[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.905 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Wie heeft er Nano en waar bewaard men dat? Ik zie een Wallet desktop (compagny) en een NanoVault website. En ook nog Nano Wallet website. Allemaal even goed neem ik aan?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Chris.nl schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:25:
[...]

Doel van het artikel wat ik plaatste was dat Facebook een stabiele coin wil introduceren. Lijkt me dan niet praktisch om dit op een exchange te verhandelen ivm volatiliteit. Ik denk dat Facebook er meer een soort van tegoed van wil maken met een hip blockchain systeempje er achter, al dan niet door de ontvanger weer om te zetten in fiat. Kortom: 'k Heb er met wat ik er nu van begrijp geen hoge pet van op.
Eens, maar als het geen decentraal systeem is, dan zou Facebook toch ook geen cryptocurrency nodig zijn? Dan kunnen ze het op de interne database houden. Als het vrij verkeer moet zijn, dan zou je het ook op exchanges kunnen zetten?
Waarbij stablecoins natuurlijk ook 'stable' gehouden moeten worden door arbitrage (zie USDT/TUSD/PAX/USDC paartjes).

• Klaas25
Wie heeft er SALT? Ik heb er weinig over gehoord maar alleen al naar vorig ATH is 68x en marketcap is 120M waarvan er dan 80M van in omloop zijn. Hmm waarom daar geen meier ingooien voor de langer termijn :P

Verwijderd

Taro schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:16:
@Verwijderd Verwacht je nog iets van GVT op 1-1-2019 ivm Platform release? Ik heb er alvast een aantal gekocht, je weet maar nooit.

@Chris.nl 25 februari IOST mainnet launch zie ik, dan is het eindelijk zover :)
Het platform is al online geloof ik. Maar reken op een massieve run wanneer forex beschikbaar komt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net maar even wat NANO gekocht. Die heeft nog niet veel laten zien, dus wie weet :)

• Klaas25
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:04:
Net maar even wat NANO gekocht. Die heeft nog niet veel laten zien, dus wie weet :)
Waar sla jij je Nano op?

• PilatuS
  • Niet online
Geen idee, moet je Binance even voor mailen :+

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
BTC scalpen is niet handig. Ben er na bijna een jaar achter dat je die zo laag mogelijk moet inkopen en met alts moet spelen. BTC iets lager dan de top verkopen maakt niet zoveel uit. Nu moet ik steeds nieuwe instap momenten zien te vinden omdat ik bij 4k ben uitgestapt |:(

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

scalpen in een RUN is het beste........

Prepare for the next ATH

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

sourcecode schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:19:
scalpen in een RUN is het beste........

pak je %............ en ga niet te los.....

LOL ik quote mezelf.......... proost

[ Voor 8% gewijzigd door sourcecode op 23-12-2018 21:20 ]

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:17:
BTC scalpen is niet handig. Ben er na bijna een jaar achter dat je die zo laag mogelijk moet inkopen en met alts moet spelen. BTC iets lager dan de top verkopen maakt niet zoveel uit. Nu moet ik steeds nieuwe instap momenten zien te vinden omdat ik bij 4k ben uitgestapt |:(
Er was vandaag wel een inkoopmoment dat heel mooi was. Rond 17:00 een dubbele bodem op Bitmex. Ik vind zelf dat BTC scalpen prima kan, maar je moet er wel geduld mee hebben en de instap goed timen door naar de koers te kijken.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:34:
[...]

Deze uitspraak dient ook geen verdere toelichting.

Quote mij maar volgende week zondag :Y
Bij deze! Verwachting uitgekomen? Ik gok van niet.... 8)

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:21:
[...]

Er was vandaag wel een inkoopmoment dat heel mooi was. Rond 17:00 een dubbele bodem op Bitmex. Ik vind zelf dat BTC scalpen prima kan, maar je moet er wel geduld mee hebben en de instap goed timen door naar de koers te kijken.
Ik had die dump ook gezien maar toen ging ik weer iets anders doen. Stom :F

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@ggj87 Heeft ook met de hoeveelheid te maken. Met 0,1 Bitcoin een ritje van 100 USD maken levert je minus fee's nog geen 8 Dollar op, met daarnaast het risico op een daling of verkeerde timing. Daar heb je dus inderdaad niet zoveel aan, helemaal als je nog kleinere ritjes gaat maken.

Doe je dit met een paar BTC, dan heeft het wel zin, maar neemt het risico ook toe.

Scalpen is bijvoorbeeld wel erg nuttig met muntjes met een erg lage waarde, hoge fluctuatie en hoge hoeveelheden coins.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb weer ff wat euro’s bij elkaar gewerkt voor de volgende bijkoop

Zie dat er in de tussentijd niet heel veel gebeurd is. Stratis kabbelt weer omhoog dus das lekker. ICX ziet er ook erg goed uit naar mijn idee, dus dat zijn degen die ik in de gaten hou. Nano natuurlijk ook

• ggj87
Taro schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:24:
@ggj87 Heeft ook met de hoeveelheid te maken. Met 0,1 Bitcoin een ritje van 100 USD maken levert je minus fee's nog geen 8 Dollar op, met daarnaast het risico op een daling of verkeerde timing. Daar heb je dus inderdaad niet zoveel aan, helemaal als je nog kleinere ritjes gaat maken.

Doe je dit met een paar BTC, dan heeft het wel zin, maar neemt het risico ook toe.

Scalpen is bijvoorbeeld wel erg nuttig met muntjes met een erg lage waarde, hoge fluctuatie en hoge hoeveelheden coins.
Ik had 3200 gemist dus had ergens op 36xx nog gekocht zag ik net. Daarna wat geklooid en als ik nu in een alt wil loop ik het risico dat als BTC daalt ik misschien wel meer BTC heb maar niet meer USDT. Nieuwe instapmomenten bepalen is lastig. Het is me nu wel een paar keer gelukt, maar nu weet ik het bijv. even niet.

• ggj87
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:25:
Heb weer ff wat euro’s bij elkaar gewerkt voor de volgende bijkoop

Zie dat er in de tussentijd niet heel veel gebeurd is. Stratis kabbelt weer omhoog dus das lekker. ICX ziet er ook erg goed uit naar mijn idee, dus dat zijn degen die ik in de gaten hou. Nano natuurlijk ook
DGD is gereanimeerd.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:23:
[...]

Ik had die dump ook gezien maar toen ging ik weer iets anders doen. Stom :F
Hoort er helaas bij. Zelf ook vaak genoeg gehad dat ik net even weg was en juist toen wat gebeurde.

Denk zelf trouwens dat BTC nu nog wel wat verder gaat zakken.

Verwijderd

Man man man.

Wat een rot dag...
Ik had de hoop met een uurtje of 3 klaar te zijn, maar btc deed samen met waves niet wat ik bedacht...

Dus, zal moeten slapen met golvenjes in mijn portemonnee.
en hopen dat hij zich morgen een beetje terug vecht.

Overall nog steeds groen ondanks 4 klote beslissingen

• Taro
  • Niet online

Taro

@Emielvanputten Wat als ze nou morgenochtend nog lager staan, heb je dan morgen ook een rot dag? Verlies proberen goed te maken kan het ook juist erger maken, ik neem vaak gewoon mijn verlies.

Ik werd vanochtend wakker met 160 Dollar winst en sluit waarschijnlijk de dag alsnog af met 50-60 Dollar verlies,-220 dus, het mag de pret hier niet drukken. Gewoon wat vaker zo'n dag hebben, dan went het wel :) En zolang er ook goede/betere dagen tussen zitten, moet je er niet te zwaar aan tillen, het kan niet altijd goed gaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
2 dagen geleden poste ik dit nog:
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:59:
[Afbeelding]

Kreeg deze zojuist van de TA'ers. DGD ziet er goed uit volgens hun. De falling wedge die bijna breekt en de daily 14 EMA die bijna wordt doorbroken. Heeft even wat volume nodig om een run te gaan maken maar kan grote percentages pakken als die eenmaal gaat

Dus heb ff gekeken en ja het volume is wel heel laag. Maar dan ben je meestal wel op tijd. ;)
Hebben de TA'ers heel knap gezien! <3

Verwijderd

De rot dag is meer dat ik ipv 3 uur de hele dag achter de pc heb gehangen om de muntjes de weg omhoog in te praten.

Verlies is op zich niet erg. En het verlies is inmiddels weer minimaal ..
Maar ik denk/hoop dat straks de weg omhoog weer gevonden word...

Ach, op een super maandag hopen

• Tominatie
  • Niet online
ICX <3
Stratis <3

Allebei beuken ze rustig verder. WHEN MOON RAKET?

• Klaas25
Weet iemand iets over het hebben van crypto op de exchange op 3 januari? Ik heb die datum eens voorbij zien komen maar kan er niks meer over vinden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:15:
Weet iemand iets over het hebben van crypto op de exchange op 3 januari? Ik heb die datum eens voorbij zien komen maar kan er niks meer over vinden.
Ivm Belasting bedoel je? Maakt niet uit waar je het hebt staan, je moet alles wat je hebt opgeven en de peildatum is 1 januari, niet 3 januari. Of bedoel je iets anders met die datum?

• Klaas25
Taro schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:19:
[...]

Ivm Belasting bedoel je? Maakt niet uit waar je het hebt staan, je moet alles wat je hebt opgeven en de peildatum is 1 januari, niet 3 januari. Of bedoel je iets anders met die datum?
Nee nee iets met je coins op de exhange en wat de exchange die dag er mee doet. Ofzo.. zit al druk te googlen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44

Bever!

3

Klaas25 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:15:
Haal je coins van de exchange dag

• ggj87
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:55:
[...]

2 dagen geleden poste ik dit nog:

[...]

Hebben de TA'ers heel knap gezien! <3
He jammer die heb ik gemist. Kijk hier ook niet altijd. DGD heb ik al een maand of wat in mijn favorieten staan op Binance. Hoe vaak ik in de afgelopen weken wel niet heb willen kopen :')

Heb nu ook maar NCASH, NPXS, ZRX, DENT en ARK toegevoegd om in de gaten te houden. Allemaal munten die zwaar gedipt zijn maar nog niet uitgebroken. Een paar hebben wel stijgingen gehad maar dat was bijv. nadat BTC van 6k daalde dus dat tel ik niet mee.

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:22:
[...]

Nee nee iets met je coins op de exhange en wat de exchange die dag er mee doet. Ofzo.. zit al druk te googlen.
Dat is dan waarschijnlijk gericht op 1 specifieke coin... Wel erg belangrijk om voldoende info te geven voordat je vragen gaat stellen :)

• ggj87
We hebben nu trouwens een doji ster op de 1D kaart. Geeft meestal een omkeer aan van de prijs. Nog 1,5 uur voordat die candle sluit. Ben benieuwd wat er dan morgen gebeurd. We hebben nu veel groene dagen gehad, er moet ooit weer een rode komen.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44
Ik denk dat ik die Proof of Keys-dag wel gewoon af ga wachten (yolo...)

• Taro
  • Niet online

Taro

@ggj87 Voor ons wel, op andere plaatsen in de wereld sluit die candle op een ander moment (Paar uur eerder of paar uur later) en daar hoeft het dus geen doji te zijn.

Met andere woorden: Ik geloof niet zo in dat soort dingen, omdat de koers overal ter wereld hetzelfde is, maar die candle er afhankelijk van je tijdszone anders uit kan zien, tenzij overal de lokale tijd van de exchange of UTC wordt aangehouden natuurlijk.

Edit: Hier staat UTC voor Binance: https://www.reddit.com/r/...times_what_time_zone_are/. Een andere exchange kan dus weer een andere tijd aanhouden.

[ Voor 61% gewijzigd door Taro op 23-12-2018 22:44 ]

• ggj87
Is dat echt zo? Zijn die kaarten niet gebaseerd op UTC ofzo? Zodat iedereen naar dezelfde info kijkt?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Klaas25 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:22:
[...]

A Bitcoin Group Is Organizing A Run On Exchanges
"Proof of Keys" will reassert ownership over cryptocurrencies
Op 3 januari dus.
Hier te lezen: https://cryptobriefing.com/proof-of-keys/
:)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:52
Hmmm op zich sta ik wel achter t idee mbt awareness verhogen....maar als bekend is dat met deze actie exchanges en dus ook de onwetende gebruikers in problemen kunnen komen verdwijnt mijn sympathie weer snel

Ik lul ook zomaar wat

• Swaha
Hmmz...is maar goed dat ze dit niet met euro's en banken doen....

[ Voor 9% gewijzigd door Swaha op 23-12-2018 23:02 ]

• RaptorXS
Swaha schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:01:
Hmmz...is maar goed dat ze dit niet met euro's en banken doen....
Gezien de deplorabele economische verwachtingen kan dat moment eerder komen als we nu denken.
Dat hebben we te danken aan de schulden economie. :)
edit:
Treasury Secretary Mnuchin reported ly interrupted his time in Cabo San Lucas, Mexico, to call the chief executives of some of the country's largest banks in an effort to calm any further collapse in the market when Wall Street opens Monday.
De Yanks zijn al bang voor morgen.........
Bron: https://www.zerohedge.com...markets-ahead-monday-open

[ Voor 40% gewijzigd door RaptorXS op 23-12-2018 23:12 ]

• Swaha
Als dat echt gaat gebeuren, gaat de hele wereld in de schuldsanering, wat ook niet echt kan natuurlijk. Dan heb je het paard écht aan het schijten zoals we hier zeggen. Mijn eerste reactie is dat we dat echt niet willen... Van de andere kant: laat het maar gebeuren, dan kunnen we eindelijk eens aan een financieel gezonde toekomst gaan werken. En ik heb zo'n vermoeden dat een aantal landen hier heel langzaamaan al een voorschot op aan het nemen zijn. Die Italianen zijn wat dat betreft zo gek nog niet. ;)

• Tominatie
  • Niet online
Down we go -O-

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
3 minutenschaal als je hoop wil

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• ggj87
Zo'n grote daling is het niet. Het wordt pas echt heftig als 3800 (Binance) breekt.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:34:
[...]

3 minutenschaal als je hoop wil
Bedankt. Geeft de man weer wat moed _/-\o_ *O*

• Swaha
Kleine daling tot op heden, de alts trekken zich er niet veel van aan. Valt niet tegen. :)

• Tominatie
  • Niet online
zal ik nu gewoon weer btc bijkopen? fuck bears? :+

• PilatuS
  • Niet online
Vind deze wel erg nuttig: https://www.tradingview.c...in-vision-for-next-swing/

Gewoon even zien tot hoe ver we omlaag gaan, of wachten tot ie de schuine lijn omlaag omhoog breekt. Alle fib levels er netjes bij voor bounces of support voor als het verder omhoog gaat op een bepaald punt.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:40:

Gewoon even zien tot hoe ver we omlaag gaan, of wachten tot ie de schuine lijn omlaag omhoog breekt. Alle fib levels er netjes bij voor bounces of support voor als het verder omhoo gaat op een bepaald punt.
klote bear
die gaat rekt met zijn short

Maar inderdaad kan nuttig zijn :P

• Swaha
Echt bizar dit, dipje is alweer teniet gedaan. BTC zal toch een keer wat moeten dalen zou je verwachten.....

• Tominatie
  • Niet online
Swaha schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:53:
Echt bizar dit, dipje is alweer teniet gedaan. BTC zal toch een keer wat moeten dalen zou je verwachten.....
why?
sentiment is prima.
Bears zijn nog in de denial en disbelief fase
laat ze rekt gaan met hun shorts

prachtig einde v/h jaar zou dat zijn :)

ik heb zojuist nog 30 euro aan btc bijgekocht, alle beetjes helpen toch? :D

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
Goed teken dus, laat sterkte zien. To the moon!

Maandag gaat de al dalende stock market weer open. Daar zal nog meer geld uit gaan vloeien. Hopelijk naar crypto. Vorige week maandag begonnen we ook met die mooie groene candle, precies de dag dat de S&P500 "market structure" er aan ging en een daling is ingezet. Geld moet toch ergens heen nu de stock markets in elkaar gaan storten :9

[ Voor 39% gewijzigd door JorzoR op 24-12-2018 00:07 ]

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Oeh dacht even 'het dipje van afgelopen jaar' :+ :+

• Tominatie
  • Niet online
ADA en ETH gaan echt goed man

Constantinople upgrade goes live ~16th of Jan *Eth2.0 beacon chain testnets (possibly main-net) *Eth 1.x upgrades *Multi-collateral DAI *More privacy implementations *More DeFi apps

Blockrewards gaan ook 33% naar beneden van 3 naar 2 ETH.

Verwacht eigenlijk alleen maar verdere stijgingen van ETH. :P

• Marthusiast
Ja die gaan zeker lekker @Tominatie ! Al denk ik niet dat enig nieuws of vooruitzicht dan ook maar enigzins effect heeft op de prijs. Als dat zo was stonden een aantal solide projecten nu een heel stuk hoger ;-)

PS Ik zie de koersen alleen droppen bij progressie over het algemeen (Sell the news ofzo. Wie dat bedacht heeft.. pff)

[ Voor 22% gewijzigd door Marthusiast op 24-12-2018 00:06 ]

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:40:

Gewoon even zien tot hoe ver we omlaag gaan, of wachten tot ie de schuine lijn omlaag omhoog breekt. Alle fib levels er netjes bij voor bounces of support voor als het verder omhoog gaat op een bepaald punt.
https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/3mtLuuJl-BITCOIN/

Deze had hij wel héél nauwkeurig voorspeld!

• PilatuS
  • Niet online
Netjes inderdaad :)

Die TA die heb gepost is voor mij ideaal voor de komende dagen. Ook als we niet omlaag gaan is ie handig, hoewel ik persoonlijk wel denk dat we verder omlaag zullen gaan. Alleen doen we dat niet wordt de breakout ook netjes aangegeven. Vooral die fib levels zijn handig om een bounce te pakken of mogelijk te kopen voor een reversal. Geen idee of we die 3600 of 3500 snel weer gaan zien, maar dat maakt die TA ook juist handig.

• Swaha
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:56:
[...]

why?
sentiment is prima.
Bears zijn nog in de denial en disbelief fase
laat ze rekt gaan met hun shorts

prachtig einde v/h jaar zou dat zijn :)

ik heb zojuist nog 30 euro aan btc bijgekocht, alle beetjes helpen toch? :D
Why? Omdat ik van mening ben dat net onder de 4k blijven hangen niet echt opschiet. Ik zie liever BTC dan even naar 3800 of desnoods 3600 gaan, om vanuit daar weer omhoog te gaan. Of desnoods nog verder omlaag, maar dan weten we waar we aan toen zijn. Dit schiet niet echt op zeg maar...

Even voor de volledigheid: ik ben absoluut niet bearish voor de korte termijn! Sta echt versteld hoe BTC zich standhoudt op dit moment. En hoe mooi zou het zijn als we 2018 afsluiten rond de beruchte 6000 dollar grens? 50% stijging in ruim een week klinkt bizar, maar ik sta er niet raar van te kijken als we daar een heel eind in de buurt van gaan komen! Maar dan moeten we denk ik eerst nog iets omlaag om weer momentum te creëren…

Vind eigenlijk dat BTC en de hele crypto community dit zich als doel moet gaan stellen! :+

• Marthusiast
@Swaha , Ik kan het niet onderbouwen, maar ik dacht precies hetzelfde!

[ Voor 85% gewijzigd door Marthusiast op 24-12-2018 00:16 ]

• anboni
  • Laatst online: 19:29
Swaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:14:
[...]
Vind eigenlijk dat BTC en de hele crypto community dit zich als doel moet gaan stellen! :+
Als ik dan mag kiezen, zou ik persoonlijk liever zien dat we voor nu nog eventjes rond deze koers blijven, misschien nog 'n tikkie omlaag. En dan als we vuurwerk beginnen af te steken, mag BTC daarop meeliften O-)

• Swaha
We hebben nu momentum nodig toch? Dit schiet niet op, dan zie ik liever BTC terug zakken naar 3800..

• anboni
Ach, BTC mag ook best eventjes van de feestdagen genieten, toch? ;)

• RaptorXS
anboni schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:45:
Mwha, de banken zijn toch gesloten nu, een soort achterhaalde economie :)
edit: De cryptohandel gaat altijd door met een score van 100%. :9

[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 24-12-2018 00:53 ]

• Tominatie
  • Niet online

[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 24-12-2018 00:55 ]

• Swaha
anboni schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:45:
Zou liever zien dat BTC morgen even dipt, zodat BTC met kerst zijn (kerst)ballen even laat zien en even flink gaat pieken...

• ggj87
Er is negatieve divergentie op 1hr t/m 5hr, dus in principe zou het moeten zakken.

Zelfs op 1D een beetje.

[ Voor 14% gewijzigd door ggj87 op 24-12-2018 00:58 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
Swaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:40:
We hebben nu momentum nodig toch? Dit schiet niet op, dan zie ik liever BTC terug zakken naar 3800..
Zoals de afgelopen paar dagen, zoals elke keer weer piekt BTC afhankelijk van een whale die ´m 100 of meer punten omhoog duwt door een market buy. Om de zoveel uur komt er wel weer één of meerdere van zulke peaks.
Ik zit nu voor 25% in ZIL, rest in USDT en nog beetje leverage met 10 x long BTC op Bitmex met 75 dollar, hopelijk zakt BTC niet naar 3646 anders ben ik m'n 75 dollar kwijt :S

• ggj87
Daar gaat het al.

• Tominatie
  • Niet online
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

rip bears

• Marthusiast
@ggj87 , Alleen de andere kant op? Haha

[ Voor 15% gewijzigd door Marthusiast op 24-12-2018 01:07 ]

• Swaha
Zolang dit weer niet voorbij de 4000 gaat zegt dit mij niet heel erg veel. :)

• RaptorXS
Zelfs het AD geeft al aan dat de USA een klein probleempje heeft met de banken:
Mnuchin belt met banken om financiële onrust de kop in te drukken
De Amerikaanse minister van Financiën, Steven Mnuchin, heeft zondag gebeld met zes topbankiers in zijn land in een poging de financiële markten te kalmeren. Dit met het oog op de zogenoemde shutdown. Volgens Mnuchin hebben de banken hem verzekerd dat er voorlopig voldoende geld beschikbaar is voor kredieten aan consumenten en het bedrijfsleven.

Buitenlandredactie 24-12-18, 00:27
Zoiets kan zo maar van invloed zijn op de cryptohandel.
Morgen toch maar wat extra cash pinnen. :)

• Marthusiast
Swaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:08:
Zolang dit weer niet voorbij de 4000 gaat zegt dit mij niet heel erg veel. :)
He didn't buy. Pamp et.. :o

• Tominatie
  • Niet online
Mot je die ETH is zien gaan hé, prachtig.

• Tominatie
  • Niet online
Holyfuck MOOOOOOOOOOOOON

• Marthusiast
MOON!

• Swaha
RaptorXS schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:08:
Zelfs het AD geeft al aan dat de USA een klein probleem hebben met de banken:

[...]

Zoiets kan zo maar van invloed zijn op de cryptohandel.
Morgen toch maar wat extra cash pinnen. :)
Ik wist niet dat dit echt aan de orde was, dat is niet best. Maar voor BTC echt wel..
En zo kan nieuws ook weer positief uitpakken voor crypto. Ik zie die 6k voor 31-12 steeds dichterbij komen. :)

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05-2025
Ja help wanneer moet ik nu weer bij eth uitstappen >:)

• Tominatie
  • Niet online
Fucking ETH GAST haha lijpe shit

• Marthusiast
Even een sellwal van 100 BTC opeten op Binance op 4k

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-12-2025
het ziet er naar uit dat we nog wat vuurwerk gaan zien :)

• Tominatie
  • Niet online
haahahahhahahahah dit is niet normaal!

ik zie meerdere raketten vertrekken

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zitten de meeste TA meneertjes en mevrouwtjes er wederom naast.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thebackstab
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:16:
haahahahhahahahah dit is niet normaal!

ik zie meerdere raketten vertrekken
haha *O*

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:17:
Als de bull wakker wordt... ;)

• RaptorXS
Heb niks met TA, maarja dat is al algemeen bekend hier. :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Poll: Gaat ETH weer (even) stuivertje wisselen met XRP
Ja
Ja, even
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401373&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Marthusiast
Dan is er misschien toch wel een soort van reversal gaande.. Van mij mag ie!

• Tominatie
  • Niet online
ICX!!!!!!!! <3 <3 oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het ziet er wel weer lekker uit hoor allemaal. Was vandaag nog een item in RTL nieuws dat de gekte rondom Bitcoin wel een beetje bekoeld is. Vorig jaar waren er nog massive gains en nu staat het behoorlijk wat lager zeiden ze. Dus de mensen in NL zouden niet geinteresseerd meer zijn in de coins. Ik moest grinniken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thebackstab
Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:19:
[...]

Dan is er misschien toch wel een soort van reversal gaande.. Van mij mag ie!
ja we hebben toch een mooie weekly candle , 61.8 fib is key level

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Thebackstab schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:21:
[...]

ja we hebben toch een mooie weekly candle , 61.8 fib is key level
Aka 4.4k lollars?

• Thebackstab

• Marthusiast
DAMAGE schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:20:
Het ziet er wel weer lekker uit hoor allemaal. Was vandaag nog een item in RTL nieuws dat de gekte rondom Bitcoin wel een beetje bekoeld is. Vorig jaar waren er nog massive gains en nu staat het behoorlijk wat lager zeiden ze. Dus de mensen in NL zouden niet geinteresseerd meer zijn in de coins. Ik moest grinniken.
En het mooie is dat dit gewoon 'aandacht' voor het onderwerp oplevert..
Jan en Piet uit januari 2018 gaan nog eens kijken en denken: mmm, toch wel goedkoop inkopen nu..

• Tominatie
  • Niet online
Wordt echt een knallend einde jaar. Tijdens het kerstdiner kan ik iedergeval iedereen overtuigen met juiste standpunten om wat Bitcoin te gaan holden.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah ja idd. Ik denk zelf dat we eerst de 4.4k met volle overtuiging moeten doorbreken. En dan als we die 5.2k, 6k achter ons kunnen laten, dan pas kunnen we spreken van een trend reversal idd. Tot die tijd moeten we het allemaal maar even aan zien.

• anboni
DAMAGE schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:20:
Afgelopen week ook een artikel op Das Kapital met grote chocoladeletters "Nederlander niet meer geinteresseerd in crypto" (oid). Blijkt dat voor 61% van de respondenten de gedaalde koersen de belangrijkste reden waren. Zogauw die koersen dus weer aantrekken... O+

• Marthusiast
Ik ga voor de 6k, net zo snel als we gevallen zijn naar 4k (and below.. ladies and gentlemen).

[ Voor 22% gewijzigd door Marthusiast op 24-12-2018 01:25 ]

• Thebackstab
DAMAGE schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:23:
[...]

Ah ja idd. Ik denk zelf dat we eerst de 4.4k met volle overtuiging moeten doorbreken. En dan als we die 5.2k, 6k achter ons kunnen laten, dan pas kunnen we spreken van een trend reversal idd. Tot die tijd moeten we het allemaal maar even aan zien.
ik short , dat is de retrace waar de meeste gaan verkopen , het kan hoger maar de kans dat je dan nog verkocht krijgt..

• Tominatie
  • Niet online
vind het wel jammer dat we de 4k niet gewoon even keihard passeren. Zijn de bears dan zo fanatiek daar? Geef gewoon op zou ik zeggen.... nja, ze willen graag naar #rektland.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Marthusiast schreef op maandag 24 december 2018 @ 01:22:
[...]

En het mooie is dat dit gewoon 'aandacht' voor het onderwerp oplevert..
Jan en Piet uit januari 2018 gaan nog eens kijken en denken: mmm, toch wel goedkoop inkopen nu..
Precies, de mensen die er vertrouwen in hebben dan. Wij weten dat we nu moeten kopen. Maar merendeel kijkt enkel naar de prijs en zegt op basis van de prijs dat BTC of wat voor coin dan ook goed of slecht gaat. Als de prijs laag is, dan zal BTC wel slecht gaan. Is de prijs hoog dan gaat BTC goed. Maar wij weten allemaal dat de prijs er geen reet toe doet. Oke, voor onze portemonee wel. Maar aan BTC zelf is niets veranderd. Die is niet slechter of beter dan eind 2017. Dus daarom: kopen kopen kopen die handel als je er vertrouwen in hebt. Voor mereldeel van de casual mensen die BTC gaan houden is dit alleen maar een afschrikkend momentje. Wel gek, hun mindset is gewoon totaal verkeerd zonder dat ze het door hebben. Begrijpelijk is het wel.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44
Goeiendag, Augur gaat er nog ff overheen

• Marthusiast
Dat gedeelte komt zo @Tominatie :o
Pagina: 1 ... 48 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!