Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Metro Exodus

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:28
Ja, het kan gebeuren en het is ook niet de eerste game waarbij mij dit is overkomen. Overigens ben ik vooral afgegaan op mijn eigen ervaring met eerdere delen. Ik had hetzelfde bij XCOM 2, ook een vervolg, van eerdere delen die ik wel tof vond, dat mij enorm tegenviel en ik nooit meer heb opgepakt. Spellen waarvan je zou verwachten dat ze wel in je straatje liggen, maar nee. De gameplay is dan op een of andere manier net te afwijkend.
Bij Metro Exodus vind ik het tempo bijvoorbeeld echt tenenkrommend. Vreemd, want in de vorige delen was het ook allemaal wat langzamer, maar in deze open levels stoort het mij op een of andere manier enorm. Tot aan Volga beviel het mij prima, maar dit stuk kan ik gewoon echt niet doorkomen. Het gebruik van de boten hier is maar frustrerend. Het gaat al langzaam en dan wordt je ook nog om de haverklap door die mutanten onder vuur genomen of tot stilstand gedwongen. De cleaning & crafting mechanic hadden ze er wat mij betreft ook uit mogen laten.

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Kwistnix schreef op zondag 21 april 2019 @ 20:33:
Ja, het kan gebeuren en het is ook niet de eerste game waarbij mij dit is overkomen. Overigens ben ik vooral afgegaan op mijn eigen ervaring met eerdere delen. Ik had hetzelfde bij XCOM 2, ook een vervolg, van eerdere delen die ik wel tof vond, dat mij enorm tegenviel en ik nooit meer heb opgepakt. Spellen waarvan je zou verwachten dat ze wel in je straatje liggen, maar nee. De gameplay is dan op een of andere manier net te afwijkend.
Bij Metro Exodus vind ik het tempo bijvoorbeeld echt tenenkrommend. Vreemd, want in de vorige delen was het ook allemaal wat langzamer, maar in deze open levels stoort het mij op een of andere manier enorm. Tot aan Volga beviel het mij prima, maar dit stuk kan ik gewoon echt niet doorkomen. Het gebruik van de boten hier is maar frustrerend. Het gaat al langzaam en dan wordt je ook nog om de haverklap door die mutanten onder vuur genomen of tot stilstand gedwongen. De cleaning & crafting mechanic hadden ze er wat mij betreft ook uit mogen laten.
"Tot aan Volga" lol je bent nog maar net begonnen dan :)

Maar het volgende level zal je wel bevallen >:)

En idd dat craften enzo pff.. Die Tokarev is ook eigenlijk alleen maar een eendimensionale tutorialbot. Jammer want de andere karakters zijn beter uitgewerkt.

GekkePrutser wijzigde deze reactie 21-04-2019 20:41 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:05
Spel zopas aangekocht, maar heb problemen bij gebruik van 3440x1440 resolutie. Werkt op zich wel, maar de zijkant beeld zijn precies platgedrukt (gezicht zijn bijv minder hoog als die aan rechter/linkerkant van scherm komen). Bovendien registreren de muiskliks niet correct bij bijv de inventory, als ik op een wapen klik dan blijkt dat niet de juiste plaats zijn en moet ik een eind verder links/rechts klikken dan icoon zélf. Als ik resolutie op 2560x1440 met 16:9 aspect zet, dan werkt het wel.

Iemand idee? Heb al vanalles geprobeerd, met auto aspect of geforceerd maar probleem blijft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:52
Ik heb metro net ook gekocht. Voor die 35 euro kon ik het niet laten, wilde hem eigenlijk al bij release halen, maar ik ben nog niet volledig overtuigd of het echt mijn ding is.

Eerst maar eens rage 2 uitspelen en volgend weekend met metro aan de slag!

Wat zouden jullie aanraden qua difficulty?
(doom/rage2) speel ik op hard en dat is goed te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:38
Ambition88 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:06:
Ik heb metro net ook gekocht. Voor die 35 euro kon ik het niet laten, wilde hem eigenlijk al bij release halen, maar ik ben nog niet volledig overtuigd of het echt mijn ding is.

Eerst maar eens rage 2 uitspelen en volgend weekend met metro aan de slag!

Wat zouden jullie aanraden qua difficulty?
(doom/rage2) speel ik op hard en dat is goed te doen.
Vond em persoonlijk op de standaard setting (denk normal) zeer goed te doen.

Als je ala John Rambo te werk gaat dan ga je het wel lastig krijgen maar als je een meer behouden speelstijl hebt met veel onderzoeken, ammo scoren, upgrades e.d. dan ga je een leuke tijd tegemoet :)

Veel twijfel hier om Rage2 nog even te checken, ik vond Doom fantastisch enkele jaren terug.
lapino schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:31:
Spel zopas aangekocht, maar heb problemen bij gebruik van 3440x1440 resolutie. Werkt op zich wel, maar de zijkant beeld zijn precies platgedrukt (gezicht zijn bijv minder hoog als die aan rechter/linkerkant van scherm komen). Bovendien registreren de muiskliks niet correct bij bijv de inventory, als ik op een wapen klik dan blijkt dat niet de juiste plaats zijn en moet ik een eind verder links/rechts klikken dan icoon zélf. Als ik resolutie op 2560x1440 met 16:9 aspect zet, dan werkt het wel.

Iemand idee? Heb al vanalles geprobeerd, met auto aspect of geforceerd maar probleem blijft.
Al eens lopen spelen met Fullscreen/windowed/alt-enter ? Alt-enter wil dit soort dingen nog wel eens verhelpen.

Dhrax wijzigde deze reactie 20-05-2019 11:41 (38%)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lapino
Nope, blijft probleem. Kan inventory niet deftig bedienen met muis op die res.

• lapino
Ondertussen ontdekt dat dit te maken heeft met DLSS, als ik dit aanzet, dan problemen. Zonder, geen probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-11 13:41
Goedemorgen.. :)

Dit weekend begonnen met Metro.. zit een paar uurtjes ver in het spel... Zit nu op de trein en we staan in panne.. al eens gaan kijken in de Kerk en nu op zoek naar een 2de technieker.

Het is wel enorm wennen om buiten te lopen en te spelen.. maar ik vind het verhaal alvast top gestart.. ben echt benieuwd hoe het verder gaat ! Vooral de stealth modus play is zalig.. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 21:06

The Inquisitor

Greetings weaklings

Heb de game na uitspelen verkocht en weinig over gedacht. Terwijl ik wel zin heb om 2033 of LL (wederom) opnieuw te gaan doen binnenkort.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:14
Ik ben afgelopen weekend ook begonnen met de derde metro game. In het level "The Volga" moet ik gebieden doorzoeken om resources te vinden. Echter vraag ik me af wat het nut hiervan is aangezien mutants precies blijven respawnen en ik dus mijn door resources verkregen ammo erdoor jaag. 8)7

Of is het beter om dit over te slaan en direct door te gaan met het verhaal?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:38
gibsonneke schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:59:
Ik ben afgelopen weekend ook begonnen met de derde metro game. In het level "The Volga" moet ik gebieden doorzoeken om resources te vinden. Echter vraag ik me af wat het nut hiervan is aangezien mutants precies blijven respawnen en ik dus mijn door resources verkregen ammo erdoor jaag. 8)7

Je vind naast ammo allerlei andere zaken die zeker interresant zijn ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QuZyX
Heb ook de indruk dat de ammo er echt wel door vliegt... Die mutants en monsters blijven maar komen in de buitenwereld... Headshots helpen maar niet altijd even evident...

Hopelijk gaat de damage van mijn weapons beetje omhoog.. want nu is het gelijk een "Quake/Doom shooter" geworden :D

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Aan het begin zat ik ook telkens zonder ammo inderdaad... na een tijdje ging het wel beter, geen idee of het aan het leven design ligt of omdat ik de difficulty na een tijde omlaag heb gebracht :p

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:14
Ondertussen ben ik erdoor geraakt. De key is om gewoon weg te lopen van die mutants en er geen ammo aan te besteden. Er waren inderdaad wel behoorlijk wat interessante dingen te vinden. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
gibsonneke schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:59:

Messen werpen en natuurlijk weer oppakken want die kun je oneindig gebruiken. Of er aan langs sluipen. Afleiding is niet eens nodig.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Had de game even weggelegd (review regelmatig games voor 't werk dus elke keer weer games erbij, luxeproblemen :P ) maar was al vrij ver blijkbaar, kreeg een mooi einde voorgeschoteld *O*

Toch vind ik het houterige in de game wat ergerlijk, maar de patches hebben de game wel goed gedaan, kon mijn lamp weer opladen :+ Over een tijdje de game+ maar eens in en alles echt helemaal goed uitkammen. De game weet goed je bij je gevoel te pakken hoor, mooi gedaan.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:28
Ik heb de game gedownload via Xbox Game Pass voor PC, maar na het skippen van de intro cgi film crashed de game naar het bureaublad (zonder foutmelding). Hebben andere hier ook last van?

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:51:
Ik heb de game gedownload via Xbox Game Pass voor PC, maar na het skippen van de intro cgi film crashed de game naar het bureaublad (zonder foutmelding). Hebben andere hier ook last van?
Had ik ook, toen bleek dat m'n geheugen helemaal vol zat. Nu met wat extra RAM blijft ie wel draaien.

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:28
DennusB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:53:
[...]

Had ik ook, toen bleek dat m'n geheugen helemaal vol zat. Nu met wat extra RAM blijft ie wel draaien.
Dat leek bij mij niet het probleem te zijn. Heb hem in veilige modus gestart en toen de instellingen van de game kunnen aanpassen. Helaas crashed de game nu als ik RTX aanzet... dan maar zonder.

• QuZyX
Ondertussen al wat uurtjes gespeeld en nu zit ik
spoiler:
In het deel dat je terug in de Metro zit om dat medicijn te zoeken voor Anna
- Vermoed dit één van de laatste delen zal zijn ?

Kvind het wel aangenaam dat je verschillende regio's hebt... Het is wel een andere setting dan deel 1 & 2 waar je constant underground zat..

Tot nu toe vind ik het wel een aardige game.. enkel de kogels zijn snel op als je mutants begint te bevechten.. En ik speel om de gewone moeilijkheidsgraad.. wat moet het zijn op het moeilijkste :o

• GekkePrutser
  • Niet online
Je vermoeden is juist :) Helaas... Het voelt me korter aan dan de vorige delen.

En inderdaad, kogels zijn snel op maar je kan nieuwe maken. Sowieso is deze game meer een kwestie van zoveel mogelijk gevechten ontwijken. Maar in sommige gebieden is dat inderdaad moeilijk.

GekkePrutser wijzigde deze reactie 18-06-2019 10:18 (8%)

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:19

-SaveMe-

-klik-

Ben net begonnen met de game. In het eerste gebied waar de trein stopt. De explorer in mij wil gelijk alle kanten op, maar iets zegt em dat ik beter eerst met Anna naar het stadje kan gaan... klopt dat?

Verder, als ik hier lees, kun je beter boven de grond alle monsters vermijden dan killen, dat had ik zelf althans bedacht. Klopt toch ?

Speel op de PS4 Pro. Grafisch een mashup, sommige dingen mooi, maar ook veel dingen als low res textures, platte planten, etc ... En gezichtsanimaties en lip sync is bedroevend, dat is wel jammer ...

Sfeer zit er wel lekker in ....

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• GekkePrutser
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:53:
Ben net begonnen met de game. In het eerste gebied waar de trein stopt. De explorer in mij wil gelijk alle kanten op, maar iets zegt em dat ik beter eerst met Anna naar het stadje kan gaan... klopt dat?

Verder, als ik hier lees, kun je beter boven de grond alle monsters vermijden dan killen, dat had ik zelf althans bedacht. Klopt toch ?
Ja je moet eerst naar dat stadje toe, anders snap je ook niet wat er verder in de wereld gebeurt. Daarna kan je doen wat je wil.

Ik heb nooit geprobeerd om eerst wat anders te doen maar ik denk dat de game je dan wel belemmert op de een of andere manier.

Op de PC ziet het er allemaal geweldig uit moet ik zeggen! Geen problemen gezien met slechte textures of lip sync.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ben nu het Volga level aan het afronden. Vind het erg een mixed bag deze game. Ergens heeft het (nog wel) wat (van de oude games), maar het voelt anderzijds allemaal ook erg gedateerd en clunky aan. Het lopen, klimmen, interactie, is allemaal erg spartaans en niet meer van deze tijd.
De continu trips naar de safe houses worden ook gauw vervelend ....

Trekt me niet helemaal nog ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zit nu in de caspian sea. Vind sommige dingen toch wel erg slecht.

Waarom areas erin stoppen met oneindig spawnende enemies terwijl je eindige ammo hebt. En dan valt er ook nog niks te halen/looten. Kortom, reload en vermijd de hele area ... 8)7

• GekkePrutser
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:38:

Waarom areas erin stoppen met oneindig spawnende enemies terwijl je eindige ammo hebt. En dan valt er ook nog niks te halen/looten. Kortom, reload en vermijd de hele area ... 8)7
Vreemd, ik kan me geen gebieden herinneren met oneindig spawnende vijanden? En bijna overal was wel wat te halen. Waar was dit dan? (in spoiler tag is denk ik het best)

• Gekke Jantje
-SaveMe- schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:38:

Jup, die mutanten aan de muren en uit de grond springen.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@GekkePrutser Wat @Gekke Jantje zegt, van die plekken op de map met een driehoek en doodshoofdje. En alles wat je er over het algemeen vind is wat resources. Niet de moeite waard dus ...

EDIT
game is echt wel slecht en ouderwets op momenten; nu onder schot in een zandstorm , zie geen flikker en de game heeft geen enkele cover mechanics , en zodra je uit cover gaat wordt je uit het niets aan flarden geschoten. En er schijnt een demon rond te vliegen, waar dan?

Oh en dat crappy autosave systeem en gebrek aan manuaal saves. En de vele, soms best ernstige bugs.... zoals dat je ineens geen wapens meer kan gebruiken. Gelukkig met een work around kunnen oplossen....

Ik wil hem uitspelen, maar ze maken het niet easy en aangenaam o-momenten, eerder frustrerend...

-SaveMe- wijzigde deze reactie 06-07-2019 20:25 (60%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Uitgespeeld! Al met al redelijk matig. Vond het allemaal niet lekker aanvoelen. Op het eind wilde ik alleen nog maar zo snel mogelijk naar het einde.
Vond de sectie in de
spoiler:
Metro/tunnels vd hidden city en met dat bootje echt super frustrerend en niet leuk...

Eerste twee delen vond ik tof, maar deze kan voor mij op de een of andere manier niet meer mee in deze tijd. Te clunky, te scripted. speelde gewoon niet echt lekker ...

6-je!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:31
@-SaveMe- Moet zeggen dat ik weinig van je kritiekpunten herken. Prima ervaring gehad op de Pro, eigenlijk. Het lopen is niet meer van deze tijd? Want tegenwoordig duw je de stick niet meer naar voren en loopt je character ook niet meer die kant op? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind het allemaal erg houterig en cluncky aanvoelen. En de open wereld gedeelten waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. Klimmen en springen is erg houterig, blijft vaak achter dingen hangen. Bootje varen super irritant, zeker als je aangevallen (ook late game) wordt en niet kunt strafen. en zoals ik al zei te scripted....

Vond de hele game maar "Meh", IK ben beter gewend tegenwoordig ...

• QuZyX
-SaveMe- schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:45:
Ik vind het allemaal erg houterig en cluncky aanvoelen. En de open wereld gedeelten waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. Klimmen en springen is erg houterig, blijft vaak achter dingen hangen. Bootje varen super irritant, zeker als je aangevallen (ook late game) wordt en niet kunt strafen. en zoals ik al zei te scripted....

Kan je volledig vinden in alle kritiek die je zegt... Het verhaal was goed, de setting was goed, maar heel veel zaken misten toch wel om er een top game van te maken...

Langs de andere kant vond ik het wel een goed spel.. maar het miste inderdaad de kwaliteit van 1 & 2..

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:31
-SaveMe- schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:45:

Ik ben het met je eens dat het allemaal wat zwaarder aanvoelt, maar dat is bij alle Metro games zo. De game was een stuk minder "survival" geweest als je zo zou bewegen als in CoD. Klimmen is een kwestie van de prompt indrukken (kon ik persoonlijk erg waarderen, aangezien je niet meer automatisch ladders op klimt omdat je er per ongeluk tegenaan loopt) en naar voren duwen. Wat is daar houterig of clunky aan?

Strafen in een boot? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuZyX
Het feit is dat alles zo getimed was en moest gebeuren... Je zat soms echt te wachten tot de bewuste cut scene er aan kwam... En dat haalde enorm de flow uit het spel...

Met je bootje varen was altijd een vast parcour van punt A -> B | hen mij enorm geergerd aan dat ene stuk met die watermonsters... Uiteindelijk heb ik moeten opzoeken wat ik verkeerd deed.. bleek dat ik gewoon langer moest wachten op de bepaalde cutscene.. ik was altijd te voet al verder..

Dus ja, voor mij kon het zeker beter.. Het verhaal was ook niet echt "wauw".. Dat je vrouwtje ziek ging worden zag je al van mijlen ver aankomen...

Zoals ik zei; een goede game.. maar deel 1 & 2 vond ik krachtiger en beter.. Spijtig, want in het begin was ik positiever.. :)

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:47
Metro eerst gespeeld op de one X icm een LG oled, grafisch echt schitterend, gameplay voelde echt TE houterig. en controls werkte gewoon niet lekker. Game heeft niet echt indruk gemaakt destijds.

Sinds een weekje een nieuwe gamepc gebouwd. En om deze eens goed te benchmarken Metro binnen getrokken via game pass ultimate.

De game komt op pc zooooo veel beter tot zijn recht, weg clunky controls en lage framerates.
80+ fps met alles op ultra en ray tracing ziet er echt zo verdomd goed uit. Zit er echt van te genieten!

Wellicht dat metro 2033 ooit beter tot zijn recht komt op consoles met 60 fps in een remaster oid. Zo heb ik de eerste 2 delen ook op xbox gespeeld, als remasters met 60 fps.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Gekke Jantje
Metro Exodus heeft een nieuwe patch en de DLC Two Colonels is uit.

Two Colonels Patch - 19/08/2019
Along with the reveal of the first Expansion for Metro Exodus “The Two Colonels”, we are happy to announce that a new update has been deployed across all platforms. We have added further accessibility options such as SFX subtitles, the option to turn off ringing sounds for tinnitus sufferers as well as extra save slots among other improvements which are detailed in the notes below.
Please remember that you may need to restart your chapter for changes to take effect.

All Platform Updates:
Added a multiple save slot system.
Added SFX subtitles for hearing impaired players.
Added option to disable explosion ringing sounds for players with tinnitus.
Added new death hints (appear in loading screen when the player has died).
Improved stability, fixed crashes reported by community and platform vendors.
Improved animations and behaviour of Blind One.
Improved animations and behaviour of worms.
Improved visuals for various in-game objects.
Fixed bug where in New Game+ radiation mode worked even if player didn't choose modifier.
Fixed bug when Player can be instantly killed when entering oasis from caves.
Fixed random title crash during shootout between Hanza soldiers in turntable control room.
Fixed random crash when playing Volga level in New Game+ mode.
Fixed bug with random disappearing of small objects on the screen.
Fixed issues with recognizing of Xbox Adaptive Controller.
Fixed random crash after riding on minivan in Caspian desert.
Fixed black snow on player mask in Dead Moscow.
Fixed crashes occurring when exiting to main menu after loading save made in un-patched version.
Fixed crash after attempting to load the save data created in the base version if the text and voice language has been changed to Ukrainian.
Fixed bug where workbenches cannot be used after shooting at them.
Fixed bug when melee attack with spiders can push player through walls and geometry.
Fixed bug with game failing to launch if raytracing is set to 2 on the first launch.
Fixed game crash if player exits to main menu, while being on weapon customization in workbench.
Fixed random crash on the way to the mission in Oasis fort.
Fixed random crash after last shootout in Oil Kingdom.
Fixed bug where the player does not get a weapon with a silencer modification after starting New Game+.
Fixed bug where player falls out of the Volga level in the bunker.
Fixed some invisible NPCs in Bandit villages.
Fixed autosaving in situations when Player is dying.
Fixed tuning of the gamma option.
Fixed bug when title enters infinite unresponsive state if launched with both preferences and playline data corrupted.
Fixed random crash while driving car in Dead City.
Fixed bug where players could fall out of the world if the player falls into water before completing Church quest in Volga.
Fixed graphic artifacts on top of the tower at the airbase in the Caspian desert when motion scanner is attached.
Fixed bug where the game without patch enters unresponsive state after attempt to load a save file made in updated version.
Fixed camera bug when camera becomes tilted for a short time after hitting a raven on the boat.
Fixed player clipping through non playable cars while exiting the playable car when it becomes stuck.
Fixed bug when camera is attached improperly in a car when on a slope or object from the driver's seat side.
Fixed bug where Shrimp can attack the player with projectiles through the rest place wall.
Fixed bug with missing geometry after returning to the cave under the lighthouse in the Caspian desert.
Fixed bug where player can fall out of the world in Dead City if they go off path upon leaving the Depot.
Fixed bug where Anna could get stuck in combat with watchman near bus in Dead Moscow.
Fixed progression blocker in the Volga when choosing a specific route to the Church that blocks user from further progression.
Fixed bug when player is unable to use the backpack on the bridge if it was opened before the barge departure on Volga level.
Fixed bug where Damir pushes the player through closed doors on Caspian desert.
Fixed Anomaly appearing in the morning near the praying Fanatics.
Fixed bug with car flying up high because of a collision with the boat.
Fixed elevator collision in bunker on Caspian desert.
Fixed bug with weapon being on the screen when using workbench for crafting
Fixed bug where the scene with a bandit and a girl didn't start in Oil Kingdom in Caspian desert.
Fixed bug when a bandit could lock player in the room without possibility to exit.
Fixed bug where Anna keeps talking during the fight sequence in the port and continues to walk around normally even after killing the sniper in the Caspian desert.
Fixed bug where a large part of the Terminal location can be skipped by climbing up to the Railcar right off the pier in Volga.
Fixed bug where the Shrimp stick to the player and prevents them from moving, drawing weapons, opening inventory, or viewing items.
Fixed bug where picking up and then dropping weapons gives you infinite materials.
Fixed the possibility to kill praying people in the church on Volga.
Fixed bug where a workbench in Caspian teleports the player to the train and they get stuck inside.
Fixed bug where the player doesn't have access to weapons and attachments in New Game+.
Fixed bug where subtitles get stuck on the screen.
Fixed bug where the player can get stuck when going downstairs, skipping the Krest section in the Port in the Volga.
Fixed elevator collision allowing player to fall out of the world in the mall section in Dead Moscow.
Fixed rare case where autosaving stops working in Volga.
Fixed visual artifact in the sky in Caspian desert.
Fixed bug with boat flying away after being attacked by Shrimp.
Fixed ceiling collision in the third car of Hansa's train in the Chase sequence, which can result in player getting on top of the train.
Fixed random crash in the Volga during combat in the Port.
Fixed texture blinking in Volga in the Bandit tower.
Fixed bug where parts of the geometry for ruins in the Volga were disappearing.
Fixed bug where player crawls through rusty ship and then continues crawling in the air.
Fixed incorrect behaviour of last standing NPC on slave ship in Caspian desert.
Fixed collision bug where player can clip through the roof of lighthouse and get on top of it.
Fixed random crash when burning Arachnids with Molotov projectiles in the bunker in the Caspian desert.
Fixed random bug where briefing scene doesn't start after finishing combat.
Fixed various text spelling issues.
Fixed texture blinking in the Taiga at the sawmill in the Admiral’s room.
Fixed bug when the Railgun is clean but the sight is still dirty.
Fixed orange texture on gun near a corpse in the Dead City level next to burnt station.
Fixed bug where in the Caspian desert, the player gets teleported back to the ruins outpost and cannot move after looting a body on a spike trap in the gas caves.
Fixed bug where player is teleported to the car if they leave the car in the same moment as hitting someone.

PC Specific Updates:
Added support for RTGI
Added a warning message if PC specs are below minimum requirement.
Added DLC support for the Epic Store.
Added DLC support for Xbox Gamepass for PC.
Fixed visual artifacts when choosing extreme graphics preset and DX12.
Integrated Epic Online Services.
Fixed graphics artifacts in the Caspian desert within the area beyond the airbase to the east with DX12 enabled, and graphic quality set to extreme.
Fixed visual bug when water and ice in the game look noisy with RTX and DLSS mode enabled.
Fixed visual glitches of icicles and wires in Photo mode on PC.
Fixed bug when benchmark sometimes starts windowed on the first launch.
Fixed game freeze when player turns HDR option off in windows while playing the game.
Fixed bug where HairWorks causes sudden FPS drops.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb de game niet meer en vond hem ook erg tegenvallen al met al. Deze DLC gaat dus aan mijn neus voorbij ...

• Papzy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 20:54
Ben bijna aan het eind en zit nu in het bootje in de tunnels.
Mijn masker is van te voren gerepareerd en ik heb voldoende filters, maar op het moment dat ik mijn filter moet wisselen - masker op en af - gebeurd er niets en ga ik dood.

=inmiddels opgelost

Papzy wijzigde deze reactie 08-09-2019 20:15 (7%)

• GekkePrutser
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:46:
Ik heb de game niet meer en vond hem ook erg tegenvallen al met al. Deze DLC gaat dus aan mijn neus voorbij ...
Je mist niet echt veel, eerlijk gezegd. Wat door tunnels lopen en vooral veel verhaal over hoe het in Novosibirsk is verlopen voordat je daar in de hoofdgame aankomt en vervolgens een stuk door een gebouw met een eindbaas. Maar het voelt zeer kort aan allemaal. Wel een mooi verhaal om een uurtje of 2 in rond te lopen, maar ik heb meer interesse in de DLC van volgend jaar die echt een nieuw speelbaar gebied toe gaat voegen.

GekkePrutser wijzigde deze reactie 08-09-2019 01:42 (3%)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Inmiddels begonnen aan het spel, vanwege een videokaart die me wel de mogelijkheid geeft om het spel in volle glorie te ervaren.
En ik vind het echt een fantastisch geweldige game. Ik ben er enorm enthausiast over, dus ik vermaak me nog wel even :D

Aquila wijzigde deze reactie 26-09-2019 10:56 (5%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

GekkePrutser schreef op zondag 8 september 2019 @ 01:42:
[...]

Je mist niet echt veel, eerlijk gezegd. Wat door tunnels lopen en vooral veel verhaal over hoe het in Novosibirsk is verlopen voordat je daar in de hoofdgame aankomt en vervolgens een stuk door een gebouw met een eindbaas. Maar het voelt zeer kort aan allemaal. Wel een mooi verhaal om een uurtje of 2 in rond te lopen, maar ik heb meer interesse in de DLC van volgend jaar die echt een nieuw speelbaar gebied toe gaat voegen.
Mooi, dat scheelt me weer. Ik koop hem wel weer opnieuw over een jaar, of twee jaar, om de dlc te spelen en de ultimate Edition oid goedkoop is

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kwam er achter dat de Xbox Game Pass ook voor de PC store geldig is, dus ben nu op de PC aan het spelen.
Zit nu in Caspian Sea, en helaas is Duke dood.. Ik vermoed omdat ik in het kerkje iedereen dood had gemaakt, of door die ene enemy die bij de brug van de brug af viel toen ik hem uitschakelde (waardoor hij dus dood ging). Had wel de boot zonder schieten over genomen en de rest van de brug ook helemaal zonder schieten gedaan.. Maarja mogelijk was die ene per ongeluk kill al te veel.

Maar zit nu in de Caspian Sea, en probeer daar wel de juiste dingen te doen. Maar dan lees ik dat een van de "goede" acties is dat je geen Slaves killed bij het stuk met de Lighthouse. Alleen kan ik mij totaal geen slaves herinneren onderweg door die tunnels. In het begin lag er iemand te creperen, die heb ik uit zijn lijden verlost, toen flitste het scherm even wit volgens mij.
Maar verder heb ik dus geen slaves gezien denk ik, want de rest hadden allemaal wapens volgens mij.
Ben de andere slaves allemaal aan het redden en tot nu toe niet bewust een slave afgemaakt, dus hopelijk lukt het wel..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True