Dit dus, ben zelf afgehaakt bij PoE1 vanwege:Ricmaniac schreef op zondag 24 november 2024 @ 22:45:
Snap niet waarom het weer direct een of / of situatie ismen kan gewoon beide games spelen en ook leuk vinden haha.
D4 is heel casual toegankelijk en ook leuk voor korte speelsessies tussendoor. Dat is iets wat PoE 1 slechter deed naar mijn mening. sowieso de learning curve is veel groter. Maar nu dat getackeled word gaat het een stuk fijner worden denk ik voor ook de meer casual speler.
Community
Skill Tree waarin "foute builds" heel goed mogelijk waren zonder guides. Waardoor je uiteindelijk toch weer carbon copy characters kreeg
Community
De wereld/omgevingen die me totaal niet trokken om er weer naartoe te gaan.
5485485748574 systemen om te unlocken om uiteindelijk richting endgame wat te kunnen doen. Maps, Mines, Hideout etc etc.
Community
PoE2 is voor mij al geweldig zijn als:
1.) Het meer tussen PoE1 en een meer casual experience zit
2.) Ik al mijn stash unlocks mee kan nemen (one can dream
3.) Er een leuke endgame content inzit wat niet tegen een timelimit vechten is (D4's endgame systems zijn Undercity of Pit, die allebei een race tegen de klok zijn) maar gewoon leuk is zonder de constante pressure.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."