[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.276 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:45:
[...]

Hahaha helaas ik heb er een leuke profit op gepakt. Had mn short achteraf langer moeten holden }:O

Heb mn long positie ook maar gesloten, dus zit nu weer volledig in BTC. Ben vanaf hier neutraal, als we weer onder de 3.8k gaan weer bearish, dan ga ik ETH shorten iedergeval.
Ik hoop dat we de 3.8k kunnen houden, dan ben ik toch nog positief gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Voor de TA savvy onder ons heb ik een vraagje, ik heb mijn eerst fibonacci retracement getrokken, zie hier: https://www.tradingview.com/x/EScXY8X8, heb ik dit goed gedaan? En kan je stellen op basis van mijn getrokken retracement vanaf de top tot bottom, dat BTC afgeketst is op de 61.8% level (Bitmex)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:50:
Voor de TA savvy onder ons heb ik een vraagje, ik heb mijn eerst fibonacci retracement getrokken, zie hier: https://www.tradingview.com/x/EScXY8X8, heb ik dit goed gedaan? En kan je stellen op basis van mijn getrokken retracement vanaf de top tot bottom, dat BTC afgeketst is op de 61.8% level (Bitmex)?
Ik zou de Fib niet op die manier pakken. Pak de bodem van voor de stijging begon helemaal naar de top. Je pakt nu een deel en dat is niet de manier. Je pakt ook maar een klein deel waardoor de levels minder zeggen. Hoe groter de range hoe meer het zegt.

Edit: Zie bijvoorbeeld hier: https://twitter.com/Phila...tatus/1081218121216782337

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 04-01-2019 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
PilatuS schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:56:
[...]

Ik zou de Fib niet op die manier pakken. Pak de bodem van voor de stijging begon helemaal naar de top. Je pakt nu een deel en dat is niet de manier. Je pakt ook maar een klein deel waardoor de levels minder zeggen. Hoe groter de range hoe meer het zegt.

Edit: Zie bijvoorbeeld hier: https://twitter.com/Phila...tatus/1081218121216782337
Thanks. Kan jij een voorbeeld laten zien hoe je het wel zou trekken, ik bedoel welk hoogste en laagste punt zou op welke periode zou jij pakken?

Edit: zag jouw edit pas nadat ik m'n vraag stelde. Sorry.

[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 05-01-2019 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:02:
[...]
Edit: zag jouw edit pas nadat ik m'n vraag stelde. Sorry.
Maakt niet uit :) Is het nadeel van mijn edit :P

Er is trouwens online heel veel over te vinden over hoe zulke dingen te doen. Bijvoorbeeld op YouTube, maar ook genoeg pagina's over van alles en nog wat over TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Zoals ik in video hoorde; Waarom komt Justin Sun van Tron met een nieuwe coin voor Bittorrent? Als dat echt 100M users heeft had je toch je TRX daar voor moeten gebruiken? Talk about a use case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:07:
Zoals ik in video hoorde; Waarom komt Justin Sun van Tron met een nieuwe coin voor Bittorrent? Als dat echt 100M users heeft had je toch je TRX daar voor moeten gebruiken? Talk about a use case..
Waarom betalen voor een coin als je er ook gewoon eentje kan maken voor niets of heel weinig ? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Klaas25 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:07:
Dat is net als de oprichter van EOS die 1-2 maanden geleden met een andere coin wilde komen voor een andere oplossing, dat werd hem ook niet in dank afgenomen met een daling van EOS tot gevolg. En hetzelfde is vorige week met NPXS (Pundi X) gebeurd, ook een daling ivm f(x)/function als nieuwe coin. Is gewoon bedoeld om extra geld op te halen, snel bij wegwezen.

Daarom ben ik ook fan van Cardano/ADA, Charles is gewoon alleen maar bezig met de techniek en mogelijkheden en probeert de coin niet te shillen om de waarde hoger te maken. Daardoor stijgt de waardering voor hem en ADA alsnog, waardoor die indirect ook alsnog meer waard wordt, maar dan niet naar aanleiding van zijn uitspraken, maar waardering vanuit de community, zoals het hoort.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-10 23:13
@Taro cardano heeft een mooie toekomst , ik ben ook fan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:22:
[...]

Ik kan je vertellen dat je voor pepers kweken bij @Verwijderd moet zijn, die is daar echt een master in _/-\o_

Hier komen morgen ook 10 verschillende peper zaadjes binnen, hij heeft mij enthousiast gemaakt...
Haha we gaan helemaal los op de pepers Taro! Ik hoop van harte dat de Scoville score van crypto dit jaar ook nog wat hoger wordt :+ kan wel wat pit gebruiken lijkt me.

Ik ben er momenteel wat minder vaak naar aan het kijken maar mijn PF is vrij stabiel. Vooral in BTC waarde zijn de schommelingen minimaal, sommige alts een licht dalende trend (voor crypto begrippen dan). Opzich redelijk stabiel om met actieve trading procenten te pakken of meer coins te accumuleren, mits je weet wat je doet. Dus niet voor mij :N

Met andere woorden maar saaie tijden :+

When massive movement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Precies @Taro , wat een leiderschap toont die man zeg (Charles/Cardano). Prachtig project. Zit er voor 29% van mijn pf (long/hodl) in. Ben heel benieuwd wat de tijd gaat brengen! Volg ze op de voet iig!

[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 05-01-2019 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
JoeriF84 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:57:
Problemen met Binance. Als ik hem op tradeview zet blijft de pagina maar bezig met het proberen te laden van de trend maar dit lukt hem niet. Zet ik hem op original dan werkt hij meteen. Ik heb dit probleem als eens vaker gehad dacht ik. Iemand een oplossing>?
bij mij gaat binance over de zeik als ik firefox gebruik (of is dat andersom? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:55:
[...]

bij mij gaat binance over de zeik als ik firefox gebruik (of is dat andersom? :+ )
Tweakers doet bij mij vaag als ik Binance open heb staan met FireFox. Soms is een F5 nodig omdat ik opeens niet ingelogt zou zijn. Gelukkig is het 9GB VRAM gebruiken met Binance wel opgelost. Moest eerst soms wel 3x per dag FireFox sluiten om mijn VRAM weer onder de 2GB te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:55:
[...]

Ik denk dat jij over de zeik gaat als je Binance gebruikt met Firefox, gezien over de zeik gaan een emotie is. Aan de andere kant *proost* 😅

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 05-01-2019 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Bij mij loopt Binance (advanced exchange view) in Chrome vaak 'vast'.. Dan moet ik echt de tab sluiten en Binance opnieuw laden. Dan gaat het weer een poosje.. Anderen ook die ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 05-01-2019 01:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Beetje nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Grappig bij mij draait het dagen achter elkaar in chrome.

Alle andere dingen doe ik in firefox die gaat wel met enige regelmaat plat.

@PilatuS dat had ik ook toen ik binance nog in firefox draaide. nu heb ik hier niet heel veel geheugen inzitten dus ook dat zou kunnen kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Eth trekt alle coins weer helemaal de moeder. Alts zijn weer nergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Malarky niet gek natuurlijk. Kijk hoe hard ETH gaat haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Even de shorts ervan langs geven, kijk hier: https://www.amfeed.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:16:
@Malarky niet gek natuurlijk. Kijk hoe hard ETH gaat haha
Ik zit ook net in ADA. Moet niet veel lager gaan in eth want staat vlak bij all time low. Ik ben hier om ETH te winnen niet om te verliezen;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:13:
Grappig bij mij draait het dagen achter elkaar in chrome.

Alle andere dingen doe ik in firefox die gaat wel met enige regelmaat plat.

@PilatuS dat had ik ook toen ik binance nog in firefox draaide. nu heb ik hier niet heel veel geheugen inzitten dus ook dat zou kunnen kloppen.
Het zal wel een FireFox iets zijn als het met Chrome wel goed gaat. Zit hier met 16GB RAM en 11GB VRAM en zelfs dan dus nog problemen. Op dit moment is het alleen Tweakers die af en toe een F5 nodig heeft. Vandaag de hele dag meerdere Binance tabs open gehad en op de achtergrond nog Far Cry 5 zonder problemen.

Edit: Damn dat was een lekker ETH ritje :D

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2019 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
En trx niet te vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

PilatuS schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:21:
[...]

Edit: Damn dat was een lekker ETH ritje :D
Buyorder stond vanmiddag net te laag (gemist op een paar cent) ik heb deze dus van de zijlijn mogen bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:27:
[...]

Buyorder stond vanmiddag net te laag (gemist op een paar cent) ik heb deze dus van de zijlijn mogen bekijken :+
Ouch. Misschien helpt het als ik je vertel dat ik vandaag ook flink wat heb laten liggen. Het ritje van net was ook maar van 154 naar 157.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Trx/eth heeft zojuist ook een stevig pak slaag gehad hoor.

Schrale troost: daarmee voegt tron zich bij 99% van de andere alts/eth.

[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 05-01-2019 01:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:29:
[...]
Trx/eth heeft zojuist ook een stevig pak slaag gehad hoor.
Ben blij dat ik er een paar dagen terug voor heb gekozen niets meer met BTC of andere alts te doen, maar alleen bezig te zijn met ETH. BTC doet 1.5% en ETH even 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Valt toch wel mee , vergeleken met de rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
chang1982 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:38:
Ligt er aan wat je de rest noemt. Geen enkele top 10 coin doet wat ETH doet. Tuurlijk zijn er wat low volume coins of echte shitcoins die meer doen, maar niets in de top 10 komt ook maar in de buurt van wat ETH doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS vraag is wel hoelang dit aan blijft houden, ik sta er oprecht van te kijken. Kocht ETH laatst nog op 113 per stuk.

Waar gaat dit heen? Iedergeval uitkijken met de eventule grote dip die toch wel gaat komen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
chang1982 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:38:
Nou vergeleken met derest doet ETH het opvallend goed toch? Zie niet heel veel alts top presteren ofzo. Zeker niet in een langere tijdsperiode. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:44:
@PilatuS vraag is wel hoelang dit aan blijft houden, ik sta er oprecht van te kijken. Kocht ETH laatst nog op 113 per stuk.

Waar gaat dit heen? Iedergeval uitkijken met de eventule grote dip die toch wel gaat komen denk ik...
Ik ben alleen aan het scalpen nu. Overweeg nog wel voor de nachten te kopen, maar dan wil ik op een dip kopen zodat de stop loss op winst of heel ietsjes verlies kan. Verder zet ik nog wel eens een alert op bepaalde levels voor ETH. Nu kopen zonder strakke stop loss is voor mij ook geen optie. En een strakke stop loss daarvan is de kans natuurlijk zeer groot dat ie geraakt word.

Waar het geen gaat, ook geen idee hier hoor. Misschien morgen 170, of als BTC het voor gezien houdt 130.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Immiddels is BTC op Binance weer terug naar voor de candle omhoog op 5 dollar na. ETH zit ook 5 dollar hoger :P
Tominatie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:46:
[...]

Nou vergeleken met derest doet ETH het opvallend goed toch? Zie niet heel veel alts top presteren ofzo. Zeker niet in een langere tijdsperiode. 8)
Dit zegt genoeg: https://coinmarketcap.com/all/views/all/

BTC 7 dagen in het rood, net als XRP die van plek 2 naar 3 is gegaan en dan ETH met 16% in de plus.

[ Voor 67% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2019 01:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Wat opvallend is, is dat er veel grote coins op hun eth all time low staan, zonder dat eth/usdt of zelfs eth/btc absoluut gezien hoog staan.

Er is veel gezegd en gesproken over de grote coin sweep. Dat er veel coins de deadlist opmoeten. Mischien is dat nu wel aan het gebeuren.

Eth heeft heel lang op de 200 dollar gestaan. Daar lijkt de heel graag weer heen te willen.

Vind het wel mooi dat Nederlands jongste bekende selfmade cryptomiljonair Livaneli dit een aantal geweken op RTLZ live al zei dat dit ging gebeuren en dat ETH als winnaar uit de strijd zou komen.
Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:51:
Als je onrustig wordt van crypto, is stocks ook leuk. Ik check de Giro maar heel soms maar ben er veel succesvoller dan hier.

Dan lees je dat ASOS 70% inlevert om een winstwaarschuwing van 5%. Koers terug naar niveau van 6 jaar geleden in 72 uur. Die is voor mij. 2 weken aanhouden. Want meer dan een dead cat bounce verwacht je niet. Extreem lang in cryptoland, heel kort voor stocks.

De percentages van crypto maar wel een paar uur beslistijd. Het gaat allemaal niet zo snel als hier.
Even veer in eigen reet steken. Tjonge, wanneer wordt ik is uitgenodigd bij BNR beurswatch. Deze ASOS stock (zwaar liquide, groot aandeel) heeft al 31,5% gewonnen. Alleen Ethereum kan daar net aantippen. >:)

[ Voor 43% gewijzigd door Malarky op 05-01-2019 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Ha, nog een klein beetje omhoog in alts en ik mag van mezelf weer wat verkopen :) Misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Malarky schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:52:
Wat opvallend is, is dat er veel grote coins op hun eth all time low staan, zonder dat eth/usdt of zelfs eth/btc absoluut gezien hoog staan.

Er is veel gezegd en gesproken over de grote coin sweep. Dat er veel coins de deadlist opmoeten. Mischien is dat nu wel aan het gebeuren.

Eth heeft heel lang op de 200 dollar gestaan. Daar lijkt de heel graag weer heen te willen.

Vind het wel mooi dat Nederlands jongste bekende selfmade cryptomiljonair Livaneli dit een aantal geweken op RTLZ live al zei dat dit ging gebeuren en dat ETH als winnaar uit de strijd zou komen
Ooh bedoelde hij Ethereum? Man ik dacht al hele tijd toen. Evereum/? Wtf nooit van gehoord en kon maar niks vinden. Ga op spraakles ofzo :9 Ethereum klinkt achteraf er dan het meeste naar. Het heeft alleen wat meer lettergrepen lol.

Edit vanaf 7 dollar zoals die zegt. Ja oke duidelijk. Heeft ETH nog wel even te gaan om alleen al op het niveau van destijds dat filmpje te komen pff. Zo diep is het gezonken.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 05-01-2019 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ondertussen is LTC ook leuk bezig. Als die door de weerstand heen kan komen kan ie ook wel een flink boem omhoog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Klaas25 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:04:
[...]

Ooh bedoelde hij Ethereum? Man ik dacht al hele tijd toen. Evereum/? Wtf nooit van gehoord en kon maar niks vinden. Ga op spraakles ofzo :9 Ethereum klinkt achteraf er dan het meeste naar. Het heeft alleen wat meer lettergrepen lol.

Edit vanaf 7 dollar zoals die zegt. Ja oke duidelijk. Heeft ETH nog wel even te gaan om alleen al op het niveau van destijds dat filmpje te komen pff. Zo diep is het gezonken.
https://www.rtlz.nl/beurs...tot-miljonair-met-bitcoin

Ik bedoel deze. Daar gaat het toch obvious over ethereum?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig maar heb het idee dat het straks gewoon weer allemaal rood kleurt. BTC vind ik er nog steeds niet goed uit zien als ik eerlijk ben. ETH doet de laatste tijd wel fantastische sprongen maar dat nodigt ook uit tot een grote correctie.

Ik weet het allemaal niet.... durf niet zo snel posities te nemen nu, toch wel jammer dat ik in BTC zit i.p.v. ETH want merk weinig van de stijging nu :+

Verder is de hele markt vrij dood als je het mij vraagt, op ETH na dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:11:
Allemaal leuk en aardig maar heb het idee dat het straks gewoon weer allemaal rood kleurt. BTC vind ik er nog steeds niet goed uit zien als ik eerlijk ben. ETH doet de laatste tijd wel fantastische sprongen maar dat nodigt ook uit tot een grote correctie.

Ik weet het allemaal niet.... durf niet zo snel posities te nemen nu, toch wel jammer dat ik in BTC zit i.p.v. ETH want merk weinig van de stijging nu :+

Helemaal mee eens hoor. Het is enorm link de laatste tijd. Even 5% erbij alsof het niets is gebeurt iedere dag wel, maar andersom net zo. ETH raakte net ook even 3 dollar kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:13:
[...]

Helemaal mee eens hoor. Het is enorm link de laatste tijd. Even 5% erbij alsof het niets is gebeurt iedere dag wel, maar andersom net zo. ETH raakte net ook even 3 dollar kwijt.
Yep daarom. Ik kijk het ff aan, ik wil ook zeker niet in ETH zitten want stel btc duikt straks weer onder de 3.8k dan wil ik die rode candle op ETH echt niet pakken. Zou me niet verbazen als ie dan weer onder de 150 duikt :+

Risico is voor mij te groot maarja we zullen het zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:42:
[...]

Ligt er aan wat je de rest noemt. Geen enkele top 10 coin doet wat ETH doet. Tuurlijk zijn er wat low volume coins of echte shitcoins die meer doen, maar niets in de top 10 komt ook maar in de buurt van wat ETH doet.
Als je de maandgrafiek erbij neemt dan doet IOTA het vrijwel hetzelfde _/-\o_ Nu even rustig maar heb nog steeds vertrouwen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
:+
Lol spreek ik het dan al die tijd verkeerd uit? Ie-theer-ie-um toch. Niet E-feu-rum. Het is ook al laat.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ETH is gewoon bijna over de kop gegaan sinds zijn bodem nog niet een maand geleden. :+ _/-\o_

Wat doet bitcoin? +2.5%

Nice. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

D-Ed schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:17:
[...]

Als je de maandgrafiek erbij neemt dan doet IOTA het vrijwel hetzelfde _/-\o_ Nu even rustig maar heb nog steeds vertrouwen :)
Nou IOTA/ETH heeft gewoon een paartje op Binance en die gaat nu toch wel redelijk eraan. Is sinds 22 november niet onder de 24 wei geweest, maar nu die support vervlogen is, lijkt die verdacht veel op een duikboot.

Maar longterm staat IOTA/ETH er inderdaad nog heel erg mooi voor. Moet ook vooral gezegd worden van TRX en ook enigzins van ZIL (al heeft die ook heel veel maanden hoger gestaan in ETH en moet die niet veel meer blijven zakken).

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 05-01-2019 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 13:03
Klaas25 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:21:
:+
[...]

Lol spreek ik het dan al die tijd verkeerd uit? Ie-theer-ie-um toch. Niet E-feu-rum. Het is ook al laat.. :+
Het zijn 2 verschillende coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:30:
[...]

Nou IOTA/ETH heeft gewoon een paartje op Binance en die gaat nu toch wel redelijk eraan. Is sinds 22 november niet onder de 24 wei geweest, maar nu die support vervlogen is, lijkt die verdacht veel op een duikboot.

Maar longterm staat IOTA/ETH er inderdaad nog heel erg mooi voor. Moet ook vooral gezegd worden van TRX en ook enigzins van ZIL (al heeft die ook heel veel maanden hoger gestaan in ETH en moet die niet veel meer blijven zakken).
Zo kijk ik er niet echt naar aangezien ik in de loop der tijd (voor mij) voldoende IOTA heb bij kunnen sparen (TRX, thx 👊) Als het nog eens onder de 20 cent zakt koop ik nog eens bij, zo niet dan niet. Beetje vanaf een afstandje alles gadeslaan is prima voorlopig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 02:11:
Uhm. Vergeet je kleine hodlzakje op huobi niet hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
En net nu een bericht van Coinbase dat ze vanaf nu ook PayPal accepteren. Beide kanten op zo te zien (dus je kunt ook van Coinbase naar PayPal).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 06:46:
[...]

En net nu een bericht van Coinbase dat ze vanaf nu ook PayPal accepteren. Beide kanten op zo te zien (dus je kunt ook van Coinbase naar PayPal).
Die gast heeft dan een bipolaire stoornis.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

ETH heeft het ook weer mooi gedaan vannacht, bijna de 160 aangetikt... Heeft nu wel in 2 uur tijd een correctie van >5 Dollar gehad en ik verwacht dat er nog wel iets meer af gaat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Malarky schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:52:

Vind het wel mooi dat Nederlands jongste bekende selfmade cryptomiljonair Livaneli dit een aantal geweken op RTLZ live al zei dat dit ging gebeuren en dat ETH als winnaar uit de strijd zou komen.

[...]

Even veer in eigen reet steken. Tjonge, wanneer wordt ik is uitgenodigd bij BNR beurswatch. Deze ASOS stock (zwaar liquide, groot aandeel) heeft al 31,5% gewonnen. Alleen Ethereum kan daar net aantippen. >:)
Die ETH all time lows op veel ETH pairs is vrij simpel te verklaren..... ETH is de afgelopen week veel sterker gegroeid dan BTC. Gevolg is een simpele rekensom die de ETH pairs laat dalen omdat de ETH pairs simpelweg zijn afgeleid van het BTC pair.

Wat de opkomst van ETH betreft zou ik je aanraden om eens iets verder terug te kijken. ETH heeft ook een veel zwaardere klap gekregen als je kijkt vanaf de all time high. Er wordt dus nog helemaal niets gewonnen tov BTC maar slecht een stukje opgelopen verlies rechtgetrokken

[ Voor 17% gewijzigd door fast_ray op 05-01-2019 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
ETH heeft z'n correctie wel weer gehad, op naar de 190 dollar 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 05-01-2019 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:32:
ETH heeft z'n correctie wel weer gehad, op naar de 190 dollar 8)7
Op kraken alleen maar buy orders, eerste 4 pagina's.

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 05-01-2019 09:36 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:34:
[...]

Op kraken alleen maar buy orders.
Ik begin toch zo onderhand echt het vertrouwen te krijgen dat eth naar 200 dollar gaat. Uiteraard met een aantal omwegen, maar hij gaat er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
En daar is dipje

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

fast_ray schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:24:
[...]

Die ETH all time lows op veel ETH pairs is vrij simpel te verklaren..... ETH is de afgelopen week veel sterker gegroeid dan BTC. Gevolg is een simpele rekensom die de ETH pairs laat dalen omdat de ETH pairs simpelweg zijn afgeleid van het BTC pair.

Wat de opkomst van ETH betreft zou ik je aanraden om eens iets verder terug te kijken. ETH heeft ook een veel zwaardere klap gekregen als je kijkt vanaf de all time high. Er wordt dus nog helemaal niets gewonnen tov BTC maar slecht een stukje opgelopen verlies rechtgetrokken
Dat weet ik uiteraard,maar maakt het allemaal niet zo simpel. Veel alts zijn zo laag gegaan omdat ze worden afgerekend in ETH, TA-technisch. Dat is nog “normaal”.

Wat totaal niet logisch is, is dat veel alts op hun ETH all time low staan en alleen maar lager gaan. Het is niet voor niets een all time low. Ik trade al wat jaren crypto’s en dit is heel ongewoon.

Dat zou een sterke indicatie kunnen zijn dat een boel coins worden opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@Malarky
Welke coins zou je adviseren voor de lange termijn en welke voor vandaag/Morgen trade potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Naomi praat over haar hoop dat 2019 voor Bitcoin het jaar van de content creator wordt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
Btc bullish crossover 4h chart , ziet er naar uit dat het nog mogelijk is om die IHS af te werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
Dit kan nog Één mooie weekly candle worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:46:
@Malarky
Welke coins zou je adviseren voor de lange termijn en welke voor vandaag/Morgen trade potje.
https://athcoinindex.com/
Handige lijst, mijn XLM doet het nog redelijk goed met slechts -87.17 % :)

Check VET lol

[ Voor 12% gewijzigd door New Yorker op 05-01-2019 12:03 ]

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Maar jongens.. die euforie over ETH is toch geen buy the rumours sell the news hé? Heeft die gehele stijging van eth niet gewppn te maken met de aankomense haed fork? Om vervolgens weer keihard te plumben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:01:
[...]

Check VET lol
Vergeleken met heel veel Altcoins is XLM bij mij ook uitermate netjes gedaald. Van ATH 0.85 cent naar 0.11cent. Ik ben Bullish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
ADA heeft ook steeds hogere highs..niet extreem veel hoger maar toch als je de maandelijkse chart bekijkt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik ga ETH kopen bij volgende dip
Afbeeldingslocatie: http://blog.mclain.ca/content/images/2017/12/dip-1.jpg

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
PHPResource schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:05:
Maar jongens.. die euforie over ETH is toch geen buy the rumours sell the news hé? Heeft die gehele stijging van eth niet gewppn te maken met de aankomense haed fork? Om vervolgens weer keihard te plumben?
Daar zou ik zeker een deel van de stijging aan toekennen. Ik vermoed zelfs dat de stabiliteit van BTC door de run van ETH wordt beïnvloed.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Thommie.nl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:46:
@Malarky
Lange termijn doe ik niet aan. Heb ook weinig voorspellingen ooit zien uitkomen. Lange termijn als in paar maanden? Kijk afgelopen maanden, elke coin heeft er van langs gekregen. QKC, MANA en XLM deden het nog aardig maar gingen er uiteindelijk aan. Tron heeft zich nog meeste staande gehouden.

Op korte termijn hou PIVX/ETH in de gaten, vannacht weer 20% gedaan, blijft maar lopen dat ding. Nu even wachten tot die weer netjes helemaal uitgezakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12
Spannend hoor die wedge. Nieuwe poging komt er aan er uit te breken. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-10 15:46
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:01:
[...]

Check VET lol
De link naar VET verlies op deze site heb ik nog gezien op andere fora en twitter.
Ze vergelijken wel met de originele VEN prijs die 100x hoger lag. Het percentage is dus "nogal" vertekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
wouter_va schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:41:
[...]

De link naar VET verlies op deze site heb ik nog gezien op andere fora en twitter.
Ze vergelijken wel met de originele VEN prijs die 100x hoger lag. Het percentage is dus "nogal" vertekend...
VEN heeft toch op iets van 8 USD gestaan even dacht ik ? stond laatst op 0.30 cent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
VEN bestaat niet meer, dat werd omgezet naar VET met een factor 100.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kowlier schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:52:
VEN bestaat niet meer, dat werd omgezet naar VET met een factor 100.
Dat snap ik maar die -99.5% klopt wel als je het terug rekkend

Gefeliciteerd trouwens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 05-01-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
ETH!!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Volgens mij mis ik iets met dat ETH, zo goed doet ie het toch ook weer niet vergeleken met de rest ?
In de laatste weken is ie +/-25EUR gestegen, bcash trash doet het dan nog beter en die maakt elke keer swings van +/- 10 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Volgens mij mis ik iets met dat ETH, zo goed doet ie het toch ook weer niet vergeleken met de rest ?
In de laatste weken is ie +/-25USD gestegen, bcash trash doet het dan nog beter en die maakt elke keer swings van +/- 15 USD.
Ben weer uitgestapt, dit kan niet altijd blijven gaan.,
3 euro winst gemaakt + 2 euro fees toen ik instapte stond ik 30 euro verlies.

[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 05-01-2019 13:11 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Slux schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:53:
[...]

Dat snap ik maar die -99.5% klopt wel als je het terug rekkend

Gefeliciteerd trouwens ;)
daar twijfel ik over hoor

ATH = 8,48

8,46/100= 0,0846 (VEN->VET)

0,00402 = 4,75% van 0,0846

100- 4,75 = 95,25% daling

vergeet je de factoor 100 (VEN->VET)

is het

100 - 0,0475 = 99,95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 10:44
Ik durf gewoon niet meer in eth te stappen.. zal je zien dat hij vandaag nog onder de 130 usdt zakt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:12:
[...]

daar twijfel ik over hoor

ATH = 8,48

8,46/100= 0,0846 (VEN->VET)

0,00402 = 4,75% van 0,0846

100- 4,75 = 95,25% daling

vergeet je de factoor 100 (VEN->VET)

is het

100 - 0,0475 = 99,95%
Hmm okay ik ben geen reken wonder, ben al blij als ik 6x7 kan uitreken.

Ik had 8.46 - 99,5% gedaan en kwam uit op 0,0423 en hij staat nu op 0.004036 VET prijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:15:
Ik durf gewoon niet meer in eth te stappen.. zal je zien dat hij vandaag nog onder de 130 usdt zakt.
Net als @Verwijderd en jij stond ik gelijk op verlies toen ik instapte.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Net als @Verwijderd en jij stond ik gelijk op verlies toen ik instapte.
Ja en aangezien alle ta's het al dagen hebben over een daling voor ETH... :/

Maar die kunnen ook niet altijd gelijk hebben natuurlijk.. ;)

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:20:
[...]

Hmm okay ik ben geen reken wonder, ben al blij als ik 6x7 kan uitreken.

Ik had 8.46 - 99,5% gedaan en kwam uit op 0,0423 en hij staat nu op 0.004036 VET prijs
Conclusie: vet gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Malarky schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:40:
[...]

Dat weet ik uiteraard,maar maakt het allemaal niet zo simpel. Veel alts zijn zo laag gegaan omdat ze worden afgerekend in ETH, TA-technisch. Dat is nog “normaal”.

Wat totaal niet logisch is, is dat veel alts op hun ETH all time low staan en alleen maar lager gaan. Het is niet voor niets een all time low. Ik trade al wat jaren crypto’s en dit is heel ongewoon.

Dat zou een sterke indicatie kunnen zijn dat een boel coins worden opgeruimd.
Dat een boel coins om gaan dat lijkt onvermijdelijk.
Zelf stap ik dan ook alleen nog maar in projecten waar ik lange termijn in geloof.
Pump en dumps zijn mij te risicovol.

De all time lows in ETH pairs zijn voor mij niet heel onlogisch.
ETH is heel 2018 sterker gedaald wat maakt dat de ETH pairs altijd onnatuurlijk te hoog hebben gestaan.
Nu groeit ETH sterker wat maakt dat de ETH pairs eindelijk naar hun natuurlijke all time low gaan.
Veel BTC pairs hebben namelijk recent ook hun all time low aangetikt.

De gouden deal van de afgelopen maand was dan ook ETH kopen op 72 euro en die nu omzetten in alts.
Met als doel ze te verkopen rond de prijs van de laatste all time high in BTC pairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben het wachten in usdt ondertussen wel een beetje beu. Snap dat het nu misschien niet zo’n goed moment is om in te kopen, maar ga het stapsgewijs doen. Ga het gehele jaar weer wekelijks een bedrag erin stoppen tot een doel bedrag wat ik in gedachten heb. Ik zal voor BTC, ETH, VET, SHA en ZIL gaan.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ingestapt. We gaan omlaag. Hoe is het mogelijk he..

[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 05-01-2019 14:03 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

fast_ray schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Zelf stap ik dan ook alleen nog maar in projecten waar ik lange termijn in geloof.
Het is lastig voorspellen.

In het verleden zijn ook de betere .net projecten verloren gegaan aan het marketting geweld. en vergeet ook niet hoe in de velle formaat oorlogen infirieure producten mainstream zijn geworden.

Zelf heb ik een softspot voor AE
Maar ik denk dat ze het zwaar gaan afleggen tegen war chests van biljoenen van andere projecten binnen het zelfde speelveld.

@Pelox

:(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:02:
Volgens mij moeten we het bij hodlen houden.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Is het nu de beurt aan LTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Lt wat? Daar handelde me oma nog in vroeg@h!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Grote kans dat het gaat zakken als ik nu instap.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:24:
[...]

Zullen we samen? Ik breng geluk
Heb nog 3 k liggen....😏 zie het idd wel gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04:21
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:24:
[...]

Doe eens instappen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:22:
[...]

Lt wat? Daar handelde me oma nog in vroeg@h!
Daar kan die respectloze jeugd van tegenwoordig nog wat van leren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:25:
[...]

Zullen we samen? Ik breng geluk
Heb nog 3 k liggen....😏 zie het idd wel gebeuren
Ik heb maar 1k dat is niet eerlijk als we zakken.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
New Yorker schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:33:
[...]

Ik heb maar 1k dat is niet eerlijk als we zakken.
Haha. Zo verdien je nooit wat 😊
Je moet het denken..... verlies is geen optie.
Elke vorm van twijfel resulteert wel in verlies.
Tjakkaaaaaaaa!!!!!

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:28:
[...]

Daar kan die respectloze jeugd van tegenwoordig nog wat van leren :+
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Pelox schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:02:
Nog ni te snel panikeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ingestapt in LTC net.
33 nog wat USD wat kan er gebeuren! Heb dat ding ooit nog eens gekocht op 350 of zo hahanaha

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 05-01-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Kiek em goaaaannnnn

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 05-01-2019 14:51 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!