Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:10
shadvet schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:17:
... en een necro geleveld. Daarmee speel ik nu holy relic.
Leuk, die speel ik ook op dit moment!

Ik wil ook een cruel mistress merc. Ik heb die al twee keer gevonden, maar zonder envy aura. ;(

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:44
cfern schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:44:
[...]

Leuk, die speel ik ook op dit moment!

Ik wil ook een cruel mistress merc. Ik heb die al twee keer gevonden, maar zonder envy aura. ;(
Hier nog 1 met een necro holy relic! Ondertussen ook een cruel mistress met envy te pakken maar bosses duren nog wel een eeuw. Hoe schalen jullie je damage beter op? Dialla's is ook niet zaligmakend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09 10:45
opblaashaas schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:55:
[...]

Hier nog 1 met een necro holy relic! Ondertussen ook een cruel mistress met envy te pakken maar bosses duren nog wel een eeuw. Hoe schalen jullie je damage beter op? Dialla's is ook niet zaligmakend.
Ik heb eigenlijk niet zo'n probleem met damage op het moment. 100% minion poison is vereist. Daarnaast een paar phys/chaos rolls op de jewels. mn Relic is lv 28 en ik heb er nu 4 met Dark Monarch. Later terug naar 3 voor AG/Spectres. Heb ook mn 6l Dialla al met 2r 4g sockets. En replica dragonfang + amanamu's gaze, die geven ook wel wat damage. Ook gebruik ik momenteel generosity + malevolence.

voel je vrij om mijn character te importeren. Hij heet NxHolyRelic en mn account is Shadvet#3136

POB zegt zo'n 6-7 mil, maar volgens Balormage zit PoB er flink naast en is het eigenlijk veel hoger.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:44
shadvet schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:06:
[...]

Ik heb eigenlijk niet zo'n probleem met damage op het moment. 100% minion poison is vereist. Daarnaast een paar phys/chaos rolls op de jewels. mn Relic is lv 28 en ik heb er nu 4 met Dark Monarch. Later terug naar 3 voor AG/Spectres. Heb ook mn 6l Dialla al met 2r 4g sockets. En replica dragonfang + amanamu's gaze, die geven ook wel wat damage. Ook gebruik ik momenteel generosity + malevolence.

voel je vrij om mijn character te importeren. Hij heet NxHolyRelic en mn account is Shadvet#3136

POB zegt zo'n 6-7 mil, maar volgens Balormage zit PoB er flink naast en is het eigenlijk veel hoger.
Ik zit al in red maps, maar heb nog geen enkele league zoveel pech gehad qua drops/currency farmen. Heb uit ellende m'n atlas tree maar omgegooid naar Abyss zodat ik zelf jewels en hopelijk amanamu's gaze kan farmen. Op die manier al wel een mooie 91% darkness enthroned kunnen scoren. Zodra ik daar goeie ghastly's voor heb gefarmed met hp en poison chance zit ik denk ik eindelijk aan de 100% poison chance.

Ach, SSF cosplayen in trade league heeft ook wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
opblaashaas schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:11:
[...]

Ik zit al in red maps, maar heb nog geen enkele league zoveel pech gehad qua drops/currency farmen. Heb uit ellende m'n atlas tree maar omgegooid naar Abyss zodat ik zelf jewels en hopelijk amanamu's gaze kan farmen. Op die manier al wel een mooie 91% darkness enthroned kunnen scoren. Zodra ik daar goeie ghastly's voor heb gefarmed met hp en poison chance zit ik denk ik eindelijk aan de 100% poison chance.

Ach, SSF cosplayen in trade league heeft ook wel wat :+
Ik gebruik een 84% op het moment, niet ideaal maar goed genoeg. ik kan er prima t16 8 mod met alle 'increased effect of map modifiers' op de tree mee aan. Kijk ook niet naar de mods, deze build is echt overal op berekend :). Behalve phys hits, die doen wel goed pijn. Maarja, 80/80 block, een berg life on hit, life on block (shield en bone offering), shock immune, chill immune, freeze immune, cb immune, anti bleed met flask en steelskin, maim immune, reflect immune (beide), geen defensive auras. Dus reduced aura effect is geen probleem. Reduced recovery is geen probleem (want life gain on hit).
Heb 2mana/hit op een jewel waardoor mn lancing steel nu 1 mana en 3 life kost. frostblink en movement skill kosten helemaal geen mana.
Eigenlijk is alleen reduced block vervelend, maar geen groot struikelblok. Dan wel kiten en handmatig dodgen!

jammer dat een mageblood niet past vanwege jewel socket pressure. dan heb je gauw 7 jewels nodig voor 100% poison chance. Tenzij ik herald of agony ga gebruiken? Dat zien we wel weer als ik een mageblood bij elkaar heb gespaard. Zal niet de komende twee weken zijn :P

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
shadvet schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:23:
[...]
jammer dat een mageblood niet past vanwege jewel socket pressure. dan heb je gauw 7 jewels nodig voor 100% poison chance. Tenzij ik herald of agony ga gebruiken? Dat zien we wel weer als ik een mageblood bij elkaar heb gespaard. Zal niet de komende twee weken zijn :P
Als je een mageblood gebruikt, ben je effectief 4 jewel slots aan poison chance kwijt. De oplossing die ik de vorige league had is adorned gebruiken als een soort van zeg maar vervanging van darkness enthroned. Dat en een dubbele cluster setup.
Ter referentie: dit was mijn necro in Settlers league: https://poe.ninja/builds/...r/turfsmurf-5055/HaeNuces

Kosteenpaarcentenmaardanhebjeookwat.

Dit is mijn build nu: https://poe.ninja/builds/.../turfsmurf-5055/hae_nuces
Let asjeblieft niet op gloves/boots, die zijn nog van white maps en zijn dringend aan vervanging toe.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
Wat is een Merc met fatsoenlijke single-target? Mijn clear is goed genoeg, dat hoeft de Merc niet te doen voor mij :p

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
Geen idee. Ik zie een merc meer als een curse/aurabot waardoor mijn eigen single target omhoog gaat.

Ik hoorde via-via wel van iemand die zelf de aurabot was en een kineticist merc had die op eigen houtje (nou ja, met aurabot support dan) T17 kon clearen. Helaas heb ik daar geen details van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
cfern schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:58:
[...]

Als je een mageblood gebruikt, ben je effectief 4 jewel slots aan poison chance kwijt. De oplossing die ik de vorige league had is adorned gebruiken als een soort van zeg maar vervanging van darkness enthroned. Dat en een dubbele cluster setup.
Ter referentie: dit was mijn necro in Settlers league: https://poe.ninja/builds/...r/turfsmurf-5055/HaeNuces

Kosteenpaarcentenmaardanhebjeookwat.
Nou ja zeg, heb ik hier gewoon iets om naartoe te werken! Hartelijk bedankt!
Het is pas week twee, tijd genoeg! Al heb ik nog nooit iets met adorned gebouwd, en zo op het eerste oog zijn die jewels niet gemakkelijk te maken.

We gaan het zien. Wil ook nog een gekke rakiatas spectral throw of thrartus trapper maken als meme build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
ik ben momenteel 91 op mn RF chieftain en ga gemakkelijk door T16 maps heen met Breach + Abyss
En die twee dan met extra monster spawn geeft goede exp en veel drops
ben wel al aan het kijken naar een 2e build maar weet niet goed wat ik wil :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

Ik speel zelf nu een merc support build (guardian), en support mijn PC Kineticist. Erg leuk, maar je bent wel afhankelijk van een bepaalde merc.
Als ik nu wat hogere maps wil doen, moet ik echt wel een betere vinden dan mijn huidige lvl 70 merc.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Khaelos schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 07:44:
ik ben momenteel 91 op mn RF chieftain en ga gemakkelijk door T16 maps heen met Breach + Abyss
En die twee dan met extra monster spawn geeft goede exp en veel drops
ben wel al aan het kijken naar een 2e build maar weet niet goed wat ik wil :+
Ik ben nu een RF chieftain als 2e aan het lvlen. Blijft toch altijd de go to build om op terug te vallen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
London schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 10:41:
[...]

Ik ben nu een RF chieftain als 2e aan het lvlen. Blijft toch altijd de go to build om op terug te vallen.
als je mijn character list bekijkt zijn het 50% RF builds in meerdere versies, het is gewoon makkelijk om te levelen en gaat als ie draait super snel door alles een zonder stil te hoeven staan of uberhaupt aan te vallen :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khaelos schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:42:
[...]

als je mijn character list bekijkt zijn het 50% RF builds in meerdere versies, het is gewoon makkelijk om te levelen en gaat las ie draait super snel door alles een zonder stil te hoeven staan of uberhaupt aan te vallen :)
Walk simulator ftw :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Het is denk ik voor het eerst dat ik voor de meer "high end" builds ben gegaan. Ik heb vanaf het begin aan al mijn currency telkens geinvesteerd in builds waarvan het wel duidelijk is dat ze sterk zijn. Begonnen zoals eerder gezegd met een molten strike of the zenith strength stacker. Die kwam tot rond de 30m dps met een basic shaper zwaardje met die fire dmg per str mod er op. Tanky, veel damage, dat ging erg lekker. Daarna wilde ik meer clear dus heb ik een kb deadeye int stacker gemaakt, die kon super snel farmen en nog best tanky ook.

Mijn laatste build is mede mogelijk gemaakt door een vriend van mij die tegen het einde op liep met al 40/40 challenges gedaan. Zijn favoriete build is flicker strike en dat had ik nog nooit (met hoog budget) gespeeld. Hij had apothecary kaartjes gegambled van 1 naar 4, kaartjes daarna verkocht en een Mageblood gekocht. Daarna langzaam aan al onze currency samen in deze build gepompt.

https://poe.ninja/profile...character/HuhWhatKilledMe

Ik doe nu een ritual/deli strat en zo heb ik ook die light of meaning gekregen. We hadden 7 jewels, 6 waren niet zoveel waard maar de laatste was energy shield. Burst damage is zo gigantisch hoog met doryani merc (al is het soms wel lastig om die levend te houden) het is echt een super leuke build. En het is ook nog eens verdomde tanky.

Ik zit nu op 34/40 challenges en de laatste 6 heb ik al goede progress voor gemaakt. Ik denk dat ik deze keer voor het eerst 40/40 ga halen. Wat dat betreft was het een 10/10 league voor mij, niet perse door veel nieuwe content maar meer dat ik voor het eerst alles een keer gedaan heb en heb kunnen proeven van een build met high end gear. Als ik me echt verveel kan ik de suffixes op mijn chest nog wel opnieuw craften met eldritch currency maarja, er valt niet heel veel aan te verbeteren. Die life regen was een exalt slam (voor een van de challenges) en het beste was denk ik spell suppression geweest.

Maar goed, er is al een tijdje geen activiteit meer hier. Speelt er nog iemand anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfern
stickfiguur schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:14:
Maar goed, er is al een tijdje geen activiteit meer hier. Speelt er nog iemand anders?
Even mezelf quoten:
cfern schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:58:
Ik ga, net als de vorige keer, voor Holy Relic of Conviction necromancer. Prima allrounder waarmee ik al mijn atlas points kan halen. Daarna een farm strat kiezen en sparen voor build 2. Of, wederom net als vorige league, afgeleid worden door delve en weer voor depth 1000 gaan.
Build 2 is er nog niet van gekomen omdat ik nog steeds holy relic ben. 40/40 challenges, lvl 100.

Ik ben inderdaad (weer) afgeleid door delve en op weg naar 1000+. Ik ga proberen om mijn persoonlijk delve-record met holy relic van vorige league te verbeteren. Ik denk dat dat wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:25
Ik speel nog af en toe, maar ben nog niet eens door de campagne heen, heb ook geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
Ik speel ook nog regelmatig met holy relic. Weinig updates aan m'n build, ben voor een mageblood aan het sparen.
Daarna switchen naar adorned, berg quality of life upgrades etc.
Tegelijkertijd op zoek naar een goede kineticist, heb nog een lv90 ascendant die zich nog nuttig mag gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Ik ben ook nog zeer actief. Vandaag met mijn Hiero totem Flameblast of Celerity level 98 aangetikt. Buld bevalt heel erg goed, zeer leuke om te spelen met - voor een totem build - een hele vlotte clear speed.

https://poe.ninja/profile...er/ControlledByGammaLight

Ik ben ook voor een Mageblood aan het sparen. Echter na wat POB-en kwam ik er achter dat de toegevoegde waarde voor mijn Hiero build niet zo heel erg groot is.

Ben nog een beetje zoekende voor een volgende build. Heb nog een Svalinn liggen, misschien dat ik daar iets mee ga doen.

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:07
Voor mij is dit ook de leukste league tot nu toe. Normaal hen ik klaar met het spel na 2-3 weken maar dit keer heeft het mij gepakt. Zoals eerder gezegd maak ik nooit meer dan 1 build per league. Ik had gekozen voor de earthshatter build die Zizaran gepost had op zijn youtube. De build is tanky en deelt ook nog wel veel damage. Het enige wat jammer is dat er veel map-mods zijn die deze build niet kan doen. T16 en T16.5 maps gaan nog wel maar T17 maps moet ik enorm rerollen om gunstige map-mods te krijgen.
Maar het mooie van deze build is wel dat er telkens weer wat te verbeteren valt, misschien waarom ik ook nog steeds speel. Ik heb paar dagen geleden ook voor het eerst een mageblood bij elkaar weten te farmen.
Zit nu op 38/40 challanges en heb al 3 uber-bosses neer. Heb ook voor het eerst de hall of the grandmasters gedaan. Niet slecht voor een league starter build.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste