Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
@BAMMER Toch spijtig dat VM niet direct de juiste remmen monteert...
Waarom ben je niet ineens voor hydraulisch gegaan? Een setje MT200 kost toch ook niet veel....

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 21:38
Tommie12 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:35:
@BAMMER Toch spijtig dat VM niet direct de juiste remmen monteert...
Waarom ben je niet ineens voor hydraulisch gegaan? Een setje MT200 kost toch ook niet veel....
Was het eerste idee ook. Maar ik heb er geen trek om vast komen te zitten in die downtube bij de batterij.. en de remklauwen die ik wilde hebben niet het onderhoudsprobleem van moeten bleeden e.d. een beetje de balans tussen gemak en comfort gekozen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45

DjVe

Hatsaflats!

BAMMER schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 12:45:
Ik heb nu bijna al mijn irritaties rondom de schreeuwende remmen op mijn S2 eindelijk afgehandeld en wilde mijn ervaringen even delen. Eerder al gemeld, ik had een set andere schijfremmen en en remklauwen besteld die ik na mijn servicebeurt bij van moof wilde monteren. De nieuwe serie Sram Paceline schijven 160mm voor en achter. Een set Juin Tech semi hydraulische remklauwen (kabelbediend) met zuigers aan weerszijden in plaats van de door vanmoof gebruikelijke eenzijdige zuiger. Ik wilde graag beter verdeling van druk op de schijf zelf waardoor je het scheefdrukken en zwaar piepen van de schijven kwijt bent. En uiteraard heb ik de velgbestickering met de zwarte reflectie helemaal gedaan omdat ik het wiel dan op schoot kon nemen.

Begonnen met het achterwiel te verwijderen wat echt geen pepernoot voorstelt, je krijgt dan gelijk een goed idee hoe je voortaan lekker zelf je boel bij kan houden. Even schoongemaakt, met een groot geduld de striping rondom op de velg geplakt. Daarna de kicklock bracket met daarachter de remschijf eraf en in omgekeerde volgorde er weer op gemonteerd met de nieuwe schijf van Sram dit keer. Remklauw eraf gehaald en de Juin tech (met bijgeleverde adapter voor 160mm) gemonteerd. Wiel weer netjes terug en alles afstellen.

Helaas kwam ik toen tot de ontdekking dat de remklauw een manco had.. de afstelknop van eentje functioneerde niet.. dus ik heb (met bijbehorende scheldwoorden) voorlopig de vanmoof varianten teruggeplaatst. Uiteraard wel met de 160mm adapter die ik nu nodig had. Die kon ik vlot nog even bij Mantel scoren.

Voorwiel was identiek een makkie, wel even op je spacer letten van de binnenzijde van de voorvork(!) Want die moet voor het terugzetten wel eerst terug op de as. Dat is dus aan de kant van de remschijf, nokje naar buiten toe. Zwart reflecterende striping erop, nieuwe schijf geplaatst en klaar. Viel me wel op dat van moof niet consequent is met zijn boutjes, voorwiel had zilveren, achter waren ze mooi zwart. Bij het terugplaatsen is geen adapter nodig want het was standaard al een 160mm schijf.

Na finetuning van de remmen liep alles soepel, werkte en bediening ging strak. Ik heb inmiddels ongeveer 40km gereden en ik kan je zeggen dat de verandering van schijven al een hele verademing is. Zonder dat de mijn gewenste remklauwen er op zitten heeft Sram met deze nieuwe serie Paceline schijven een zeer stille variant in handen. Toppers! Ik denk dat dat mede komt doordat ze de randen afgerond hebben en de gaten zelf een betere verdeling hebben gegeven..

Dus als iemand ze een keer wil vervangen, tot nu toe kan ik ze echt aanbevelen als een goede upgrade voor stiller remmen met je standaard remklauwen van Vanmoof.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je bent nu echter wel nieuwe schijven aan het inremmen met je oude blokjes... Dat kan straks gedoe opleveren als je alsnog de andere remmen (met andere compound blokjes) gaat gebruiken.

Betreffende de Brooks zadels. Er zijn ook alle weather zadels te krijgen (met een moderne uitstraling), zoals de cambium. Zitten ook lekker (wel sportief), maar vergen geen onderhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
DjVe schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:50:
[...]

Je bent nu echter wel nieuwe schijven aan het inremmen met je oude blokjes... Dat kan straks gedoe opleveren als je alsnog de andere remmen (met andere compound blokjes) gaat gebruiken.
Dat ben ik me bewust, het is nu even niet anders. Ik zorg er voor dat ik bij de gesinterde variant blijf en zie het tzt wel hoe het uitpakt. Kwestie van pech, maar heb nu een prima fiets voorlopig, dat is ook wat waard ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:59

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Bruzski schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 23:53:
[...]

ik vind brooks inderdaad ook een ouderwetse en oubollige uitstraling hebben op zo’n hightech hippe fiets als een S3, ik had overgens op mijn gazelle vroeger een zwarte brooks waar ik op een gegeven moment ook doorheen zakte :/
koop je een moderne fiets...(de tesla onder de fietsen....om maar even het bekende cliche te gebruiken) en dan stop je er een oud model zadel op

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
litebyte schreef op zondag 26 juli 2020 @ 03:24:
[...]

koop je een moderne fiets...(de tesla onder de fietsen....om maar even het bekende cliche te gebruiken) en dan stop je er een oud model zadel op
Betaal je rond de 100€ voor een zadel en heb je zoveel onderhoud en kun je er nog doorheen zakken ook .
Mij niet gezien.
Het vm zadel is gewoon prima .
Heb een keer een fiets tocht van 60km gemaakt op de smart bike 2016 en het zadel zat gewoon goed (standaard vm zadel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 10:28
Iemand al enig idee over "standaard" snelbinders achter die haakjes passen?
Ga morgen wel even rondkijken, normaal koop ik online, maar nu toch wel goed om even te passen voor aankoop.

Hema heeft maar 1 soort, die lijkt veel te kort:
https://www.hema.nl/vrije...snelbinders-41198010.html

Halfords heeft wel aardig assoritement, daar moet toch iets bij zitten dat past?
https://www.halfords.nl/f...saccessoires/snelbinders/

Ook Bol.com heeft veel keus (in zwart): https://www.bol.com/nl/l/zwarte-snelbinders/N/17991+16726/
Maar ja, dan weet je dus niet of het past.

[ Voor 12% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-07-2020 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max.schollen
HAWK Wizard schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:57:
Iemand al enig idee over "standaard" snelbinders achter die haakjes passen?
Ga morgen wel even rondkijken, normaal koop ik online, maar nu toch wel goed om even te passen voor aankoop.

Hema heeft maar 1 soort, die lijkt veel te kort:
https://www.hema.nl/vrije...snelbinders-41198010.html

Halfords heeft wel aardig assoritement, daar moet toch iets bij zitten dat past?
https://www.halfords.nl/f...saccessoires/snelbinders/

Ook Bol.com heeft veel keus (in zwart): https://www.bol.com/nl/l/zwarte-snelbinders/N/17991+16726/
Maar ja, dan weet je dus niet of het past.
decathlon al gekeken?
https://www.decathlon.nl/...-p-872?mc=8165718&c=ZWART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Thx, die ziet er goed en eenvoudig uit!

[ Voor 23% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-07-2020 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 23:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb na een weekje wel één irritant punt dat mij nog steeds niet is gelukt om op te lossen. Ik ben in de veronderstelling dat die S3 automagisch unlocked als ik met mijn telefoon in mijn zak naast de afgesloten fiets sta en één van de knupkes indruk en weg wil lopen. Maar datdoetienie... Hij begint meteen te jengelen alsof ik 'm steel. Ik moet dan de foon pakken, app starten en unlock indrukken.
Als dat echt steeds moet, kan ik er niet zo goed een slot met een sleutel op doen. Het gemak is juist dat ik zo weg kan lopen met dat ding.

Ik heb al gekeken naar de appinstellingen. Ook op Android de energiebespaar toestanden van de VM app uit gezet. Anders kan ik mij voorstellen dat ie de app wegdrukt. Ik heb alle instellingen nagelopen, maar wat ik denk dat daarvoor van belang is staat aan: automatisch connecten met de fiets, unlocken, noem maar op.

Heeft iemand een gouden tip? Anders moet ik straks weer een half uur in de wacht gaan hangen met ze... :(

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:37

eisbaer

Zie signature

]Verwijderd

[ Voor 107% gewijzigd door eisbaer op 26-07-2020 21:40 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wheeliemaker
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02 14:40
mphilipp schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:28:
Ik heb na een weekje wel één irritant punt dat mij nog steeds niet is gelukt om op te lossen. Ik ben in de veronderstelling dat die S3 automagisch unlocked als ik met mijn telefoon in mijn zak naast de afgesloten fiets sta en één van de knupkes indruk en weg wil lopen. Maar datdoetienie... Hij begint meteen te jengelen alsof ik 'm steel. Ik moet dan de foon pakken, app starten en unlock indrukken.
Als dat echt steeds moet, kan ik er niet zo goed een slot met een sleutel op doen. Het gemak is juist dat ik zo weg kan lopen met dat ding.

Ik heb al gekeken naar de appinstellingen. Ook op Android de energiebespaar toestanden van de VM app uit gezet. Anders kan ik mij voorstellen dat ie de app wegdrukt. Ik heb alle instellingen nagelopen, maar wat ik denk dat daarvoor van belang is staat aan: automatisch connecten met de fiets, unlocken, noem maar op.

Heeft iemand een gouden tip? Anders moet ik straks weer een half uur in de wacht gaan hangen met ze... :(
Ik heb dat ook met mijn iPhone. Heb wel auto wake-up uit staan (irritant om in je tuin te zitten en allerlei geluiden uit de schuur te horen) maar touch unlock aan en gevoeligheid redelijk ver (3/4). Zou dan volgens mij toch moeren werken. Maar vaak is de bovenste pixel uit (die zegt iets over de verbinding) en gaat deze pas aan als ik de app open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Hier hetzelfde probleem (Android app). Je moet eerst de telefoon zelf aandoen, vrij lang wachten tot er verbinding is en dan 50% kans dat ie automatisch unlocked. Vaak dus ook niet. Ook bij mij staat de app ingesteld op altijd verbonden blijven (en op meest verre gevoeligheid).

Erg jammer dit.......gebruik nu eigenlijk altijd de pincode (dmv zelfde linker knop op stuur), dat is sneller.......maar niet echt handig natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-07-2020 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb even de instellingen erbij gepakt:

touch to unlock aan (schuifje helemaal in de rechterhoek, dus far)
auto wake up aan
backup connection aan (connect to the bike when you're not actively using the app)

Volgens mij moet ie het hiermee toch kunnen doen. En zoals al aangegeven, de energiespaartoestand staat uit voor de app.

Ik heb overigens 35,9km gereden en de accu is nog half vol/leeg. Best veel op turbo gedrukt ( :+ ) en ondersteuning staat op 3. De eerste 2 ritjes op 2 geprobeerd. Valt op zich dus niet tegen. Ik kan dus zeker 60-70km knarren voor ie opgeladen moet worden. Ik ga kijken hoe ver ik kom. Gewoon helemaal leeg rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door mphilipp op 26-07-2020 22:25 ]

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 01:27
mphilipp schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:24:
Ik heb even de instellingen erbij gepakt:

touch to unlock aan (schuifje helemaal in de rechterhoek, dus far)
auto wake up aan
backup connection aan (connect to the bike when you're not actively using the app)

Volgens mij moet ie het hiermee toch kunnen doen. En zoals al aangegeven, de energiespaartoestand staat uit voor de app.

Ik heb overigens 35,9km gereden en de accu is nog half vol/leeg. Best veel op turbo gedrukt ( :+ ) en ondersteuning staat op 3. De eerste 2 ritjes op 2 geprobeerd. Valt op zich dus niet tegen. Ik kan dus zeker 60-70km knarren voor ie opgeladen moet worden. Ik ga kijken hoe ver ik kom. Gewoon helemaal leeg rijden.
De 'touch to unlock' werkt (het beste) als er op het matrix-display 1 led brandt, namelijk de aller bovenste. Deze geeft aan dat de fiets verbonden is met je telefoon. De knop indrukken zou dan voldoende moeten zijn om hem te ontgredelen.

Het lost niet het wel/niet automatisch verbinden op, maar je ziet in ieder geval wel direct bij het aan komen lopen of je überhaupt kans maakt. In die seconde daarop kan je dan alsnog je telefoon pakken... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

oscarwashere schreef op maandag 27 juli 2020 @ 00:00:
[...]
De 'touch to unlock' werkt (het beste) als er op het matrix-display 1 led brandt, namelijk de aller bovenste.
Ik zal er eens op letten. Ik weet welke pixel je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
Even een vraag wat betreft de track and trace
Wanneer komen die meestal binnen ochtend middag avond?
En hoe ver van te voren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:04:
Hier hetzelfde probleem (Android app). Je moet eerst de telefoon zelf aandoen, vrij lang wachten tot er verbinding is en dan 50% kans dat ie automatisch unlocked. Vaak dus ook niet. Ook bij mij staat de app ingesteld op altijd verbonden blijven (en op meest verre gevoeligheid).

Erg jammer dit.......gebruik nu eigenlijk altijd de pincode (dmv zelfde linker knop op stuur), dat is sneller.......maar niet echt handig natuurlijk.
Helaas......alle settings staan goed, maar zodra je bij de fiets in de buurt komt gebeurt er niets.....je drukt vervolgens op de linker stuur knop en je ziet dan icon dat ie op slot staat, maar je ziet niet de "connected dot" op de fiets. Dan kijk je in de mobiele app, alles grijs (not connected), dat duurt en duurt...........dan geeft ie na 15 seconden "can not connect, disable bluetooth" oid, ok, dat doen we dan, dan volgt natuurlijk de melding "can not connect, enable bluetooth" dat doe je dan ook..........dan weer 15 seconden niets..........en alleen als je dan wat door de menu items clicked, dan na nog eens 10-15 seconden heb je verbinding.......(en de connected dot licht inderdaad op) maar dan ben je ondertussen bijna een minuut verder.....

Kortom: gebruik gewoon direct de pincode, dat is sneller (ook als je niet 1 1 1 kiest ;) )

Ben benieuwd wat hier nu de oplossing voor is (gebruik stock Android 10 op Xperia 5).

Kan nog eens proberen de fiets te ontkoppelen en weer te koppelen, of levert dat weer andere problemen op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 23:11

UTADDICT

NERF

max.schollen schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:52:
Even een vraag wat betreft de track and trace
Wanneer komen die meestal binnen ochtend middag avond?
En hoe ver van te voren ?
Tip, ongeacht wat de Track & Trace zegt gewoon de hele dag thuis blijven. UPS is echt WAARDELOOS als het gaat om tijdvakken en inschattingen. Hij stond bij mij tot twee maal toe op 21:00 's avonds, en tot twee maal toe kwamen ze om 11u 's ochtends.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
UTADDICT schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:58:
[...]

Tip, ongeacht wat de Track & Trace zegt gewoon de hele dag thuis blijven. UPS is echt WAARDELOOS als het gaat om tijdvakken en inschattingen. Hij stond bij mij tot twee maal toe op 21:00 's avonds, en tot twee maal toe kwamen ze om 11u 's ochtends.
ja het punt is dat ik vrij moet vragen op mijn werk maar dat gaat een dag van te voren niet zo makkelijk en mijn ouders moeten ook werken
Daarom wil ik graag weten wanneer hij komt
In my VanMoof staat 5 augustus (uitgestelde datum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

max.schollen schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:01:
[...]
ja het punt is dat ik vrij moet vragen op mijn werk maar dat gaat een dag van te voren niet zo makkelijk en mijn ouders moeten ook werken
Daarom wil ik graag weten wanneer hij komt
In my VanMoof staat 5 augustus (uitgestelde datum )
Ik kreeg een paar dagen voor bezorging de definitieve datum in een mail van UPS. Dit was een paar dagen eerder dan de datum in My Vanmoof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
[...]
Dat was inderdaad bizar........na paar verschuivingen naar achteren (totaal circa 2 weken later dan oorspronkelijk gepland, viel me nog mee) kwam dan eindelijk, circa 4 dagen VOOR de laatste afgegeven lever datum, het verlossende bericht dat de fiets via UPS geshipped werd, met track & trace code. Daar stond echter de hele tijd "Label printed, package to be received by UPS" , dus geen enkele indicatie wanneer (van dag of tijd!) de aflevering gepland stond (ook de dag was dus niet aangegeven,.........bij toeval was er iemand aanwezig toen UPS plots voor de deur stond. Zou flink balen zijn als er niemand was geweest, dan hoef je hopelijk dat grote pakket niet zelf op te halen ergens?

Hetzelfde gebeurde trouwens met de bagagedrager (tegelijk besteld, maar kwam dag of 5 later, helemaal zonder aankondiging van UPS of wie dan ook......).

Erg slordig, weet niet of dit gebruikelijk is bij UPS, maar dan moet vM snel een andere koerier inschakelen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
UTADDICT schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:21:
[...]

Ik kreeg een paar dagen voor bezorging de definitieve datum in een mail van UPS. Dit was een paar dagen eerder dan de datum in My Vanmoof.
Ja in eerste instantie stond hij op 31 juli .. toen verschoven naar 5 augustus..
Dus als ik het goed begrijp kan ik van vandaag tot vrijdag al een mail verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dat denk ik wel, ik kreeg ook een paar dagen voor de laatste (Definitieve) leverdatum een hoera-bericht ("oh boy, your order is on its way!") met UPS t&t code.......en vanaf toen werd het dus onduidelijk wanneer ie nu precies kwam.....keek meerdere keren per dag op de UPS t&t site, maar telkens bleef de status "Label printed, order to be received by UPS" of zoiets..........tot ze dus opeens voor de deur stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
HAWK Wizard schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:47:
Dat denk ik wel, ik kreeg ook een paar dagen voor de laatste (Definitieve) leverdatum een hoera-bericht ("oh boy, your order is on its way!") met UPS t&t code.......en vanaf toen werd het dus onduidelijk wanneer ie nu precies kwam.....keek meerdere keren per dag op de UPS t&t site, maar telkens bleef de status "Label printed, order to be received by UPS" of zoiets..........tot ze dus opeens voor de deur stonden.
Tnx voor de info
Ben benieuwd wanneer ik die mail krijg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Teoprins
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
max.schollen schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Tnx voor de info
Ben benieuwd wanneer ik die mail krijg
Wij allemaal Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
[...]
Hij stond bij mij tot twee maal toe op 21:00 's avonds, en tot twee maal toe kwamen ze om 11u 's ochtends.
Ik heb de afgelopen maand 3 keer iets via UPS binnen gehad en erger mij ook aan hun gebrek aan informatie. Ze zeggen ook dat je moet inloggen bij UPS MyChoice om een tijdvenster te zien, maar doe geen moeite want dat scheelt niets. UPS zei bij 2 van die 3 keer gewoon 'Tomorrow by 9:00 PM'. Dat betekend niet 'om 21:00 uur' maar 'voor 21:00 uur'. En dan staat er ook nog een waarschuwing bij dat men in verband met covid zelfs nog na 21:00 uur kan komen. In principe was het dus niet fout dat ze er bij jou om 11:00 uur waren, maar je moet er dus inderdaad wel de hele dag voor thuis blijven... Waardeloos. |:( 8)7

Gelukkig werk ik nog steeds vanuit huis.

[ Voor 3% gewijzigd door oscarwashere op 27-07-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
In mijn zoektocht naar een oplossing om mijn telefoon aan mijn stuur te bevestigen kwam ik deze tegen:

https://www.tigrasporteur...clic-neo-bike-strap-mount
Afbeeldingslocatie: https://www.tigrasporteurope.com/2935-superlarge_default/fitclic-neo-bike-strap-mount.jpg

Groot voordeel ten opzichte van Quad Lock & SP Connect is dat de bijbehorende telefoonhoesjes transparant zijn. Dit is naar mijn mening mooier. Bovendien heeft mijn Huawei P30 Pro een bijzonder gekleurde achterkant, dus het zou zonde zijn als je die verstopt in een zwart hoesje. Dit product is ook ietsje goedkoper, maar het scheelt niet heel veel.

Bol.com en de ANWB verkopen deze ook, alleen niet voor mijn telefoon.

Ik vraag mij alleen af hoe dik het hoesje is t.b.v. de bevestiging, maar we gaan het zien. Krijg hem in de loop van de week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
oscarwashere schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:22:
Ik vraag mij alleen af hoe dik het hoesje is t.b.v. de bevestiging, maar we gaan het zien. Krijg hem in de loop van de week binnen.
Als ik naar het hoesje kijk wat er bij hoort, op de laatste foto, dan ga je daar wel een paar broekzakken aan verslijten. Daar zit ook weer een soort twistlock connector op. Ik zou het persoonlijk niet willen dat ik mijn telefoon over moet zetten in een dikke hoes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BAMMER
Ik heb weer eens iets geks in de vanmoof app opgedoken, kan er geen verklaring voor bedenken... het stukje my rides geeft aan dat ik ruimschoots 650 km heb gedaan inmiddels. Dat is redelijk consequent, al zou het iets meer moeten zijn door gemiste recording zonder mijn telefoon.

Maar het overzicht van mijn fiets in het account zegt iets heel anders ineens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnXT1kEqbak4Lg_0ZSudcJVPjSA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6lTamPIGRID9v6mTSCCS8iE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik mis ineens de daadwerkelijke totaalstand van de fiets!? Iemand enig idee wat daar misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
BAMMER schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:23:
Ik heb weer eens iets geks in de vanmoof app opgedoken, kan er geen verklaring voor bedenken... het stukje my rides geeft aan dat ik ruimschoots 650 km heb gedaan inmiddels. Dat is redelijk consequent, al zou het iets meer moeten zijn door gemiste recording zonder mijn telefoon.

Maar het overzicht van mijn fiets in het account zegt iets heel anders ineens:
[Afbeelding]

Ik mis ineens de daadwerkelijke totaalstand van de fiets!? Iemand enig idee wat daar misgaat?
Lijkt er op dat ze de km registratie om hebben gegooid van die pagina naar de ritten registratie.
Voor die update werkte het nog wel .
Bij mij het zelfde probleem (smartbike 2016)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• max.schollen
Vandaag de mail gehad en hij is onderweg YES !!
De ups mail zegt geschatte lever datum morgen einde van de dag en de t&t zegt zending klaar voor verzending. En etiket is aangemaakt .
Heb morgen een vrijde dag genomen neem aan dat ik vanavond dan meer info heb ?
En hij ook daadwerkelijk morgen komt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58

DataCopy

Dum vita est spes est

@max.schollen succes! Dat is iets eerder dan de 5 augustus.

We zullen zeker weten een uitgebreide review van je kunnen verwachten ;)

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:26
Heeft er iemand ervaring met de ANWB "Blijven Fietsen fietsverzekering" met track & trace? Algemene ervaringen? Weet iemand de tracker van de ANWB wordt gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 01:09
DataCopy schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:10:

We zullen zeker weten een uitgebreide review van je kunnen verwachten ;)
:+

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

shaft8472 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:32:
Heeft er iemand ervaring met de ANWB "Blijven Fietsen fietsverzekering" met track & trace? Algemene ervaringen? Weet iemand de tracker van de ANWB wordt gemonteerd?
Geen ervaring. Ik heb wel ergens een foto gezien van dat ding en die is echt heel klein. Er moet officiëel ook een sticker op de fiets dat ie voorzien is van een tracker. Maar de anwb meneer die dat bij die persoon (niet ik) kwam monteren zei dat ie dat niet wilde doen omdat het zo'n mooie fiets was.

Ik heb net mijn fiets bij de ANWB verzekerd en heb niet gekozen voor de tracker. Ik heb de full cover voor 3 jaar genomen en dat moet maar voldoende zijn. Wel heb ik een los ABUS vouwslot, want ze kunnen 'm altijd in een busje gooien. Als ie gejat wordt, ben ik gedekt, dat terugvinden heeft geen toegevoegde waarde voor mij.
Ik denk ook niet dat je zo'n fiets 10 jaar blijft rijden. Over 3 jaar zijn we weer een heel stuk verder en dan wil je misschien niet dood gevonden worden op zo'n ouderwetse Van Moof... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
oscarwashere schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:44:
[...]

Ik heb de afgelopen maand 3 keer iets via UPS binnen gehad en erger mij ook aan hun gebrek aan informatie. Ze zeggen ook dat je moet inloggen bij UPS MyChoice om een tijdvenster te zien, maar doe geen moeite want dat scheelt niets. UPS zei bij 2 van die 3 keer gewoon 'Tomorrow by 9:00 PM'. Dat betekend niet 'om 21:00 uur' maar 'voor 21:00 uur'. En dan staat er ook nog een waarschuwing bij dat men in verband met covid zelfs nog na 21:00 uur kan komen. In principe was het dus niet fout dat ze er bij jou om 11:00 uur waren, maar je moet er dus inderdaad wel de hele dag voor thuis blijven... Waardeloos. |:( 8)7

Gelukkig werk ik nog steeds vanuit huis.
Ik zit toevallig in een pand samen met UPS. Vanuit hier wordt een bepaalde regio gereden door ongeveer 20 bussen. Ze beginnen ongeveer om 07.30 uur met het lossen van de vrachtwagens en de spullen gaan dan de bussen in. Rond 09.30 uur rijden ze weg. Tussen 16:00 en 18:00 uur komen ze weer terug. Geen uitzondering want de vrachtwagen moet weer richting het distributiecentrum met de opgehaalde pakketjes op een bepaald tijdstip.

Kan me dus niet voorstellen dat UPS in de avond langs zal komen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
wodkabuikje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:02:
[...]

Ik zit toevallig in een pand samen met UPS. Vanuit hier wordt een bepaalde regio gereden door ongeveer 20 bussen. Ze beginnen ongeveer om 07.30 uur met het lossen van de vrachtwagens en de spullen gaan dan de bussen in. Rond 09.30 uur rijden ze weg. Tussen 16:00 en 18:00 uur komen ze weer terug. Geen uitzondering want de vrachtwagen moet weer richting het distributiecentrum met de opgehaalde pakketjes op een bepaald tijdstip.

Kan me dus niet voorstellen dat UPS in de avond langs zal komen.
Het zal ongetwijfeld per regio, maar ook per pakketformaat verschillen. Mijn S3 werd door DHL bezorgd en die kwam met een andere bus dan een kleiner pakket dat diezelfde dag ook via onze vaste DHL-bezorger werd bezorgd. Maar goed, uiteindelijk is het een kwestie van 'we zien wel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:26
mphilipp schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:48:
[...]

Geen ervaring. Ik heb wel ergens een foto gezien van dat ding en die is echt heel klein. Er moet officiëel ook een sticker op de fiets dat ie voorzien is van een tracker. Maar de anwb meneer die dat bij die persoon (niet ik) kwam monteren zei dat ie dat niet wilde doen omdat het zo'n mooie fiets was.

Ik heb net mijn fiets bij de ANWB verzekerd en heb niet gekozen voor de tracker. Ik heb de full cover voor 3 jaar genomen en dat moet maar voldoende zijn. Wel heb ik een los ABUS vouwslot, want ze kunnen 'm altijd in een busje gooien. Als ie gejat wordt, ben ik gedekt, dat terugvinden heeft geen toegevoegde waarde voor mij.
Ik denk ook niet dat je zo'n fiets 10 jaar blijft rijden. Over 3 jaar zijn we weer een heel stuk verder en dan wil je misschien niet dood gevonden worden op zo'n ouderwetse Van Moof... :+
Dank voor je antwoord. Ik ben me aan het oriënteren op een verzekering vandaar mijn vraag. Wat maakte dat je niet koos voor de VM Peace of Mind - Theft of de verzekering van Allianz die ook het slot van VM ondersteund?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

shaft8472 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:57:
[...]
Wat maakte dat je niet koos voor de VM Peace of Mind - Theft of de verzekering van Allianz die ook het slot van VM ondersteund?
VM POM vond ik een beetje gimmicky met die bike hunters. Dat voorkomt (net als die tracker van ANWB) niet dat de fiets gestolen wordt. En ANWB accepteert volgens mij die kicklock ook, maar net als Allianz blijven ze benadrukken dat een extra slot om 'm ergens aan vast te maken echt wel wordt aangeraden. En dat is ook zo. Die fietsendieven pakken gewoon alles wat er leuk uit ziet en kiepen het in een busje. Daar heb ik niets aan. Ben ik alsnog mijn fiets kwijt en zit ik weer 2 weken zonder. Nee, ik wil gewoon een goede verzekering en als ik 'm ergens neerzet waar ik er geen toezicht op kan houden, zet ik 'm vast met een vouwslot. Uiteraard ook op alarm, dus dat werkt wat lastiger voor de dief met een knipperd. Kunnen ze alsnog niet wegrijden.

Duss...dat is het. Ik bekijk het praktisch. Estetiek brengt je maar zover. Ik heb dat ding om te fietsen, en dat wil ik graag blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jupiter2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:25
max.schollen schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:09:
De ups mail zegt geschatte lever datum morgen einde van de dag en de t&t zegt zending klaar voor verzending. En etiket is aangemaakt .
UPS zegt altijd einde van de dag. Klopt niets van. Ups doet niet aan tijdvakken.
Alleen express zendingen moeten voor 12.00 ( nu vanwege cv19 14.00 uur) bezorgd worden.
UPS rijdt normaliter tot 17.00
Hoop dat je fiets in goede staat aankomt. De “pakketten” van Van Moof zijn niet echt geschikt voor pakketpostbezorging.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kwam dit artikel tegen en moest hem toch even delen hier . ;)

https://speld.nl/2020/07/...r-ze-verdienen-wel-straf/

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heb met ze gesproken en ivm Corona worden moet je de GPS tracker nu zelf monteren. Heb telefonisch contact met ze gehad of dit nu wel nodig is, omdat er al GPS tracker in zit en een 2e ernaast niet echt zinvol is (en niet echt mooi). Toen werd aangegeven dat dit niet persé hoeft.

Mbt het e-slot was er minder duidelijkheid..... eigenlijk alleen bij Allianz de formele bevestiging gfekregen dat e-lock voldoende is (maar je dan bij diefstal wel moet aantonen dat je vM ook echt op slot stond.......geen idee hoe je dat doet, omdat je dat in de app alleen kan zien als ie connected is, zodra ie niet connected is, kun je dat niet zien (maar mogelijk iemand bij vM wel?). Indien je in/naar risicogebied reist misschien toch maar AXA slot mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
max.schollen schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:09:
Goed nieuws, dank denk ik dat ie morgen in de loop van de ochtend wel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:15:
[...]

Helaas......alle settings staan goed, maar zodra je bij de fiets in de buurt komt gebeurt er niets.....je drukt vervolgens op de linker stuur knop en je ziet dan icon dat ie op slot staat, maar je ziet niet de "connected dot" op de fiets. Dan kijk je in de mobiele app, alles grijs (not connected), dat duurt en duurt...........dan geeft ie na 15 seconden "can not connect, disable bluetooth" oid, ok, dat doen we dan, dan volgt natuurlijk de melding "can not connect, enable bluetooth" dat doe je dan ook..........dan weer 15 seconden niets..........en alleen als je dan wat door de menu items clicked, dan na nog eens 10-15 seconden heb je verbinding.......(en de connected dot licht inderdaad op) maar dan ben je ondertussen bijna een minuut verder.....

Kortom: gebruik gewoon direct de pincode, dat is sneller (ook als je niet 1 1 1 kiest ;) )

Ben benieuwd wat hier nu de oplossing voor is (gebruik stock Android 10 op Xperia 5).

Kan nog eens proberen de fiets te ontkoppelen en weer te koppelen, of levert dat weer andere problemen op?
Dit blijft een irritant probleem: het is reproduceerbaar, elke keer als je aan komt lopen werkt het niet.....dan doe je telefoon handmatig aan...........werkt het nog steeds niet..........dan krijg je melding dat er BT problemen zijn, please disable BT.......dan please enable BT...........en dan lukt het wel om verbinding te krijgen en kun je de vM met de linker knop unlocken.

Vervolgens blijft dit korte tijd werken (bv als je winkel in gaat en na bv 5 minuten terugkomt, werkt het nog steeds zoals het hoort, dus zonder je telefoon aan te raken), maar als je bv uur later dit probeert, werkt het niet meer en begin je weer van voor af aan.

Geen idee of er soort timeout zit op de Android BT connectie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:25
HAWK Wizard schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:31:
[...]

Heb telefonisch contact met ze gehad of dit nu wel nodig is, omdat er al GPS tracker in zit en een 2e ernaast niet echt zinvol is (en niet echt mooi).
Er zit geen GPS tracker in voor de duidelijkheid. Je kunt hem traceren dmv driehoekpeiling van gsm ontvangst, dat is heel iets anders en niet zo nauwkeurig als GPS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BAMMER
Wat een slecht artikel zeg... dat het maar duidelijk is, ik ben dus een opgeblazen asociaal persoon met een air waar je u tegen zegt! Oh, ik rij op een fiets van 8K rond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
BAMMER schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:38:
[...]

Wat een slecht artikel zeg... dat het maar duidelijk is, ik ben dus een opgeblazen asociaal persoon met een air waar je u tegen zegt! Oh, ik rij op een fiets van 8K rond :+
ik was vanavond ook opgeblazen, afijn..een fietshelmpje is niet lelijk.. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Bruzski op 28-07-2020 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 17:55
Haters gonna hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
Vier elektrische fietsen voor jou getest: ‘lelijk’ en ‘winnaar op alle fronten’ :/

https://www.gelderlander....-op-alle-fronten~a13e4924

[ Voor 8% gewijzigd door Bruzski op 29-07-2020 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Afgelopen week wilde ik een proefrit maken in de pop-up store Utrecht, bleek die al dicht te zijn... vanMoof gebeld; euuh ja, die is weg, bedankt voor het melden... stond ik daar om 10 uur s'ochtends op zaterdag met mijn goeie gedrag.

Lang verhaal kort; kan ik naast locatie Amsterdam nog ergens dit apparaat aanschouwen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somedutchjoe
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
HBO88 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:29:
[...]

Er zit geen GPS tracker in voor de duidelijkheid. Je kunt hem traceren dmv driehoekpeiling van gsm ontvangst, dat is heel iets anders en niet zo nauwkeurig als GPS
Ik zou de nauwkeurigheid van de peiling niet onderschatten. Vergeet niet dat GPS een zeer zwak signaal is en voor een binnen gestalde fiets niet werkt. Als je weet waar de antenne zit bij een GPS systeem ben je met een stukje aluminiumfolie al klaar.

Het voordeel van het gebruiken van een mobiel netwerk is dat het signaal veel beter in gebouwen doordringt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 19:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb het op onze bakfiets. Geen ervaring met de afhandeling want hij is (nog) niet gestolen ;)

Tracker is een doosje van ~6x3x2cm, lijkt mij lastig onopvallend weg te werken op een VM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lu2m8kwt2vphg6g1c3vTkgkd73E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7MADKiNu7I7YiQbMcWGIyMDS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBO88
  • Laatst online: 17:25
somedutchjoe schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:06:
[...]

Ik zou de nauwkeurigheid van de peiling niet onderschatten. Vergeet niet dat GPS een zeer zwak signaal is en voor een binnen gestalde fiets niet werkt. Als je weet waar de antenne zit bij een GPS systeem ben je met een stukje aluminiumfolie al klaar.

Het voordeel van het gebruiken van een mobiel netwerk is dat het signaal veel beter in gebouwen doordringt.
Heb je gelijk in, dus eigenlijk is het handig om beide systemen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 15:40
Ik ben aan het wachten op mijn S3 eind augustus. Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Volgens mij heb ik het meest van de topic gelezen maar ik kon geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Weet iemand of de automatische versnelling nog werkt als de batterij leeg is/de ondersteuning stopt vanwege een te laag batterij niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Dezorian schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:03:
Ik ben aan het wachten op mijn S3 eind augustus. Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Volgens mij heb ik het meest van de topic gelezen maar ik kon geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Weet iemand of de automatische versnelling nog werkt als de batterij leeg is/de ondersteuning stopt vanwege een te laag batterij niveau?
Ik verwacht van niet. Er is een klein motortje dat de versnelling bedient, dus geen stroom is geen versnelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• somedutchjoe
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Dezorian schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:03:

Al eerder beantwoord, maar voor de volledigheid (van de site van VanMoof):
Can I still use my bike if the battery is dead?

In the event of a low battery, we have made it possible that the vital systems of your S3 or X3 bike remain active, while shutting down others.

This is what happens when your battery hits critical energy levels:
Less than 5%: Your bike will deactivate the support motor but will keep your lights, gear shifting, display and sounds active
Less than 3%: Your bike will now also deactivate the lights and display. Your electronic gear shifting will shift to the 2nd gear only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:15

Matszs

><>

Nano2009 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:47:
[...]

Even een update over dit probleem. Gister, na het plaatsen van dit bericht, nog proberen te bellen met VanMoof (servicedesk sluit om 18:00) en redelijk snel te woord gestaan door een vriendelijke dame van VanMoof. Het probleem uitgelegd en zij ging het voorleggen aan de Bike Docters en laat mij vandaag weten wat de vervolgstappen gaan zijn.

In de tussentijd heb ik het bericht ook op VanMoofing geplaatst. Niet lang daarna reageerde iemand van VanMoof op mijn bericht en gaf aan dat ik het bericht ook naar het officele VanMoof Facebook team moest sturen en dat zij mijn bericht al verwachte. Dit gister avond nog gedaan maar omdat ik een reactie kreeg dat de gesloten waren, verwachte ik er niet zo veel meer van. Totdat ik ongeveer een uur later toch een reactie kreeg. Ze gaan een nieuwe S3 opsturen omdat ik mijn S3 nog maar één maand heb en gepreordered had. Ze gaan vandaag een afspraak maken met de vervoerder om de nieuwe fiets mijn kant op te sturen.

Dus tot dusver alleen maar lof over de service van VanMoof _/-\o_
Hier hetzelfde probleem, bij mijn S3 is ook zojuist de versnellingsbak overleden (alleen de eerste versnelling werkt nog?)... Hang nu aan de telefoon in de wachtrij om het voor te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
Matszs schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:38:
[...]

Hier hetzelfde probleem, bij mijn S3 is ook zojuist de versnellingsbak overleden (alleen de eerste versnelling werkt nog?)... Hang nu aan de telefoon in de wachtrij om het voor te leggen.
Succes , ik hang in de rij voor het slag in het voorwiel van m’n nieuwe s3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
Zit dit allemaal met stijgende verbazing te volgen, het lijkt geen uitzondering meer dat er een probleem is met de fiets.

Het is een mooi ding, maar het belangrijkste blijft toch dat je ervan opaan kunt als je van A naar B moet. Lees online niet zoveel issues met de concurrentie?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

[...]

Update: Afspraak gemaakt; ze gaan het woensdag repareren in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkkie
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06 11:52
[...]

Is de bak mechanisch stuk of is het puur electronics ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 17:05
hoevenpe schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:54:
Zit dit allemaal met stijgende verbazing te volgen, het lijkt geen uitzondering meer dat er een probleem is met de fiets.

Het is een mooi ding, maar het belangrijkste blijft toch dat je ervan opaan kunt als je van A naar B moet. Lees online niet zoveel issues met de concurrentie?
Sowieso te veel inderdaad. Maar verhouding goed vs niet goed is heel lastig te zeggen.
Moet wel zeggen dat dit iets lijkt wat meer voorkomt in deze tijden, zie hoe de Tesla's, die MG ZS EV, voorheen de i3 etc afgeleverd worden. Massale vraag, gehaaste levering, wegsnijden vd dealer waardoor de auto bijna direct vd boot afgeleverd wordt.

En dat het een ebike van 'maar' 2.000,- is maakt de problemen niet goed natuurlijk. De daadwerkelijke service (los vd drukte bij de helpdesk) is verder wel goed, elk probleem wordt altijd opgelost.

Hier overigens nog steeds so far so good d:)b Inmiddels ook de firmware update gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Giant87 op 29-07-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

hoevenpe schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:54:

Zoals al eerder genoemd: alleen de mensen met problemen hoor je klagen. Alle tevreden gebruikers hoor je zelden. Zelf heb ik al ruim 700km zonder problemen kunnen fietsen, echt een geweldige ervaring!

Heb alleen de voorrem laatst even bijgesteld (hij liep iets aan) met behulp van een youtube video die hier eerder was gepost. 1 minuut werk en geen probleem meer.

Thank God for the Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

Schalkkie schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:28:
[...]

Is de bak mechanisch stuk of is het puur electronics ?
Het is mechanisch, volgens de medewerker aan de telefoon had het te maken met de afstelling van wat 'veertjes' in het schakelsysteem.

Daarnaast heb ik ook problemen met de verlichting die altijd aanblijft staan en problemen met de app/opladen (error codes, niet verder opladen dan 53%; op te lossen met firmware update?). Dus ze gaan alles aanpakken hoop ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Roo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:35:
Zoals al eerder genoemd: alleen de mensen met problemen hoor je klagen. Alle tevreden gebruikers hoor je zelden.
Lijkt me wel een serieus probleem voor VM: als je het draadje een beetje volgt bedenk je je wel voordat je hem zo ongezien koopt. Het ontbreken van een fysiek verkoop/reparatiekanaal buiten Amsterdam is echt een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
[...]

Zoals al eerder genoemd: alleen de mensen met problemen hoor je klagen. Alle tevreden gebruikers hoor je zelden. Zelf heb ik al ruim 700km zonder problemen kunnen fietsen, echt een geweldige ervaring!

Heb alleen de voorrem laatst even bijgesteld (hij liep iets aan) met behulp van een youtube video die hier eerder was gepost. 1 minuut werk en geen probleem meer.
Klopt hoor, maar een probleem als een krom voorwiel lees je echt veel, en dat tot bij de laatste leveringen.
Dat is echt wel een serieprobleem dat bij te veel fietsen voor komt, en helemaal niet zo moeilijk om dat in productie op te vangen. Zoiets ga je bij Stella zelfs niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:45:
[...]

Succes , ik hang in de rij voor het slag in het voorwiel van m’n nieuwe s3
Je mag wel eens wat voorzichtiger met je nieuwe spullen omgaan Max.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
eisbaer schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:27:
[...]
Je mag wel eens wat voorzichtiger met je nieuwe spullen omgaan Max.
Haha maar het wiel kwam zo uit de doos .
Weet iemand wat de nieuwste software versie is van de s3 ? Heb nu 1.1.1
Kon het even zo snel niet vinden in het forum

[ Voor 7% gewijzigd door max.schollen op 29-07-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

1.1.20 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
En hoe kom ik aan die update ?
Hij geeft niks aan in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rits1
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:28
max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:15:
[...]

1.2.0
Je krijgt vanzelf ‘n melding op je app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:58:
[...]

Haha maar het wiel kwam zo uit de doos .
Weet iemand wat de nieuwste software versie is van de s3 ? Heb nu 1.1.1
Kon het even zo snel niet vinden in het forum
Hoe is de fiets verder. Heb je er al mee gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:15:
[...]

Hmm, nu twijfel ik even. Het zou in ieder geval 1.1.15 moeten zijn maar er zijn mensen die al een nieuwe update gepushed kregen. Blijkbaar dus 1.2.0

De update zou toch automatisch gepushed moeten worden, anders kan VM het ook handmatig als je belt geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door DataCopy op 29-07-2020 18:24 . Reden: Versie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
eisbaer schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:23:
[...]
Hoe is de fiets verder. Heb je er al mee gereden?
Ik had een slag in mn wiel dat is nu gefixt ga straks fietsen .
eerst even lekker eten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 21:28
[...]

Zoals al eerder genoemd: alleen de mensen met problemen hoor je klagen.
Max.Schollen is zo actief in deze thread. Daar had je echt ook wel een post van gezien, ter bevestiging als hij geen problemen had gehad. :)
Tommie12 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:00:
[...]

Klopt hoor, maar een probleem als een krom voorwiel lees je echt veel, en dat tot bij de laatste leveringen.
Dat is echt wel een serieprobleem dat bij te veel fietsen voor komt, en helemaal niet zo moeilijk om dat in productie op te vangen. Zoiets ga je bij Stella zelfs niet zien.
VanMoof erkent krom voorwiel problemen bij 5% leveringen. (bron: https://www.vanmoof.com/b...easy-everyone-would-do-it)
Het zal hoger liggen, of Max is toevallig nou net die 5% pechvogels :). VanMoof geeft de schuld ervan aan de shipping, niet de productie. Waar ik me nog wel wat bij kan voorstellen, want dat voorwiel is heel ongelukkig verpakt in de doos.

[ Voor 4% gewijzigd door Patvs120 op 29-07-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucVanH
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 31-07-2020
Een goede avond.
Zouden jullie de fiets aanraden voor puur recreatief gebruik en om een dieet (met lage trapondersteuning) te ondersetuning.
Ik houd van het design en de features van de fiets en ja met de elektrische ondersteuning zou ik verder kunnen fietsen.
Groetjes
Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
DataCopy schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:24:
[...]

Hmm, nu twijfel ik even. Het zou in ieder geval 1.1.15 moeten zijn maar er zijn mensen die al een nieuwe update gepushed kregen. Blijkbaar dus 1.2.0

De update zou toch automatisch gepushed moeten worden, anders kan VM het ook handmatig als je belt geloof ik.
Ik zit ook op 1.2.0, update melding kwam uit zichzelf.

Het is gebruikelijk bij elk soort updates dat de fabrikant ze gefaseerd uitrolt, om overbelasting van de servers te voorkomen en eventuele problemen te horen voordat iedereen er last van heeft. Het is een kwestie van geduld. De laatste update had voor mij geen merkbaar verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max.schollen
Vandaag was het dan zo ver de s3 is bezorgd
Om 2 uur stond ups voor de deur met de fiets .
De beste bezorg man deed de deur van de auto open en de doos viel er zo wat helemaal uit .
Eenmaal de 33 kilo wegende doos naar binnen gesleept en gelijk de doos open gemaakt .
De doos had geen merk waardige beschadigingen en alles zat netjes verpakt
De fiets helemaal gecontroleerd op beschadigingen.
Niks merkwaardigs te vinden gelukkig dus dat was een grote opluchting.
Helaas lukte het niet zo goed om de connector van de motor in de voorvork te duwen .
Uiteindelijk is het gelukt met een tang ... wel voorzichtig gedaan .
Wat een opluchting toen dat ..... kapje er op zat .
Uiteindelijk nog zitten kloten met het zadel omhoog zetten .
kon hem niet omhoog trekken (ja de imbus was los gedraaid )
Uiteindelijk is het gelukt door het een beetje te bewegen .
Wel een kras op de zadel pen maar gelukkig valt hij bijna in het frame dus echt opvallen doet het niet .
Uiteindelijk een beetje opgeladen en een test ronde gemaakt .
en daar hield de pret op .
Er zit een best wel grote slag in het wiel .
Na het bellen met vanmoof naar de fietsen maker gegaan .
De beste man vertelde mij dat het er goed uit te halen is .
Zou morgen klaar zijn maar kreeg rond 6 uur een belletje dat hij klaar was
mijn vreugde was groot.
Na het eten een grote ronde gemaakt .
Helaas viel de ondersteuning uit .
Ook het display was erg slecht te zien .
Na een reset was het beter maar viel mijn accu met bijna de helt terug .
Van vol naar half vol.
De schakelbak maakt een tikkend geluid tot je boven de 20KM/H komt .
Dan is het opeens weg
Heb ook 2x gehad dat ik even in het lucht ledige trapte .
Tevens viel het mij op dat 2 dots continu branden .
Weet niet of dit zo hoort .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEdQ2f3oHRo58_iIEBcZbDDguP8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHE1dFvC4Lf9zJMqBKDkMMUr.jpg?f=fotoalbum_large
Voor de rest fiets hij echt heerlijk.
De oplader wordt wel erg warm weet niet of dit kwaad kan .
En helaas heb ik de bagage drager nog niet

Hier nog een paar foto's ,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjfqpLwTY3QrIpgLMtmp3daCSPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrfi2yhJwCC7skbaAGimgvHZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QK5suQImbvl_Yb0jKUWYm4UWtT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STotIS1gsFJrjnIIEp2FFTCm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bTbIoAZwygEqj5zY-wv04gseDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZ19yCTbbd4T7gC9L5FWFdtL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWquQuPmR48Yzz6apvZ-VKi8FwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqHtFkaIzBPbWBrxyrMLxUU6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7J4xHu15Y3J8lbHVuu2V9kE5Qew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1x5OJt2N5iU4bFMhJGhmXBv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GQgQR6j2qa4zKSzulfWDPjPvkU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kOSHX7eQ2TfbhWxHYmNq2fIi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EasyC
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-05 20:30
max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:21:.
Helaas viel de ondersteuning uit .
Ook het display was erg slecht te zien .
Na een reset was het beter maar viel mijn accu met bijna de helt terug .
Van vol naar half vol.
De schakelbak maakt een tikkend geluid tot je boven de 20KM/H komt .
Dan is het opeens weg
Heb ook 2x gehad dat ik even in het lucht ledige trapte .
Tevens viel het mij op dat 2 dots continu branden .
Weet niet of dit zo hoort .
Fijne reportage Max.
Die dots zijn van je Bluetooth verbinding en je huidige ondersteuning (1-4).
Wel vervelend van het wiel en je ‘opstartproblemen’ - hopelijk komt alles goed na een nachtje laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
EasyC schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:55:
[...]

Fijne reportage Max.
Die dots zijn van je Bluetooth verbinding en je huidige ondersteuning (1-4).
Wel vervelend van het wiel en je ‘opstartproblemen’ - hopelijk komt alles goed na een nachtje laden...
Aha zo .
Tevens meet hij mijn ritten niet in de app en ik heb hem opgeladen maar kreeg een error 22 .
Iemand een idee wat het is ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 01:09
voor haters is het niet moeilijk om VM te haten. Eerst een email sturen over verlate bezorging want extra QC en vervolgens je fiets geleverd krijgen met een slag in het wiel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

schumi1986 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 00:10:
voor haters is het niet moeilijk om VM te haten. Eerst een email sturen over verlate bezorging want extra QC en vervolgens je fiets geleverd krijgen met een slag in het wiel.
Ik vind dat zogenaamde 'haten' bij een product dat gewoon goed moet zijn bij levering niets met haten te maken hebben. Gezien het geduld dat sommigen hier hebben m.b.t. kapotte/beschadigde onderdelen danwel niet goed functionerende fietsen. Als je na 3 fietsen nog steeds problemen hebt, dan is het niet meer dan netjes dat je anderen ervoor waarschuwt in een forum of op social media.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max.schollen
Ja vraag me af of het wiel wel is gecontroleerd.
Het schijnt puur met het afstellen met de spaken te maken te hebben vertelde de fietsen maker mij .
Blijkbaar is het een veel voorkomend probleem met fietsen uit China .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Hoeveel fietsen leveren ze dagelijks uit?

Zou het niet handiger zijn als ze een paar techneuten met busjes geassembleerde fietsen laten rondrijden: bij iedereen thuis even controleren en op maat afstellen, kleine defecten verhelpen en een paar reserve fietsen bij zich hebben voor als er echt meer mis mee is...

Tevreden klanten is heel wat waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schalkkie
max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:28:
[...]

Aha zo .
Tevens meet hij mijn ritten niet in de app en ik heb hem opgeladen maar kreeg een error 22 .
Je moet ff bellen met VM en vragen of ze je de update 1.1.20 willen sturen. Volgens mij biedt dat een oplossing voor error 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
max.schollen schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 07:37:
[...]

Ja vraag me af of het wiel wel is gecontroleerd.
Het schijnt puur met het afstellen met de spaken te maken te hebben vertelde de fietsen maker mij .
Blijkbaar is het een veel voorkomend probleem met fietsen uit China .
Ik durf toch te hopen dat ze daar een extra controle voor ingevoerd hebben, maar ik denk dat ze niet alle fietsen die "in de leveringspijp zaten" opnieuw controleren.

Productie is in Asië, dus de tijd tussen productie en levering zal makkelijk 8 weken zijn.
Containertransport duurt wel even, inklaren, en verder verschepen naar de klanten is wel wat werk.
Dus als ze die controle op die wielen (die waarschijnlijk bij een toeleverancier gebeurt) ingevoerd hebben midden Juni, dan duurt het nog een paar weken eer de gecontroleerde fietsen afgeleverd worden.

Als het auto's waren geweest, dan hadden ze een recall moeten doen waarschijnlijk wegens potentieel veiligheidsprobleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Tommie12 op 30-07-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
´´Voor haters is het niet moeilijk om VM te haten´´...lol voor iemand uit 1986 heb je wel een erg kinderachtige kijk op zaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Daan2020 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:49:
[...]

´´Voor haters is het niet moeilijk om VM te haten´´...lol voor iemand uit 1986 heb je wel een erg kinderachtige kijk op zaken.
Ook knap dat jij al kunt typen als je uit 2020 komt. _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
Volgens mij zijn hier helemaal geen 'haters', wel mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in een stijlvolle elektrische fiets die hen zonder gedoe naar het werk of elders brengt.

De lange wachttijd is logisch en te overzien, de vele problemen daarentegen schrikken eerlijk gezegd best wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

max.schollen schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:28:
[...]

Aha zo .
Check ff mijn posts hier de laatste tijd, ik had EXACT hetzelfde. Twee mogelijke oplossingen.

1. VanMoof bellen en Beta Firmware naar je app laten pushen, kan je zelf de fiets updaten
2. Naar de VanMoof winkel en de software van je batterij laten updaten (dit was de fix bij mij).

Dan zou het goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 19:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Gisteren voor het eerst een wat langere rit gemaakt op de S3, even op bezoek bij m'n ouders in Nijkerk. Heenweg 24 km, terugweg klein ommetje gemaakt waardoor dat 29 km was. Vertrokken met de accu op 90% en bij terugkomst knippende het accu-icoon, dus bijna leeg. Alles gereden op de easter-egg stand, gemiddeld heen 33 km/uur, terug 31 km/uur en daarmee haal je dus een actieradius van tegen de 60 km. Wel heel weinig de boost-knop gebruikt, dat scheelt nogal veel volgens mij.

Ik vind het heel netjes. Op een iets minder ambitieuze stand op 80-100 km bereik goed haalbaar zijn. De kracht van de ondersteuning blijft ook bij een legere accu behoorlijk op niveau, dat is bij mijn ES 2016 wel anders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 22:08
hoevenpe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:19:
Volgens mij zijn hier helemaal geen 'haters', wel mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in een stijlvolle elektrische fiets die hen zonder gedoe naar het werk of elders brengt.

De lange wachttijd is logisch en te overzien, de vele problemen daarentegen schrikken eerlijk gezegd best wel af.
Volledig mee eens, zelf spreekt het design mij enorm aan. Maar de problematiek die ik hier lees ook afwerk/softwarematige issues doet mij nog niet deze fiets aanschaffen van 2k+

Als ze dit serieus onder de knie hebben en structureel opgelost is (lees dus niet achteraf oplossen). Dan bestel ik er direct 1. Daarom blijf ik dit topic lurken.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Hari-Bo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Volledig mee eens, zelf spreekt het design mij enorm aan. Maar de problematiek die ik hier lees ook afwerk/softwarematige issues doet mij nog niet deze fiets aanschaffen van 2k+

Als ze dit serieus onder de knie hebben en structureel opgelost is (lees dus niet achteraf oplossen). Dan bestel ik er direct 1. Daarom blijf ik dit topic lurken.
Laat ze eerst maar eens beginnen met zaken te erkennen in plaats van te bagatelliseren en doen of je neus bloedt. Deze valse strategie van een en al positieve berichten de wereld insturen terwijl de klachten zich maar blijven opstapelen komt onderhand m'n strot uit.

Een gloednieuwe fiets van 2 duizend euro met een slag in je wiel krijgen zou onbestaanbaar moeten zijn. Ieder die van Moof niet kent, lacht je ronduit uit als die zoiets hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnyl
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-04-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

hoevenpe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:19:

Idd, maar wees vooral eerlijk tegen je klanten - laat je personeel eerlijk zijn tegenover je klanten. Dus niet met leugens aankomen over transportschade terwijl het wiel niet goed is gefabriceerd. Nogmaals alles wijst erop om maar zoveel mogelijk zo snel mogelijk te leveren, klachten lossen we later (met alle mogelijkste vriendelijkheid/behulpzaamheid) wel op. Had het product (lees dit model fiets) eerst goed uitontwikkeld en dan pas op de markt gezet ipv gedonderd om maar op de electrische fiets hype trein te springen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bebito
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schalkkie
Ik fiets nu ruim een week met de nieuwe firmware en een nieuwe cartridge. Ik heb sindsdien geen last meer gehad van storingen en doet de S3 het fantastisch. Vandaag kon ik testen of error 17 nog terug kwam ivm de warmte maar dat was niet het geval. Dus ik ga ervan uit dat alles in orde is 😀. In vergelijking met de S2 vind ik de S 3 een stap voorwaarts en dan met name de stillere en sterkere motor en de 4 versnelling. De versnelling voel je snel genoeg aan het is een kwestie van gevoel van weerstand.
Is het dan allemaal koek en ei met VM dat is niet het geval. Er zijn teveel kinderziektes waarvan je last kan hebben. Ook al ben ik ervan overtuigd dat er ook genoeg fietsen zijn die geen problemen hebben. Het is jammer dat je alleen in ASD terecht kunt en ik hoop dan ook dat daar een oplossing voor komt. Overigens vind ik de klantenservice perfect. Als ik niet vlak bij ASD zou wonen zou ik nog wel twijfelen of ik een VM zou aanschaffen. Maar de fietservaring met zowel de S2 en S3 blijf ik heerlijk vinden. Dus overall ben ik zeer tevreden met de fiets en het blijf natuurlijk een geweldig design

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 22:08
Een review blijft hoe dan ook een moment opname. Ik hecht veel meer waarde aan topics zoals deze die een vanmoof langer gebruikt ipv een enkele dag.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hari-Bo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:44:
[...]

Een review blijft hoe dan ook een moment opname. Ik hecht veel meer waarde aan topics zoals deze die een vanmoof langer gebruikt ipv een enkele dag.
Idd voordat zo'n fiets naar een reviewer gaat wordt die natuurlijk op alles drie keer nagekeken.
Pagina: 1 ... 37 ... 143 Laatste

Let op:
Discussies omtrent de huidige onzekere toekomst van Van Moof; Discussies over de toekomst van VanMoof

Het delen van referrals is op tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal daarom na constatering direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam

In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.

Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.