Bij heel veel mensen werkt het helemaal niet zo goed helaas...........maar idd bij firmware 1.4.5. al iets beter.siemed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:18:
Ik heb eigenlijk geaccepteerd dat het unlocken van de fiets vanuit de app moet, het is me slechts één keer overkomen dat de fiets reageerde toen ik aan kwam lopen en ik de app niet nodig had.
Ik heb een Iphone 11 met app versie 3.7 en Bike software 1.4.5.
Nu ik lees dat het bij andere wel goed werkt vraag ik me af of er iets is wat ik kan doen om dit te verbeteren?
Het heeft allemaal met de BT connectie te maken, dus als het niet met de linker knop werkt, werkt het (bij mij) vanuit de app ook niet (omdat er geen BT connectie met de fiets is). Zodra het vanuit de app werkt, werkt het met de linker knop (touch unlock) ook. Bij mij is het dus: of het werkt beide wel of beide niet.
Met de Moofer app idem: als er eenmaal BT verbinding is met de fiets, werkt zelfs de auto unlock (dan hoef je dus zelfs niet eens op de linker knop te drukken, maar unlocked ie vanzelf......dan wel binnen 5 seconden "bevestigen" door minimaal het achterwiel iets naar voren of achteren te rijden). Helaas connect die app vrijwel zelden vanzelf en moet je meerdere restarts doen. De nieuws vM app doet het stuk beter, maar zeker ook nog niet altijd (dan is BT/flight mode off/on vaak wel voldoende om het werkend te krijgen).
Voel me soms meer beta, uh, alfa tester dan biker, maar goed.........