Haha kijk ETH-USDT dan
MOOON
Pfoe de dagchart van btc-usdt. Bullrun anyone?!
Het zal straks wel weer druk worden op de "Tweakers Slow Chat" denk ik zomaar
Blijft toch een vreemde wereld he die crypto, eerst FUD nieuws over tether en nu een daily candle van ong 400 dollar....
En morgen liggen we allemaal weer in de goot
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
kans is best aanwezig, is tenslotte vrijdag he!
geniet een beetje zeg, dan maar in de goot. nu is het genieten.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
de meeste die in crypto zitten liggen in de goot of komen er terecht

Dat genieten mis ik dan nog ff denk ik. Mijn alts gaan door het putje. De vorige keer dat BTC de 5800 aantikte was mijn USD waarde van mijn pf ruim 300 USD hoger dan nu. Kortom; alts zijn harder gedaald dan BTC nu gestegen is. Ik sta niet in de juichmodusHaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:59:
[...]
geniet een beetje zeg, dan maar in de goot. nu is het genieten.
Ik denk dat door die FUD mensen nu niet graag in usdt zitten en verkopen voor btc. (= prijsstijging btc)Berry powel schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:55:
Blijft toch een vreemde wereld he die crypto, eerst FUD nieuws over tether en nu een daily candle van ong 400 dollar....
Ik ook, en ik vraag mij af wie straks op de intraday top BTC gekocht heeft.lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:01:
Ik vraag mij af wie koopt
Die FUD is toch echt zo'n gebakken lucht. Tether is nog steeds beter backed dan geld wat jij op de Rabo / ABN / ING rekening hebt staan.Luuk schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat door die FUD mensen nu niet graag in usdt zitten en verkopen voor btc. (= prijsstijging btc)
Dus nee dat kan niet de oorzaak zijn.
Maar die Fud is toch al een week gaande, waarom dan nu spontaan allemaal uitstappen?Luuk schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat door die FUD mensen nu niet graag in usdt zitten en verkopen voor btc. (= prijsstijging btc)
Meen je dat serieus? Tether vergelijken met de Rabo / ABN / ING? Gaat de Nederlandse bank failliet, dan krijg jij je spaargeld tot 100.000 euro terug, dat kan je NIET zeggen van Tether. Tether bankroet, zijn jouw Tether tegoeden ook weg.Oepsje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Die FUD is toch echt zo'n gebakken lucht. Tether is nog steeds beter backed dan geld wat jij op de Rabo / ABN / ING rekening hebt staan.
Dus nee dat kan niet de oorzaak zijn.
Heel fijn ja 100.000 terug krijgen. Dat is toch speelgeld voor die grote jongens.Sahara schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:11:
[...]
Meen je dat serieus? Tether vergelijken met de Rabo / ABN / ING? Gaat de Nederlandse bank failliet, dan krijg jij je spaargeld tot 100.000 euro terug, dat kan je NIET zeggen van Tether. Tether bankroet, zijn jouw Tether tegoeden ook weg.
Als ik 1 miljoen zou hebben zou ik liever 60% terug krijgen vanuit een bankroete Tether als 100.000 vanuit de overheid hierzo....En om maar te zwijgen over het geld wat je vanuit een Amerikaanse of Chinese overheid terugziet als die banken failliet gaan...
Beide kut situaties hoor, maar dat tether verhaal is geen reden echt geen reden om nu alles in BTC te zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Oepsje op 03-05-2019 12:16 ]
Het is een persoonlijke overweging, als Tether down the drain gaat dan wil iedereen meteen van z'n USDT af en kan je er niet van af, dan ben je fucked, ok je kan dan gaan procederen, maar de enigen die daar beter van worden zijn advocaten. En met iets meer kosten maken kan je in een gereguleerde stable coin zitten, genoeg grote jongens die daarin zitten, die wel ge-audit worden en wel backed by dollars zijn. Ik wed dat ook de grote jongens never nooit nog één USDT-cent terug zien als Bitfinex/Tether omvallen.Oepsje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:15:
[...]
Heel fijn ja 100.000 terug krijgen. Dat is toch speelgeld voor die grote jongens.
Als ik 1 miljoen zou hebben zou ik liever 60% terug krijgen vanuit een bankroete Tether als 100.000 vanuit de overheid hierzo....En om maar te zwijgen over het geld wat je vanuit een Amerikaanse of Chinese overheid terugziet als die banken failliet gaan...
Beide kut situaties hoor, maar dat tether verhaal is geen reden echt geen reden om nu alles in BTC te zetten.
Waarschijnlijk krijg je bij een failliet 0.0 niks meer voor terug. Tot 100.000 is 100% gegarandeerd.Oepsje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:15:
[...]
Heel fijn ja 100.000 terug krijgen. Dat is toch speelgeld voor die grote jongens.
idd is wel echt wishful thinking als je denkt dat je iets terug krijgt als tether klaptlighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:35:
[...]
Waarschijnlijk krijg je bij een failliet 0.0 niks meer voor terug. Tot 100.000 is 100% gegarandeerd.
Tether is hetzelfde als de Euro in zekere zin, het vergelijken met een bank die gered wordt door de overheid is appels en peren. Vergelijk het met het vallen van een valuta. Hoe gaat de Nederlandsche Bank alle Nederlands insolveren met Euro's die niks meer waard zijn? Vergeet niet dat het diezelfde overheid is die garandeert, met gebakken lucht. Onze vertrouwen in de overheid is het enige wat dit in stand houdt.
Wij hebben dit in het westen nog niet meegemaakt maar de geschiedenis is zich gedoemd te herhalen. De USD bijvoorbeeld is al lang over de gemiddelde bestaanstijd van een valuta heen. Die USD die vroeger 1-op-1 ingeruild kon worden voor goud, iets dat al heel lang niet meer bestaat (legal tender).
Wij hebben dit in het westen nog niet meegemaakt maar de geschiedenis is zich gedoemd te herhalen. De USD bijvoorbeeld is al lang over de gemiddelde bestaanstijd van een valuta heen. Die USD die vroeger 1-op-1 ingeruild kon worden voor goud, iets dat al heel lang niet meer bestaat (legal tender).
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Anoniem: 1032405
Jaapio is er helemaal klaar mee sinds zijn PF 20% is gedaald in sats waarde vanaf de stijging naar 5k. Vanaf nu koopt Jaapio alleen nog plukjes Bitcoin.HaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:33:
Waar is @Anoniem: 1032405 ? Ik mis zijn When Moon When Lambo? Nu we toch aan het moonen zijn
When moon when lambo?
Rejected op 5796 corrected naar 5657 en vandaar weer opgepakt. netjes toch?
Hopelijk blijven we dit weekend hier een beetje rustig schommelen.HaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:19:
Rejected op 5796 corrected naar 5657 en vandaar weer opgepakt. netjes toch?
Zero.
Jaapio wil in juni 2019 al in zijn lambo stappen. Jaapio moet die 20% vergeten en naar juni 2020 kijkenAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:05:
[...]
Jaapio is er helemaal klaar mee sinds zijn PF 20% is gedaald in sats waarde vanaf de stijging naar 5k. Vanaf nu koopt Jaapio alleen nog plukjes Bitcoin.
When moon when lambo?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Of Jaapio moet genoegen nemen met een ook niet onaardige porsche cayman eind 2019Stokstaart schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:50:
[...]
Jaapio wil in juni 2019 al in zijn lambo stappen. Jaapio moet die 20% vergeten en naar juni 2020 kijken

Zero.
Of gewoon de nieuwe Mazda 3. prachtig ding. is echt voldoende en heeft ook 4 wielen en een stuur!Pelox schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:54:
[...]
Of Jaapio moet genoegen nemen met een ook niet onaardige porsche cayman eind 2019
Ja die wil ik ook! Ik koop er 20 stuks van!HaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:59:
[...]
Of gewoon de nieuwe Mazda 3. prachtig ding. is echt voldoende en heeft ook 4 wielen en een stuur!
Nu even steady blijven hangen op dit niveau. Dan pas herstellen de alts
Zou deze pomp eventueel door grayscale zijn gekomen? Reclame was wel awesome over goud en btc
Heb wel al een beetje angstscheetjes voor de komende winstneming. Laten we hopen dat ik onnodig in de stank zit.PHPResource schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:59:
Ik vermoed dat dit voornamelijk met de spread van Bitfinex te maken heeft. Mensen die tether ontvluchten in bitcoin --> sneeuwbaleffect --> BTC stijgt op bfinex --> BTC stijgt overalHaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:01:
Zou deze pomp eventueel door grayscale zijn gekomen? Reclame was wel awesome over goud en btc
Wat tegelijkertijd ook bearish is, want we weten wat wantrouwen in tether met de markt kan doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 03-05-2019 14:03 ]
Laten we eerlijk zijn: dat zeggen we al sinds de stijging vanaf 4.2k 🙈PHPResource schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:59:
Gewoon even een tijdje niet naar je alts kijken. Zolang BTC dominance blijft toenemen gaan de alts het putje in. Die cyclus schijnt 3-6 maanden te duren dus het is wachten op een afname van de BTC dominance en dan komt alt season weer.Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:05:
[...]
Laten we eerlijk zijn: dat zeggen we al sinds de stijging vanaf 4.2k 🙈
Anoniem: 1032405
Oooh, niks aan het handje dus! Gelukkig las ik dit net op tijd. Het touw hing al.Stokstaart schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:08:
[...]
Gewoon even een tijdje niet naar je alts kijken. Zolang BTC dominance blijft toenemen gaan de alts het putje in. Die cyclus schijnt 3-6 maanden te duren dus het is wachten op een afname van de BTC dominance en dan komt alt season weer.
Laat voor de zekerheid maar hangen, je weet het nooitAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:10:
[...]
Oooh, niks aan het handje dus! Gelukkig las ik dit net op tijd. Het touw hing al.
Gelukkig heb ik er zelf weinig last van. BTC & LTC only here op t moment.. maar het is wel pijnlijk om te zien hoe sommige alts presteren.Stokstaart schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:08:
[...]
Gewoon even een tijdje niet naar je alts kijken. Zolang BTC dominance blijft toenemen gaan de alts het putje in. Die cyclus schijnt 3-6 maanden te duren dus het is wachten op een afname van de BTC dominance en dan komt alt season weer.
Ach, t zal wel weer goedkomen. Hodl on
Nee Jaapio niet doen! We kunnen je niet missen hier, zou een saaie boel wordenAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:10:
[...]
Oooh, niks aan het handje dus! Gelukkig las ik dit net op tijd. Het touw hing al.

Vind het eigenlijk nog wel meevallen als je naar de top 100 kijkt. Grootste daler Bittorrent met bijna 5%Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:11:
[...]
Gelukkig heb ik er zelf weinig last van. BTC & LTC only here op t moment.. maar het is wel pijnlijk om te zien hoe sommige alts presteren.
Ach, t zal wel weer goedkomen. Hodl on
Ik kijk altijd naar BTC waarde dus dan is het een stuk dramatischer😵Stokstaart schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:13:
[...]
Vind het eigenlijk nog wel meevallen als je naar de top 100 kijkt. Grootste daler Bittorrent met bijna 5%
Anoniem: 320788
Ik hoop dat btc even rustig blijft zodat mijn muntjes niet compleet leeglopen.
Momenteel lijkt het alsof mike myers mijn pf te grazen heeft genomen.
Heb je geen BTC in je pf dan?Anoniem: 320788 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:26:
Ik hoop dat btc even rustig blijft zodat mijn muntjes niet compleet leeglopen.
Ik snap nu eindelijk waarom de mensen die al voor 2016 meedraaiden zo'n groot aandeel BTC in de portfolio hebben. Dit hou ik ook maar gewoon aan. 50% BTC en 50% alts.
Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je je geld op je rekening hebt staan bij coinmerce
[ Voor 164% gewijzigd door robterhorst1986 op 03-05-2019 14:42 ]
Ik snap niet waarom mensen niet meer dan 50% BTC hebben.Malawolar schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:36:
Ik snap nu eindelijk waarom de mensen die al voor 2016 meedraaiden zo'n groot aandeel BTC in de portfolio hebben. Dit hou ik ook maar gewoon aan. 50% BTC en 50% alts.
Er is naar mijn mening maar 1 leidende en store of value.
Dan vallen andere store of value tokens al weg. Utility tokens geloof ik niet dat ze zo hard gaan stijgen.
Doen we nog een poll over hoeveel pogingen we nodig hebben om die groene tampeloeris door de resistance van 6k te zien gaan (en sluiten)?
Je snapt niet dat mensen altcoins kopen met een veel grotere groeipotentie dan BTC?lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:42:
[...]
Ik snap niet waarom mensen niet meer dan 50% BTC hebben.
Dan vallen andere store of value tokens al weg. Utility tokens geloof ik niet dat ze zo hard gaan stijgen.
Anoniem: 320788
Ummm .. nee.
Was aan het alt holden,. Niet het beste besluit nu.
Maar overall 25% +dit jaar. Maar bij dit soort momenten merk ik het wel.
Btc omhoog alts down.
Btc correctie alts meer down.
En volgende week of de week erna is de waarde weer waar hij nu is.
Eigenlijk moet ik leren te verkopen en dan op en na de dip weer te kopen
Maar vaak te laat, of de gedachte het komt wel goed.
1 BTC blijft zowiezo altijd maar 1BTC, of de waarde nu 20000$ is of 2800$.lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:42:
[...]
Ik snap niet waarom mensen niet meer dan 50% BTC hebben.
X-aantal ADA kan bevoorbeeld x10 gaan, waardoor de btc waarde van 0,5 naar 5 gaat (het omgekeerde is natuurlijk ook waar, kan /10 gaan ook).
Ik denk dat het grootste gevaar van Tether Bitfinex is. Tether mist geld wat is uitgeleend aan Bitfinex, betalen ze dat terug is er niets aan de hand. Maar wat als Bitfinex kapot gaat ? Dan is de kans klein dat ze dat geld terug gaan zien. Mocht er niets verkeerd gaan met Bitfinex is er eigenlijk geen probleem. Alleen gaat het wel mis met Bitfinex dan mist Tether dus even 26% van hun geld.
Persoonlijk zorg ik dat ik 50% BTC heb. Alts heb ik grotendeels rond de bodem gekocht en kijk ik nauwelijks naar. Mocht er dan 1 rond de 50 - 100% pumpen stap ik wel eens uit maar eigenlijk zijn mn alts LT PF.Anoniem: 320788 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:45:
[...]
Ummm .. nee.
Btc omhoog alts down.
Natuurlijk begrijp ik de strategie. Maar we hebben telkens gezien als BTC hard stijgt de alts niet meedoen. BTC hard daalt de alts nog harder dalen.Stokstaart schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:44:
[...]
Je snapt niet dat mensen altcoins kopen met een veel grotere groeipotentie dan BTC?
Buiten de top 20/30 ben je echt puur aan het "gokken". Als je in je achterhoofd 2017 houdt dan klopt het dat alts bizar hard gingen. Maar de wereld is nu anders. Wanneer BTC echt offcicieel wordt verwacht ik dat de institutionele fondsen/particulieren instromen en BTC de alts het nalaten geeft.
Ja als je dat verwacht dan snap ik je gedachtengang. Persoonlijk verwacht ik dat als BTC aan een nieuwe uptrend begint (of is die al begonnenlighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:50:
[...]
Natuurlijk begrijp ik de strategie. Maar we hebben telkens gezien als BTC hard stijgt de alts niet meedoen. BTC hard daalt de alts nog harder dalen.
Buiten de top 20/30 ben je echt puur aan het "gokken". Als je in je achterhoofd 2017 houdt dan klopt het dat alts bizar hard gingen. Maar de wereld is nu anders. Wanneer BTC echt offcicieel wordt verwacht ik dat de institutionele fondsen/particulieren instromen en BTC de alts het nalaten geeft.

Daarnaast zijn er genoeg levensvatbare projecten in de altcoins te vinden dus ik betwijfel of BTC als enige overblijft. Als store of value waarin BTC een deel van de marketcap van goud pikt ben ik het wel met je eens: BTC is koning.
Alleen maar annames... "Maar de wereld is nu anders", want? Wat is er anders..?lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:50:
[...]
Natuurlijk begrijp ik de strategie. Maar we hebben telkens gezien als BTC hard stijgt de alts niet meedoen. BTC hard daalt de alts nog harder dalen.
Hier oktober 2018 al mn alts behalve ETH omgezet in BTC en enkel nog maar BTC bijgekocht.. Het klopt dat sommige alts nog harder gegaan zijn dan BTC en ETH maar om de ene of andere reden heb ik een pak meer gemoedsrust. Bovendien...BTC gaat gestaag omhoog en blijft gewoon rustig gaan, terwijl alts weer stilaan inboeten.Ben het ook eens met de stelling dat als er groot geld gaat instromen dus volgens mij echt wel in BTC zal gebeuren. Bij de alts moet je echt veeeel meer geluk hebben. Sinds de beslissing om alles over te zetten naar BTC, behalve de ETH heb ik bovendien ook uitstekende zaken gedaan. Stond voor die beslissing op +-70% verlies...Op dit moment nog +-47% Wat nog een GROOT deel is, maar ik hou rekening met het feit dat we zo laag staan nu, dat als er goed ontwikkeld wordt op BTC de komende jaren, die prijs wel omhoog MOET en ik vermoedelijk ook wel uit de - zal geraken. Prima bijgekocht laatste maanden op de lage prijs. Waar ik de vruchten nu al van pluk
[ Voor 6% gewijzigd door Rebbelx op 03-05-2019 14:58 ]
Kan ik me heel goed voorstellen. Zeker als je bijvoorbeeld op Coinbase pro zit kan je heel makkelijk en relatief veilig uitstappen naar fiat, daar waar veel van mijn alts als beste optie een stable coin hebben.Rebbelx schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:56:
Hier oktober 2018 al mn alts behalve ETH omgezet in BTC en enkel nog maar BTC bijgekocht.. Het klopt dat sommige alts nog harder gegaan zijn dan BTC en ETH maar om de ene of andere reden heb ik een pak meer gemoedsrust. Bovendien...BTC gaat gestaag omhoog en blijft gewoon rustig gaan, terwijl alts weer stilaan inboeten.Ben het ook eens met de stelling dat als er groot geld gaat instromen dus volgens mij echt wel in BTC zal gebeuren. Bij de alts moet je echt veeeel meer geluk hebben. Sinds de beslissing om alles over te zetten naar BTC, behalve de ETH heb ik bovendien ook uitstekende zaken gedaan. Stond voor die beslissing op +-70% verlies...Op dit moment nog +-47% Wat nog een GROOT deel is, maar ik hou rekening met het feit dat we zo laag staan nu, dat als er goed ontwikkeld wordt op BTC de komende jaren, die prijs wel omhoog MOET en ik vermoedelijk ook wel uit de - zal geraken. Prima bijgekocht laatste maanden op de lage prijs. Waar ik de vruchten nu al van pluk
litecoin when $100? when moon?
ik durf niets te verkopen ondanks de stijging vandaag. Enorme fomo.
Die block halving komt ook elke dag dichterbij..... 94 daagjes nog maar.
Die block halving komt ook elke dag dichterbij..... 94 daagjes nog maar.
Als jij niet snapt dat de crypto wereld na de hype en bubble anders is geworden hoef ik niet met jou in discussieRrehorst schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:54:
[...]
Alleen maar annames... "Maar de wereld is nu anders", want? Wat is er anders..?

Je had het over de wereld, niet crypto wereld... Dat is wat anders hehlighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Als jij niet snapt dat de crypto wereld na de hype en bubble anders is geworden hoef ik niet met jou in discussie
[ Voor 20% gewijzigd door Rrehorst op 03-05-2019 15:07 ]
Dat is ook 1vd redenen waarom bij mij enkel nog BTC in gedachten komt voor te kopen. Die halvening volgend jaar. Uiteindelijk was LTC een van de eerste alts die begon te stijgen en waarvan men denkt dat het vooral te maken heeft met de halvening. Ik verwacht inderdaad op die coin nog flink wat vuurwerk. Net daarom zou ik in jouw plaats ook niet verkopen. Dat doe ik met BTC met oog op die halvening ook niet. Ik blijf er rotsvast van overtuigd...2017 gaat zich herhalen, of die alts weer die move gaan doen heb ik geen idee van maar BTC...100% zeker vanTominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:03:
Die block halving komt ook elke dag dichterbij..... 94 daagjes nog maar.![]()
In deze forum had ik het inderdaad over de voetbalwereldRrehorst schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:06:
[...]
Je had het over de wereld, niet crypto wereld... Dat is wat anders heh.. Daarnaast is er zeker wel wat verandert, ben ik het mee eens. Maar wat we in 2017 zagen gaat zeker weer gebeuren en dan nog veel groter. Geloof ik gewoon in.
Dit forum*lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:10:
[...]
In deze forum had ik het inderdaad over de voetbalwereld
Het is niet om je aan te vallen hoor. Ik vroeg me gewoon af hoe jij vond dat het anders was. Blijkbaar kan of wil je daar geen antwoord op geven.
Ik kom ook van heeeeel ver. Stond op -75% tot enkele maanden geleden.
In 3 maand tijd ben ik x 3.4 gegaan. Nu enkel nog de moed vinden om mijn initiële inleg er uit te halen.
Deze actie uitvoeren is harder dan oorspronkelijke gedacht... :-)
In 3 maand tijd ben ik x 3.4 gegaan. Nu enkel nog de moed vinden om mijn initiële inleg er uit te halen.
Deze actie uitvoeren is harder dan oorspronkelijke gedacht... :-)
Mooi verschil in strategie, ben nu juist als een malle alts aan het kopen :-)Anoniem: 320788 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:45:
[...]
Ummm .. nee.
Btc omhoog alts down.
Staan er heel veel op hun laagste punt van een heel jaar.
Ja er is een kans dat er een paar van omvallen maar als er 1 keer 15 durft te gaan mogen er 14 naar 0 vallen.......
Waarom sturen ze wel een mailtje als BTC 7% is gestegen. Oh oh oh let op let op!! Maar niet als Bitcoin 90% is gedaald en als tip van hey let op. Lekker goedkoop.
Ik heb er pas nog meer dan 8 miljoen verkocht op Coinexchange.Borealis schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:47:
[...]
Waar verkoop jij je Linda's? Ik wil deze verkopen als er (hopelijk) nog eens een serieuze stijging/pump komt.
Ik heb qua aantal ook iets van 25% winst gemaakt, maar qua btc-waarde is het toch wel gezakt.Toen Cryptopia deze nog verhandelde was er nog wat volume maar nu zie ik enkel Idax waar deze verhandeld wordt.
Zet je toch voor jouw gevoel een stoploss in( niet te strak uiteraard om Nie te triggere bij mini dipjes)Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:03:
Die block halving komt ook elke dag dichterbij..... 94 daagjes nog maar.![]()
AnimeAdicted
Kan A87 zich ook nog even melden, dan zijn de Tweakers flapdrollen weer compleet, ofso.
De cryptowereld is m.i. niet veranderd. We zitten wel op een andere plaats in de cyclus maar die zal zich nog wel een paar keer herhalen.lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Als jij niet snapt dat de crypto wereld na de hype en bubble anders is geworden hoef ik niet met jou in discussie
Die hebben we teveel gebashed de laatste tijd,, Begin m inderdaad ook wel een beetje te missen..Malawolar schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:44:
Kan A87 zich ook nog even melden, dan zijn de Tweakers flapdrollen weer compleet, ofso.
we moeten uberhaubt stoppen met mekaar bashen
Wij zijn de nieuwe crypto generatie. Als wij mekaar gaan bashen maken we mekaar stuk en groeit het enorm uit elkaar dat we uiteindelijk toch het gevecht tegen het huidige betaal systeem verliezen.
pffff. klinkt alsof we een battle in gaan
haha
HODOR!!!
Wij zijn de nieuwe crypto generatie. Als wij mekaar gaan bashen maken we mekaar stuk en groeit het enorm uit elkaar dat we uiteindelijk toch het gevecht tegen het huidige betaal systeem verliezen.
pffff. klinkt alsof we een battle in gaan
HODOR!!!
[ Voor 74% gewijzigd door HaruHaru op 03-05-2019 15:58 ]
Beetje drama mag heus wel.HaruHaru schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:48:
we moeten uberhaubt stoppen met mekaar bashen
pffff. klinkt alsof we een battle in gaanhaha
HODOR!!!
Anoniem: 1026773
Even een account aangemaakt op bitrue waar CSC binnen 2 weken gelist word.
Dan hopen dat we weer een paar honderd procent pakken
Heb er inmiddels 27 miljoen van die krengen:D
Dan hopen dat we weer een paar honderd procent pakken
Heb er inmiddels 27 miljoen van die krengen:D
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 03-05-2019 16:03 ]
Ging CSC de één cent niet aantikken in januari?
stel dat er een grote drop komt van het weekend, dan zijn veel alts nog goedkoper dan in december
Prepare for the next ATH
zo, die verdomde usdt maar omgezet in altcoins (Nano, Dash, Ada, Strat), met laddertjes naar beneden. Optiefen met die usdt troep, enkel nog BTC vergaren!
De tijd leert of het tij keert
https://www.bright.nl/nie...astercard-over-cryptomunt
Dit soort partijen kunnen de adoptie van crypto natuurlijk enorm versnellen. Denk alleen al aan de verkoop punten, point of sale apparatuur, dat V/MA kaarten accepteert. Echter blijft het dan gecentraliseerd, maar wellicht gaan ze ook andere coins accepteren, who knows.
Zou de stablecoin van Facebook als betalingsmiddel in Whatsapp gebruikt kunnen worden, dan gaan ze heel snel de remittance market overnemen. Markt is enorm. Coin mag dan ook wel verhandeld worden op Binance wat mij betreft, meer volume voor Binance
.
Changpeng praat ook altijd over systemen die nog veel meer volume aan moeten kunnen, ze gaan er vanuit dat de hele wereld over gaat op crypto.
Interessante ontwikkelingen. Fijn weekend heren, hopelijk door de 6000$.
Dit soort partijen kunnen de adoptie van crypto natuurlijk enorm versnellen. Denk alleen al aan de verkoop punten, point of sale apparatuur, dat V/MA kaarten accepteert. Echter blijft het dan gecentraliseerd, maar wellicht gaan ze ook andere coins accepteren, who knows.
Zou de stablecoin van Facebook als betalingsmiddel in Whatsapp gebruikt kunnen worden, dan gaan ze heel snel de remittance market overnemen. Markt is enorm. Coin mag dan ook wel verhandeld worden op Binance wat mij betreft, meer volume voor Binance
Changpeng praat ook altijd over systemen die nog veel meer volume aan moeten kunnen, ze gaan er vanuit dat de hele wereld over gaat op crypto.
Interessante ontwikkelingen. Fijn weekend heren, hopelijk door de 6000$.
daarom noemen we ze ShitCoins . althans. een aantal nietraq schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:18:
zo, die verdomde usdt maar omgezet in altcoins (Nano, Dash, Ada, Strat), met laddertjes naar beneden. Optiefen met die usdt troep, enkel nog BTC vergaren!
Straks tweede poging om de 5.8k te breken?

Helaas moet ik werken.. ben benieuwd
Moon, lambo.

Helaas moet ik werken.. ben benieuwd
Moon, lambo.
@Anoniem: 1032405 houd het wel in de gaten voor jeTominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:31:
Straks tweede poging om de 5.8k te breken?![]()
[Afbeelding]
Helaas moet ik werken.. ben benieuwd![]()
Moon, lambo.
Op veel exchanges is die daar allang overheen toch?Tominatie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:31:
Straks tweede poging om de 5.8k te breken?![]()
[Afbeelding]
Helaas moet ik werken.. ben benieuwd![]()
Moon, lambo.
Bitfinex telt sowieso niet omdat mensen daar allemaal naar BTC gaan omdat ze Bitfinex/Tether niet vertrouwen. Op andere exchanges zit de prijs wat lager in USDT, maar USDT is ook geen 1 dollar nu. Ga je kijken naar de prijs in PAX zit die op dit moment op 5760 wat je de juiste prijs kan noemen. (Bitfinex zit op 6.1k)Oepsje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Op veel exchanges is die daar allang overheen toch?
Het is trouwens ook Bitfinex die nu voor deze stijging zorgt samen met knijpen van de shorts. Mooi dat we omhoog gaan, maar het is meer een stijging uit paniek en hoge shorts die er voor zorgen dan dat het een mooie natuurlijke stijging is. Aan de andere kant, omhoog is omhoog
Op dit forum, zover mij bekend, hebben we het meestal over de CMC koers en oja, we hebben hetOepsje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Op veel exchanges is die daar allang overheen toch?
meestal over de dollar prijs.
In de ochtend van 2 april steeg Bitcoin in 2 uur met 10%. Achteraf lijkt de oorzaak dat iemand op drie exchanges tegelijk in korte tijd ongeveer 20.000 bitcoins heeft aangekocht
I know maar toen stond ie volgens mij al op 5848, maar misschien is mijn internet sneller ofzo hahaRaptorXS schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:53:
[...]
Op dit forum, zover mij bekend, hebben we het meestal over de CMC koers en oja, we hebben het
meestal over de dollar prijs.
Dat was de volgende dag nadat het gebeurt was al bekend toch ? Ik heb er toen het een en ander over gepost.lighting_ schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:00:
In de ochtend van 2 april steeg Bitcoin in 2 uur met 10%. Achteraf lijkt de oorzaak dat iemand op drie exchanges tegelijk in korte tijd ongeveer 20.000 bitcoins heeft aangekocht
Hey?..ook normale mensen hier die het leven snappen.Sahara schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:52:
[...]
@Anoniem: 1026773 verzamelt CSC, @Ton Hasselt verzamelt Linda, @Specy verzamelt bergen shitcoins, iemand anders verzamelt misschien postzegels. Ieder z'n ding, als hij/zij daar goed in is, dan waarom niet
.
ben ik weer blij om
Jammer dat jij het alleen nog niet snaptAnoniem: 1026773 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:53:
[...]
Hey?..ook normale mensen hier die het leven snappen.
ben ik weer blij om
Idd, het is niet de vraag of maar wanneer.bie100 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:59:
[...]
de meeste die in crypto zitten liggen in de goot of komen er terecht
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik weet dat je het graag onder uit haalt en dat mag ook.Malawolar schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:42:
[...]
Je hebt die meuk al meer dan een jaar, t.o.v. vorig jaar staat het nog steeds in de min. Wat jij wil hoor, maar verkoop het nou maar, want over een week is je hele "winst" weer weg. Voor de zekerheid nog even de website gechecked van CSC, maar wat een droevenis.
Ik had ze toen al ja dat klopt.
2 A 3 miljoen,nu 27 en bijna allemaal met traden dus pure winst.
komende twee weken de helft er maar eens uit gooien op bitrue en een leuke car kopen.
Inderdaad erg droevig

Ik begrijp echt niet waarom mensen zich druk maken over de holdings van een ander. Who the fuck cares? Kun je wel zien dat de bearmarket over is. We gaan weer op elkaar letten.
[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 03-05-2019 18:16 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hou toch eens op met je onzin verhalen.Anoniem: 1026773 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:14:
[...]
Ik weet dat je het graag onder uit haalt en dat mag ook.
Ik had ze toen al ja dat klopt.
2 A 3 miljoen,nu 27 en bijna allemaal met traden dus pure winst.
komende twee weken de helft er maar eens uit gooien op bitrue en een leuke car kopen.![]()
Inderdaad erg droevig
Kijk alleen maar naar de koersverschillen dan heb ik het nog niet eens over het volume, denk dat je niet eens een playmobiel autotje kan kopen
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 03-05-2019 18:18 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!