Na 9714 km's nu toch een issue met de S3. Als ik hem unlock komt netjes het kicklock naar buiten, maar de teller stopt niet met aftellen met als gevolg dat na 5 seconden de elektronica weer lockt terwijl de fiets mechanisch netjes van het slot af is. Kan dus niet fietsen want geen ondersteuning en om de 5 seconden het alarm wat af gaat. Reset al geprobeerd. Iemand nog een idee?
Online veel kicklock problemen maar dat lijkt het hier niet te zijn.De elektronica heeft gewoon niet door dat hij netjes van het slot af is terwijl diezelfde elektronica wel het kick-lock naar buiten laat gaan. Lijkt alsof niet geregistreerd wordt dat het kicklock al van het slot is. Meest logische is denk ik een defecte kicklock..
Online veel kicklock problemen maar dat lijkt het hier niet te zijn.De elektronica heeft gewoon niet door dat hij netjes van het slot af is terwijl diezelfde elektronica wel het kick-lock naar buiten laat gaan. Lijkt alsof niet geregistreerd wordt dat het kicklock al van het slot is. Meest logische is denk ik een defecte kicklock..