[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.799 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-10 17:05
green-tea schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:57:
[...]

Goed verhaal, lekker onderbouwd ook! Je weet zeker? Gebaseerd op de buiten temperatuur zeker? :D
dat is niet zo moeilijk. Tether is nooit ge-audit door accountants.
De audit is niet doorgegaan.
Als je niks te verbergen heb laat je dat meteen doen. 1+1 =2 (gezond boeren verstand)
Daarbij komt dat crypto nog steeds een wild westen is waar de slechtste vliegen op afkomen..

Maar goed. Zoals sommigen graag willen dat je met bewijzen komt als je wat op de forum plaatst. Iets wat totale onzin is. Alsof deze forum een officiele onderzoeks centrum is.

Ik zal voor deze keer makkelijk voor je maken
https://cointelegraph.com...hats-going-on-with-tether
Of moet ik ook checken wat er staat nog klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
lighting_ schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:04:
[...]

dat is niet zo moeilijk. Tether is nooit ge-audit door accountants.
De audit is niet doorgegaan.
Als je niks te verbergen heb laat je dat meteen doen. 1+1 =2 (gezond boeren verstand)
Daarbij komt dat crypto nog steeds een wild westen is waar de slechtste vliegen op afkomen..

Maar goed. Zoals sommigen graag willen dat je met bewijzen komt als je wat op de forum plaatst. Iets wat totale onzin is. Alsof deze forum een officiele onderzoeks centrum is.

Ik zal voor deze keer makkelijk voor je maken
https://cointelegraph.com...hats-going-on-with-tether
Of moet ik ook checken wat er staat nog klopt?
Hij kan het wel :) Ik ben er zeker van dat het gemanipuleerd wordt >:)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:54
Even kijken wat het gaat doen. Wil nog wat fiat wisselen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb alles ook maar weggehaald bij Bitfinex. Was ik langzaam aan het doen (had nog 75% in fiat staan), inmiddels omgewisseld en weggeboekt.
Kost me wel meer dan ik had gehoopt, toch maar een opel corsa ipv lambo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:23
green-tea schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:57:
[...]

Goed verhaal, lekker onderbouwd ook! Je weet zeker? Gebaseerd op de buiten temperatuur zeker? :D
Stond zeker op Reddit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 27-10 17:05
green-tea schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:10:
[...]

Hij kan het wel :) Ik ben er zeker van dat het gemanipuleerd wordt >:)
Goed onderbouwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:49:
[...]

Persoonlijk zou ik niet terug willen naar de waardes van 1 april.
Ik vind de 5K zone wel prettig.
In 1x daling naar 4K zou niet prettig zijn. er naar toe afbouwen kan andere effecten hebben.
Maar je zag ook toen deze nacht de 4985$ werd geraakt die in eens werd opgevangen terug naar 5130$. Dat geeft toch wel een goed gevoel :D

Maar ja, dromen mag zeker. Ik zie me hypotheekvrije huis al in de verte.... 2-3 jaartjes :P :9~ O+

@Verwijderd over de jaren heen, bestaat bij Jaap , Goede morgen! niet meer. When moon when lambo? is zijn nieuwe manier van goede morgen.

Goede morgen Jaapio! :)
When good when morning HaruHaru.

When alts when green when BNB when moon when?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:22:
[...]

When good when morning HaruHaru.

When alts when green when BNB when moon when?
When is good when is morning Jaapio.

When patatje oorlog? When??

BNB moon? When QTUM moon?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:28:
[...]

When is good when is morning Jaapio.

When patatje oorlog? When??

BNB moon? When QTUM moon?
When when?

When bearkmarket when over? When Jaapio when psychiatrist...

Bearmarket when Jaapio niet meer trekken.

Moon lambo needs. When?

Red red red red red red red red.

Candles, when green?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Geweldig nieuws, een goedkopere Bitcoin!

Eindelijk tijd om in te kopen.

Dat USDT en Bitfinex louche producten blijken te zijn en de markt daalt over 12 uur maar 3% is toch enorm bullish. De munt waar iedereen al jaren over twijfelt, en die gisteren toevallig nog 300.000.000 extra usdt heeft geprint (toeval, I think not). Overigens apart dat Maker bijvoorbeeld ook zo hard daalt, je zou juist denken dat dat als alternatief hard omhoog zou gaan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:31:
[...]

When when?

When bearkmarket when over? When Jaapio when psychiatrist...

Bearmarket when Jaapio niet meer trekken.

Moon lambo needs. When?

Red red red red red red red red.

Candles, when green?
Bearmarket is over. We willen het alleen nog niet geloven :)

https://twitter.com/Rhyth.../1120005789714976770?s=20

When Jaapion niet meer trekken is aan Jaapio

[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 26-04-2019 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg crypto voor vandaag. :Y

Ben er nu al weer helemaal klaar mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
Ik zat te bedenken wat de halvenings historisch gezien voor effect gehad hebben van LTC en BTC. Aangezien de LTC halvening over 100 dagen is en die van BTC over 400, heb ik er wat berekeningen op los gelaten hoe de twee met elkaar in verhouding staan (afgeronde cijfers)

LTC:

61.000.000. in omloop met een marketcap van 4.500.000.000.

Nu worden er 14.400 stuks per dag gemined (met een waarde van 1.000.000 per dag)
Dat wordt 7.200 stuks per dag (met een waarde van 500.000)

BTC:

17.000.000. in omloop met een marketcap van 95.000.000.000.
Nu worden er 1800 per dag gemined (met een waarde van 10.000.000. per dag) (5300 dollar per stuk)
Dat worden er 900 per dag (met een waarde van 5.000.000 per dag).

Bij LTC ligt de (bijna gegarandeerde) sellpressure dus op 1 miljoen dollar per dag tegenover 4.5 miljard. (72 dollar per stuk)

Bij BTC ligt de (bijna gegarandeerde) sellpressure dus op 10 miljoen dollar per dag tegenover 95 miljard.

Beide sellpressures worden gehalveerd. Maar het valt op dat de sellpressure bij LTC dus ruim een keer zo hoog ligt. Wellicht iets om over na te denken, gezien de LTC halvening ook nog vroeger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 17:53
Malawolar schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:04:
Ik zat te bedenken wat de halvenings historisch gezien voor effect gehad hebben van LTC en BTC. Aangezien de LTC halvening over 100 dagen is en die van BTC over 400, heb ik er wat berekeningen op los gelaten hoe de twee met elkaar in verhouding staan (afgeronde cijfers)

LTC:

61.000.000. in omloop met een marketcap van 4.500.000.000.

Nu worden er 14.400 stuks per dag gemined (met een waarde van 1.000.000 per dag)
Dat wordt 7.200 stuks per dag (met een waarde van 500.000)

BTC:

17.000.000. in omloop met een marketcap van 95.000.000.000.
Nu worden er 1800 per dag gemined (met een waarde van 10.000.000. per dag) (72 dollar per stuk)
Dat worden er 900 per dag (met een waarde van 5.000.000 per dag).

Bij LTC ligt de (bijna gegarandeerde) sellpressure dus op 1 miljoen tegenover 4.5 miljard. (5.300 dollar per stuk)

Bij BTC ligt de (bijna gegarandeerde) sellpressure dus op 10 miljoen tegenover 95 miljard.

Beide sellpressures worden gehalveerd. Maar het valt op dat de sellpressure bij LTC dus ruim een keer zo hoog ligt. Wellicht iets om over na te denken, gezien de LTC halvening ook nog vroeger is.
Ik pak nog even een kop koffie en gaan dan nog een keer een poging wagen om het te lezen (en begrijpen..) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Acidrain schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:09:
[...]

Ik pak nog even een kop koffie en gaan dan nog een keer een poging wagen om het te lezen (en begrijpen..) :)
Haha misschien zette ik soms een stap te snel, maar zit aardig in de halvening hypes die zijn geweest, die allemaal geleid hebben tot een frontrun en een nieuwe bullmarkt. Dus wellicht dat het wat onduidelijk is voor mensen die nog weinig over de halvening gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Het komt er op neer dat er dagelijks 1/4.500e van LTC verkocht wordt (anders draaien miners verlies)
Daarnaast wordt er dagelijks 1/9.500e van BTC verkocht (anders draaien minders verlies)

Dan ga ik er even vanuit dat ze ten minste quitte draaien. En ik kan er misschien een procent of 10/20 naast zitten. Maar grosso modo komt het op deze getallen neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malawolar schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:17:
Het komt er op neer dat er dagelijks 1/4.500e van LTC verkocht wordt (anders draaien miners verlies)
Daarnaast wordt er dagelijks 1/9.500e van BTC verkocht (anders draaien minders verlies)

Dan ga ik er even vanuit dat ze ten minste quitte draaien. En ik kan er misschien een procent of 10/20 naast zitten. Maar grosso modo komt het op deze getallen neer.
Dus LTC is wel de coin voor de aankomende tijd ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
sourcecode schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:18:
[...]

Dus LTC is wel de coin voor de aankomende tijd ?
Dit is maar 1 van de factoren die een rol spelen bij een prijsstijging. Maar enkel met deze factor heeft LTC de potentie om harder te groeien dan BTC. De ontwikkelingen op het netwerk zelf en eventuele FUD of adoptie zijn natuurlijk ook erg belangrijk, maar doe met de info wat u het best gerade acht, ik vond het wel een mooi moment om een paar LTC in te slaan, voornamelijk omdat de halvening over 100 dagen al is bij LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 17:53
Ik denk dat je in ieder geval de stuk prijzen bij de verkeerde hebt gezet, 5300 voor LTC en 72 voor BTC verder kom ik niet helemaal uit je berekening. Ik zie wel dat je eindresultaat inderdaad meer dan de helft is tussen de 2 maar de berekening zelf kom ik niet helemaal uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Acidrain schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:21:
Ik denk dat je in ieder geval de stuk prijzen bij de verkeerde hebt gezet, 5300 voor LTC en 72 voor BTC verder kom ik niet helemaal uit je berekening. Ik zie wel dat je eindresultaat inderdaad meer dan de helft is tussen de 2 maar de berekening zelf kom ik niet helemaal uit.
Ah ik zie het, even aangepast (berekening zelf was wel juist). Nogmaals.
Er wordt dagelijks voor een waarde van 1 miljoen per dag aan LTC verkocht (14.400 geminede LTC tegen een prijs van 72 dollar). Daarnaast wordt er dagelijks 10 miljoen per dag aan BTC verkocht (1800 geminede BTC tegen een prijs van 5300 per dag).

De dagelijkse bedragen afgezet tegen de marketcaps van respectievelijk 4.5 miljard en 95 miljard maken dat er dagelijks 1/4.500e deel van LTC wordt verkocht en 1/9.500e deel van BTC (ongeacht wat de markt verder doet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen dagen is 1 van mijn btc weggelopen uit mijn btc waardehuisje.
De andere btc in het huisje missen hem enorm..

Als iemand mijn vermiste btc heeft gevonden wil die mij een berichtje sturen....

Beloning in ZiL...

Zo dat was mijn digimuntjes inbreng voor vandaag. Tot morgen😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11
Tijd dat ik het kleine zakje van mijn ondergewaardeerde dgb wildcard maar weer eens ga aanvullen.. #hodl

Ik ben trouwens de enige dgb hodler hier volgens mij.. :/

[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 26-04-2019 10:32 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:30:
Tijd dat ik het kleine zakje van mijn ondergewaardeerde dgb wildcard maar weer eens ga aanvullen.. #hodl

Die ga ik ook op mijn lijst zetten
alleen nu nog te duur 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:30:

Ik had 6k DGB totdat Yobit...

Zojuist wel een straatje 1/5e koningsdag loten gehaald.

Minder volatiel en qua rendement ongeveer gelijk aan crypto. :+

50k netto per jaar om in BTC te zetten, dat zou wat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik lees telkens weer goede berichten over dgb en de doorontwikkeling het komt er alleen echt totaal niet uit in de koers.. toch blijf ik voorlopig nog even positief :)

ps. heel blij dat ik gisteren gewoon de vakantie volledig heb afbetaald ipv extra in crypto te investeren 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 26-04-2019 11:12 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-10 11:27
Ligt bitcoinwisdom eruit ofzo? 1 horizontale lijn al een tijdje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

0re0 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:24:
Dat zie ik al weken, staat ie op 4943 dollar, en als je lang genoeg wacht ineens een groene paal richting wat ie nu staat.

Pak je deze toch.
https://cryptowat.ch/markets/kraken/btc/usd

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Ripple op 26-04-2019 11:35 ]

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-10 11:27
Mr_Ripple schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:35:
[...]

Dat zie ik al weken, staat ie op 4943 dollar, en als je lang genoeg wacht ineens een groene paal richting wat ie nu staat.

Pak je deze toch.
https://cryptowat.ch/markets/kraken/btc/usd
Is er een alternatief waar je echt mooi live die candles kunt zien zoals bitcoinwisom?
Er zijn genoeg charts sites, maar ik ben er nog geen enkel tegengekomen zoals deze..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
0re0 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:36:
[...]

Is er een alternatief waar je echt mooi live die candles kunt zien zoals bitcoinwisom?
Er zijn genoeg charts sites, maar ik ben er nog geen enkel tegengekomen zoals deze..
ik gebruikt zelf multicharts die kan je instellen zoals je zelf wilt

https://multicharts.netli...base:LTCEUR,KRAKEN:xmrEUR

Deze kan je ook nog gebruiken
https://bitcoinity.org/

Deze website heb ik zelf ook op 1 scherm open staan
https://cryptopanic.com/
https://fiatleak.com/

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 26-04-2019 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
0re0 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:24:
Gebruik jij de .com versie? Probeer dan de .io eens. Is dezelfde site maar met veel meer munten erop. Ligt er ook minder vaak uit (tot nu toe nog nooit problemen gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

hoe gaan ze dat verschil nou gelijk trekken tussen USDT en die andere stable's

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:34:
Geweldig nieuws, een goedkopere Bitcoin!

Eindelijk tijd om in te kopen.

Dat USDT en Bitfinex louche producten blijken te zijn en de markt daalt over 12 uur maar 3% is toch enorm bullish. De munt waar iedereen al jaren over twijfelt, en die gisteren toevallig nog 300.000.000 extra usdt heeft geprint (toeval, I think not). Overigens apart dat Maker bijvoorbeeld ook zo hard daalt, je zou juist denken dat dat als alternatief hard omhoog zou gaan nu.
je zou ook denk dat mensen over usdt exchangen voor btc of eth en de prijs zou moeten stijgen. fishy things are happening. preparations voor the next big bull run worden al gemaakt, fud is onderdeel ervan. De fomo gaat erger worden dan afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
When litecoin new ath? :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Zou CZ nu ook de ballen hebben om USDT te delisten? Ik gok van niet, denk dat zijn eigen belang nu groter is dan zijn principes. 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Swaha schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:50:
Zou CZ nu ook de ballen hebben om USDT te delisten? Ik gok van niet, denk dat zijn eigen belang nu groter is dan zijn principes. 🙂
Waar blijven de USD-pairs überhaupt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Het volume van de USDT pairs is by far het grootste en staat niet in verhouding tot de andere stable coin pairs. Dus nee, het is very highly unlikely dat CZ USDT zou delisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow, al m'n buyorders zijn gisteren afgegaan bij IOTA. Ben benieuwd... als 'ie deze zone breekt gaat ie aan price discovery doen aangezien hij nooit lager is geweest (op die ene market sell na in de begindagen) :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VBE8LVm.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Misschien heeft ie er een slaatje uitgeslagen door te bluffen; I want two million of usdt from you or i will delist.
Nou, die printen ze zo bij.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Haha ja. Iedereen zeurt over BFX wegens manipulatie maar CZ is volgens mij net zo erg. Als ze hem ooit pakken zijn de rapen gaar. Veel alts hebben op Binance veruit het hoogste volume.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:01:
[...]

Het volume van de USDT pairs is by far het grootste en staat niet in verhouding tot de andere stable coin pairs. Dus nee, het is very highly unlikely dat CZ USDT zou delisten.
Misschien dat Binance overstapt van USDT naar een andere stable. Het lijkt mij wel prettig dat er nieuwe pairs komen en dat het volume ook naar die nieuwe pairs gaat. Zodra iedereen dan gaat handelen met de nieuwe stable kan je USDT er uit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:13:
[...]

Misschien dat Binance overstapt van USDT naar een andere stable. Het lijkt mij wel prettig dat er nieuwe pairs komen en dat het volume ook naar die nieuwe pairs gaat. Zodra iedereen dan gaat handelen met de nieuwe stable kan je USDT er uit gooien.
Ze hebben er toch al een aantal in de aanbieding?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:14:
[...]

Ze hebben er toch al een aantal in de aanbieding?
Klopt natuurlijk, alleen worden ze niet veel gebruikt. Het volume is gigantisch veel lager dan bij USDT en de orderboeken zijn enorm dun. Als je gisteren 5 BTC wou kopen in TUSD en daarna weer wou verkopen had je dat 2% gekost, puur door het verschil in spread in het orderboek. Even een scalp maken op kleinere alts in de andere stables is bijna niet te doen omdat het volume zo laag is en er te weinig orders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
The one true stablecoin is DAI, compleet decentraal. Die vertrouw ik wel.
De huidige stablecoins zijn nog 100x erger dan de euro's en dollar.

Snap echt niet waarom Binance zoveel van die troep gelist heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:19:
[...]

Klopt natuurlijk, alleen worden ze niet veel gebruikt. Het volume is gigantisch veel lager dan bij USDT en de orderboeken zijn enorm dun. Als je gisteren 5 BTC wou kopen in TUSD en daarna weer wou verkopen had je dat 2% gekost, puur door het verschil in spread in het orderboek. Even een scalp maken op kleinere alts in de andere stables is bijna niet te doen omdat het volume zo laag is en er te weinig orders zijn.
Je ziet ze wel hoger op de cmc ranglijsten komen de laatste tijd.

Zelf denk ik dat er weer het nodig FUD de wereld in is geholpen met dat usdt, sinds die coin uit kwam komen er elke paar maanden er weer andere verhalen naar buiten.

Zou mij ook echt niet verbazen als een binance vandaag of morgen ineens met hun eigen stable coin komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:21:
[...]

je zou ook denk dat mensen over usdt exchangen voor btc of eth en de prijs zou moeten stijgen. fishy things are happening. preparations voor the next big bull run worden al gemaakt, fud is onderdeel ervan. De fomo gaat erger worden dan afgelopen jaren.
Denk je? Bij de vorige bullrun zijn veel mensen nat gegaan. Gaan die weer opnieuw hun centen verliezen? Ik denk dat mensen er van geleerd hebben en een stuk voorzichtiger zijn en eerder hun winst cashen en zich ook minder later verleiden door fomo. Daarbij, bij de vorige bullrun heeft iedereen en z'n neefje crypto gekocht dus nieuwe aanwas zal ook een stuk minder zijn.

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Malawolar schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:21:
[...]

Dit is maar 1 van de factoren die een rol spelen bij een prijsstijging. Maar enkel met deze factor heeft LTC de potentie om harder te groeien dan BTC. De ontwikkelingen op het netwerk zelf en eventuele FUD of adoptie zijn natuurlijk ook erg belangrijk, maar doe met de info wat u het best gerade acht, ik vond het wel een mooi moment om een paar LTC in te slaan, voornamelijk omdat de halvening over 100 dagen al is bij LTC.
Als je kijkt naar de vorige halvening bij Litecoin (30 aug 2015) dan merk ik op dat deze niet voor een moon-stijging gezorgd heeft, maar dat de prijs gewoon voortkabbelde. In juli echter was er wel een serieuze piek te zien (X8) in vergelijking met de voorgaande dagen/weken.
Indien de geschiedenis zich zou herhalen, dan ga ik me de komende dagen/weken toch wel een paar LTC's aanschaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Zal mij niks verbazen dat de koers weer gewoon vrolijk omhoog gaat de komende dagen.
Mensen snappen toch ook wel dat Tether niet de markt leidt. In t begin is t even paniek, maar daarna zakt t bij de mensen, zoeken naar n alternatief voor Tether en daarna, door!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10 22:14

Bever!

3

Tominatie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:21:
The one true stablecoin is DAI, compleet decentraal. Die vertrouw ik wel.
De huidige stablecoins zijn nog 100x erger dan de euro's en dollar.

Snap echt niet waarom Binance zoveel van die troep gelist heeft.

[YouTube: What is the Dai Stablecoin and how does it work]
mooi project en ik vertrouw het ook, echter houdt de dai zijn waarde niet de laatste tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:53
Goh schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:49:
Zal mij niks verbazen dat de koers weer gewoon vrolijk omhoog gaat de komende dagen.
Mensen snappen toch ook wel dat Tether niet de markt leidt. In t begin is t even paniek, maar daarna zakt t bij de mensen, zoeken naar n alternatief voor Tether en daarna, door!
laten we het hopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:57:
[...]

Ik had 6k DGB totdat Yobit...

Zojuist wel een straatje 1/5e koningsdag loten gehaald.

Minder volatiel en qua rendement ongeveer gelijk aan crypto. :+

50k netto per jaar om in BTC te zetten, dat zou wat zijn!
dgbtjes kun je ook nog minen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pkunk Er zijn zeker mensen die leren van de vorige bullrun. Maar er komen ook weer nieuwe noobs bij. En die gaan dan deze bullrun weer nat. Dat is de kringloop van het cryptobestaan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ben weer flink in de alts gedoken, hopen op een mooie groene nacht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Wtf..ben in Praag om te werken en jullie laten alles crashen?
Dan nog maar een paar extra shoots doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Danster schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:50:
Wtf..ben in Praag om te werken en jullie laten alles crashen?
Dan nog maar een paar extra shoots doen _O-
Mooie vrouwen elk geval in Česká :).., dat is leuker om naar te kijken dan bijv. naar hoe ZIL op 1 sat na bijna weer een all time low neerzet :9. Hopelijk daalt ie nog wat meer though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Sahara schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:00:
[...]

Mooie vrouwen elk geval in Česká :).., dat is leuker om naar te kijken dan bijv. naar hoe ZIL op 1 sat na bijna weer een all time low neerzet :9. Hopelijk daalt ie nog wat meer though.
Dat is zeker. Morgen nog 4 shoots te gaan dan weer terug naar ons kikkerlandje. Nog even genieten van de slivo en Becherovka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zakje matic aangeschaft ff kijken wat die gaat doen nu x2 ico
altijd leuk om te spelen hiermee

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Voor de mensen met PIVX: https://twitter.com/Marsm.../1121737544704692224?s=19

Reactie van Zcoin: https://zcoin.io/further-...n-zerocoin-vulnerability/

[ Voor 32% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-04-2019 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Toch wel raar. Normaal gesproken dumpt de markt omdat mensen teruggaan in Tether met winst. Maar als Tether nu niet betrouwbaar lijkt.. wat het gevoel of nieuws altijd wel een beetje was.. dan zou er toch veel meer in BTC moeten blijven zittten? Of Eth of XRP of dergelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:08:
Toch wel raar. Normaal gesproken dumpt de markt omdat mensen teruggaan in Tether met winst. Maar als Tether nu niet betrouwbaar lijkt.. wat het gevoel of nieuws altijd wel een beetje was.. dan zou er toch veel meer in BTC moeten blijven zittten? Of Eth of XRP of dergelijk.
Toen Tether voor het eerst onderuit ging stond BTC rond de 6k. Toen ging alles naar BTC en andere coins omdat er geen andere optie was. Nu zijn er andere stablecoins om naartoe te gaan. Mensen hoeven niet meer naar BTC of andere alts te gaan. Dus die pump van BTC die we eerst zagen van 6.4k naar 7.6k, dat hoeft nu niet meer. Stel Tether zakt verder dan zal BTC/USDT omhoog gaan, maar iets als BTC/PAX kan prima zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:36
Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:08:
Meest logische zou XRP zijn... ;)
Er zijn meer stablecoins dan alleen maar Tether. Dus ik denk dat het wat verspreid zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Thaam schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:17:
[...]

Meest logische zou XRP zijn... ;)
Er zijn meer stablecoins dan alleen maar Tether. Dus ik denk dat het wat verspreid zit.
Het sarcasme spat van me scherm maar ja ik ben het met je eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Beste transacties bij bitfinex
https://www.blockchain.co...6530754a84fc93a13b5de8162

Even +/- 90 Miljoen USD weggehaald

Niet dat ze er veel van zullen merken maar toch
https://www.blockchain.co...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r

[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 26-04-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:19:
[...]

Het sarcasme spat van me scherm maar ja ik ben het met je eens :P
Ben wel benieuwd wat je verwacht van XRP bij de volgende Bullrun. Weer een nieuwe ATH? Zoja, dan is dit nog steeds een mooi moment om bij te kopen. Ik verwacht zelf wel weer een sterke stijging, hoewel XRP bij de vorige run best veel gehyped (positieve zin) werd. Ben beniewd of het ze weer gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thaam schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:28:
[...]

Ben wel benieuwd wat je verwacht van XRP bij de volgende Bullrun. Weer een nieuwe ATH? Zoja, dan is dit nog steeds een mooi moment om bij te kopen. Ik verwacht zelf wel weer een sterke stijging, hoewel XRP bij de vorige run best veel gehyped (positieve zin) werd. Ben beniewd of het ze weer gaat lukken.
Natuurlijk gaat dat ze lukken (y)

Alleen Slux denkt van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

PilatuS schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:15:
[...]

Toen Tether voor het eerst onderuit ging stond BTC rond de 6k. Toen ging alles naar BTC en andere coins omdat er geen andere optie was. Nu zijn er andere stablecoins om naartoe te gaan. Mensen hoeven niet meer naar BTC of andere alts te gaan. Dus die pump van BTC die we eerst zagen van 6.4k naar 7.6k, dat hoeft nu niet meer. Stel Tether zakt verder dan zal BTC/USDT omhoog gaan, maar iets als BTC/PAX kan prima zakken.
Dit is nu precies waarom ik denk dat we vrolijk verder gaan met stijgen. Er zijn alternatieven, tether leidt de markt niet. Even de paniek om vervolgens weer door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Weer wat slecht nieuws, India wil alweer crypto verbieden.

https://coingape.com/indi...n-bitcoin-cryptocurrency/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Dit is dan wel weer nieuws wat kan beïnvloeden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Negatieve aandacht is ook aandacht, tot nu toe heb ik althans niet echt verband gezien met koerswisselingen na dit soort nieuws. Daarnaast, hoe gaan ze dat handhaven en als een overheid het zo serieus gaat nemen dat ze het zelfs willen verbieden krijgt het juist aantrekkingskracht op bepaalde mensen om geld buiten het zicht te houden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:49:
[...]

Dit is dan wel weer nieuws wat kan beïnvloeden. Jammer.
Zal wel mee vallen denk ik, speelt al jaren en ondanks het een groot land is wordt het niet veel gebruikt daar, en mocht het toch door gaan dan vinden ze echt wel weer een manier om toch te kunnen traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Met de tradepot maar ff in usdc gaan zitten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Goh schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:34:
[...]

Dit is nu precies waarom ik denk dat we vrolijk verder gaan met stijgen. Er zijn alternatieven, tether leidt de markt niet. Even de paniek om vervolgens weer door te gaan.
Ik zie het dan weer anders, maar ik was sowieso al van mening dat we eerst support verder omlaag zouden gaan testen voordat we voor langere tijd omhoog blijven gaan. Dit met of zonder wat nu aan de hand is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Welk een rust hier en een gedaalde BTC koers, misschien toch maar weer eens instappen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
stilte komt vast door al die gekruiste vingers...dan kan je niet echt lekker typen..
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijke week weer met CSC
Nog ff en het word een feest jaar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb sinds lange tijd weer geld overgemaakt naar mn coinbase. Maar ik krijg het net zo hard weer teruggestort met de mededeling, rekening opgeheven.
Heeft iemand dit meegemaakt boj coinbase?
Waarom doen ze dat. Ik had r nog wat eth op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiens rekening is opgeheven?
De jouwe of de hunne?
Misschien hebben ze een nieuw rekening nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ohja ik zie het. Het lijkt een ander nr te zijn geworden.
Wat raar.
Vorig jaar was de laatste keer dat ik wat overmaakte. Echt ook precies een jaar geleden. Heel toevallig.
Zal toch een beetje dezelfde verleiding zijn dan. Dan gaan we vast weer naar de 9000

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:14
*Adjusting Tweakers activity indicator*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Als we dit moeten geloven dan komt er een behoorlijke dump op bcash
https://ambcrypto.com/bit...bch-says-litecoin-creator

Slux koopt alvast bcash ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 27-04-2019 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Good morning all.

Fijne Koningsdag! Ik heb besloten binnen te blijven. Ik woon in Amersfoort en het regent hier, waarschijnlijk de hele dag en het gaat gek druk worden. Veel sterkte aan de mensen die wel in de regen staan vandaag :D

Wat betreft crypto. @Slux Je koopt alvast maar er komt mogelijk een dump?
ZIjn de alts een beetje aan het genezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
HaruHaru schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 08:47:
Good morning all.

Fijne Koningsdag! Ik heb besloten binnen te blijven. Ik woon in Amersfoort en het regent hier, waarschijnlijk de hele dag en het gaat gek druk worden. Veel sterkte aan de mensen die wel in de regen staan vandaag :D

persoonlijkheidsstoornis

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik doe meestal het tegenovergestelde van wat de media roept ;)

in dit geval gaat het om Poloniex maar als ik dan naar andere exchanges kijk, vallen die shorts weer mee.
Poloniex is maar een kleine speler die kunnen shorten wat ze willen maar daar zullen ze de koers niet mee onderuit halen.

https://www.tradingview.com/symbols/BCHUSD/

Ik heb een bag op 231 Euro gekocht, we gaan het zien en ik zit erop ingeval we toch een dump krijgen, toch niks anders te doen met mijn leven dan alleen maar traden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 27-04-2019 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:15:
Ohja ik zie het. Het lijkt een ander nr te zijn geworden.
Wat raar.
Vorig jaar was de laatste keer dat ik wat overmaakte. Echt ook precies een jaar geleden. Heel toevallig.
Zal toch een beetje dezelfde verleiding zijn dan. Dan gaan we vast weer naar de 9000
Had je even mazzel dat je het geld direct terug kreeg.
Altijd de nummertjes controleren.
Happy trading

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Good morning all.

Ik zit ook in amersfoort,word een vervelende dag en je kan geen kant op want alles is afgezet. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ook Amersfoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PAX gaat gebruik maken van de ONT blockchain: https://www.cryptoglobe.c...-the-ontology-blockchain/, vandaar de mooie spike van vanochtend.

Geen mooi Hollands feest voor mij deze keer, ik ga even een rondvaart maken op Loch Ness })

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 09:17:
[...]

Had je even mazzel dat je het geld direct terug kreeg.
Altijd de nummertjes controleren.
Happy trading
Niet verwacht dat coinbase zn rekeningnummer zou wijziging. Ik heb het gewoon gekopieerd van vorig jaar. Weet niet zeker of dat het okk is, maar ik ga er vanmiddag ff voor zitten uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
In alts is de laatste week volgens mij mijn slechtste week ooit geweest. Sinds ik begonnen ben eind 2017. Normaal gesproken zie je na een forse alt-daling dat 'ie heel snel weer herstelt, maar tot nu toe gebeurt dat niet. Dus ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Het voelt niet positief aan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog meer Bitfinex nieuws...
Bitcoin (BTC) wallet met $1,5 miljoen uit Bitfinex hack weer actief
Toeval??
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ack-uit-2016-weer-actief/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 09:43:
[...]

Ik zit ook in amersfoort,word een vervelende dag en je kan geen kant op want alles is afgezet. ;w
Deze onzin zorgt voor meer ellende dan de crypto's :w

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:00:
[...]

Niet verwacht dat coinbase zn rekeningnummer zou wijziging. Ik heb het gewoon gekopieerd van vorig jaar. Weet niet zeker of dat het okk is, maar ik ga er vanmiddag ff voor zitten uitzoeken
Tip van Flip. Elke keer controleren.
Je wilt niet 10k overmaken naar een buitenlands niet meer in gebruik rekening nummer.

Ik sla de rekeningnummers niet op, zo dwing ik mezelf dus elke keer een controle uit te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 09:43:
[...]

Je mist niks. Wat valt er te zien? Een man dat toevallig uit een koningsgezin geboren is. Hou de crypto nou maar in de gaten, voor je het weet kun je zelf als koning leven. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:53
Thaam schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:22:
[...]

Je mist niks. Wat valt er te zien? Een man dat toevallig uit een koningsgezin geboren is. Hou de crypto nou maar in de gaten, voor je het weet kun je zelf als koning leven. 8)7
ik heb er ook niks mee ben een republikein in hart en nieren

maar goed als de meerderheid er wel plezier in heeft prima toch :) en uh wanneer moon? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 15:28
Voorlopig dip gekocht gisteren :) ben benieuwd of het houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Rookert25 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:07:
Voorlopig dip gekocht gisteren :) ben benieuwd of het houdt
Zou zeggen stop loss op 5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
bie100 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:34:
[...]

ik heb er ook niks mee ben een republikein in hart en nieren

maar goed als de meerderheid er wel plezier in heeft prima toch :) en uh wanneer moon? :O
Ik snap de meerderheid niet.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:24:
[...]

Ik snap de meerderheid niet.
Daarom ben je de minderheid 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15:55
Ik snap het wel: Het koningshuis is net als cryptomunten een opgeblazen zeepbel die vanzelf een keer uiteenspat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-10 14:50

raq

mark777 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:38:
Ik snap het wel: Het koningshuis is net als cryptomunten een opgeblazen zeepbel die vanzelf een keer uiteenspat
Vanzelf, vanzelf... Onze bolle koning doet goed z'n best om op eigen kracht uit elkaar te spatten

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mark777 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:38:
Ben bang dat wij dat niet meer gaan meemaken..

Zero.

Pagina: 1 ... 147 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!