[YouTube: De Gluurbuur - Das toch nie normaal!]Eegee schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:26:
Goeiendag, Augur gaat er nog ff overheen
Het is 6k, of 3k eind dit jaar. Kan me niet voorstellen dat het 4k wordt. Heb al eerder aangegeven dat ik 6k best wel zie gebeuren, dus daar blijf ik bij.Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:24:
Ik ga voor de 6k, net zo snel als we gevallen zijn naar 4k.
Beste whale scenario tijdens de kerstdagen lijkt me dat er iets positiefs gebeurt terwijl we relatief laag staan. Geen idee wat er de komende dagen gaat gebeuren, maar als men er van opkijkt, kijk ik er niet van op.Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:22:
Jan en Piet uit januari 2018 gaan nog eens kijken en denken: mmm, toch wel goedkoop inkopen nu..
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Mwa, de prijs doet er natuurlijk wel toe, hoe goedkoper inslaan hoe beter.. voor average Joe en Jaaaaammmmmes at the watercooler, ladies and gentleman.. Sorry krijg die slogan niet meer uit mijn hoofd. Kan me de naam van de verantwoordelijke TA'er ook niet meer herinneren.. pffDAMAGE schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:26:
[...]
Precies, de mensen die er vertrouwen in hebben dan. Wij weten dat we nu moeten kopen. Maar merendeel kijkt enkel naar de prijs en zegt op basis van de prijs dat BTC of wat voor coin dan ook goed of slecht gaat. Als de prijs laag is, dan zal BTC wel slecht gaan. Is de prijs hoog dan gaat BTC goed. Maar wij weten allemaal dat de prijs er geen reet toe doet. Oke, voor onze portemonee wel. Maar aan BTC zelf is niets veranderd. Die is niet slechter of beter dan eind 2017. Dus daarom: kopen kopen kopen die handel als je er vertrouwen in hebt. Voor mereldeel van de casual mensen die BTC gaan houden is dit alleen maar een afschrikkend momentje. Wel gek, hun mindset is gewoon totaal verkeerd zonder dat ze het door hebben. Begrijpelijk is het wel.
Kerbs!Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:29:
[...]
Mwa, de prijs doet er natuurlijk wel toe, hoe goedkoper inslaan hoe beter.. voor average Joe en Jaaaaammmmmes at the watercooler, ladies and gentleman.. Sorry krijg die slogan niet meer uit mijn hoofd. Kan me de naam van de verantwoordelijke TA'er ook niet meer herinneren.. pff
Mensen die in een downtrend inslaan weten hoe de markt werkt. Maar Average Joe en James at the Watercooler kopen alleen groene candles.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Buy high and sell low he @DAMAGE , zo makkelijk.. Dat niemand dat nou snapt..
Ik koop momenteel niks na de laatste BTC aankoop, maar verkoop ook niks.
De daytraders gaan hun gang maar.
Wat is je gemiddelde inkoopprijs van BTC @RaptorXS ?
Ik koop in een downtrend en ik koop tijdens groene candles. Maakt me geen ene knikker uit, in de longrun weet ik dat Bitcoin gewoon naar de maan gaat.
Ja zo zit ik er nu ook in. Ik heb wel zin om munten in te slaan. Maar ik vind dat ik nog even de kat uit de boom moet kijken. Zou best nog wat goedkopere munten willen hebben. Maar als het nu omhoog gaat en ik besluit ff niets meer te kopen vind ik het ook niet erg. Maybe gaande weg maar gewoon elke maand wat BTC sprokkelen of zo.RaptorXS schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:31:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het zijn niet enkel de bears, het zijn ook lieden zoals ik die in USDT/fiat zitten en denken dat de bodem nog niet is geweest. De shorts op Bitfinex zijn ook nog steeds hoog. Ik denk persoonlijk dat het ongeveer als volgt zal gaan in de komende weken: we zullen harde stijgingen zien van shorters die worden uitgerookt en als de longs weer de shorts ruim overstijgen dan volgt er weer een mega dip en gaat BTC terug naar 3k en daaronder. Maar dat is gereserveerd voor januari en daarna.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:25:
vind het wel jammer dat we de 4k niet gewoon even keihard passeren. Zijn de bears dan zo fanatiek daar? Geef gewoon op zou ik zeggen.... nja, ze willen graag naar #rektland.
Hoorde in het filmpje van Kirby overigens dat BAKKT weer waarschijnlijk wordt uitgesteld, dit keer vanwege het niet op tijd verkrijgen van goedkeuring door de authoriteiten (https://www.coindesk.com/...t-may-get-postponed-again).
Ja jonge @Sahara waarom ga je nu weer in USDT? Gun ons ook even ons feestje. Maar hey, ik snap het man. Je hebt nog gelijk ook
Ik ook niet. Heb vanmiddag net onder 4k het meeste verkocht, ik wacht morgen wel even af. Spannende tijden nu...RaptorXS schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:31:
Gaat je niks aan maar ga er maar van uit dat ik er met gratis geld soms handel maar wel voor de langere termijn.Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:31:
Wat is je gemiddelde inkoopprijs van BTC @RaptorXS ?
Ok @RaptorXS , dan hou ik mijn b#k wel. Wilde alleen een beetje meeleven.
De bulls moeten als eerst 4050 breken en daarna nog wat andere weerstnad wil het echt leuk worden. Tot die tijd kan het nog alle kanten op en is dit weer een lower high. Wat we nu zien lijkt ook eng veel op wat we zagen vanaf de 28ste vorige maand tot de 2e deze maand. (Bitmex 15 min uitzoomen)
when @PilatuS becomes bull?
if (pilatus == bul){
bullrun confirmed
}
We stomen gewoon lekker door hoor!
if (pilatus == bul){
bullrun confirmed
}
Straks moek echt nog gaan nadenken over mijn belastingaangifte haha
Done. En nu?PilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:38:
De bulls moeten als eerst 4050 breken en daarna nog wat andere weerstnad wil het echt leuk worden. Tot die tijd kan het nog alle kanten op en is dit weer een lower high. Wat we nu zien lijkt ook eng veel op wat we zagen vanaf de 28ste vorige maand tot de 2e deze maand. (Bitmex 15 min uitzoomen)
Ik sta al bijna kiet over dit hele jaar. Dan is de bullmarket nog niet eens begonnen 
Al met al, een mooie afsluiter en ik blijf lekker bijkopen het komende jaar.
Al met al, een mooie afsluiter en ik blijf lekker bijkopen het komende jaar.
Goed gedaan @Tominatie ! Ik nog 50% down.. Maar beter dan een paar weken geleden.. ;-)
Ben een long term uber bull, maar short term is voor mij een ander verhaal.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:41:
when @PilatuS becomes bull?
if (pilatus == bul){
bullrun confirmed
}
4050 op Bitmex. Daar zijn we er nog niet gekomen. Als we dat wel doen is het daarna de vorige high breken. Gebeurt dat gaan we flink verder omhoog.
Weet je wat? We gaan nog wat shorts rekten.
Done.. komtiePilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:44:
[...]
Ben een long term uber bull, maar short term is voor mij een ander verhaal.
[...]
4050 op Bitmex. Daar zijn we er nog niet gekomen. Als we dat wel doen is het daarna de vorige high breken. Gebeurt dat gaan we flink verder omhoog.
En de grootste winst is nog wel dat we hier zo'n leuk clubje mensen hebben dat altijd nog tot diep in de nacht zitten te ouwehoeren. Oke niet sentimenteel worden. Ik moet morgen gewoon nog een dagje werken. Daarna om 15:00 uitgenodigd bij een klant voor een fijne kerst borrel. MOON!
Zie? Ik had TA'er moeten worden. 6k, here we come!!
ahahahahhaha moet je die ETH zien gaan
TERINGGGGGG.
TERINGGGGGG.
Kak en ik had op 85 euro nog wel een paar ETH willen kopen maar toen niet gedaan. Ach ja.
Had ik gisteren gedaan @DAMAGE , leuk prijsje toen nog..
Het momentum is te goed op het moment denk dat we die 4.k sowieso wel gaan breken nu. Op naar de 4.2k.
Even 50 BTC opeten op 4.1k op binance..
ik moet ook huilen nu
had graag nog wat shitcoins op de bodem gekocht
had graag nog wat shitcoins op de bodem gekocht
Valt me op hoe relatief weinig volume hiervoor nodig is.... Laatste rode balk naar beneden leek meer 'werk' voor de bears
WTF mijn browser trekt dit gewoon niet. En dat met een behoorlijk systeem. Mensen zijn aan het kopen als idioten LOL
We kunnen alleen nog maar hodl-en nu.. Pff wat wordt dat saai..
Dan heb je nog veel te leren met de huidige lage koersen.Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:50:
Moet ook huilen nu
Ik begon begin februari @RaptorXS , dit keer huil ik van vreugde haha
Volgens mij zijn we door het hoogste punt heen van de laatste periode?
Er zijn toch een aantal shorters met hefboom gerekt nu
Laten we hopen dat Kirby at the Watercooler nu niet naar rekt city is gegaan. Zijn videos zijn altijd wel om te gniffelen.
Zeker
Het voelt voor mij ook wel als een short squeeze dit. Alles wijst erop dat het omlaag gaat en het is ook nog eens weekend. Zooitje whales die even lekker mensen gaan slopen
Vraag af wat de mensen in USDT nu denken. Ik weet dat er echt dood veel mensen aan de zijlijn staan, allemaal verdrietig nu natuurlijk. Het volume is nog helemaal niet hoog ofzo.
Ik hoop dat je een positie in crypto hebt gehad afgelopen uren @PilatuS .. Mooie stijging toch voor een daytrader? ;-)
Dat komt wel als ze de prijsactie zien.. MOON FOMO!!Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:57:
Vraag af wat de mensen in USDT nu denken. Ik weet dat er echt dood veel mensen aan de zijlijn staan, allemaal verdrietig nu natuurlijk. Het volume is nog helemaal niet hoog ofzo.
ZekerMarthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:58:
Ik hoop dat je een positie in crypto hebt gehad afgelopen uren @PilatuS .. Mooie stijging toch voor een daytrader? ;-)
Wat een prachtig schouwspel. Pfoe, alle bears naar rektcity.
Goed zo, ik las dat je een mega bull bent. Geniet ervan man! Ik hodl laf en heb dit weekend een smak ETH en ADA bijgekocht. Zal ik vast een paar dagen spijt van hebben en (later) juist niet.. haha. Zet m op man!!
Mooi mijn glaasje Ardbeg is op. Het is tijd om zo eens mijn nest op te gaan zoeken. Morgen zware dag met die borrel en alles.
20 september 2017 gingen we ook nog een keer van 3200 naar zo een 4900-5000. Ik gok erop dat we nog steeds sync lopen in een bear market en dat de top iets onder de 5k zal liggen. Op dat punt zal ik weer naar EUR gaan.
Een bodem op 2500 lijkt me dan mooi. Daar zijn we in 2017 heel lang geweest.
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 02:03 ]
Blijkbaar hoeven we dus niet eerst omlaag! MaarGoed,we zijn er nog niet. .
5k/6k zal niet zomaar gebroken worden. De verwachting is dat veel mensen die daar nog zijn ingestapt zullen verkopen en anderen short zullen gaan. Kan nog eens hard zakken vanaf die niveaus.Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:02:
20 september 2017 gingen we ook nog een keer van 3200 naar zo een 4900-5000. Ik gok erop dat we nog steeds sync lopen in een bear market en dat de top iets onder de 5k zal liggen. Op dat punt zal ik weer naar EUR gaan.
Gelukkig zullen er ook mensen zijn die willen kopen. ik dus.ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:05:
[...]
5k/6k zal niet zomaar gebroken worden. De verwachting is dat veel mensen die daar nog zijn ingestapt zullen verkopen en anderen short zullen gaan. Kan nog eens hard zakken vanaf die niveaus.
Je bedoelt zeker XRP/BTC? Bij XRP/USD gaat het gewoon omhoogEegee schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:06:
Ondertussen, bij XRP...
Kut alleen dat m'n enige alt, ZIL nu in sats bloedt. Maar dat heb je altijd wel bij harde stijgingen van BTC.
ZIL, XRP of welke munt dan ook, ze hebben allemaal zo hun dagen. XRP heeft een paar weken terug heel veel laten zien en doet nu wat minder. ETH heeft weinig laten zien en doet/deed nu heel veel. Als je naar het verleden kijkt zijn er verschillende momenten waarop verschillende munten het goed doen.
Ik volg dit topic al een tijdje nu, erg interessant.
Ik ben zelf een newbie en heb de 7e en 14e van deze maand ingekocht.
1.02 BTC voor 3320 USDC
24.83 LTC voor 567 USDC (22.85 per stuk)
Best geluk gehad als ik nu zo kijk. Achteraf gezien had ik iets meer moeten kopen (wilde het dubbele) maar een collega zei me niet te gretig beginnen...
1.02 BTC voor 3320 USDC
Best geluk gehad als ik nu zo kijk. Achteraf gezien had ik iets meer moeten kopen (wilde het dubbele) maar een collega zei me niet te gretig beginnen...
Ik had op kucoin een sellorder staan op XRP voor 9400 sat, die is gek genoeg helemaal verkocht lol. Kan nu een stuk goedkoper terughalen haha

Thats what you call: luck.

Thats what you call: luck.
(dit was gewoon geluk dus haha)
[ Voor 33% gewijzigd door Marthusiast op 24-12-2018 02:13 ]
Is XRP/BTC een slimme instap nu, aangezien die tegenwoordig tegengesteld aan BTC beweegt? Is wel lekker gedipt en Binance Coach had er een signal voor uitgegeven.
Ondertussen kan ik 40 euro winst pakken bij kraken gekocht voor 400 euro is nu 440 euro waard. XLM
Weg
WelkomoNo schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:10:
1.02 BTC voor 3320 USDC
Kijken naar coins die nog geen flinke stijging hebben gehad is altijd handig in de weg omhoog. Je ziet gewoon dat ze niet allemaal tegelijk gaan maar eerst een stel en daarna weer een ander zooitje coins. Ik kijk vaak juist naar welke coins in de weg omhoog weinig hebben gedaan. Welke al 10+% hebben gedaan boeien veel minder dan de coins die op kleine winsten staan.ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:13:
Is XRP/BTC een slimme instap nu
Gaat XRP moonen, geen idee, maar dus kijken naar de coins die weinig hebben gedaan pakt meestal goed uit. Als ik wil instappen in iets kijk ik juist naar wat laag staat, niet wat de afgelopen 24u veel gedaan heeft.
Bitcoin laat trouwens wel weer ff zien dat ie de king is. Alle alts toch wel ff een beetje in sats gedaald op een aantal na. Trekt wel weer recht als Bitcoin een beetje stabiel wordt maar toch geinig om te zien.
En dat aantal trekt er wellicht voorbijTominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:17:
Bitcoin laat trouwens wel weer ff zien dat ie de king is. Alle alts toch wel ff een beetje in sats gedaald op een aantal na. Trekt wel weer recht als Bitcoin een beetje stabiel wordt maar toch geinig om te zien.
Ik wil best instappen want ik zie veel rood bij XRP/BTCPilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:17:
[...]
Kijken naar coins die nog geen flinke stijging hebben gehad is altijd handig in de weg omhoog. Je ziet gewoon dat ze niet allemaal tegelijk gaan maar eerst een stel en daarna weer een ander zooitje coins. Ik kijk vaak juist naar welke coins in de weg omhoog weinig hebben gedaan. Welke al 10+% hebben gedaan boeien veel minder dan de coins die op kleine winsten staan.
Gaat XRP moonen, geen idee, maar dus kijken naar de coins die weinig hebben gedaan pakt meestal goed uit. Als ik wil instappen in iets kijk ik juist naar wat laag staat, niet wat de afgelopen 24u veel gedaan heeft.
Afgelopen 2 weken maakt ETH anders keer op keer gehakt van btc. Zelfs in de grootste bullruns geeft eth nog wat gas bij.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:17:
Maargoed, btc heeft dan ook erg weinig verloren vergeleken bij eth.
Ik zot trouwens sinds gister volledig in NEO. Als.... er een grote coin veel had goed te maken die ook nog eens niet aan de beurt is geweest: NEO.
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 02:23 ]
Heb trouwens nu officieel een zakje IOST die ik hold en niet meer verkoop. Niet heel groot maar toch leuk, dus ik hoor nu ook #TeamIOST
Of XRP meer gaat stijgen in USDT dan BTC in USDT is natuurlijk de vraag. Maarja, dat weet niemand. Coins die weinig hebben gedaan doen meestal ergens een keer meer dan BTC, maar het hoeft niet. Het is toch een beetje kijken waarvan je denkt dat waarschijnlijk is en dan hopen dat je het goed hebt.ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:19:
[...]
Ik wil best instappen want ik zie veel rood bij XRP/BTCIk vraag me alleen af wat dat paar nog meer gaat doen als BTC besluit nog verder te stijgen. Daalt XRP/BTC dan nog verder? Aan de andere kant; je kunt toch XRP/BTC kopen en evt. voor XRP/USDT verkopen als die wel stijgt?
Je spreekt jezelf tegen dus?Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:20:
[...]
Afgelopen 2 weken maakt ETH anders keer op keer gehakt van btc. Zelfs in de grootste bullruns geeft eth nog wat gas bij.
I know, maar als ik over altcoins praat heb ik 't meer over de wat kleinere coins buiten ETH en BTC.Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:20:
[...]
Afgelopen 2 weken maakt ETH anders keer op keer gehakt van btc. Zelfs in de grootste bullruns geeft eth nog wat gas bij.
Ik heb op de 21ste deze maand nog ETH aangeschaft op 0.028145, dus ik weet inderdaad dat ETH echt geweldig performed t.o.v. BTC.
Maar als eth/btc een constante lijn in het voordeel van eth is... zit je daar beter toch?
Daarom zit ik NEO sinds 2 dagen. Grote coin die echt pas veel verloren heeft.
Ja laatst ook nog een zootje NEO aangeschaft tegen spotprijzen (5 eu per stuk). Niet te geloven vergeleken bij de prijzen van begin dit jaar..
Ik zat er laatst ook nog over te denken om 100 neo'tjes te kopen voor de grap. Weet nog dat ik 50 NEO vroeger heel wat vond. Lmfao
Goed, ik zit in XRP. Ben benieuwd of deze signal ook uitkomt.
Signal was:
XRP
BUY below 9300
Sell 9700-10k-11k
Stop 8900
Zou mooi zijn
Signal was:
XRP
BUY below 9300
Sell 9700-10k-11k
Stop 8900
Zou mooi zijn
Een erg mooie instap, om jaloers van te worden. En het lijkt me inderdaad verstandig om wat rustig aan te doen als je nieuw bent in de crypto-wereld die niemand eigenlijk volledig kan duiden. Maar hulde!oNo schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:10:
1.02 BTC voor 3320 USDC
Lol ik noem NEO en letterlijk 10 seconden later gaat die door het dak. Zijn jullie dat?
Geen mensen met PIVX hier zeker, of zitten die al op de maan?
Net ervoor had je het over 2 weken ipv 2 dagenMalarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:25:
[...]
Maar als eth/btc een constante lijn in het voordeel van eth is... zit je daar beter toch?
Daarom zit ik NEO sinds 2 dagen. Grote coin die echt pas veel verloren heeft.
Ja sorry, zag dat @Tominatie er meer had dan ik. Dat kan natuurlijk niet..Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 02:29:
Lol ik noem NEO en letterlijk 10 seconden later gaat die door het dak. Zijn jullie dat?
Kan me indenken dat alt-fomo heel wat eth-marketsbuys triggert en er wat blijft kleven, of zie ik iets over het hoofd?
@Chris.nl , ik snap er geen bout van hoe dit werkt. Lijkt alsof als er positief sentiment is qua BTC, de alts dan lekker aantrekken. En visa versa. Wat denk jij?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!