Domoticz - open source domotica systeem - deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 112 Laatste
Acties:
  • 572.159 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:16

GVR

WheeleE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:46:
Omdat ik in mijn nieuwe appartement weer losse radiatoren heb wil ik daar ook een domoticz-compatibele oplossing voor maken. Ik heb straks 3 kamers met elk een radiator, maar geen centrale thermostaat (vanwege blokverwarming).
Een van de systemen die ik heb gevonden is van Tado. Als ik alles goed heb uitgezocht zou ik volgens mij kunnen volstaan met deze startset en 1 extra losse radiatorknop.
Klopt mijn conclusie dat ik hiermee alle radiatoren kan besturen én de boel ook op Domoticz kan aansluiten?
Tado kan je inderdaad in domoticz gebruiken, ik heb nog geen ervaring met meerder dan 2 zones, na dit weekend wel als het goed is. Ikzelf gebruik tado ook voor aan of afwezigheid om op basis van die trigger lampen te schakelen.

En verder, wacht op een goede aanbieding met Tado, scheelt je aardig wat geld. En (wellicht beter om in tado topic te behandelen), zitten je kranen horizontaal, en zitten ze vrij (niet achter gordijn bijv) anders kan je beter met losse temperatuursensor werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 19:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@Toppe @rens-br ruim tijd voor een deel 5 :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 19:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 111 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Scripts/code graag tussen ~[code] ~[/code] tags voor de leesbaarheid.
  • dzVents vragen? Lees eerst even de wiki door!
  • Lees ook de openingspost door!
  • Sommige vragen kunnen opgelost worden door zelf even Google te gebruiken, probeer dat eerst voordat je een vraag hier stelt!