Vandaag na krap 2 maanden met mijn s3 naar vanmoof voor de 1e 1000km beurt. Vriendelijk verzoek om de firmware niet te updaten. Was geen optie, dat was verplicht zeiden ze. Blijf dan maar van mijn fiets af en ik ben weer verder gegaan. ipv Peace of mind voel ik me aardig in de bek gescheten voor dat geld.
Oh en pas op, ik ben 10 dagen geleden de bocht uit gegleden, fiets gleed zo onder mijn kont vandaan.
Na een 1400 KM dacht ik dat ik wel een beetje de limieten van de fiets kon, maar deze zag ik niet aankomen. 2 dikke knieën en de nodige schaafwonden aan de fiets en mezelf.
Bij nazien ging ik niet eens zo heel hard door de bocht maar het zal de hoek en de gladheid van de regen na een lange periode van droogte geweest zijn. Want ik stuurde alleen in en daar ging ik.
Gelukkig niets gebroken, beterschap @Bruzski
Oh en pas op, ik ben 10 dagen geleden de bocht uit gegleden, fiets gleed zo onder mijn kont vandaan.
Na een 1400 KM dacht ik dat ik wel een beetje de limieten van de fiets kon, maar deze zag ik niet aankomen. 2 dikke knieën en de nodige schaafwonden aan de fiets en mezelf.
Bij nazien ging ik niet eens zo heel hard door de bocht maar het zal de hoek en de gladheid van de regen na een lange periode van droogte geweest zijn. Want ik stuurde alleen in en daar ging ik.
Gelukkig niets gebroken, beterschap @Bruzski
Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.