Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tot nu toe nog altijd geen echt idee waarmee ik wil beginnen, ben inquistor/templar wa beu dus waarschijnlijk poison BV
PS inwijkeling van 9Lives hier. Als ge wilt weten hoe je een forum verziekt, moet je vooral daar gaan kijken.
Heist vind ik best leuk om te doen maar gaat wel tijd in zitten
Dacht vanochtend vroeg... ik doe eens een grand heist. Beetje plannen... reveal wings... lijkt me handig. Wist ik veel dat het zoveel markers kost... 1e wing, na 2 minuten... poof... crash to desktop. Weg heist... weg 4k markers. Hou het nog maar even bij de gewone heists tot de volgende fix. Weet niet of de crashes al met de huidige patch opgelost worden.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nog niet echt Heist gedaan, maar low level dingen geprobeerd. Snap de tactiek nog niet helemaal, maar dat komt allemaal wel goed.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik heb een grotere SSD in mn PC gezet, en de GGPK van m'n oude installatie staat op een externe HDD.
POE installer op de SSD gezet, installatie begonnen en gestopt.
Dat maakt een GGPK van 16385KB.
GGPK van 30GB van HDD naar SSD overgezet door te overschrijven.
POE weer opgestart...
Schrijft dat kreng de 30GB over met de 16385KB...argh!
Dit 3x geprobeerd...geen succes, nu dan maar aan het downloaden de komende tig uur...
Mis ik een stap of heb ik gewoon pech?
Het is de stand-alone client, geen Steam.
Welke versie had die GGPK file?
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2933680A Full Re-download
Firstly, it's important to understand that this will require a re-download of the entire game for all users. That's a large cost (both in terms of time and bandwidth), but we felt it was better to only do the full re-download once and to simultaneously include enough additional benefits that we feel it's definitely worth it for everyone.
[ Voor 30% gewijzigd door Nivali op 23-09-2020 12:05 ]
Mijn GGPK is van de Harvest League, maar niet heel recent.
Ik vind het vooral onhandig/niet mijn smaak met die sockets, gems, kleurtjes, diverse currencies om iets te veranderen etc. Zie door de bomen het bos niet meer.
Gewoon domme vraag: ik wil een boog met 6 sockets linked, wat moet ik dan doen? 4 linked is al fijn, 5 nog beter. En dan ook nog de juiste kleuren.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mja, PoE heeft wel een goed werkende AH dus voor een boog zou ik zeggen:Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:27:
Gewoon domme vraag: ik wil een boog met 6 sockets linked, wat moet ik dan doen? 4 linked is al fijn, 5 nog beter. En dan ook nog de juiste kleuren.
https://www.pathofexile.com/trade/search/Heist/rlv0azSQ
Als je dat zelf wilt doen kost het nogal wat Jewellers/chromatic/fusing orbs...
Je hebt een paar opties. De crafting bench kan je van het juiste aantal sockets en links voorzien. Kost flink wat jewellers orbs en orbs of fusing. Daarbij moet je de recepten ook unlocked hebben. (Dan zijn die aambeeldjes die je hier en daar tegenkomt.).Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:27:
Dus... Ben ineens begonnen met PoE. Jaren Diablo-fan, maar PoE was toch altijd minder in mijn ogen.
Ik vind het vooral onhandig/niet mijn smaak met die sockets, gems, kleurtjes, diverse currencies om iets te veranderen etc. Zie door de bomen het bos niet meer.
Er van uitgaande dat je geen enorm gekke kleuren wilt kun je het ook zelf proberen.
Eerst je bow op 20% quality zetten met wetstones
Dan sockets rollen met jewellers orbs
Dan hopen op op 6 links met orbs of fusing.
Eventueel (als je een 5 link voor nu genoeg vindt). Kun je voor 5 of 6 chaos een jewellers touch prophet kopen. Dan maak je in 1 keer een 5 link.
Succes!
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ik zit trouwens niet in Heist volgens mij, was dat dom?Apsie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 06:01:
[...]
Mja, PoE heeft wel een goed werkende AH dus voor een boog zou ik zeggen:
https://www.pathofexile.com/trade/search/Heist/rlv0azSQ
Als je dat zelf wilt doen kost het nogal wat Jewellers/chromatic/fusing orbs...
Edit: ik ga opnieuw beginnen in Heist League
Hoe werkt traden, is dat gewoon ingame met andere speler ruilen, of is dit een Auction House en kun je bieden/krijg je het ingame post oid?
ThanksZTeeVeR schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:45:
[...]
Je hebt een paar opties. De crafting bench kan je van het juiste aantal sockets en links voorzien. Kost flink wat jewellers orbs en orbs of fusing. Daarbij moet je de recepten ook unlocked hebben. (Dan zijn die aambeeldjes die je hier en daar tegenkomt.).
Er van uitgaande dat je geen enorm gekke kleuren wilt kun je het ook zelf proberen.
Eerst je bow op 20% quality zetten met wetstones
Dan sockets rollen met jewellers orbs
Dan hopen op op 6 links met orbs of fusing.
Eventueel (als je een 5 link voor nu genoeg vindt). Kun je voor 5 of 6 chaos een jewellers touch prophet kopen. Dan maak je in 1 keer een 5 link.
Succes!
Wat zijn trouwens de currencies die ik echt moet bewaren/spaarzaam mee moet zijn? Voordat ik straks al m'n resources verspil op troep
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Men speelt nooit Standard league. Het verschil tussen Heist (current league) en Standard is dat Standard alleen de heist mechanic mist, maar die mechanic is optioneel om te spelen. Standard league is ook de league waar al je characters naartoe worden gezet aan het einde van de league (dus stel dat Heist nu afloopt, worden je Heist characters naar Standard verplaatst en gaan niet mee naar de volgende league)
Je wil alle currency hoarden, behalve scrolls/armourer scraps/wetstones, al kun je daar ook nooit teveel van hebben. Als je alles wil hoarden, zie je ook het verdienmodel van Grinding Gears, je hebt hier namelijk nooit genoeg stashtabs voor. Spaarzaam hoef je niet zozeer te zijn, maar je wil pas echt gaan craften nadat je item level 68 hebt (als je alt ingedrukt houdt kun je het itemlevel zien). Alles daarvoor kun je beter op de grond vinden en een enkele mod op gooien van je crafting bench, of simpele socketkleuren veranderen/4linked maken. 6-linken zou ik niet proberen met troep.
Je krijgt betere mods op je crafting bench om crafting recepies te vinden (voor sockets en links is dat in delve, sommige standaard crafts kun je vinden tijdens het levelen in act 1 en 2). De andere manier om je crafting recipies compleet te maken is om items te 'unveilen' wanneer je interactie hebt met de Syndicate league (dit was een oude league die 'core' is geworden, hetzelfde als bijvoorbeeld Abyss, Delve, Incursion)
Let wel op, echt craften van gear is redelijk complex en je zal het waarschijnlijk helemaal fout doen in het begin, maar het is learn by doing
" Hi, @ knakker, id like to buy *naam ding* for "zoveel currency" in your stashtab *zijn stashtab naam*" en dan krijg je een party invite. Accepteer die, ga naar zn hideout en je krijgt een trade pagina waar hij de item in zet en jij je currency. Dan zeg je "thnx" en hij ook zoiets, en je kan terug naar je eigen hideout.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Leuk dat je PoE ook eens een kans geeft. Bekende naam van andere spellen, vooral D3 en volgens mij heb ik ooit wel es met je in The Division gespeeld.Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Wat zijn trouwens de currencies die ik echt moet bewaren/spaarzaam mee moet zijn? Voordat ik straks al m'n resources verspil op troep
Anyway, pas maar op... als je PoE echt een kans geeft kun je wel eens flink hooked worden
De main currency is eigenlijk chaos orbs. Exalted orbs zijn zeldzamer en een stuk waardevoller.
Een erg handige site om te kijken wat dingen waard zijn is deze. Er zijn ook allerlei overlays e.d. maar die gebruik ik persoonlijk niet.
Als je verwacht om PoE langer te spelen zou ik als ik jou was wel wat stash tabs kopen. Een currency tab is heerlijk om gewoon alles overzichtelijk in te dumpen en als je in de endgame (maps) terecht komt is een map tab absoluut een must have.
Verder gewoon lekker spelen en de ontelbaren facetten van dit spel ontdekken
Zag dat de patch om heist te "fixen" nu uit is en net een paar heists gedaan. De loot in de kleine kistjes is flink generfed dus eigenlijk niet meer de moeite van het alert level raisen waard
Ik maakte eerst het pad naar het einde open en alle grote kisten, daarna is het vol zoomen want:Grote kisten dus prio en als je alert level het toelaat wat kleine kistjes open maken. Zo ga ik het doen iig.
je hebt 20 seconden tot je eind objective dicht wordt gegooit. In die tijd kun je alle kleine kistjes open maken, mooi de loot op de grond laten liggen en RACEN tot het eindpunt. Dan heb je bijna alle kistjes geopend en kun je op je terugweg looten
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik heb nog een hele hoop te leren, er zitten zo veel mechanics in. Maar dat maakt het ook leuk! Ik heb het een en ander uitgezocht van tevoren, zodat ik in elk geval een degelijk plan van aanpak heb voor mijn characters. Zonder zo'n build was het waarschijnlijk niet zo goed gegaan.
Nu nog wachten op een nieuwe stash sale, want de vorige heb ik gemist
Voor nu doe ik het maar even op de ouderwetse manier, met mules.
Ik ben ondertussen level 94, en ik geniet er nog steeds intens van
De POE Overlay vind ik trouwens erg handig!
PoE Demon King Portal
How to Redeem Path of Exiles Cosmetic:
1. Go to https://www.pathofexile.com/shop/redeem-key
2. Login and follow the instructions on screen.
Dus eigenlijk is die league er voor bedoelt om keihard te power levelen van 0 naar zo hoog mogelijk om zoveel mogelijk heists te doen in de time frame van die league om dingen te winnen?
En je hebt maar een beperkt aantal characters dat je gratis kunt aanmaken toch? Stel je bent erg gehecht aan een character, maar je hebt geen plaats meer in je char slots, dan moet je zeker een char deleten om een nieuwe aan te kunnen maken om weer aan een league mee te kunnen doen (tenzij je gaat kopen in de store)?
En dat hardcore .. als je een keer doodgaat ga je naar standaard. Maar wat is het nut dan van hardcore (van 0 naar 100 om dan te kunnen pronken dat je dat hebt gedaan in hardcore mode zonder 1 keer dood te gaan?).
En die stash .. kun je die ook gebruiken voor je andere chars (dus items stashen en die gebruiken voor je andere aangemaakte chars?).
[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 28-12-2020 11:42 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
League modes speel je voor de "leaderboards", het gaat inderdaad om powerlevelen ja. Je hebt inderdaad maar een beperkt aantal character slots. Na elke nieuwe league start worden al je "oude" characters geconvert naar standaard. Leagues rouleren niet echt, vaak blijven oude league mechanics in de nieuwe league als extra ding om te doen zeg maar...JoeZuCK schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:17:
Een kameraad van me was dit spel begonnen te spelen een aantal maanden geleden. Heb het nu ook opgepikt. Nu wilden we samen spelen, maar het spel zegt dat we in verschillende leagues zitten. Ik in de Heist en hij in standaard. Ok, ok fair, maar is het nu de bedoeling dat als je challenges wilt doen en prijzen wilt willen je telkens een nieuwe char moet aanmaken? Ik vermoed dat over een dag of 11 Heist over is en dan komt er een andere voor in de plaats of gaat het rouleren? Maar dan ben ik, low level crap, getransferred naar de standaard league (en kunnen we dus wel samen spelen I guess?).
Dus eigenlijk is die league er voor bedoelt om keihard te power levelen van 0 naar zo hoog mogelijk om zoveel mogelijk heists te doen in de time frame van die league om dingen te winnen?
En je hebt maar een beperkt aantal characters dat je gratis kunt aanmaken toch? Stel je bent erg gehecht aan een character, maar je hebt geen plaats meer in je char slots, dan moet je zeker een char deleten om een nieuwe aan te kunnen maken om weer aan een league mee te kunnen doen (tenzij je gaat kopen in de store)?
En dat hardcore .. als je een keer doodgaat ga je naar standaard. Maar wat is het nut dan van hardcore (van 0 naar 100 om dan te kunnen pronken dat je dat hebt gedaan in hardcore mode zonder 1 keer dood te gaan?).
Hardcore is inderdaad zoals je zegt, als je een keer doodgaat ga je naar standaard. Heb nu 517 uur in PoE zitten, naar mijn mening speel je PoE voor de constante updates, dus de "leagues".
Je Standaard Stash kun je voor je Standaard characters gebruiken. League stash wordt per league gereset maar is deelbaar in dezelfde league. Bewaar je goede rare en legendaries dus.
Op een gegeven moment is de "meta" de league, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar er zijn ook mensen die die powerlevelen in de huidige league en dan vervolgens weer gewoon gaan "minen" a.k.a "delven".
Na een tijdje rol je binnen een paar uurtjes door de mainquests heen, weet je hoe je zsm naar max level komt en ga je dus "endgamen". Hoop dat ik een beetje duidelijk voor je ben geweest!
[ Voor 14% gewijzigd door Ryzor op 28-12-2020 10:27 ]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Tip, koop gewoon stashtabs als er sales zijn. Currency tab is echt een aanrader.JoeZuCK schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:48:
@Ryzor Duidelijk, bedankt. Ik ben nu nog bij act 2 en ben het spel nog aan het verkennen. Wat heel erg jammer is, zijn de prijzen in de store. Ik denk dat GGG meer inkomen zou krijgen als ze de prijzen wat zouden laten zakken om eerlijk te zijn. Een armor voor 5 euro hier en een mooie pet voor een paar euro daar bijv gaat harder dan dat je 30 euro voor een pet moet neertellen (lijkt me).
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Hoe kom ik erachter dat er weer een sale is? Zie je dat vanzelf? En wat kost nu zoiets in de aanbieding?Ryzor schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:49:
[...]
Tip, koop gewoon stashtabs als er sales zijn. Currency tab is echt een aanrader.
Joah, meestal op vrijdagen, dan zie je "We are running a stash tab sale" Press M, boven de chatbox. Tientje geloof ik. Die tabs zijn voor eeuwig. Raad je aan die tabs te kopen, dan kun je je chaos orbs etc makkelijker inventariseren.JoeZuCK schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:54:
[...]
Hoe kom ik erachter dat er weer een sale is? Zie je dat vanzelf? En wat kost nu zoiets in de aanbieding?
HC is voor liefhebbers, het is het enige wat ik speel en anderen verklaren mij voor gek.
En ik vind de leagues grappig, aangezien je weer op 0 begint. Je bent weer blij met je 1e 4L enz.
Maar moet wel toegeven dat de nieuwe league mechanics vaak iets te spannend zijn voor HC.
Hattrick: Thorgal Eagles
Edit: Of is die tree zo ontwikkeld dat het onmogelijk is hoger dan 100% te halen?
[ Voor 12% gewijzigd door JoeZuCK op 07-01-2021 10:44 ]
https://pathofexile.gamepedia.com/Evasion
In de guildchat en op discord kan je over het algemeen ook sneller geholpen worden met al je game vragen
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Met de nieuwe league en expansion content zal het aardig spicy worden voor de HC spelersbregweb schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:04:
Ga nog even geen geld uitgeven aan PoE. Ga eerst spelen en als je over een maand nog aan het spelen bent kun je nog steeds geld uitgeven en ook gerichter want hopelijk weet je dan een stuk meer wat je precies wilt.
HC is voor liefhebbers, het is het enige wat ik speel en anderen verklaren mij voor gek.
En ik vind de leagues grappig, aangezien je weer op 0 begint. Je bent weer blij met je 1e 4L enz.
Maar moet wel toegeven dat de nieuwe league mechanics vaak iets te spannend zijn voor HC.
Niet normaal want een content er is bijgekomen zeg, elke voorgaande league content blijft speelbaar in de nieuwste league maar dat betekent wel echt een steep learning curve voor nieuwkomers of herintreders. Ik snap nog steeds helemaal niets van de syndicate investigations. Elke keer als ik weer wat members versla doe ik maar wat. Geen idee hoe je die missie moet afronden of uberhapt moet aanpakken.
Nu had ik ook een speciaal item gevonden in zo'n grand heist gevonden wat ik op een equipment kon locken en dan moest ik een bepaald aantal vijanden verslaan en dan zou er wat gebeuren. Nu heb ik toevallig voor het eerst een vastloper gehad tijdens een missie en zie ik de teller niet meer. Misschien had ik al het benodigd aantal enemies verslagen maar dat weet ik dus niet zeker. Mogelijk is dat item nu verloren gegaan door de vastloper? Zo niet, waaar kan ik dat item dan vinden want had het op mijn schild gedaan en daar is niets aan veranderd. Ik weet de naam van het item niet meer dus is ook lastig opzoeken in de poe wiki.
Klopt wel , er is een berg aan content bijgekomen en komende league komen daar weer harvest en ook weer heist bij.Dazzling Dwild schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:44:
ok, ben ook weer begonnen na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben.
Niet normaal want een content er is bijgekomen zeg, elke voorgaande league content blijft speelbaar in de nieuwste league maar dat betekent wel echt een steep learning curve voor nieuwkomers of herintreders. Ik snap nog steeds helemaal niets van de syndicate investigations. Elke keer als ik weer wat members versla doe ik maar wat. Geen idee hoe je die missie moet afronden of uberhapt moet aanpakken.
Nu had ik ook een speciaal item gevonden in zo'n grand heist gevonden wat ik op een equipment kon locken en dan moest ik een bepaald aantal vijanden verslaan en dan zou er wat gebeuren. Nu heb ik toevallig voor het eerst een vastloper gehad tijdens een missie en zie ik de teller niet meer. Misschien had ik al het benodigd aantal enemies verslagen maar dat weet ik dus niet zeker. Mogelijk is dat item nu verloren gegaan door de vastloper? Zo niet, waaar kan ik dat item dan vinden want had het op mijn schild gedaan en daar is niets aan veranderd. Ik weet de naam van het item niet meer dus is ook lastig opzoeken in de poe wiki.
Ik kan voor beginners en herintreders
Daarnaast komt harvest terug waardoor er veel power creep terugkomt. Cluster Jewels zullen weer makkelijk te craften zijn en ook specifiek gear. Daarom dat ik ook voor SSF ga deze keer. Heb elke keer bij start altijd SSF gespeeld maar rond level 80 steeds naar normal om gear te scoren. Deze keer wil ik proberen mijn eerste char full SSF.
Ik ga een bladefall/bladeblast build proberen. Waarschijnlijk assassin. En mijn vrienden volgens mij allebei cyclone impale champions.
Inderdaad, denk dat we het meeste al wel wisten van de patch notes en de paar ascendancies waar kleine dingen veranderd zijn waren niet echt heel indrukwekkend. En de 'oversold' 40+ gem rebalancing die in de patchnotes zou komen is ook niet zo positief uitgevallen.Provin915 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:21:
Eindelijk voel ik wat hype voor Ritual league na een lange tijd. Alhoewel, de patchnotes en ascendancy changes mij niet warm maken. Het wordt een interessante theorycrafting sessie de komende dagen
Al in al denk ik dat het niet heel erg problematisch is want de league zal genoeg content bieden. Kijk er erg naar uit en vooral met Harvest is dit heel SSF friendly. Ga me daar ook weer aan wagen vrijdag.
Verder ook erg benieuwd naar de atlas skill trees, de 11 nieuwe maps en natuurlijk de league mechanic zelf. Blij dat ze het lekker simpel gehouden hebben. Kom altaar tegen, activeer m, kill monsters eromheen, kies loot. Met een beetje geluk kun je zo al tijdens t levellen wat leuke items kiezen die je ook meteen goed kunt gebruiken bij t levellen.
Dat wordt straks weer elk vrij minuutje in Wreaclast doorbrengen
Tevens, zoals het ritueel is voor elke league start twijfel ik nog over de build die ik wil spelen. Van te voren had ik besloten om explosive trap saboteur te gaan, dit lijkt nog steeds erg sterk te zijn maar ergens heb ik ook wel weer zin om Bleed Bow Gladiator te spelen. Denk dat dat wel een van de leukste builds is die ik ooit gespeeld heb. Enige probleem met zo'n build is dat je wel een goed phys damage wapen nodig hebt. En een ilvl83 elder bow voor echte goeie damage en dat is misschien wel wat veel gevraagd voor op SSF.
Wat gaan jullie spelen?
Met de terugkomst van Harvest (naja sort of) heb je wel een veel betere kans om zelf een goede boog te maken.
Eerst nog maar es door die vervelende werkdag komen
Ja dat is waar, maar je moet wel eerst een ilvl83 elder bow droppen en ik geloof daar wel in de t13 red maps voor moet zijn. Zal opzich wel moeten lukken om zonder die mod in red maps te komen.. Het hoeft van mij eigenlijk ook niet allemaal op day 1 klaar te zijn.JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:33:
Ik zag net ook al dat de league over 12 uur begon dus even goed 2x gekeken en gerekend en tot mijn vreugde inderdaad al om 20:00 spelen. Ook erg blij mee
Met de terugkomst van Harvest (naja sort of) heb je wel een veel betere kans om zelf een goede boog te maken.
Eerst nog maar es door die vervelende werkdag komen
Gelukkig ben ik om 3 uur al klaar met de werkdag, kan ik nog wat dingen voorbereiden en slapen. Heerlijk dat home office en flexibele werktijden
[ Voor 5% gewijzigd door stickfiguur op 15-01-2021 09:51 ]
Withering Step is a movement skill that applies Elusive and Phasing on use. Enemies that get near you while you have Elusive receive multiple stacks of Withered, causing them to take increased chaos damage. Using any skill ends Withering Step's effects and removes all buffs.
Dus ik gebruik de skill, attack met mijn chaos damage en gelijk wordt het effect teniet gedaan? Is die skill alleen maar goed als je maat meespeelt met chaos damage en je er zelf dus niks aan hebt?
De withered stacks hebben een duration van ik meen een seconde of 4? Dus het is naast een movement skill ook een debuffing skill. Monsters krijgen daar door meer chaos damage, het dus is een alternatief voor een wither totem setup. Je verliest dus alleen de elusive/phasing buffs wanneer je aanvalt. Debuffs blijven gewoon.JoeZuCK schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:17:
Om 20:00 ben ik ook van de partij. Heb op dit moment een chaos damage ranger en withering step als soort van blink skill (samen met phase als support gem). Maar wat ik even niet begrijp is:
Withering Step is a movement skill that applies Elusive and Phasing on use. Enemies that get near you while you have Elusive receive multiple stacks of Withered, causing them to take increased chaos damage. Using any skill ends Withering Step's effects and removes all buffs.
Dus ik gebruik de skill, attack met mijn chaos damage en gelijk wordt het effect teniet gedaan? Is die skill alleen maar goed als je maat meespeelt met chaos damage en je er zelf dus niks aan hebt?
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3011923
Wat betreft die Ritual League. Je krijgt per map 3 a 4 Ritual circles en bij niet besteden van tribute neem je niets mee naar een volgende map right? Wat is het nut om iets te deferen dan.
Kom namelijk nu iets tegen dat ik in een eerder stadium gedefered heb, maar niet kan betalen vanwege te weinig tribute. Als je het nu niet nog een keer kan deferen kost het je de volgende keer weer de volle pond als je hem tegenkomt.
[ Voor 33% gewijzigd door JoeZuCK op 17-01-2021 16:10 ]
Kwa zoomlevel is het helaas nog steeds ongekend ver ingezoomd zodat ranged combat niet echt bestaat?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Als je hoger en hoger in maps komt krijg je steeds meer tribute per ritual. Het word ook best een stuk moeilijker telkens dus op een gegeven moment kan je een item wat je deferred gewoon betalen. Je kan een deferred item ook opnieuw deferren. Stel je doet een ritual waar je je deferred item unlocked maar je koopt hem niet en je deferred hem niet dan betekent dat niet dat je meteen weer de volle mep betaald. Langzaam maar zeker gaat een deferred item weer terug naar de 100% prijs en op dat moment is je deferral opgeheven.JoeZuCK schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:43:
Bedankt @stickfiguur
Wat betreft die Ritual League. Je krijgt per map 3 a 4 Ritual circles en bij niet besteden van tribute neem je niets mee naar een volgende map right? Wat is het nut om iets te deferen dan.
Kom namelijk nu iets tegen dat ik in een eerder stadium gedefered heb, maar niet kan betalen vanwege te weinig tribute. Als je het nu niet nog een keer kan deferen kost het je de volgende keer weer de volle pond als je hem tegenkomt.
Later kan je ook ritual vessels krijgen om een ritual op te slaan en dit kan je dan toevoegen aan een volgende map voor extra veel monsters (en dus extra veel tribute). Je kan trouwens alleen opslaan als je niet al een ritual vessel hebt gebruikt voor het starten van de map (het is dus geen eindeloze loop van monsters opslaan).
De optimale manier van mappen is en zal altijd zijn zoals jij het beschrijft. Meer monsters killen is vaker de dobbelsteen rollen voor goede items. Hoe sneller je een map doet hoe sneller je meer items krijgt. Dat is dus niet te veranderen. Je kan zelf natuurlijk spelen zoals je wilt, zeker als je SSF (solo self found) speelt loop je niets mis door op je eigen pace te gaan.PainkillA schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:42:
ik heb al een hele tijd niet gespeeld. Wat is de huidige staat van POE? Is het nog steeds zo dat 99% van de gevechten geen enkele tactiek omvatten omdat je binnen 1 sec heel het scherm killed en niets anders doet dan de map door teleporten zodat je binnen 10-20 sec een gebied hebt gecleared door 5x op een knop te klikken?
Kwa zoomlevel is het helaas nog steeds ongekend ver ingezoomd zodat ranged combat niet echt bestaat?
Ik heb wel een succesvolle leaguestart achter de rug. Ben begonnen op SSF Ritual met een bleed bow gladiator en tot level 86 gekomen. Ongeveer begin van yellow maps kwam ik er achter dat het toch qua boss damage met weinig gear een beetje lastig gaat worden. Gelukkig had ik tegen die tijd al super lucky een 6L ES based chest armor gevonden dus mijn keuze voor switchen was vrij eenvoudig: Elementalist. Nu heb ik dus een Fireball Flamewall ignite Elementalist op lvl 78 en dat is echt een hele leuke build. Doet nu al veel meer single target dps dan de Gladiator (al hoewel er moeilijk te tippen valt aan de clearspeed van de Gladiator). Hopelijk kan ik wat meer gear vinden om de Gladiator character sterker te maken.
Eeerst maar weer eens werken..
Ik had gedacht aan een gladiator bleed bow build te spelen, van wat ik lees is dit starter friendly en kan ook de endgame goed aan mits juiste item progression.
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor andere starter build(s)?
Ik speel zelf Staff Chieftain met totems van Mathil( YouTube: Chieftain Cyclone Starter Update - My Most Solid Start To A League Ever ). Tot lvl 80 met 2 x 4 links gespeeld omdat er simpelweg geen reden was om te upgraden. Erg cheap dus een echte starter build. Ik denk dat ik redelijk makkelijk naar 90+ kan maar iets wat squishy dus je bent wel afhankelijk alles te 1 shotten voordat je zelf klappen krijgt.Phaex schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:24:
Na vorige league geskipped te hebben ga ik me eens terug in de game gooien
Ik had gedacht aan een gladiator bleed bow build te spelen, van wat ik lees is dit starter friendly en kan ook de endgame goed aan mits juiste item progression.
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor andere starter build(s)?
Ook simpele gameplay: cyclone voor map clear, en je dropped 2 totems als je meer damage nodig hebt.
Ik heb nu voor 5C een Hege's staff gekocht zonder links en een 6link random armor voor 8C ofzo.
2 Leagues geleden ben ik gestart als Dominating blow Guardian. Ook erg sterk en cheap en volgens mij amper nerfs gehad. Kwam ook redelijk makkelijk naar T15 maps, maar daarna dropped de boss damage toch best wel heftig. (YouTube: Dominating Blow Guardian League Starter - Full Build + Leveling Guid...)
Meta schijnt toch weer iets met Spectres en Gollems te zijn. Maar je summoner gameplay moet je ding zijn.
Edit:
Linkje erbij.
[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 28-01-2021 12:00 ]
Verwijderd
Er is wel veel bijgekomen zeg. Ik weet bijv. nog totaal niet wat harvest doet, hoe ik fossils moet gebruiken en ik zie een heleboel orbs die ik nog nooit gezien heb.
Moet ik equipment gaan craften en zo ja hoe en wat? Of kan ik beter de equipment grotendeels negeren tot ik high level ben en de crafting mats sparen om dan uit te geven aan end game equipment? Zijn er goede dingen van vendors die ik kan kopen?
Volg je toevallig de Enki Arc witch build? Want hij legt heel goed uit op wat je moet letten als startende speler en hoe de skill-linking en items werkenBozzel1987 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:48:
Ik vind de game hierin ook heel onduidelijk, want ik weet niet wat wijsheid is:
Moet ik equipment gaan craften en zo ja hoe en wat? Of kan ik beter de equipment grotendeels negeren tot ik high level ben en de crafting mats sparen om dan uit te geven aan end game equipment? Zijn er goede dingen van vendors die ik kan kopen?
Ik ben verre van een pro in deze game maar dit is mijn ervaring:
Early game is het m.i. het gemakkelijkste om witte 4+ socket/link items (met 'correcte' base type) op te rapen en die eventueel met een essence te upgraden/craften zodat je de juiste resistances of stats kan vergaren.
(Gebruik ook een loot filter, die zal nutteloze zaken niet laten zien en goeie base types / socketed items accentueren tijdens het levelen)
Als je de kleuren van sockets wil aanpassen dan gebruik je gewoon een paar chromatic orbs. Let wel op dat de kans om een bepaalde kleur te krijgen afhankelijk is van het base type. Bijoorbeeld STR items zullen een hoge kans op rood hebben en een kleine kans op blauw. Afhankelijk van je class en skill gems moet je daar dus wel een attent op zijn.
Correct die gebruik ik, maar over het item gedeelte zegt hij/zij dat dit pas vanaf lvl 80 interessant is. Ook gebruik ik een loot filter dus die stap heb ik al gezet. Maar ik heb ook niet veel van die orbs om sockets om te gooien geloof ik. Dus eigenlijk zeg je: zoek witte items met bij voorkeur de juiste sockets en upgrade die naar rare? Dan moet ik wat meer aandacht besteden aan witte gear ;-) Dankjewel voor de reactie. Is er als spell user nog iets waar ik met wapens op moet letten? Ik heb rond level 20 twee blauwe wands gecraft die extra ligtning damage hebben, maar sindsdien niets meer voorbij zien komen in de guidePhaex schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Volg je toevallig de Enki Arc witch build? Want hij legt heel goed uit op wat je moet letten als startende speler en hoe de skill-linking en items werken
Ik ben verre van een pro in deze game maar dit is mijn ervaring:
Early game is het m.i. het gemakkelijkste om witte 4+ socket/link items (met 'correcte' base type) op te rapen en die eventueel met een essence te upgraden/craften zodat je de juiste resistances of stats kan vergaren.
(Gebruik ook een loot filter, die zal nutteloze zaken niet laten zien en goeie base types / socketed items accentueren tijdens het levelen)
Als je de kleuren van sockets wil aanpassen dan gebruik je gewoon een paar chromatic orbs. Let wel op dat de kans om een bepaalde kleur te krijgen afhankelijk is van het base type. Bijoorbeeld STR items zullen een hoge kans op rood hebben en een kleine kans op blauw. Afhankelijk van je class en skill gems moet je daar dus wel een attent op zijn.
De ritual rewards geven ook voldoende items en currency om hierin te voldoen, met wat cheap crafts / essences etc zou dit geen probleem moeten zijn.
Choose life
Volgens mij tussen de 45% en 75% maar hier ben ik inderdaad al op aan het lettenE-Rick schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:43:
@Bozzel1987 Hoe hoog zijn je elemental resistances? Tijdens het levellen is dat een van je belangrijkste defences.
Reken het maar uit, met 50% res ontvang je twee keer zoveel damage als met 75% res.Bozzel1987 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:00:
[...]
Volgens mij tussen de 45% en 75% maar hier ben ik inderdaad al op aan het letten
Choose life
Zijn er hier nog mensen die wat handige items hebben voor een spectre build? Jewels o.i.d., prijs komen we vast wel uit.
Ja die is er! Weet zo niet wie je er voor moet hebben, guild is erg gezellig en behulpzaam, zou 'm zeker joinen als je nog geen guild hebt.Booyaa schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:39:
Is er ook een tweakers clan aanwezig? Ik speel namelijk best veel solo en het lijkt me ook leuk om af en toe samen te spelen
De leer curve van dit spel is best heftig, ik heb 400 uur op de klok en nog steeds snap ik weinig van de mechanics. Vooral het schalen naar endgame gear vind ik best lastig.Bozzel1987 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:48:
Ik ben een weekje geleden met wat vrienden aan dit spel begonnen. Ik ben nu in ergens in act 4 en level 40 (heb ook net mijn labyrint naar elementalist voltooid) en volg een build guide voor de skills en passives (ik ben bezig met een ARC build). Echter ik merk dat ik nu wat sneller dood ga en ik heb het sterke vermoeden dat dit met mijn equipment te maken heeft aangezien ik hier weinig aandacht aan besteed. Als ik nieuwe gear vind kijk ik eerst naar de sockets of ik deze kan gebruiken ivm mijn huidige gear en als dat een ja is dan pas naar de andere stats. Ik vind de game hierin ook heel onduidelijk, want ik weet niet wat wijsheid is:
Verwijderd
Iemand als Zizaran heeft daar veel video's voor. Als je alles zelf wil proberen, zou ik de wiki erbij pakken.Chefbierrr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:03:
[...]
De leer curve van dit spel is best heftig, ik heb 400 uur op de klok en nog steeds snap ik weinig van de mechanics. Vooral het schalen naar endgame gear vind ik best lastig.
Dat is tegen de regels. Hoogst waarschijnlijk krijg je een ban aan de broek. Ik vind RMT zelf ook verwerpelijk .Ozza schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:24:
ik heb net een mirror of kalandra gevonden.. verkopen jullie deze voor usd/eur op een bepaalde website?
Overigens snap ik als speler niet waarom je zelf niet de mirror voor exalts zou verkopen of door spaart om een mirror te maken van die 1k dps foil ofzo. Dat is wat ik zou doen.
[ Voor 0% gewijzigd door Kaw op 14-02-2021 19:59 . Reden: Stomme zinsloop ]
of gewoon traden voor 340 exalts en de meest OP build ooit makenOzza schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:24:
ik heb net een mirror of kalandra gevonden.. verkopen jullie deze voor usd/eur op een bepaalde website?
zie openings topicBooyaa schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:39:
Is er ook een tweakers clan aanwezig? Ik speel namelijk best veel solo en het lijkt me ook leuk om af en toe samen te spelen
"De guild
Interesse? en wil je de game proberen? Dan kan je ook de Tweakers of Wraeclast guild joinen.
https://discord.gg/ZjDh3yq vraag hier een officier of je lid kan worden van de guild hiervoor hebben ze je ingame character name nodig."
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
+1 spectre chest gekocht en twee +1 to all minion gems wands gekocht.
Volgende upgrade is een +1 int gems amulet.
Kingmaker met animate guardian is toch ook wel heerlijk, gratis cullingstrike en fortify
Vind trouwens ook delirous map na delirous maps, goed voor de currency, dat we.
Misschien moet ik me sowieso maar eens meer gaan verdiepen in een aantal mechanics, ik ben nu level 69 en heb nog niets gedaan met delve, beasts, maps, of contracts.
Kort samengevat: crafting materiaal.ErikT738 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:17:
Kan iemand een niet al te fanatieke speler uitleggen wat het punt is van al die "Essence of ..." items? Ze nemen momenteel vooral heel veel ruimte in op m'n currency tabblad. Ik snap dat je gegarandeerd een bepaald rare item krijgt maar volgens mij kan je bijna altijd een unique of rare vinden die beter bij je build past...
Misschien moet ik me sowieso maar eens meer gaan verdiepen in een aantal mechanics, ik ben nu level 69 en heb nog niets gedaan met delve, beasts, maps, of contracts.
Je kan deze Essences op een normal (wit) item die vervolgens bepaalde gegarandeerde eigenschappen kan krijgen. Welke eigenschap hangt af van het type item en essence. Daarbij gelt ook, des te hoger het niveau essence is, des te hoger zal de de craft zijn. Deze lijst laat een mooi overzicht inclusief voordelen zien.
| PoE | iPhone 13 Pro |
Ja, ik begrijp dus wel wat ze doen maar heb het idee dat ze vrij weinig value bieden. Een passend item zoeken en er voor traden lijkt mij in vrijwel alle gevallen sneller/goedkoper dan zelf craften. Wellicht verandert dat in de endgame content, maar dan ga je niet de "zwakke" essences gebruiken die je tijdens het levelllen hebt gevonden...Ezechiel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:23:
[...]
Kort samengevat: crafting materiaal.
Je kan deze Essences op een normal (wit) item die vervolgens bepaalde gegarandeerde eigenschappen kan krijgen. Welke eigenschap hangt af van het type item en essence. Daarbij gelt ook, des te hoger het niveau essence is, des te hoger zal de de craft zijn. Deze lijst laat een mooi overzicht inclusief voordelen zien.
Is het meer bedoeld voor solo/self found misschien?
Eigenlijk vindt ik een groot deel van die Divination Cards ook irritant, en dan vooral de stapels kaarten die vrij generieke of niet zeldzame items geven.
Sneller is het zeker, goedkoper wellicht niet. Er zit altijd een stukje RNG aan vast, als jij 3 hoge essences gebruikt ter waarde van, zeg, 15 chaos en je rollt daarmee een item die op de Trade site staat voor 5 exalted orbs heb je toch een goede winst.ErikT738 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Ja, ik begrijp dus wel wat ze doen maar heb het idee dat ze vrij weinig value bieden. Een passend item zoeken en er voor traden lijkt mij in vrijwel alle gevallen sneller/goedkoper dan zelf craften. Wellicht verandert dat in de endgame content, maar dan ga je niet de "zwakke" essences gebruiken die je tijdens het levelllen hebt gevonden...
Eigenlijk vindt ik een groot deel van die Divination Cards ook irritant, en dan vooral de stapels kaarten die vrij generieke of niet zeldzame items geven.
Voor SSF is het ook zeker een handig middel, je vindt veel meer essences dan (endgame) specifieke crafting items.
Wat betreft de Divination Cards heb je ook gelijk. Sommige zijn handig (denk aan The Flora's Gift die je een 6 socket staff geeft die je weer verkoopt voor 7 Jewelers orbs) maar andere zijn ook nagenoeg volstrekt waardeloos.
Daarom zijn er (gelukkig) ook verschillende itemfilters die dergelijke dingen kunnen verbergen voor je. Des te strikter het filter is, des te minder van deze nutteloze cards er op je scherm verdwijnen. Ze droppen dan wel, maar je ziet ze niet. Dat geldt echter ook voor andere dingen zoals scrolls of wisdom/portal scrolls etc dus verhoog de striktheid pas later in het spel. Neversink is hier een veelgebruikt voorbeeld van
[ Voor 3% gewijzigd door Ezechiel op 18-02-2021 16:18 ]
| PoE | iPhone 13 Pro |
[ Voor 88% gewijzigd door Khaelos op 21-02-2021 14:57 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je kan de essences ook upgraden voor 3 naar 1 van hetvolgende rank.ErikT738 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Ja, ik begrijp dus wel wat ze doen maar heb het idee dat ze vrij weinig value bieden. Een passend item zoeken en er voor traden lijkt mij in vrijwel alle gevallen sneller/goedkoper dan zelf craften. Wellicht verandert dat in de endgame content, maar dan ga je niet de "zwakke" essences gebruiken die je tijdens het levelllen hebt gevonden...
...snip
Essences hebben zeker een plek voor als je bepaalde stats moet rollen op een item of waar het normaliter niet op kan rollen maar wel met een essence.
Bijvoorbeeld met bepaalde bases van items kan je geen int erop rollen maar als zou je een Essence of Spite gebruiken dan komt deze er toch op.
Net wat zitten lezen over de ultimatum league en het lijkt weer op een redelijk eenvoudige league mechanic (looking at you Synthesis) zoals Ritual. Monsters killen in een cirkel voor rewards die je kunt upgraden door de encounter nog een keer te doen maar dan met moeilijkere mods.
Verder enorm veel kleine loot improvements in zo'n beetje alle mechanics.
En... waar ik ook erg blij van werd:
We've made several improvements to the rewards in The Lord's Labyrinth. You can now see enchantment outcomes before you pick them and a choice of three specific helmet enchantments are offered in the Eternal Labyrinth
Tegenwoordig ook zoveel plekken mogelijk om het over de game te hebben. hier.. discord.. in-game zelf en ik zit ook nog wel in een whatsappgroepje waar het regelmatig over poe gaat.JohnnyV76 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:08:
Zo... dit topic is aardig weggezakt maar da's ook niet zo gek gezien het eind van de league.
Net wat zitten lezen over de ultimatum league en het lijkt weer op een redelijk eenvoudige league mechanic (looking at you Synthesis) zoals Ritual. Monsters killen in een cirkel voor rewards die je kunt upgraden door de encounter nog een keer te doen maar dan met moeilijkere mods.
Verder enorm veel kleine loot improvements in zo'n beetje alle mechanics.
En... waar ik ook erg blij van werd:
We've made several improvements to the rewards in The Lord's Labyrinth. You can now see enchantment outcomes before you pick them and a choice of three specific helmet enchantments are offered in the Eternal Labyrinth
verder klinkt die lab oplossing leuk, maar je hebt iets van 300 tot 400 enchants met 3 keuze is de kans op een goeie hit nog steeds klein. al is het wel beter dan wat het was dus we nemen de winst maar aan, maar ik vind het nog steeds geen top oplossing. Ik ga er in elk geval niet vaker lab voor doen. 4x lab is mij al 4x te veel.
| PoE | iPhone 13 Pro |
De kans is inderdaad nog steeds klein maar wel 3x zo groot nu. Bovendien, als je een algemeen item enchant zoals, ik noem maar wat, een Starkonja's of een hoog ilvl hubris dan heb je 3x kans op een enchant die wellicht niks waard is voor jou maar die je wel kunt verkopen. Zeker met een gift of the goddess heb je 6 extra enchants dus 18 kansen op wat nuttigs.... Ik verwacht wel dat het het nu een stuk makkelijker wordt om een handige enchant te krijgen als je t op kunt brengen om die labs te runnenSMD007 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:38:
[...]
verder klinkt die lab oplossing leuk, maar je hebt iets van 300 tot 400 enchants met 3 keuze is de kans op een goeie hit nog steeds klein. al is het wel beter dan wat het was dus we nemen de winst maar aan, maar ik vind het nog steeds geen top oplossing. Ik ga er in elk geval niet vaker lab voor doen. 4x lab is mij al 4x te veel.
De nieuwe blood themed skills zien er op t eerste gezicht best wel leuk uit, alleen vraag ik me af in hoeverre die skills en daarbij het hele low life gebeuren de moeite waard zal zijn.
Helaas kan ik waarschijnlijk alleen vrijdag avond een beetje spelen, als dat al lukt. League start is voor mij dus een beetje later, al maakt dat op SSF niet zo heel veel uit. Gelukkig heb ik vanaf volgend weekend ongeveer 2 weken vakantie (pakte voordelig uit met wat feestdagen hier) dus kan het meer dan goed maken en dus ook een beetje spieken welke builds goed uit de verf komen in de praktijk.
Heb er best weer zin in na bijna 2 maanden niets.
Wederom leuke veranderingen en mijn arpg jeuk moet weer gekrabt worden.
Deze keer niet group self found en het word waarschijnlijk deze build Youtube: Vortex Tank Occultist
Echter heb drie leagues niet gespeeld en zag dat de Tweaker guild me eruit had gegooid
Kan iemand me weer toevoegen? login: buayakeren
Tot Vrijdag avond of Zaterdag ochtend vroeg ....
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Goed idee die build, denk dat ik ook een Vortex Occultist ga als league starter. Als je nadenkt over de mechanic is het weer een cirkel met mobs die overal om je heen spawnen dus Vortex is dan best een goede keuze en de chill mechanic maakt een en ander nog weer wat veiliger. Double curse is ook handig voor survivability.wtrdg schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:30:
Ik was van plan om deze league te skippen BUT THEY PULL YOU BACK IN!
Wederom leuke veranderingen en mijn arpg jeuk moet weer gekrabt worden.
Deze keer niet group self found en het word waarschijnlijk deze build Youtube: Vortex Tank Occultist
Ik overweeg om 't in HCSSF te proberen, ik heb namelijk best veel tijd om te spelen de komende twee weken en vind levelen ook best leuk.. Keuzes keuzes..
Volgens mij zijn we dezelfde persoon haha, ik twijfelde namelijk ook aan icetrapwtrdg schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ik ben alweer aan het dubben tussen die en Youtube: Ice Trap Saboteur
Ik ben ook heel erg benieuwd naar low life champion met steel skills, denk dat je bijna 100% uptime kan hebben voor adrenaline en dat lijkt me wel interessant om een build mee te maken. Ik bewaard dat idee vooralsnog even voor een volgende character, kan ik meteen zien of het voor iemand anders werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door stickfiguur op 15-04-2021 11:42 ]
Dan zie je een filmpje waar bosses smelten en de clearspeed ook heel goed is maar dan zie je wat voor gear ze gebruikt hebben en dan weet ik al dat ik dat toch nooit voor elkaar krijg. Na 2 leagues de Spider/HoP guardian gespeeld te hebben dit league maar weer eens iets anders doen. Als je een tanky build zoekt die de meeste content aan kan zou ik m wel aanraden (build topic)
De build is ook cheap maar let wel... voor encounters waar je echt DPS nodig hebt laat deze build t een beetje afweten. Legion is ruk en de lastige maven viewed bosses (shaper bijv.) was ook niet te doen met de standaard setup. In het topic zijn ook mensen die de DPS gingen pushen dus is er nog wel wat mogelijk maar bijvoorbeeld lvl83 Catarina is easy, Sirus A9 deathless is easy net als Cortex e.d.
Denk dat ik nu eens een CoC build ga proberen.
Ben ook benieuwd of de chainbreaker skill nu compleet useless is voor totems. Het lijkt er wel op helaas.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
prima ook als league start te doen!
Zelf ben ik ook nog steeds aan het twijfelen tussen een CA Trickster of een Hollow Palm Ice Crash Raider....pfff
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Verwijderd
Ik vond Caustic Arrow een lastige league starter een paar leagues terug. Je bent heel erg afhankelijk van gem level, dus voor je genoeg damage doet voor de hogere maps ben je wel een tijdje verder en je wil zsm een fatsoenlijke Empower support, die ook lang duurt om te levellen. Denk dat als je echt snel wil gaan dat CA niet de beste is, maar als je wat langer de tijd wil nemen kan het wel, maar je zal dus veel gem experience moeten farmen, want zeker lvl 18 naar 19 en al helemaal 19 naar 20 zijn enorme sprongen in de damage.ZTeeVeR schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:53:
freezing pulse totems speelt erg prettig. goede DPS uptime terwijl je zelf op defense kunt focussen.
prima ook als league start te doen!
Zelf ben ik ook nog steeds aan het twijfelen tussen een CA Trickster of een Hollow Palm Ice Crash Raider....pfff
Ik ook niet! Iemand al door de queue?Provin915 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:53:
Hype train. Kan niet wachten om met Reap te beginnen
Looking for a blessed bag of holding
Ga ik naar reddit en dan lees ik ook nog dat streamers geen queue hebben

Hattrick: Thorgal Eagles
Edit: Heeft er iemand van jullie problemen met de item filter? Ik krijg de mijnen niet ingeladen (nieuwste van Filterblade)
[ Voor 49% gewijzigd door Paterpor op 17-04-2021 08:12 ]