Jij bent ook nooit tevreden als het niet de jackpot betreftSMD007 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:20:
Gisteren maar weer mijn ballen getoont en HH in de double corrupt altar gedrukt. Resultaat: mooie rode letters... verder helemaal niets. Ben blij dat ie nog heel is, maar vind het dan wel weer jammer dat ik niet een echt succesje geboekt heb. IIQ + %life had wel leuk geweest op die belt.
Als je een grote gok neemt en je wint precies het aantal dat je inzet heb je zelf toch ook zoiets van hmm jammer dat het niet meer is, blij dat het in ieder geval geen verlies isNeles7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:05:
[...]
Jij bent ook nooit tevreden als het niet de jackpot betreft
edit: gefeliciteerd
[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 29-07-2019 11:15 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik zie dat de nieuwe league er weer aan komt. Ben benieuwd wat het gaat worden, na de lootexplosies van Legion zou het wel eens tegen kunnen gaan vallen.
In ieder geval ga ik proberen om het eerste weekend weer vrij te houden
- Wie doet er dan nog meer mee?
In ieder geval ga ik proberen om het eerste weekend weer vrij te houden

[ Voor 0% gewijzigd door Xenophon16 op 16-08-2019 13:50 . Reden: typo ]
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Spelen gaan we zeker weer doen in 3.8. Launch weekend is grotendeels al bezet maar heb de rest van de week vrij dus vanaf dinsdag/woensdag kan ik eventueel een inhaalslag maken
Zou tof zijn als ik een keer met "jouw groepje" mee mag liften vanaf launch.Xenophon16 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:50:
Ik zie dat de nieuwe league er weer aan komt. Ben benieuwd wat het gaat worden, na de lootexplosies van Legion zou het wel eens tegen kunnen gaan vallen.
In ieder geval ga ik proberen om het eerste weekend weer vrij te houden- Wie doet er dan nog meer mee?
Please?
Ik ga gewoon de oude meta achterna, of weer Ed/Cont, of een cycloner als die niet generfed wordt. Beetje afhankelijk van de league mechanic of ik het lang vol ga houden omdat wow classic dan ook uit is..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
https://www.pathofexile.com/blight
YouTube: Path of Exile: BLIGHT - Tower Defence League - 3.8 Expansion Reveal
https://www.pcinvasion.co...rything-you-need-to-know/
YouTube: Path of Exile: BLIGHT - Tower Defence League - 3.8 Expansion Reveal
https://www.pcinvasion.co...rything-you-need-to-know/
[ Voor 86% gewijzigd door Neles7 op 20-08-2019 23:36 ]
Haha misschien is er wat te regelen. Enige wat echt nodig is is dat je solo maps kan clearen en bereid bent om maps te kopen voor progression. Als je dan met een groep maps loopt ga je vrij snel door de tiers heen.enira schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:18:
[...]
Zou tof zijn als ik een keer met "jouw groepje" mee mag liften vanaf launch.Wil altijd snel door, maar het gaat toch meestal niet zo effectief als ik zou willen. Levelen is nog tot daaraan toe, maar heel snel progressen in tiers van maps is best lastig voor mij.
Please?
Ik wilde al weer eens een miner gaan doen en dat lijkt nu t goede moment te zijn met de revamp. Poison ook weer terug dus t zou ook nog een poison build met bijv. een quill rain kunnen worden.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
TD in POE?
Lijkt me aan de ene kant wel geinig, vooral voor de Aurabots die nu iets kunnen doen. Maar aan de andere kant....
GTX 1080 TI - AMD R7 2700x - 16GB DDR4 - Path of Exile RNG Believer
Het lijkt er (helaas) wel op. Wordt er zelf niet hyped van iig. Maar goed, we gaan gewoon spelen is het niets stoppen we er wat eerder mee.Flugzor schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:04:
[...]
TD in POE?
Lijkt me aan de ene kant wel geinig, vooral voor de Aurabots die nu iets kunnen doen. Maar aan de andere kant....
edit: dubbelpost
[ Voor 89% gewijzigd door Neles7 op 21-08-2019 12:35 ]
Zo is het maar net, deze league heb ik ook maar zo'n 3 weken gespeeld omdat ik toen m'n doelen al had behaald hahaNeles7 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:34:
[...]
Het lijkt er (helaas) wel op. Wordt er zelf niet hyped van iig. Maar goed, we gaan gewoon spelen is het niets stoppen we er wat eerder mee.
Hallo, voor het eerst sinds lange tijd neem ik niet deel aan het nieuwste D3 season vanwege het ontbreken van nieuwe cosmetic rewards. Daarom nog eens een poging doen om wat PoE te spelen (in het verleden nooit verder dan act 6 geraakt). Ik zit nu ook terug in act 6 maar het gaat nog steeds goed, begin craften wat onder de knie te krijgen en dat helpt wel om goeie gear te vinden 
Maar mijn eigenlijke vraag: ik heb enorm veel problemen met bosses met de resist elemental damage affix. Ik volg deze build: https://www.poe-vault.com...aut-build-guide-legion-37
Wat is een goeie manier om dit soort vijanden makkelijker te verslaan?
Alvast bedankt!
Maar mijn eigenlijke vraag: ik heb enorm veel problemen met bosses met de resist elemental damage affix. Ik volg deze build: https://www.poe-vault.com...aut-build-guide-legion-37
Wat is een goeie manier om dit soort vijanden makkelijker te verslaan?
Alvast bedankt!
Ten eerste, vrijdag over een week begint de nieuwe league dus zou je zeker aanraden om dan lekker opnieuw te beginnen.
Ik heb deze league ook tectonic slam gespeeld maar ben halverwege overgestapt naar consecrated path. Gem links e.d. zijn t zelfde dus hoefde niet veel om te gooien.
Feit is dat mobs en bosses met veel fire of elemental resistance minder snel dood zullen gaan dan mobs zonder. Echter, als je beter gear krijgt en meer DPS doet dan maakt het niet zo heel veel meer uit. Daarnaast zijn er manieren om de elemental (fire) resistance te verlagen. Dat kan dmv een curse maar ook bijvoorbeeld door een wave of conviction aan een cast when damage taken (lvl1) te hangen. Alle mobs die geraakt worden door die wave krijgen -25% resistance voor t element waar je t meeste damage van deed. Met tectonic is dat natuurlijk fire damage dus zal de mob minder fire resistance hebben. Zo zijn er nog wel wat manieren om elemental resistance te verlagen maar daartegenover staat ook dat als je meer damage doet de resistance minder uit maakt.
Ik heb deze league ook tectonic slam gespeeld maar ben halverwege overgestapt naar consecrated path. Gem links e.d. zijn t zelfde dus hoefde niet veel om te gooien.
Feit is dat mobs en bosses met veel fire of elemental resistance minder snel dood zullen gaan dan mobs zonder. Echter, als je beter gear krijgt en meer DPS doet dan maakt het niet zo heel veel meer uit. Daarnaast zijn er manieren om de elemental (fire) resistance te verlagen. Dat kan dmv een curse maar ook bijvoorbeeld door een wave of conviction aan een cast when damage taken (lvl1) te hangen. Alle mobs die geraakt worden door die wave krijgen -25% resistance voor t element waar je t meeste damage van deed. Met tectonic is dat natuurlijk fire damage dus zal de mob minder fire resistance hebben. Zo zijn er nog wel wat manieren om elemental resistance te verlagen maar daartegenover staat ook dat als je meer damage doet de resistance minder uit maakt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Wat een stilte hier... op launch day nog wel!!
Iedereen zn build al een beetje gekozen? Poison assassin zal wel grijs gespeeld worden dus reden voor mij om dat niet te doen. Twijfel nog tussen een mine build of een interessante ice nova build die ik gezien heb. Summoner lijkt me net zo saai worden na een poosje als een totem build.
Ach nog een goede 12 uur tijd om te kiezen!
Iedereen zn build al een beetje gekozen? Poison assassin zal wel grijs gespeeld worden dus reden voor mij om dat niet te doen. Twijfel nog tussen een mine build of een interessante ice nova build die ik gezien heb. Summoner lijkt me net zo saai worden na een poosje als een totem build.
Ach nog een goede 12 uur tijd om te kiezen!
Ik ga miner, dat was ik namelijk al van plan voor de changes
volgens mij heeft voornamelijk discord de chat een beetje overgenomen van dit forum 
Ik ga deze league skippen.
1ste reden is de league mechanic trekt mij niet
2de reden de META poison, minions, mines zijn de 3 zaken uit PoE kwa builds die mij totaal niet trekken en ik vind het vaak wel leuk om een META build te hebben.
3de reden is dat ik met 4.0 voor de deur geen zin heb in een poe burnout ik speel al zo lang (dag 1 open beta) dat je soms wel eens klaar bent met PoE. Omdat te voorkomen is mijn ervaring om gewoon af en toe even een stapje terug te doen.
Waarschijnlijk ga ik op standard league wat aanklooien.
Ik ga deze league skippen.
1ste reden is de league mechanic trekt mij niet
2de reden de META poison, minions, mines zijn de 3 zaken uit PoE kwa builds die mij totaal niet trekken en ik vind het vaak wel leuk om een META build te hebben.
3de reden is dat ik met 4.0 voor de deur geen zin heb in een poe burnout ik speel al zo lang (dag 1 open beta) dat je soms wel eens klaar bent met PoE. Omdat te voorkomen is mijn ervaring om gewoon af en toe even een stapje terug te doen.
Waarschijnlijk ga ik op standard league wat aanklooien.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik ga voor een winion build deze league, skeletons. Wilde ik afgelopen league al doen, maar was uiteindelijk toen toch een melee char geworden.
Ben benieuwd hoe de wijzingen bevallen! Vond summoner een aantal leagues geleden een prima league starter.
Ben benieuwd hoe de wijzingen bevallen! Vond summoner een aantal leagues geleden een prima league starter.
Ja ik ben dus echt enorm aan het twijfelen tussen Hank the Tank (Cleave/Bladestorm Gladiator), of een Freezing Pulse Totem Hyrophant.
Ik denk dat de laatste het beste bij de tower defense mechanisme past..we gaan het zien!
Ik denk dat de laatste het beste bij de tower defense mechanisme past..we gaan het zien!
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Heb een Fire DOT Trickster (Burning Arrow) in elkaar gedraaid. Mocht ik later in de league nog zin hebben bouw ik hem om naar een miner of een poison Assassin.
[ Voor 5% gewijzigd door FiraNove op 06-09-2019 20:39 . Reden: Zinsopbouw = moeilijk ]
Looking for a blessed bag of holding
Ik denk dat ik ook wel oren heb naar die Totem Hyrophant..... Ik ga een poging wagen!ZTeeVeR schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:36:
Ja ik ben dus echt enorm aan het twijfelen tussen Hank the Tank (Cleave/Bladestorm Gladiator), of een Freezing Pulse Totem Hyrophant.
jammer genoeg is net voor de league start het enorme stapelbed (bouwpakket) van de kids geleverd dus ben daar heel de zaterdag en een groot deel van de zondag mee bezig geweest. Niet zo veel kunnen spelen dus nog helaas. Had 2 wensen voor een build uiteindelijk... iets met mines en liefst CI omdat ik de chaos immunity erg prettig vind. Forum stond vol met assassin en summoner builds en enkele mine builds maar uiteindelijk op reddit een interessante build gevonden. Een whispering ice mine build als Scion. Was eigenlijk vooral een pastebin met een klein beetje commentaar dus een beetje een gok wat betreft de kwaliteit van de build maar ik zie er wel potentie in dus de gok maar gewaagd.
Level nu met de icicle mines en dat gaat best soepel. Mining nieuwe stijl is even wennen maar werkt prima en ook de skitterbots doen hun werk goed.
League mechanic leek me vooraf echt niks maar het valt me 100% mee. De loot uit de blight boxjes is goed. Heb niet echt een strategie met de towers... meestal maar een paar fireball towers met een ice tower om te slowen. Moet eens opzoeken of je van tevoren kunt weten welke towers je t beste kunt activeren voor die encounter. Al met al veel lol deze league en hopen dat de build echt werkt.
Level nu met de icicle mines en dat gaat best soepel. Mining nieuwe stijl is even wennen maar werkt prima en ook de skitterbots doen hun werk goed.
League mechanic leek me vooraf echt niks maar het valt me 100% mee. De loot uit de blight boxjes is goed. Heb niet echt een strategie met de towers... meestal maar een paar fireball towers met een ice tower om te slowen. Moet eens opzoeken of je van tevoren kunt weten welke towers je t beste kunt activeren voor die encounter. Al met al veel lol deze league en hopen dat de build echt werkt.
Ik ben inmiddels 80 met mijn summoner. Ik moet zeggen dat ik de league mechanic wel erg leuk vind. Inmiddels ook een aantal van die blighted maps mogen doen, wat helemaal fun was. Helaas nog niet kunnen afronden, beste was iets van 20 sec remaining op de klok. Gelukkig nog geen crashes gehad, zoals velen wel hebben als ik reddit mag geloven.
Moet ook wel zeggen dat ik nog geen enkele zoveel currency had op lvl 78, eerste char. Had toen al 3 ex gedropt gekregen én er was een Arakaali's Fang gedropt. Laatste 2 lvls niet veel bijzonders gedropt.
Zit er wel over na te denken om een keer mijn build om te gooien naar een build die die dagger gebruikt. Gezien ik nu toch al summoner speel moet dat goed te doen zijn.
Moet ook wel zeggen dat ik nog geen enkele zoveel currency had op lvl 78, eerste char. Had toen al 3 ex gedropt gekregen én er was een Arakaali's Fang gedropt. Laatste 2 lvls niet veel bijzonders gedropt.
Zit er wel over na te denken om een keer mijn build om te gooien naar een build die die dagger gebruikt. Gezien ik nu toch al summoner speel moet dat goed te doen zijn.
Kan er iemand mij uitleggen wat charges juist zijn? Ben al een paar keer tegengekomen (denk ik de passive tree) +1 to endurance charges. Heb er al was over opgezocht maar snap het nog steeds niet.
Is dat een soort buff waarvan je er maar een maximum van kan hebben? Waarom staat die dan niet in je lijst van buffs linksboven? En hoe belangrijk zijn ze in het spel? Wat is mijn Juggernaut met x aantal endurance charges? En heb je deze by default of enkel te verkrijgen via gear of tree?
Is dat een soort buff waarvan je er maar een maximum van kan hebben? Waarom staat die dan niet in je lijst van buffs linksboven? En hoe belangrijk zijn ze in het spel? Wat is mijn Juggernaut met x aantal endurance charges? En heb je deze by default of enkel te verkrijgen via gear of tree?
https://pathofexile.gamepedia.com/ChargeCorvusGS schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:47:
Kan er iemand mij uitleggen wat charges juist zijn? Ben al een paar keer tegengekomen (denk ik de passive tree) +1 to endurance charges. Heb er al was over opgezocht maar snap het nog steeds niet.
Iseci
70+ Summoner hiero, vind de league tot nu toe wel vernieuwend. Echter vraag ik mij toch wel af of ze de drop rate van maps/currency zwaar hebben verhoogd of dat moeder RNG mij geliefd vind op het moment.
Enig probleem welke ik ondervind is dat de game soms laggy as **** is.... frame spikes van hier tot t einde van de wereld zeg maar. Iemand anders die dit ook ondervind?
Enig probleem welke ik ondervind is dat de game soms laggy as **** is.... frame spikes van hier tot t einde van de wereld zeg maar. Iemand anders die dit ook ondervind?
Heh, en ik dacht dat ze de droprate juist hadden verlaagdFlugzor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:26:
70+ Summoner hiero, vind de league tot nu toe wel vernieuwend. Echter vraag ik mij toch wel af of ze de drop rate van maps/currency zwaar hebben verhoogd of dat moeder RNG mij geliefd vind op het moment.
Lag is inderdaad een probleem, ben na een tip wel van Amsterdam server naar Frankfurt gegaan, dat scheelt nogal...
Hmm... misschien dan ook maar eens switchen naar Frankfurt.Apsie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:12:
[...]
Heh, en ik dacht dat ze de droprate juist hadden verlaagdMaps vind ik maar sporadisch en currency moet ik nogal hard voor werken op het moment ...
Lag is inderdaad een probleem, ben na een tip wel van Amsterdam server naar Frankfurt gegaan, dat scheelt nogal...
Maps droppen continue voor mij, haal vandaag gemiddeld 4-5 maps per run, niet normaal meer
Currency gaat inderdaad nog niet al te hard, maar goed wat wil ik, ben net pas met maps begonnen
Normaal gesproken switchen ik van Amsterdam naar London, dat gaat doorgaans ook goedFlugzor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:13:
[...]
Hmm... misschien dan ook maar eens switchen naar Frankfurt.
Maps droppen continue voor mij, haal vandaag gemiddeld 4-5 maps per run, niet normaal meer
Currency gaat inderdaad nog niet al te hard, maar goed wat wil ik, ben net pas met maps begonnen
De server-side lag spikes zijn inderdaad niet tof, maar zal wel een load issue zijn met de nieuwe Blight league mechanic dat nog even opgelost moet worden.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Moet nu ook eerlijk toegeven dat ik na de patch van gisteren geen problemen meer had op Amsterdam. Heb meerdere Blight maps kunnen runnen zonder enige lag.Vidra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:34:
[...]
Normaal gesproken switchen ik van Amsterdam naar London, dat gaat doorgaans ook goed![]()
De server-side lag spikes zijn inderdaad niet tof, maar zal wel een load issue zijn met de nieuwe Blight league mechanic dat nog even opgelost moet worden.
Terugkomend op de loot increase... gisteren eindelijk m'n 1e EX gevonden en meerdere Annul's dus dat gaat an zich goed nu
Ik ben lekker offmeta met bleed gladiator begonnen en dat valt niet tegen. Bleed explosies helpen enorm bij blights en ik ben ontzettend tanky plus dat lacerate 'ranged' is.
Huidige: https://pastebin.com/tRHnSdGZ (scaeva zorgt voor mana leech met 1 blue socket)
Goal: https://pastebin.com/y0PRTb5C
Volgende upgrade zal waarschijnlijk het amulet zijn en dan gelijk een goede anoint (Sanctuary / Disciple and Training / Precise Interception. Dan een keer steel rings met mana leech om vervolgens een endgame sword te craften.
Huidige: https://pastebin.com/tRHnSdGZ (scaeva zorgt voor mana leech met 1 blue socket)
Goal: https://pastebin.com/y0PRTb5C
Volgende upgrade zal waarschijnlijk het amulet zijn en dan gelijk een goede anoint (Sanctuary / Disciple and Training / Precise Interception. Dan een keer steel rings met mana leech om vervolgens een endgame sword te craften.
Krijg meldingen dat mijn schijf vol begint te lopen en zag dat PoE nu al ruim 25 GB in neemt. Mensen ervaring met een clean install van PoE? Ben al ruim 3 jaar elke league aan het update en vraag me af of een clean install minder ruimte in neemt.
Hattrick: Thorgal Eagles
GefeliciteerdFlugzor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:37:
[...]
Moet nu ook eerlijk toegeven dat ik na de patch van gisteren geen problemen meer had op Amsterdam. Heb meerdere Blight maps kunnen runnen zonder enige lag.
Terugkomend op de loot increase... gisteren eindelijk m'n 1e EX gevonden en meerdere Annul's dus dat gaat an zich goed nu
Zelf speel ik momenteel een Deadeye Ranger met Icicle Mine & Ice Spear - met die nieuwe boost van de mines in deze league is dit een mooie build die (naar het schijnt) alles aan zou moeten kunnen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Tegenwoordig heeft PoE minimaal 20GB ruimte nodig voor een full installatie; bij voorkeur op een SSD. Ik vraag mij dan ook af wat je er mee opschiet als je eventueel 5GB minder ruimte nodig hebt voor een clean install. Bij de eerst volgende update heb je ook alweer snel 5-6GB ruimte nodig.bregweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:59:
Krijg meldingen dat mijn schijf vol begint te lopen en zag dat PoE nu al ruim 25 GB in neemt. Mensen ervaring met een clean install van PoE? Ben al ruim 3 jaar elke league aan het update en vraag me af of een clean install minder ruimte in neemt.
Aan de andere kant kan je altijd even een nieuwe installatie doen
Heb het een tijdje geleden gedaan, echter kreeg ik er niet extra ruimte voor terug. Dus ik ben bang dat je het werkelijk zal moeten doen met die 25 GB.bregweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:59:
Thanks! - Ik heb nog zwaar zitten twijfelen om een Mine char aan te gaan maken gezien de compleet "nieuwe" speelstijl van ze. Hoe bevalt de build tot nu toe als ik het vragen mag?Vidra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:00:
[...]
GefeliciteerdVanavond zal ik ook even testen of het nu allemaal beter gaat nu dat er weer nieuwe bugfixes zijn.
Zelf speel ik momenteel een Deadeye Ranger met Icicle Mine & Ice Spear - met die nieuwe boost van de mines in deze league is dit een mooie build die (naar het schijnt) alles aan zou moeten kunnenNu nog even het vinden/verkrijgen van de juiste 6L chest and 6L staff.
Vorige league heb ik ED Contagion en een Chieftain build gespeeld. De ED Contagion build was echt grandioos voor de legion mechanic en mapping, maar uiteraard wel met enkele eigenaardigheden. In vergelijking met deze build de 'echte' damage is niet echt te achterhalen van deze build. Uiteraard wel een soort average hit per mine.Flugzor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:15:
[...]
Heb het een tijdje geleden gedaan, echter kreeg ik er niet extra ruimte voor terug. Dus ik ben bang dat je het werkelijk zal moeten doen met die 25 GB.
[...]
Thanks! - Ik heb nog zwaar zitten twijfelen om een Mine char aan te gaan maken gezien de compleet "nieuwe" speelstijl van ze. Hoe bevalt de build tot nu toe als ik het vragen mag?
De uiteindelijke dps hangt van het aantal mines per seconde, het stacken van de mines levert meer Critical Strike Chance op en dus een hogere DPS....
Momenteel heb ik echt nog wel crappy gear - ik mis nog een 6L chest (nu 4L) en een 6L staff (nu 4L); maar de damage is echt insane. Momenteel zit ik op een average hit van 6000 per mine, de PasteBin van een build geeft uiteindelijk 27.000 per mine aan bij een volwaardige build en level 20 gems (bij level 83)
Op dit moment ben ik level 76 dus er is nog wel wat puntjes te scoren tot de 90
De Ranger Deadeye is wel een beetje squishy - maar dit zou beter gaan met een Scion of een Saboteur build.
[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 11-09-2019 14:26 ]
Ik denk dat iedereen wel een Contagion build heeft gemaakt afgelopen league hahaVidra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:25:
[...]
Vorige league heb ik ED Contagion en een Chieftain build gespeeld. De ED Contagion build was echt grandioos voor de legion mechanic en mapping, maar uiteraard wel met enkele eigenaardigheden. In vergelijking met deze build de 'echte' damage is niet echt te achterhalen van deze build. Uiteraard wel een soort average hit per mine.
De uiteindelijke dps hangt van het aantal mines per seconde, het stacken van de mines levert meer Critical Strike Chance op en dus een hogere DPS....
Momenteel heb ik echt nog wel crappy gear - ik mis nog een 6L chest (nu 4L) en een 6L staff (nu 4L); maar de damage is echt insane. Momenteel zit ik op een average hit van 6000 per mine, de PasteBin van een build geeft uiteindelijk 27.000 per mine aan bij een volwaardige build en level 20 gems (bij level 83)![]()
Op dit moment ben ik level 76 dus er is nog wel wat puntjes te scoren tot de 90en hopelijk hiermee de nodige dps.
De Ranger Deadeye is wel een beetje squishy - maar dit zou beter gaan met een Scion of een Saboteur build.
Maar 27k per mine is inderdaad serieuze damage.. wauw. Op dat moment knal je Shaper & Elder wel even naar een andere dimensie haha.
Speel je de Deadeye Ranger als MF versie of als TS ? gezien dat toch wel de "meta" builds zijn.
MF in de zin van Magic Find en TS in de zin van Tornado Shot? Beide niet, op wellicht een verdwaalde Magic Find op een armor piece. De mine throwing Ranger heeft helemaal geen 'arrow' skills.Flugzor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:31:
[...]
Ik denk dat iedereen wel een Contagion build heeft gemaakt afgelopen league haha
Maar 27k per mine is inderdaad serieuze damage.. wauw. Op dat moment knal je Shaper & Elder wel even naar een andere dimensie haha.
Speel je de Deadeye Ranger als MF versie of als TS ? gezien dat toch wel de "meta" builds zijn.
Ah mijn excuses, ik haal verschillende builds door elkaarVidra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:14:
[...]
MF in de zin van Magic Find en TS in de zin van Tornado Shot? Beide niet, op wellicht een verdwaalde Magic Find op een armor piece. De mine throwing Ranger heeft helemaal geen 'arrow' skills.

Ik heb ook een Icicle/Pyroclast mines, maar dan als saboteur. Ik heb Icicle mine in een 4L in mn gloves met de +1 to projectile gems craft. Voor singletarget gebruik ik een 6L Pyroclast mine waarmee ik met 1 setje mines uber elder naar de volgende phase kan krijgen dus qua damage zit 't inderdaad wel goed.Flugzor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:31:
[...]
Deze char heb ik specifiek als bosskiller geleveld om een beetje currency te verdienen, waardoor ik nu al op 40+ uber elder kills zit. Mocht je geinteresseerd zijn, mn PoE profiel is publiek (Accountnaam Isolocis, characternaam HenkDeBouwer)
Zeker weten, wilde zelf nog een Mines character gaan bouwen deze league, heb je heel toevallig ook ergens een POB'tje slingeren?Xenophon16 schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:34:
[...]
Ik heb ook een Icicle/Pyroclast mines, maar dan als saboteur. Ik heb Icicle mine in een 4L in mn gloves met de +1 to projectile gems craft. Voor singletarget gebruik ik een 6L Pyroclast mine waarmee ik met 1 setje mines uber elder naar de volgende phase kan krijgen dus qua damage zit 't inderdaad wel goed.
Deze char heb ik specifiek als bosskiller geleveld om een beetje currency te verdienen, waardoor ik nu al op 40+ uber elder kills zit. Mocht je geinteresseerd zijn, mn PoE profiel is publiek (Accountnaam Isolocis, characternaam HenkDeBouwer)

Jazeker, zal hem vanavond even postenFlugzor schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:37:
[...]
Zeker weten, wilde zelf nog een Mines character gaan bouwen deze league, heb je heel toevallig ook ergens een POB'tje slingeren?
Held! - Dan moet ik nu naast een MF TS Ranger ook een Miner gaan makenXenophon16 schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:54:
[...]
Jazeker, zal hem vanavond even posten
Ben opnieuw begonnen na mijn Whispering Ice mine ascendant... build is wel ok maar de skill komt te traag op gang om echt lekker te werken. Heb een tabula van Henk geleend (thanks nog, zal hem binnenkort teruggeven) en dit weekend alweer naar lvl71 gekomen. Levellen met de nieuwe mine skills en een tabula is echt te makkelijk. Laatste tig levels met pyroclast gedaan en dat werkt super lekker, ook om te clearen. Ga nu switchen naar Ball Lightning mines als uiteindelijke build.
https://pastebin.com/dG9ex1D1Flugzor schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:55:
[...]
Held! - Dan moet ik nu naast een MF TS Ranger ook een Miner gaan maken
Gisteren samen met Henk de 40/40 challenges gehaald!
Ik vond het zelf een leuke league, begon als self cast magma orber die ik door wat guides bij elkaar te doen had gemaakt. Deze werd zwaar improved door Mathijn en Henk (dank hier!). Vooral blights zijn makkelijk als Magma Orber, omdat je bij de toren kan blijven staan en gewoon je ballen kan blijven spammen.
Later gererolled naar een RF char, en damn dat is tanky (en een heel andere speelstijl), heb hier ook vrij makkelijk de 97 mee gehaald. (Nog dank aan Anvessi, RF king, voor de hulp met de char). Maar blights zuigen best hard met RF, waar je met magma orb met een rechtermuis klik het hele scherm bijna weghaald, moet je superhard werken met RF en dan is het soms nog voor niets omdat de monsters net te snel bij de toren aankomen.
Qua challenges veel geluk gehad, had Chayula in een breach gevonden in Temple (dus dat was lucky) en toen ik bij diepte 250 aankwam, vond ik een Aul voor de challenge. De exiles gevonden in maps best snel en hetzelfde voor de blight monsters. Verder veel challenges gekocht in /trade 820 (geen zin om 2 uur iets te spenderen als ik het voor 30c kan kopen
). Toen raakte ik op 38/40 de moed kwijt, omdat ik nog iets van 200 atlas missies moest en echt geen zin meer had, maar dankzei Henk toch nog gedaan (was best makkelijk uiteindelijk, veel sulphite rota's gedaan voor endgame quests).
Ik vond het zelf een leuke league, begon als self cast magma orber die ik door wat guides bij elkaar te doen had gemaakt. Deze werd zwaar improved door Mathijn en Henk (dank hier!). Vooral blights zijn makkelijk als Magma Orber, omdat je bij de toren kan blijven staan en gewoon je ballen kan blijven spammen.
Later gererolled naar een RF char, en damn dat is tanky (en een heel andere speelstijl), heb hier ook vrij makkelijk de 97 mee gehaald. (Nog dank aan Anvessi, RF king, voor de hulp met de char). Maar blights zuigen best hard met RF, waar je met magma orb met een rechtermuis klik het hele scherm bijna weghaald, moet je superhard werken met RF en dan is het soms nog voor niets omdat de monsters net te snel bij de toren aankomen.
Qua challenges veel geluk gehad, had Chayula in een breach gevonden in Temple (dus dat was lucky) en toen ik bij diepte 250 aankwam, vond ik een Aul voor de challenge. De exiles gevonden in maps best snel en hetzelfde voor de blight monsters. Verder veel challenges gekocht in /trade 820 (geen zin om 2 uur iets te spenderen als ik het voor 30c kan kopen
Volgende league weer? Als miner begonnen deze league en bosskillen in de eerste week van een league bleek echt een goede zet te zijn, ik denk dat ik dat de volgende keer weer ga doen. Nu ik klaar ben met de challenges ga ik denk ik wat rustiger aan spelen op mn HC summoner - totdat die dood is denk ikthijsjongeh schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:50:
Gisteren samen met Henk de 40/40 challenges gehaald!
Hey dat ben ik! Viel idd bijna van mijn stoel toen ik het zag. Baal er stiekem wel een beetje van dat ik 'm niet eerst gedivined heb... Maar ik had dit dan ook helemaal nooit niet verwacht.Xenophon16 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:00:
Voor de mensen die gisteren niet online waren, ElchefCoC was een beetje lucky:
[Afbeelding]
Anoniem: 478251
Nondeju...heb ik eindelijk een build die lekker speelt, m'n vriendin 3 weken op vakantie...start ik een blight encounter...knalt m'n pc eruit met een blauw scherm.
Na reboot doet m'n videokaart het niet meer. Error 43. Zo'n beetje alles gedaan wat er op internet staat met drivers herinstalleren, windows opnieuw geinstalleerd, bios van de videokaart geflashed, koelpasta vervangen...niks helpt, error 43.
Grrr...en m'n oude videokaart had ik al verkocht...en m'n nog oudere videokaart is een GTX 260...waarbij PoE er direct uit knalt na 3 secondes in het spel.
En uiteraard net geen budget voor een nieuwe. Daaag Blight.
Na reboot doet m'n videokaart het niet meer. Error 43. Zo'n beetje alles gedaan wat er op internet staat met drivers herinstalleren, windows opnieuw geinstalleerd, bios van de videokaart geflashed, koelpasta vervangen...niks helpt, error 43.
Grrr...en m'n oude videokaart had ik al verkocht...en m'n nog oudere videokaart is een GTX 260...waarbij PoE er direct uit knalt na 3 secondes in het spel.
En uiteraard net geen budget voor een nieuwe. Daaag Blight.
Ouch! Balen man, succes met de reparatiepogingen/het zoeken naar vervanging!Anoniem: 478251 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:16:
Nondeju...heb ik eindelijk een build die lekker speelt, m'n vriendin 3 weken op vakantie...start ik een blight encounter...knalt m'n pc eruit met een blauw scherm.
yep, zelfs drivers van een half jaar terug. Wat eigenlijk niet nodig zou hoeven zijn want hij deed het nog met drivers van een paar maanden terug. Misschien nog eens proberen met drivers van een jaar oud ofzo. Heb ook al de condensatoren nagelopen, maar niks wat er op wijst dat er iets doorgefikt is ofzo.
Had laatst wel een keer dat ik een map speelde waarbij de helft van de textures maar geladen werden...helft van de map bleef 'blank'.
Had laatst wel een keer dat ik een map speelde waarbij de helft van de textures maar geladen werden...helft van de map bleef 'blank'.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 478251 op 11-10-2019 12:36 ]
Dat issue heb ik ook een aantal keer gehad, maar mijn (AMD) videokaart werkt nog wel.Anoniem: 478251 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:35:
Vanalles nog geprobeerd maar helaas pindakaas. Zat ook al rond te kijken bij het vraag & aanbod deel van de website, maar staat niet veel interessants bij wat in de buurt is. Als ik 125 euro moet uitgeven aan een tweedehands videokaart van 5 jaar oud...geef ik liever 175 uit aan een nieuwe... marktplaats idemdito. Mensen denken snel dat ze nog een boel geld terug kunnen krijgen voor een videokaart van 5 jaar oud. Omdat ie toen duur was, wil niet zeggen dattie nu ook nog veel waard is :-)
Wel jammer, vond het best een toffe league ondanks alle performance issues. Hopelijk worden summoners niet teveel generfed volgende league en heb ik weer een nieuwe kans.
Wel jammer, vond het best een toffe league ondanks alle performance issues. Hopelijk worden summoners niet teveel generfed volgende league en heb ik weer een nieuwe kans.
Volgens mij doe je iets niet goed hoor... vriendin 3 weken op vakantie en jij geen geld voor een nieuwe videokaart? Klinkt alsof jij wel een leuke nieuwe kaart verdient!
Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar als ik mijn computer niet meer zou kunnen gebruiken vanwege dit probleem dan zou ik wel zorgen dat er budget komt!
Hopelijk kun je t snel fixen!
Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar als ik mijn computer niet meer zou kunnen gebruiken vanwege dit probleem dan zou ik wel zorgen dat er budget komt!
Zo, voor het eerst in mijn PoE carrier is het gelukt om uber atziri en uber elder te doen. Uber atziri valt eigenlijk wel mee maar uber elder vond ik wel erg chaotisch. Kleine ruimte en gebeurt veel. Wel een paar keer dood maar uiteindelijk nog 2 portals over. Daarmee ook 24 challenges gehaald en de blight portal gescoord. Nog even kijken wat ik deze league nog ga doen. Atlas op 158/159 en moet alleen perandus manor nog. Wellicht heb ik die ruime exalt er nog voor over dat ie kost. Heb nog 8ex in mn stash wat voor mijn doen best veel is. Mijn gear kost iig een stuk minder haha maar upgrades zijn lastig te vinden. Map drops vielen deze league ook redelijk mee. Heb volgens mij van elke guardian map wel 2 of meer in de stash.
Ik verdien die kaart dubbel en dwarsJohnnyV76 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:56:
Volgens mij doe je iets niet goed hoor... vriendin 3 weken op vakantie en jij geen geld voor een nieuwe videokaart? Klinkt alsof jij wel een leuke nieuwe kaart verdient!
Heb iets gedaan waarvan ik altijd zei 'welke idioot heeft dat nou nodig'...m'n monitor aangesloten op de onboard videokaart...
Nadat ik drivers voor dat ding geinstalleerd had, startte PoE nog op ook. Was even een momentje 'really?? wtf'. Alle instellingen op minimaal gezet, fullscreen fullhd...en het werkt ook nog. 20-30 fps en ja alles ziet er belachelijk low-res uit zodra er teveel op het scherm gebeurt, maar in ieder geval kan ik even vooruit. Als ik alle pixels van game juweeltjes uit de jaren 80 en 90 kan waarderen, moet ik nu ook maar even niet zeuren.
Ondanks het gebrek aan kwaliteit lekker kunnen doorstomen van lvl 74 naar 91. Zelfs Blighted maps gedaan zonder crashes. Keigoed zo'n Intel 4600
Maar binnenkort toch maar iets van een geforce 1650 ofzo halen. Altijd beter dan m'n kapotte 770!
Domme leesfout, reactie verwijderen graag
[ Voor 86% gewijzigd door EpicDnS op 21-10-2019 20:52 ]
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2676838
Dit weekend kan je gratis cosmetics krijgen (kans op, zie berekening in de post) als je naar de twitch stream van Path of Exile kijkt (of gewoon de pagina openhouden tijdens de exilecon stream)
Zorg wel dat je twitch account aan je path of exile account is gelinked!
Dit weekend kan je gratis cosmetics krijgen (kans op, zie berekening in de post) als je naar de twitch stream van Path of Exile kijkt (of gewoon de pagina openhouden tijdens de exilecon stream)
Zorg wel dat je twitch account aan je path of exile account is gelinked!
Tijd om die stream gemute op de achtergrond aan te zetten
Sick om PoE 2 announcement te zien. Nieuwe ascendancies, nieuwe skills, nieuwe campaign. Echt geweldig GGG.
Grappig, loop net over een lokale markt hier in NZ en zag iemand die erg op ZiggyD leek. Dus snel thuis z'n Twitter checken waar hij is...verhip, hij is inderdaad in NZ...
Helaas was hij 2 uur geleden in Auckland op Exilecon (wist niet dat dat deze maand was), en de lokale markt is langer dan 2 uur vliegen daar vandaan (met inchecken etc)
Grappig toeval.
Helaas was hij 2 uur geleden in Auckland op Exilecon (wist niet dat dat deze maand was), en de lokale markt is langer dan 2 uur vliegen daar vandaan (met inchecken etc)
Grappig toeval.
[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 16-11-2019 03:27 ]
PoE 2
Die zag ik niet aankomen
Zag zo even snel dat je kon veranderen in een weerwolf dus wss nieuwe class a la druid van Diablo?!
Die zag ik niet aankomen
Zag zo even snel dat je kon veranderen in een weerwolf dus wss nieuwe class a la druid van Diablo?!
Classes zijn er niet echt. Shapeshift is dus een skill en kan je op elke archetype gebruiken. Er komt wel een ascendancy die zich focussed op shapeshiften.JohnnyV76 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:50:
PoE 2
Die zag ik niet aankomen
Heb gisteren de aankondiging gekeken en dan gaan slapen. Iemand die weet waar je de deep dive video's kan bekijken?
Ik verwacht dat deze verschijnen op het officiele PoE Youtube kanaal, of die van ZiggyD.
Ziggy was de afgelopen paar leagues (synthesis, legion, blight) de eerste die hierover kon vertellen. Volgens mij krijgt hij de informatie ook eerder van GGG.
Ziggy was de afgelopen paar leagues (synthesis, legion, blight) de eerste die hierover kon vertellen. Volgens mij krijgt hij de informatie ook eerder van GGG.
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Je moet op het twitch kanaal van pathofexile kijken. En dan als je op video's klikt kan je de hele stream van vannacht terugkijken.Paterpor schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:42:
[...]
Classes zijn er niet echt. Shapeshift is dus een skill en kan je op elke archetype gebruiken. Er komt wel een ascendancy die zich focussed op shapeshiften.
Heb gisteren de aankondiging gekeken en dan gaan slapen. Iemand die weet waar je de deep dive video's kan bekijken?
Zelf vond ik de rework van de atlas die voor 3.9 is aangekondigd ook heel interessant. Het feit dat je al je maps naar red tier kan levelen zorgt dat je veel meer variëteit kan hebben tijdens mappen in endgame.
Het 6 linken van gear gaat verdwijnen in 4.0. De vraag is wat er met bestaande 6 link setup gaat gebeuren.
Wat ik heb begrepen is dat het linken verschuift van gear naar gems. Een 6 link gem wordt zeldzaam.
Met dit in je achterhoofd. Als GGG de investeringen in de bestaande 6 links (van standaard spelers) niet wilt kapot maken. Zou ik me kunnen voorstellen dat ze de bestaande gevulde links omzetten naar de nieuwe standaard.
Dus het lijkt me zowieso handig om je 6-link-gear te vullen. Voor de spelers die op standaard spelen althans.
Misschien is het handig om mijn 1000 humility cards om te zetten naar tabulas en die gewoon te vullen met een bepaalde gem setup. Dan heb ik 90 gems die 6 links zijn.
Wat ik heb begrepen is dat het linken verschuift van gear naar gems. Een 6 link gem wordt zeldzaam.
Met dit in je achterhoofd. Als GGG de investeringen in de bestaande 6 links (van standaard spelers) niet wilt kapot maken. Zou ik me kunnen voorstellen dat ze de bestaande gevulde links omzetten naar de nieuwe standaard.
Dus het lijkt me zowieso handig om je 6-link-gear te vullen. Voor de spelers die op standaard spelen althans.
Misschien is het handig om mijn 1000 humility cards om te zetten naar tabulas en die gewoon te vullen met een bepaalde gem setup. Dan heb ik 90 gems die 6 links zijn.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik dacht dat je langzaam naar 6L toe kon werken maar heb me er nog niet goed in verdiept. Waar heb je de info vandaan? Kan ik t eens bekijken.
En dat is nuttig omdat? Ik ga er voor het gemak vanuit dat PoE 2 ook een soort van zelfde opzet krijgt qua content. Alles was op standard ligt dat blijft daar, en zal je niet kunnen gebruiken in de tijdelijke events/modes/leagues/whateveryounameit.kevinl schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:47:
De keren dat ik op standard speel buiten leagues om zijn op 1 hand te tellen, denk dat dit voor het gros van de mensen geldt.
Als je veel nieuwe builds wilt testen wellicht handig, maar lijkt me een beetje overdone.
Ik heb het langs horen komen in de stream van exilecon, maar volgens mij niet het stuk waar ze het ook daadwerkelijk een voorbeeld van het nieuwe gemsystem laten zien. Kan het helaas zo snel niet vinden op twitch/youtube.JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:57:
Ik dacht dat je langzaam naar 6L toe kon werken maar heb me er nog niet goed in verdiept. Waar heb je de info vandaan? Kan ik t eens bekijken.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Het was een gedachtegang voor spelers op standaard. In de guild zijn er ook spelers die standaard spelen. Heb ik mijn bericht in de verkeerde topic geplaatst? Moest ik in de got standaard league topic zijn?
Het lijkt me sowieso niet waarschijnlijk dat het krijgen van 6-links moeilijker wordt dan dat het nu is. Helemaal niet als je er blijkbaar 8 per character kan hebben (ipv max 2/3 nu).
Ben benieuwd wat er met fusings gaat gebeuren, kan je die zometeen op gems gebruiken? Zo veel vragen
We horen vast meer als de release dichterbij komt
Ben benieuwd wat er met fusings gaat gebeuren, kan je die zometeen op gems gebruiken? Zo veel vragen
Ik las ergens dat fuses converted worden naar jeweller orbs.
Heeft iemand ervaring met POE en de Steam controller?
Ik overweeg er 1 te kopen mocht er een mooie aanbieding zijn de komende week.
Ik overweeg er 1 te kopen mocht er een mooie aanbieding zijn de komende week.
Looking for a blessed bag of holding
Ik ben sinds 6 jaar geleden weer eens begonnen met spelen, weet iemand toevallig een nederlands guild?
zie openingspost?bamboe schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 00:05:
Ik ben sinds 6 jaar geleden weer eens begonnen met spelen, weet iemand toevallig een nederlands guild?
Aankomende League ga ik ook weer beginnen, ooit eens een keertje een League gespeeld als Juggernaut Marauder, wat op zich wel leuk was.
Ik hoor links en rechts geluiden over pets/minions nerfs maar ook geluiden dat SRS Necro hierdoor waarschijnlijk niet geraakt gaat worden. Is hier al wat meer over bekend? SRS Necro leek mij namelijk een leuke build om te gaan spelen, aangezien niet heel erg duur om te gearen en kan alle content aan.
Ik hoor links en rechts geluiden over pets/minions nerfs maar ook geluiden dat SRS Necro hierdoor waarschijnlijk niet geraakt gaat worden. Is hier al wat meer over bekend? SRS Necro leek mij namelijk een leuke build om te gaan spelen, aangezien niet heel erg duur om te gearen en kan alle content aan.
Ik hoor overal geluiden dat boogschutter de komende league hot is, er zijn al mensen bezig met het oefenen daarvoor.RedHat schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:54:
Aankomende League ga ik ook weer beginnen, ooit eens een keertje een League gespeeld als Juggernaut Marauder, wat op zich wel leuk was.
Patch Notes kunnen we volgende week woensdag verwachten, pas dan weten we hoe het precies zit. Misschien worden minions generfd waardoor misschien minder mensen het spelen, wat er dan weer voor zorgt dat gear kopen een stuk makkelijker is. Dat het generfd wordt wil niet zeggen dat minions spelen opeens niet meer viable isRedHat schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:54:
Ik ga weer lekker als miner. Vorige league Ball Lightning miner gespeeld en dat was heerlijk. Voor het eerst alles neer kunnen krijgen. Nu eens kijken wat ik aan de mines ga plakken deze league. Fireball was al een build voor maar heb ook wat zitten klooien met soul rend. Grappig hoe de paarse wolkjes als homing missiles op de mobs af gaan.
Heeft iemand ervaring met self cast lightning arc als elementalist witch? Zit te denken om dat te gaan doen als league starter voor 3.9
Ik weet niet of je al antwoord gehad hebt, maar mijn cleane installatie was 20.3 GB.bregweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:59:
op een pc waar het nog nooit gedraaid heeft.
Lol ik had even verder moeten lezen maar ja kan geen delete button vinden...
[ Voor 7% gewijzigd door bamboe op 09-12-2019 00:36 ]
Ik heb een paar leagues geleden enki's arc witch build gevolgd. Erg leuke build, ik vond het wat squishy, maar dat is wel iets persoonlijks.Shodan_xl schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:17:
Heeft iemand ervaring met self cast lightning arc als elementalist witch? Zit te denken om dat te gaan doen als league starter voor 3.9
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
En nu in de teaser....JohnnyV76 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:24:
Fireball was al een build voor maar heb ook wat zitten klooien met soul rend.
Arc, Soulrend, Molten Strike, Shattering Steel, Lancing Steel, Venom Gyre and more have been buffed
Ben benieuwd wat de buff is van Arc. Als ze het aantal chains of range zullen buffen. Dan is het een buff. Maar als ze de damage wat buffen dan heb je er nog steeds niks aan. Als ze het eerste doen, dan doen ze hun vorige nerf teniet. En dan is het wel een interessante optie voor me totem hiero build. Goede clearspeed en bosskiller.JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:22:
[...]
En nu in de teaser....
Arc, Soulrend, Molten Strike, Shattering Steel, Lancing Steel, Venom Gyre and more have been buffed
It's a buffThe range at which Arc can chain to another enemy is now 35 units (from 25)
Verder lees ik niet echt changes waarvan ik denk "ooh dat moet ik nu spelen" maar dat kan ook heel goed aan mij liggen want elke league is er wel een overduidelijke meta.
Ik kijk vooral uit naar de atlas changes. Dat vind ik de echte endgame in PoE en al de uitbreidingsmogelijkheden lijken me geweldig! Metamorph zelf weet ik nog niet... eerst zien.
Ik maak me na de patchnotes wel een beetje zorgen om de atlasprogressie, aangezien Zana geen maps meer geeft voor het completen van quest objectives.
Verder lijkt mijn leaguestarter niet generfd te zijn, dus dat is altijd fijn
. Heb er weer zin in, wie is er vrijdag nog meer bij?
Verder lijkt mijn leaguestarter niet generfd te zijn, dus dat is altijd fijn
Volgens mij gaat nu iedereen en zijn hond nu enki's arc spelen 
ZIt zelf te twijfelen of ik ook enki's arc ga doen (buffed, dure items vanwege meta). Mathil's tri-elemental hit wander build lijkt me ook leuk, maar is 20% generfed.... Al was ie op-ie-op in 3.8.
ZIt zelf te twijfelen of ik ook enki's arc ga doen (buffed, dure items vanwege meta). Mathil's tri-elemental hit wander build lijkt me ook leuk, maar is 20% generfed.... Al was ie op-ie-op in 3.8.
Ik hoop er bij te zijn. Kunnen misschien wel samen levelen @Xenophon16 zoals bijvoorbeeld in act 2 apart rennen naar de quests.
Ze noemen het wel een BOW league, maar als ik zo naar de patch notes kijk denk ik toch dat het een wand league gaat worden.
Ik wilde een elemental hit totem hiero build maken. Maar ik denk dat gezien de nerf toch nog steeds wel goed is met de shock, freeze ignite rework. Met die build kan ik met mijn slow poke speelstijl toch uber elder doen. Dan zal deze in de komende boss league wel goed komen.
Ze noemen het wel een BOW league, maar als ik zo naar de patch notes kijk denk ik toch dat het een wand league gaat worden.
Ik wilde een elemental hit totem hiero build maken. Maar ik denk dat gezien de nerf toch nog steeds wel goed is met de shock, freeze ignite rework. Met die build kan ik met mijn slow poke speelstijl toch uber elder doen. Dan zal deze in de komende boss league wel goed komen.
[ Voor 35% gewijzigd door kevinl op 11-12-2019 12:05 ]
Ik ben er voor het eerst bij.
De game een week geleden voor het eerst aangeraakt en ben wel hooked. Nog wel ontzettend veel te leren maar tot nu toe bevalt het erg goed. Ben nu aan het bedenken welke startingbuild ik ga kiezen.
De game een week geleden voor het eerst aangeraakt en ben wel hooked. Nog wel ontzettend veel te leren maar tot nu toe bevalt het erg goed. Ben nu aan het bedenken welke startingbuild ik ga kiezen.
Bedankt voor het aanbod! Ik heb echter al een complete levelingparty dus dat gaat helaas niet passenkevinl schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:02:
Ik hoop er bij te zijn. Kunnen misschien wel samen levelen @Xenophon16 zoals bijvoorbeeld in act 2 apart rennen naar de quests.
Das jammer. Ik wilde nog aan het eind van de avond in act 3 geraken. Maar dat zal wel niet van komenXenophon16 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:30:
[...]
Bedankt voor het aanbod! Ik heb echter al een complete levelingparty dus dat gaat helaas niet passen
Eerst kijken hoe wanneer enki's pagina is bijgewerkt. Is nu down. Kijken hoe het leveling proces gaat. Als dat met orb of storms was. Zou het met de nerf ook wel kunnen. In plaatst dat je nu Merveil in 2 seconden neerhaalt. Doe je er nu 7 seconden over of zo. Is steeds nog sneller wanneer ik met FP zal neermaaien.Shodan_xl schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:17:
[edit 12-12-19] And Enki's build it is. Nog nooit een self-cast arc build gespeeld. Maar gezien de goed geschreven guide. Ga ik deze proberen.
[ Voor 50% gewijzigd door kevinl op 12-12-2019 09:59 ]
Kan je de link mischien geven naar die build, ik ben er wel benieuwd naar.kevinl schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:18:
[...]
[edit 12-12-19] And Enki's build it is. Nog nooit een self-cast arc build gespeeld. Maar gezien de goed geschreven guide. Ga ik deze proberen.
Anoniem: 289532
Ik ga deze league voor Molten Strike Jugg denk ik, als we dan bosses moeten gaan killen lijkt MS Jugg mij prima, alles lekker facetanken 
Kijk daarna wel of er een leuke speed farm build tussen zit

Kijk daarna wel of er een leuke speed farm build tussen zit
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 289532 op 12-12-2019 10:59 ]
Ik ga denk ik voor een Essence drain - Contagion - Bane build als starter.
Dat speelt zo heerlijk.....ben alleen een beetje bang voor de Boss - buffs.
Hoop dat deze build iig tot T16 te doen is
Dat speelt zo heerlijk.....ben alleen een beetje bang voor de Boss - buffs.
Hoop dat deze build iig tot T16 te doen is
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Een simple google search op enki en arc had je het ook opgeleverd hoorbamboe schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:51:
[...]
Kan je de link mischien geven naar die build, ik ben er wel benieuwd naar.
Enki Arc
@Linqed Je weet dat fortify generfed is? Maar daarentegen ik zal ook een boss killer char erbij nemen. Esoro Lacerate build is goed en allround en op level 88 af.
[ Voor 19% gewijzigd door kevinl op 12-12-2019 11:19 ]
Anoniem: 289532
Ja, maar dat zal niet erg veel verschil maken denk ik.[b]kevinl in "[PC] Path of Exile"@Linqed Je weet dat fortify generfed is? Maar daarentegen ik zal ook een boss killer char erbij nemen. Esoro Lacerate build is goed en allround en op level 88 af.
Nieuwe unique ring o_O : https://www.reddit.com/r/...orphspecific_unique_ring/
Misschien toch vortex build gaan doen? Stond ook op mijn shortlist
Ooh die is wel nice zeg....Shodan_xl schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:27:
Nieuwe unique ring o_O : https://www.reddit.com/r/...orphspecific_unique_ring/
Heb vorige league (voor blight) een Occultist Vortex / Cold snap build gedaan en dat was erg sterk. Nu is de occultist daarna flink generfed dus build wat minder goed maar dit maakt het wel weer interessant. Geloof dat de build nu als Trickster gespeeld wordt.
edit: wacht even, heeft die ring wel effect op Vortex? Is het niet specifiek voor Ice Nova / Shock Nova?
[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV76 op 12-12-2019 12:58 ]