Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:54
bij zoek opdrachten geeft hij het niet maar hij is aan het installeren _/-\o_
heel raar maar ik heb hem via via wel te pakken nu

picture upload

als ik op net onder de zoek opdracht PoE aandrukt kom ik er dus wel

zoekvoorkeuren even alles weer gegeven nu , doet hij het wel >:)
vond het al vreemd dat de laatste weken veel spellen niet meer voor bij kwamen en ook diverse games waar ik op zocht niet meet te vinden waren , maar nu alles weer zichtbaar :*)

[Voor 55% gewijzigd door ravw op 30-12-2018 23:53]

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,RTX 2070 oc mini ,Crucial BX200 240GB, WD 1TB SSD,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

syndicate farmen op Harbour Bridge is ook erg goed voor je currency.

https://www.reddit.com/r/...te_in_the_harbour_bridge/

Dit is momenteel mijn currency tabje nu komt dit niet alleen van harbour bridge lopen, maar ook van lucky drops en paar goede crafts waaronder gister nog een ring voor 5ex en 5.5 ex voor een amulet drop van Tul verkocht

[Voor 90% gewijzigd door SMD007 op 07-01-2019 14:51]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 31-05 15:29
Dat is de speelstijl van menig persoon, maar ik hark ook echt niet zoveel currency binnen als dat jij doet. Eergister met @Shodan een boel Elder haunted mansions gespeeld, allemaal boven 95%quant/20 packsize, 4 sextants met de modifiers die je wilt, en 3 atziri fragments, maar op de 1 of andere manier wou het niet echt lekker. Vaak speel ik break-even, maar over het algemeen haal ik de expenses niet terug uit de droppende maps.

Volgens mij schort het bij mij aan de kennis van bepaalde mods op items en de combinaties ervan, ik ben echt zooo slecht in het pricen van sommige dingen, waardoor ik veel currency misloop. Maar het gaat wel de goeie kant op deze league, ik heb een week korter kunnen mappen dan jullie omdat ik natuurlijk eerst een aurabot had waar ik amper mee gespeeld had, toen maar weer opnieuw geleveled;

Mijn tabje tot nu toe:

Al goed opweg naar een 6link op mijn +1 chest. De grove inkomsten van deze league zijn tot nu toe 2 lab enchants van 4ex en 9ex, en een stuk of 8 exalts als drop. Hoeveel heb jij ongeveer uitgegeven aan gear dan?

Gister ook wat in de mine bezig geweest met die side path's had alleen niet veel sulphite meer, dus snel moeten stoppen. Had 0,0 upgrades aan flares/dynamite uitgegeven, dus dat werkte ook niet lekker. De volgende paar duizend sulphite even spenderen aan die dingen en dan kijken of dat profitabel is. Verklaart een hoop waarom ik heel deze league nog maar 3 resonators heb gevonden.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Xenophon16
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-05 13:30
Ik heb ook zin in de nieuwe league. Heb PoE weer afgestoft na een paar weken wat anders te hebben gespeeld en heb meteen maar even wat practice gedaan voor de leaguestart. Als het dan ook zo rap gaat hoor je mij niet klagen :)

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

• Xenophon16
kevinl schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:33:
[...]

Kan er niet zoveel over vinden. Maar wat is de gedachtegang dat je ranger hart gaat opvliegen?

Oordeel zelf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 30-05 23:13
Een beetje losgegaan op MTX :P

| Website: Nuloh.nl (Fotografie) | Nikon D600 | Nikon 50mm F/1.8 | Sigma 70-200 F/2.8 OS |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xenophon16
De afgelopen dagen weer even geraced. Speelde met een Cold DoT occultist die erg traag door de story ging maar in maps prima werkte. Ik heb deze race voor het eerst https://poemap.live gebruikt voor mn atlas progressie, en dat werkte beter dan verwacht. Alleen voor t12 en hoger heb ik met livesearches moeten werken omdat er amper maps beschikbaar waren. Uiteindelijk gisteravond red elder kunnen killen (clarity watcher's eye :D) en een atlas bonus van 130 kunnen bereiken, ik ben dus niet ontevreden.

Later deze week maar de laatste 2 levels halen om kans te maken op de armour sets.

Resultaat:

[Voor 43% gewijzigd door Xenophon16 op 13-05-2019 08:51]

Paar dagen terug een ilvl84 foil opgepikt en na ongeveer 40 alts kwam dit tevoorschijn. Nu heb ik weinig ervaring met crafting en heb ook amper currency om er tegenaan te gooien dus weet niet echt wat ik moet doen. 2x T1 roll is wel lekker en ik zou een goede foil zelf heel goed kunnen gebruiken. Ben alleen bang dat ik m verknal.

Hoe kun je uitrekenen wat de pDPS wordt als je bijvoorbeeld 100% physical damage erop zou craften nu?
Wordt ie dan 142 - 254 physical damage?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Xenophon16
Voor de mensen die gisteren niet online waren, ElchefCoC was een beetje lucky:

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-03 09:30
Vidra schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:32:
[...]

Lucky you :)

Zelf bezig met een ED/Contagion/Blight trickster (hybrid met life & ES), na league 3.7 (Legion) toch weer zin in een ED build. Helaas had een druk weekend met borrels en feestjes, dus nog niet super hoog ... maar komt van zelf, we hebben immers 3 maanden de tijd. :o
Geluk mag er zijn toch, hehe. Direct dag 1 van de league een 6-link speelt toch wel heurlijk weg.
Dit is 'm trouwens;

Soundcloud!

• Apsie
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:22
Thx PoE! (Toch nog wat schoonheidsvautjes. |:( ..)

https://tweakers.net/ext/f/kRxc5L4lfXgDtAic30JZbJH2/thumb.png

Apsie's profiel

• enira
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:05:
Ik dacht dat ik deze league ook buitengewoon veel geluk had met een stuk of 12 exalt drops al... maja dan zie ik weer iemand in de guildchat posten dat ie 100 ex heeft en dan kruip ik maar weer terug in mn hoekje :)

Het stomme is dat ik 9 ex in mn kist heb zitten en eigenlijk niet weet wat ik er mee moet. Heb geen must have items meer op mijn lijstje staan al zou een goede watcher\s eye nog wel een optie zijn. Maja dan ben ik alweer bijna blut :)
Dat is een kwestie van gewenning. Vroegah (:P) potte ik ook alles op en wilde ik zoveel mogelijk currency hebben. Ik ben deze leauge nog geen 1x boven de 8ex uitgekomen, telkens is er wel iets wat ik wil en kan upgraden.

Zit nu echt wel voor 60 exalt in mijn gear, maar ben eigenlijk nog niet klaar.

Skin of the Loyal met juiste kleuren en corrupt -> 90ex+
Wand met +1 minions en +1 spell skills
Rest van de gear kan nog iets beter, alle ES gear is nog wel te maximizen, maar daar gaat veel meer inzitten dan 20-30ex. Eigenlijk zou ik wel de 16-17k ES willen aantikken, wat op zich best mogelijk is. Heb op de 14k gezeten, maar zit nu op 12k vanwege wat andere gearkeuzes omdat het anders te duur werd.
Awakened gems zijn allemaal gefixed (was totaal 11ex)

Vanavond eens een shitload maps verkopen en daarmee een paar exalteds vergaren om een start te maken. Gisteren was het weer minimaal:

• Marcvz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-05 23:46
Om mijn bovenstaande stelling wbt legion wat kracht bij te zetten..
Ik hitte zelf de sextant en dit is het resultaat van 3 maps.
Zelfs 1x de metamorph vergeten... En zoals je ziet, geen big exalt drops ofzo

Legion

Dit is dus legion sextant, met geilded legion scarab en legion zana.
De scarab kost iets minder dan 40c. Dus grofweg investeer je 50c per map.
Huidige waarde van de dump tab is 500c volgens currency cop.
Als je alleen de waarde van de splinters telt heb je je investering er al uit.

Alle items zijn nog unided.. Dus die value zit er nog niet eens bij.(niet dat er veel boeiends tussen ligt)
Heb alleen de 6 sockets gevonderd.
Oh, en alle incubators meteen op mn gear gegooid. Dus die value zit er ook niet bij.

Daarnaast, ondanks dat t nu niet gebeurde, droppen legion currency kistjes en monsters ook erg vaak exalts naar mijn idee :)

[Voor 12% gewijzigd door Marcvz op 20-01-2020 13:30]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• enira
Gisteravond mooie gloves weten te snipen welke voor mijn gevoel veel te goedkoop te koop stonden, 4.7ex voor deze. Zitten 2 influences op (spelldamage en unnerve):

Zoals ik gisteravond heb gezien kan ik de craft erafhalen -> prefixes cannot be changed erop gooien, en vervolgens scouren. Dan zou de alleen accuracy weg moeten gaan omdat de rest een prefixs is, ik kan vervolgens 2 dingen doen:
Yolo exalten voor castspeed (want suffix), of castspeed erop craften, echter kan ik dan niet meer de huidige craft terugzetten. Geen idee wat me meer dps geeft van die 2.. Vanavond eens in PoB klungelen of ik er iets moois van kan maken!

Heb helemaal geen baat bij de projectile attack damage, maar dat nemen we dan maar voor lief. Vanaf de grond af aan craften gaat me vele malen meer kosten dan deze manier, alhoewel ze dan wel 'perfect' te maken zijn.

Wel eerst even 3 dumptabs vol meuk uitruimen zodat ik wat currency heb, ben nu nagenoeg blut en sta ook nog rood. :z

• enira
Hier op zich ook lekker bezig. Na redelijk wat gepruts uiteindelijk mijn draai toch kunnen vinden. Eerst een character (frostbolt icenova) geleveled naar 93 geloof ik, maar vanwege het feit dat ik telkens omviel toch maar een nieuw character gaan levelen. Toen was de 'One with nothing' jewel ineens razend populair, dus daarmee geleveld tot halverwege 70, maar verder niet veel mee gedaan. :P

Omdat ik toch ranged wilde spelen toch maar weer voor Herald of Agony gegaan. Dit kon vanuit de Guardian die ik natuurlijk al had, maar mocht het nou niet werken dan zat ik alsnog met een build die stuk was. Afijn, character #3 geleveled, deze is inmiddels lvl 89 geloof ik, HoA dus. Dat werkt wel aardig, en denk dat ik dit vooralsnog maar even blijf spelen. Genoeg upgrade paths te volgen nog, waar ik nog wel tientallen exalts in kwijt kan. Had er in de vorige league best een stable build mee, met de virulence (?) stack jewels kan ik nog een stuk meer DPS uit mijn char halen, denk dat dat wel goed komt. Survivability is in ieder geval stukken beter dan met m'n Icenova build.

En omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden, afgelopen vrijdag ook mezelf 2ex door mijn neus geboord:

Ja, niet zo slim dus.. Had die currency die daar mogelijk uitkwam (na vaalen) goed kunnen gebruiken om Agony build verder op te tuigen. Maar helaas haha..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enira
JohnnyV76 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:27:
Na zo'n map zit mn inventory gemiddeld vol met: 2 6-socket items. 1 of 2 chaos, wat andere low tier currency (alcs, regrets e.d.) een stuk of wat essences, 1 of 2 T14+ map, 2 of 3 gele maps en nog 2 witte maps. Sommige rares, met goede bases, pak ik op en ID ik maar dat is meestal toch niks of iets wat ik voor een paar chaos verkoop of niet eens verkocht krijg. Een heel enkele keer zit er een exalt tussen de drops of iets anders van waarde maar meestal komt er maar een paar chaos aan waarde uit mijn map.
2x 6socket -> 2c
1 of 2c pure -> 2c
Witte maps -> 1c
Gele maps -> 1,5 / 2c
Rode map -> 3-6c afhankelijk vd tier/layout
Random meuk die je naar de vendor brengt is altijd wel een paar alterations. Met regals/alchs/regets etc erbij dan zit toch bijna aan 10c per mapje als je dit zo bekijkt?

Currency die je niet gebruikt zet je om, dan haal je verdacht veel binnen. Ook de quality gems die je niet verkocht krijgt verkoop je 1x in de zoveel tijd voor GCP's (zonder daarbij ook je 6L setup mee te verkopen is aan te raden ;))

De beste tip is, doe mapjes, en sta niet tussen elk mapje 3-5 minuten in je hideout te klungelen. Koop een quadtab, dump daar van 1 avond alles in (zou moeten passen zonder de 6 sockets) en sorteer het tabje 1x in de zoveel tijd uit als je toch de rest verkoopt. Je regrets/scours/Qgems/fragments/overige maps/you name it. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap en is een stuk effici├źnter.

Da's mijn currency tab nu. Het is niet heel veel soeps, maar dat komt omdat ik ook geregeld wat nieuwe gear koop.

[Voor 14% gewijzigd door enira op 08-04-2020 12:49]

• Ryan1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-05 17:16

Ryan1981

Je ne sais pas

Ben sinds kort ook PoE gaan spelen, mijn eerste character in delerium league gestart. Op dit moment alleen de 6 link robe geruild voor 12 chaos orbs, rest zelf opgeraapt. (Had een tabula rasa, maar zelf een 6 link met 6 blauw genereren bleek te duur dus dan maar zo een boost :P)

Link naar mijn profiel

Kan nu T5 gele maps clearen, ga wel af en toe dood. Sommige uniqe/boss monsters krijg ik niet dood op dat level (die herald achtige naald regen oorwurm in corrupted area b.v.).

Met aura's aan heb ik:
Life:1960
Energy Shield: 3962
Mana:1607(1125 reserved)

DPS ervaar ik als erg goed (Ik clear alles inclusief blauwe/gele/roze/oranje op monster level 71 in secondes, als ze elemental/ligtning resist hebben iets trager), maar survivability in T5 mappen is laag. Hoor graag waar ik op dit moment het beste op kan focussen om minder snel dood te gaan.

[Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 14-04-2020 12:41]

Systeem Specs Diablo 3

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True