Dat klopt. Maar jij weet als geen ander dat de gemiddelde gamer behoorlijk verwend is en alles moet snel en makkelijk haalbaar zijn voor velen. Gelukkig zijn er games (wiens naam ik niet zal noemenKlauwhamer schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:43:
[...]
Dit ligt volgens mij wel primair aan de manier waarop een beginnende speler te werk gaat. Je zult tijd moeten nemen, je zult besef moeten hebben dat er een moeilijkheidsgraad überhaupt ís, en dat doodgaan niet erg is. Afhankelijk van hoe robuust de nieuweling is 'opgevoed' door andere games vóór Path of Exile en wel of geen doorzettingsvermogen heeft, zal Path of Exile aanslaan of niet. Het is niet erg om mensen niet aan te spreken of kwijt te raken. Niet iedereen hoeft een game te kunnen of willen spelen. Als de game maar voldoende mate van fairness heeft achter de punishment. Waar die grenswaarde precies ligt is lastig natuurlijk. Wel denk ik dat mensen die klagen over Hillock niet uit het juiste hout gesneden zijn.
PoE vereist in zekere zin ook zeker het gebruik van guides en het inlezen alvorens je aan een gevecht begint. Mooie nu bij PoE 2 is dan wel weer dat die guides er nog niet zijn dus we worden allemaal in het diepe gegooid
Ik ga denk ik met een Mercenary starten. Vind die animaties er echt tof uit zien. Maar uiteindelijk wil ik alles gaan proberen natuurlijk.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood