Is dat niet juist een probleem van PoE 1 dat ze proberen op te lossen in PoE 2?edie schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:50:
Als nieuwe speler kun je denk ik het hele 'end-game' wel vergetenDe kans dat je zelf met je eigen build in de end-game komt is niet zo heel groot, alleen al vanwege de terminologie waarmee je onbekend bent (more vs. increased vs. +x% to critical strike chance) en hoe belangrijk resistances zijn..
Ik zou het even afwachten voor je aanneemt dat de new player experience in PoE 2 even slecht is als van PoE 1.
Als je met end game de pinnacle bosses e.d. bedoelt denk ik dat je wel gelijk gaat hebben, maar als het gaat om het finishen van de story en beginnen met maps hoop ik dat dat in PoE 2 wel iets word dat redelijk te doen moet zijn voor een nieuwe speler die er blind in gaat en wel wat doorzettingsvermogen heeft.
Functionaliteiten zoals recommendations voor welke support gems te gebruiken, en minder irritante complexiteit in bijvoorbeeld het socketen van je gear zijn dingen die mij doen geloven dat ze hier iig een goede poging voor doen.