JohnnyV76 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:06:
[...]
Ik heb ooit ice shot prolif gespeeld met three dragons helm voordat prolif generfed werd. Ice shot is erg statisfying maar neem aan dat je dan wat anders gebruikt voor single target?
Vraag is natuurlijk wel.. hoeveel gear heb je nodig om het zo awesome te maken? Niet iedereen verdient honderden exalts in een league.
[...]
Ik heb het gevoel dat ik 3x zoveel Alva missies krijg als andere... op een of andere manier vind ik die minder leuk om te doen (duurt wat langer dan andere). Volgens mij heb ik iets van 35 red Alva missies staan

Investering om lekker te mappen valt reuze mee.
Zodanig dat ik t volgende league waarschijnlijk als starter ga spelen.
(en een andere eind versie maak, dex/frenzy stacking. Pak lastiger te gearen, maar ook veel hoger plafond)
T16 clear je al vlot op een 4link als je deaths opus hebt.
Hyri's quiver erbij en je bent good to go. Zelfs de unupgraded versie. Dus je hebt een mooie progressie.
Single target met barrage is een ander verhaal.
Die vereist wat mee. Maar, ik heb raider gekozen en dat geeft veel minder dmg dan deadeye.
Met een deadeye is je dmg met barrage ook meteen een stuk hoger en zou met matige gear toch redelijk goed moeten zijn.
Zodra je voidfletcher hebt krijgt je single target een huge huge boost. Maar die is in de eerste weken wel duur.
Nu 2-3ex. Maar eerste maand 20-6ex. Aflopend over tijd.
Het is geen build waarmee je op een 5ex build bosses weg smelt in secondes.
Maar wel waarmee je snel kunt speedmappen, currency verdient en uit kunt bouwen als een malle.
En dan, uiteindelijk, smelten die bosses wel in secondes.
Wbt die alva's... Als je wat currency wilt verdienen. Go build those corruption chambers.
Als je er 35 hebt staan kun je best wat exalts van me beuren.
Alva in je map is niet storend vind ik. Maar de tempels runnen is wel wat matig.
[
Voor 4% gewijzigd door
Marcvz op 30-01-2020 11:06
]