Weg

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Koop uw favoriete shitcoins voor schijtprijzen.
Terug naar de 0.1 BTC, en als BTC naar 1000 gaat is dat dus 100 USD.New Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:21:
[...]
Volgens @Kain_niaK gaat het naar 500 dollar.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
BTC naar 1000Kain_niaK schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:18:
[...]
Terug naar de 0.1 BTC, en als BTC naar 1000 gaat is dat dus 100 USD.
Imagine.
Zie ik nog wel gebeuren, zo ver zitten we er niet meer vanaf. Paar grote dumps erbij en we zitten hoog in de 2xxx, dan is 1k ineens niet meer zo onwaarschijnlijk.
Moet zeggen dat ik dat ook denk omdat ik hoop dat het gaat gebeuren, mooie kans voor mij om ook met een fatsoenlijk bedrag in te stappen op de cryptotrein.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-01-2019 14:23 ]
Schuld van Rutte, Ik ga een geel hesje kopen en een willekeurige auto in de brand steken... dat zal ze leren...Matadores schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:21:
Bah, stom spel dit.
De Henk en Ingrids bepalen de richting niet, zeker niet omdat ze nu niet in grote getallen overpricede shitcoins halen op litebit.
We moeten gewoon wachten op Putin met zijn market buy.
Binnenkort salaris. Moon soon.
Die is in twee weken met 20% gestegen? komt van 1000 sats, nog steeds op 1180 nu.New Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:28:
Arme ADA, hoeveel klappen krijgt ze nog?
ADA heeft al aangifte gedaan bij de politie maar die zeggen het delict niet ernstig genoeg te vinden. Mishandeling schijnt niet hoog op de agenda te staan.New Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:28:
Hoe dichter bij de 4cent hoe interessanter het is om bij te kopen, hoewel ik me nu al moet inhoudenTominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:31:
[...]
ADA heeft al aangifte gedaan bij de politie maar die zeggen het delict niet ernstig genoeg te vinden. Mishandeling schijnt niet hoog op de agenda te staan.
GET Protocol heeft dat al bereikt.., klanten, omzet etc, en dat met 7 miljoen..TuutjDrie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:56:
[...]
Wie krijgt een product gereed en maakt een start met adoptie voordat het geld op is. Het gros van de ICO's is namelijk een utility coin, waarbij daadwerkelijk gebruik dus cruciaal is.
En daarbij ook nog een utility en vraag voor het token verzorgen, Respect!
Behoorlijk ondergewaardeerd tot op heden dit Nederlandse pareltje
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 10-01-2019 14:46 ]
Ik ben wel happy. Ik was al bang dat we al in de bullrun zaten.
Tip: Buy!
300 in een 30 min dat is hetzelfde als 2k zakken in 30 min ten tijden van de bullrun, das niks inderdaad..Thaam schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:50:
Wat zittten jullie allemaal te zeuren? BTC is pas 300 dollar gezakt. Das toch niks? Ik dacht dat we na 2018 wel wat gewend waren.
Ik ben wel happy. Ik was al bang dat we al in de bullrun zaten.
Tip: Buy!
Zero.
Laatste berichten zijn dat Putin account aan het maken is op Litebit, verificatie proces is gaande.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:29:
Ik denk persoonlijk dat we helemaal niks gaan doen op sideways na.
De Henk en Ingrids bepalen de richting niet, zeker niet omdat ze nu niet in grote getallen overpricede shitcoins halen op litebit.
We moeten gewoon wachten op Putin met zijn market buy.
Binnenkort salaris. Moon soon.
Zero.
toch mooie winsten te pakken ik heb ingekocht precies op de bodem en uitgestapt op 0.048New Yorker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:28:

+ Privacy coins zie ik wel een toekomst in
Als ik goed naar de chart van verge kijk, dan zie ik gemanipuleerde boelThebackstab schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:34:
als ik goed naar de chart kijk van verge vertelt het mij dat xvg is begonnen aan 5de wave (extended) met target van 260sats
Misschien is dat de rede ook dat die ontvoerders van die Noorse vrouw in Monero willen uitbetaald worden ipv Verge.tias86 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:36:
Ik zou nooit met een onbetrouwbare partij (verge) in zee gaan om geld te versturen.
Heel misschien wel jaSahara schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:39:
[...]
Misschien is dat de rede ook dat die ontvoerders van die Noorse vrouw in Monero willen uitbetaald worden ipv Verge.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er zitten hier heel veel Verge haters dus voel je niet te snel op je pikje getrapt door comments van bepaalde mensen. Ik negeer het altijd gewoon. Heeft toch geen zin om in discussie te gaan. Ieder heeft zo zijn eigen mening denk ik dan altijd maar en das prima die mogen ze hebben. Ik zie Verge het altijd goed doen na de mindere tijden in de crypto wereld, dus tsja te makkelijk geld om te laten liggen toch?Thebackstab schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:26:
voordeel van verge : vrijwillegers werken er aan dus ik zie XVG niet verdwijnen integenstelling tot gefunde projecten.
+ Privacy coins zie ik wel een toekomst in
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
God wat baal ik dat ik ze niet heb verkocht op 40k!TuutjDrie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:50:
Stratis kan ik ook niet aan de STRATstenen kwijtraken.
Mijn reactie op XVG was trouwens niet persoonlijks. Zelf all-in op XVG gezeten voor de zware bull-run van eind 2017. En inderdaad, easy money = win.DAMAGE schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:49:
[...]
Er zitten hier heel veel Verge haters dus voel je niet te snel op je pikje getrapt door comments van bepaalde mensen. Ik negeer het altijd gewoon. Heeft toch geen zin om in discussie te gaan. Ieder heeft zo zijn eigen mening denk ik dan altijd maar en das prima die mogen ze hebben. Ik zie Verge het altijd goed doen na de mindere tijden in de crypto wereld, dus tsja te makkelijk geld om te laten liggen toch?
En Cees van Dam bijvoorbeeld betrokken bij verge is toevallig ook betrokken bij Libereum Nederland een oplichting in de maak als je het mij vraagt. Als je wilt lachen moet je maar even research doen.
https://www.bnr.nl/nieuws...or-limburgs-cryptobedrijf
https://www.bnr.nl/player/audio/10104080/10364954
Dit is leuk om mee te beginnen.
Maar goed je kan natuurlijk ook gewoon de feiten negeren en verge een topcoin vinden
[ Voor 35% gewijzigd door tias86 op 10-01-2019 16:44 ]
Komt Wraith protocol 2.0 eraan?
dat doe ik ook niet , ten slotte iedereen doet zijn eigen ding , ik zie in het algemeen alle privacy coins het goed doen in de toekomst.DAMAGE schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:49:
[...]
Er zitten hier heel veel Verge haters dus voel je niet te snel op je pikje getrapt door comments van bepaalde mensen. Ik negeer het altijd gewoon. Heeft toch geen zin om in discussie te gaan. Ieder heeft zo zijn eigen mening denk ik dan altijd maar en das prima die mogen ze hebben. Ik zie Verge het altijd goed doen na de mindere tijden in de crypto wereld, dus tsja te makkelijk geld om te laten liggen toch?
Hoop dat ze XVG whale weer in z'n pyjama woordvoerder maken.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:00:
Vanwaar die stijging van Verge?
Komt omdat McAfee zojuist op Twitter weer gezegt heeft dat het een ekte topcoin is...Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:00:
Vanwaar die stijging van Verge?
Zelf ben ik puur tegen mijn natuur ingestapt op VET, maar ik zie daar wel wat geinigs gebeuren de komende dagen. Hij stond voor de grote drop al op de deur te kloppen van dikke winst en was no gniet gegaan, maar daar hang ik dus uit.
Feli aan iedereen die deze rode staaf heeft weten te ontwijken, ik werd gelukkig laat wakker vanochtend en zat met wat mazzel dus nog in USDT.
ADA

Tikte gister nog ff de 1350 sats aan zonder probleem. Die blijft gewoon door moonen als bitcoin niet te gek gaat doen.
Zou een mooie kans zijn; koop ik er gelijk 200 stuks bijPelox schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:57:
Kan neo niet even doorzakken tot 5 euro.. ik wil weer bijkopen nu we toch weer zo laag staan..
Voorraadje wordt er wel mooier op.
100k soon.
Met genoeg geld controleer je deze hele markt, om vervolgens de markt te laten bewegen zoals jij dat wil.
Zo zit je altijd goed met je centjes en verdien je bakken maar dan ook echt bakken met geld.
Je kan er boos om worden, ervan balen of je kan gaan verzinnen wat jij zou doen als volgende move als je hun was. Ik zou maar heel snel het laatste doen en gewoon domweg mee profiteren.
Ik zou als volgende move nu alles inderdaad opsnorren, misschien nog wat dalen dan een flinke maar dan ook echt flinke ruk naar boven, denk aan 44, 4500.... boel weer verkopen om dan de drop des doods te gaan maken, 1000 ~ruk naar beneden
Of Putin met zijn 10 miljard.Vlizzjeffrey schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:02:
Wellicht dat de ex vrouw van Jef bezos iets ziet in Bitcoin, ze heeft in 1 klap 70 miljard usd vergaard door de scheiding van haar ex man haha.
Weg
Ze is erg VET en heet ADAVlizzjeffrey schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:02:
Wellicht dat de ex vrouw van Jef bezos iets ziet in Bitcoin, ze heeft in 1 klap 70 miljard usd vergaard door de scheiding van haar ex man haha.
Ding is wel dat er vast wel meerdere gasten zijn die met heel veel geld lekker aan lopen te rommelen in deze markt. Dus als whale sta je niet alleen, stel jij denkt slim te zijn en dumpt de bitcoin-koers maar een andere whale denkt "haha sukkel" en koopt alles weer op. Dan sta jij zonder bitcoins en moet je ze duurder terughalen.Thommie.nl schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:01:
Ik snap best dat ik over kom als een complot denker, maar ik geloof er echt heilig in dat dit ook gebeurd.
Met genoeg geld controleer je deze hele markt, om vervolgens de markt te laten bewegen zoals jij dat wil.
Zo zit je altijd goed met je centjes en verdien je bakken maar dan ook echt bakken met geld.
Je kan er boos om worden, ervan balen of je kan gaan verzinnen wat jij zou doen als volgende move als je hun was. Ik zou maar heel snel het laatste doen en gewoon domweg mee profiteren.
Ik zou als volgende move nu alles inderdaad opsnorren, dan een flinke maar dan ook echt flinke ruk naar boven, denk aan 44, 4500.... boel weer verkopen om dan de drop des doods te gaan maken, 1000 ~ruk naar beneden
Er is dus wel genoeg risico voor een whale om te dumpen of pumpen.
Maar ben het ermee eens, er zullen vast groepen zijn die lekker manipuleren. Er is ook niet heel veel voor nodig om de markt behoorlijk te verplaatsen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zitten er al onder niet?Thebackstab schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:13:
Ik wacht nog even , denk niet dat 3600 zal houden dan zien we retest van 3400’s
Als die rally er komt sowieso eerst sideways. Tot die tijd lekker laten zakkendabla schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:13:
Zie hier toch niet snel een nieuw rally uit voorvloeien gaat te hard dees
Hopelijk zakt ie nog iets verder. Had mijn ADA potje verkocht toen ik een kleine winst had ten opzichte van mijn initiële inleg. Vervolgens buy orders ingesteld maar uiteraard ging ie daarna (weer!) omhoog. Als dit zo door gaat komt het wel goed met die buy orders. Wellicht zelfs wat omlaag bijstellen.
Denk het wel. Er is nu 10% af wat meestal wel genoeg is voor 1 dag. Straks weer even sideways gok ik en dan zien of er mogelijk weer een run omhoog komt of weer een drop.Tominatie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:19:
Beter stabiliseren we nu rond de 3.6k. Ff pauze a.u.b. moet bijkomen van dit geweld
Zo te zien kunnen we er geraken dit begint meer en meer op capitulation candle te lijken. Hmmm, paniek lijk te stoppen nu.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:19:
@3200 ga ik voor €5000 btc bijkopen. Fok it
[ Voor 6% gewijzigd door dabla op 10-01-2019 17:21 ]
Sorry, moest ik even kwijt 😒😒
Internet werkt hier prima verder, laptopje ook... maar ik lijk de enige te zijn die er last van heeft.(?)
De tijd leert of het tij keert
Teveel mensen zijn helemaal REKT nu.
BEARS winnen ALTIJD
HOE DAN?
-> whales nemen de markt over en verdienen bakken aan geld door op een paar knopjes te drukken. Een drop van $400 binnen enkele uren zonder negatief nieuws :’)
Hier geen enkel probleem met Binance en FireFox. Heb nog wat Edge vensters openstaan voor extra charts en die doen wel moeilijk met af en toe een auto refresh, maar FireFox, totaal geen enkel probleem.raq schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:24:
Binance site flipt weer als een malle bij mij, onder chrome en onder FF, kan de koers niet eens volgen bij een dump. Zowel niet via WiFi als via LAN.
Internet werkt hier prima verder, laptopje ook... maar ik lijk de enige te zijn die er last van heeft.(?)
Specs van de laptop net te mager misschien ?
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2019 17:27 ]
Had net in de Binance IOS app een limit sell order ingesteld. Vervolgens keek ik op de funds tab en had ik ineens zowel alle coins nog, als de verkoop waarde in BTC. Dus mijn potje was ineens 2x zo veel waard. Jammer dat het na een refresh weer weg was..raq schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:24:
Binance site flipt weer als een malle bij mij, onder chrome en onder FF, kan de koers niet eens volgen bij een dump. Zowel niet via WiFi als via LAN.
ja heel veeldabla schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:26:
Kopen of niet nu?
3.6k is toch redelijke support niet? Idd een gok
Laptop is prima, premium hardware uit begin 2018. Dit gebeurde laatst bij Waves ook al als daar weer gedumpt werd.PilatuS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:25:
[...]
Hier geen enkel probleem met Binance en FireFox. Heb nog wat Edge vensters openstaan voor extra charts en die doen wel moeilijk met af en toe een auto refresh, maar FireFox, totaal geen enkele probleem.
Specs van de laptop net te mager misschien ?
Thuisnetwerkje maar een nalopen binnenkort.
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!