Kwam net
deze review tegen.
Los van wat onjuistheden, (accu in bovenbuis, 18” wielen) zei hij wél iets interessants.
De eerste testfiets gaf na een paar dagen errors en geen trapondersteuning meer, maar na even
bellen! met Vanmoof werd er snel een nieuwe geleverd!!
Dus er kan nog wél gebeld worden èn er zijn kennelijk ook genoeg fietsen in voorraad om direct te swappen!
E.e.a. zal vermoed ik wel afhangen met wie VM ‘zaken doet’…. Wij, early adaptors en diehard fans wier cash VM heeft gebracht waar ze nu zijn, moeten het doen met een lullig chatbotje, of een chat met iemand uit de dagelijks wisselende VM medewerkers chatpool.
Kleine kanttekening, het zou nog kunnen zijn dat ze outlet exemplaren hebben geleverd die snel leverbaar waren? Maar dat lijkt me niet logisch voor een bedrijf dat veel waarde hecht aan imago en uiterlijk en minder aan kwaliteit.
Maar dát geeft weer te denken, zouden ze dan de eerste opgestuurde fiets niet 3x hebben nagelopen alvorens te versturen? Of is dat wel gebeurd, maar is dit dan weer een bewijs van de dubieuze kwaliteit van de gebruikte onderdelen en dat een S3 blijkbaar willekeurig plotsklaps in een keer uit kan vallen? Of zegt het iets over de kennis & kunde van de Bike doctors? Of heeft VM de S3 al opgegeven en kunnen ze zich dit gedrag gewoon permitteren en gaan ze vol voor de S5?
Eerlijk is eerlijk, ik ben nog steeds zeer content met mijn S3, die fietst als een tierelier en nog steeds zonder problemen. Enige minpunt nu is dat ikzelf zo dom ben geweest de fiets te updaten naar 1.8.1 (kom eens met die Firmware rollback optie @
quintenadema !!) En ik was ook fan van de S1 & S2, maar voordat ik een volgende S aanschaf wacht ik wel eerst geruime tijd de gebruikers ervaringen af. Met alle ellende van de S3, zelfs nu nog na zoveel tijd en aantallen, is mijn enthousiasme knop wel wat meer van hart naar hersenen verschoven…
Verder ben ik benieuwd hoe het gebruikers op de S5 gaat bevallen dat er geen display meer is en dat je je mobiel erop moet/kan klemmen. Lijkt me sowieso niet lekker voor de onderdelen in je mobiel (al is dat wellicht geen issue omdat de fiets er tóch eerder mee ophoudt) en met regen of in de winter lijkt het me ook een dingetje.
Volvo 6 en 5 cilinder addict. Trots berijder van V70 T6 AWD Polestar & C70 T5 Dynaudio