Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
28 mei besteld, lever tijd 5-19 juni. Zojuist een excuus mail en inderdaad 3 juli.

Balen? Sure! Maar ik heb ze in een reply bedankt voor de status update.

Je kan je er erg over opwinden, maar ik relativeer liever. Het is gelukkig maar twee weken en …..

Lekker duurt het langst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21:45
carpebios schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:47:
Nu zijn het niet de dozen maar de kwaliteitscontrole. Die is nog niet op orde als ik Reddit mag geloven. Beschadigde fietsen die naar klanten worden geleverd.
Kwaliteitscontrole is zonde geld. Kost dubbel zoveel dan gewoon goede producten afleveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27
Contagion schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:43:
[...]

Ik ook, 30 mei besteld, 19 juni uiterlijk, nu 3 juli. 5 seconden geleden een 'het spijt ons' mailtje. Beetje jammer dit. Ik had echt expliciet besteld in de veronderstelling dat hun melding 'levering binnen 2 weken' ook juist zou zijn. En nu komt de fiets dus waarschijnlijk tijdens mijn vakantie en kan ik hem dus niet aannemen (of meenemen)...
Wederom exact dezelfde situatie hier. 3 juli is precies de dag waarop wij (hopende op code geel voor onze bestemming) op vakantie willen gaan. Nu zullen ze die 3 juli wellicht ook niet halen en wordt dat geen probleem, maar toch ;)

Dit voelt niet goed. Ze sturen zelfs een nieuwsbrief uit met de boodschap “bestel nu! Er is genoeg voorraad” en dan dit geintje… Wellicht dat ik ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
ZiSE schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:43:
[...]

Dat is weer buitengewoon bijzonder en bevestigd het halve topic. Lichtelijke chaotische logistiek :)
Daar lijkt het zeker op. Kun je pech en mazzel mee hebben. In mijn geval het laatste - zo lijkt het.

De Light lijkt iig eerder leverbaar...

[ Voor 6% gewijzigd door flrs op 16-06-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikerGLE
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-01 12:27
flrs schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:12:
[...]

Daar lijkt het zeker op. Kun je pech en mazzel mee hebben. In mijn geval het laatste - zo lijkt het.

De Light lijkt iig eerder leverbaar...
Eerder leverbaar......wacht op mijn Light al vanaf 6 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:16
BikerGLE schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:26:
[...]

Website: “Geleverd binnen 14 dagen”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Critical51
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-04-2024
BikerGLE schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:26:
[...]

Ik 5 april besteld, 28 april verzonden en daarna al veel fietsen verzonden die later waren besteld. Zou in jou geval toch eens flink aan de bel gaan trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillko
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 19:53
Zojuist een mail ontvangen waarin wordt bevestigd dat er een prijsverhoging komt van 200 euro op 1 juli 😔

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Chillko schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:57:
Zojuist een mail ontvangen waarin wordt bevestigd dat er een prijsverhoging komt van 200 euro op 1 juli 😔
Snap ik wel, die uitmuntende service moet betaald worden!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillko
carpebios schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:59:
[...]

Snap ik wel, die uitmuntende service moet betaald worden!
Zo is dat!

Ze later eerst iedereen mee doen met het referal programma om een kortingscode uit te delen en vervolgens rekenen ze die dubbel door.

Nou ja het is natuurlijk hun goed recht en op zich ruim van te voren aangegeven. Altijd zuur als je net naast de pot piest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
Chillko schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:57:
meen je.. ga ik nog even snel wat vrienden attenderen die ook een vanmoof overwegen.
Zou je ff screenshotje willen sturen? heb al wat rumours gevonden, goed genoeg

[ Voor 6% gewijzigd door falex op 16-06-2021 20:28 ]

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillko
falex schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:25:
[...]

meen je.. ga ik nog even snel wat vrienden attenderen die ook een vanmoof overwegen.
Zou je ff screenshotje willen sturen? heb al wat rumours gevonden, goed genoeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BikerGLE
BikerGLE schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Nog steeds geen werkende T&T code en dus leveringsdatum leveringsdatum :?
Eindelijk van PostNL Extra@Home zojuist een update voor de levering ontvangen, morgen 17 juni. Ontvang morgen vroeg een 3-uurs tijdvak voor de levering..... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
Contagion schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:43:
[...]

Ik ook, 30 mei besteld, 19 juni uiterlijk, nu 3 juli. 5 seconden geleden een 'het spijt ons' mailtje. Beetje jammer dit. Ik had echt expliciet besteld in de veronderstelling dat hun melding 'levering binnen 2 weken' ook juist zou zijn. En nu komt de fiets dus waarschijnlijk tijdens mijn vakantie en kan ik hem dus niet aannemen (of meenemen)...
Misschien moet mijn mail nog komen. Maar ik heb later besteld en hij staat nog tussen 11/27 juni gepland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:09
Met die verhoging van 200 wordt die veloretti steeds aantrekkelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Schalkkie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:30:
Ik heb gisteren mijn S3 een onderhoudsbeurt laten geven in Amsterdam. Ze vertelden dat ze de nieuwste firmware op de fiets hadden gezet. Thuis gekomen zag ik dat er een update beschikbaar is voor mijn fiets. Het gaat om firmware 0.1.07-BMS. De fiets geeft aan dat hij de firmware download en installeert ( met bijbehorende vuurwerk) maar de app blijft aangeven dat dezelfde update beschikbaar is geeft nog de oude firmware aan. Heeft iemand anders hier ervaring mee ?
Hier zelfde probleem (ben nog bij de dealer zelfs) , app wil in dit geval firmware updaten naar 0.1.11-BMS. Na "vuurwerk" fiets aan gezet, en meteen stelt ie voor om dezelfde update te doen. Daarna dan maar kwartier gewacht, want app blijft zo lang in zelfde scherm hangen (grab a coffee etc..), en weer hetzelfde. Fiets gereset, weer stelt app een update voor. En lekker karig, mijn fiets ging 32 toen ik hem inleverde, nu gaat ie 26 :(

Ga niet weg hier voor ie geüpdatet is, want anders dan helpen ze je niet als er weer storingen zijn (hoop dat die met nieuwe cartridge gefixed zijn)

Update: Nadat de echte "bike doctors" ook in binnen kwamen en die even keken "in het systeem" was het ineens gefixed. Oftewel de update was niet nodig of al gedaan maar er moest nog een vlaggetje worden omgezet. Heb dus voor niks drie kwartier rond de shop rondgehangen, maar een excuses kon er nog n iet eens vanaf. Enkel schoorvoetend wou de (verder heel vriendelijke) verkoopmedewerker toegeven dat het aan hun lag, niet aan mij.

Meteen de Moofer app maar gekocht om de fiets weer in oorspronkelijk instellingen te zetten, wat een gezeik zeg. Even mijn gezeik op een rijtje:
  • Bij errors moet je bellen met KS, dat duurt eindeloos.
  • Ze stellen altijd firmware update voor, ook als dat niks uitmaakt. Bij onregelmatige storingen moet je dus echt dat een paar hebben (paar keer al op 10 of zelfs 30km van huis met een stukke fiets naar huis moeten fietsen)
  • De fiets an sich doet het prima zonder ondersteuning, maar je kan niet schakelen dus je trapt je alsnog een slag in de rondte
  • Als je en echte storing hebt kunnen de Peace of Mind mobiele bike doctros niks voor je betekeken en moet de fiets naar 1 van de 3 (ofzo?,ik geloof Amsterdam Utrecht Rotterdam, in ieder geval niet Den Haag) plekken waar ze dat wel kunnen fixen
  • Als je kiest voor ophalen krijg je eerst een doos toegestuurd, mag je je fiets daar zelf inproppen en dan pas komen ze heb halen en ben je je fiets minstens een dag of 10 kwijt
  • Zlef langsbrengen mag dus ook, maar alleen "op afspraak" op super krappen tijden als je een baan hebt, (tussen 09:00 en 15:00) terwijl de shops van 08:00 tot 19:00 open zijn
  • In die shops hebben ze te weinig leenfietsen, jammer joh
  • Onderdelen zijn natuurlijk niet op voorraad, levertijden zijn "als het binnenkomt, misschien volgende week, misschien later"
  • Voor updates over over wanneer je fiets klaar is moet je zelf bellen met KS (Je krijgt meestal wel een vriendelijk, bekwaam iemand aan de lijn, zeker als je je laat terugbellen als de eerstelijns er niet uitkomt
  • Is je fiets klaar, dan moet je zelf nog even firmware updates, en dat kost je maar een uurtje, zie relaas hierboven
  • Je fiets is nu ge-downgrade naar EU instellingen, jammer voor je niks aan te doen of wat er wel kan kunnen we niet zeggen maar ik kan wel ja knikken als je moofer zegt
Maar als ie het dan weer doet, is het wel een heerlijke fiets! En over de nukken van een Stromer (die had ik hiervoor) kan ik een nog veel langere epistel schrijven

[ Voor 61% gewijzigd door Damsplaat op 17-06-2021 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy 6 pack
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12-05-2024

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Smartbikers schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:14:
[...]

Dit is natuurlijk onzin. Wachten tot na de levertijden ? Je moet gewoon zorgen dat je een accuraat leverschema waar je van op aan kan. De productie of vervoer gaat echt niet langzamer door de customer service die telefoontjes op neemt. Professionaliseren die hap en op basis van data tegen waarschijnlijkheid liggende zekerheid voorspellingen doen. Niet binnen twee weken geleverd en dan weer twee weken bijplussen.
LEZEN is moeilijk blijkbaar…🙄

Ik praat niets goed, slechts weergave van mijn gedachte over wat een reden zou kunnen zijn dat CS zo overbelast is.

Volvo 6 en 5 cilinder addict. Trots berijder van V70 T6 AWD Polestar & C70 T5 Dynaudio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Chillko schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:08:
[...]
Zo is dat!

Ze later eerst iedereen mee doen met het referal programma om een kortingscode uit te delen en vervolgens rekenen ze die dubbel door.

Nou ja het is natuurlijk hun goed recht en op zich ruim van te voren aangegeven. Altijd zuur als je net naast de pot piest
Los van alle (overigens terechte!) klachten die er zijn, blijf ik van mening dat een S3 gewoon erg scherp geprijsd, zoniet goedkoop, is voor een ebike met deze features!

En de ‘grote’ merken hebben ook problemen. Giant heeft al maanden(!) last van niet opladende ebikes en displays die zichzelf resetten door SW problemen. Na elke update is er weer een ander probleem.
En die ebikes zijn stukken duurder dan een S3.

Volvo 6 en 5 cilinder addict. Trots berijder van V70 T6 AWD Polestar & C70 T5 Dynaudio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartbikers
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:32:
[...]

LEZEN is moeilijk blijkbaar…🙄

Ik praat niets goed, slechts weergave van mijn gedachte over wat een reden zou kunnen zijn dat CS zo overbelast is.
Dat is prima. Lezen is niet moeilijk. Ik geef alleen aan dat ik je gedachtegang onzin vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Smartbikers schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:11:
[...]

Dat is prima. Lezen is niet moeilijk. Ik geef alleen aan dat ik je gedachtegang onzin vind.
👍🏻 Krop het vooral niet op!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• SAMDERETRIEVER
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Even een positieve noot na alle ellende over de vertraagde leveringen.

Na twee maal vertraagd te zijn is vanochtend mijn s3 light binnen gekomen, het in elkaar zetten ging vrij eenvoudig. Na alle eerdere problemen die ik hier gelezen had was ik erg bang voor problemen. Maar zojuist 10 km gefietst en wat een geweldig apparaat. Heb enkel nog maar standje 4 geprobeerd maar ik vind hem erg sportief aanvoelen. Hij schakelt erg prettig, ook de app vind ik erg fijn aanvoelen.

Ik ben vooralsnog enorm tevreden met mijn aankoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Benefit
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-03-2023
@SAMDERETRIEVER

En dat de fiets na 10 km nog steeds heel is, mag zo te lezen ook een wonder wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikerGLE
BikerGLE schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:55:
[...]

Eindelijk van PostNL Extra@Home zojuist een update voor de levering ontvangen, morgen 17 juni. Ontvang morgen vroeg een 3-uurs tijdvak voor de levering..... oOo
Hij is binnen, alleen ik heb pas as maandag middag tijd om hem uit te pakken oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Heeft er iemand ervaring met de Moto Reflex Pedals. Ze lijken heel lomp of valt dit reuze mee?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-08 13:41
SAMDERETRIEVER schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:31:
Even een positieve noot na alle ellende over de vertraagde leveringen.

Na twee maal vertraagd te zijn is vanochtend mijn s3 light binnen gekomen, het in elkaar zetten ging vrij eenvoudig. Na alle eerdere problemen die ik hier gelezen had was ik erg bang voor problemen. Maar zojuist 10 km gefietst en wat een geweldig apparaat. Heb enkel nog maar standje 4 geprobeerd maar ik vind hem erg sportief aanvoelen. Hij schakelt erg prettig, ook de app vind ik erg fijn aanvoelen.

Ik ben vooralsnog enorm tevreden met mijn aankoop.
Na 2 keer opschuiven van de leveringsdatum, zonet een mail ontvangen met daarin de blijde boodschap dat die morgennamiddag wordt geleverd! 🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mike
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 10:51
Ik kreeg vandaag ineens een T&T van UPS met iets van VanMoof. Ik heb mijn fiets inmiddels al 2 weken en dacht mooi de powerbank te ontvangen. Nu zie ik bij de info van UPS dat het een pakket van 32kg wat lijkt dat het een fiets is.
Ik heb contact gezocht met VM via de chat, die konden mij echter helemaal niks meer vertellen dan wat er bij de info van UPS staat. Ik ben benieuwd met wat ze morgen voor de deur staan, ik hoop toch echt de PowerBank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
mad_mike schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:12:
Ik kreeg vandaag ineens een T&T van UPS met iets van VanMoof. Ik heb mijn fiets inmiddels al 2 weken en dacht mooi de powerbank te ontvangen. Nu zie ik bij de info van UPS dat het een pakket van 32kg wat lijkt dat het fiets is.
Ik heb contact gezocht met VM via de chat, die konden mij echter helemaal niks meer vertellen dan wat er bij de info van UPS staat. Ik ben benieuwd met wat ze morgen voor de deur staan, ik hoop toch echt de PowerBank.
32 kg? Dat is gewoon de powerbank, je krijgt er alleen een extra fiets bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:24

DjVe

Hatsaflats!

Yes mijn powerbank is onderweg. Pakketje weegt 3.3 kg overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAMDERETRIEVER
DjVe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:17:
Wanneer heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:24

DjVe

Hatsaflats!

Direct op 20 april al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

DjVe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:17:
Zou je kunnen laten weten hoe lang de kabel is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:14:
[...]

Hier krijg je een goed beeld: - cm of 25 lijkt me?
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/UB6zP0kkpb8j0sWiPirpBxNlMQY=/0x0:2040x1351/1720x0/filters:focal(0x0:2040x1351):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/22455616/verge_DSC_4274_2040pxl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mike
Contagion schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:29:
[...]

32 kg? Dat is gewoon de powerbank, je krijgt er alleen een extra fiets bij 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLjO2Nis3jWbSnA-vMy95Wt_clE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ooeLGvDMnI5Ct1lLUavBUOHx.jpg?f=fotoalbum_large

Het is een fiets 😜. Leuk dat ze mij nog een opsturen terwijl anderen al veel te lang aan het wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

ZiSE schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:22:
[...]

Hier krijg je een goed beeld: - cm of 25 lijkt me?
[Afbeelding]
Die foto ken ik idd, vroeg me alleen af of er nog meer lengte aan zit. Of ie nog verder uit de pack getrokken kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:45:
[...]

Die foto ken ik idd, vroeg me alleen af of er nog meer lengte aan zit. Of ie nog verder uit de pack getrokken kan worden?
Als ik plaatje bekijk denk ik niet dat je die kabel er uit kunt trekken als bij een stofzuiger maar goed kan er naast zitten. Morgen krijgen we uitsluitsel gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

ZiSE schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:46:
[...]

Als ik plaatje bekijk denk ik niet dat je die kabel er uit kunt trekken als bij een stofzuiger maar goed kan er naast zitten. Morgen krijgen we uitsluitsel gok ik.
Ik dacht dat ergens gezien te hebben in een filmpje, (wat ik niet meer terug kan vinden..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:51:
[...]

Ik dacht dat ergens gezien te hebben in een filmpje, (wat ik niet meer terug kan vinden..)
ze hebben er wel ooit over nagedacht in ieder geval ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poHoP3abZaFg9RfxHIr_AhuqZQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMzxMcr4cCiBCQFz57mvKIqO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
Afhankelijk van vermogen en of ze een apart soort plug gebruiken kan je ook een verlengkabel overwegen zoals zoiets:

EDIT: wat een ouderwets forum is dit toch met plaatjes en moeilijke tags. 2000px+ plaatje verwijderd. Maar zoiets dus: https://www.conrad.com/p/...m-25-mm-300-m-1-pc-749444

[ Voor 102% gewijzigd door Contagion op 17-06-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBO88
mad_mike schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:37:
[...]

[Afbeelding]

Het is een fiets 😜. Leuk dat ze mij nog een opsturen terwijl anderen al veel te lang aan het wachten zijn.
Als je serieus per abuis een fiets krijgt geleverd, vind ik het wel een interessante vraag wat je ermee gaat doen. Pakket weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mike
HBO88 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:42:
[...]

Als je serieus per abuis een fiets krijgt geleverd, vind ik het wel een interessante vraag wat je ermee gaat doen. Pakket weigeren?
Ik ga hem gewoon weigeren. Maar hieruit blijkt maar weer dat ze het niet helemaal op orde hebben daar bij VanMoof, er ging bij de levering van de eerste fiets ook van alles mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

hurp01 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:54:
Heeft er iemand ervaring met de Moto Reflex Pedals. Ze lijken heel lomp of valt dit reuze mee?
Ik heb deze al sinds ik de S3 heb, zijn prima. Ik heb ze ook op de Urban Arrow.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:13
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:59:
[...]

👍🏻 Krop het vooral niet op!
inderdaad, veel te warm :+

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruzski
Eddy 6 pack schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:14:
[...]

zet er gewoon een langer snoer op, probleem opgelost toch? allekabels verkoopt allerlei lengtes. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Bruzski schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 01:16:
[...]

zet er gewoon een langer snoer op, probleem opgelost toch? allekabels verkoopt allerlei lengtes. ;)
Als dat inderdaad kan, zoals @ZiSE aangeeft in zijn post is dat easy peasy, en wordt een powerbank in een pannierbag een reëele optie voor tijdelijk extra accu ipv de mount die er altijd op zit!👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurp01
Eddy 6 pack schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:31:
[...]

Als dat inderdaad kan, zoals @ZiSE aangeeft in zijn post is dat easy peasy, en wordt een powerbank in een pannierbag een reëele optie voor tijdelijk extra accu ipv de mount die er altijd op zit!👍🏻
Mooi om te lezen hier dat de meeste hun bike zo clean mogelijk proberen te houden. Heb ik zelf ook. Wil eigenlijk zo min mogelijk extra op de bike monteren :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
hurp01 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:26:
[...]

Mooi om te lezen hier dat de meeste hun bike zo clean mogelijk proberen te houden. Heb ik zelf ook. Wil eigenlijk zo min mogelijk extra op de bike monteren :)
Misschien heel gek maar zijn er geen verleng kabels om het kabeltje wat te verlengen zodat je hem in je fiets tas kan doen.
Iets in deze richting
https://www.allekabels.nl...3aBQGrEAQYASABEgLRC_D_BwE

[ Voor 18% gewijzigd door max.schollen op 18-06-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikerGLE
max.schollen schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Misschien heel gek maar zijn er geen verleng kabels om het kabeltje wat te verlengen zodat je hem in je fiets tas kan doen.
Iets in deze richting
https://www.allekabels.nl...3aBQGrEAQYASABEgLRC_D_BwE
Let bij bestellen wel goed op max. spanning en stroom waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
BikerGLE schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Had gewoon even iets gezocht als voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
BikerGLE schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:03:
[...]

en dan ook meteen opletten bij welke winkel je besteld... niet die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik kan mijn fiets niet meer annuleren terwijl de levering nog twee weken is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAMDERETRIEVER
carpebios schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:08:
Reken je niet rijk, duurde bij mij ook drie weken tot dat die echt geleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik reken mij dus arm. Want ik wil eigenlijk annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
Bruzski schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 01:16:
[...]

Precies, gewoon even de juiste kabel bestellen, zo’n powerbank lijkt een geniaal idee om mijn usb lader te bouwen, desnoods een andere behuizing maken op werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
carpebios schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:13:
Waarom wil je annuleren? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Bruzski schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:15:
[...]

Precies, gewoon even de juiste kabel bestellen, zo’n powerbank lijkt een geniaal idee om mijn usb lader te bouwen, desnoods een andere behuizing maken op werk. :)
Oke, misschien mogelijk dus! Even kijken of iemand die al een powerbank heeft of krijgt dit voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HBO88
carpebios schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:13:
Dan zou ik direct even bellen, want straks krijg je hem geleverd, stuur je terug maar ben je 25 euro verzendkosten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik kon alleen chatten, ik moest hem dan niet accepteren aan de deur, terwijl de levertijd op 3 juli staat, waarschijnlijk hebben ze gewoon een systeem dat zegt, 1ste deadline is er dus cancel knop weg, en dan bij de helpdesk zeggen ze dat zij ook niets meer kunnen. Wat een onzin allemaal. Hoe moeten mensen vertrouwen hebben in zo'n bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
mad_mike schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:21:
[...]

Ik ga hem gewoon weigeren. Maar hieruit blijkt maar weer dat ze het niet helemaal op orde hebben daar bij VanMoof, er ging bij de levering van de eerste fiets ook van alles mis.
there is still faith in humanity _/-\o_

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBO88
carpebios schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:02:
Ik kon alleen chatten, ik moest hem dan niet accepteren aan de deur, terwijl de levertijd op 3 juli staat, waarschijnlijk hebben ze gewoon een systeem dat zegt, 1ste deadline is er dus cancel knop weg, en dan bij de helpdesk zeggen ze dat zij ook niets meer kunnen. Wat een onzin allemaal. Hoe moeten mensen vertrouwen hebben in zo'n bedrijf?
Mm zie reactie van iemand aantal berichten terug. Die had hem ook geweigerd en wilde geld terug, maar ze brachten die 25 euro in mindering

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• N!els
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:59
(jarig!)
Vandaag mijn outlet S3 ontvangen (zondag besteld), wat minimale schade aan de handvatten en slechts 7km op de teller. Na activatie blijkt er ook nog POM (theft) gekoppeld te zijn 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Kreeg ik eerder deze week dat mijn bestelling is uitgesteld, krijg ik zojuist een mail van Post NL dat mijn fiets morgen geleverd word. Precies op de laatste dag van mijn originele window.

Ik heb de S3 black besteld op 28 mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurp01
OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:12:
Kreeg ik eerder deze week dat mijn bestelling is uitgesteld, krijg ik zojuist een mail van Post NL dat mijn fiets morgen geleverd word. Precies op de laatste dag van mijn originele window.

Ik heb de S3 black besteld op 28 mei.
Ik snap niets meer van het vm systeem. Fiets 27mei besteld. Geen bericht dat die van mij gaat komen. 🤔

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
hurp01 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Ik snap niets meer van het vm systeem. Fiets 27mei besteld. Geen bericht dat die van mij gaat komen. 🤔
Ook de zwarte? Dat zou inderdaad raar zijn 🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

hurp01 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Misschien als je het vm systeem als een tombola ziet, dat het wat duidelijker wordt?🤔

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-Line
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 23:39
Omdat ik wel wat gehad heb aan de tips hier, wil ik mijn ervaring delen met het bemachtigen van een outlet fiets. Omdat de prijzen per 1 juli omhoog gaan en de korting een percentage is, verwachtte ik dat de outlet prijzen ook gaan stijgen. Vandaar dat ik deze maand tot aanschaf ben overgegaan. Ik heb de fiets gekocht bij de Service Hub in Utrecht. Reden was dat ik m wilde zien voordat ik m kocht.
- Ze hebben daar een wisselend aantal staan met 5% (2021) tot 15% korting. Ook stock fietsen (dus nieuw) zonder korting maar dan heb je iig geen levertijd en ze zijn al gemonteerd.
- Hoeveel ze er hebben staan kan je navragen bij de klantenservice (020) 330 74 01. Rond 10 uur mailen ze vanuit de outlet een opgave naar de klantenservice. Niet elke KS medewerker weet dat dus je moet er om vragen anders verwijzen ze je naar de website. Ze geven alleen aantallen/type/kleur door dus niet de korting
- Je kan binnenlopen maar als je een afspraak plant voor een testrit van een outlet fiets hebben ze zeker tijd voor je
- Als je een fiets koopt bij de Outlet is Peace of mind diefstal 240 ipv 348.

Ik heb nu een zwarte S3 met 15% korting. Er zit een plekje op de buis en de fiets heeft 250km gereden. Verder prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Vind het wel bijzonder om te lezen dat ze daar nieuwe fietsen op voorraad hebben staat terwijl er tig mensen al maanden zitten te wachten op hun fiets. En dat er dus online geen optie is om die te reserveren / kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smartbikers
Ja het is echt schandalig.
Je besteld met een levertijden van twee weken. Na de bestelling wordt hij een week opgerekt en op de laatste dag krijg je weer een mailtje van sorry je vanmoof is vertraagd. En dan de fietsen op voorraad hebben staan….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTino81
  • Laatst online: 29-08 16:13
ZiSE schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:19:
Vind het wel bijzonder om te lezen dat ze daar nieuwe fietsen op voorraad hebben staat terwijl er tig mensen al maanden zitten te wachten op hun fiets. En dat er dus online geen optie is om die te reserveren / kopen.
Toen ik overwoog een VM te kopen heb ik de klantenservice hiernaar gevraagd (woon in Utrecht, dus lekker makkelijk en snel) en die ontkenden stellig dat er nieuwe fietsen worden verkocht op locatie in Utrecht. Maar goed, het past in het plaatje. Eigenlijk weet niemand hoe het precies zit daar en iedere medewerker vertelt weer iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruzski
Eddy 6 pack schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:07:
[...]

Misschien als je het vm systeem als een tombola ziet, dat het wat duidelijker wordt?🤔
Wellicht win je dan ook de tombola, gratis S3 + accessoires. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurp01
Bruzski schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:22:
[...]

Wellicht win je dan ook de tombola, gratis S3 + accessoires. :+
Die combinatie mis ik dus net 😖

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:33
T-Line schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:37:
Omdat ik wel wat gehad heb aan de tips hier, wil ik mijn ervaring delen met het bemachtigen van een outlet fiets. Omdat de prijzen per 1 juli omhoog gaan en de korting een percentage is, verwachtte ik dat de outlet prijzen ook gaan stijgen. Vandaar dat ik deze maand tot aanschaf ben overgegaan. Ik heb de fiets gekocht bij de Service Hub in Utrecht. Reden was dat ik m wilde zien voordat ik m kocht.
- Ze hebben daar een wisselend aantal staan met 5% (2021) tot 15% korting. Ook stock fietsen (dus nieuw) zonder korting maar dan heb je iig geen levertijd en ze zijn al gemonteerd.
- Hoeveel ze er hebben staan kan je navragen bij de klantenservice (020) 330 74 01. Rond 10 uur mailen ze vanuit de outlet een opgave naar de klantenservice. Niet elke KS medewerker weet dat dus je moet er om vragen anders verwijzen ze je naar de website. Ze geven alleen aantallen/type/kleur door dus niet de korting
- Je kan binnenlopen maar als je een afspraak plant voor een testrit van een outlet fiets hebben ze zeker tijd voor je
- Als je een fiets koopt bij de Outlet is Peace of mind diefstal 240 ipv 348.

Ik heb nu een zwarte S3 met 15% korting. Er zit een plekje op de buis en de fiets heeft 250km gereden. Verder prima in orde.
Hadden ze er powerpacks op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik ben sinds afgelopen week eigenaar van een S3. Nu heb ik al even het topic doorgewerkt maar ik kan geen posts vinden over het eventueel ophangen van de VanMoof

Zijn er eventueel mensen die hier ervaring mee hebben?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
lekzzz schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:28:
Ik ben sinds afgelopen week eigenaar van een S3. Nu heb ik al even het topic doorgewerkt maar ik kan posts vinden over het eventueel ophangen van de VanMoof

Ik zou niet weten waarom je je fiets niet zou kunnen ophangen. Er zijn een hoop verschillende systemen om dit te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillko
hurp01 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:57:
[...]

Ik zou niet weten waarom je je fiets niet zou kunnen ophangen. Er zijn een hoop verschillende systemen om dit te doen.
Op zich geen gekke vraag. Zo is er volgens mij weinig grip onder het zadel dus zulke systemen zouden wel eens niet kunnen werken. Ik ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

Er zijn veel systemen, maar de makkelijkste zijn dit soort systemen.
Even goed opletten wat de afstand tot de muur is ivm stuurbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 09:24
carpebios schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:08:
Dat betreft ook voor mij, originele levertijd was uiterlijk 19 juli. Nu is de knop echter verdwenen maar de fiets zou 2 weken vertraging hebben. Niet dat ik hem wil annuleren maar just ter info ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rsvmark
  • Laatst online: 16-09 15:56
Ik ben sinds afgelopen week eigenaar van een S3. Nu heb ik al even het topic doorgewerkt maar ik kan geen posts vinden over het eventueel ophangen van de VanMoof

Daar hangt ie :9
Beugels zijn van mijn verre neef in China 8)

Op zich prima systeem maar nog best een aardig gewicht om even op te tillen (zeker als er weinig ruimte is vanwege meerdere fietsen....)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yb6-F4QOUmxoh7nVy3mDDlypEIQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eai8SygkA2rDol5GP7gNYsUt.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FakeAI
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15-06-2024
Vraagje: Hoe activeer je de FindMy pairing modus? Ik heb de instructies gevolgt om twee keer snel op de knop te drukken maar er lijkt niks te gebeuren, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
FakeAI schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:22:
Vraagje: Hoe activeer je de FindMy pairing modus? Ik heb de instructies gevolgt om twee keer snel op de knop te drukken maar er lijkt niks te gebeuren, tips?
Is jouw fiets hiervoor geschikt? Kan alleen op het 2021-model van na 8 april dit jaar. (Logo bij het knopje)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
rsvmark schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Daar hangt ie :9
Beugels zijn van mijn verre neef in China 8)

Op zich prima systeem maar nog best een aardig gewicht om even op te tillen (zeker als er weinig ruimte is vanwege meerdere fietsen....)

[Afbeelding]
Ziet er goed uit.. Ik zie alleen geen beugels? Ik kijk waarschijnlijk op de verkeerde plekken. Zou je een tip kunnen geven waar ik moet kijken en waar je deze evt. hebt besteld?

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FakeAI
Ferruginous Hwk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:27:
[...]

Is jouw fiets hiervoor geschikt? Kan alleen op het 2021-model van na 8 april dit jaar. (Logo bij het knopje)
Ja het FindMy Logo zit er onder op, kan ie kapot zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsvmark
  • Laatst online: 16-09 15:56
Ferruginous Hwk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:28:
[...]

Ziet er goed uit.. Ik zie alleen geen beugels? Ik kijk waarschijnlijk op de verkeerde plekken. Zou je een tip kunnen geven waar ik moet kijken en waar je deze evt. hebt besteld?
Zo dan :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pxlNy1OlxQkM40ayYCJSAClvHY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ADpkeumMj2821IrXF5qf4DfX.jpg?f=user_large

Hier besteld:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dePYpo0

[ Voor 9% gewijzigd door rsvmark op 21-06-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:36
Hou wel ff in de gaten dat een racefiets van 7 a 9 kg wat anders is dan een vanmoof haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Schandalig inderdaad. Mailtjes wordt niet of laat op gereageerd; 5 werkdagen wachten op antwoord is geen uitzondering. Chat: 40 minuten wachttijd en je word door een bot doorverwezen naar allerlei infopagina’s waar je niet op zit te wachten. Wat is dit voor een bedrijf aan het worden?

[ Voor 9% gewijzigd door artfuldodger op 21-06-2021 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
artfuldodger schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:48:
[...]

Schandalig inderdaad. Mailtjes wordt niet of laat op gereageerd; 5 werkdagen wachten op antwoord is geen uitzondering. Chat: 40 minuten wachttijd en je word door een bot doorverwezen naar allerlei infopagina’s waar je niet op zit te wachten. Wat is dit voor een bedrijf aan het worden?
Worden ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53
FakeAI schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:22:
Ik heb bij een Outlet model gehad dat ik de S3 ook niet kon toevoegen. Ik heb hem gepairde gekregen na aanwijzing van klantenservice:

1. Fiets unlocked
2. 5 maal snel op de power knop klikken om find my connectie geheel te verwijderen
3. Daarna 2 maal klikken om de find my weer toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTino81
Na een week of 3 heb ik eindelijk geld teruggekregen voor mijn geannuleerde VanMoof. De verzendkosten, waarvan gezegd was dat ik die ook terug zou krijgen, zijn echter niet gestort. Net als het bedrag voor de accesoires. Ik begrijp echt niet waarom het niet in één keer teruggestort kan worden. Ik krijg ook niet duidelijk waarom de accesoires niet terugbetaald worden. Ik kan nog begrijpen dat ze de fiets eerst echt retour willen zijn, maar de accesoires? Die zijn überhaupt nooit verzonden geweest, dus ik had verwacht dat dat meteen kon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Brooky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:30:
[...]

Ik heb bij een Outlet model gehad dat ik de S3 ook niet kon toevoegen. Ik heb hem gepairde gekregen na aanwijzing van klantenservice:

1. Fiets unlocked
2. 5 maal snel op de power knop klikken om find my connectie geheel te verwijderen
Ik heb hier een nieuwe S3 staan waar FindMy ook niet werkt. Resetten van de fiets werkt niet en deze FindMy truc werkt helaas ook niet. Niet de grootste prioriteit want ik heb een fiets ontvangen waar een trapper af valt, de voorband een slag heeft en die niet wil schakelen. Hij was wel beter verpakt dan degene die ik vorig jaar had ontvangen...dat dan weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
ZiSE schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:12:
[...]
Ik heb hier een nieuwe S3 staan waar FindMy ook niet werkt. Resetten van de fiets werkt niet en deze FindMy truc werkt helaas ook niet. Niet de grootste prioriteit want ik heb een fiets ontvangen waar een trapper af valt, de voorband een slag heeft en die niet wil schakelen. Hij was wel beter verpakt dan degene die ik vorig jaar had ontvangen...dat dan weer wel!
Maar jij hebt wel een fiets... ;) Nee zonder gekheid, VM is niet de duurste maar wat je hierboven noemt... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FakeAI
Brooky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:30:
[...]

1. Fiets unlocked
Jammer genoeg werkt dit ook niet, denk zelf dat het gewoon stuk is, zal wel de klantenservice bellen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy 6 pack

Eddy 6 pack

Go ahead, make my day!

ZiSE schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Eerlijk? Wat een gek#t weer zeg. Ik had oprecht verwacht dat de bejubelde El Salvadoriaanse versies van na 8 april nu eens allemaal in een keer goed zouden zijn…😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
xTino81 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:06:
Na een week of 3 heb ik eindelijk geld teruggekregen voor mijn geannuleerde VanMoof. De verzendkosten, waarvan gezegd was dat ik die ook terug zou krijgen, zijn echter niet gestort. Net als het bedrag voor de accesoires. Ik begrijp echt niet waarom het niet in één keer teruggestort kan worden. Ik krijg ook niet duidelijk waarom de accesoires niet terugbetaald worden. Ik kan nog begrijpen dat ze de fiets eerst echt retour willen zijn, maar de accesoires? Die zijn überhaupt nooit verzonden geweest, dus ik had verwacht dat dat meteen kon gebeuren.
Administratief is het daar gewoon een grote bende. Hier fiets geretourneerd op 15 mei, wacht nog steeds op terugbetaling... Eerst stuurden ze nog accessoires op, toen bleek er een nieuwe fiets besteld en nu wordt het binnen 14 dagen terugbetaald |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTino81
Rub147 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:59:
[...]

Administratief is het daar gewoon een grote bende. Hier fiets geretourneerd op 15 mei, wacht nog steeds op terugbetaling... Eerst stuurden ze nog accessoires op, toen bleek er een nieuwe fiets besteld en nu wordt het binnen 14 dagen terugbetaald |:(
Ik heb ze gezegd dat ik een klacht wilde indienen. De eerste keer negeerden ze dat. Toen ik het herhaalde, kreeg ik als reactie dat er geen klachtenprocedure is. Fantastisch bedrijf. Iedere keer dat ik een VanMoof zie rijden - en dat is verbazingwekkend vaak - voel ik me weer blij dat ik er géén heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
xTino81 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:10:
[...]

Ik heb ze gezegd dat ik een klacht wilde indienen. De eerste keer negeerden ze dat. Toen ik het herhaalde, kreeg ik als reactie dat er geen klachtenprocedure is. Fantastisch bedrijf. Iedere keer dat ik een VanMoof zie rijden - en dat is verbazingwekkend vaak - voel ik me weer blij dat ik er géén heb.
Als je ze ziet rijden ? Bedoel je niet als je er een stil ziet staan ? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruzski
Ik gebruik deze soms als ik ruimte te kort heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuhbfT4FeExThGEO-DUU8zIZsRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bPnxqCeyHq5emh96sxeUSaP1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
Eddy 6 pack schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:23:
[...]

Eerlijk? Wat een gek#t weer zeg. Ik had oprecht verwacht dat de bejubelde El Salvadoriaanse versies van na 8 april nu eens allemaal in een keer goed zouden zijn…😞
Lijkt dus nog steeds een tombola ! :F :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wobb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2024
hey mede van moofers :)

Had mijn fiets 9 juni ontvangen en mijn eerste 1000km zitten er ruim op. Ondertussen ook mijn bagagedrager en grote tas aangekomen, dus tijd om nog wat ervaringen en conclusies neer te schrijven.

Betreft de accessoires had hiervoor contact via de chat genomen, hierbij kon er geen datum gegeven worden wel zeiden ze dat er vertraging was en het enkele weken kon duren .Tot mijn verbazing 2 dagen later een mail dat er een pakket was aangemaakt 8)7 , Hier stond dan weer geen tracking nr of link in ook niet na 24 uur zoals de mail suggereerde.even afwachten maar 2 dagen later toch even contact gezocht via de chat 5 min later voorzien van tracking ,en ja het pakket was onderweg voor levering.

accessoires gemonteerd wel jammer van de lasnaden van het rekje maar eerlijk ,eens gemonteerd met de tas valt het ook weer niet op .Tas en rekje voelen solide aan en een verademing om weer naar het werk te rijden zonder iets op je rug vooral met dit warme weer.

Betreft de fiets zelf na Ruim 1000km enkele puntjes voorgehad positief en negatief.

Eerste probleem gehad met schakelen volgende situatie; de moofer app geopend en met handmatig alsook automatisch schakelen dat na het opschakelen naar 3 de versnelling de fiets niet mechanisch doorschakelt blijft in zijn 2.het ledje in de buis schakelt wel gewoon door en het geluidje word ook gereproduceerd.De fiets resetten helpt wel dit nog 3 keer voorgehad.Daarna de vanmoof app gebruikt en sindsdien weer 500km probleemloos geschakeld.

Gebruik nu de moofer app enkel om de instelling te doen voor de regio verder gebruik ik enkel de vanmoof app. Verbinden en unlocken geeft nooit problemen vond dit met de moofer app ooit wel een dingetje en hoe de ritten worden bijgehouden ook wel leuker bij de vanmoof app.(IOS btw)

De fiets loopt verder als een tierelier heb na tijdje zoeken de ideale stand en schakelmomenten gevonden, heb hem op wolkje staan en ondersteuning 2 of 3 (kan dit nog gewoon wijzigen in de vanmoof app)lekker rond 27km/h met nog een extra zetje waar nodig met de boostknop. Range zit ik rond de 80km al is dit wel sterk afhankelijk hoeveel ik de turboknop gebruik >:)

Verder voelen de remmen nu wel beter aan, enkel had ik een irritant gerammel aan de remhendel dit heb ik dan wat afgesteld en was het ook opgelost Handvatten heb ik andere besteld krijg nu wat last van de handen na een km Of 15 hopelijk is het daarmee opgelost want zijn niet veel andere mogelijkheden betreft ergonomie.

Ik ben dus dik tevreden met de fiets en pak hem ook steeds vaker voor andere verplaatsingen :*) enigste wat ik nog mis is eigenlijk een mogelijkheid om de tijd te zien in het display.

[ Voor 3% gewijzigd door wobb op 21-06-2021 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Inmiddels de eshifter vervangen die is toegestuurd. De instructies waren duidelijk genoeg. Toch even een heads up: er wordt in de instructievideo gesproken over een stip op de eshifter die op een bepaalde stand moet staan voor het monteren. Nieuwe eshifters( mijn kapotte ook) hebben in plaats van een stip vier versnellingsindicatoren. De juiste stand van de eshifter is de eerste versnelling. In mijn geval werd de shifter in de goede stand geleverd en kon deze na een korte periode van onzekerheid worden gemonteerd.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
wobb schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:40:
hey mede van moofers :)

Had mijn fiets 9 juni ontvangen en mijn eerste 1000km zitten er ruim op. Ondertussen ook mijn bagagedrager en grote tas aangekomen, dus tijd om nog wat ervaringen en conclusies neer te schrijven.

Betreft de accessoires had hiervoor contact via de chat genomen, hierbij kon er geen datum gegeven worden wel zeiden ze dat er vertraging was en het enkele weken kon duren .Tot mijn verbazing 2 dagen later een mail dat er een pakket was aangemaakt 8)7 , Hier stond dan weer geen tracking nr of link in ook niet na 24 uur zoals de mail suggereerde.even afwachten maar 2 dagen later toch even contact gezocht via de chat 5 min later voorzien van tracking ,en ja het pakket was onderweg voor levering.

accessoires gemonteerd wel jammer van de lasnaden van het rekje maar eerlijk ,eens gemonteerd met de tas valt het ook weer niet op .Tas en rekje voelen solide aan en een verademing om weer naar het werk te rijden zonder iets op je rug vooral met dit warme weer.

Betreft de fiets zelf na Ruim 1000km enkele puntjes voorgehad positief en negatief.

Eerste probleem gehad met schakelen volgende situatie; de moofer app geopend en met handmatig alsook automatisch schakelen dat na het opschakelen naar 3 de versnelling de fiets niet mechanisch doorschakelt blijft in zijn 2.het ledje in de buis schakelt wel gewoon door en het geluidje word ook gereproduceerd.De fiets resetten helpt wel dit nog 3 keer voorgehad.Daarna de vanmoof app gebruikt en sindsdien weer 500km probleemloos geschakeld.

Gebruik nu de moofer app enkel om de instelling te doen voor de regio verder gebruik ik enkel de vanmoof app. Verbinden en unlocken geeft nooit problemen vond dit met de moofer app ooit wel een dingetje en hoe de ritten worden bijgehouden ook wel leuker bij de vanmoof app.(IOS btw)

De fiets loopt verder als een tierelier heb na tijdje zoeken de ideale stand en schakelmomenten gevonden, heb hem op wolkje staan en ondersteuning 2 of 3 (kan dit nog gewoon wijzigen in de vanmoof app)lekker rond 27km/h met nog een extra zetje waar nodig met de boostknop. Range zit ik rond de 80km al is dit wel sterk afhankelijk hoeveel ik de turboknop gebruik >:)

Verder voelen de remmen nu wel beter aan, enkel had ik een irritant gerammel aan de remhendel dit heb ik dan wat afgesteld en was het ook opgelost Handvatten heb ik andere besteld krijg nu wat last van de handen na een km Of 15 hopelijk is het daarmee opgelost want zijn niet veel andere mogelijkheden betreft ergonomie.

Ik ben dus dik tevreden met de fiets en pak hem ook steeds vaker voor andere verplaatsingen :*) enigste wat ik nog mis is eigenlijk een mogelijkheid om de tijd te zien in het display.
Fijn dat je z’n tevreden bent! Heb je de grote tas van vanmoof erop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Bedankt voor de reacties m.b.t.ophangen etc. Ik ga die van mij aan de schutting paal (stevig onderdeel van de carport) hangen. Scheelt aanzienlijk wat ruimte.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Pagina: 1 ... 87 ... 145 Laatste

Let op:
Discussies omtrent de huidige onzekere toekomst van Van Moof; Discussies over de toekomst van VanMoof

Het delen van referrals is op tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal daarom na constatering direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam

In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.

Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.