• Tante_Pollewob
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:56
Zelfs als fanatieke speler krijg ik nog altijd een knoop in mijn maag zodra ik de eerste keer Shaper, Sirius of die akelige heks van een Maven hoor... Zeker in het begin kan het dramatisch uit slaan.
Zodra je ze dan eindelijk kan terug pakken is geweldig :D

(Maven is de enige die me nog nooit deathless is gelukt, 3x hoera voor memory games :P )

In Ultimatum vond ik de league met de trailmaster fantastisch, iedere keer als je zijn spelletje deed en won kreeg hij minder en minder vertrouwen, totdat hij al begon te zuchten zodra je vrolijk aan kwam gehuppeld haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-04 17:01
Iemand toevallig al bedacht wat ie gaat spelen?

Ik heb zelf vorige league 2 off-meta builds gespeeld ; Maw of Mischief Elementalist en een Hydrosphere Inquisitor(maximum meme value). Was wel lachen maar zo ontzettend lastig om alle gear precies goed te krijgen en voor flinke upgrades moest mn character vaak 2-3 items tegelijk vervangen. Veel te veel gedoe om komende league weer memes te spelen..

Aan de andere kant ben ik nog steeds niet van plan om meta builds te spelen (seismic, Ea, lightning strike, helix, skeles etc). Ben wel op zoek naar leuke ideeen.

Voor nu ziet het er naar uit dat ik Lighty zn build wheel eventjes leen en ik laat het verder aan mn lot over. Eigenlijk is elke build wel viable voor red maps.

Heb in ieder geval alvast een Bino's kitchen knife viper strike trickster bij elkaar geklikt in PoB. We gaan het zien, ben heel benieuwd.

Ben het verder niet eens met de divine/exalt verandering. De harvest changes liggen me wel.

Atlas tree? Voor mij Harvest -> Shrines -> Bestiary ->Heist -> Expedition -> boss stuff en dan gewoon mappen op tempo. Geen zin in 'trage' mechanics zoals abyss, breach, legion, blight. Wellicht vervang ik de boss stuff voor Harbingers. Merk zelf dat bosses niet mijn ding zijn. Kan ze meestal wel aan als ik een relatief normale build speel maar vind het gewoon niet leuk om alleen maar bosses te farmen voor geld. Het is flink lucratief, dat zal best. Uiteindelijk is met elke mechanic wel iets te verdienen.

Iemand hyped voor de nieuwe beyond dingetjes? Wellicht spec ik daar wat in om tainted currency binnen te harken. Allemaal afhankelijk van de build die ik ga spelen.
Kom maar op met leuke build ideeën, dan voeg ik ze toe aan mn build wheel!

tot nu toe gespeelde builds (ik vergeet er vast een paar)
-frost blades (zerker,assassin, raider)
ice crash inq
ice golem ele
cold bv assassin
fire bv (ik denk Chieftain)
CA/DO occ
CoC Energy blade Inq
Ignite EQ chief
RF (inq, chief)
Maw of Mischief Ele
Hydrosphere inq
General cry Shield crush berserker
EA ballista hiero (str stack met blunderbore en gull, meme build in ritual)
Viper Strike PF
Ice shot deadeye
Ice trap sabo
WoC labrunner (ik denk pf)
Fire Burst (zowel ignite als crit)
Flicker strike
hollow palm infernal blow raider (dexstack)

Van dit lijstje was Maw het sterkst voor bosses, en Viper Strike PF kon 100% deli maps facetanken in 3.13

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
Mijn league starter wordt denk ik een storm brand inq, in het verleden eigenlijk altijd zombie/carrion golem gespeeld. Met name omdat ik blight echt heel gaaf vind.

Laatste league een ice crash raider gespeeld....kon mij niet bekoren, dus we gaan dit eens proberen..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tante_Pollewob
Hoe gaat het bij jullie?

Mijn aurabot ascendant is eindelijk werkend.
Door de unique drop rate verandering is het allemaal een stuk lastiger geworden...
Gisteren was een 10% aura effect Jinx Juju 175 chaos, vorige league was dit nog 5 chaos haha.

Met een goede group setup kunnen we nu toch shaper guardians insta-phasen.
(Spark inquisitor, curse/managuardian combi en aurabot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-05 16:05

Luukwa

o/

Én, wat vinden van Sanctum league? Ik vind de mechanic om te janken, de rest van de wijzigingen opzich prima.
Speel zelf een trickster frostblades en had gisteren gelukt met een enlighten drop waardoor ik m'n build kon kickstarten.

Vind 't jammer dat er weinig meta wijzigingen zijn deze keer en weinig nieuwe skills.

Soundcloud!

Heb deze league nog weinig gespeeld. Sinds ik Lost Ark ben gaan spelen is PoE op een laag pitje komen te staan. Nog een weekje werken en dan lekker 2 weken vrij dus dan ook zeker tijd om de nieuwe league te gaan spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 20:05
Ik zit met inmiddels bij lvl11/12 maps heb mijn atlas inmiddels op 67/115 en pas 1x een labyrinth gehad (die nota bene van Kirac kwam).
Is die mechanic aangepast? ik kan niets vinden.

Verder vind ik de league mechanic echt geen bal aan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Mensen die 3.20 actief spelen?
Mijn RF inquisitor is ondertussen 96 en runt makkelijk tier 16s
Heb nu een tweede char gemaakt, een frozen legion chieftain, hopelijk vannacht de campaign afmaken :)

Zo mijn FL is nu level 85 en beukt aardig hard, survivability is nog wel een issue maar daar word nog aan gewerkt O-)
Ik run nu tier 9-10 maps

P.s. ben hard geleveld door breaches te doen, Tul xoph enzo

[ Voor 34% gewijzigd door Khaelos op 26-12-2022 07:11 . Reden: Toevoeging ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Verkeerde topic

[ Voor 95% gewijzigd door Khaelos op 29-12-2022 20:23 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:29
Begonnen met Ruthless, dat speelt toch wat anders. Niet heel je scherm vol met items maar soms een magic en heel erg soms een rare item. Voorlopig amuseer ik me hier nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 15:12
Jron667 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:11:
Begonnen met Ruthless, dat speelt toch wat anders. Niet heel je scherm vol met items maar soms een magic en heel erg soms een rare item. Voorlopig amuseer ik me hier nog wel mee.
Lijkt me wel interesant, is het nog een beetje te doen?

Is er verder nog een nederlands guild actief?
ik denk dat ik na 6 jaar wel uit de oude gegooit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
bamboe schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:53:
[...]

Lijkt me wel interesant, is het nog een beetje te doen?

Is er verder nog een nederlands guild actief?
ik denk dat ik na 6 jaar wel uit de oude gegooit ben.
Jahoor, ik ben 46 en het speelt iets lastiger soms. Support gems kan je niet kopen dus dat is iets minder maar ja, ik speel een minion build en heb alleen Melee Splash nu en heb niet veel problemen. Nog geen uniek item gevonden maar nu ik iets hoger begin te worden neemt het aantal items wel iets toe.

Het is nu een beetje vendor recipes sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-05 15:27
Jron667 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:16:
[...]

Jahoor, ik ben 46 en het speelt iets lastiger soms. Support gems kan je niet kopen dus dat is iets minder maar ja, ik speel een minion build en heb alleen Melee Splash nu en heb niet veel problemen. Nog geen uniek item gevonden maar nu ik iets hoger begin te worden neemt het aantal items wel iets toe.

Ik speel het al een tijdje niet meer. Maar wat is dat met niet meer kunnen kopen van support gems. Kan je het niet meer traden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
SamSid schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:56:
[...]

Ik speel het al een tijdje niet meer. Maar wat is dat met niet meer kunnen kopen van support gems. Kan je het niet meer traden?
Ruthless is iets waarvoor je kan kiezen:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3320651

Je kan nog wel traden maar ik speel zonder traden (Solo Self Found).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Jron667 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Ruthless is iets waarvoor je kan kiezen:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3320651

Je kan nog wel traden maar ik speel zonder traden (Solo Self Found).
Wow dat is heel hardcore. Maar nee de luxe van veel tijd heb ik niet. Vaak kan ik maar 1 buid maken in een league en dan is het gewoon af en toe aanzetten. Dus mijn builds zijn niet optimized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
SamSid schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:04:
[...]

Wow dat is heel hardcore. Maar nee de luxe van veel tijd heb ik niet. Vaak kan ik maar 1 buid maken in een league en dan is het gewoon af en toe aanzetten. Dus mijn builds zijn niet optimized.
Ha, de mijne ook niet hoor. Ik heb nog nooit Shaper of zoiets gezien zelfs. Ik denk dat ik na deze league gewoon weer normal ga spelen, ben wel een beetje klaar met leagues, ik begrijp meestal de mechanieken niet en als het op een timer zit dan ben ik heel snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Jron667 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:16:
[...]

heb je toevallig een up to date link van een minion build tree, ik probeer dat nu met solo self found, (niet de harde die jij doet) maar de links die ik tegen kom zijn niet de zelfde tree's. En ik ben er erg lang uitgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
bamboe schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:03:
[...]

heb je toevallig een up to date link van een minion build tree, ik probeer dat nu met solo self found, (niet de harde die jij doet) maar de links die ik tegen kom zijn niet de zelfde tree's. En ik ben er erg lang uitgeweest.
Oh, ik heb gewoon zelf iets in elkaar gezet. Ik speel geen builds meer want ik kom toch nooit ver in de endgame (kost me teveel tijd)... ik heb gewoon de minion nodes gevolgd.

https://www.pathofexile.c...Jron&characterName=Lothzi

Ik ben nu bezig om wat meer life, resistances en energy shield te krijgen. Ergens zit nog een overbodige node in, die moet ik er nog uithalen.. had wat aangepast en toen waren opeens de respec punten op.

[ Voor 6% gewijzigd door Jron667 op 18-02-2023 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Jron667 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:36:
[...]

Oh, ik heb gewoon zelf iets in elkaar gezet. Ik speel geen builds meer want ik kom toch nooit ver in de endgame (kost me teveel tijd)... ik heb gewoon de minion nodes gevolgd.

Ik ben nu bezig om wat meer life, resistances en energy shield te krijgen. Ergens zit nog een overbodige node in, die moet ik er nog uithalen.. had wat aangepast en toen waren opeens de respec punten op.
het komt wel grotendeels overeen wat ik nu aan het doen ben, ik heb zelf de rechter begintak verwijderd en heb de linker start route geactiveerd, maar ik speel niet zo moeilijk als jij dus ik kon gemakkelijker die skills weer verwijderen. je komt dan met 3 links op je skill tree uit en kan er dan 7 mindere weghalen die je in het begin wel nodig had.

Hebben jouw minions een health probleem? zelf heb ik daar niet zo veel last van in de league, ben daardoor meer op schade gefocust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
bamboe schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:14:
[...]

het komt wel grotendeels overeen wat ik nu aan het doen ben, ik heb zelf de rechter begintak verwijderd en heb de linker start route geactiveerd, maar ik speel niet zo moeilijk als jij dus ik kon gemakkelijker die skills weer verwijderen. je komt dan met 3 links op je skill tree uit en kan er dan 7 mindere weghalen die je in het begin wel nodig had.

Hebben jouw minions een health probleem? zelf heb ik daar niet zo veel last van in de league, ben daardoor meer op schade gefocust.
Ik zit nu pas in ACT 6 maar nog geen probleem gehad. Soms gaat er een zombie dood maar dan zijn er nog 6 andere zombies, 8 skeletons, 3 absolution mannetjes en twee spectres om dat tekort op te vangen. Ik ga mijn tree nog wel aanpassen maar het maakt nu nog niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik zit nu pas in ACT 6 maar nog geen probleem gehad. Soms gaat er een zombie dood maar dan zijn er nog 6 andere zombies, 8 skeletons, 3 absolution mannetjes en twee spectres om dat tekort op te vangen. Ik ga mijn tree nog wel aanpassen maar het maakt nu nog niet zo veel uit.
het is wel heel leuk om te doen ik ben het ook maar begonnen, maar wat is het basic, ik heb wel een paar gem drops gehad maar niet echt bruikbaar, wither, multiple traps support, searing bond, en vengeance, niet veel om te gebruiken, dus je items hoeven ook geen links te hebben etc...
met veel moeite een wand shield gekocht met extra minion damage, dat is wel fijn.
Gebruik jij een loot filter? (ik heb er nu maar eentje geactiveerd om beter de drops te herkennen)

Wel weet ik niet meer voor welke keuze ik moet gaan voor de gems, ga ik voor desecrate or arcane cloak, ander is convocation vs desecrate...

[ Voor 13% gewijzigd door bamboe op 22-02-2023 16:10 ]

• SamSid
Jron667 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Ha, de mijne ook niet hoor. Ik heb nog nooit Shaper of zoiets gezien zelfs. Ik denk dat ik na deze league gewoon weer normal ga spelen, ben wel een beetje klaar met leagues, ik begrijp meestal de mechanieken niet en als het op een timer zit dan ben ik heel snel klaar.
Ik speel het echt al een paar leagues niet meer. Zijn de Exalts weer de echte waarde? Want dat was echt een misselijke move van de devs. Ik kom wel weer terug wanneer mijn hoop Exalts weer wat waard zijn.

• Jron667
bamboe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:45:
[...]

het is wel heel leuk om te doen ik ben het ook maar begonnen, maar wat is het basic, ik heb wel een paar gem drops gehad maar niet echt bruikbaar, wither, multiple traps support, searing bond, en vengeance, niet veel om te gebruiken, dus je items hoeven ook geen links te hebben etc...
met veel moeite een wand shield gekocht met extra minion damage, dat is wel fijn.
Gebruik jij een loot filter? (ik heb er nu maar eentje geactiveerd om beter de drops te herkennen)

Wel weet ik niet meer voor welke keuze ik moet gaan voor de gems, ga ik voor desecrate or arcane cloak, ander is convocation vs desecrate...
Ik vond twee melee splash support gems, dat zijn de enige. Ik gebruik geen loot filter, zoveel valt er nu ook weer niet. Ik gebruik desecrate, handig voor spectres. Alhoewel mijn spectres nu al een hele tijd niet dood zijn gegaan.

• Jron667
SamSid schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Ik speel het echt al een paar leagues niet meer. Zijn de Exalts weer de echte waarde? Want dat was echt een misselijke move van de devs. Ik kom wel weer terug wanneer mijn hoop Exalts weer wat waard zijn.
Ik zou het niet weten, heb een tijdje niet gespeeld.. blijkbaar iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Weet iemand toevallig het vender recipe voor een life flask voor minions?
als ik een life flask, bone spirit shield, en orb of transmutation probeer te verkopen, krijg ik niet
een nieuwe flask in beeld te zien, is er iets wat ik fout doe?

Life Flask with Grants (x)% Of (local flask) Life Recovery To Minions
1x Life Flask
1x Orb of Transmutation
1x Bone Spirit Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Ik ben nu level 68 en het levellen gaat opeens een stuk langzamer. Nog geen unique gevonden, wel een paar aardige rares. Ik amuseer me nu nog wel, wil nog beginnen met maps en dan zie ik het wel. Heb een grotere SSD en een groot deel van mijn steam library staat er nu op (ik heb niet zo achterlijk veel spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

bamboe schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:25:
Weet iemand toevallig het vender recipe voor een life flask voor minions?
als ik een life flask, bone spirit shield, en orb of transmutation probeer te verkopen, krijg ik niet
een nieuwe flask in beeld te zien, is er iets wat ik fout doe?
Mag geen witte life flask zijn, die moet magic of hoger zijn

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
FiraNove schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:55:
[...]

Mag geen witte life flask zijn, die moet magic of hoger zijn
bedankt voor je tip, maar allemaal paars met magic werkte ook niet bij mij, mischien moeten ze geel zijn, maar daar heb ik niet de mogelijkheid voor door te kort aan resourses. Eigenlijk heb ik hem ook niet meer nodig, ik ben er nu achter dat mijn minions alleen maar dood gingen doordat die ene grote ze op at, ik ben gestopt met hem te gebruiken en al mijn minions blijven nu leven. veel beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Voor de gene die ruthless speeld, wist je dat als je 6 de zelfde mappen verkoopt dat je een tweede andere map krijgt? Ik probeer uit te vogelen hoe ik een bepaalde map kan krijgen maar het is erg verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
bamboe schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:53:
Voor de gene die ruthless speeld, wist je dat als je 6 de zelfde mappen verkoopt dat je een tweede andere map krijgt? Ik probeer uit te vogelen hoe ik een bepaalde map kan krijgen maar het is erg verwarrend.
Volgens mij is het drie dezelfde mappen inleveren en je krijgt er een van een hoger level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Jron667 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:34:
[...]

Volgens mij is het drie dezelfde mappen inleveren en je krijgt er een van een hoger level.
Ja dat klopt bij 3 de zelfde mappen, als je er 6 doet krijg je twee verschillende hogere level maps.
dat kan handig zijn als je in het begin een map wil in ruilen voor een bepaalde map.

Ik wou een voorbeeld geven wat forking river doet bij 3 en 6 verkoop, maar als ik het een 2e keer doe krijg ik twee compleet andere mappen in beeld als 10 minuten geleden, er zijn dus nog meer variabelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben ook begonnen met ruthless with gold en vind het eigenlijk best grappig. Gaat wel veel langzamer dan normaal uiteraard. Level 50 aangetikt en speel nog steeds met een skill zonder support. Gems droppen gewoon bijna niet en als ze droppen is t vaak de verkeerde. Het plezier zit hem vooral in het vinden van iets wat een verbetering is. Zo blij met 25% ms boots met verder crap stats. Ook nu pas de eerste alt orb en alch orb gevonden. Normaal is dat op de grote hoop maar nu zit ik te bedenken waar ik t beste mijn alch voor kan gebruiken. Boss fights duren ook echt lang maar nu moet je dus echt goed kiten en dodgen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
JohnnyV76 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:44:
Ben ook begonnen met ruthless with gold en vind het eigenlijk best grappig. Gaat wel veel langzamer dan normaal uiteraard. Level 50 aangetikt en speel nog steeds met een skill zonder support. Gems droppen gewoon bijna niet en als ze droppen is t vaak de verkeerde. Het plezier zit hem vooral in het vinden van iets wat een verbetering is. Zo blij met 25% ms boots met verder crap stats. Ook nu pas de eerste alt orb en alch orb gevonden. Normaal is dat op de grote hoop maar nu zit ik te bedenken waar ik t beste mijn alch voor kan gebruiken. Boss fights duren ook echt lang maar nu moet je dus echt goed kiten en dodgen.
Als je wat hoger komt ga je ze wel tegen komen de skill gems. Ik weet niet wat de gold versie precies in houd maar in de gewone ruthless kom ik ze wel tegen, helaas vaak de verkeerde.
Soms in act 10 de laatste 3 zones farmen levert ze ook vaak op, (bonecript, en die twee andere met het water die elkaar opvolgen).
Voor mappen je kan 6 dezelfde mappen ruilen voor twee andere van een level hoger, verkoop je ze niet en probeer je het opnieuw dan krijg je weer twee andere mappen van een level hoger aangeboden, en niet de zelfde die je de eerste keer kreeg aangeboden, als je dat meerdere malen doet kan kan je in de variatie de mappen vinden die je nodig hebt.
Veel plezier met ruthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

We zitten er weer klaar voor! Nieuwe leaguestart :) toch ineens wel zin in omdat D4 beta mij gekieteld heeft voor ARPG.

Uiteraard gewoon weer hardcore zoals altijd en denk dat ik dit keer weer eens een melee build ga spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ricmaniac schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 21:37:
We zitten er weer klaar voor! Nieuwe leaguestart :) toch ineens wel zin in omdat D4 beta mij gekieteld heeft voor ARPG.

Uiteraard gewoon weer hardcore zoals altijd en denk dat ik dit keer weer eens een melee build ga spelen.
D4 heeft mij ook weer heel erg richting ARPG getrokken. D3 Seizoen ook gespeeld en was weer erg leuk! Miste wel de controller in D3, dat speelde in D4 gewoon erg lekker weg.

Nog 20 minuutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha dit gaat perfect. al 2 characters verloren XD 1 bij tidal coast en vervolgens heeft hillock mij gekilled XD heb het idee dat het moeilijker is zo early game. dit is me jaren niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Door het paas weekend heel erg weinig tijd gehad maar inmiddels bij act 3 geraakt. Begin het alweer een beetje beu te worden though :P PoE heeft zijn tijd voor mij gehad denk ik. Mogelijk dat ik met PoE 2 weer terug kom maar ik haal er niet meer zo veel plezier uit zoals een paar jaar terug.

Misschien komt het doordat ik zo graag wil dat D4 uit komt dat weet ik niet maargoed. Ga denk ik niet echt meer door met deze character nu.

Misschien dat ik nu na het weekend weer wat meer tijd te besteden hebt dat het wel gaat gebeuren en ik meer gemotiveerd word :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 289532

Tijdens levellen beetje Heist gedaan, net de 10 acts doorgespeeld met 115 chaos en 1 ex op lvl 70 als Toxic Rain Pathfinder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:30
Game crashed zonder error code en niets in de log files ook.

Even opzoek werk gedaan, maar zie niet echt een fix ervoor. Meeste hebben dit met een Ryzen, game nog altijd met een Intel i7 7700k 16 gig ram en 1070 gtx.

Alles is up to date, dus zou niet meteen weten wat het probleem is.
Hopelijk is het niet heel de league zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

KBE91 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:55:
Game crashed zonder error code en niets in de log files ook.

Even opzoek werk gedaan, maar zie niet echt een fix ervoor. Meeste hebben dit met een Ryzen, game nog altijd met een Intel i7 7700k 16 gig ram en 1070 gtx.

Alles is up to date, dus zou niet meteen weten wat het probleem is.
Hopelijk is het niet heel de league zo.
crasht die random of altijd al bij opstarten bij wijze van spreken ?

Zou kunnen proberen om ipv DX12, DX11 of Vulkan te gebruiken vanuit de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:40:
[...]

crasht die random of altijd al bij opstarten bij wijze van spreken ?

Zou kunnen proberen om ipv DX12, DX11 of Vulkan te gebruiken vanuit de settings.
Gewoon random, ik ga dat eens proberen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het gaat opzich wel lekker. paar keer doodgegaan vrij early game. Nu redelijk ver. Ben bezig in act9 en level 68 op dit moment

Mijn eerste 6link zojuist gevonden en gelijk mooi gebruik van kunnen maken.
Damage voor packs is echt dikke dikke prima. Bosses duren wel wat langer in deze Boneshatter build nu nog in ieder geval. Ben wel voor mijn gevoel erg tanky dus dat compenseert mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:49:
Het gaat opzich wel lekker. paar keer doodgegaan vrij early game. Nu redelijk ver. Ben bezig in act9 en level 68 op dit moment

Mijn eerste 6link zojuist gevonden en gelijk mooi gebruik van kunnen maken.
Damage voor packs is echt dikke dikke prima. Bosses duren wel wat langer in deze Boneshatter build nu nog in ieder geval. Ben wel voor mijn gevoel erg tanky dus dat compenseert mooi.
Ik ben net klaar met act10 en dus preps aan het doen om te gaan mappen, dit keer bij ik een cold dot elementist gerold. Helaas nog geen 6L gevonden maar mag wel een hele flinke upgrade krijgen moet nu eerst naar de 75% res gaan om verder te kunnen.

Dus dat zijn mijn doelen nu eerst 75% dan flasks dan verder weer :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Ik zit nog in Act 4, heb een te lange pauze van deze game genomen. Veel te veel mijn weg nog zoeken, en dat alt tabben voor die build te volgen. Moet toch eens zien voor een 2de monitor of op een tablet die build volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ct 10 kitava neer en 3e ascendancy gedaan 🙂 .. nu klein beetje resistance proberen te fixen want ik ben niet resistance capped en dan gaan we mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Resistance was snel gelukt though :) Had nog geen enchant op mijn chestpiece die ik vlak voor kitava had gevonden.

Dus 13-16 Fire & Lightning resis er op gedaan en toen had ik genoeg.

Ik heb alleen het probleem dat mapping mij altijd minder trekt dan het leveling gedeelte XD
Meestal stop ik random met het spel als ik met mapping bezig ben. Dat gevoel krijg ik nu alweer terwijl ik eigenlijk de intentie had om zo ver mogelijk te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 289532

Bij Gwennen een Hyrri's Ire gegambled :) Toen bij Rog deze quiver gecraft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL_UaJEY_55sinWBhprqt2hFkCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L1MvMV5otysdCiJGMjDfIi8Q.jpg?f=user_large

Dus, maar overgestapt naar Lightning Arrow :) Deze boog op de kop getikt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLkYh-iN81ywYc8NPkMqLlOCg5Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ca3O87TEOIYBnPWol4CgpYc0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 289532 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:28:
Bij Gwennen een Hyrri's Ire gegambled :) Toen bij Rog deze quiver gecraft:
[Afbeelding]

Dus, maar overgestapt naar Lightning Arrow :) Deze boog op de kop getikt:
[Afbeelding]
Ik moet bekennen dat vind ik nog het meest lastige, wanneer is gear nu een upgrade en waarop moet ik nu focussen na het behalen van mijn res cap en de eerste reeks van T1/T2 maps helemaal gefinished te hebben. Ik merk gewoon dat T4/5 erg "voorzichtig" gespeeld moet worden dus dat is echt het randje van mijn huidige gear level.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Even een kickje maar ik wilde toch even mijn waardering uitspreken voor PoE en de bak content die het biedt _/-\o_ Ben sinds een paar leagues weer erin gedoken nadat D4 best wel een teleurstelling blijkt te zijn en wat een plezier heb ik op het moment zeg _/-\o_ Als de D4 patch notes tegenvallen morgen bestaat er zelfs een kans dat ik season 1 daar ga skippen om lekker verder te kunnen gaan met PoE.

Ben voor het eerst SSF gaan doen met Pohx z'n RF build en ik blaas overal doorheen _/-\o_ Op level 40 dropte er een 5 link chest dus dat is natuurlijk helemaal perfect als je SSF doet.

Vind de crucible league mechanic wel wat magertjes maar gelukkig is meer dan voldoende andere content om te doen.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:25:
Even een kickje maar ik wilde toch even mijn waardering uitspreken voor PoE en de bak content die het biedt _/-\o_ Ben sinds een paar leagues weer erin gedoken nadat D4 best wel een teleurstelling blijkt te zijn en wat een plezier heb ik op het moment zeg _/-\o_ Als de D4 patch notes tegenvallen morgen bestaat er zelfs een kans dat ik season 1 daar ga skippen om lekker verder te kunnen gaan met PoE.
Erg leuk om te zien dat kennelijk heel veel D4 spelers nu (weer) aan PoE beginnen. D4 leek een grote bedreiging voor PoE maar het lijkt er nu op dat er veel D4 spelers hun heil vinden in PoE. Ben zelf al een tijdje klaar met de (crucible) league dus ik wacht wel weer op de nieuwe league maar vind D4 ook nog wel leuk. Nadat ik level100 was op een sorc niet echt incentive meer om te spelen maar met Season1 ga ik wel weer een andere class spelen. Zodra de nieuwe league er is ga ik weer verder in PoE. Het lijkt er nu ook op dat PoE 2 niet heel lang meer op zich laat wachten. Zou me ook niks verbazen dat ze daarmee hebben gewacht tot na de release van D4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 13:13
De afgelopen paar leagues heb ik PoE niet zo heel intensief gespeeld, ik kon wel merken dat ze meer resources in PoE2 staken dan in de leagues. Dat is hun goed recht natuurlijk maar het heeft wel voor wat 'droogte' gezorgd aan mijn kant. Inmiddels heb ik met de huidige content en skills etc. wel lang genoeg gespeeld.

Daardoor gaf D4 wat verfrissing maar tegelijkertijd doet het me weer uitkijken naar de ExileCon en patch 3.22. Ik hoop dat het, ondanks de drukte ivm PoE2 development, iet wat meer vet om t lijf heeft zodat het voor een mooie afwisseling gaat zorgen. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan laten zien.

Uiteindelijk hoop ik stiekem dat de release schemas van D4 en PoE elkaar een beetje opvolgen zodat ik de ene een paar weken kan spelen en dan de andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vannacht om 0:00 start Exilecon in Nieuw-Zeeland (vandaar de tijd :P ). Bekende streamers zoals Zizaran, Kripparian zijn aanwezig voor meet & greets en om PoE2 te doen. Gaat dus veel informatie over PoE2 bekend gemaakt worden!

Ook zijn er Twitch drops, meer info hier: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3405971
Als je vannacht tussen 0:00 en 1:30 1 uur kijkt kan je toffe wings scoren.

Ik ben benieuwd! Na het debacle wat Diablo 4 heet kan het alleen maar goed nieuws betekenen wat er allemaal aangekondigd gaat worden _/-\o_

Twitch kanaal: https://www.twitch.tv/pathofexile

Planning:
Day 1: July 29
  • 9:30 am - 10:00 am: Pre-show Discussion
  • 10:00 am - 11:30 am: POE 2, POE Mobile, 3.22 Keynote Livestream
  • 11:30 pm - 12:00 pm: Post-show Discussion
  • 12:00 pm - 12:30 pm: Path of Exile 2 Interview
  • 12:30 pm - 1:00 pm: Path of Exile 2 Gameplay Showcase (Zizaran)
  • 1:00 pm - 2:00 pm: Developer Panel: Character Skills
  • 2:00 pm - 2:30 pm: Path of Exile 2 Gameplay Showcase (Mathil)
  • 2:30 pm - 3:00 pm: Interview and Mobile Gameplay Showcase (Subtractem & Trev)
  • 3:00 pm - 3:30 pm: Narrative Interview
  • 3:30 pm - 4:00 pm: Path of Exile 2 Gameplay Showcase (Preachgaming)
  • 4:00 pm - 5:00 pm: Developer Panel: Wacky Path of Exile 1 Mechanics Q&A
Day 2: July 30
  • 6:30 am - 7:30 am: Rendering Path of Exile 2 (recording)
  • 7:30 am - 8:30 am: The Bosses and Monsters of PoE 2 (recording)
  • 8:30 am - 9:30 am: Item Design and Mechanics (recording)
  • 9:30 am - 10:00 am: Streamer Roundtable: Sunday Kick-off
  • 10:00 am - 11:00 am: Developer Panel: Path of Exile 2 Q&A
  • 11:00 am - 12:00 pm: Path of Exile 2 Gameplay Showcase (Kripparrian)
  • 12:00 pm - 1:00 pm: Sound Design and Music of Path of Exile 2
  • 1:00 pm - 1:30 pm: Path of Exile 2 Animation Interview
  • 1:30 pm - 2:00 pm: Path of Exile 2 Gameplay Showcase and Chat (Steelmage)
  • 2:00 pm - 3:00 pm: Action RPG Roundtable (David Brevik, Max Schaefer, Erich Schaefer, Travis Baldree, Chris Wilson, Erik Olofsson)
  • 3:00 pm - 3:30 pm: Streamer Roundtable: Sunday Wrap-up
  • 3:30 pm - 5:00 pm: Race Finals (imexile, TyTykiller, Havoc, "gawrgura")

[ Voor 82% gewijzigd door London op 28-07-2023 09:32 ]

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sowieso gaat PoE2 goed nieuws zijn maar om D4 nou continue een debacle te noemen vind ik overdreven :P Ontzettend veel spelers die dagelijks gewoon D4 spelen haha en er nog heel veel plezier mee hebben. PoE heeft natuurlijk al 10 jaar aan released content nu :P

Ik ben ook erg benieuwd naar PoE 2 maar het moet wel meer zijn dan alleen de Atlas.
Mijn gevoel erbij slaat eigenlijk helemaal nergens op gezien ik Greater rifts in D3 grinden wel leuk vond maar de Atlas in PoE laat mij juist altijd stoppen .. Weet niet waardoor dat komt maar ik speel eigenlijk altijd tot de map. en eenmaal daar aangekomen stop ik na 20-30 maps. Uiteraard met de spanning van hardcore gewoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:11:
Sowieso gaat PoE2 goed nieuws zijn maar om D4 nou continue een debacle te noemen vind ik overdreven :P Ontzettend veel spelers die dagelijks gewoon D4 spelen haha en er nog heel veel plezier mee hebben. PoE heeft natuurlijk al 10 jaar aan released content nu :P

Ik ben ook erg benieuwd naar PoE 2 maar het moet wel meer zijn dan alleen de Atlas.
Mijn gevoel erbij slaat eigenlijk helemaal nergens op gezien ik Greater rifts in D3 grinden wel leuk vond maar de Atlas in PoE laat mij juist altijd stoppen .. Weet niet waardoor dat komt maar ik speel eigenlijk altijd tot de map. en eenmaal daar aangekomen stop ik na 20-30 maps. Uiteraard met de spanning van hardcore gewoon..
offtopic:
Dat mag, mijn mening is zoals gezegd dat Diablo 4 een debacle is en niet meer dan een beta versie van een onafgemaakte game. Maar to each their own uiteraard, niets mis mee als mensen er toch plezier aan beleven! Wie weet zal ik er ook weer plezier aan beleven als Blizzard eens gaat doen wat de spelers willen in plaats van zij zelf. Vergeet niet dat Blizzard kan putten uit bijna 30 (!!!) jaar Diablo ervaring.

Het hele mapping systeem is sinds de komst van de Atlas passive tree een stuk attractiever geworden moet ik zeggen. Je kan nu echt mix en matchen om zo alleen de content voorgeschoteld te krijgen waar je behoefte aan hebt. Bepaalde leagues vond ik ook weinig aan, maar die content kan je dus gewoon uitzetten in feite via die passive tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

London schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:24:
[...]

offtopic:
Dat mag, mijn mening is zoals gezegd dat Diablo 4 een debacle is en niet meer dan een beta versie van een onafgemaakte game. Maar to each their own uiteraard, niets mis mee als mensen er toch plezier aan beleven! Wie weet zal ik er ook weer plezier aan beleven als Blizzard eens gaat doen wat de spelers willen in plaats van zij zelf. Vergeet niet dat Blizzard kan putten uit bijna 30 (!!!) jaar Diablo ervaring.

Het hele mapping systeem is sinds de komst van de Atlas passive tree een stuk attractiever geworden moet ik zeggen. Je kan nu echt mix en matchen om zo alleen de content voorgeschoteld te krijgen waar je behoefte aan hebt. Bepaalde leagues vond ik ook weinig aan, maar die content kan je dus gewoon uitzetten in feite via die passive tree.
Ja had dat al gezien inderdaad.. had deze league ook gewoon nog gespeeld maar zodra ik kitava act 10 dood had was ik er eigenlijk al klaar mee :P paar mapjes gedaan en toen weer gestopt.

Misschien dat het anders zou zijn wanneer je de story zou kunnen skippen en direct maps zou kunnen doen ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 28-07-2023 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:39:
[...]

Ja had dat al gezien inderdaad.. had deze league ook gewoon nog gespeeld maar zodra ik kitava act 10 dood had was ik er eigenlijk al klaar mee :P paar mapjes gedaan en toen weer gestopt.

Misschien dat het anders zou zijn wanneer je de story zou kunnen skippen en direct maps zou kunnen doen ofzo.
Zonde haha, de echte game begint eigenlijk pas na de campaign :P Een beetje net als in D3. Ik heb ook nog maar iets van 20% van de game ontdekt hoor. Ben nooit super ver gekomen. Maar komende league wil ik wel wat serieuzer gaan spelen.

Deze league ook voor het eerst SSF gedaan, dat was ook wel vermakelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door London op 28-07-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
Met al het nieuws rondom poe2 wordt het tijd dat ik toch maar weer eens wat actiever poe ga volgen. De laatste leagues waren erg middelmatig voor mijn gevoel waardoor ik er snel klaar mee was.

Wellicht kom het probleem van Ricmaniac voort uit dat de campaign van poe een hele lange sleur is die (vind ik) niets toevoegd. Iedere keer als er een league komt moet ik mijzelf ertoe dwingen om de campaign te voltooien en niet te stoppen voor je een beetje opweg bent met de atlas.

Itt tot D3 waar het levelen welliswaar ook saai is en niets toevoegd je wel sneller klaar bent en door kunt met de leuke content. In poe duurt het mij allemaal veel te lang. Om die reden speel ik ook nooit meer dan 1 character per league.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Neles7 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:47:
Met al het nieuws rondom poe2 wordt het tijd dat ik toch maar weer eens wat actiever poe ga volgen. De laatste leagues waren erg middelmatig voor mijn gevoel waardoor ik er snel klaar mee was.

Wellicht kom het probleem van Ricmaniac voort uit dat de campaign van poe een hele lange sleur is die (vind ik) niets toevoegd. Iedere keer als er een league komt moet ik mijzelf ertoe dwingen om de campaign te voltooien en niet te stoppen voor je een beetje opweg bent met de atlas.

Itt tot D3 waar het levelen welliswaar ook saai is en niets toevoegd je wel sneller klaar bent en door kunt met de leuke content. In poe duurt het mij allemaal veel te lang. Om die reden speel ik ook nooit meer dan 1 character per league.
Ja ik denk dat dit een groot deel is wat daar aan bijdraagd. Ik speel ook altijd hardcore dus elke keer op act 6 en na act 10 eerst weer 2 uur bezig om je resistance te fixen is ook zo irritant voordat je echt weer wat kan pushen. dat voelt echt als gatekeeping. is niet meer nodig imo. Een skip campaign optie zou ik heel fijn vinden in PoE maarja dat zal nooit gebeuren denk ik. althans niet in huidige PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:49:
[...]

Een skip campaign optie zou ik heel fijn vinden in PoE maarja dat zal nooit gebeuren denk ik. althans niet in huidige PoE
De wens voor skip de campaign / alternatief levelen is zo oud als de endless ledge races. En GGG heeft altijd keihard vast gehouden aan hun standpunt, dus de vraag of het ooit (ook in poe2) zal veranderen betwjfel ik ten zeerste. Al zou ik er persoonlijk ook een groot voorstander van zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:28
Ik vind campaign levelen niet echt een probleem. Ik zie het als een race tegen mezelf om te proberen nog sneller er doorheen te komen dan de vorige keer. Maar als GGG ooit van zijn standpunt afwijkt en alternatief levelen gaat doen, dan vind ik dat ook dikke prima. Ik ben bij elke nieuwe league toch wel weer van de partij. Al sinds patch 2.0.

Nu nog even een manier vinden om de tijd te versnellen zodat ik de presentatie van vannacht kan gaan kijken. Ik ben zo benieuwd waar ze mee op de proppen gaan komen. Meestal trekt GGG nog wel een paar konijnen uit de hoge hoed die niemand aan zag komen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

cfern schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:21:
Ik vind campaign levelen niet echt een probleem. Ik zie het als een race tegen mezelf om te proberen nog sneller er doorheen te komen dan de vorige keer. Maar als GGG ooit van zijn standpunt afwijkt en alternatief levelen gaat doen, dan vind ik dat ook dikke prima. Ik ben bij elke nieuwe league toch wel weer van de partij. Al sinds patch 2.0.

Nu nog even een manier vinden om de tijd te versnellen zodat ik de presentatie van vannacht kan gaan kijken. Ik ben zo benieuwd waar ze mee op de proppen gaan komen. Meestal trekt GGG nog wel een paar konijnen uit de hoge hoed die niemand aan zag komen.
Ze hebben het nieuws rond PoE2 in ieder geval mooi stil weten te houden. Zo goed als geen leaks, best knap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cfern
London schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:25:
[...]

Ze hebben het nieuws rond PoE2 in ieder geval mooi stil weten te houden. Zo goed als geen leaks, best knap.
Als ik alfatester zou zijn, dan hield ik mijn bek wel. Ik wil dit spel graag nog wel even kunnen blijven spelen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 16:33

Ik speel altijd maar 1 character pel league, zeg maar een league starter build. Maar als ik kijk hoe snel ik door de campaign heen ga en de rest van het spel mij kost dan is de campaign maar peanuts. Uiteindelijk ben ik toch weken bezig om mijn gear bij elkaar te farmen en level 95+ te worden, dan maakt de eerste twee dagen de campaign doen niet echt een straf of zo. En als ik een tweede character zal maken zie ik mij niet sneller door de tweede deel van de game gaan, misschien dat ik met al wat currency sneller mijn character kan gearen maar de campaign gaat ook sneller als je al goede leveling gear achter de hand houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

PjotrX schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:35:
[...]

Ik speel altijd maar 1 character pel league, zeg maar een league starter build. Maar als ik kijk hoe snel ik door de campaign heen ga en de rest van het spel mij kost dan is de campaign maar peanuts. Uiteindelijk ben ik toch weken bezig om mijn gear bij elkaar te farmen en level 95+ te worden, dan maakt de eerste twee dagen de campaign doen niet echt een straf of zo. En als ik een tweede character zal maken zie ik mij niet sneller door de tweede deel van de game gaan, misschien dat ik met al wat currency sneller mijn character kan gearen maar de campaign gaat ook sneller als je al goede leveling gear achter de hand houdt.
Ja mooi is dat laatste. Als je een Goldrim, Tabula Rasa etc hebt dan is het voor mij nooit een straf om een 2e char door de campaign heen te rossen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Gelukkig is de campaign van PoE zo kort dat je 'm in de eerste avond van een nieuwe league kunt spelen. Je hoeft niet eens te letten op de gear die je oppakt, zeker niet met een goeie league starter build.

Wij deden dat altijd als guild, samen in een party, twee mensen rushen vooruit voor waypoints, een iemand gaat naar de boss. Dan is het zo gepiept. Maar ook solo is het zo gedaan en dan heb je meteen een beetje gear en currency om maps te gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

London schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:47:
[...]

Ja mooi is dat laatste. Als je een Goldrim, Tabula Rasa etc hebt dan is het voor mij nooit een straf om een 2e char door de campaign heen te rossen :D
Die kosten na het eerste weekend ook al zo weinig en zijn er zo veel te krijgen op poe.trade of de officiële trade site dat je terwijl je aan het kijken bent voor een build voor je 2e character wat gear kan oppikken.

Ik ga tegenwoordig ook altijd voor movement speed boots, die willen de eerste week nog wel eens ~50c zijn maar ook dat red ik vaak wel nadat mijn eerste character in maps zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:11:

Mijn gevoel erbij slaat eigenlijk helemaal nergens op gezien ik Greater rifts in D3 grinden wel leuk vond maar de Atlas in PoE laat mij juist altijd stoppen .. Weet niet waardoor dat komt maar ik speel eigenlijk altijd tot de map. en eenmaal daar aangekomen stop ik na 20-30 maps.
Hah wat grappig ik heb echt precies t tegenovergestelde :)
Grifts in D3 was ik echt zo snel op uitgekeken. Telkens hetzelfde maar dan iets moeilijker waar je dan hoopt een iets betere versie van je gear item te vinden zodat je weer een wat hogere Grift kan doen etc etc.

Ik vind het juist erg leuk om de hele Atlas te vullen en alle maps en requirements (T11+ corrupted runnen etc.) te voltooien. Het is ook slim gedaan hoe je de tier van de maps kunt verhogen. Eigenlijk wil je alleen maar T16 maps runnen voor de best mogelijke drops en na elke upgrade wordt er weer een zwikkie maps T16 waardoor je weer andere maps gaat runnen net zolang tot je hele atlas T16 is.... mits je sterk genoeg bent om de juiste bosses te killen voor de upgrades :)
cfern schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:21:
Ik vind campaign levelen niet echt een probleem. Ik zie het als een race tegen mezelf om te proberen nog sneller er doorheen te komen dan de vorige keer.
Ik doe het ook al jaren en vind het ook niet zo vervelend. Juist de progressie die je merkt als je skill gems levellen en je meer support gems kunt linken aan je main damage skills etc. is wel prima. Zo kom je vanzelf in je build en wen je alvast een beetje aan de nieuwe league mechanics. Wat anderen ook al zeggen... de campaign is maar een klein deel van het spel eigenlijk dus heel veel tijd verlies je er niet en t is weer even een inkomertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Het leuke van Path of Exile is dat de progressie van de atlas en dus moeilijkere maps bepaalde drops unlocked, nieuwe bases, bepaalde uniques en bosses/maps met bosses. Er is een reden om een T16 te doen behalve dat je meer exp krijgt of meer currency. Daarnaast maakt het ook nog eens uit welke map je doet voor een aantal speciale item bases. Dat zorgt er voor dat je meer doelen hebt dan enkel level 100 te halen. Ook tijdens het levelen als je build 'online' komt is echt een fijn gevoel.

Het levelen is Path of Exile is inderdaad telkens weer door de campaign heen banjeren maar als er een goede league mechanic is dan kan je in iedergeval meteen al aan de slag. Vanaf de eerste zone en elke daarna krijg je het te spelen. Dat maakt het toch weer verfrissend. De afgelopen paar leagues was dat niet altijd zo'n groot success (crucible bijvoorbeeld) waar de helft van de tijd je liever langs de mechanic loopt, dat is jammer. Maar doorgaans is de league mechanic zo diepgaand dat er genoeg te ontdekken is. En dan hebben we het nog niet eens over leveling uniques en leveling gear, wat mis ik dat als ik diablo speel.. Uniques hoeven niet permanent een slot in te nemen, die mogen best voor de eerste zoveel levels relevant zijn en dan vervangen worden, dat maakt het spelen gewoon interessanter. Met PoE heb ik vaak genoeg gehad dat ik een item vind en daardoor een nieuwe character creeer en weer begin met levelen. In Diablo 4 komt dat nagenoeg niet voor en dat is jammer.

Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gepresenteerd gaat worden, ik ga niet de hele nacht wakker blijven maar ik ga zeker de eerste anderhalf uur kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

stickfiguur schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:26:
Het leuke van Path of Exile is dat de progressie van de atlas en dus moeilijkere maps bepaalde drops unlocked, nieuwe bases, bepaalde uniques en bosses/maps met bosses. Er is een reden om een T16 te doen behalve dat je meer exp krijgt of meer currency. Daarnaast maakt het ook nog eens uit welke map je doet voor een aantal speciale item bases. Dat zorgt er voor dat je meer doelen hebt dan enkel level 100 te halen. Ook tijdens het levelen als je build 'online' komt is echt een fijn gevoel.

Het levelen is Path of Exile is inderdaad telkens weer door de campaign heen banjeren maar als er een goede league mechanic is dan kan je in iedergeval meteen al aan de slag. Vanaf de eerste zone en elke daarna krijg je het te spelen. Dat maakt het toch weer verfrissend. De afgelopen paar leagues was dat niet altijd zo'n groot success (crucible bijvoorbeeld) waar de helft van de tijd je liever langs de mechanic loopt, dat is jammer. Maar doorgaans is de league mechanic zo diepgaand dat er genoeg te ontdekken is. En dan hebben we het nog niet eens over leveling uniques en leveling gear, wat mis ik dat als ik diablo speel.. Uniques hoeven niet permanent een slot in te nemen, die mogen best voor de eerste zoveel levels relevant zijn en dan vervangen worden, dat maakt het spelen gewoon interessanter. Met PoE heb ik vaak genoeg gehad dat ik een item vind en daardoor een nieuwe character creeer en weer begin met levelen. In Diablo 4 komt dat nagenoeg niet voor en dat is jammer.

Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gepresenteerd gaat worden, ik ga niet de hele nacht wakker blijven maar ik ga zeker de eerste anderhalf uur kijken.
Nice man, ik ga ook zeker de stream even meepakken. Normaal wijk ik niet af van m'n slaapritme voor games maar voor PoE maak ik een uitzondering (wil die wings wel ff scoren 8) ).

Crucible was vrij teleurstellend inderdaad, maar 3.22 moet wel een killer league worden dan. Ben ook heel benieuwd wat voor goodies er tentoongesteld gaan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Oon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:53:
[...]

Gelukkig is de campaign van PoE zo kort dat je 'm in de eerste avond van een nieuwe league kunt spelen. Je hoeft niet eens te letten op de gear die je oppakt, zeker niet met een goeie league starter build.

Wij deden dat altijd als guild, samen in een party, twee mensen rushen vooruit voor waypoints, een iemand gaat naar de boss. Dan is het zo gepiept. Maar ook solo is het zo gedaan en dan heb je meteen een beetje gear en currency om maps te gaan doen.
Het mij nog nooit gelukt om de campaign op vrijdag te clearen, wordt altijd zaterdag of soms zelf zondag. Persoonlijk speel ik ook geen leaguestarter builds, maar ga ik meteen voor mijn gewenste endgame build. 100 exalts (Of divines de laatste tijd) is prima te doen. Dit heeft wederom te maken met hoe erg ik persoonlijk de campaign verafschuw, en ik zie dat nooit veranderen.

Voor mij is het enige leuke aan poe de endgame. Atlas/Bosses/Delve. En op de uber uber bosses na heb ik alle content daarvan meermaals met veel plezier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Neles7 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:31:
[...]

Het mij nog nooit gelukt om de campaign op vrijdag te clearen, wordt altijd zaterdag of soms zelf zondag. Persoonlijk speel ik ook geen leaguestarter builds, maar ga ik meteen voor mijn gewenste endgame build. 100 exalts (Of divines de laatste tijd) is prima te doen. Dit heeft wederom te maken met hoe erg ik persoonlijk de campaign verafschuw, en ik zie dat nooit veranderen.

Voor mij is het enige leuke aan poe de endgame. Atlas/Bosses/Delve. En op de uber uber bosses na heb ik alle content daarvan meermaals met veel plezier gedaan.
Ik heb nog nooit in één keer een efficiënte endgame build kunnen starten. Currency is het probleem niet, ik weet gewoon écht niet aan het begin van een league welke nieuwe meta gaat ontstaan, dat duurt altijd een paar uur tot een paar dagen. Die tijd besteed ik dan met wat oudere builds uitproberen die allemaal redelijk wat overlap hebben en dus geen grote respecs nodig hebben, en dan maak ik daarna op dag 3-4 mijn eerste echte character.

De campaign heb ik inmiddels na iets meer dan 11 jaar ook wel gezien, maar daar vlieg ik zo snel doorheen dat het mij in ieder geval niet meer stoort. Eerste character wel altijd even wat side quests doen voor flasks, maar zo gauw ik 3 quicksilver flasks en movement speed boosts heb dan is het einde in zicht.
Ik kill dan alleen wat nodig is om m'n flasks gevuld te houden en dan hier en daar een uurtje grinden (dried lake en blood aqueduct) terwijl ik op YT en Twitch kijk wat anderen aan het doen zijn.

Uiteindelijk start ik dan liever een nieuwe character (als ik alle gear voor een nieuwe start al heb en er dus nóg sneller doorheen ga) dan dat ik helemaal ga respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JohnnyV76 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:12:
[...]

Hah wat grappig ik heb echt precies t tegenovergestelde :)
Ik snap het hoor :P meeste van mijn vrienden waarmee ik samen speel zeggen het ook allemaal maarja ik heb het persoonlijk gewoon anders haha. Ik ben anders geaard denk ik XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 12:51
Campaign speelt op zich wel vlot vind ik. En als ze dit deel optioneel zouden maken, wat denk je dan dat mensen gaan doen om tot bvb level 75 te geraken? Waarschijnlijk één bepaalde activiteit grinden, wat misschien wel efficiënter is maar ook enorm repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben de Excilecon aan het kijken. Krijg dan toch een beetje zin om te spelen haha
Jezus closed beta PoE2 pas over 1 jaar hahah

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2023 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wings en portal hier ook binnen >:)

Heb 1 uur gekeken en ben daarna gaan slapen. PoE 1 en 2 worden dus toch 2 verschillende games. Had het enigszins verwacht ook wel en denk dat het een goeie zet is omdat uit de beelden ook wel duidelijk werd dat er grote verschillen zitten tussen beide games en speelstijlen. Uiteraard direct weer veel negative Nancy's op de socials maar voor een game die nog zeker ruim een jaar in development zal zijn denk ik dat het goed is om terughoudend te zijn met kritieken.

Wat ze lieten zien zag er wat mij betreft zéér goed uit en het feit dat een developer de tijd neemt om een game goed af te maken kan ik alleen maar respecteren (Blizzard, kijk je even mee?).

edit: Oh en nieuwe league ziet er _/-\o_ uit. En zo te zien gaat Chieftain RF een ding worden, daar ga ik ook lekker op.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 29-07-2023 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Het ziet er super gaaf uit, het enige jammere is dat we denk ik nog anderhalf jaar moeten wachten op een release. De gameplay ziet er best een stuk meer 'methodical' uit, iig met de undergeared characters die ze gebruiken voor de showcase. Het leuke aan de nieuwe manier van skill gems sockets is dat je nu veel meer skills kan gebruiken en dus ook een aantal skills kan pakken die wat meer situational zullen zijn.

De nieuwe league ziet er in ieder geval uit alsof er meer diepgang is en reden om er mee te interacten dan crucible league dus wat dat betreft kijk ik er naar uit. Een hoop support gems wat ongetwijfeld weer wat nieuwe builds zal opleveren. Nog drie weekjes wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-04 17:01
London schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:08:

edit: Oh en nieuwe league ziet er _/-\o_ uit. En zo te zien gaat Chieftain RF een ding worden, daar ga ik ook lekker op.
Donderdag patch notes, ben benieuwd of Chieftain wat wordt. Hoe het er nu naar uitziet is het pure meuk, ook voor RF.
Het is zelfs een stuk zwakker geworden dan 'oude' chieftain RF. Je mist de dot multi, phys conversion voor explode (hoofd reden voor chieftain>jugg/inq) en krijgt er wat max/% resist voor terug. De explode ascendancy is de moeite waard niet. Stilstaan om resistance te negeren is vrij nutteloos omdat de meeste fire builds toch al een berg aan -resist aan debuffs doen om je tegenstanders onder de 0 uit te laten komen.

Verder zal het wel lekker makkelijk starten, bij 2e lab ben je resist capped voor de rest van de game wat weinig suffixes kost en je de max res is zeker welkom. Maar ik zie niet waar Chieftain nu de damage vandaan haalt. Als je flink tanky wil zijn kun je net zo goed voor Jugg gaan naar mijn mening. Zelfs oude chieftain endurance charge scaling is weg.

Ik ben verder wel benieuwd naar de nieuwe Ascendancy hoor! Ik hoop dat de patch notes de weg openen naar melee Chieftain builds.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tante_Pollewob
De daadwerkelijke donderdag is aangebroken :)

Ik zit met smacht te wachten op de guardian patch notes. Mochten de minions tof zijn kan het een leuke ascendancy voor een aurabot zijn. ( Of in iedergeval de ascendant nodes die een graantje mee pikken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 11:38
Lijkt weinig interesse te zijn voor de nieuwe league? Zou vandaag begonnen zijn..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:09:
Lijkt weinig interesse te zijn voor de nieuwe league? Zou vandaag begonnen zijn..
Dit topic loopt vreemd genoeg nooit storm op GoT, maar ga er maar vanuit dat iedereen lekker aan het spelen is. Hier gestart met cold dot elementalist zojuist.

Veel plezier allemaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwe league begonnen inderdaad maar ben nog niet gestart... kan niet bedenken welke build ik wil spelen.

Ga denk ik wel voor het eerst SC proberen. Gewoon om sneller door de story heen te gaan en kijken of ik nou echt een keer kan mappen zondr dat ik stop zodra ik daar aan kom XD

Denk dat ik dit keer eens een RF build ga doen. nog nooit gedaan omdat iedereen en ze moeder dat vaak gaat XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke, toch voor RF build gegaan. Kijken hoe dat is :)

Levelen ga ik wel anders doen denk ik. is niet echt een leveling build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vrijdag ben ik ook begonnen, ik ga voor een Toxic Rain Ballista Pathfinder build, vorige league ben ik voor Boneshatter Juggernaut gegaan wat wel leuk was. Zeer vroeg in de league heb ik een Mirror of Kalandria gevonden dus dat was meteen genoeg divines voor een endgame build. Dat zal deze league niet gebeuren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 20-08-2023 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ben nu lvl 47 in de nieuwe league. simpele lightning witch, zelf een beetje wat aangekloot. tot nu toe fiets ik overal zonder enig probleem doorheen , zelfs bazen gaan plat in <20 seconden. mag van mij wel wat pittiger worden zo onderhand, want tot nu toe is het virj saai :)

Moet wel zeggen dat het op zich leuk speelt, vermaak me er wel mee , ondanks dat het me veel te makkelijk is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wees niet bang, het zal zeker moeilijker worden. :)
Welke act zit je nu? De mobs gaan steeds harder slaan dus mogelijk ben je wat over levelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
JohnnyV76 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:22:
Wees niet bang, het zal zeker moeilijker worden. :)
Welke act zit je nu? De mobs gaan steeds harder slaan dus mogelijk ben je wat over levelled.
eind act 5 , lvl 48 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 11:40

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ricmaniac schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:26:
Oke, toch voor RF build gegaan. Kijken hoe dat is :)

Levelen ga ik wel anders doen denk ik. is niet echt een leveling build
Ik ben ook voor een RF Inquisitor Build gegaan, niet RF Jug, de damage die deze class standaard pakt is groter, eerste 20 lvl's gingen wat stroever, maar sinds RF er is, en vooral genoeg Life per second is het cruisen:).

Tot nu toe vermaak ik mij weer kostelijk in deze patch, nog niet aan endgame toegekomen ofzo (lvl 55 nu ofzo)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 16:25
Nog een PoE-er meldt zich! Begonnen met een MoM Power Siphon Totem Hierophant. Later begonnen, level 76 nu. Tot op heden vermaak ik mij weer prima, tijdens het levelen al een 110c unique ring gevonden dus ook qua aanschaf gear een goed begin. League mechanic nog maar 1 keer geprobeerd, ik weet niet of ik dat heel leuk ga vinden.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
Ik ben als cold DoT Hierophant gestart. Mijn plan is om eens te kijken hoe ver ik kom in delve. Maar eerst even mijn huiswerkatlas afmaken. De league mechanic laat ik nog even voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 09:02
Hier ook een nieuwe PoE speler :). Gestart met een necromancer build afgekeken van internet met minions :D. Het heeft best wel een diepe learning curve, veel dieper dan Diablo 4, denk ik zo en snap nog meer dan de helft niet. Zal vast goedkomen, community is erg behulpzaam!

Ben zaterdag begonnen en het bevalt mij meer dan ik had verwacht. Bij aankomst Act 4 maar zo supporter pack aangeschaft (goedkoopste). Voelde niet goed om niet iets van waardering te tonen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-04 14:24
Ik ben deze league een Pyroclast Saboteur gestart met het idee dat ik die later misschien in een Hexblast miner ombouw, tot nu toe rustig aan gedaan en de league mechanic is zo leuk dat ik daar veels te veel tijd al aan heb besteed :D, ik ben nog niet eens door de campain |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Inmiddels in deel 2 aan gekomen van het spel met mijn level 54 zelfbouw lightning Wizz. Gaat nog steeds goed, kitava smeltte gewoon weg. Game is nog steeds wel makkelijk maar wel heel leuk.

Weet iemand een filmpje of kan iemand die league mechanics uitleggen? Snap er werkelijk geen drol van.

[ Voor 21% gewijzigd door Visgek82 op 22-08-2023 05:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben alweer gestopt denk ik.. SC doet het hem voor mij gewoon niet en heb nu geen zin om alweer opnieuw te beginnen in HC :P

Blijf het vervelend vinden met PoE dat je altijd maar weer die campaign door moet gaan en geen manier hebt om te boosten zoals in D3 dat was bijvoorbeeld :P Het liefst heb ik een boost in een uurtje en dan gewoon te kunnen beginnen aan mappen.

Sinds metamorphis in 2019 elke league in principe gespeeld en die campaign heb ik gewoon echt wel gehad nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-04 14:24
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:37:
Ik ben alweer gestopt denk ik.. SC doet het hem voor mij gewoon niet en heb nu geen zin om alweer opnieuw te beginnen in HC :P

Blijf het vervelend vinden met PoE dat je altijd maar weer die campaign door moet gaan en geen manier hebt om te boosten zoals in D3 dat was bijvoorbeeld :P Het liefst heb ik een boost in een uurtje en dan gewoon te kunnen beginnen aan mappen.

Sinds metamorphis in 2019 elke league in principe gespeeld en die campaign heb ik gewoon echt wel gehad nu :P
Boosten vind ik dan weer niets, wel zou het mooi zijn om net als in d3/4 als je een keer de campain doorgelopen hebt evt. te lvlen op alternatieven manieren aka delve/maps oid.
Gaat verder prima met een pyroclast Sabo tot nu toe, kan alles bijna one phasen zonder al te veel issues maar ben ook nog niet heel ver in maps en heb mijn eerste keystones nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:37:

We hebben het er geloof ik al eens eerder over gehad haha :)
Ik speel al ontiegelijk lang en vind de campaign helemaal niet zo vervelend dus snap eigenlijk niet wat er zo erg aan is. Je zal ongetwijfeld uren grinden (in alle spellen die je speelt) dus de uurtjes voor de campaign is niks op t geheel. Daarnaast is ook een goede manier om kennis te maken met een evt nieuwe build en die te zien ontwikkelen en vaak ook om een beetje kennis te maken met de nieuwe league mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:13:
[...]

Ik speel al ontiegelijk lang en vind de campaign helemaal niet zo vervelend dus snap eigenlijk niet wat er zo erg aan is. Je zal ongetwijfeld uren grinden (in alle spellen die je speelt) dus de uurtjes voor de campaign is niks op t geheel. Daarnaast is ook een goede manier om kennis te maken met een evt nieuwe build en die te zien ontwikkelen en vaak ook om een beetje kennis te maken met de nieuwe league mechanic.
Klopt dit was de vorige 2 leagues ook het probleem daarom dacht ik nu SC te doen zodat ik sneller bij maps zou zijn en dan misschien wel de zin er in zou houden maar ik kom de game gewoon niet door in SC :P

Ben erg benieuwd naar PoE2 endgame want als dat ook Mappen is dan ben ik snel klaar denk ik.
Wat eigenlijk heel raar is want D3 is ook niet meer dan GR's grinden maar dat voelt beter.

Misschien is het wel de complexiteit van PoE waarvan ik denk dat ik het tof vind maar onbewust misschien juist niet ofzo.. ik kan het gewoon niet verklaren of uitleggen. Zo jammer want vond het zo'n gaaf spel tijdens Metamorph, delirium, harvest, heists etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:35
JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:13:
[...]

Sorry maar de campaign is fokkin vervelend, dit weerhoud mij om een character aan te maken. iedere keer opnieuw die campaign doen is nogal...meh...
Tegen die tijd dat je de campaign hebt uitgespeeld ben je eigenlijk klaar met dat character en wil je wat anders... wat uiteraard niet gaat... :(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tante_Pollewob
Mijn character kan pas gemaakt worden zodra je de acts hebt uitgespeeld haha.

Ik vind de eerste keer de acts doorlopen een uitdaging. De keren erna een goede oefening om de eerste keer sneller te worden. ( Of je rusht er door heen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:56:
[...]

Sorry maar de campaign is fokkin vervelend, dit weerhoud mij om een character aan te maken. iedere keer opnieuw die campaign doen is nogal...meh...
Tegen die tijd dat je de campaign hebt uitgespeeld ben je eigenlijk klaar met dat character en wil je wat anders... wat uiteraard niet gaat... :(
Huh? Als je de campaign hebt uitgespeeld dan begint 't leukste pas. Lekker met de atlas aan de gang en als je afwisseling wil ga je de rogue harbor onveilig maken of delven. Vooral de rogue content is uniek en persoonlijk vind ik de humor die daar ingestopt is geweldig.

Als je een leuke build hebt is alles na de campaign een investering in je char. Als je build begint te lopen door wat key items te verzamelen dan ben je de campaign zo vergeten. Als je stopt na de campaign mis je 90% van de content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:35
JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Huh? Als je de campaign hebt uitgespeeld dan begint 't leukste pas. Lekker met de atlas aan de gang en als je afwisseling wil ga je de rogue harbor onveilig maken of delven. Vooral de rogue content is uniek en persoonlijk vind ik de humor die daar ingestopt is geweldig.

Als je een leuke build hebt is alles na de campaign een investering in je char. Als je build begint te lopen door wat key items te verzamelen dan ben je de campaign zo vergeten. Als je stopt na de campaign mis je 90% van de content.
Mja, ik weet dat ik een beetje een korte aandachtspanne heb. ik heb na de campaign nog best wat lust om de atlas te doen maar ik verlies vrij snel de zin om dit uit te bouwen naar iets hoogs... ik zou dan graag even een andere build proberen maar dat is met Poe slecht te doen, ook "even" een nieuw character bouwen gaat bij mij dan nogal langzaam en ik verlies dan snel de zin om verder te gaan... Kortom Poe is niet helemaal voor mij...

Apsie's profiel

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste