/zij daar goed in is, dan waarom niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:52:
[...]

@Verwijderd verzamelt CSC, @Ton Hasselt verzamelt Linda, @Specy verzamelt bergen shitcoins, iemand anders verzamelt misschien postzegels :P. Ieder z'n ding, als hij/zij daar goed in is, dan waarom niet :).
Open doel maar wat verzamelt Sahara dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Crypts schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:58:
[...]

Helemaal zand ;) . Tot voorheen meer USDT, maar dat kan anno 2019 echt niet meer, dus meer PAX en binnenkort weer ZIL. Heb alleen PAX nu en wacht op een klein intraday pull backje om BTC terug te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Crypts schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:58:
[...]

BitMEX liquidaties?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Wisten jullie dit al? Zojuist 50 dollar ontvangen door aan te melden + ID te verifiëren.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 02-05-2019 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:33:
Wisten jullie dit al? Zojuist 50 dollar ontvangen door aan te melden + ID te verifiëren.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Je ID afgeven aan iemand die je daar voor geld geeft ? Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sell wall op Binance van 544 BTC die verdwijnt en weer verschijnt, iemand wil ff een dip forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
PilatuS schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:33:
[...]

Heb wel alles afgeschermd natuurlijk. Werd binnen enkele seconden geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:54:
[...]
Heb wel alles afgeschermd natuurlijk. Werd binnen enkele seconden geaccepteerd.
Ik vertrouw mensen die gratis geld weggeven gewoon niet. Heb wel eerder mee gedaan aan een XLM airdrop, maar dat was door te bewijzen dat je eigenaar was van je Bitcoin adressen.

Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, maar ik vertrouw die dingen niet waarbij je met ID moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik denk dat de Aziaten BTC gaan dumpen vannacht en we met een kater wakker worden, dan tijdens kantooruren verder dippen om uiteindelijk zaterdag nacht into zaterdag ochtend weer groen te worden. Immers de donderdag dip hebben we niet gehad vandaag. Maar kan er ook naast zitten. Blijf in PAX en geen BTC vannacht :z.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 01:04:
Ik denk dat de Aziaten BTC gaan dumpen vannacht en we met een kater wakker worden, dan tijdens kantooruren verder dippen om uiteindelijk zaterdag nacht into zaterdag ochtend weer groen te worden. Immers de donderdag dip hebben we niet gehad vandaag. Maar kan er ook naast zitten. Blijf in PAX en geen BTC vannacht :z.
Philakone is het met je eens :)

https://twitter.com/Phila...tatus/1124083907866103809

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:52:
[...]

Juist en dit jaar alweer 50% verdiend met m'n Linda's 🤗😜🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Hoop niet dat ze hebben verkocht want BTC gaat richting 5600.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:09:
Kassaaaaaaaa
:F
Loopt binnen ? En het gewoon zelf niet eens door hebben of willen zien.

CSC/BTC $0.00077648 $67,090
CSC/BTC $0.00083194 $15,815.22
CSC/XRP $0.00100011 $6,549.71
CSC/BTC $0.00072102 $156.49
CSC/BTC $0.00033278 $2.87
CSC/USD $0.00101770 $0.00091640
CSC/DOGE $0.00221574 $0.00010308
CSC/ETH $0.00828339 $3.81
CSC/USDT $0.00123606 $0.00
CSC/BCH $0.00066112 $0.00
CSC/NLG $0.00277315 $0.00
CSC/LTC $0.00150371 $0.00
CSC/ETH $0.00123627 $0.00

;w
Bron
https://www.coingecko.com...inocoin/trading_exchanges

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 03-05-2019 07:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
keesdewit schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:31:
[...]

Ik verwacht enthousiaste antwoorden van mensen die zien wat voor prachtig stukje techniek op Nederlandse bodem gemaakt is. Geen zuurpruimen die moderators vragen om eens te kijken naar mijn post. Er zijn gelukkig wel mensen die dat kunnen waarderen.
Ik denk dat je beter op een ander forum kan spammen, want hier wordt het niet gewaardeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Dat 7 dagen verloop lijntje van Bitcoin koers ziet er echt nice uit. Steady but surely :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

De alts doen weer vrij weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door Goh op 03-05-2019 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12

oNo

Op BNB na dan.

De daily van BNB deed me vermoeden dat er weer een pumpje aan zat te komen. Even gewacht om wat LTC van de hand te doen en toen op een mooi moment geruild voor BNB. Zo'n klein jumpje is dan wel lekker als je er een paar honderd hebt (of duizenden, helaas is dat niet het geval ;-) )
Maargoed, dit compenseerde het verlies van LTC. Want LTC HODLEN was de laatste tijd erg zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:37
Klaas25 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 07:44:
Dat 7 dagen verloop lijntje van Bitcoin koers ziet er echt nice uit. Steady but surely :)
Ja die gaat prachtig omhoog.
Wil altijd dat het omhoog schiet en nu krijg ik het gevoel van ik moet nog vanalles kopen :P.
Van 3 coins wil ik nog een mini bag gewoon om te hebben, voor de rest wil ik mijn PF meer % BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Heel blij dat ik vorige week niet de ta's gevolgd heb. #hodl

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Pelox schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:46:
Heel blij dat ik vorige week niet de ta's gevolgd heb. #hodl
TA's zijn niet zo moeilijk.
Lekker naar verleden kijken. En als dan dit maar als dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik zat er anders ook behoorlijk naast de laaste week en dat zonder TA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik lach me rot om al die TA's, ook die MagicPoopCannon op TV, blijft maar net zo lang volhouden dat we zakken tot het uiteindelijk "ooit" een keer gebeurd. Ik vind het echt lachwekkend. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:36
Rrehorst schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:56:
Ik lach me rot om al die TA's, ook die MagicPoopCannon op TV, blijft maar net zo lang volhouden dat we zakken tot het uiteindelijk "ooit" een keer gebeurd. Ik vind het echt lachwekkend. 8)7
dat is het nadeel of het voordeel ze hebben altijd wel een keer gelijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12

oNo

Slux schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:55:
Ik ook... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:55:
Ik zat er vannacht dus ook naast en dat zonder TA gurus. Moet maar gewoon BTC kopen en een ruime stop loss van ca. 50-60 dollar zetten om wicks op te vangen zonder uitgestopped te worden. Ik ben niet nieuw met crypto, maar wel onervaren met traden met stop loss e.d., dus trade ik dan maar niet of zeer voorzichtig om hele kostbare eerder gemaakte fouten niet opnieuw te maken. Maar de weg naar BTC op 100k is lang en uiteindelijk krijg ik ook de handel op de juiste manier met stop limit orders onder de knie. De aanhouder wint :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
afgelopen week waren alle top ta-ers het er over eens dat we flink zouden zakken met btc. Tuurlijk was er even een dip maar we zijn heel snel en goed hersteld! Was er bijna ingetrapt toen ik weer 600 euro verlies had op 1 dag.. dat virtuele verlies is weer ruimschoots goedgemaakt. Ik hodl lekker verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 03-05-2019 09:26 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Niets met TA hebben en dan je tijd verspillen om naar een magisch poepkanon te kijken :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
twain4me schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:26:
Niets met TA hebben en dan je tijd verspillen om naar een magisch poepkanon te kijken :')
Ik snap je reactie niet. Ik heb al eens eerder in posts aangegeven dat ik het altijd wel leuk vind om verschillende TA's van mensen te kijken. Ik geloof er zelf alleen niet in. En vind het soms ook echt lachwekkend. Voor mij is het absoluut geen tijd verspillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Rrehorst schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Ik snap je reactie niet. Ik heb al eens eerder in posts aangegeven dat ik het altijd wel leuk vind om verschillende TA's van mensen te kijken. Ik geloof er zelf alleen niet in. En vind het soms ook echt lachwekkend. Voor mij is het absoluut geen tijd verspillen.
Ik herken het inderdaad, als er beweging is in de markt dan kijk ik ook altijd eventjes. Meestal posten ze iets na een beweging.. wel zo handig natuurlijk. Fractals kijken is altijd wel interessant, zegt niks natuurlijk maar wel interessant :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:33:
[...]

Ik heb zo vaak mijn ID gratis afgegeven.

Bij Consumentenbond om account te sluiten
Bij Pokerstars/exchanges/Unibet om te verifieren

Voor alles word het gevraagd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Ton Hasselt schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 02:02:
[...]

Juist en dit jaar alweer 50% verdiend met m'n Linda's 🤗😜🤪
Waar verkoop jij je Linda's? Ik wil deze verkopen als er (hopelijk) nog eens een serieuze stijging/pump komt.
Ik heb qua aantal ook iets van 25% winst gemaakt, maar qua btc-waarde is het toch wel gezakt.Toen Cryptopia deze nog verhandelde was er nog wat volume maar nu zie ik enkel Idax waar deze verhandeld wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Alts gaan ook weer rekt :+

Wow, die bitcoin gaat lekker man _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:00:

Tis maar net hoe je het bekijkt he. Uiteraard zou ik graag willen dat mijn alts meer btc waarde zouden hebben, maar nog liever/uiteindelijk wil ik gewoon een hogere euro waarde van mijn portfolio. Hoe maakt me dan niet veel uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 03-05-2019 10:06 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:00:

Hm, ik zie in de alts niet zoveel gebeuren vandaag. Wel wat verlies maar veel minder dan wat BTC stijgt, Ik sta wel nog steeds op een erg groot verlies in mijn alts door de drop van vorige week. (En in alts is dit het grootste verlies dat ik ooit heb gehad sinds ik ben begonnen eind 2017).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Fomo run op btc :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
geen paniek mensen, alts zullen wel weer herstellen, gewoon geduld :P echt lang geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Is de volume laag of hoog van btc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Men koopt in paniek btc met usdt om maar zo snel mogelijk weg te komen van bitfinex/usdt. btc prijs schiet daardoor omhoog. Andere exchanges veren iets mee.
Tot zover mijn analyse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Luuk schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:47:
Men koopt in paniek btc met usdt om maar zo snel mogelijk weg te komen van bitfinex/usdt. btc prijs schiet daardoor omhoog. Andere exchanges veren iets mee.
Tot zover mijn analyse.
Mwah, het geweld momenteel op Bitmex is toch iets meer dan meeveren:

Liquidated short on XBTUSD: Buy 2,063,243 @ 5634 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🔥 ~ Double kill ~ Just be yourself

Jezus Christus:
Liquidated short on XBTUSD: buy 5.830.690 @ 5685.0 @SLEGER SIZE 💪 ✌️ 👏

Wie bied er meer:
Liquidated short on XBTUSD: buy 8.137.121 @ 5699.5 @SLEGER SIZE 💪 ✌️ 👏

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:01
Wat een paniek over die alts weer hier. Ik heb ongeveer 50 verschillende alts in mijn portfolio dus redelijk divers en sta over een dag gemeten nog steeds op winst op mn alts.
Wanneer de BTC run weer beetje over is komen de alts vanzelf en gezien een klein BTC volume dat overstapt in alts voor alts meteen een flinke stap omhoog betekent, komt dat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Luuk schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:47:
Tot zover mijn analyse.
Dat valt nog mee, het verschil tussen Bitfinex en bijv. Bitstamp (BTC) is op het moment een premium van +6,1%. Dit was gisteren ca. +6,4% en daarvoor ca. +6,6%. De posts in de subreddit van Bitfinex lopen wel op qua zorgen: https://www.reddit.com/r/bitfinex/. Dus misschien neemt het verschil tussen Bitfinex en de andere exchanges wel toe in de komende tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
LITECOINNN! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
oh shitttt shorty :D ruuuun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moon! Lambo! *O* oOo *O*

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Waar is @Verwijderd ? Ik mis zijn When Moon When Lambo? Nu we toch aan het moonen zijn :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bie100
rustig blijven broeders over een uurtje is de helft weer aan het janken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
bie100 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:34:
ik ga niet janken, ik gebruik nu de hoge BTC waarde om alts te kopen :D vind het wel fijn zo :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
HaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:34:
[...]

ik ga niet janken, ik gebruik nu de hoge BTC waarde om alts te kopen :D vind het wel fijn zo :D
over een uurtje zei ik he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Waarde bitcoin stijgt naar $5600
Vooral die genoemde 3700 Dollar in het artikel komt me ergens bekend voor. :+
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-bitcoin-stijgt-naar-5600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
bie100 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:34:
Niet onwaarschijnlijk.. USDT/USD loopt ook hard weer op (https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m), dus mensen stappen uit naar Tether (#%$#%^), dus dan zijn winstnemingen realistisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 03-05-2019 11:37 ]

Pagina: 1 ... 152 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!