Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Metro Exodus

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:37
Mede-auteur:
  • Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:42

Aquila

Klik ^ voor site

Metro Exodus is een survival horror first-person shooter in ontwikkeling bij 4A Games. Het spel wordt uitgegeven door Deep Silver en zal op 22 februari 2019 uitkomen voor PlayStation 4, Windows en Xbox One. Het spel is de opvolger van Metro: Last Light uit 2013. Metro Exodus speelt af na het boek “Metro 2035”.
Het spel werd voor het eerst aangekondigd tijdens de persconferentie van Microsoft op de Electronic Entertainment Expo 2017.

Het spel speelt zich af op de Russische oppervlakte. Na bij de eerste 2 delen voornamelijk onder de grond te hebben gespeeld is het nu de beurt om boven de grond je werk te doen. In zoverre ik gelezen
heb is het de opdracht van Miller, vader van Anna, die met jou mee speelt/assisteert en tevens je vrouw
is.
Het blijkt een immens gevarieerde game te worden, dat blijkt uit een van de onderstaand video's waarbij
het ontwikkel team wordt voor gesteld. Ze leggen de lat hoog, willen het niveau verbeteren en er toch
stiekem een vleugje S.T.A.L.K.E.R. bij doen, een serie die door velen van ons de hemel in geprezen
wordt.
Er wordt een hoop vernieuwd en beter uitgewerkt, we mogen ons dan ook opmaken voor een
fantastische game, die zijn hype wel na kan komen. Ze durven te vernieuwen en dingen te verbeteren.

Een aantal van die dingen zijn:
  • Seasons
    Ze hebben alles uit de kast gehaald om elk seizoen tot zijn recht te laten komen. Zon staat tegen over de woestijn en de herfst tegen over de vele bomen. Puur om de sfeer te verbeteren.
  • Upgrade/Repair systeem
    De upgrades voor wapens en het maken van je gear wordt iets toegankelijker. Je kunt op bepaalde plaatsen in de game ervoor zorgen dat je spul weer werkt zoals het hoort :)
Filmpjes hieronder bevestigen het.

Om een beeld te krijgen van het team en de achterliggende gedachte voor het maken van de game.

Leuke review van de game!

De game is binnenkort (15 Februari uit) en zal in de volgende versies komen. Pre-orderen kan hier.
  • Standaard
    PC, PS4, XBOX One. Uiteraard worden de PS4 Pro en One X ook ondersteund. Ik verwacht dat deze de extra kracht ook benut krijgen! De XBOX One X krijgt deze game niet geheel toevallig gebundeld. De ontwikkelaar kennende willen ze de kracht ook hebben.
  • Aurora Edition
    PC, PS4, XBOX One.
  • Spartan Collectors Edition
    PC, PS4, XBOX One (ook los verkrijgbaar)..De Metro fans kunnen een mooie collectors item op de kop tikken. Met een statue en verschillende mooie gear erbij _/-\o_
  • Arytom Edition
    Met de hand gemaakte edition waarvan er 10 zijn gemaakt. De eerst is voor 4A Games zelf en de rest wordt verloot onder gamers. Zo ver ik weet is de actie nog gaande, je moet er alle social media accounts, zoals Twitter of Facebook voor in de gaten houden.

Aquila wijzigde deze reactie 18-01-2019 10:56 (96%)

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13:32
Dhrax schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:54:
[...]

Word ik niet echt vrolijk van :/
Zal ook een stukje optimalisatie nog zijn maar ik vind de eisen (vooralsnog) behoorlijk krankzinnig.

30-40fps gemiddeld op Extreme 4K met een GPU van 1400 EUR ...

Zoals ik de charts bekijk is de game met alle toeters en bellen aan niet speelbaar op systemen die nu te koop zijn.
De benchmark zegt niet zo heel veel zoals ook het geval was met de andere Metro games.

https://www.techpowerup.c...ce_Analysis/Metro_Exodus/

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 14-02-2019 12:29 (5%)

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

Omdat de doosjes al gemaakt waren toen Deep Silver van Steam naar Epic Games overging moest er last minute stickers geplakt worden :+

https://www.techpowerup.c...ly-hidden-under-a-sticker

It takes two fools to argue.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13:32
Kom je op een groot kamp valt er niets te halen of mis ik iets, ik kan namelijk gaan gevangenen of wat dan ook vinden?

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Evert134
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 05-05 15:19
Gekke Jantje schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:22:
Hairwork kun je gewoon aanlaten heeft nauwlijks infloed op de performance maar maakt de beestjes wel heel wat mooier om te zien.

prachtig kopje :P

en ik denk inderdaad dat SP spellen redelijk kritish worden beoordeeld de laatste tijd maar dan ook weer de algemene kwaliteit is ook sterk achteruit gegaan bij alle spellen dus mensen lopen al wat op hun tenen.

nu snap ik sowieso niet waarom dit met multiplayer spellen of nog erger BR spellen word vergeleken. bijvoorbeeld de gunplay is vaak een stuk makkelijker in dit soort spellen met een makkelijker voorspelbare recoil en geen onderhoud o.i.d want de uitdaging hoeft daar niet te liggen je hebt al andere spelers voor uitdaging. SP word je door alles in je omgeving uitgedaagd om het spel interessant te houden.

ik baalde een beetje dat de open wereld delen niet super lang en uitgebreid waren maar dan ook weer het is van oude een shooter dus is alles al mooi meegenomen misschien een volgend deel wat een volledige open world RPG is.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:37
Is er al iemand door de gesloten deur gekomen in de church van de clustlists? ( begin van de game ). Krijg het namelijk niet voor elkaar en zie ook geen slot hangen, ben al dagen aan het rondzoeken.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True