Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 100 ... 103 Laatste
Acties:
  • 237.757 views

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
M!chel schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:34:
[...]

Wie drukt er even op de knop?

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
M!chel schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:34:
[...]

Wie drukt er even op de knop?
Is er een fysieke knop..? En ik sta hier maar te klappen! :F

• Thaam
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:54

Thaam

XLM Moonshot!

Ik zit te twijfelen of dit nu de absolute dip was.... Ik sta weer eens met mn vinger boven de buy knop te zweven....

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Kom op Putin doe die market order!

Belangrijke video! is maar een YouTube video.

• Pranjic
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09-02 08:36
Trx even meepakken t/m 800 Sats?
Laten we eerst een ritje pakken op bitcoin

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:06
Je zal maar Aziaat zijn, lig je mooi te slapen en heb je alle actie gemist...

• jostefa
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:38
sourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:31:
[...]

als er 1 munt is met volume is het TRX wel nu :)
Jawel, ik wil een xbox hebben, even bij elkaar traden :+

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:47:
Laten we eerst een ritje pakken op bitcoin
Een ritje naar beneden?

Appeltaart is lekker!

Toch wel bijzonder hoe snel dat volume dan weer compleet verdwenen is. Je hebt een daling, imensss volume. Daarna is het weer helemaal dood. :z

Dus nu sowieso weer stabiel voor een tijd op die 3.6k zonder veel gekke bewegingen (denk ik!).

• Timberly2
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-03 11:25
Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:01:
Toch wel bijzonder hoe snel dat volume dan weer compleet verdwenen is. Je hebt een daling, imensss volume. Daarna is het weer helemaal dood. :z

Dus nu sowieso weer stabiel voor een tijd op die 3.6k zonder veel gekke bewegingen (denk ik!).
Wat betreft volume, hoe simpel het ook lijkt, hier een filmpje ter lering en vermaak.
Vond dit persoonlijk wel een verhelderend filmpje inclusief sterke grafische weergave. Inclusief een goed voorbeeld van bodemvorming op hoog volume.

EDIT LINK: YouTube: 30. What is Stock Volume

Timberly2 wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:20 (12%)

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
oNo schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:52:
Je zal maar Aziaat zijn, lig je mooi te slapen en heb je alle actie gemist...
De Aziaten doen al een tijd niks meer. Een jaar geleden werd je wakker en was alles met dikke procenten gestegen.

• Thommie.nl
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-02 19:09
Pff het duurde even na die boom naar beneden vanmiddag maar nu eindelijk winst op mijn vanmiddag aangekochte VET.

Blijf er mooi in want ik vermoed dat VET gaat afmaken waar ze aan wilde beginnen voor de dump, een dikke pump. Er is heel veel opgesnort afgelopen tijd en die is rijp voor de oogst bij de whales.

En zo niet, ach we hebben al een.mega candles down meegepakt, dan pak ik er gewoon nog 1 mee.

Thommie.nl wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:26 (3%)

• LED-Maniak

LED-Maniak

Appeltaart is lekker!

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Hier niet helaas.

• LED-Maniak

LED-Maniak

Ik wil de trades wel even voor je doen, als je mij je 2FA PM't.

Appeltaart is lekker!

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

LED-Maniak schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:38:
[...]

Ik wil de trades wel even voor je doen, als je mij je 2FA PM't.
Ik wilde alleen stoploss minder strak zetten. Maar ik kan ermee leven.

• dabla
  • Registratie: februari 2003
shadow4thedark schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:41:
[...]

Ik wilde alleen stoploss minder strak zetten. Maar ik kan ermee leven.
In wat zit jij?

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

• blabla1986
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
Gisteravond uitgestapt en ik kreeg heel erg fomo gevoelens vanochtend, na het zien van die enorme rode kaars. Voor 50% weer ingestapt op ADA. Zo te zien had ik wat geduldiger moeten zijn.

Ik ben zo te zien ook weer bagholder geworden.

Kom maar op met die nieuwe bart

• Klaas25
  • Laatst online: 21:10

Klaas25

XRP HODLER

Tron hersteld lekker

Crawl, March, Run!

• jostefa
Zeker, helaas zelf niet de ballen gehad om het te laten staan na de dip. Quitte gespeeld.

• Pelox2002
Wat is de tactiek voor vannacht?

• jostefa
8 uur poberen te pakken

• Pelox2002
Dat heb ik al sinds mijn 14 niet meer gedaan.. 6 uur zou al lekker zijn.

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:53

M!chel

It'sa me...!!

hodl

Steam: Super Michelli

• dabla
Overweeg het ook (btc).

• M!chel

M!chel

It'sa me...!!

nevermind

M!chel wijzigde deze reactie 10-01-2019 23:18 (81%)

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 21:46
De meeste dromen zijn bedrog?

• LED-Maniak

LED-Maniak

vandaag is rood..

Appeltaart is lekker!

• twain4me
  • Nu online
vandaag is rood

edit: spuit elf :+

twain4me wijzigde deze reactie 10-01-2019 23:19 (7%)

• daboemann
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-03 15:24
Ik ga lekker slapen in fiat, zie het morgen wel weer. Heb het verlies met het BTC maximaleer potje redelijk kunnen beperken, en een ritje ADA meegepakt (0,0373 --> 0,039) met een klein deel van de fiat op kraken. Kijk morgen wel weer. Succes allemaal vannacht!

• M!chel

M!chel

It'sa me...!!

Maatje van me zit te klooien op mijn account...

'Morgen zal het vrede zijn' zegt hij.

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 21:47
Dan hoop ik voor jou dat hij "De Waarheid" tegen je verteld..

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:48
Bootleg rascal - hodling on, klink beter dan die poesiealbumrijmpjes van een opgedrongen zangertje als Marco B.

Edit: iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.

raq wijzigde deze reactie 10-01-2019 23:33 (17%)

Ik ga ook in hodl modus
Een bartje omhoog zie ik wel gebeuren eigk. En uh als we toch verder zakken kan ik weer wat goedkoper bijhalen over een paar dagen.

Moon, soon.

• NoE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:50

NoE

Dat zeg ik...

Het zou mij niet verbazen als azie zo ook nog ff een duit uit het zakje haalt....

Dus... ja ik heb ook een laptop en een versterker met leuke speakers... en een vissenbak... kopen?

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Nu online
NoE schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:39:
Het zou mij niet verbazen als azie zo ook nog ff een duit uit het zakje haalt....
Ik zou denken dat ze in Azië ook wel het fenomeen stop losses kennen en die ook zetten. Zou dan mij kunnen voorstellen dat ze na de 10% dip, een buy the dip toepassen.

• Jaapio
  • Laatst online: 21:01
Azië. Het mysterieuze fiat slurpende werelddeel. Waar de mensen altijd slapen, en elke week wel nieuwjaar vieren.

Je zou er voor de grap eens gaan kijken. Volgens mij rijdt iedereen daar inmiddels in een Lambo.

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 21:46
De 1D RSI staat nu op hetzelfde niveau als voor de daling op 14 november. Laat dus nog meer dan genoeg ruimte voor dalingen.

• Jaapio
ggj87 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:55:
De 1D RSI staat nu op hetzelfde niveau als voor de daling op 14 november. Laat dus nog meer dan genoeg ruimte voor dalingen.
-O-

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Mijn stoploss is al afgegaan. Ik kan nu lekker slapen.

• Jaapio
Weet je waar ik naar verlang? Een dikke vette bullrun. Echt zo'n bullrun waar de mensen over de hekken moeten klimmen om veilig te zijn. Waar bears worden gespiest op hoorns en kapodtstuk getrapt worden door miljarden aan allesverpletterende hoeven.

Een bullrun als nooit tevoren, met dikke vette lamborgini's die staan te verstoffen in een showroom omdat iedereen ze verkoopt voor Bitcoins. Met raketten die alleen maar doorknallen het oneindige groene heelal in.

Parabolische groene candles die maar doorraggen, miljardair aandelen beleggers die bubble schreeuwen maar dikke fomo voelen. Early investors die alles uitcashen maar 24 uur later weer inkopen. 24/7 updates op TV dat Bitcoin weer 2k gestegen is...

Wat zijn dit voor treurige omstandigheden waarin we zijn beland? Waarom zijn al die rode candles aan het wapperen en reageren de bulls hier niet hysterisch op? Wat is dit voor bullshit?

Fackin hell man waar blijven die russen met hun 10 miljard als je ze nodig hebt. Vecht voor die crypto's Putin, Stalingrad 2.0 verdomme.

Maargoed, wie weet, morgen wellicht 5k. Het blijft tenslotte crypto.

• Sahara
  • Nu online
MOOOOON voor een paar seconden tot minuten :) Bij elke groene prolonged candle krijg ik al een euforisch gevoel tegenwoordig.

• oNo
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:06

• twain4me
  • Nu online
Kan binace de sell knop niet even uitzetten...

• JoeriF84
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 07-03 14:50
Azie is net wakker geworden zeker. Zit er nog voor 50% in om te kijken of die boys daar er nog zin in hebben anders gaat alles toch naar USD en pas terug inkopen rond 3100-3200. Die manipulatie maakt het er niet leuker op, maar als je kijk wat er de laatste maanden aan positief nieuws binnen is gekomen dan kan je toch zien dat er in de toekomst toch een mooie plek voor cypto moet zijn. Vandaag toch weer wat lessen geleerd over het op tijd nemen van winst, en ik zal zeker niet de enige zijn die het weer heeft verkloot. Maar van fouten kun je leren dus laat die bullrun nog maar even wachten tot ik er echt klaar voor ben.

• Specy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:30
Er is iets anders dan anders. De afgelopen weken, ik denk zelfs dat ik wel maanden kan zeggen, was het steeds zo dat bij een dip mijn Binance-portfolio dropte (meestal VOOR de Bitcoin-drop) en dan vrij snel weer een stukje herstelde. Worst case duurde het een week of zo om weer terug te komen op het niveau van voor de drop. Intussen ging mijn Cryptopia-portfolio gestaag, zonder sprongen, langzaam omhoog.

Vandaag zie ik echter iets anders. Binance doet redelijk wat het altijd doet, is na de 2 dips weer een stukje hersteld, maar na dat herstel intussen ook weer wat gezakt (niet genoeg om te zeggen dat het een slecht teken voor BTC is). Maar, mijn Cryptopia-portfolio is maar een heel klein stukje gezakt en daarna met een sprint omhoog begonnen. Zo'n harde stijging als nu heb ik al lange tijd (maanden) niet gezien.

Het is te vroeg om iets zinnigs te zeggen. Maar ik zou er aardig wat voor overhebben als we weer een beetje de markt van begin dit jaar terugkrijgen. :) En toen ging Cryptopia altijd veel harder bij mij dan Binance. Ik hou het in de gaten......

• chang1982
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 18:34
Het is eigenlijk niet normaal , wat een verschil in me pf met gisteren pffffff.
En toch weer denken om bij te kopen

• twain4me
  • Nu online
Kom op China..

Ben eigenlijk wel benieuwd of het iets uitmaakt wanneer er een val komt en wanneer er mensen wakker worden. De EU, USA en het oosten zijn op verschillende tijden wakker, maar de vallen omlaag komen ook op verschillende tijden. Soms om 02.00 uur onze tijd, soms om 14.00 onze tijd en alles er tussen in.. Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het niet uitmaakt of het omhoog of omlaag gaat als bepaalde delen van de wereld wakker worden, maar heb er nog nooit info over gezien qua tijden van grote ups of downs tegenover wie er dan wakker is.

Heeft denk ik ook wel te maken met alle stop losses, maar vooral de bots. Voor de bots maakt het geen reet uit wie wanneer wakker is en de stop losses gaan ook wel af, maar ben er wel benieuwd naar :)

PilatuS wijzigde deze reactie 11-01-2019 02:40 (17%)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:41

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn portfolio staat nog nagenoeg gelijk aan voor de drop in BTC 😂 hoe is het mogelijk he...

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:16
Zo, ben je ook een dagje op pad..En toch als je naar de maandelijkse chart kijkt. Zo slecht doen we het niet.

ADA bijv.

1 Hr 24 Hrs 7 Days 30 Days
vs Fiat
1.42% -20.24% -1.28% 45.95%
vs BTC
1.37% -11.06% 4.53% 37.95%
vs ETH
1.13% -5.83% 19.62% 5.44%

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Bever!

Ondertitel

Zekere, maar is gewoon ff zuur dat je weer een week terug in de tijd gaat

Signature

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:16
Bever! schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:05:
Zekere, maar is gewoon ff zuur dat je weer een week terug in de tijd gaat
Oh absoluut, en het is natuurlijk ook afhankelijk of je trades doet of dat je long gaat :)

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:48
Jaapio schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:12:
Weet je waar ik naar verlang? Een dikke vette bullrun. Echt zo'n bullrun waar de mensen over de hekken moeten klimmen om veilig te zijn. Waar bears worden gespiest op hoorns en kapodtstuk getrapt worden door miljarden aan allesverpletterende hoeven.

Een bullrun als nooit tevoren, met dikke vette lamborgini's die staan te verstoffen in een showroom omdat iedereen ze verkoopt voor Bitcoins. Met raketten die alleen maar doorknallen het oneindige groene heelal in.

Parabolische groene candles die maar doorraggen, miljardair aandelen beleggers die bubble schreeuwen maar dikke fomo voelen. Early investors die alles uitcashen maar 24 uur later weer inkopen. 24/7 updates op TV dat Bitcoin weer 2k gestegen is...

Wat zijn dit voor treurige omstandigheden waarin we zijn beland? Waarom zijn al die rode candles aan het wapperen en reageren de bulls hier niet hysterisch op? Wat is dit voor bullshit?

Fackin hell man waar blijven die russen met hun 10 miljard als je ze nodig hebt. Vecht voor die crypto's Putin, Stalingrad 2.0 verdomme.

Maargoed, wie weet, morgen wellicht 5k. Het blijft tenslotte crypto.
Net uit bed gerold van het lachen !

Ik verlang er ook naar

• cursquidHome
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 16:24
nou STRAT je mag wat mij betreft weer naar de moon....dan zal ik dit keer niet bij 10% verkopen maar ook mee moonen naar de 40K. :+

• KrisDC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-03 12:38
Hoe volgen jullie trouwens de laatste info omtrent jullie coins ? Volgende week komt namelijk de hardfork van ETH en iemand die ik ken wees me daarop, ik wist infeite van niets. Ik volgende al het nieuws via coinmarketcap ==> Coin selecteren en vervolgens Social klikken maar over de hardfork van ETH vind ik niet meteen iets terug op die manier... Installeren jullie gewoon Twitter en volgen jullie die projecten op die manier ?

• dotcom87
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14-03 08:27

dotcom87

Cryptocurrency Lover

DAMAGE schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 05:32:
Mijn portfolio staat nog nagenoeg gelijk aan voor de drop in BTC 😂 hoe is het mogelijk he...
In BTC amount is dat bij mij ook zo. In euro's helaas niet ;)
Maar die euro's boeien mij op dit moment niet veel. Zoveel mogelijk BTC hebben, dat is wat telt nu :)

dotcom87 wijzigde deze reactie 11-01-2019 07:49 (15%)

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:16
KrisDC schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:47:
Hoe volgen jullie trouwens de laatste info omtrent jullie coins ? Volgende week komt namelijk de hardfork van ETH en iemand die ik ken wees me daarop, ik wist infeite van niets. Ik volgende al het nieuws via coinmarketcap ==> Coin selecteren en vervolgens Social klikken maar over de hardfork van ETH vind ik niet meteen iets terug op die manier... Installeren jullie gewoon Twitter en volgen jullie die projecten op die manier ?
Er is een medium genaamd internet, daar kan je vanalles volgen!

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• KrisDC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-03 12:38
ScreamGT schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:48:
[...]

Er is een medium genaamd internet, daar kan je vanalles volgen!
Duh...maar stel dat je 50 coins in je portfolio hebt, dan is het toch gekkewerk om elke dag het internet af te schuimen naar nieuws omtrent aankomende forks..Beter dan toch Twitter ?

• Thebackstab
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
KrisDC schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:51:
[...]

Duh...maar stel dat je 50 coins in je portfolio hebt, dan is het toch gekkewerk om elke dag het internet af te schuimen naar nieuws omtrent aankomende forks..Beter dan toch Twitter ?
https://coinmarketcal.com/en/

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Mooi dat ETH weer recoverd

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Ik zie dat er niks gebeurd is. Sinds 23 uur.

• dotcom87

dotcom87

Cryptocurrency Lover

shadow4thedark schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:35:
Ik zie dat er niks gebeurd is. Sinds 23 uur.

• daboemann
Super mario is weer bezig, lekker volume zo :)

• Matadores
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22-03 19:10
Ach gut, de scam coin van McAfee heeft weer eens z'n pump&dump modus gevonden...

• Pelox2002
Tot eergisteren waren zowat alle ta's het eens met elkaar.. we zouden een rally omhoog krijgen. Wrong. Nu roept alles en iedereen weer we zakken tot 3200 of lager.. zal je zien dat we vandaag omhoog gaan knallen.. misschien toch maar wat meer gaan countertraden..

Pelox2002 wijzigde deze reactie 11-01-2019 09:42 (10%)

• deppenboks
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Even een domme vraag:

Klopt het dat de groeipercentages van Binance gebaseerd worden op de koers op precies dezelfde tijd van gisteren, of over het afgelopen 24-uurs gemiddelde?

• Pelox2002
deppenboks schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:44:
Even een domme vraag:

Klopt het dat de groeipercentages van Binance gebaseerd worden op de koers op precies dezelfde tijd van gisteren, of over het afgelopen 24-uurs gemiddelde?
Volgens mij het eerste, dus zelfde tijd vergeleken met nu.

• Sahara
  • Nu online
deppenboks schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:44:
Even een domme vraag:

Ik denk dat het van precies 24 uur geleden is. Ik weet dat m'n Tradingview app op mn telefoon rekent vanaf 00:00 uur elke dag (UTC+1).

• daboemann
Mario :D

Mooi om te zien al die bedragen, bijvoorbeeld:

$788.6K liquidated SHORT @ $3660.5

daboemann wijzigde deze reactie 11-01-2019 09:47 (84%)

• dabla
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:40:
Tot eergisteren waren zowat alle ta's het eens met elkaar.. we zouden een rally omhoog krijgen. Wrong. Nu roept alles en iedereen weer we zakken tot 3200 of lager.. zal je zien dat we vandaag omhoog gaan knallen.. misschien toch maar wat meer gaan countertraden..
Ben er vannacht ingebleven zonder SL omdat ik het snachts sowieso nooit vertrouw, vond 11% omlaag al genoeg voor 1 dag en heb dus het risico genomen om te hodlen, ook met het oog dat het van vrijdag op zaterdag en in het weekend meestal groen is. Zullen zien wat er vandaag zal gebeuren.

• Pelox2002
dabla schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:50:
[...]

Ben er vannacht ingebleven zonder SL omdat ik het snachts sowieso nooit vertrouw, vond 11% omlaag al genoeg voor 1 dag en heb dus het risico genomen om te hodlen, ook met het oog dat het van vrijdag op zaterdag en in het weekend meestal groen is. Zullen zien wat er vandaag zal gebeuren.
Ja dus vrijdag op zaterdag is meestal groen, weekend rustig (normaal gesproken) en maandag bloed door de straten.. zoiets toch?

• dabla
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:56:
[...]

Ja dus vrijdag op zaterdag is meestal groen, weekend rustig (normaal gesproken) en maandag bloed door de straten.. zoiets toch?
Yup. Ondertussen gaat het alweer even hard omlaag als omhoog daarnet.

• Pelox2002
dabla schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Yup. Ondertussen gaat het alweer even hard omlaag als omhoog daarnet.
Mooi zo.. nog iets lager dan gooi ik mijn overige 75% er weer in.

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Zijn er hier ETH shorters?

• Dysmael
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:57
daboemann schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:46:
Mario :D

Mooi om te zien al die bedragen, bijvoorbeeld:

$788.6K liquidated SHORT @ $3660.5
Kan je aangeven wat je daar precies mooi aan vind?
Wil je mij ook laten weten als je een flinke tegenvaller hebt gehad zodat ik je kan komen uitlachen?

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21:15
Dysmael schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:36:
[...]

Wil je mij ook laten weten als je een flinke tegenvaller hebt gehad zodat ik je kan komen uitlachen?
Ik denk dat hij het vooral fascinerend vind.

Rookworst zonder r is ook worst.

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

We gaan weer door het riool.

• Pelox2002
Toch maar even mijn buyorder eth @121.2 verwijderd. Die op 112,50 laat ik nog even staan.

We zijn bezig met maken van een textbook bearflag.

Pelox2002 wijzigde deze reactie 11-01-2019 10:45 (23%)

• daboemann

Het ging mij meer om de miljoenen die om de oren vlogen toen ik dat bericht postte, dat vond ik mooi om te zien. Niet specifiek die short, al is een geliquideerde short natuurlijk goed voor iedereen die hoopt dat de markt stijgt. Dus in mijn geval hoop ik dat er meer shorts geliquideerd worden en dat mensen bulls worden in plaats van bears.
[...]
Die heb ik hier ook al regelmatig gepost (sta nog steeds op zo'n -80% van mijn inleg) en als dat je dag beter maakt dan hou ik je niet tegen om mij uit te lachen. Sterker nog, dan ben ik blij dat ik jouw dag beter heb kunnen maken. Daarentegen ben ik niet iemand die gaat lopen paraderen met al zijn trades, maar als ik een tegenvaller heb dan wil ik hem zeker voor je posten.

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Wat neo en ark ingeslagen. Cardano word mijn volgende. Volgensmij hebben ze alledrie een event in februari. Niet dat ik denk dat daar erg veel interessants uitkomt. Mss een recap wat er afgelopen jaar is gebeurd en hun visie voor de toekomst.

• Pelox2002
DeeSung schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:54:
Wat neo en ark ingeslagen. Cardano word mijn volgende. Volgensmij hebben ze alledrie een event in februari. Niet dat ik denk dat daar erg veel interessants uitkomt. Mss een recap wat er afgelopen jaar is gebeurd en hun visie voor de toekomst.
Ik heb vorige week al mijn Arkjes van de hand gedaan en ingeruild voor NEO. Hopelijk is het een goede keuze..

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:55:
[...]

Ik heb vorige week al mijn Arkjes van de hand gedaan en ingeruild voor NEO. Hopelijk is het een goede keuze..
Ik hoop t ook voor je👊🏻. Neo gaat de grootste event geven, als ik terug kijk naar de vorige developer conference.

• Pelox2002
Even oldskool mijn huidige hodl pf delen :)

Grootste shitcoins zijn inmiddels allemaal uit mijn pf, aantal van 15 teruggebracht naar 7.

https://cointrackr.com/s/mF3Pv7yrUUYIh

Get staat er niet bij want die zit schijnbaar niet meer in cointrackr..

Pelox2002 wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:12 (52%)

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21:03

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:10:
Even oldskool mijn huidige hodl pf delen :)

Grootste shitcoins zijn inmiddels allemaal uit mijn pf, aantal van 15 teruggebracht naar 7.

https://cointrackr.com/s/mF3Pv7yrUUYIh

Get staat er niet bij want die zit schijnbaar niet meer in cointrackr..
Ik mis ZIL :)

Prepare for the next ATH

• Pelox2002
Ja daar ben ik niet bekend genoeg mee.. eventjes gehad maar als ik niet weet wat het is doe ik er niks mee is nu mijn beleid.. Zal me eerst moeten inlezen.

ter info: wat nu in Usdt zit is normaal gesproken eth en btc.

Pelox2002 wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:15 (9%)

• dotcom87

dotcom87

Cryptocurrency Lover

Ik ben net ook voor 75% naar USDT gegaan. De drop gaat hier niet stoppen imo.

• RenoRichard
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:52
effe door de 3500 zakken pls

• dabla
dotcom87 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:30:
Vrees er ook voor.

• Keesdegrote
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 10:17
dotcom87 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:30:
Me 2, laat die rode paal maar komen!

• Pelox2002
Ik voel een groene paal aankomen als ik dit zo lees >:)

• radem205
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:19
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:46:
Eens. De whales willen juist dat mensen denken dat er een rode paal komt, waarna de fomo toeslaat op het moment dat het juist de andere kant opgaat.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:46:
ow man succes hoop dat je nog kan zitten vanavond :|

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

When moon?

• Pelox2002
mijn buy order eth is afgegaan, nu stijgen graag :)

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:59:
Was dat wel slim? Na je order zakken we verder? 8)7

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
Pelox2002 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:59:
ook bizar naar beneden gevallen ETH wacht nog wel ff kan goedkoper ;)
Pagina: 1 ... 100 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True