Conclusie: 2018 was een goed jaar voor de putjesschepper. Genoeg werk iedergeval.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Welk feest?gabn88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:48:
Vandaag wordt een mooie dag! Ook ik zit er vol in, gekocht op $3636 en $28 (LTC).
Nu aan het overzetten naar binance, ga NEO, ONT, NANO, IOTA en GVT kopen. Mis ik nog iets? Misschien wat DASH/ETH?
Dus laat het feest maar beginnen.
Neo en dan de O3 wallet downloaden op je mobiel.HaruHaru schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:35:
ik heb nog 25e op saldo staan, wat zal ik halen? IOTA? Ik hoor graag meningen
EOS is ook goed.DeeSung schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:30:
[...]
Neo en dan de O3 wallet downloaden op je mobiel.
Weg
Waar zit de grootste short meute op? In USD enig idee?PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:40:
[...]
Een feest voor mensen die short gaan met hefboom
Je kan prima een positie openen als je denkt dat we door de 3600 USD zakken en zetten op bijvoorbeeld 3k. Gaat de boel toch ergens bouncen met misschien een run omhoog kan je de positie gewoon sluiten en winst pakken.Sam2013 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:41:
[...]
Waar zit de grootste short meute op? In USD enig idee?
Weg
DeltaMelchuzz schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:44:
Wat vinden julie een fijne, makkelijke app om de waardes van cryptovaluta bij te houden?
Gebruik nu zelf The Crypto App
Heb je met Delta je Binance/andere exchange gecrosslinked dat Delta via een API van je order informatie van Binance/andere exchange enzo gevoed wordt? Ik nog niet, maar ben een beetje argwanend met API's enzo. Iemand die wel ervaring heeft met die Delta functionaliteit?
Ik gebruik Delta. Hier kan je ook je holding per transactie toevoegen, prima app die overzichtelijk is.Melchuzz schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:44:
Wat vinden julie een fijne, makkelijke app om de waardes van cryptovaluta bij te houden?
Verwijderd
@RebbelxVerwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:04:
Crypto zal eerst verlost moeten worden van BTC
Dan kan het eindelijk levens vatbaar worden
Dan moet satoshi nakamoto zijn btc dumpen .Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:04:
Crypto zal eerst verlost moeten worden van BTC
Dan kan het eindelijk levens vatbaar worden
Weg
De stable coins zijn anders best groen hoor.Rebbelx schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:00:
Ok kent crypto nog de groene kleur? Dit begint echt belachelijk te worden... hoeveel weken na elkaar is echt alles al bloedrood??
Ik gebruik ook de Binance API, gewoon op alleen lezen zetten (Delta checkt dit ook zelf), dan is er als het goed is geen risico.Sahara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:57:
[...]
Heb je met Delta je Binance/andere exchange gecrosslinked dat Delta via een API van je order informatie van Binance/andere exchange enzo gevoed wordt? Ik nog niet, maar ben een beetje argwanend met API's enzo. Iemand die wel ervaring heeft met die Delta functionaliteit?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Thanks! Ik ga het proberen. Is automatisch makkelijker dan elke keer transaction by transaction in Delta over te tikken.Taro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:08:
[...]
Ik gebruik ook de Binance API, gewoon op alleen lezen zetten (Delta checkt dit ook zelf), dan is er als het goed is geen risico.
Last year I had friends and family asking me if they should buy Bitcoin when the price was between $12k and $17k. I told them to wait.
— WhalePanda (@WhalePanda) 6 december 2018
I told them now is a good time to start scaling in.
None of them are interested in buying it anymore.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 06-12-2018 18:20 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Toch grappig, want in mijn omgeving is het andersom op dit moment. Misschien is dat een uitzondering van wat ik zo lees, dat zou natuurlijk kunnen.Taro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:14:
Mooie uitleg van WhalePanda, zo ervaar ik het in mijn omgeving ook:
[Twitter]
[ Voor 41% gewijzigd door Thommie.nl op 06-12-2018 18:43 ]
Ik doe mee maar wanneer kopen, nu zeker nog niet.PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:44:
Wat ik zo sowieso ga kopen is een flinke stapel ZIL. Als ze kunnen waarmaken wat ze zeggen en iets als XRP naar de 1+ dollar kan gaan, moet dat met ZIL ook zeker gaan lukken. Vrij nieuwe munt die nog geen run heeft gedaan zoals coins vorig jaar hebben gedaan en dus nog de potentie heeft om x100 of meer te gaan doen ipv x10 of x20 zoals coins die dat al hebben gedaan. Kunnen ze het niet waarmaken of er gebeurt er iets geks waardoor het complete project faalt, dan zal het vast helemaal kapot gaat, maar voor mij persoonlijk wil ik die gok wel aangaan
Ik gebruik Bitrift op Android geen idee of die ook voor iOS beschikbaar is (of wat voor toestel je gebruikt). Kan je zelf ook alle aankopen op invoeren en inzien wat je per aankoop/totaal doet.Melchuzz schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:44:
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 06-12-2018 19:03 ]
Als dat project wat gaat worden maakt het vrij weinig uit wanneer je koopt. Aan de andere kant kan het zeker nog lager. ZIL gaat, net zoals de meeste andere munten, toch wel mee met BTC. Ik wacht zelf gewoon tot ik BTC koop en daarna gelijk ZIL met een stukje van BTC.DJ-Promo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:59:
[...]
Ik doe mee maar wanneer kopen, nu zeker nog niet.
[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 06-12-2018 19:21 ]
Normaal heb ik niet zo'n last van FOMO, maar moet eerlijk toegeven het toch best wel klote te vinden om wakker te worden na een 600 dollar candle omhoog. Zit nu te denken aan orders rond de 3200 USD.Taro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:16:
dan misschien maar iets te laat.
[ Voor 68% gewijzigd door DAMAGE op 06-12-2018 19:37 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
In de praktijk gebeurt het maar zelden dat een low niet opnieuw wordt getest. Die run omhoog was meer een ABC correctie op de daling wat vrij standaard is. Nou had ie nog wel verder omhoog kunnen gaan, maar een einde aan de bearmarket was het zeer waarschijnlijk niet geworden.DAMAGE schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:32:
Nog niet zo heel lang geleden had BTC de mogelijkheid om naar boven uit te breken. Technisch gezien zag het er goed uit. Om er vervolgens niks mee te doen en weer een nieuwe low te maken. Tsja.
Als die overgewaardeerde crap van Apple 172 Dollar waard kan zijn, dan vind ik 0.13 cent voor XLM peanuts.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:54:
In plaats van alleen maar naar charts kijken zouden jullie er goed aan doen om eens naar de fundamentele waarde van cryptomuntjes te kijken...
Volgens Rogertje is dat 0, daar ben ik het wel een beetje met hem eens.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:54:
In plaats van alleen maar naar charts kijken zouden jullie er goed aan doen om eens naar de fundamentele waarde van cryptomuntjes te kijken...
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 06-12-2018 20:05 ]
Vertel mij eens iets over de fundamentele waarde van goudRekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:54:
Dat is er helemaal niet. Het enige wat goudwinning fundamenteel oplevert, is enorme schade aan natuur en klimaat....PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:05:
[...]
Vertel mij eens iets over de fundamentele waarde van goud
En toch betalen mensen er flink voor. Klinkt bekendSwaha schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:14:
[...]
Dat is er helemaal niet. Het enige wat goudwinning fundamenteel oplevert, is enorme schade aan natuur en klimaat....
Het is er wel, maar niet tegen de waarde die het nu heeft. Het blijft een mooi metaal met goede geleidende eigenschappen voor bijvoorbeeld computerchips.Swaha schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:14:
[...]
Dat is er helemaal niet. Het enige wat goudwinning fundamenteel oplevert, is enorme schade aan natuur en klimaat....
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2018 20:27 ]
Kijk meteen even of de fundamentele waarde van je huis net zo hoog is als waar je m voor wil verkopen (of gekocht hebt)RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:54:
Ik lul ook zomaar wat
Zelde gedaan (met BTC dan)D-Ed schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:35:
Oops I did it again...
Met de ‘winst’ van m’n HOT (lees, die is het minste gezakt in mijn PF) toch overstag gegaan om weer wat IOTA in te slaan.. Kan ik toch ooit zeggen dat ik ze heb gekocht toen ze nog $0,24 waren![]()
En als in de toekomst blijkt dat dit nog steeds teveel is dan is het nog steeds een mooi verhaal
Investeren in een huis of nietszeggende computerdata... Ik weet het wel.shovelhead1340 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:23:
[...]
Kijk meteen even of de fundamentele waarde van je huis net zo hoog is als waar je m voor wil verkopen (of gekocht hebt)
Die is lekker makkelijk ja, maar reageer dan ook even op mijn postRekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:31:
[...]
Investeren in een huis of nietszeggende computerdata... Ik weet het wel.
PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:32:
[...]
Die is lekker makkelijk ja, maar reageer dan ook even op mijn post
Je geeft het zelf al aan... 0 nuttige waarde, waarom zou je er dan geld in stoppen?PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:19:
[...]
Ik zie BTC nog steeds als het goud van de 21ste eeuw. Alleen dan met 0 nuttige waarde, maar zolang het in onze ogen maar waarde heeft net zoals bij goud is dat voldoende.
Ja, halloRekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:35:
[...]
Je geeft het zelf al aan... 0 nuttige waarde, waarom zou je er dan geld in stoppen?
Je hebt dus geen coins, of bent hierin teleurgesteld ooit, maar doet in vastgoed / aandelen en komt hier af en toe meepraten om je goed te voelen? Bedankt voor ons bestaan en graag gedaanRekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:31:
[...]
Ik handel inderdaad in aandelen, en al een jaar probeer ik mensen hier aan hun verstand te brengen dat cryptomuntjes geen waarde hebben, maar men blijft maar kopen en 'hodlen'Chris.nl schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:36:
[...]
Je hebt dus geen coins, of bent hierin teleurgesteld ooit, maar doet in vastgoed / aandelen en komt hier af en toe meepraten om je goed te voelen? Bedankt voor ons bestaan en graag gedaan
Verwijderd
Dat huis zijn maar stenen, echte waarde is de bouwgrond.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:31:
[...]
Dus helemaal niks. In onze ogen zeg ik mee dat over het algemeen mensen vinden dat goud waarde heeft. In mijn persoonlijke ogen heeft het 0 waarde want ik vind het oerlelijk.RaptorXS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:39:
Dat is jouw mening, in nogal grote landen als India denken ze er anders over...dus.?
Dus je dropt 2 zinnen en als ik dan vraag of je wil uitleggen wat de fundamentele waarde van goud, diamanten of opaal dan precies is krijg ik geen reactie ?RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:40:
[...]
Ik handel inderdaad in aandelen, en al een jaar probeer ik mensen hier aan hun verstand te brengen dat cryptomuntjes geen waarde hebben, maar men blijft maar kopen en 'hodlen'
Nee, ik probeer mezelf niet goed te voelen, ik hoop dat mensen zich gaan realiseren waar ze hun zuurverdiende centen in stoppen...
Interessant inderdaadSam2013 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:51:
Btc lijkt terrein te winnen.
Ok, een week en een beetjeStokstaart schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:22:
[...]
Ik zie eigenlijk alleen lower highs en weinig echte bounce.. Ik zeg nieuwe low van 3.2k binnen nu en een week. Dat is het moment dat ik instap
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat realiseert iedereen zich wel, daarnaast weet je met aandelen ook niet altijd waar je aan toe bent.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:40:
[...]
Ik handel inderdaad in aandelen, en al een jaar probeer ik mensen hier aan hun verstand te brengen dat cryptomuntjes geen waarde hebben, maar men blijft maar kopen en 'hodlen'
Nee, ik probeer mezelf niet goed te voelen, ik hoop dat mensen zich gaan realiseren waar ze hun zuurverdiende centen in stoppen...
XRP = trash
Dus als ik het goed begrijp Rekz handel je in aandelen, vind je Crypto niks, doe je er verder niks mee maar kom je ons alleen even vertellen wat wij met onze centen moeten doen? okeeeee.PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:45:
[...]
Dus helemaal niks. In onze ogen zeg ik mee dat over het algemeen mensen vinden dat goud waarde heeft. In mijn persoonlijke ogen heeft het 0 waarde want ik vind het oerlelijk.
[...]
Dus je dropt 2 zinnen en als ik dan vraag of je wil uitleggen wat de fundamentele waarde van goud, diamanten of opaal dan precies is krijg ik geen reactie ?
Wat betreft het mensen aan hun verstand brengen, get in line, je bent gok ik persoon 214 die er mee aankomt.
Maar ik weet wel precies wat de waarde van 1 aandeel is aan de hand van de kwartaalcijfers. En ik krijg een dividend terwijl ik HODLMr_Ripple schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:55:
[...]
Dat realiseert iedereen zich wel, daarnaast weet je met aandelen ook niet altijd waar je aan toe bent.
Dus je begint over fundamentele waarde, maar reageert er verder niet op als ik je daar een vraag over stel.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:00:
[...]
Maargoed, iedereen veel succes met de crypto's...
Moest vandaag wel lachen bij RTLZ nieuws, eenzelfde argument.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:00:
[...]
Maar ik weet wel precies wat de waarde van 1 aandeel is aan de hand van de kwartaalcijfers. En ik krijg een dividend terwijl ik HODL
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 06-12-2018 21:06 ]
Klopt! Maar heb wel het idee dat de laatste tijd de alts er minder sterk op reageren dan voorheen.Sahara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:06:
Damn BTC is net zo rete instabiel als wat nitroglycerine. Niest BTC ff dan BAM! gelijk droppen alle alts instantly.
PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:02:
[...]
Dus je begint over fundamentele waarde, maar reageert er verder niet op als ik je daar een vraag over stel.
Duidelijk
Je geeft zelf al het antwoord, het is een schaars, tastbaar, edelmetaal met een functie. Wordt onder andere gebruikt voor computerchips en luxe sieraden. De precieze waarde van goud is ook niet te peilen, maar ligt wel hoger dan van iets met '0 nuttige waarde' om maar in jouw woorden te spreken...PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:19:
[...]
Het blijft een mooi metaal met goede geleidende eigenschappen voor bijvoorbeeld computerchips.
Ik zie BTC nog steeds als het goud van de 21ste eeuw. Alleen dan met 0 nuttige waarde, maar zolang het in onze ogen maar waarde heeft net zoals bij goud is dat voldoende.
Die waarde kan ook snel veranderen, zie bijvoorbeeld dieselgate.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:00:
[...]
Maar ik weet wel precies wat de waarde van 1 aandeel is aan de hand van de kwartaalcijfers. En ik krijg een dividend terwijl ik HODL
XRP = trash
Maar HODLen doe je toch ook niet voor een jaar?RaptorXS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:03:
[...]
Moest vandaag wel lachen bij RTLZ nieuws, eenzelfde argument.
Dividend in het algemeen is nu jaarlijks gestegen van 2,8 naar 4 % door de dalende koersen van soms 5%.Per dag.
Wie houd dan wie voor de gek...
Iedereen hier weet dat ze eigenlijk geen waarde hebben, maar dat betekent niet dat het een slechte investering is. Waar jij op de normale beurs met 8% in een jaar blij bent, doen wij dat soms al in 33 minuten en 4 seconden.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:40:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 06-12-2018 21:14 ]
Een exchange opzetten is een manier om dag en nacht in zowel een dalende als een stijgende markt geld te kunnen verdienen, onafhankelijk van wat de koers doet en zonder een groot risico te lopen (mits je de boel goed beveiligt en optuigt uiteraard).tias86 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:10:
Er worden letterlijk honderden miljoenen gepompt in crytpo exchanges, wij zijn echt niet de enige guppies die er wat in zien.
En nu voor diamanten en opaal die je even overslaat en die echt 0 nuttige waarde hebben.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:09:
[...]
Je geeft zelf al het antwoord, het is een schaars, tastbaar, edelmetaal met een functie. Wordt onder andere gebruikt voor computerchips en luxe sieraden. De precieze waarde van goud is ook niet te peilen, maar ligt wel hoger dan van iets met '0 nuttige waarde' om maar in jouw woorden te spreken...
Oh ja, die zijn ook het moonspoor bijster
XRP = trash
Verwijderd
Las van de week een stukje over Mt.Gox. Op een bepaald moment hadden ze daar een hot wallet met 430.000 BTC waarvan er maar 1 persoon toegang tot had. Als hij was overleden was het voor altijd verloren gegaan. Gelukkig hebben we nu dat een stuk beter voor elkaar.Taro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:14:
[...]
Een exchange.... (mits je de boel goed beveiligt en optuigt uiteraard).
Ik handel toch niet in opaal of diamanten en heb nooit gezegd dat dat wel een goede investering is.PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:15:
[...]
En nu voor diamanten en opaal die je even overslaat en die echt 0 nuttige waarde hebben.
Ben je nou bewust de hele boel aan het ontwijken of heb je een geheugen van 3 seconden ? Ik ga voor het eerste. Sorry hoor, maar laat maar.RekZ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:16:
[...]
Ik handel toch niet in opaal of diamanten en heb nooit gezegd dat dat wel een goede investering is.
Of 2 (Voor 10k BTCVerwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:16:
Met bitcoin kan je tenminste nog pizza bestellen.
Ja dat snap ik ook wel, maar het feit dat er zoveel in geinvesteerd word betekent dus dat ze er toekomst in zien. En de handel dus groter zien worden. Hoe zou cb anders 300 miljoen kunnen ophalen en uitbreiden. Dat was mijn punt.Taro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:14:
[...]
Een exchange opzetten is een manier om dag en nacht in zowel een dalende als een stijgende markt geld te kunnen verdienen, onafhankelijk van wat de koers doet en zonder een groot risico te lopen (mits je de boel goed beveiligt en optuigt uiteraard).
Eigenlijk zijn de CEO's van exchanges de uitmelkers van de traders. Ze hoeven zelf geen geld of toekomst in cryptocurrency of Bitcoin te zien, zolang anderen dat wel doen verdienen ze eraan.
[ Voor 16% gewijzigd door tias86 op 06-12-2018 21:29 ]
BCHSVABCDIAMONDPRIVATE is de echte BTC ?DAMAGE schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:19:
Who's next?
Ik dacht begin 2015 echt dat het klaar zou zijn, en kijk waar we nu zitten.DAMAGE schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:19:
Doet mij dan wel weer deugd te zien dat de signalen er steeds meer komen dat we uit de bearmarket geraken. We hebben de 'Alles gaat kapot' mensen al gehad een paar weken terug. Nu hebben we 'de waarschuwer' gehad. Who's next?
XRP = trash
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Las net dit:PilatuS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:44:
Wat ik zo sowieso ga kopen is een flinke stapel ZIL. Als ze kunnen waarmaken wat ze zeggen en iets als XRP naar de 1+ dollar kan gaan, moet dat met ZIL ook zeker gaan lukken. Vrij nieuwe munt die nog geen run heeft gedaan zoals coins vorig jaar hebben gedaan en dus nog de potentie heeft om x100 of meer te gaan doen ipv x10 of x20 zoals coins die dat al hebben gedaan. Kunnen ze het niet waarmaken of er gebeurt er iets geks waardoor het complete project faalt, dan zal het vast helemaal kapot gaat, maar voor mij persoonlijk wil ik die gok wel aangaan
Heb er geen positie in en doe ik ook maar even niet na het lezen.Coin Highlight #13: Zilliqa (ZIL) Een supersnelle blockchain zonder schaalproblemen?
Rekz is gewoon al een beetje de boel aan het verkennen, soort voorspel.Tominatie schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:33:
Blijf het grappig vinden dat er mensen komen waarschuwen voor de gevaarlijke investering die bitcoin wel niet is. De ontwikkelingen gaan maar door, de éne naar de andere grote partij gaat ermee in zee. Nasdaq gaat echt niet zomaar futures openen. Bakkt gaat echt niet zomaar zijn platform lanceren etc.
Kijk op de lange termijn en zie zelf hoe Bitcoin stijgt. Beste investering die je kan doen op lange termijn, ben ik 10000000% van overtuigd. En denk zelfs dat het als betaalmiddel een steeds betere optie gaat worden, zeker als ze het LN gebruikersvriendelijker kunnen maken.
Aandelenmarkten, 1 grote bubbel met veel onwetende mensen die naar aanleiding van het positieve nieuws ook maar hun zuurverdiende geld erin pleuren. Volgende crisis gaan er veel slachtoffers vallen.
Zie jullie op de maan.
Ik wou dr ook op reageren, maar als je aan de ´normale´ wereld verteld dat je wat met crypto´s doet, kijken ze je aan met een blik van of je een of andere wilde seksuele fantasie deelt. Daarna onmiddellijk de vraag of het wel verstandig is. Kortom ben er klaar mee, om mijn ´geloof´ te verdedigen.Gondor schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:31:
@RekZ
De waarde van een cryptocoin is de creatieve en nuttige ideeën (en uiteindelijk de uitvoering van) wat ze hebben op het gebruik van blockchain. Net als in elke markt zijn er ook slechte ideen maar dat maakt de onderliggende techniek niet fout of waardeloos of de andere ideen per definitie slecht.
En straks komt de digitale aanduiding dat jij 'aandelen' hebt in de blockchain of een afgeleide daarvan. Zijn jou aandelen dan minder waard?
En als je gaat vragen wat dan de waarde van blockchain is, moet je je ook afvragen wat de waarde van tcp\ip, 4k techniek, ipv6, enzovoort is.
Zo moeilijk is het niet, dit allemaal kan ik je vertellen met maar paar weken blockchain/cryptocoins kennis.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq