Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:43
Mede-auteur:
  • enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:04

enira

Gezien de intro van het oude topic erg verouderd is werd het tijd voor een nieuw topic.

Path of Exile

Path of Exile www.pathofexile.com is een ARPG die free to play is. Deze wordt ontwikkeld door Grinding Gear Games.
De game bevat microtransacties, maar deze zijn alleen visueel er zijn geen pay to win transacties

Over PoE

De game bestaat uit 10 acts die als verhaal/tutorial dienen na het uit "uitspelen" van deze chapters begint de "endgame". De endgame bestaat ook weer uit verschillende onderdelen waaronder voornamelijk maps dit zijn random area's waarin je moeilijkere content tegenkomt, maar dus ook betere rewards waarmee je character sterker kan maken en ook verder kunt levelen. Na de eerste 10 acts ben je rond level 65. Het maximale level is echter level 100. (zeer moeilijk te halen en dus echt een grind!)

Andere endgame content wordt je ook tijdens het leven gaande weg mee vertrouwd gemaakt. zoals delve dit is endless dungeon waar je wel brandstof moet vinden om te kunnen spelen
Deze brandstof vind je weer in de mapjes, maar ook tijdens het levelen zodat je rustig vertrouwd kunt worden met deze content.
Ook is er de Temple of Atzoatl dit zijn random area's die je zelf kunt indelen in wat voor uitdagingen je daar gaat tegenkomen.
Verder zijn er nog verschillende endgame bosses die je kan proberen te verslaan.

Elke league brengt ook weer nieuwe uitdagingen met zich mee waardoor de game dus ook voor veteranen weer nieuwe uitdagingen bevat.

Leagues

De game wordt constant van updates voorzien en wordt voornamelijk in league's gespeeld deze league's duren vaak rond de 3 maanden. Na afloop van een league gaat al je voortgang over naar de permanent league deze bestaan uit de Standaard league en de Standaard Hardcore league.

De guild

Interesse? en wil je de game proberen? Dan kan je ook de Tweakers of Wraeclast guild joinen.

https://discord.gg/ZjDh3yq vraag hier een officier of je lid kan worden van de guild hiervoor hebben ze je ingame character name nodig.

Handige links:

Hieronder tref je een overzicht aan van handige links voor tools, trade sites en informatie over de game:

Path of Exile site
Path of Exile's Official Wiki
PoE faq Een faq voor de beginnende PoE speler om bekend te raken met afkortingen en begrippen
The Twilight Strand Een zeer uitgebreide guide welke alle aspecten van het spel behandeld
PoE Tools Een verzameling van de meest bekende tools

[ Voor 29% gewijzigd door enira op 15-10-2021 13:31 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waaat... een nieuw topic??!?! :)
Moet ik overal mn bookmark updaten na al die jaren.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:30
even een vraagje ik heb hem jaren lang op steam gespeeld maar ik kan hem daar niet meer vinden is hij er af gehaald

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zou niet moeten tenzij je dat zelf hebt laten verwijderen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
SMD007 schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:11:
nee ik heb hem altijd in mijn lijst gehad maar ik zie hem ook niet meer staan bij de zoek opdracht in de winkel
:|

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
bij zoek opdrachten geeft hij het niet maar hij is aan het installeren _/-\o_
heel raar maar ik heb hem via via wel te pakken nu

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/P53Nv7m0/POE.jpgpicture upload

als ik op net onder de zoek opdracht PoE aandrukt kom ik er dus wel

zoekvoorkeuren even alles weer gegeven nu , doet hij het wel >:)
vond het al vreemd dat de laatste weken veel spellen niet meer voor bij kwamen en ook diverse games waar ik op zocht niet meet te vinden waren , maar nu alles weer zichtbaar :*)

[ Voor 55% gewijzigd door ravw op 30-12-2018 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klok88
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Eindelijk een (nieuw) PoE topic!

Ik ga ondertussen weer rustig verder grinden met mijn treurige skeleton build ;_;
Maar damn, wat een epische league is dit.

Al is de Syndicate soms wel erg..frustrerend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik ben een Vuurmage aan het maken met vuurtotems en zombies :-)

voor als er weer eens een monster vuurproef is dan pakken mijn zombies ze wel hopelijk
mijn dierentuin is ook al op een het vullen :9~ _/-\o_ O+

[ Voor 54% gewijzigd door ravw op 31-12-2018 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
ravw schreef op maandag 31 december 2018 @ 06:17:
Ik ben een Vuurmage aan het maken met vuurtotems en zombies :-)

voor als er weer eens een monster vuurproef is dan pakken mijn zombies ze wel hopelijk
mijn dierentuin is ook al op een het vullen :9~ _/-\o_ O+
Nice! Alle labs al doorlopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Klok88 schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:59:
[...]

Nice! Alle labs al doorlopen? :o
ja het koste ook mijn nacht rust , niet geslapen vannacht maar goed ben nog ene week vrij :-)
maar er is wel erg veranderd naar dat ik de laatste keer had gespeeld

ziet er ook veel beter er uit , maar wat is nu een beetje een leuke build om te spelen ?

Ik ben vaak of een tank of een vuur mage :9
of iets met veel slaven >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-07-2024

fib

Hebben we ook een Xbox poe guild?

Arc Witch havin fun in the Betrayal League

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fib schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:08:
Hebben we ook een Xbox poe guild?

Arc Witch havin fun in the Betrayal League
Eerlijk gezegd geen idee dit topic en de Guild zijn specifiek op de PC gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
ravw schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:05:
[...]

ja het koste ook mijn nacht rust , niet geslapen vannacht maar goed ben nog ene week vrij :-)
maar er is wel erg veranderd naar dat ik de laatste keer had gespeeld

ziet er ook veel beter er uit , maar wat is nu een beetje een leuke build om te spelen ?

Ik ben vaak of een tank of een vuur mage :9
of iets met veel slaven >:) >:) >:) >:)
Bedoel je lab, of overige zaken? Want volgens mij is lab al jaren niet verandert, behalve de ascendencies dan..

En tjah, build is persoonlijk denk ik altijd maar. Denk wel dat 1 van de populairdere builds toch wel Arc Totems is, maarja, ben zelf niet zo van de totems :')

Maar, eerste uber lab & shaper kill binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit beetje te prutsen deze league
inmiddels aan 4e char begonnen, arc totem Hierophant lvl 78 wat maps gedaan, maar beetje meh, gaat traag voor ,moijn gevoel,, storm brannd elementalist lvl 73, ook wat maps gedaan, gaat sneller, maar is meer squishy op een of andere manier

Schion tornado shot, lvl 53 en toen geen zin meer :+
Nu bezig een shadow arc trapper te levellen om een autobomber mee te maken. tussendoor wat maps op de arc/storm brand char, maar ben dus wat aan het aanprutsen eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 13:53
SMD007 schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:11:
@ravw Free to play games staan niet in je library zodra de game niet meer op je PC staat.
Je gegevens worden bewaard door de makers van Path of Exile.
Zoek het spel op in de store, installeer en het staat in je library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fps_pat
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:22
Ben benieuwd naar deze game, de learning curve schijnt nogal hoog te zijn.
Eerste instal dus ga het mee maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:25
fps_pat schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:38:
Ben benieuwd naar deze game, de learning curve schijnt nogal hoog te zijn.
Eerste instal dus ga het mee maken :).
Kan ik wel beamen ja 8) Lastig zat!
Ben nu met m'n derde run bezig, een Arc Witch _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo ben net in Highgate aan gekomen

loop er makkelijk door heen tot nu toe, zit gemiddeld 3 levels boven het gewenste wat ik in de level moet zijn .. en veel res in mijn spullen zitten , dus dood gaataik niet gauw level alleen op leven , armor en hit punten
heb nu ook 3 gouden spullen ,, en heb nu iets van 600 Hp per keer }:O
Dit is toch wel even wat makkelijker spelen na de ik het jaren heb laten liggen ,
maar na meer dan 600 uur in Grim dawn hebben zitten is dit toch wel een stukje makkelijker en meer options om te fijn te tune
ik heb ook veel stenen bij me als er een monster iets doet waar tegen ik niet beschermt ben , dan gooi ik de steen er in die wel even die bescherming heeft _/-\o_ :9~ Pace of cake

ben nu 38L heb nu een vuur golem bij me lopen.. ga die mijnen in .. tot nu toe alles met 1 klap dood en groepen is gewoon lekker slacht werk van een paar sec

[ Voor 63% gewijzigd door ravw op 02-01-2019 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
@SMD007 Misschien een idee om ook de Path of Exile subreddit in de topicstart te zetten?

edit: Ah ik zie dat de FAQ van de subreddit al gelinkt is

[ Voor 25% gewijzigd door Xenophon16 op 03-01-2019 16:05 ]

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk 3ex bij elkaar gespaard / gevonden en een 6L hopeshredder gekocht voor 3.5 ex met de juiste kleuren. Denk ik gok nog even wat fusings op mijn oude hopeshredder met 6s en verdomd... na 17 fuses ook 6L gemaakt. Yay... 3.5ex weer terugverdiend. Kan ik me weer op een andere upgrade richten. Meestal heb ik deze mazzel niet maar t komt goed uit. Soms lacht RNG je toe :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik zit in limbo tussen crap gear en te laag level om chaos te sparen, nog even doorgrinden dus, de league mechanics doen behoorlijk pijn zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mercapto schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 04:59:
Ik zit in limbo tussen crap gear en te laag level om chaos te sparen, nog even doorgrinden dus, de league mechanics doen behoorlijk pijn zo :P
Wat ik doe is gewoon de betrayal events allemaal(proberne) mee te pakken tot er labratories spawnen, zodra je die tegenkomt kan je ze negeren, dan heb je geen random encounters meer behalve labratories en kan je gewoon doorlevellen

Merk dat het best lastig is soms om te levellen met skills terwijl je tree voor andere skills bedoeld zijn :X

het gaat wel, maar single target merk ik dat moeizaam is en ik best squishy ben heb wel wat overlap met nodes lightning damage) maar gelukkig is het geen HC :X nog 10 levels dan kan ik mijn juiste gear en gems gebruiken, hopelijk gaat het dan wat makkelijker, gisteren in ieder geval even een Cruel lab boost gehad dut dat maakt in ieder geval alweer wat verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
mercapto schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 04:59:
Dat is lastig, met wat voor skill speel je? De één is natuurlijk wat meer gear-afhankelijk dan de ander. Op dit moment is de league zou ik verwachten dat er wel genoeg rare items e.d. beschikbaar zijn om de meeste builds goed werkend mee te krijgen.

Ik ben zelf begonnen aan een syndicatefarmer (Henk_GottaGoFast) waarbij ik probeer zo veel mogelijk movespeed te stacken om zo snel de safehouses te kunnen vrijspelen. Op het moment zit ik op +300% movementspeed, maar het kan volgens mij nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik ben inmiddels flink doorgeleveld (voor mijn doen :P), ben nu iets van lvl65, heb een paar items vervangen voor 1c per stuk en mn damage output verdubbelt. Ik ben geswitched van Molten Strike naar RF+Molten Strike, maar ben nog te squishy om RF goed te sustainen. Eerst maar eens aan m'n ascendency werken voordat ik verder ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-07 11:51

Luukwa

o/

Ik ga best wel goed deze league, 2ex gevonden en zit nu op 370 chaos.
Een cospric malice gekocht en nu heb ik een 5 linked carcass jack.

Ik wil een 6link loreweave, maar das nog wel een beetje verweg.

Momenteel bijna level 91.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer leuk om te lezen hoe iedereen druk bezig is met gear verzamelen en levelen. Hierbij dan ook maar mijn bijdrage.

Gisteren een level weer erbij gepakt ben nu level 95. dit gedaan door te delven op depth ~250 hier zijn de monsters lvl 83 en zijn de delve mods nog niet enorm hard.

voor de rest loop ik harbour bridge op en neer in act 8 voor de syndicate members farming.

Ondertussen 60+ Elder underground sea mapjes dus denk ik dat ik deze week die maar eens er door ga jagen om daar ook nog een level te pakken.
Als dat niet lukt ik roll ze nog wel eens iets te enthousiast (lees zeer pittig) ga ik denk ik maar pure breachstones kopen. Ik heb gisteren getest en krijg per pure breachstone 5% xp dus heb er "maar" 20 nodig voor een lvl. misschien wat aanvullen met beachhead mapjes waar ik er ook nog een paar van heb liggen en dan verwacht ik toch wel ook nog lvl 96 te kunnen pakken.

afhankelijk van hoe snel/succesvol dit allemaal is ga ik overwegen om level 100 weer te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

SMD007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:00:
Weer leuk om te lezen hoe iedereen druk bezig is met gear verzamelen en levelen. Hierbij dan ook maar mijn bijdrage.

Gisteren een level weer erbij gepakt ben nu level 95. dit gedaan door te delven op depth ~250 hier zijn de monsters lvl 83 en zijn de delve mods nog niet enorm hard.

voor de rest loop ik harbour bridge op en neer in act 8 voor de syndicate members farming.

Ondertussen 60+ Elder underground sea mapjes dus denk ik dat ik deze week die maar eens er door ga jagen om daar ook nog een level te pakken.
Als dat niet lukt ik roll ze nog wel eens iets te enthousiast (lees zeer pittig) ga ik denk ik maar pure breachstones kopen. Ik heb gisteren getest en krijg per pure breachstone 5% xp dus heb er "maar" 20 nodig voor een lvl. misschien wat aanvullen met beachhead mapjes waar ik er ook nog een paar van heb liggen en dan verwacht ik toch wel ook nog lvl 96 te kunnen pakken.

afhankelijk van hoe snel/succesvol dit allemaal is ga ik overwegen om level 100 weer te halen
Welke build speel je? Ik overweeg ook om 100 te grinden maar vind mn survivability soms nog wat laag..
Ik speel een CoC atm.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Ben er ook druk mee, begonnen met een ranger, toen een marauder hmm beviel allemaal niet. nu een elemental blade wiz me drie heralds en die gaat wel lekker bijna lev 90 ramt lekker door. Maar moet nog een hoop ontdekken. alles weten lukt niet binnen een delve season :o

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
SMD007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:00:
Sterker nog, je krijgt bijna 7% xp van een pure breachstone op level 95 (heb het zelf ook gebruikt om sneller level 96 te zijn). Als je voor 10-15ex aan pure breachstones loopt en vervolgens een paar dagen rota's loopt is level 100 ook te halen. Heb zelf besloten dat ik delven leuker vind en ben daarom bezig om naar depth 600 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel Arc trapper. Mijn profiel op path of exile staat op public en heb ook al paar keer in discord mijn build gelinkt in build-discussions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Maar hoe in godsnaam kom je aan 10-15ex? Ik wil een The Pandemonius, maar loop hier al 2 weken voor te grinden x)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Luukwa schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:19:
Maar hoe in godsnaam kom je aan 10-15ex? Ik wil een The Pandemonius, maar loop hier al 2 weken voor te grinden x)
Lab farmen zou kunnen. Ik zelf verdien vooral currency door continu t16 maps te lopen en dan de map drops daarvan te verkopen. Andere opties zijn low-level delves farmen (voor fossils e.d.) of de syndicate farmen (daar staat volgens mij net een post van op reddit). Dat laatste heb ik ook een tijdje gedaan en dat was ook aardig lucratief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Xenophon16 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:31:
[...]

Lab farmen zou kunnen. Ik zelf verdien vooral currency door continu t16 maps te lopen en dan de map drops daarvan te verkopen. Andere opties zijn low-level delves farmen (voor fossils e.d.) of de syndicate farmen (daar staat volgens mij net een post van op reddit). Dat laatste heb ik ook een tijdje gedaan en dat was ook aardig lucratief
Maps it is, vind al die andere pruttel geen ruk aan, naast delve's dan, die zijn wel leuk.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Luukwa schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:32:
[...]
Maps it is, vind al die andere pruttel geen ruk aan, naast delve's dan, die zijn wel leuk.
De manier waarop je maps loopt maakt hierbij natuurlijk best veel uit. Ik run zelf grotto's met 5 witte sextants, minstens 1 scarab (harbinger, soms harbinger + ambush) en een sacrifice fragment. Ik gebruik de Zana elder mod om van t3 grotto maps t16 maps te maken. Verder probeer ik zo min mogelijk tijd in mn hideout te staan want hoe meer maps je kan doen, hoe meer profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Behoorlijk try-hard dus.. ben ik niet zo van.. speel meer kalm aan.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syndicate farmen op Harbour Bridge is ook erg goed voor je currency.

https://www.reddit.com/r/...te_in_the_harbour_bridge/

Dit is momenteel mijn currency tabje nu komt dit niet alleen van harbour bridge lopen, maar ook van lucky drops en paar goede crafts waaronder gister nog een ring voor 5ex en 5.5 ex voor een amulet drop van Tul verkocht

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5kppAKp.png

[ Voor 90% gewijzigd door SMD007 op 07-01-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Mmm, ik hoor het al, dit word echt een hellerit voor currency... Ben nu met T5/T6 maps bezig om zoveel mogelijk gear tussen level 60 en 75 te krijgen en dat in te wisselen voor 2 Chaos per keer... maar 6 tot 7 Exalts wordt een RNG drama...
SMD007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:21:
syndicate farmen op Harbour Bridge is ook erg goed voor je currency.

https://www.reddit.com/r/...te_in_the_harbour_bridge/

Dit is momenteel mijn currency tabje nu komt dit niet alleen van harbour bridge lopen, maar ook van lucky drops en paar goede crafts waaronder gister nog een ring voor 5ex en 5.5 ex voor een amulet drop van Tul verkocht

[Afbeelding]
Leuk zo'n tabje...de items op de een na onderste rij heb ik helemaal nog nooit gezien :D

[ Voor 57% gewijzigd door Apsie op 07-01-2019 14:56 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de onderste zijn shards die droppen van harbinger mobs (zana/scarab mod) als je er x aantal hebt krijg je een complete orb en dat zijn de 1 na onderste rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
SMD007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:25:
de onderste zijn shards die droppen van harbinger mobs (zana/scarab mod) als je er x aantal hebt krijg je een complete orb en dat zijn de 1 na onderste rij.
Mmm, ok.. Ik heb wel die Scarabs (voor het gebruik in Maps) maar dit zijn dus weer andere modelletjes?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Flip je af en toe ook wat currency, en is dat een beetje de tijd waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee ik heb een hekel aan flippen. Ik houd mij zelfs deze league helemaal niet bezig met "rijk" worden. Vorige leagues hield ik mij nog wel eens bezig met exalts verzamelen om een mirror te halen of een Headhunter, maar daar had ik deze league geen zin/doel voor.

Mijn doel nu was gewoon lekker spelen en content doen. Delve 600 halen is iets wat ik nog wel wil (zit op 400) en ook level 100 halen is iets wat ik langzaam toch aan begin te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
SMD007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:29:
nee ik heb een hekel aan flippen. Ik houd mij zelfs deze league helemaal niet bezig met "rijk" worden. Vorige leagues hield ik mij nog wel eens bezig met exalts verzamelen om een mirror te halen of een Headhunter, maar daar had ik deze league geen zin/doel voor.

Mijn doel nu was gewoon lekker spelen en content doen. Delve 600 halen is iets wat ik nog wel wil (zit op 400) en ook level 100 halen is iets wat ik langzaam toch aan begin te denken.
Ah ja dat snap ik wel. Maar wat is je geheim? Ik had met 2x lvl 96 chars namelijk maar ~100 red sextants (gebruik ze nooit) en ook lang niet zoveel vaal orbs. Of heb je die gewoon gekocht met ex van je crafts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen geheim. gewoon de juiste value in items inzien. en erg lucky zijn met drops. Vaal orbs heb ik met exalts gekocht net als de silver coins.

een mapje spelen houd bij mij in 3 maps rollen met 4 sextants op de map (ik heb alle andere t16 maps eraf gehaald zodat alleen de elder map over blijft) daarna allemaal prophecy's meenemen die allemaal in een map kunnen activeren de waardeloze seal en delete ik en eventuele waardevolle die niet in een map activeren gaan de shop in. daarna een scarab als ik die heb erbij en de rest vul ik aan met fragments.

daarna gewoon de map clearen dat x3 en weer sextants en maps rollen en weer prophecy's aanvullen.

Dit levert mij over het algemeen meer maps op dan waar ik mee begin (dus kan ik er een aantal verkopen) en ook wat currency. Voor de rest raap ik bijna geen items op behalve shaper/elder items die leuk zouden kunnen rollen. dat zijn vooral ringen / amuletten / belts de overige items ligt aan de base of ik daar wat mee doe en ook ilvl telt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Dat is de speelstijl van menig persoon, maar ik hark ook echt niet zoveel currency binnen als dat jij doet. Eergister met @Shodan een boel Elder haunted mansions gespeeld, allemaal boven 95%quant/20 packsize, 4 sextants met de modifiers die je wilt, en 3 atziri fragments, maar op de 1 of andere manier wou het niet echt lekker. Vaak speel ik break-even, maar over het algemeen haal ik de expenses niet terug uit de droppende maps.

Volgens mij schort het bij mij aan de kennis van bepaalde mods op items en de combinaties ervan, ik ben echt zooo slecht in het pricen van sommige dingen, waardoor ik veel currency misloop. Maar het gaat wel de goeie kant op deze league, ik heb een week korter kunnen mappen dan jullie omdat ik natuurlijk eerst een aurabot had waar ik amper mee gespeeld had, toen maar weer opnieuw geleveled;

Mijn tabje tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1sl8kOA.png

Al goed opweg naar een 6link op mijn +1 chest. De grove inkomsten van deze league zijn tot nu toe 2 lab enchants van 4ex en 9ex, en een stuk of 8 exalts als drop. Hoeveel heb jij ongeveer uitgegeven aan gear dan?

Gister ook wat in de mine bezig geweest met die side path's had alleen niet veel sulphite meer, dus snel moeten stoppen. Had 0,0 upgrades aan flares/dynamite uitgegeven, dus dat werkte ook niet lekker. De volgende paar duizend sulphite even spenderen aan die dingen en dan kijken of dat profitabel is. Verklaart een hoop waarom ik heel deze league nog maar 3 resonators heb gevonden.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Gisteren 2 poets gekocht.. nu nog een goede build erbij....

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb ook verschillende builds gespeeld. Een heel groot voordeel was dat ik een chest op mijn eerste build gebruikte die ik kocht voor 7ex maar kon verkopen voor 12.5 exalts toen ik een nieuwe build ging maken.

Vervolgens kocht ik voor 4.5 exalts een andere chest terug. voor de rest heb ik een amulet gekocht voor 4ex, boots voor zo'n 200c en gloves voor 2ex de overige gear heb ik zelf gemaakt. Zoals mijn daggers. Die ben ik ook aan het proberen constant te verbeteren en gisteren logde ik in en had direct een sale van 10ex, omdat ik dus mijn oude dagger daarvoor kon verkopen.

edit: 2 ringetjes voor nog geen 2ex in totale kosten had ik ook nog gekocht en de helm heb ik met de juiste enchant gekocht voor 100c oid. De helm heb ik vervolgens zelf gecraft naar wat ik nodig had.

[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 08-01-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:45:
Gisteren 2 poets gekocht.. nu nog een goede build erbij....
Lightning Warp - Arc is erg leuk. (moet je eigenlijk wel 4 poets hebben)
Unearth - Volatile Dead heb ik ook een keer gespeeld... ook erg leuk en sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:55:
[...]

Lightning Warp - Arc is erg leuk. (moet je eigenlijk wel 4 poets hebben)
Unearth - Volatile Dead heb ik ook een keer gespeeld... ook erg leuk en sterk.
Vond twee poets al duur, dus 4 wordt m helemaal niet..
Maar moet met 2 ook wel te doen zijn toch?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Luukwa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:59:
[...]

Vond twee poets al duur, dus 4 wordt m helemaal niet..
Maar moet met 2 ook wel te doen zijn toch?
je doet de 4 poets omdat je constant weaponswapped voor meer skills :)

Begin sparen gaat langzaam, autobomber is klaar met tutorial, maar mappen schiet niet op omdat ik 1 key item mis, was gelevelled als trapper, maaar build heeft meer synergie met storm brand,

Nu begint de delve/map farm om currency foor cospri's te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Bokkie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:03:
[...]

je doet de 4 poets omdat je constant weaponswapped voor meer skills :)

Begin sparen gaat langzaam, autobomber is klaar met tutorial, maar mappen schiet niet op omdat ik 1 key item mis, was gelevelled als trapper, maaar build heeft meer synergie met storm brand,

Nu begint de delve/map farm om currency foor cospri's te farmen.
Ah zo, maar 't hoeft niet persee?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arc in de een en Lightning Warp in de andere poet's pen werkt heerlijk voor trash. Sneller clearen gaat bijna niet. Dit werkt alleen niet optimaal voor bosses dus dan is een tweede set nodig voor Arc en Ball Lightning. Handmatig gems switchen voor bosses kan ook maar swappen is gewoon veel makkelijker.
@Bokkie Was gister voor t eten nog even een map aan t doen op de laptop beneden en daar dropte een Cospri's. Niet veel later was ik 240 chaos rijker. Kwam goed uit want heb nog 2 Might of the Meek jewels nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:41:
Arc in de een en Lightning Warp in de andere poet's pen werkt heerlijk voor trash. Sneller clearen gaat bijna niet. Dit werkt alleen niet optimaal voor bosses dus dan is een tweede set nodig voor Arc en Ball Lightning. Handmatig gems switchen voor bosses kan ook maar swappen is gewoon veel makkelijker.
@Bokkie Was gister voor t eten nog even een map aan t doen op de laptop beneden en daar dropte een Cospri's. Niet veel later was ik 240 chaos rijker. Kwam goed uit want heb nog 2 Might of the Meek jewels nodig :)
Dat wordt toch maar gems swappen hoor.. nog een keer 400c uitgeven trek ik niet en heb ik ook niet.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeetje zijn die dingen zo duur nu? Vorige league waren ze rond de 30c.
Wie weet heb je een lucky drop en kun je ze alsnog kopen. Je kunt ook Arc en Ball lightning erin stoppen. Dan moet je zelf gaan lopen ipv lighting warpen dus clearspeed zakt enorm. Of toch Unearth met Volatile Dead natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:17:
jeetje zijn die dingen zo duur nu? Vorige league waren ze rond de 30c.
Wie weet heb je een lucky drop en kun je ze alsnog kopen. Je kunt ook Arc en Ball lightning erin stoppen. Dan moet je zelf gaan lopen ipv lighting warpen dus clearspeed zakt enorm. Of toch Unearth met Volatile Dead natuurlijk :)
Ben voor unearth en volatile dead gegaan, erg vermakelijk tot noch toe.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen aan beachhead mapjes run. ging best lekker had 49% xp uit 13 mapjes... teminste ik dacht dat gaat snel....

Toen pure breachstones gekocht en damn... dat XP! 2x dood gegaan omdat we ff testen of de boss te killen was dus 20% verloren, maar aan het einde na 8 pure breachstone runs had ik 76% xp en dat in een kwart v/d tijd dat je een beachhead runt.
toen voor 1 ex 8 runs gekocht en na die 8 runs was ik level up (lvl96) en had ik op het volgende level alweer 17% xp.

dat is dus van 76% lvl 95 naar 17% lvl 96 binnen 30 min. Als je doel is ooit nog level 100 te worden raad ik je aan run pure breachstones! de XP is echt insane. Deze league is DE league om level 100 te worden. Ik ga dus zeker er mee door en hoop voor een 2de keer level 100 aan te tikken.

XP per hour zat op 180miljoen op dat level is dat echt sick! denk dat als ik er nog meer had gerund (wat ik dus vanavond zeker ga doen!) wel de 200 miljoen moet kunnen halen per uur. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 09-01-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:17
@SMD007 Koop je die runs gewoon van iemand op trade channel? En run je dan met 6e ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja via trade 820 wordt er van alles aangeboden en heb ik inderdaad zo'n run gedaan. die aanbieder zoekt 5 anderen en dan ren je met 6 man door die pure breachstone heen. De boss wordt vaak geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
nvt

[ Voor 114% gewijzigd door kevinl op 14-01-2019 08:10 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toevallig net zitten kijken en kan met xp gear 15% inc. xp gained krijgen

2x perandus ring = 4% https://pathofexile.gamepedia.com/Perandus_Signet
2x mace = 6% https://pathofexile.gamepedia.com/The_Supreme_Truth
helm = 5% https://pathofexile.gamepedia.com/Chitus%27_Apex

kon zo niet zien/vinden of er nog meer xp gear is die mee helpt, maar met 15% inc. moet het levelen echt wel super vlot gaan.

welke breachstones maakt wel uit ja. meeste wordt esh gerunned area lvl 82
tul en xohp zijn dat ook, maar worden minder gerunned waarschijnlijk omdat die duurder zijn om te kopen.
uul-natul en chayula zijn geloof ik nog weer hoger area level, maar ook daardoor stukken duurder om te runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren maar begonnen met installeren van trademacro, had tot nu toe alleen nog maar gebruik gemaakt van PoE trade deel als koper.

Vraag mij af hoe betrouwbaar die macro is met inschattingen van rares, uniques zijn statisch en makkelijk te pricen (had binnen 20 minuten al 12C aan verkopen gedaan :D)

Maar ik blijk dus een 5link chest te hebben die volgens trademacro geschat 2-6C zou moeten zijn :? maar voor 3C neergezet, maar ik vind het lastig moet ik zeggen, evenals een ring die 6-9C estimate zou zijn

Enige wat dus ook verkocht is in die 20 minuiten waren een paar uniques.en wat prophecies

En heb gemerkt dat Prophecy's sealen best lucratief kan zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-06 19:09
Voor rares kan je beter de advanced functie gebruiken imo, dan zoekt ie op de stats die er op zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Solictice schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:27:
Voor rares kan je beter de advanced functie gebruiken imo, dan zoekt ie op de stats die er op zitten
is dat niet automatisch? als ik rares ctrl-D doe dan komt er zo een venster tevoorschijn met estimates op basis van stat weights

Maar thanks, zal vanavond wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-06 19:09
Bokkie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:36:
[...]

is dat niet automatisch? als ik rares ctrl-D doe dan komt er zo een venster tevoorschijn met estimates op basis van stat weights

Maar thanks, zal vanavond wel even kijken.
Dacht het niet, ctrl alt D dacht ik. Kan je ook aanvinken welke stats ie wel/niet moet meenemen

Werkt ook op uniques als je een beter beeld wilt krijgen van de waarde (Bijv. met Ventor's is dat belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMD007 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:59:
toevallig net zitten kijken en kan met xp gear 15% inc. xp gained krijgen

2x perandus ring = 4% https://pathofexile.gamepedia.com/Perandus_Signet
2x mace = 6% https://pathofexile.gamepedia.com/The_Supreme_Truth
helm = 5% https://pathofexile.gamepedia.com/Chitus%27_Apex

kon zo niet zien/vinden of er nog meer xp gear is die mee helpt, maar met 15% inc. moet het levelen echt wel super vlot gaan.

welke breachstones maakt wel uit ja. meeste wordt esh gerunned area lvl 82
tul en xohp zijn dat ook, maar worden minder gerunned waarschijnlijk omdat die duurder zijn om te kopen.
uul-natul en chayula zijn geloof ik nog weer hoger area level, maar ook daardoor stukken duurder om te runnen
Update hierop. gisteren met de XP gear aan het rennen geweest en van van lvl 96 naar lvl 98 gegaan dat zijn dus 2 levels. Echter is de xp increased en niet more en gezien die verwoording in PoE zeer belangrijk is komt het er op neer dat 15% increased xp niet de moeite waard is. Op de weg naar level 100 zal het misschien 15min spelen of 1 breachstone runnen zijn. en dan schat ik nog vrij ruim.

Lang verhaal kort xp gear is het niet waard. Ik ga dus weer met mijn gewone gear op pad.

blijft natuurlijk het feit dat ik van lvl 96 naar 98 in 1 avond ben gegaan en dat echt wel heel sick is. Zoals andere guildies al aangaven zal SMD voor het eind van het weekend wel level 100 zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58

Bosmonster

*zucht*

JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:41:
Lightning Spire trap gebruik ik naast mn Arc build. Smelt bosses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En gisteren dus level 100 aangetikt :) klaar met die grind door naar andere grinds zoals depth 600 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Poet's verkocht.. vond d'r toch geen ruk aan.
CoC bijna level 92 en dan maar 's kijken voor wat anders.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Luukwa schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:53:
Poet's verkocht.. vond d'r toch geen ruk aan.
CoC bijna level 92 en dan maar 's kijken voor wat anders.
Wat stoort je aan je speelstijl? Rip je vaak?
En wat voor een Poet build had je? In combinatie met een CoC skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

kevinl schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:18:
[...]

Wat stoort je aan je speelstijl? Rip je vaak?
En wat voor een Poet build had je? In combinatie met een CoC skill?
Build met volatile dead.. maar vond de manier van spelen niet leuk.
Heb overigens nu mn hypothermia vervangen door een blade vortex op mn CoC.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Luukwa schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:21:
[...]

Build met volatile dead.. maar vond de manier van spelen niet leuk.
Heb overigens nu mn hypothermia vervangen door een blade vortex op mn CoC.
De build waarbij je teleporteert naar een andere plek? Als het die is, dan heb ik die bij de mijne weggehaald. Ik werd er duizelig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

kevinl schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:27:
[...]

De build waarbij je teleporteert naar een andere plek? Als het die is, dan heb ik die bij de mijne weggehaald. Ik werd er duizelig van.
Vond er ansich geen fuck aan :P, Dan veel liever mn CoC.
Gisteren voor 600c een 6-link body gekocht.. manman wat een geld :')

Ben wel blij met mn damage increase, bijna level 92.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Dual poet en een CoC setup moet leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Luukwa schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:48:
[...]

Vond er ansich geen fuck aan :P, Dan veel liever mn CoC.
Gisteren voor 600c een 6-link body gekocht.. manman wat een geld :')

Ben wel blij met mn damage increase, bijna level 92.
600c / 170c = 3,52 exalted, wat echt niet superveel is voor een 6-link. De prijs van een non corrupted 6-link item ligt altijd nagenoeg gelijk met basecost chest + (1300*prijsfusing).
Op dit moment gaan fusings 2,43 op 1, wat dus neerkomt op op en nabij 543c. Dit is ook echter de maximale prijs, want als het duurder zou zijn dan 1500 fusings, dan is het ook goedkoper om de fusings te kopen en een vorici deal te sluiten.
Dus ik vind het niet zo gek veel. Ervaring leert wel dat ik deze league wel een beetje unlucky ben met 6-linken, pas 1tje gemaakt en deze was voor iemand anders.

Vanavond maar eens proberen om wat tul's pure breachstones erdoor te rammen, het doel is eigenlijk om komend weekend level 100 te halen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

enira schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:37:
[...]

600c / 170c = 3,52 exalted, wat echt niet superveel is voor een 6-link. De prijs van een non corrupted 6-link item ligt altijd nagenoeg gelijk met basecost chest + (1300*prijsfusing).
Op dit moment gaan fusings 2,43 op 1, wat dus neerkomt op op en nabij 543c. Dit is ook echter de maximale prijs, want als het duurder zou zijn dan 1500 fusings, dan is het ook goedkoper om de fusings te kopen en een vorici deal te sluiten.
Dus ik vind het niet zo gek veel. Ervaring leert wel dat ik deze league wel een beetje unlucky ben met 6-linken, pas 1tje gemaakt en deze was voor iemand anders.

Vanavond maar eens proberen om wat tul's pure breachstones erdoor te rammen, het doel is eigenlijk om komend weekend level 100 te halen.. :P
Als je 't zo bekijkt valt t wel mee inderdaad, het is overigens een carcass jack geworden ondanks mijn build een loreweave aangaf.
Overigens wel een loreweave gekocht maar nog geen geluk gehad met links.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren tot depth 551 gekomen. vanavond even de laatste 49 levels halen en daarna gauw terug naar een stukken veiliger depth zoals ~350. Kwam een flinke stad tegen waar ook gewoon 4 bosses in zaten die op een later moment ook nog eens proberen, maar deze depths zijn echt sick kwa damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 22:02
Gisteren een 6 white socket Shav's verkocht voor 5ex en toen voor iets meer een clarity/hatred watcher's eye gekocht ( mana als extra es en cold pen ).
Daarna weer een handvol lvl 20/20q gems gevaaled maar helaas geen enkele lvl 21 :(

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 22:16
Hey een nieuw topic!

Goed te zien dat er zoveel mensen aan t spelen zijn.
Ik moet helaas skippen ivm real life priorities.
Dus nu missen jullie vast goedkope gear, maps en currency trades in de guild chat 😁

Ik zag wat vragen over currency afgelopen pages.
Zoals de meeste weten heb ik doorgaans binnen 2 weken een headhunter (60ex) als ik speel. En ik doe geen lab runs (als je je hiertoe kan zetten, de beste currency method voor de eerste 2-3 weken)

Wat ik elke league doe ik proberen vlot in maps aan te komen. Maps runnen, verkopen en alle currency investeren in sextants en exalts.
Daarnaast heb ik vaak redelijk gevoel wat bepaalde currencies gaan doen in een league.. Tijdens beastiary had ik bv 250 annuls gekocht voor 1 chaos per stuk om die vervolgens na een maand te verkopen voor 0.2ex stuk. Das pakweg 20c profit per orb.

Eerste paar dagen vd league is ook tijd om jewels te snipen. Deze kunnen namelijk alle mods rollen zonder dat er een hoog content lvl voor nodig is. Dus dit is de tijd om 4-5ex jewels te kopen voor 10-20c die de eerste dagen gevonden worden.
Ni heeft niemand nog cash om daarin te investeren,maar bewaar ze 2-3 weken en je loopt binnen.

Ik weet dat de league al even loopt, maar ik heb nog veel meer methodes om vlot mn currency te verveelvoudigen. Gebruik ze als inspiratie en zoek vooral dingen die niet door de gehele goegemeente gedaan worden.

Zomaar even wat gratis tips voor jullie tijdens mijn afwezigheid. Have fun and happy grinding.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Marcvz schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:35:
Hey een nieuw topic!

Goed te zien dat er zoveel mensen aan t spelen zijn.
Ik moet helaas skippen ivm real life priorities.
Dus nu missen jullie vast goedkope gear, maps en currency trades in de guild chat 😁

Ik zag wat vragen over currency afgelopen pages.
Zoals de meeste weten heb ik doorgaans binnen 2 weken een headhunter (60ex) als ik speel. En ik doe geen lab runs (als je je hiertoe kan zetten, de beste currency method voor de eerste 2-3 weken)

Wat ik elke league doe ik proberen vlot in maps aan te komen. Maps runnen, verkopen en alle currency investeren in sextants en exalts.
Daarnaast heb ik vaak redelijk gevoel wat bepaalde currencies gaan doen in een league.. Tijdens beastiary had ik bv 250 annuls gekocht voor 1 chaos per stuk om die vervolgens na een maand te verkopen voor 0.2ex stuk. Das pakweg 20c profit per orb.

Eerste paar dagen vd league is ook tijd om jewels te snipen. Deze kunnen namelijk alle mods rollen zonder dat er een hoog content lvl voor nodig is. Dus dit is de tijd om 4-5ex jewels te kopen voor 10-20c die de eerste dagen gevonden worden.
Ni heeft niemand nog cash om daarin te investeren,maar bewaar ze 2-3 weken en je loopt binnen.

Ik weet dat de league al even loopt, maar ik heb nog veel meer methodes om vlot mn currency te verveelvoudigen. Gebruik ze als inspiratie en zoek vooral dingen die niet door de gehele goegemeente gedaan worden.

Zomaar even wat gratis tips voor jullie tijdens mijn afwezigheid. Have fun and happy grinding.
Bedankt voor de tips, maar we missen je wel hoor Marc! :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
enira schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:37:
[...]
Ennn... gelukt! Afgelopen weekend zelf ruim 120 breachstones gehost met 5 randoms. Een groep ervoor samenstellen is het probleem niet, het probleem zit het hem meer in het bemachtigen van de stones. Zelfs als je livesearch aan hebt staan vis je vaak achter het net. Met gemiddeld 115c per stone is het een investering, maar; worth it!
Tul's ben ik mee begonnen op 20c/run, en Uul's voor 25c, dan duurt het effe voordat je party vol is (omdat trade ermee volgespammed wordt), maar de meeste blijven wel als je er veel runned. Later gezakt naar 15 voor tuls, en 20 voor uul's. Hier heb ik 3/4e van de runs voor gedaan en nog met dikke winst eruit gekomen (zonder bosskills). :)

In de tussentijd ook een paar challenges proberen af te kopen in trade, hoef er nog maar 3 voor de 36, dat gaan we vanavond fixen. Misschien dat ik met de overblijfselen van mijn currency mijn chest nog even 6link die al +1 corrupted is, maar dan is de league wel klaar voor mij.

Edit: 36 challenges gehaald. #klaar :P
Als er nog mensen specifieke t12-15 mapjes zoeken, poke me even ingame. Dan zorg ik dat je je atlas kan completen. T16's heb ik niet omdat ik deze van mijn atlas heb gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 23-01-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
enira schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:17:
[...]

Ennn... gelukt! Afgelopen weekend zelf ruim 120 breachstones gehost met 5 randoms. Een groep ervoor samenstellen is het probleem niet, het probleem zit het hem meer in het bemachtigen van de stones. Zelfs als je livesearch aan hebt staan vis je vaak achter het net. Met gemiddeld 115c per stone is het een investering, maar; worth it!
Tul's ben ik mee begonnen op 20c/run, en Uul's voor 25c, dan duurt het effe voordat je party vol is (omdat trade ermee volgespammed wordt), maar de meeste blijven wel als je er veel runned. Later gezakt naar 15 voor tuls, en 20 voor uul's. Hier heb ik 3/4e van de runs voor gedaan en nog met dikke winst eruit gekomen (zonder bosskills). :)

In de tussentijd ook een paar challenges proberen af te kopen in trade, hoef er nog maar 3 voor de 36, dat gaan we vanavond fixen. Misschien dat ik met de overblijfselen van mijn currency mijn chest nog even 6link die al +1 corrupted is, maar dan is de league wel klaar voor mij.

Edit: 36 challenges gehaald. #klaar :P
Als er nog mensen specifieke t12-15 mapjes zoeken, poke me even ingame. Dan zorg ik dat je je atlas kan completen. T16's heb ik niet omdat ik deze van mijn atlas heb gehaald.
Als je die stones zelf zou runnen, zonder party. Afgezien van de inkomstenderving. Gaat het levelen dan ook 5 x zo langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hoeveel XP je krijgt is niet afhankelijk van hoeveel party members er zijn. Dus nee, het gaat even snel, afgezien van de clearspeed.

Ik ben trouwens benieuwd hoe @enira dikke winst haalt, ik krijg net de prijs van de stone terug. Heb maar een fossil farmer gemaakt (perma phasing en onslaught + hoge movement speed) om stones voor m'n andere char te bekostigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 06-07 23:52
Ik heb een vraag over Maps. Sommige map krijg ik de melding complete na het clearen van de map of het verslaan van de boss. Bij andere mappen weer niet. Waar ligt dit aan(vooral channel en cave maps krijg ik nooit een complete melding )? Heeft dit te maken met de Atlas?

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zypher
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 16:52
randomice schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:40:
Ik heb een vraag over Maps. Sommige map krijg ik de melding complete na het clearen van de map of het verslaan van de boss. Bij andere mappen weer niet. Waar ligt dit aan(vooral channel en cave maps krijg ik nooit een complete melding )? Heeft dit te maken met de Atlas?
Ja, die melding krijg je alleen de eerste keer dat je de map complete en/of het Atlas bonus objective complete.
Voor iedere volgende run van die map zul je moeten terugvallen op het "n monsters remaining" lijntje rechtsboven als je de minimap geopent hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daniëlpunt schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:31:
Hoeveel XP je krijgt is niet afhankelijk van hoeveel party members er zijn. Dus nee, het gaat even snel, afgezien van de clearspeed.

Ik ben trouwens benieuwd hoe @enira dikke winst haalt, ik krijg net de prijs van de stone terug. Heb maar een fossil farmer gemaakt (perma phasing en onslaught + hoge movement speed) om stones voor m'n andere char te bekostigen.
De mapjes die droppen ook verkopen. (die heb je toch niet nodig want je leveld in de breaches niet in de maps) houd er 3 oid van elk achter de hand voor als je toch wilt mappen. Daarnaast heb je af en toe een leuke drop die kan je ook weer verkopen. In @enira zijn geval deed hij met name Tul breaches en kilde (of liet dat doen) hij de boss. Die kon weer een amulet droppen dat meerdere exalts waard is.

Ik zelf heb 1x zo'n run gehost en hoewel ik merkte dat ik zeer veel winst kon maken had ik geen zin in de rompslomp van 820 spammen dat ik iets hoste en ben ik dus gewoon runs gaan kopen om mee te lopen. wel de kosten en gemak niet de ellende van moeten zoeken. Maar als je die runs host en geen winst maakt doe je echt iets verkeerd.

nog een tip om winst te maken neem gems mee om te lvlen met name denk ik empower/enlighten en verkoop ze zodra ze lvl 3 zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door SMD007 op 05-02-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Beter andere gems.. Empower etc is leuk als je snel speelt. Maar beter gewoon een populaire spell pakken. Arc bv.
Of support gems die veel gebruikt worden.
Dan kun je regelmatig verkopen.. En/of gokken en vaalen.

Denk dat de gemiddelde speler niet eens 1 empower op 3 krijgt in een league..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcvz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:06:
Beter andere gems.. Empower etc is leuk als je snel speelt. Maar beter gewoon een populaire spell pakken. Arc bv.
Of support gems die veel gebruikt worden.
Dan kun je regelmatig verkopen.. En/of gokken en vaalen.

Denk dat de gemiddelde speler niet eens 1 empower op 3 krijgt in een league..
Marc in de nieuwe pure breaches krijg je 250% xp (of 300% bij uul-netol en zelfs 350% bij chayula) normale gems zijn al geen drol meer waard gezien iedereen en zijn moeder breaches runt en dus gems levelen bij de fleet. enige die dus nog een beetje waarde hebben zijn empowers en die krijg je daar in no-time op level 3. ook heb je een safehouse waar als je Tora daar in krijgt ze 2miljoen(oid) xp geeft op een gem dat is ook instant empower/enlighten gem level 3 als de gem al lvl 2 is.

vroegah dus zeker waar om andere gems te lvlen. Deze league not so much.

Als je denkt dat niet veel mensen deze breaches runnen hier even een topic title van reddit die 2 dagen geleden gepost was:

There are currently 5453 lvl 100s in BSC and 6086 in Standard.

[ Voor 9% gewijzigd door SMD007 op 12-02-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
@SMD007 hoeveel mapjes heb je gerund eigenlijk?
Komt hier in de buurt?
95-96: 15 maps
96-97: 18 maps
97-98: 27 maps
98-99: 54 maps
99-100: 108 maps
Totaal 222 maps van 95 naar 100. Afgezien van welke breachstone het is. Meer of minder.

grove schatting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen idee klinkt wel aannemelijk.

• kevinl
SMD007 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:18:
Gisteren begonnen aan beachhead mapjes run. ging best lekker had 49% xp uit 13 mapjes... teminste ik dacht dat gaat snel....

Toen pure breachstones gekocht en damn... dat XP! 2x dood gegaan omdat we ff testen of de boss te killen was dus 20% verloren, maar aan het einde na 8 pure breachstone runs had ik 76% xp en dat in een kwart v/d tijd dat je een beachhead runt.
toen voor 1 ex 8 runs gekocht en na die 8 runs was ik level up (lvl96) en had ik op het volgende level alweer 17% xp.

dat is dus van 76% lvl 95 naar 17% lvl 96 binnen 30 min. Als je doel is ooit nog level 100 te worden raad ik je aan run pure breachstones! de XP is echt insane. Deze league is DE league om level 100 te worden. Ik ga dus zeker er mee door en hoop voor een 2de keer level 100 aan te tikken.

XP per hour zat op 180miljoen op dat level is dat echt sick! denk dat als ik er nog meer had gerund (wat ik dus vanavond zeker ga doen!) wel de 200 miljoen moet kunnen halen per uur. 8)
Weet je nog wat je xp per hour was op level 99? Was dat 50 miljoen? Dan had je ongeveer 6 uur nodig gehad om van 99 naar 100 te gaan zeker?

geen idee meer. maar het kost je meer dan 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, dat wist ik niet.
Klinkt niet echt gezond als iedereen content van een ancient league aan t chainen is tho 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:32:
Hmm, dat wist ik niet.
Klinkt niet echt gezond als iedereen content van een ancient league aan t chainen is tho 😁
Niet gezond voor wie? Voor de flippers en traders is het goud geld verdienen nu. Als je niet wilt hosten moet je gewoon in stones gaan flippen. Er is steeds minder aanvoer omdat meer en meer 100 hebben gehaald en bijna einde league is. Maar er zijn nog zat mensen die even 100 willen worden.
Chayula's pure breachstone doen nu 3,5 exalts. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

kevinl schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Weet je nog wat je xp per hour was op level 99? Was dat 50 miljoen? Dan had je ongeveer 6 uur nodig gehad om van 99 naar 100 te gaan zeker?
Ik krijg ongeveer 57 miljoen per uur op level 99 in pure Esh breaches. Dat is dan misschien ongeveer 6 uur in Breaches, maar in werkelijkheid iets veel langer omdat je de stones moet kopen of een groep moet vinden. En moet wachten op mensen die per run willen betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
daniëlpunt schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:39:
[...]
Ik krijg ongeveer 57 miljoen per uur op level 99 in pure Esh breaches. Dat is dan misschien ongeveer 6 uur in Breaches, maar in werkelijkheid iets veel langer omdat je de stones moet kopen of een groep moet vinden. En moet wachten op mensen die per run willen betalen 8)7
Is het dan 1% per run voor een Esh pure breachstone? Dus 100 mapjes ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:01:
[...]

Niet gezond voor wie? Voor de flippers en traders is het goud geld verdienen nu. Als je niet wilt hosten moet je gewoon in stones gaan flippen. Er is steeds minder aanvoer omdat meer en meer 100 hebben gehaald en bijna einde league is. Maar er zijn nog zat mensen die even 100 willen worden.
Chayula's pure breachstone doen nu 3,5 exalts. Belachelijk.
Niet gezond voor de state of the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:06:
[...]

Niet gezond voor de state of the game
Tijdelijk misschien niet. Maar ik heb niet het idee dat het spel verlaten is. Genoeg activiteiten nog voor het einde van de league. Dat er na afloop van de league een zwik mensen en hun moeder een level 100 figuur hebben. Zal niet een hele grote invloed hebben op het spel. Dat weet jij net zo goed als ik, dat er om de drie maanden het spel met nieuwe zaken aan komt zetten. Zaken die soms niet goed vallen maar vaak ook wel. Dat maakt PoE ook zo boeiend.

Ik denk dat GGG de syndicate mechanisme wel zal uitkleden en dat de stones niet meer zo makkelijk te verkrijgen zijn (en dat de experience toename veel minder sterk worden. Zoals we dat bij de vorige league mechanisme gezien hebben die nu in de core zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:21:
[...]

Tijdelijk misschien niet. Maar ik heb niet het idee dat het spel verlaten is. Genoeg activiteiten nog voor het einde van de league. Dat er na afloop van de league een zwik mensen en hun moeder een level 100 figuur hebben. Zal niet een hele grote invloed hebben op het spel. Dat weet jij net zo goed als ik, dat er om de drie maanden het spel met nieuwe zaken aan komt zetten. Zaken die soms niet goed vallen maar vaak ook wel. Dat maakt PoE ook zo boeiend.

Ik denk dat GGG de syndicate mechanisme wel zal uitkleden en dat de stones niet meer zo makkelijk te verkrijgen zijn (en dat de experience toename veel minder sterk worden. Zoals we dat bij de vorige league mechanisme gezien hebben die nu in de core zijn gezet.
Tuurlijk. Dat is allemaal waar. En er zit meer dan genoeg content in de game om mensen zoet te houden.
Maar dat Breach nog steeds zo dominant is, is wel spijtig in mijn ogen.
't Is wel een erg simplistisch element in de game.
Ik hoopte dat met nieuwe masters etc het eindelijk niet meer de way-to-go zou zijn om t zelfde mapje over en over te runnen. Maar als t nu breaches zijn, zijn we er eerder op achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:07:
[...]

Tuurlijk. Dat is allemaal waar. En er zit meer dan genoeg content in de game om mensen zoet te houden.
Maar dat Breach nog steeds zo dominant is, is wel spijtig in mijn ogen.
't Is wel een erg simplistisch element in de game.
Ik hoopte dat met nieuwe masters etc het eindelijk niet meer de way-to-go zou zijn om t zelfde mapje over en over te runnen. Maar als t nu breaches zijn, zijn we er eerder op achteruit gegaan.
Grappig dat je dat zegt. Elke league heeft wel een loophole waarbij er een zwaar repetitief element is. Of het nu een map is, of een wijze van aanvliegen. Maar elke league heeft dat wel. En toch blijven we dat doen, omdat het meta is. Je kan er voor kiezen om het niet te doen. Maar dan ontneem je wellicht een groot deel van de fun weg. Kan me herinneren dat je mansion oid ging farmen voor currency. Ieder zijn ding toch?

Ik merk tevens ook dat er een shifting is van standard naar temp league. Er spelen in mijn omgeving echt weinig mensen meer op standard. Ik vind de story mode niks aan bij de start van een league.
Ik maak een char aan en dan stop ik al voor Brutus. Omdat het allemaal slome gaat en saai is. Dan ga ik weer verder spelen op Standard, waar natuurlijk geen kip meer is.

Misschien aankomende league toch doorzetten en met een groepje samen levelen. Dan geraak je ook sneller door de story mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 08:59
Ik vind het op zich jammer dat je niet per league/char een guild kan joinen, een beetje a la World of Warcraft.
Samen met mijn vriendin hebben wij onze eigen guild, waar wij o.a. de guild stash (mis/ge)bruiken om eenvoudig dingen te kunnen delen. Maar ik zou ook wel met een paar char's in de Tweakers guild willen zitten om een keer met andere, non-friendlist spelers te kunnen spelen en praten :+ . Keuzes, keuzes, keuzes...

| PoE | iPhone 13 Pro |

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste