3.6k was inderdaad een level om rekening mee te houden.
Die houdt nu nog "redelijk".
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kan mij ballen even niet vinden en wacht als vrouw even af wat we gaan doenNew Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:28:
Als je een man bent koop je!
3600 is de nieuwe 4000, die kan ook gewoon een lange rode dildo krijgenTominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:28:
3.6k was inderdaad een level om rekening mee te houden.
Had een tijdje terug wel dat Bitmex moeilijk deed en aangaf geen verbinden te hebben. Andere sites deden het toen wel goed. Een reset van router heeft het toen opgelost.raq schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:28:
[...]
Laptop is prima, premium hardware uit begin 2018. Dit gebeurde laatst bij Waves ook al als daar weer gedumpt werd.
Thuisnetwerkje maar een nalopen binnenkort.
Kaze Ni Nare
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 10-01-2019 17:39 ]
Een ongeveer gelijke low zou prachtig zijn als we daar kunnen komen. Een hertest van de vorige low en dat ie het dan blijft houden zou heel goed zijn.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:38:
Zie jullie onder de 3k. Kutje kutje kutje kutje
Yep hoop dat de retest gaat houden dan. Dit gaat nog veel verder dalen, doet me echt denken aan de 6k naar 5k real quick daling.PilatuS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:39:
[...]
Een ongeveer gelijke low zou prachtig zijn als we daar kunnen komen. Een hertest van de vorige low en dat ie het dan blijft houden zou heel goed zijn.
XLM USDT -14.5% hier hoor. In BTC of ETH misschien niet veel, maar daar komt de BTC/ETH daling dan ook nog bovenop.Vlizzjeffrey schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:41:
XLM is niet veel gezakt, maar die was ook nog niet gepumpt dat zal het verschil wezen. Net als NEM.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2019 17:45 ]
Je zou het denken jaBever! schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:33:
Zou dit dan nog de wave 5 naar beneden zijn?
Misschien krijgen we wel weer ergens 100 of 200 dollar omhoog met wat sideways voor weer een val. Aan de andere kant lijkt dit wel erg op de 6k naar 3k daling waarbij er weinig leuks was qua bounce. Waar we heen gaan, geen idee. We zullen ergens een punt moeten vinden waar mensen willen kopen. Ik zie 2k niet als iets dat moet gebeuren, maar helaas kan het natuurlijk wel.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:41:
[...]
Yep hoop dat de retest gaat houden dan. Dit gaat nog veel verder dalen, doet me echt denken aan de 6k naar 5k real quick daling.
Nu van 4k naar 3k real quick? En daarna nog even helemaal naar de tering rond 2000?
[ Voor 40% gewijzigd door dabla op 10-01-2019 17:51 ]
Draai die avatar maar weer om.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:51:
Hoeveel capitulatie candles gaan we nog pakken dan? Zijn er uberhaubt nog weak hands sinds de 2018 daling? Dit is peanuts voor ons. Helaas.
Kan me echt zo slecht voorstellen dat dit nog verder daalt maar als je ziet hoe snel het leegloopt, damnn.
Zero.
Die gaan samen met Putin goedkoop kopen.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:57:
Gelukkig komt Bakkt eraan. Komt goed jongens.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg
Weg
Prepare for the next ATH
Vanmorgen na de dump al gedaanNew Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:28:
Als je een man bent koop je!
[ Voor 15% gewijzigd door Jasper op 10-01-2019 18:13 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Prepare for the next ATH
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 38% gewijzigd door Thommie.nl op 10-01-2019 18:22 ]
Ik doe het ook altijd rustig aan , koop nooit veel in 1 keer , steeds geladderdTaro schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:16:
@cryptore NEO staat nu precies 2 USDT lager dan gisteren rond deze tijd, dus begrijp je zeker. Maar, als ik zo naar de 1d grafiek kijk en de snelheid waarmee we dalen, dan denk ik dat we de 3250 USDT redelijk snel gaan zien en dan kan je ze mogelijk weer rond de 6 USDT ipv 7,5 USDT per stuk oppikken.
Hier ook de neiging om in te stappen hoor, maar, ik kijk het nog sowieso 12h-24h aan, want waar we nu zitten zie ik niet als echte support zone. De volgende is 3.200-3.250 en met 400 USDT eraf in nog geen 10 uur, kunnen we daar maar zo binnen de volgende 10 uur zitten, al verwacht ik nog wel wat sideways uurtjes ertussen.
Prepare for the next ATH
Maakt niet zoveel uit, ik pak tegenwoordig usdt.sourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:25:
ben niet zo,n stable expert, maar wat is nou de beste om te nemen ?
Zero.
Voor mij USDT , zit er in vanaf 3960 btcsourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:25:
Euro'ssourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:25:
lol. Ik haal elke maand bitcoin en zet het op de Ledger.Thommie.nl schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:34:
Wie koopt er nou ook bitcoin hahaha.
Ik kan me wel voorstellen dat niemand denkt..... ahhhhh lekker btc goedkoop halen.....
Dat is precies het verschil tussen een bullmarket en bearmarket. Zodra we weer in een bullmarket zitten is het precies andersom dan nuThaam schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:18:
Waarom daald alles altijd harder dan dat het stijgt? Of lijkt dat maar zo.
Heb zelf nog nooit iets anders gehad dan USDT. Puur omdat je direct van USDT naar zeg XLM kan. Andere stablecoins hebben vaak niet alle pairs, dus dan moet je eerst van PAX naar BTC en dan naar XLM. Terug is weer andersom dus dubbele fee's. Verder heeft USDT bewezen dat iedere dollar aanwezig is en sindsdien is ook weer netjes 1 USD of ietjes meer.sourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:25:
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2019 18:39 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 10-01-2019 18:40 ]
Zero.
Mwha, als het bloed door de straten vloeit, ik.Thommie.nl schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:34:
Wie koopt er nou ook bitcoin hahaha.
Ik kan me wel voorstellen dat niemand denkt..... ahhhhh lekker btc goedkoop halen.....
Ik pak altijd de daily chart en kijk dan naar de high tegenover de low. Dus bij BTC de 6k tegenover nu, alleen dan voor alts. Welke nog het minste heeft gedaan is het meest interessante. Bijvoorbeeld XLM heeft nog weinig gedaan. Wat betreft NEO of ETH, die hebben beide wel wat gedaan, maar de ene minder dan de andere.Pelox schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:39:
vol op eth of toch lekker alles neo bijvoorbeeld?
[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 10-01-2019 18:43 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Marthusiast op 10-01-2019 18:43 ]
Ja zo zit ik er met mijn pf ook in, alleen mijn handelpotje haal ik er bij dit soort ellende uit. Pf ga ik ook binnenkort weer spekken.Marthusiast schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:43:
Ik koop alleen nog maar de grote dips. Op dit punt waren we al een keer geweest. Als BTC ergens laag in de 2k-3k range gaat koop ik weer bij. Da's de enige manier imo om (tzt tijdens een bulllrun) mee te pikken wat de anderen er nu vanaf hebben genoept. Voor nu zit ik er met een leuk bedrag en portfolio in en ik heb de tijd..
Zero.
Dat doe je goedTominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:44:
Ik koop gewoon bij op de 18e.
Maakt niet uit of we op 4k of 3k of 2k staan.
NEO zal vast komende maand nog een dikke pump gaan meemaken, aangezien 16/17 februari Devcon in Seattle gaat plaatsvinden en daarbij alle hoge piefen de NEO community aanwezig.Taro schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:16:
@cryptore NEO staat nu precies 2 USDT lager dan gisteren rond deze tijd, dus begrijp je zeker. Maar, als ik zo naar de 1d grafiek kijk en de snelheid waarmee we dalen, dan denk ik dat we de 3250 USDT redelijk snel gaan zien en dan kan je ze mogelijk weer rond de 6 USDT ipv 7,5 USDT per stuk oppikken.
Hier ook de neiging om in te stappen hoor, maar, ik kijk het nog sowieso 12h-24h aan, want waar we nu zitten zie ik niet als echte support zone. De volgende is 3.200-3.250 en met 400 USDT eraf in nog geen 10 uur, kunnen we daar maar zo binnen de volgende 10 uur zitten, al verwacht ik nog wel wat sideways uurtjes ertussen.
Ach ja, na vandaag kan ik in ieder geval weer 1 eth extra kopen dus het "verlies" in eth is al weer bijna gecompenseerd.. Nu de euro's nog.. ooitMarthusiast schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:46:
@Pelox , iig fijn te zien dat je toch nog hier bent, laatste keer toen je wat ETH was verloren dacht ik je niet meer te zien. Af en toe is het ook een takkezooi die crypto he.. Maar er komen vast weer betere tijden, ooit!
Zero.
[ Voor 48% gewijzigd door lighting_ op 10-01-2019 18:51 ]
Nieuws _kan_ invloed hebben, vooral slecht nieuws, dus een hack of wat dan ook. Maar ook de launch van een mainnet of fork kan de boel omhoog laten gaan.Marthusiast schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:49:
@Matadores , ik geloof niet meer dat enig nieuws ook maar van enige invloed is op de koersen. Al zat NEO wel lekker in de lift laatste dagen idd! Ik koop er toch maar weer wat als we echt onder de 3000Usdt BTC komen..
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2019 18:51 ]
Ja die optie speelt ook altijd door mijn hoofd.. minder potentiële winst maar ook minder risico.lighting_ schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:49:
Enige wat ik ga kopen bij low is btc
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 10-01-2019 18:51 ]
Zero.
Mark my words and thank me laterMarthusiast schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:49:
@Matadores , ik geloof niet meer dat enig nieuws ook maar van enige invloed is op de koersen. Al zat NEO wel lekker in de lift laatste dagen idd! Ik koop er toch maar weer wat als we echt onder de 3000Usdt BTC komen..
Of net iets later en meeliften voor een paar dagen of een paar swings.Marthusiast schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:51:
maar dan moet je er in zitten zodra het nieuws uitkomt.
Dat sowiesoAls je wacht tot de mainnet launch of fork.. buy the rumour , sell the news he.
Mooie prestatie inderdaad. Van de zoveel altcoins het meest dalen is sowieso een prestatie opzich. Achja, de andere altcoins doen iedergeval hun best om IOST van de troon te stoten als nummer 1 op de rode lijst.Chris.nl schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:54:
IOST #1 in de rode lijst op dit moment! Iets met gemengde gevoelens
Je kunt ook gaan voor Ethereum of Litecoin of een mix van BTC, ETH en LTC. Dat zie ik als de 3 ‘main’ coins. Mijn ideale basis pf zou bestaan uit 50% BTC, 25% ETH em 25% LTC en dan het liefst fatsoenlijke aantallen ervanPelox schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:51:
[...]
Ja die optie speelt ook altijd door mijn hoofd.. minder potentiële winst maar ook minder risico.
Maar wat gaan we doen met eth nu? Fork komt er aan he..
Auw sterkte man!Chris.nl schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:54:
IOST #1 in de rode lijst op dit moment! Iets met gemengde gevoelens
Zou mij niet verwonderen, zo’n hevige dump had ik al niet verwacht, dus nu kan alles.Pelox schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:53:
Ik denk dat het een ultra Bart gaat worden tot de 3200.
Indien verder omlaag, let op die 3300 qua supportlijn. Er niet in zitten mocht ie daar flink hard bouncen zou zonde zijn. Beetje hetzelfde als wachten op de 3k en niet kopen op 3100. Niet dat ie daar moet bouncen, maar voor mij is dat het eerste belangrijke level wat mogelijk de nieuwe (tijdelijke) bodem is.Pelox schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:53:
Ik denk dat het een ultra Bart gaat worden tot de 3200.
idd, ik kijk ook vol verbazing ineens waar iedereen ineens weer de nieuwe bodems en 'we gaan nog lager' vandaan haalt. Het is nu goedkoper geworden dus alleen maar weer interessanter dan drie dagen geleden om te kopen. Bijzonder om te zien hoe snel de stemming omslaat haha.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:01:
Ik verwacht een pump naar de 3.8k
en dat iedereen weer vol verbazing zit toe te kijken naar deze gemanipuleerde kak.
[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 10-01-2019 19:03 ]
Prepare for the next ATH
als je maar op tijd handeltbie100 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:03:
ik heb het gevoel dat we meer de knip van een ander vullen dan de knip van ons eigen
Prepare for the next ATH
Wat ik een paar weken terug ook al zei: Het is normaal om een retest te doen van de bodem. Genoeg mensen die op 4k riepen: Ha ha, je bent te laat met inkopen en we gaan nooit meer omlaag, maar een retest is gewoon vrij standaard, niet alleen bij crypto, maar ook goud of aandelen.Timberly2 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:02:
[...]
idd, ik kijk ook vol verbazing ineens waar iedereen ineens weer de nieuwe bodems en 'we gaan nog lager' vandaan haalt.
1k ? No fing waysourcecode schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:03:
Ik ben bang dat iedereen steeds meer TA gaat geloven dat we omlaag gaan........ 2k 1k.............
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2019 19:06 ]
ja klopt maar dit gaat zo hard dat je de hele dag met je reet voor het scherm moet gaan loeren wil je dit voor zijn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq