Ferruginous Hwk schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:17:
Ik wilde ook echt graag een S2 en toen hoorde ik dat de S3 kwam wilde ik die natuurlijk. Maar van alle mensen die hier op dit forum hebben aangegeven dat ze hem hebben gepre-ordered en hem binnen hebben zijn er maar heel weinig die echt tevreden zijn over hun fiets. En daarvan zijn er zelfs mensen tussen die eerst zelf hun nieuwe fiets hebben moeten (laten) repareren.
Inderdaad als je dit forum leest - en echt het merendeel van de reacties hier zijn ook mensen die meededen met de pre-order op dit forum - kun je niet tot een andere conclusie komen is dat deze fiets op dit moment ver ondermaats is. En ligt het percentage echt een stuk hoger dan dat de marketingmachine van VanMoof zelf zegt.
Een aantal die-hard fanboys zullen mij wel tegenspreken maar die zijn gewoon echt blind op kritiek op vanMoof. Nogmaals.. ik zit hier op dit forum omdat ik de fiets interessant vind maar ben toch wel tot de conclusie gekomen dat het echt nog niet voldoet aan de kwaliteit die nodig is.
Het feit dat iemand vraagt wat die moet doen met een nieuwe fiets waar een slag in het voorwiel zit lijkt me wel helder... Normaal gesproken... altijd meteen terugsturen. Dat hoort niet.
Maar vanwege het gedoe en nog langer wachten op een nieuwe fiets overweegt de koper het - op eigen kosten - bij de lokale fietsenboer te doen.. Bizar toch?
als je het laat maken bij de lokale fietsen maker wordt het gewoon netjes vergoed door vm .
En je hoort wel haast alleen maar slechte verhalen !
Een maat van een collega van mij heeft de s3 al en heeft 0 problemen gehad .. dus in hoe verre overheerst de foute van de goede recensies ?
En ja de service is niet altijd top geef ik toe maar ben ook vaak genoeg wel netjes geholpen .
Maar neemt niet weg dat ze er voor moeten zorgen dat hij netjes word afgeleverd ongeacht of de fout bij vm ligt of bij de vervoerd
VanMoof is de verkoper en zij moeten een goed eindproduct afleveren .
Maar ik hoop dat ze leren van de fouten ik we een top fiets krijgen
En ja ik ben een vm gebruiker .
Dit wordt de 2e had de smartbike 2016 waar ik met veel plezier op heb gefietst .
Dat word de reserve fiets of voor op de camping ofzo .
Is nog in prima staat maar wou gewoon graag een nieuwe .