Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-03 09:30
Ezechiel schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:07:
[...]

Lootfilters helpen al een hoop inderdaad. Al is het alleen om de mindere bases er tussenuit te filteren. Craften is zowel het meest lastige als toffe onderdeel van het hele spel als je het mij vraagt, al moet je er wel een kleine basis aan currency voor hebben vind ik.

Soms heb je ook geluk wanneer je een build guide volgt, dan heeft die persoon een customized lootfilter gemaakt die perfect voor die build zou moeten zijn. Zie je helaas niet vaak.

[...]

Dit weekend de 90 aangetikt. Challenge binnen, dus ook meer reckless :+

[...]

Sta ik altijd voor open!
Leuk! Grinden doe ik wel meestal solo omdat ik altijd het idee heb dat de één er achter aan wandelt en geen reet doet.

Mijn naam is Luukwa op POE, Character heet CoCAdventure

[Voor 4% gewijzigd door Luukwa op 06-01-2020 15:02]

Soundcloud!

• Luukwa
Trouwens ook met vrij veel leuk eerste dag van de league een xoph nature bow 6-linked gemaakt na 10 fusings.

Dat was trouwens ook mijn league starter, een burning arrow.

Soundcloud!

• mpra
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-03 10:55
Luukwa schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:25:
[...]

Welk level ben je? Ben zelf opweg richting 93 nu.
Ben ook aan 't kijken naar wat upgrades hier en daar maar merk wel dat het alsmaar duurder wordt.

Misschien leuk om elkander als vriend toe te voegen?
Als je nog niet in de guild zit, is dat altijd een andere optie om contact te hebben met andere Tweakers. Heel erg actief de laatste tijd, al ben ik wellicht zelf een van de mensen die nogal wat af praat in de guild chat. Speel op zit moment nog mijn puncture bow gladiator, Morphing_Puncture.

[Voor 17% gewijzigd door mpra op 07-01-2020 07:23]

Van de week mijn domste actie ooit in PoE... een aantal in de guild zagen het al in de guild chat.
Had al een paar dagen een trade search lopen voor een 6L shavs en de gangbare prijs was rond de 6 exalts. Het was nog niet gelukt de juiste te vinden en te kopen. Op een avond zaten we een film op tv te kijken en tijdens de reclame even snel op de laptop ingelogd en ook nog de search gedaan voor de shavs. Stond er een goede ES roll voor 5 ex. Ach stuur wel even een pm... zal toch wel niet reageren. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een invite dus blij! In het trade scherm check ik nog even snel of ie wel een hoge ES roll had en dat was zo. Tegen mijn gewoonte in snel de trade geaccepteerd en dat kwam me duur te staan. Ineens zag ik dat er linksonder geen link was tussen de sockets en viel het kwartje. Stuurde nog een bericht naar de scammer maar ik was al ignored.

Het gevoel was een beetje in de richting van een RIP in een HC league. Normaal check ik elke trade van 10c of meer dubbel maar nu bij deze heel stom veel te snel geaccepteerd. Ik heb serieus overwogen te stoppen met deze league.

Gelukkig kwam er steun vanuit de guild. Ik ben de namen vergeten maar ik kreeg van iemand een exalt en 50c om te proberen de shavs alsnog te 6-linken. Van iemand anders nog een stapel fusings gekregen. Was super blij met deze hulp en in de gevoelsmodus waar ik op dat moment in zat was ik van plan alle fusings erop te gooien in een alles of niets poging.

Gingen toch al snel een 300 a 400 fusings doorheen en ze waren dan ook snel op. Ik had nog een voorraadje jewellers dus nog 100 fusings daarvan gekocht en als een gek klikken. Toen ik er nog 7 over had zag ik ineens dat ze niet meer werkten en mijn chat gevuld was met iets als: "this item already has the maximum number of linked sockets". Hoe je gevoel om kan slaan van boosheid (vooral op mijzelf) naar enorme opluchting. Baalde er nog wel enorm van maar had toch wel weer zin om verder te spelen en mijn build om te gooien van life naar LL/ES.

Gelukkig kon ik de exalt en 50c weer teruggeven zodat ik me daar ook niet schuldig over hoefde te voelen. Ben jij degene die mij de fusings gegeven hebt, laat even weten zodat ik je die ook weer terug kan geven.

Uiteindelijk dus een goede, maar dure shavs al viel het mee met zo'n 500 fusings gebruikt.
Durf nu wel met zekerheid te zeggen dat dit me nooit meer zal gebeuren.:)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Luukwa
mpra schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 07:20:
[...]

Als je nog niet in de guild zit, is dat altijd een andere optie om contact te hebben met andere Tweakers. Heel erg actief de laatste tijd, al ben ik wellicht zelf een van de mensen die nogal wat af praat in de guild chat. Speel op zit moment nog mijn puncture bow gladiator, Morphing_Puncture.
Thanks voor 't aanbod, ik heb al mijn eigen guild met 2 andere mensen.

Soundcloud!

• Ezechiel
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:55
Bah, waardeloze 'mensen' zijn dat ook alijd. Zelfde met de mensen die items voor items willen ruilen of een look-a-like in de trade zetten. Gelukkig is de snelle swap niet meer mogelijk omdat je ~5 seconden moet wachten voor je opnieuw kan accepteren. Dat heeft mij ooit een Beltimber Blade opgeleverd ipv de Grelwood die ik dacht te kopen. Als ik het mij goed herinner, snel opgezocht en de Beltimber is de enige die de looks deelt met een Grelwood :+

Met 6-links e.d. kijk ik altijd 3 keer en is het tot op heden goed gegaan, al maakt dat jou ervaring natuurlijk niet minder zuur.

| PoE | OnePlus 7 Pro bezitter |

• Luukwa
JohnnyV76 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:17:
Van de week mijn domste actie ooit in PoE... een aantal in de guild zagen het al in de guild chat.
Had al een paar dagen een trade search lopen voor een 6L shavs en de gangbare prijs was rond de 6 exalts. Het was nog niet gelukt de juiste te vinden en te kopen. Op een avond zaten we een film op tv te kijken en tijdens de reclame even snel op de laptop ingelogd en ook nog de search gedaan voor de shavs. Stond er een goede ES roll voor 5 ex. Ach stuur wel even een pm... zal toch wel niet reageren. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een invite dus blij! In het trade scherm check ik nog even snel of ie wel een hoge ES roll had en dat was zo. Tegen mijn gewoonte in snel de trade geaccepteerd en dat kwam me duur te staan. Ineens zag ik dat er linksonder geen link was tussen de sockets en viel het kwartje. Stuurde nog een bericht naar de scammer maar ik was al ignored.

Het gevoel was een beetje in de richting van een RIP in een HC league. Normaal check ik elke trade van 10c of meer dubbel maar nu bij deze heel stom veel te snel geaccepteerd. Ik heb serieus overwogen te stoppen met deze league.

Gelukkig kwam er steun vanuit de guild. Ik ben de namen vergeten maar ik kreeg van iemand een exalt en 50c om te proberen de shavs alsnog te 6-linken. Van iemand anders nog een stapel fusings gekregen. Was super blij met deze hulp en in de gevoelsmodus waar ik op dat moment in zat was ik van plan alle fusings erop te gooien in een alles of niets poging.

Gingen toch al snel een 300 a 400 fusings doorheen en ze waren dan ook snel op. Ik had nog een voorraadje jewellers dus nog 100 fusings daarvan gekocht en als een gek klikken. Toen ik er nog 7 over had zag ik ineens dat ze niet meer werkten en mijn chat gevuld was met iets als: "this item already has the maximum number of linked sockets". Hoe je gevoel om kan slaan van boosheid (vooral op mijzelf) naar enorme opluchting. Baalde er nog wel enorm van maar had toch wel weer zin om verder te spelen en mijn build om te gooien van life naar LL/ES.

Gelukkig kon ik de exalt en 50c weer teruggeven zodat ik me daar ook niet schuldig over hoefde te voelen. Ben jij degene die mij de fusings gegeven hebt, laat even weten zodat ik je die ook weer terug kan geven.

Uiteindelijk dus een goede, maar dure shavs al viel het mee met zo'n 500 fusings gebruikt.
Durf nu wel met zekerheid te zeggen dat dit me nooit meer zal gebeuren.:)
Godsamme da's kut.
Ik heb gisteren een 6-linked carcass jack gekocht, gelukkig heul goed gekeken of alle links aanwezig waren _/-\o_

Soundcloud!

Ben ook wel eens bijna gescammed waarbij ik wel goed oplette. Dat je iets voor 3ex verkoopt en ze doodleuk 3 chaos in t scherm proppen. Je zal maar snel op accept klikken. Het ergste hieraan is nog dat je er helemaal niks tegen kan doen. Uiteindelijk heb ik zelf op accept geklikt dus GGG kan er niks aan doen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• AfcaMark1990
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 01-04 13:16
Ook maar weer eens begonnen aan POE naar een jaar of 3 niet meer gespeeld te hebben. dit maal lekker vanaf de bank op de PS4. begonnen nu ong 2 weken geleden als Necro en nu level 85, zie wel dat ik nog wat meer tijd moet verdiepen hoe ik het beste de watchstones kan plaatsen in de atlas. tot heden krijg ik veel tier 1 tm 5 maps terwijl ik deze makelijk kan clearen.

• Batsiaan
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01-04 20:26
Oef. Voor het eerst hardcore gaan spelen. Alle char so far geript :) Na mijn 81 necro dacht ik een tanky jugger te maken om lab te runnen. Maar wilde eerst naar 75 levelen voordat ik aan uberlab begon. Had echt wel aardige gear. 6link 2hander. 40k+ armor met flask. Alle res maxed. Wordt ik op lvl 72 ge-oneshot door een 50% metamorph in een tier 1 map. Lekker die groene poison in zwarte goo (tenminste dat vermoed ik).

• Abom
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01-04 10:53
JohnnyV76 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:49:
Ben ook wel eens bijna gescammed waarbij ik wel goed oplette. Dat je iets voor 3ex verkoopt en ze doodleuk 3 chaos in t scherm proppen. Je zal maar snel op accept klikken. Het ergste hieraan is nog dat je er helemaal niks tegen kan doen. Uiteindelijk heb ik zelf op accept geklikt dus GGG kan er niks aan doen.
Natuurlijk kan GGG hier iets aan doen, ze zouden een fatsoenlijke auction-house kunnen bouwen. Ik trade niet omdat het gewoon irritant werkt en te makkelijk is om te scammen.
Batsiaan schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:54:
Oef. Voor het eerst hardcore gaan spelen. Alle char so far geript :) Na mijn 81 necro dacht ik een tanky jugger te maken om lab te runnen. Maar wilde eerst naar 75 levelen voordat ik aan uberlab begon. Had echt wel aardige gear. 6link 2hander. 40k+ armor met flask. Alle res maxed. Wordt ik op lvl 72 ge-oneshot door een 50% metamorph in een tier 1 map. Lekker die groene poison in zwarte goo (tenminste dat vermoed ik).
Dit vind ik het grootste nadeel van PoE. Je gaat vooral dood door spul wat je amper ziet door alle grafische garbage op je beeld, met name tegen metamorphs.
Ik zou dit spel echt nooit HC spelen, ze hebben te weining energie gestoken in het uitdagend maken van de normale content van het spel.

[Voor 26% gewijzigd door Abom op 07-01-2020 17:02]

• Batsiaan
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01-04 20:26
Ja metamorph is wel een domper voor HC. Je moet praktisch de hele league mechanic skippen wil je het overleven aangezien je van tevoren niet weet welke mods de mob krijgt. Schijnbaar die poison die je dus vaak niet ziet liggen doet 50k dps.

• Luukwa
Nadeel van een auction house is dat er massaal gepricefixed gaat worden, iets wat nu op kleinere schaal ookal gebeurd.

Soundcloud!

• Binshou
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11-03 15:08
Luukwa schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:26:
[...]
Je kunt ook naar pathofexile.com/trade gaan en kijken of je op bepaalde prefixes/affixes kunt zoeken.
Veel life en resist op ringen en belt bijvoorbeeld.
Thanks voor de tip, heb uiteindelijk mijn character leuk kunnen gearen.
Mis nu nog wat Resistances, en moet even goed naar mijn ringen / amulet gaan kijken.

Verder een leuk wapen gedropt die goed is voor een chieftain crema build, dus nu als afwisseling nog een character aan het levelen :)

PSN: Res_Binshou

• Luukwa
Is er iemand die me op weg kan helpen met craften? Ik wil graag Increased Cooldown Recovery speed boots craften maar heb geen idee waar ik moet beginnen.. Ja met een ilvl 82 boot maar dan stopt t wel.

Is alt spammen en dan regal de beste optie? Of kun je beter chaos spammen?

Soundcloud!

• Ezechiel
Luukwa schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:16:
Is er iemand die me op weg kan helpen met craften? Ik wil graag Increased Cooldown Recovery speed boots craften maar heb geen idee waar ik moet beginnen.. Ja met een ilvl 82 boot maar dan stopt t wel.

Is alt spammen en dan regal de beste optie? Of kun je beter chaos spammen?
https://poedb.tw/ is een goede bron voor als je wil weten wat mogelijk is. En ja, dan kan je alt spammen, of chaos spammen en hopen op een awesome item.

Chaos spammen zou ik op bijvoorbeeld een chest of helm doen, wapens/gloves dan weer alt spam.

[Voor 8% gewijzigd door Ezechiel op 08-01-2020 16:50]

• Alwinonline
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Hoi Allemaal,

Sinds een 1,5 week ben ik begonnen met het spelen van PoE en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt, vroeger heel veel Diablo 2 en 3 gespeeld maar na het zoeken naar een vergelijkbare game heel lang niks kunnen vonden wat mij trok, tot ik PoE tegenkwam.

Ik ben begonnen met het spelen van league, en na meerdere mannetjes begonnen te zijn (zonder enige guide of iets, als laatste begonnen om deze guide na te lopen: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2108003 al moet ik eerlijk bekennen dat ik er inmiddels wel enigsins van ben afgeweken.

Inmiddels ben ik level 80 en merk ik dat ik zoekende ben naar wat ik precies kan en moet doen. maar ook dat ik tegen redelijk wat beperkingen aanloop van mijn character (vermoedelijk mijn gear+skill set-up).

Het probleem is alleen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen om mijzelf te verbeteren, ik heb een lootfilter geinstalleerd en er dropt (ogenschijnlijk) genoeg, al merk ik dat ik echt niet kan beoordelen of iets wel of niet de moeite waard is. Zijn hier goeie guides/tips voor? mijn Stash puilt op dit moment helemaal uit met Base items waarvan ik zelf denk dat ik ze nooit ga gebruiken namelijk.

Daarnaast weet ik niet wat de betere items/skills zijn in mijn build en wat ik het beste kan vervangen. Is er een manier om mijn profiel te linken zodat iemand een kijkje kan nemen/tips kan geven?

Er is zo ontzettend veel informatie te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben alvast dankbaar voor alle hulp en advies, maar als er online informatie te vinden is die aansluit bij mijn vragen hierboven dan wil ik die ook heel graag zelf doorlezen.

• Xenophon16
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:24
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:07:
Hoi Allemaal,

Sinds een 1,5 week ben ik begonnen met het spelen van PoE en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt, vroeger heel veel Diablo 2 en 3 gespeeld maar na het zoeken naar een vergelijkbare game heel lang niks kunnen vonden wat mij trok, tot ik PoE tegenkwam.

Ik ben begonnen met het spelen van league, en na meerdere mannetjes begonnen te zijn (zonder enige guide of iets, als laatste begonnen om deze guide na te lopen: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2108003 al moet ik eerlijk bekennen dat ik er inmiddels wel enigsins van ben afgeweken.

Inmiddels ben ik level 80 en merk ik dat ik zoekende ben naar wat ik precies kan en moet doen. maar ook dat ik tegen redelijk wat beperkingen aanloop van mijn character (vermoedelijk mijn gear+skill set-up).

Het probleem is alleen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen om mijzelf te verbeteren, ik heb een lootfilter geinstalleerd en er dropt (ogenschijnlijk) genoeg, al merk ik dat ik echt niet kan beoordelen of iets wel of niet de moeite waard is. Zijn hier goeie guides/tips voor? mijn Stash puilt op dit moment helemaal uit met Base items waarvan ik zelf denk dat ik ze nooit ga gebruiken namelijk.

Daarnaast weet ik niet wat de betere items/skills zijn in mijn build en wat ik het beste kan vervangen. Is er een manier om mijn profiel te linken zodat iemand een kijkje kan nemen/tips kan geven?

Er is zo ontzettend veel informatie te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben alvast dankbaar voor alle hulp en advies, maar als er online informatie te vinden is die aansluit bij mijn vragen hierboven dan wil ik die ook heel graag zelf doorlezen.
Welkom! Je kan linken naar je profiel op de PoE website, maar als ik me niet vergis moet je eerst je account op "public" zetten zodat we je characters kunnen bekijken. Het makkelijkst is denk ik om onze Discord/Guild te joinen (info staat in TS), dan kunnen we je daar verder helpen :)

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-03 14:14
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:07:
Hoi Allemaal,

Waarde van items inschatten is inderdaad best lastig. Op bijv. poe.trade (weet eigenlijk niet of dat nog steeds wordt gebruikt?) kun je items opzoeken en vergelijken. Een item met triple resistance en life is vaak wel wat waardevol, of bijvoorbeeld een 5 link.

Ga er vanuit dan 95% van je drops super waardeloos zijn. Op YouTube zijn wel wat video's beschikbaar die uitleggen wanneer een item goed verkoopt, maar ik zou eerder proberen om te snappen wat de modifiers nou precies doen. Zodra je dat snapt krijg je vanzelf een beter idee van de waarde van de items en kun je ook gerichter zoeken naar upgrades voor je eigen build.

• Alwinonline
  • Niet online
Xenophon16 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:11:
Welkom! Je kan linken naar je profiel op de PoE website, maar als ik me niet vergis moet je eerst je account op "public" zetten zodat we je characters kunnen bekijken. Het makkelijkst is denk ik om onze Discord/Guild te joinen (info staat in TS), dan kunnen we je daar verder helpen :)
Bedankt, volgens mij is het gelukt, mijn character staat hier:
https://www.pathofexile.c...rofile/uhsugun/characters
kunnen jullie hem dan ook zien?

Ik heb zelf geen Discord maar ik zal even applyen voor de guild

• Luukwa
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:39:
[...]

Ik zou sowieso summon phantasm vervangen voor of brutality of melee physical damage.
Ook close combat voor je spectres zou ik vervangen voor minion life bijvoorbeeld.

Loop je tegen survivability issues aan? Zijn je resist gecapped?

Edit; zou ook eens kijken voor een queens escape sword, perfect voor jouw build (wel relatief prijzig).

[Voor 8% gewijzigd door Luukwa op 09-01-2020 09:45]

Soundcloud!

• Xenophon16
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:39:
[...]

Yes ik kan hem zien! Het eerste wat me opvalt is dat je vrij weinig life/resist van je gear krijgt, waardoor je bijvoorbeeld genoodzaakt was om cold res op je wand te craften. Mijn eerste suggeste zou dan ook zijn om een aantal gear pieces te kopen op pathofexile.com/trade (selecteer Metamorph als league) waarbij je zoekt naar 80+ life en 60+ resist op je helm, 90+ life en 80+ resist op een belt en als laatste 70+ life en ook resists op je gloves (let op dat je dan nog genoeg dxterity overhoudt voor al je gems ets)

Verder gebruik je niet al je sockets, je gaf aan eerst een guide te gebruiken, die heeft waarschijnlijk ook suggesties er in voor gem setups die je kan gebruiken.

Ik bne verder niet zo'n ster in minionbuilds dus ik kan je niet heel veel helpen maar dit is wat me als eerste opviel.

• Alwinonline
  • Niet online
Luukwa schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:44:

Ik zou sowieso summon phantasm vervangen voor of brutality of melee physical damage.
Ook close combat voor je spectres zou ik vervangen voor minion life bijvoorbeeld.

Loop je tegen survivability issues aan? Zijn je resist gecapped?

Edit; zou ook eens kijken voor een queens escape sword, perfect voor jouw build (wel relatief prijzig).
Bedankt voor de tips, als ik in mijn character sheet kijk staan mijn resists allemaal op 75%, behalve Chaos welke op -40 staat., ik ga kijken of ik die gems heb om ze te vervangen, thanks.
Xenophon16 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:46:
[...]

Yes ik kan hem zien! Het eerste wat me opvalt is dat je vrij weinig life/resist van je gear krijgt, waardoor je bijvoorbeeld genoodzaakt was om cold res op je wand te craften. Mijn eerste suggeste zou dan ook zijn om een aantal gear pieces te kopen op pathofexile.com/trade (selecteer Metamorph als league) waarbij je zoekt naar 80+ life en 60+ resist op je helm, 90+ life en 80+ resist op een belt en als laatste 70+ life en ook resists op je gloves (let op dat je dan nog genoeg dxterity overhoudt voor al je gems ets)

Verder gebruik je niet al je sockets, je gaf aan eerst een guide te gebruiken, die heeft waarschijnlijk ook suggesties er in voor gem setups die je kan gebruiken.

Ik bne verder niet zo'n ster in minionbuilds dus ik kan je niet heel veel helpen maar dit is wat me als eerste opviel.
Thanks voor de tip, als ik opzoek ga naar gear met de stats die jij noemt, moet ik dan ook letten op de slots+links? mijn armor heeft namelijk geen enkele stats maar wel 6 links. Is het dan slim om 6 links te houden of op zoek te gaan naar een nieuwe met minder links maar wel de stats die jij noemt?

Ik zit ook een beetje met die sockets, als ik een nieuw item vind heeft hij vaak niet de juiste kleuren sockets. Is het dan slim die aan te blijven passen met een chromatic orb tot ik de juiste combi heb (en mijn bestaande set-up er in kan doen?

• drunkfux
  • Laatst online: 28-03 16:40
@Alwinonline Volgens je profiel heb je nog 2 ascendancy punten te besteden, en nog 19 normale punten... ?? Nevermind, was ff dom.. :P

[Voor 28% gewijzigd door drunkfux op 09-01-2020 13:46]

Systeem Specs

• Luukwa
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor de tips, als ik in mijn character sheet kijk staan mijn resists allemaal op 75%, behalve Chaos welke op -40 staat., ik ga kijken of ik die gems heb om ze te vervangen, thanks.

[...]

Thanks voor de tip, als ik opzoek ga naar gear met de stats die jij noemt, moet ik dan ook letten op de slots+links? mijn armor heeft namelijk geen enkele stats maar wel 6 links. Is het dan slim om 6 links te houden of op zoek te gaan naar een nieuwe met minder links maar wel de stats die jij noemt?

Ik zit ook een beetje met die sockets, als ik een nieuw item vind heeft hij vaak niet de juiste kleuren sockets. Is het dan slim die aan te blijven passen met een chromatic orb tot ik de juiste combi heb (en mijn bestaande set-up er in kan doen?
Als je level 80 bent heb je volgens mij allang de story doorlopen en ben je bij maps aangekomen?
Dan kun je in Oriath bij Lily Roth (bijna) alle skill gems kopen die er zijn.
Let er wel op dat als je ze daar komt ze level 1 zijn, je kunt beter checken of je de gems kunt kopen in de acts waar ze beschikbaar worden, dan schalen ze meer voor dat level.

Soundcloud!

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09:12

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Hallo mede tweakers!
Ik ben gisteren ook met deze game begonnen en ik vind hem toch wel erg gaaf! Ik ben een beetje zoekende welke build / class ik het beste als main kan gaan gebruiken. Hebben jullie class tips? Ik wil eerst een keer een kant en klare build gaan volgen.

Ik moet zeggen dat een witcher mij wel aan trekt! Is elemental aan te raden voor een beginner?

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• Xenophon16
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:11:
[...]

Ik zou voorlopig je tabula aan houden, zo'n 6-link helpt heel erg en het is vaak erg prijzig om te vervangen door een 6-link met daarbij ook nog goede stats. Aangezien je verder geen uniques gebruikt raadde ik je in mn vorige post daarom aan om dus je andere gear te vervangen.

Normaal let ik niet op sockets/kleuren bij het kopen van gear omdat je zelf vaak wel genoeg jewellers, fusings en chromatics vindt om ze zelf te kleuren. Bij het kopen let ik er wel op dat ik de juiste base koop, dat maakt het veel makkelijker om de goede kleuren te krijgen voor je sockets (bijv: energy shield armour die een intelligence requirement heeft krijgt vaker blauwe sockets etc.)

• Alwinonline
  • Niet online
Xenophon16 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:29:
[...]
Normaal let ik niet op sockets/kleuren bij het kopen van gear omdat je zelf vaak wel genoeg jewellers, fusings en chromatics vindt om ze zelf te kleuren. Bij het kopen let ik er wel op dat ik de juiste base koop, dat maakt het veel makkelijker om de goede kleuren te krijgen voor je sockets (bijv: energy shield armour die een intelligence requirement heeft krijgt vaker blauwe sockets etc.)
Thanks die informatie over goeie Base is super handig. Ik ga wel rustig doorspelen en verzamel de rest van mijn vragen wel. bedankt!

• Luukwa
Xenophoben schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:16:
Hallo mede tweakers!
Ik ben gisteren ook met deze game begonnen en ik vind hem toch wel erg gaaf! Ik ben een beetje zoekende welke build / class ik het beste als main kan gaan gebruiken. Hebben jullie class tips? Ik wil eerst een keer een kant en klare build gaan volgen.

Ik moet zeggen dat een witcher mij wel aan trekt! Is elemental aan te raden voor een beginner?
Wither is ontzettend goed als beginner class, meedere golems en gigantisch veel survivability.
Een arc witch is een leuke starter class en kun je vrij goedkoop uitbouwen.

Zal vanavond/morgen even kijken; heb meerdere 6-links gevonden deze league en aangezien ik er toch niks mee doe en ze niet verkopen kan ik er misschien iemand hier blij mee maken.

Soundcloud!

• Abom
Xenophoben schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:16:
Hallo mede tweakers!

Ik heb een paar keer geprobeerd en ik bleef telkens bij level 40-45 steken. Op advies van anderen heb ik toen Enki's Arc Witch guide gevolgd. Deze is uitgebreid en onderbouwd een paar belangrijke aspecten. De hele guide helpt je ook door alle act's heen.

Inmiddels ben ik zelf een cyclone duelist begonnen en iets meer aan het experimenteren.

Ik ben er nu over aan het denken om een derde character te bouwen ipv mijn duelist volledig te respe'en.

[Voor 6% gewijzigd door Abom op 09-01-2020 15:31]

• Luukwa
Abom schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:20:
[...]

Ik heb een paar keer geprobeerd en ik bleef telkens bij level 40-45 steken. Op advies van anderen heb ik toen Enki's Arc Witch guide gevolgd. Deze is uitgebreid en onderbouwd een paar belangrijke aspecten. De hele guide helpt je ook door alle act's heen.

Inmiddels ben ik zelf een cycle duelist begonnen en iets meer aan het experimenteren.

Ik ben er nu over aan het denken om een derde character te bouwen ipv mijn duelist volledig te respe'en.
Ik heb zelf nu een CoC (cast on crit) met een cosprice. Kan me voorstellen dat een cosprice (5-7ex) je te duur is maar ook zonder cosprice is het een erg leuke build.
Je kunt bijvoorbeeld heel makkelijk een transition doen naar CoC met deze dagger: https://pathofexile.gamepedia.com/Widowmaker

Ik heb zo ook gespeeld totdat ik genoeg geld had voor een cosprice.
Verder zou ik voor volatile dead gaan tijdens 't levelen.

Een DoT burning arrow kan ook erg leuk zijn, veel plezier mee gehad als league starter deze league.

Soundcloud!

• Abom
Ik heb een 6 socket Oro's Sacrifice gevonden waarmee ik een character wil maken. Maar deze moet ik eerst 5 of 6 linken denk ik...

• Luukwa
Abom schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:48:
Ik heb een 6 socket Oro's Sacrifice gevonden waarmee ik een character wil maken. Maar deze moet ik eerst 5 of 6 linken denk ik...
Je moet je afvragen of dat de fusings/chromatics wel waard is.. als je 500 fusings nodig hebt om hem uiteindelijk te 6 linken ben je zo 250chaos of 2ex kwijt.. (uitgaande van 1=2

Soundcloud!

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09:12

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Mijn account is trouwens sjefkebakfiets. Je kan mij daar op toevoegen!

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• bregweb
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Alwinonline schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:03:
[...]
Thanks die informatie over goeie Base is super handig. Ik ga wel rustig doorspelen en verzamel de rest van mijn vragen wel. bedankt!
Ik zou ook summon skeletons en zombies omruilen. Zombies heb je continue om je heen lopen en beschermen je dus ook continue, dan zou ik die versterken met 5 extra links. Je summon skeletons gebruik je maar af en toe, die zou ik in een 4L head stoppen, liefst met +1 of 2 op minion gems.

Verder ben je een Witch, probeer dan Life en ES (Energy Shield) te krijgen op je gear. Je hebt Evasion rating op je gloves, daar heb je als Witch niet zo veel aan. Er is specifieke kleding voor een Witch, probeer die dan ook te vinden.

[Voor 17% gewijzigd door bregweb op 09-01-2020 16:15]

Hattrick: Thorgal Eagles

bregweb schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:11:
[...]
Verder ben je een Witch, probeer dan Life en ES (Energy Shield) te krijgen op je gear. Je hebt Evasion rating op je gloves, daar heb je als Witch niet zo veel aan. Er is specifieke kleding voor een Witch, probeer die dan ook te vinden.
Het is gebruikelijker dat je kiest of voor een ES build of voor een Life build al zijn er wel combinaties mogelijk. Vaak begint iedereen tijdens het levellen met life en op wat hoger level kies je voor een specialisatie. Als je level 83 bent (als ik me niet vergis) dan is het wel tijd om te kiezen :) Dit staat ook vast wel uitgebreid beschreven in de build guide.

@bregweb Wat bedoel je precies met kleding voor een Witch? Het mooie van PoE is juist dat elke class in principe elk gear piece kan dragen. Er is niks wat alleen voor een witch gebruikt kan worden.

• bregweb
@JohnnyV76 Hij heeft nu een Glove met +57 Evasion en +11 ES, daar heeft hij als Witch weinig aan. Dan kan je beter een Glove nemen met alleen + ES.

[Voor 4% gewijzigd door bregweb op 10-01-2020 11:09]

Die gloves zijn gewoon bar slecht.... voor iedereen... :) heeft niks met Witch of welke class dan ook te maken.
Als je naar zijn tree kijkt heeft ie vooral life nodes gepakt. Dan is het beter om gloves te zoeken met life erop en dan zijn gloves met bijv. 80+ life erop en 200/300 evasion niet slecht als je verder ook wat life / evasion gear hebt of gaat zoeken. Ik weet niet wat de build is dus t kan ook hybrid Life/ES zijn.

Mijn punt is dat je niet kunt zeggen dat je voor een witch altijd ES gear nodig hebt. Je zou in theorie elke build met elke class kunnen spelen al zijn de ascendancies nu zo bepalend dat een bepaalde build wel stukken beter speelt als je de "juiste" class gekozen hebt.

Voor Meneerke (de eigenaar van deze bedroevend slechte gloves) zou ik adviseren de guild te joinen, als je dat niet al gedaan hebt, en in de guild stash te zoeken of op poe trade te kijken. Voor 1 chaos orb kun je al veeeel betere gloves vinden.

• Luukwa
Ik had een witch golemmancer burning arrow, je kan vrijwel elke class combinatie wel toepassen en elke combinatie heeft zo weer zijn voor en nadelen.

Soundcloud!

• Ezechiel
Voor het eerst in tijden ben ik gisteravond een 2e char tijdens een league begonnen, een Cobra Lash Pathfinder. Tot op heden ren ik hard lachend door de questline heen, wat een verschil kan een degelijk uitgeschreven build guide maken! En voldoende currency + gear beschikbaar hebben helpt daar natuurlijk ook wel bij. :+

• Luukwa
Xenophoben schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:55:
Mijn account is trouwens sjefkebakfiets. Je kan mij daar op toevoegen!
Heb je een friend request gestuurd :)!

Soundcloud!

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 01-04 20:48
Krijg telkens foutmelding tijdens downloaden. Start dan opnieuw en dan weer een andere fout.
Is dit bekend hier of ben ik weer zo’n mazzelaar.

• Apsie
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06:59
fevo-1190 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:27:
Krijg telkens foutmelding tijdens downloaden. Start dan opnieuw en dan weer een andere fout.
Is dit bekend hier of ben ik weer zo’n mazzelaar.
Wat voor foutmelding?

Apsie's profiel

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 01-04 20:48
@Apsie mapoffield.. zal zometeen nog keer proberen om de error precies op te schrijven.

[Voor 6% gewijzigd door fevo-1190 op 11-01-2020 17:20]

• Luukwa
Arc op mijn CoC build... heerlijk clear zeg.

Soundcloud!

• MyKey
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-03 13:06
Zijn er ergens goede guides voor specifiek SSF? Ik ben met m'n eerste SSF-er begonnen vandaag, build etc gaat me wel lukken, maar vind het vooral 'spannend' hoe ik ooit ready ga worden om te mappen straks lol.

Al beetje geprobeerd te googl-en, maar kom er niet echt usefull info tegen voor SSF spelers, zijn er 'tricks' die ik moet gebruiken die juist voor SSF goed zijn b.v.?

PoE Profiel : Floep '..' PSN = Floeppie '..' Twitch.tv : Floeppie

• Chefbierrr
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 24-03 17:35
MyKey schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:38:
Zijn er ergens goede guides voor specifiek SSF? Ik ben met m'n eerste SSF-er begonnen vandaag, build etc gaat me wel lukken, maar vind het vooral 'spannend' hoe ik ooit ready ga worden om te mappen straks lol.

Al beetje geprobeerd te googl-en, maar kom er niet echt usefull info tegen voor SSF spelers, zijn er 'tricks' die ik moet gebruiken die juist voor SSF goed zijn b.v.?
Summoners geven het minst om gear. Voor de rest schijnt delven een goede manier te zijn om snel te levelen en goede gear te vinden of te craften met fossils.

• Luukwa
Chefbierrr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:02:
[...]

Summoners geven het minst om gear. Voor de rest schijnt delven een goede manier te zijn om snel te levelen en goede gear te vinden of te craften met fossils.
Probleem is dat je als je net begint je op met SSF niet kunt delven.. je moet eerst richting act 4 voor de eerste sulphite veins.

Soundcloud!

• Chefbierrr
Luukwa schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:09:
[...]

Probleem is dat je als je net begint je op met SSF niet kunt delven.. je moet eerst richting act 4 voor de eerste sulphite veins.
Nee uiteraard even aangenomen dat je als summoner bijna zonder enige kennis de storyline uit speelt. En waarschijnlijk ook white maps zonder enige problemen complete.

• Luukwa
Chefbierrr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:17:
[...]

Nee uiteraard even aangenomen dat je als summoner bijna zonder enige kennis de storyline uit speelt. En waarschijnlijk ook white maps zonder enige problemen complete.
Precies, ik zou kijken naar een skeleton build, die kun je goed scalen tijdens het levelen.
Zombies zou je erbij kunnen doen maar worden pas echt goed met een Barron en voldoende strenght (1400 dacht ik).

Soundcloud!

• Chefbierrr
Luukwa schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:51:
[...]

Precies, ik zou kijken naar een skeleton build, die kun je goed scalen tijdens het levelen.
Zombies zou je erbij kunnen doen maar worden pas echt goed met een Barron en voldoende strenght (1400 dacht ik).
Ja Skellies is the safe bet. Ik heb zelf dit seizoen nog geen enkele Baron gevonden dus het lijkt me ook geen goed idee voor SSF build. Maarja ligt er ook maar aan hoeveel uur je in het spel stopt en wat je hoopt te bereiken in SSF.

• Ezechiel
RNGsus is wel erg aan mijn zijde de laatste dagen. Eigenlijk elke avond wel 1 exalted drop, gisteravond zelfs 2. Na een hele tijd niets staat de teller inmiddels op 8 drops, dat buiten de aardige (gear)drops die ik daarbuiten nog heb gekregen :+

Ik dacht dat ik deze league ook buitengewoon veel geluk had met een stuk of 12 exalt drops al... maja dan zie ik weer iemand in de guildchat posten dat ie 100 ex heeft en dan kruip ik maar weer terug in mn hoekje :)

Het stomme is dat ik 9 ex in mn kist heb zitten en eigenlijk niet weet wat ik er mee moet. Heb geen must have items meer op mijn lijstje staan al zou een goede watcher\s eye nog wel een optie zijn. Maja dan ben ik alweer bijna blut :)

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:04
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:05:
Ik dacht dat ik deze league ook buitengewoon veel geluk had met een stuk of 12 exalt drops al... maja dan zie ik weer iemand in de guildchat posten dat ie 100 ex heeft en dan kruip ik maar weer terug in mn hoekje :)

Het stomme is dat ik 9 ex in mn kist heb zitten en eigenlijk niet weet wat ik er mee moet. Heb geen must have items meer op mijn lijstje staan al zou een goede watcher\s eye nog wel een optie zijn. Maja dan ben ik alweer bijna blut :)
Dat is een kwestie van gewenning. Vroegah (:P) potte ik ook alles op en wilde ik zoveel mogelijk currency hebben. Ik ben deze leauge nog geen 1x boven de 8ex uitgekomen, telkens is er wel iets wat ik wil en kan upgraden.

Zit nu echt wel voor 60 exalt in mijn gear, maar ben eigenlijk nog niet klaar.

Skin of the Loyal met juiste kleuren en corrupt -> 90ex+
Wand met +1 minions en +1 spell skills
Rest van de gear kan nog iets beter, alle ES gear is nog wel te maximizen, maar daar gaat veel meer inzitten dan 20-30ex. Eigenlijk zou ik wel de 16-17k ES willen aantikken, wat op zich best mogelijk is. Heb op de 14k gezeten, maar zit nu op 12k vanwege wat andere gearkeuzes omdat het anders te duur werd.
Awakened gems zijn allemaal gefixed (was totaal 11ex)

Vanavond eens een shitload maps verkopen en daarmee een paar exalteds vergaren om een start te maken. Gisteren was het weer minimaal:
https://cdn.discordapp.com/attachments/390972585581477899/666385115563294754/unknown.png

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Ezechiel
Van die aantallen kan ik alleen maar dromen op dit moment. Toegegeven, ik ben een soort van hoarder, ik wil van alles 1 hebben (vooral 6-link unique (body) armour en wapentuig :D ) maar verder heb ik geen idee hoe mensen aan zulke aantallen komen.
Exact dit, ik heb alles wat ik nodig heb volgens de build guide en weet eigenlijk niet wat ik kan doen om nog iets 'tankier' te worden. Ik heb een standaard tekort aan sockets, anders had ik nog extra codt setup toe kunnen voegen. Maar om daar een portie DPS voor in te leveren, ik weet het nog zo niet..

Damage wise, het enige wat ik mij kan bedenken zijn awakened of lvl21/23% skill gems.

• Luukwa
Denk dat mensen veel craften, met die nieuwe boots kun je bijvoorbeeld elusive vrij gemakkelijk craften.
Kost je alsnog wel 400/500 alts maar base boots met elusive gaan al richting 4/5 ex.
Ikzelf heb een stuk of 10 rauwe exalts gevonden en nog wat andere kleinere dingen van waarde.

Denk dat ik zelf nu op zon 25/30 ex zit.

Soundcloud!

• Chefbierrr
Wat voor builds spelen jullie zoal? Ook SSF of HCers? Ik ben redelijk nieuw en vooral deze league zou ik er niet aan moeten denken om HC te spelen met die dodgy metamorphs.
Zelf begonnen als een spectre necromancer met slavedrivers maar ben overgestapt naar een Herald of Purity build van de officiele forums. Daarmee Sirius gedaan op lvl 5 met ongeveer 5.5K health wat een beetje aan de lage kant leek. Wel meer dan genoeg dps alleen heb ik beperkte scaling in de build buiten lvl 21 gems of awakened gems die veel te duur zijn voor mij. Ik zit dus te zoeken naar iets nieuws met iets hoger potentieel maar geen meta summoner build :).

[Voor 59% gewijzigd door Chefbierrr op 14-01-2020 17:31]

• bregweb
HC en alleen dat. Heb 1 normal char om nieuwe zaken te ontdekken, maar iedereen haalt zijn eigen plezier uit dit spel ;-)

• Luukwa
Ben zelf van plan een summoner te maken om sirius een keertje te killen, CoC is geen boss killer helaas.

Soundcloud!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:06
Chefbierrr schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:27:
Wat voor builds spelen jullie zoal? Ook SSF of HCers? Ik ben redelijk nieuw en vooral deze league zou ik er niet aan moeten denken om HC te spelen met die dodgy metamorphs.
Zelf begonnen als een spectre necromancer met slavedrivers maar ben overgestapt naar een Herald of Purity build van de officiele forums. Daarmee Sirius gedaan op lvl 5 met ongeveer 5.5K health wat een beetje aan de lage kant leek. Wel meer dan genoeg dps alleen heb ik beperkte scaling in de build buiten lvl 21 gems of awakened gems die veel te duur zijn voor mij. Ik zit dus te zoeken naar iets nieuws met iets hoger potentieel maar geen meta summoner build :).
Welke build is dat? Zou je misschien een linkje kunnen posten?

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Chefbierrr
RedHat schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:24:
[...]

Welke build is dat? Zou je misschien een linkje kunnen posten?
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2672562

• Luukwa
Nou heb maar een tweede cosprice malice aangeschaft :)

Soundcloud!

• Kaw
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01-04 17:25
Ben inmiddels lvl 91 en tot vandaag vielen de drops erg tegen. Nu ineens 3 ex aan drops in 30 minuten tijd.
Maar goed...
Gemixte gevoelens van deze league. De nieuwe atlas is interessant en uitdagend, maar ook een enorme grind. Ik zit al over de 300 mapjes en dat is normaal iets wat ik in een hele league doe. Awakener level 5... Je zou dit maar elke league overnieuw moeten doen.

Wat me opvalt is dat de nieuwe bosses, inclusief Sirius wel te doen zijn, maar dat vooral de Elder guardian fights enorm veel dodelijker zijn geworden. Ook de Shaper guardians kunnen er wat van. Ik ben daar heel wat XP verloren.

En ik zal wel pech hebben, maar al mijn goede drops kwamen van Blight encounters en drops van de maps zelf. Niet van de Metamorphs.
Kaw schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:05:

Gemixte gevoelens van deze league. De nieuwe atlas is interessant en uitdagend, maar ook een enorme grind. Ik zit al over de 300 mapjes en dat is normaal iets wat ik in een hele league doe. Awakener level 5... Je zou dit maar elke league overnieuw moeten doen.
Ik vind het eerlijk gezegd geweldig! Grinden is goed, als je maar ergens naartoe werkt! Dat kan met deze atlas en ben bang voor je dat we dit elke league mogen doen. Normaal had ik na shaper al een behoorlijk motivatie probleem en alleen als mijn build sterk en leuk was probeerde ik verder. Ik had dan jammer genoeg al t gevoel dat de league "uitgespeeld" was omdat je daarna niet echt meer ergens naartoe werkte behalve uber elder. Ik had ook altijd problemen om aan hogere tier maps te komen dus dan moest ik gaan kopen of lagere tier spelen. Deze league droppen de maps goed en kan ik gewoon t14-16 blijven runnen. Dit is de endgame waar ik in ieder geval van hou. Atlas is af en toe wat ingewikkeld maar dat mag bij endgame. Heel veel beter dan eindeloos hersenloze G-rifts runnen wat ze bij d3 buren moeten doen :)

• Marcvz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:12

Deze league kun je echt vanalles doen om currency te vergaren.
En dat is wat ik zo tof vind aan deze league. Alles wat je doer voelt profitabel. Ipv dat shaped atlas met 1 map echt zoveel beter is dat al t andere slecht voelt...

Ik run zelf vooral maps. Daar hou ik van.
En dan vooral volle maps.
Sextants kosten geen drol. Knal die atlas vol sextants en gaan. En de currency loopt vanzelf binnen.

Als je een keer iets hit als unique monsters drop corrupted items.. Dan ga je voluit.
Dubbel beyond erop en je trekt zo 10+ 6links uit je setje van 3 maps.

Legion sextant. Koop scarabs. Run zana erbij. Kost je 50c per map aan investment. Maar die verdubbel je mer gemak per map.
Dus weer 150c in 3 maps. En dan tel ik exalt of good item drops niet eens mee.

Tuurlijk, als je items flipt. Dan kun je veel meer currency verdienen.
Zeker items rond de 5ex-15ex zit profit. Altijd al zo geweest.
Spelers vinden iets. Hebben nog nooit 10ex gehad. Dus voelen t al alsof ze een jackpot hebben. Die beseffen niet dat andere spelers rustig 50ex per slot neerleggen. En dus bereid zijn nog eens 4x zoveel te betalen.

Maar ik heb nog geen 1 item geflipt deze league, mn playtime is veel minder dan andere leagues. En zit rond de 300-400ex aan value nu.

Dus gewoon lekker mappen. Sextants gebruiks. En de rare sextant mods goed inzetten.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Marcvz
Om mijn bovenstaande stelling wbt legion wat kracht bij te zetten..
Ik hitte zelf de sextant en dit is het resultaat van 3 maps.
Zelfs 1x de metamorph vergeten... En zoals je ziet, geen big exalt drops ofzo

Legion

Dit is dus legion sextant, met geilded legion scarab en legion zana.
De scarab kost iets minder dan 40c. Dus grofweg investeer je 50c per map.
Huidige waarde van de dump tab is 500c volgens currency cop.
Als je alleen de waarde van de splinters telt heb je je investering er al uit.

Alle items zijn nog unided.. Dus die value zit er nog niet eens bij.(niet dat er veel boeiends tussen ligt)
Heb alleen de 6 sockets gevonderd.
Oh, en alle incubators meteen op mn gear gegooid. Dus die value zit er ook niet bij.

Daarnaast, ondanks dat t nu niet gebeurde, droppen legion currency kistjes en monsters ook erg vaak exalts naar mijn idee :)

[Voor 12% gewijzigd door Marcvz op 20-01-2020 13:30]

• Shodan_xl
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-03 20:10
Je moet wel de build hebben om een legion encounter te doen. Merk zelf met mijn storm burst en zdps molten strike dat ik er gewoon te weinig pop om veel uit zo'n legion encounter te halen. Dan is ice shot een stuk effectiever.

• Ezechiel
Shodan_xl schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:52:
Je moet wel de build hebben om een legion encounter te doen. Merk zelf met mijn storm burst en zdps molten strike dat ik er gewoon te weinig pop om veel uit zo'n legion encounter te halen. Dan is ice shot een stuk effectiever.
Ik heb al 2 leagues geen MS meer aangeraakt, maar daarvoor had het doorgaans een aardig bereik. Dat plus damage zorgde ervoor dat ik nagenoeg altijd de hele legion op zijn poten kon krijgen.
Uiteraard hielp de map layout enz ook niet altijd mee, maar je snapt mijn punt :+
De AoE is dus een stuk minder geworden begrijp ik?

• Shodan_xl
Ezechiel schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:33:
[...]

Ik heb al 2 leagues geen MS meer aangeraakt, maar daarvoor had het doorgaans een aardig bereik. Dat plus damage zorgde ervoor dat ik nagenoeg altijd de hele legion op zijn poten kon krijgen.
Uiteraard hielp de map layout enz ook niet altijd mee, maar je snapt mijn punt :+
De AoE is dus een stuk minder geworden begrijp ik?
Kan ik niet zeggen, dit is voor mij de eerste MS build. Ik denk dat meer het gebrek aan damage aan mijn kant het probleem is. Met een single hit is namelijk niet alles meteen dood.

• Ezechiel
Shodan_xl schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:54:
[...]

Kan ik niet zeggen, dit is voor mij de eerste MS build. Ik denk dat meer het gebrek aan damage aan mijn kant het probleem is. Met een single hit is namelijk niet alles meteen dood.
De truc is om op een kleine afstand te staan zodat meer ballen de mob raken. Althans, dat was het in 'mijn tijd'. En mocht de mob niet direct dood zijn maakte de burning damage het doorgaans al snel af.

Heb je eventueel een linkje naar je char/PoB? Wellicht dat ik nog wat op- of aanmerkingen kan geven.

• Marascon
  • Laatst online: 31-03 16:28
Was met de league gestopt aangezien mijn build gewoon niet leuk was voor mij (phys skeletons)

Nu een volatile death build.

Is toch aanzienelijk leuker en uitdagender, gister bijna van 75 naar 80 gegrind met maps

• Alwinonline
  • Niet online
Hoi Allemaal, inmiddels weer een weekje verder en ook weer een hoop vragen rijker. (al wel veel hulp gehad van mensen in de Tweakers guild, dank daarvoor).

Ik ben op dit moment bezig mijn Atlas compleet te maken, dit gaat goed alleen heb ik nog wel een lange weg te gaan. Ik merk dat ik met mijn huidige character tegen de limiet van mijn build/gear aanloop rond de T11-T12 maps (ik ga ineens dood, waar ik voorheen het grotendeels kon doen zonder dood te gaan).

Nu heb ik wat vragen gesteld maar de meeste mensen zeggen: verbeter je build of verbeter je gear. Hier loop ik eigenlijk ook meteen vast want ik zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus aan skills/gear/stats dat ik niet weet wat ik moet doen.

Ik speel op dit moment een necromancer en zou graag deze stijl blijven spelen, het hebben van minions en enige range van de bosses bevalt mij zeer goed.

zijn er mensen die mij misschien wat tips willen geven om mijn build/gear te verbeteren? Ik heb inmiddels ook wat currency verzamelt dus ik heb wat mogelijkheden om te upgraden (al heb ik nog nooit iets gekocht maar dat lijkt me niet al te lastig als ik het zo bekijk).

Bij voorbaat dank voor alle hulp en kennis

Profiel: https://www.pathofexile.c...rofile/uhsugun/characters

• Shodan_xl
Ezechiel schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:01:
[...]

De truc is om op een kleine afstand te staan zodat meer ballen de mob raken. Althans, dat was het in 'mijn tijd'. En mocht de mob niet direct dood zijn maakte de burning damage het doorgaans al snel af.

Heb je eventueel een linkje naar je char/PoB? Wellicht dat ik nog wat op- of aanmerkingen kan geven.
Ik heb de afgelopen 2 dagen enorm veel upgrades kunnen kopen, dus de dps is nu al een stuk beter. Mijn build is nu: https://pastebin.com/xL5fx0gD Het is een lightning based versie, dus burning apply ik niet. Misschien is dat het verschil.

• Luukwa
Nou, mijn laatste build van deze league gaat een Saviour flicker strike worden.
Heb inmiddels alles van mn CoC verkocht en heb nu 12ex.

Nog 1 exalt en dan kan ik The Saviour kopen, ben benieuwd.

Soundcloud!

• enira
Afgelopen weekend besloten om mijn build om te gooien van Herald of Agony naar wat anders. De eerste keus viel op SRS (don't ask). Dus hoppa, alle HoA gear in de verkoop gedaan, en voor ruim 25 exalt nieuwe gear gekocht voor SRS.
En werkt ie? Nee, ho maar. Na 1 dag prutsen had ik er wel genoeg van en had al vrij snel besloten dat ik toch iets anders wilde. Toen op een Frostbolt Icenova build uitgekomen.
Wederom alle gear verkocht en nieuwe gekocht, hier en daar wat tekortkomingen, maar na 2 uur prutsen werkte het op zich wel redelijk. Gister verder geprutst en gespaard en feel gekregen bij de build, het werkt.

Sirus gisteravond dood gekregen na ~7 minuten, maar dat is echt nog wel te improven. Bottled Faith al in mijn bezit, maar jewels kunnen nog vele malen beter, ook moet ik nog nieuwe gloves en wat awakened jewels dus daar halen we ook nog wel wat uit.
Dit rekt de league iig wat langer voor mij, ook al zit ik nu op de 36 challenges.
Alwinonline schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 20:53:
Nu heb ik wat vragen gesteld maar de meeste mensen zeggen: verbeter je build of verbeter je gear. Hier loop ik eigenlijk ook meteen vast want ik zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus aan skills/gear/stats dat ik niet weet wat ik moet doen.
Heb je al geprobeerd om guides op te zoeken van je build type, waar je je op moet focussen?
zijn er mensen die mij misschien wat tips willen geven om mijn build/gear te verbeteren? Ik heb inmiddels ook wat currency verzamelt dus ik heb wat mogelijkheden om te upgraden (al heb ik nog nooit iets gekocht maar dat lijkt me niet al te lastig als ik het zo bekijk).
Je hebt iig al wel een 6link, dus da's opzich al iets. Maar je gear laat wel te wensen over ja. Heel veel gems in je gear hebben geen quality, dit voegt ook de nodige procenten damage toe. Zo te zien ben je niet lowlife of CI, dus je zal life moeten stacken. 5-6k life is toch wel het bare minimum om een beetje safe te mappen (al verschillen sommigen hier vast van mening).

• Luukwa
Mocht je zo aan 't einde van de league nog wat currency over hebben, probeer dan een raider flickersrike met een saviour sword.
Erg snelle clear en vermakelijk.

Soundcloud!

• enira
Gisteravond mooie gloves weten te snipen welke voor mijn gevoel veel te goedkoop te koop stonden, 4.7ex voor deze. Zitten 2 influences op (spelldamage en unnerve):

https://i.imgur.com/2v4M4kK.png
Zoals ik gisteravond heb gezien kan ik de craft erafhalen -> prefixes cannot be changed erop gooien, en vervolgens scouren. Dan zou de alleen accuracy weg moeten gaan omdat de rest een prefixs is, ik kan vervolgens 2 dingen doen:
Yolo exalten voor castspeed (want suffix), of castspeed erop craften, echter kan ik dan niet meer de huidige craft terugzetten. Geen idee wat me meer dps geeft van die 2.. Vanavond eens in PoB klungelen of ik er iets moois van kan maken!

Heb helemaal geen baat bij de projectile attack damage, maar dat nemen we dan maar voor lief. Vanaf de grond af aan craften gaat me vele malen meer kosten dan deze manier, alhoewel ze dan wel 'perfect' te maken zijn.

Wel eerst even 3 dumptabs vol meuk uitruimen zodat ik wat currency heb, ben nu nagenoeg blut en sta ook nog rood. :z

• Ezechiel
Ik heb mijn build onlangs ook wat omgegooid: nu met Spirit Offering wat toch wel een aardige survivability boost blijkt te zijn. Daarbij gebruik ik momenteel Phantasms tijdens het mappen ipv de Deathmark support die je daar vaak ziet. Tot op heden heb ik geen instadeaths meer meegemaakt met mijn 5.9k life, zelfs niet met brute metamorph mods. Enkel domme acties als bleeding te laat zien of unlucky/tricky mechanics.

• kevinl
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16-03 09:06
enira schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:58:

Wel eerst even 3 dumptabs vol meuk uitruimen zodat ik wat currency heb, ben nu nagenoeg blut en sta ook nog rood. :z
Gelukkig leven we in een tijdperk dat er sprake is van negatieve rente. Dus je krijgt geld toe voor je lening O-)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• kevinl
Luukwa schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:52:
Mocht je zo aan 't einde van de league nog wat currency over hebben, probeer dan een raider flickersrike met een saviour sword.
Erg snelle clear en vermakelijk.
Zijn de saviour kopies bedoeld om de stray mobs te clearen terwijl je al een scherm verder bent?
Of doen ze zij aan zij met je mee aan het battlefront?

Ik ben bezig om een lacerate build te maken rondom de savirour en paradoxica.

Dat zal in combinatie met leap slam wel een hele snelle build zijn.

Vraag me ook af of een chain of command met oro sacrifice guardian niet nog een tikkie sneller is met mappen en boss killing.

• Ezechiel
Goed dat je het hebt over die Paradoxica, wat is zo'n ding nou ongeveer waard wanneer hij nog niet unveiled is?
Ik heb er nog een in mijn stash, als ik het zwaard opzoek op /trade dan vind ik hem enkel met veiled mods er al op. :/

Nevermind bovenstaande. Ik ontdek zojuist het 'Veiled' filter, daar zie ik dat ik hem underpriced had staan. Verklaart ook direct de sloot aan whispers die ik toen kreeg :')

[Voor 63% gewijzigd door Ezechiel op 29-01-2020 11:40]

• kevinl
Ezechiel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:37:
Goed dat je het hebt over die Paradoxica, wat is zo'n ding nou ongeveer waard wanneer hij nog niet unveiled is?
Ik heb er nog een in mijn stash, als ik het zwaard opzoek op /trade dan vind ik hem enkel met veiled mods er al op. :/

Nevermind bovenstaande. Ik ontdek zojuist het 'Veiled' filter, daar zie ik dat ik hem underpriced had staan. Verklaart ook direct de sloot aan whispers die ik toen kreeg :')
Das heel makkelijk op te zoeken op poe. Ze worden rond de 6 ex aangeboden zie ik unveiled.

• Luukwa
kevinl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:27:
[...]

Zijn de saviour kopies bedoeld om de stray mobs te clearen terwijl je al een scherm verder bent?
Of doen ze zij aan zij met je mee aan het battlefront?

Ik ben bezig om een lacerate build te maken rondom de savirour en paradoxica.

Dat zal in combinatie met leap slam wel een hele snelle build zijn.

Vraag me ook af of een chain of command met oro sacrifice guardian niet nog een tikkie sneller is met mappen en boss killing.
't is voornamelijk voor clear speed, maargoed merk dat het met bosses ook wel lekker werkt.
Ik ga zelf double strike gebruiken voor single target.

Nog 1 of 2 levels dan kan ik gebruik maken van mn exploding chest :)

Soundcloud!

• Marcvz
Ik heb het ook nog steeds naar mn zin deze league. Ondanks dat Sirus alleen maar helmen kan droppen 😁

Mn build is ook nog steeds niet klaar. Dat helpt ook.
Nog een circle of fear, watchers eye, +1 voidfletcher en belt, en dan zijn we klaar.
Maar goed, moet wel ff serieus gas gaan geven, want dat gaat me zeker ergens tussen de 300 en 500 ex kosten.

Als t binnen afzienbare tijd mag lukken zal ik een filmpje maken voor hier.
Ik kan al wel zeggen. Ice shot speelt super. Ik ben er 2 jaar uitgeweest, dus de skill is vrij nieuw voor mij met alle changes van afgelopen leagues. En awesome om te spelen.
Dus hopelijk kan ik met t filmpje wat mensen lekker maken om t volgende league eens te proberen ☺

Ps. Ik heb nog steeds interesse in corruption chambers. Betaal 1ex stuk.
Dus mocht je die hebben of wat currency willen verdienen en hoop Alva missies hebben staan, gogo en whisper me ingame of op discord.

Marcvz schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 01:52:

Ik kan al wel zeggen. Ice shot speelt super. Ik ben er 2 jaar uitgeweest, dus de skill is vrij nieuw voor mij met alle changes van afgelopen leagues. En awesome om te spelen.
Dus hopelijk kan ik met t filmpje wat mensen lekker maken om t volgende league eens te proberen ☺
Ik heb ooit ice shot prolif gespeeld met three dragons helm voordat prolif generfed werd. Ice shot is erg statisfying maar neem aan dat je dan wat anders gebruikt voor single target?
Vraag is natuurlijk wel.. hoeveel gear heb je nodig om het zo awesome te maken? Niet iedereen verdient honderden exalts in een league.
Ps. Ik heb nog steeds interesse in corruption chambers. Betaal 1ex stuk.
Dus mocht je die hebben of wat currency willen verdienen en hoop Alva missies hebben staan, gogo en whisper me ingame of op discord.
Ik heb het gevoel dat ik 3x zoveel Alva missies krijg als andere... op een of andere manier vind ik die minder leuk om te doen (duurt wat langer dan andere). Volgens mij heb ik iets van 35 red Alva missies staan :)

• Marcvz
JohnnyV76 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:06:
[...]

Ik heb ooit ice shot prolif gespeeld met three dragons helm voordat prolif generfed werd. Ice shot is erg statisfying maar neem aan dat je dan wat anders gebruikt voor single target?
Vraag is natuurlijk wel.. hoeveel gear heb je nodig om het zo awesome te maken? Niet iedereen verdient honderden exalts in een league.

[...]

Ik heb het gevoel dat ik 3x zoveel Alva missies krijg als andere... op een of andere manier vind ik die minder leuk om te doen (duurt wat langer dan andere). Volgens mij heb ik iets van 35 red Alva missies staan :)
Investering om lekker te mappen valt reuze mee.
Zodanig dat ik t volgende league waarschijnlijk als starter ga spelen.
(en een andere eind versie maak, dex/frenzy stacking. Pak lastiger te gearen, maar ook veel hoger plafond)

T16 clear je al vlot op een 4link als je deaths opus hebt.
Hyri's quiver erbij en je bent good to go. Zelfs de unupgraded versie. Dus je hebt een mooie progressie.

Single target met barrage is een ander verhaal.
Die vereist wat mee. Maar, ik heb raider gekozen en dat geeft veel minder dmg dan deadeye.
Met een deadeye is je dmg met barrage ook meteen een stuk hoger en zou met matige gear toch redelijk goed moeten zijn.

Zodra je voidfletcher hebt krijgt je single target een huge huge boost. Maar die is in de eerste weken wel duur.
Nu 2-3ex. Maar eerste maand 20-6ex. Aflopend over tijd.

Het is geen build waarmee je op een 5ex build bosses weg smelt in secondes.
Maar wel waarmee je snel kunt speedmappen, currency verdient en uit kunt bouwen als een malle.
En dan, uiteindelijk, smelten die bosses wel in secondes.

Wbt die alva's... Als je wat currency wilt verdienen. Go build those corruption chambers.
Als je er 35 hebt staan kun je best wat exalts van me beuren.
Alva in je map is niet storend vind ik. Maar de tempels runnen is wel wat matig.

[Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 30-01-2020 11:06]

• Flugzor
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01-04 17:39
Zelf weet ik nou niet zo goed wat ik van deze league moet vinden... Ik heb nu 3 "main" chars gemaakt:
- CoC Cyclone Assassin - 20~30 ex investment
- Summoner (Cause why not?) - 20~30 ex investment
- MF Ranger - 10 ex investment

Heb wel enorm geluk gehad dat ik via The Wretched een HH heb kunnen krijgen, dat heeft het wel een stuk leuker gemaakt. Maar om nou te zeggen dat ik een Sirus melter heb... nee.

Zit nu nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen..

GTX 1080 TI - AMD R7 2700x - 16GB DDR4 - Path of Exile RNG Believer

• mpra
Flugzor schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:14:
Zelf weet ik nou niet zo goed wat ik van deze league moet vinden... Ik heb nu 3 "main" chars gemaakt:
- CoC Cyclone Assassin - 20~30 ex investment
- Summoner (Cause why not?) - 20~30 ex investment
- MF Ranger - 10 ex investment

Heb wel enorm geluk gehad dat ik via The Wretched een HH heb kunnen krijgen, dat heeft het wel een stuk leuker gemaakt. Maar om nou te zeggen dat ik een Sirus melter heb... nee.

Zit nu nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen..
Pyroclast miner is wel een echt sirus melter :) Of een random saviour build.

• Flugzor
mpra schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:32:
[...]

Pyroclast miner is wel een echt sirus melter :) Of een random saviour build.
Random Saviour build it is! Ga eens een Flicker Strike build proberen te maken, heb zo'n 50~ ex te spenderen, dus zal ongetwijfeld wel wat worden.

• Luukwa
Flugzor schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:18:
[...]

Random Saviour build it is! Ga eens een Flicker Strike build proberen te maken, heb zo'n 50~ ex te spenderen, dus zal ongetwijfeld wel wat worden.
Heb dit zelf nu ook, flickerstrike. Saviour + Paradoxica.
Erg vermakelijk moet ik zeggen!

Soundcloud!

• mpra
Luukwa schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:28:
[...]

Heb dit zelf nu ook, flickerstrike. Saviour + Paradoxica.
Erg vermakelijk moet ik zeggen!
Ik ook als laatste char van de league. Ik heb er atm teveel currency aan gear (200+ex gok ik) op zitten, maar het is idd wel echt een leuke spec. Vaal double strike bois voor singletarget.

• Luukwa
mpra schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 00:50:
[...]

Ik ook als laatste char van de league. Ik heb er atm teveel currency aan gear (200+ex gok ik) op zitten, maar het is idd wel echt een leuke spec. Vaal double strike bois voor singletarget.
200Ex? Allemachtig x) Als ik aan de 30/40 kom is 't veel haha.

Soundcloud!

• mpra
Luukwa schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:14:
[...]

200Ex? Allemachtig x) Als ik aan de 30/40 kom is 't veel haha.
Dit is ook de allereerste keer dat ik zoveel currency in een char heb gestopt. Hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer, gaat me nooit meer lukken :P. Ik was erg lucky met drops deze league.

• Luukwa
mpra schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:38:
[...]

Dit is ook de allereerste keer dat ik zoveel currency in een char heb gestopt. Hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer, gaat me nooit meer lukken :P. Ik was erg lucky met drops deze league.
Had 't gevoel ook wel lucky te zijn deze league, maar als ik jou zo hoor.
Moet wel zeggen dat ik heel veel plezier gehad heb deze league, maar 't is nu wel klaar denk ik.

Soundcloud!

• Ookami
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 28-03 13:02
Heb flink plezier gehad met de PC versie van PoE, maar helaas ging de RSI toch weer parten spelen (yay teveel diablo gespeed). Nu heb ik een paar dagen geleden een poging gewaagd tot de PS4 versie (waarom heeft de pc geen controller support >< ). Eerste ervaringen waren super en zelfs wat features die ik op pc miste. Na een paar dagen kwam ik wat verder en wilde ik even wat runs met een party gaan doen, alleen om erachter te komen dat de party opties van de pc totaal niet aanwezig zijn op console (iig ps4).

Mijn vraag aan jullie: is endgame/grinden/lol houden in de game te doen zonder de fatsoenlijke party mechanics? Als dat niet te doen is dan moet ik het misschien maar houden bij Grim Dawn wat wel gewoon controllers ondersteund >< Thanks!

• Flugzor
Ookami schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:34:
Heb flink plezier gehad met de PC versie van PoE, maar helaas ging de RSI toch weer parten spelen (yay teveel diablo gespeed). Nu heb ik een paar dagen geleden een poging gewaagd tot de PS4 versie (waarom heeft de pc geen controller support >< ). Eerste ervaringen waren super en zelfs wat features die ik op pc miste. Na een paar dagen kwam ik wat verder en wilde ik even wat runs met een party gaan doen, alleen om erachter te komen dat de party opties van de pc totaal niet aanwezig zijn op console (iig ps4).

Mijn vraag aan jullie: is endgame/grinden/lol houden in de game te doen zonder de fatsoenlijke party mechanics? Als dat niet te doen is dan moet ik het misschien maar houden bij Grim Dawn wat wel gewoon controllers ondersteund >< Thanks!
Heb ergens een keer voorbij zien komen dat je wel een controller kunt aansluiten op de PC echter dat de keybindings niet geoptimaliseerd zijn ...

Endgame/Grinding doe ik over het algemeen solo, gezien mijn builds allemaal snel genoeg zijn daarvoor haha :P Enige moment dat ik eigenlijk in een PT zit is als ik 4-5 way runs doe voor de loot.
Dus imo, het is zeker mogelijk om de lol erin te houden :)

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:26
Sinds een weekje bezig met PoE maar ik begin er eindelijk in te komen.

Eerst een Spark Witch build gevonden, maar dat vond ik niks.
Daarna een Storm brand Templar gevonden en dat ging beter maar uiteindelijk vond ik het wat saai.
Nu bezig met een Ice Crash Marauder build en die gaat als een trein in SSF

Ik vond laatst een leuke unique chest maar die had alleen te weinig sockets, ik pak een stack van de jeweller orbs maar geen 4 of 5 sockets kunnen krijgen. Kijken in de stash voor meer orbs... nee. Ik had ze beter kunnen bewaren.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xanthian schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 07:20:
Sinds een weekje bezig met PoE maar ik begin er eindelijk in te komen.

Eerst een Spark Witch build gevonden, maar dat vond ik niks.
Daarna een Storm brand Templar gevonden en dat ging beter maar uiteindelijk vond ik het wat saai.
Nu bezig met een Ice Crash Marauder build en die gaat als een trein in SSF

Ik vond laatst een leuke unique chest maar die had alleen te weinig sockets, ik pak een stack van de jeweller orbs maar geen 4 of 5 sockets kunnen krijgen. Kijken in de stash voor meer orbs... nee. Ik had ze beter kunnen bewaren.
Was het wel een item dat meer dan 3+ sockets kon krijgen? :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:26
Ricmaniac schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 07:32:
[...]

Was het wel een item dat meer dan 3+ sockets kon krijgen? :P
Ja, ik had het nog opgezocht. Het was een chest en gezien het item level zou het er max 5 kunnen krijgen.
Ach ja, maakt niet uit. Voorlopig nog geen problemen met het in leven blijven. Ik ben nog maar in act 5 dus het is ook geen ramp.
Dat moest ook wel... als een item op zn max sockets zit kun je er niet meer jewellers op gooien.

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True