Iemand toevallig al bedacht wat ie gaat spelen?
Ik heb zelf vorige league 2 off-meta builds gespeeld ; Maw of Mischief Elementalist en een Hydrosphere Inquisitor(maximum meme value). Was wel lachen maar zo ontzettend lastig om alle gear precies goed te krijgen en voor flinke upgrades moest mn character vaak 2-3 items tegelijk vervangen. Veel te veel gedoe om komende league weer memes te spelen..
Aan de andere kant ben ik nog steeds niet van plan om meta builds te spelen (seismic, Ea, lightning strike, helix, skeles etc). Ben wel op zoek naar leuke ideeen.
Voor nu ziet het er naar uit dat ik Lighty zn build wheel eventjes leen en ik laat het verder aan mn lot over. Eigenlijk is elke build wel viable voor red maps.
Heb in ieder geval alvast een Bino's kitchen knife viper strike trickster bij elkaar geklikt in PoB. We gaan het zien, ben heel benieuwd.
Ben het verder niet eens met de divine/exalt verandering. De harvest changes liggen me wel.
Atlas tree? Voor mij Harvest -> Shrines -> Bestiary ->Heist -> Expedition -> boss stuff en dan gewoon mappen op tempo. Geen zin in 'trage' mechanics zoals abyss, breach, legion, blight. Wellicht vervang ik de boss stuff voor Harbingers. Merk zelf dat bosses niet mijn ding zijn. Kan ze meestal wel aan als ik een relatief normale build speel maar vind het gewoon niet leuk om alleen maar bosses te farmen voor geld. Het is flink lucratief, dat zal best. Uiteindelijk is met elke mechanic wel iets te verdienen.
Iemand hyped voor de nieuwe beyond dingetjes? Wellicht spec ik daar wat in om tainted currency binnen te harken. Allemaal afhankelijk van de build die ik ga spelen.
Kom maar op met leuke build ideeën, dan voeg ik ze toe aan mn build wheel!
tot nu toe gespeelde builds (ik vergeet er vast een paar)
-frost blades (zerker,assassin, raider)
ice crash inq
ice golem ele
cold bv assassin
fire bv (ik denk Chieftain)
CA/DO occ
CoC Energy blade Inq
Ignite EQ chief
RF (inq, chief)
Maw of Mischief Ele
Hydrosphere inq
General cry Shield crush berserker
EA ballista hiero (str stack met blunderbore en gull, meme build in ritual)
Viper Strike PF
Ice shot deadeye
Ice trap sabo
WoC labrunner (ik denk pf)
Fire Burst (zowel ignite als crit)
Flicker strike
hollow palm infernal blow raider (dexstack)
Van dit lijstje was Maw het sterkst voor bosses, en Viper Strike PF kon 100% deli maps facetanken in 3.13
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000