Ik snap er niks van maar ik kan geen nieuwe conquerors spawnen op mn atlas. Heb de eerste 4 gewoon gekregen en nu in 4 gebieden een watchstone geslot en ik heb er voor gezorgd dat ik een andere kleur dan welke ik al "obtained" heb geslot heb. In elk gebied staat ook: "1 watchstone required to spawn a conqueror" maar heb al 20 of 30 maps gedaan zonder dat ze langs komen. Halverwege vorige league had ik helemaal door hoe t werkt met t spawnen maar nu krijg ik t niet voor elkaar. Wellicht komt het omdat ik nog te lage maps doe maar vind t wel raar. Je moet toch gewoon 1 stone slotten en in dat gebied een map doen om weer influence te spawnen?
edit: Nou... na nog meer maps spawnde er een na een T6 map. Zo te zien moet ik dus echt hogere maps runnen om de influence weer te krijgen.
edit: Nou... na nog meer maps spawnde er een na een T6 map. Zo te zien moet ik dus echt hogere maps runnen om de influence weer te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV76 op 21-03-2020 23:41 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something