Toch maar even met alle alts uitgestapt naar BTC. Er zijn redelijk wat H&S te zien op verschillende grafieken. Botje 11 heeft een paar uur geleden ook al opgemerkt dat deze bij XRP in de maak zou kunnen zijn.
heb ik ook gedaanRaptorXS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:33:
Behalve BTC, LTC en XRP ga ik toch maar eens een bakje ZIL aanschaffen.
Beetje het risico spreiden en heb er wel een goed gevoel bij en vindt dat belangrijk.
edit: wel voor de langere termijn.
weet nog goed toen die meer dan 20 cent stuk was
nu is die cheap........
Prepare for the next ATH
Probeer eens minder BCH te shillen met ellenlange artikelen want dat maakt het hier voor vele leden niet echtKain_niaK schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:44:
[...]
Ondertussen gebruiken de meeste exchanges gewoon de BCH en BSV ticker hoor. We zijn onze ticker niet kwijt geraakt ook al hadden de vijanden van BCH dat erg graag gehad.
prettiger om te lezen. Ik waardeer je inhoudelijke postings soms wel omdat ik elke dag leer.
Bedankt
Verwijderd
Die zijn vrijwel allemaal biased.RaptorXS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:01:
[...]
Ik waardeer je inhoudelijke postings soms wel omdat ik elke dag leer.
Interessant, volgens Alessio is dit (nog) geen wave 4. En hij denkt ook dat 3k eerst nog getest moet worden.
Als hij denkt dat we nog in wave 3 zitten dan wordt de bodem eerder 2k dan 3k. Kan ie natuurlijk wel gelijk in hebben, maar dan krijgen we iets als 3k of minder met een wave 4 bounce en dan einde wave 5 flink onder de 3k.ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:09:
[YouTube: Will Bitcoin's Bounce Gather Momentum or Run Out of Steam?]
Interessant, volgens Alessio is dit (nog) geen wave 4. En hij denkt ook dat 3k eerst nog getest moet worden.
Wel grappig hoe hij van bullish naar heel bearish is gegaan. Toen we op de 6k stonden had ie het nog over een eindejaar rally
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 19-12-2018 21:14 ]
Nou idd. Voordat ik naar de gym ging had ik al mijn Stratis eruit gegooid dus kan die straks, want weet niet wanneer de daling stopt weer een stukkie goedkoper halen! Had ½ verkocht op 30k sat en de andere ½ rond de 32k+ sat dus al met al lijkt het op een mooie "buy low, sell high"Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:10:
Zie verschillende voorspellingen langskomen, maar, o.a. Eric Choe noemt terug vanaf hier naar 3.400-3.500 om daarna richting 4.200-4.400 te kunnen gaan een goede mogelijkheid.
Waves is ondertussen aan het afsterven en Stratis gaat ook minder @Tominatie?
Dan is het nu alleen een kwestie van weer de buy low toepassen! Ik hou het in de gaten.
Zoveel mensen zoveel meningenBAM! Onverwacht explodeert Bitcoin en is er hoop dat cryptomarkt een comeback maakt in 2019

Bron: https://www.dagelijksesta...n-comeback-maakt-in-2019/Het is goed mogelijk dat de Bitcoin in de komende drie weken alsnog verder daalt en als dat gebeurt dan is het de verwachting dat deze daalt tot zo’n $2.350,00 per munt.
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om even een seintje te geven?Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:17:
[...]
Nou idd. Voordat ik naar de gym ging had ik al mijn Stratis eruit gegooid dus kan die straks, want weet niet wanneer de daling stopt weer een stukkie goedkoper halen! Had ½ verkocht op 30k sat en de andere ½ rond de 32k+ sat dus al met al lijkt het op een mooie "buy low, sell high"![]()
Dan is het nu alleen een kwestie van weer de buy low toepassen! Ik hou het in de gaten.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ja klopt maar toen wist niemand wat er ging gebeuren. Het was toen echt er op of er onder.PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:13:
[...]
Als hij denkt dat we nog in wave 3 zitten dan wordt de bodem eerder 2k dan 3k. Kan ie natuurlijk wel gelijk in hebben, maar dan krijgen we iets als 3k of minder met een wave 4 bounce en dan einde wave 5 flink onder de 3k.
Wel grappig hoe hij van bullish naar heel bearish is gegaan. Toen we op de 6k stonden had ie het nog over een eindejaar rally
Haha, ik doe maar wat dus aan mij heb je weinig. Ik druk gewoon op het buy knopje als ik er een goed gevoel bij heb. Maar ik laat het weten...iNSANiTi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:20:
[...]
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om even een seintje te geven?![]()
Hou zelf ook Nano in de gaten.
Op het moment dat hij nog bullish was zaten de meeste al op bearish omdat de weg omhoog vanuit de 6k maar niet gevonden kon worden. Zelfs toen het er steeds minder goed uit begon te zien bleef hij nog bullish. Iemand als Crypto George bijvoorbeeld riep al weken of zelfs maanden 3k.ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:20:
[...]
Ja klopt maar toen wist niemand wat er ging gebeuren. Het was toen echt er op of er onder.
Maakt verder natuurlijk niet uit hoor en ik volg zijn video's ook. Alleen in het begin zat ie vrij vaak goed en later werd dat steeds minder vaak.
Wie in anderen gelooft, gelooft zichzelf niet.

@iNSANiTi Stratis houdt wel heel lang stand op 30k nu, misschien maakt ie zich ready voor een volgende wave.., ik hoop dat hij straks nog onder de 30k duikt dan sta ik ready met buyorders op 29.8k en 29.2k en als hij daar onder duikt dan wacht ik weer af en dan probeer ik slim te DCA'en.
Maar waarschijnlijk mis ik de boot straks met een volgende wave omhoog. Maar ik denk dat de markt nu even aan het afkoelen is na al het geweld omhoog
Maar waarschijnlijk mis ik de boot straks met een volgende wave omhoog. Maar ik denk dat de markt nu even aan het afkoelen is na al het geweld omhoog
Dit was weer een geweldig FOMO dagje, met zelfs een piek boven de $3900. Zo kun je zien wat er gebeurt als iedereen door dezelfde deur naar binnen wil! Ik verwacht wel dat vandaag een top in de cyclus was. De continue daling van ~$6k naar ~$3k moest wel een rebounce tot gevolg hebben. Maar 3 dagen groen is denk ik echt wel de max met het huidige sentiment. We gaan het zien. Mochten we morgen gewoon boven de $3700 blijven, dan is dat een behoorlijk bullish signaal imo.
Het mooie aan zo'n run, is wel weer dat iedereen op scherp staat.
Hopelijk blijft het volume aanhouden.
Als we zakken naar 2500, om welke reden dan ook, weet je zeker dat er volatiliteit in de pan slaat. Dit is wellicht het beste wat kon gebeuren. Doodbloeden leek het er tot zondag op, en met laag volume steeds lager had nog veel langer kunnen duren (althans, dat dacht ik en zo leek het).
Gelukkig is niets wat het lijkt in crypto.
Daarom de voorspelling: starten we de 'most-hated' rally nu hopelijk. Iedereen wil nog lager inkopen, maar de koers komt niet meer lager. Zo werd de aandelenmarkt rally ook lange tijd genoemd, niemand verwachtte al een ommekeer en was nog niet weer volledig klaar met terug inkopen.
Nou, iig Binance draait weer meer omzet en verbrand mooi een heleboel coins op dagen als deze.
EDIT: en op de weekly grafieken is dit nog niet eens een groen bliepje omhoog (vooral bij ETH/USDT, NEO EOS USDT etc.). Pak daarom niet te vroeg winst....
Hopelijk blijft het volume aanhouden.
Als we zakken naar 2500, om welke reden dan ook, weet je zeker dat er volatiliteit in de pan slaat. Dit is wellicht het beste wat kon gebeuren. Doodbloeden leek het er tot zondag op, en met laag volume steeds lager had nog veel langer kunnen duren (althans, dat dacht ik en zo leek het).
Gelukkig is niets wat het lijkt in crypto.
Daarom de voorspelling: starten we de 'most-hated' rally nu hopelijk. Iedereen wil nog lager inkopen, maar de koers komt niet meer lager. Zo werd de aandelenmarkt rally ook lange tijd genoemd, niemand verwachtte al een ommekeer en was nog niet weer volledig klaar met terug inkopen.
Nou, iig Binance draait weer meer omzet en verbrand mooi een heleboel coins op dagen als deze.
EDIT: en op de weekly grafieken is dit nog niet eens een groen bliepje omhoog (vooral bij ETH/USDT, NEO EOS USDT etc.). Pak daarom niet te vroeg winst....
[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 19-12-2018 21:57 ]
Mijn voorspelling begint al uit te komen. Lijkt erop dat ik de boot mis op de volgende Stratis wave.
Stratis gaat hem worden in 2019. Zit er al vanaf de ico in en wat ze allemaal gaan uitbrengen kan nog wel eens booming worden
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Het mooie van deze run is dat je weer beseft dat bijvoorbeeld ONT op 0.42 een zeer mooie prijs was, omdat je 3 dagen later al op 0.699 kunt staan. Als we nu weer verder afdalen, dan ga ik dca toepassen en ladderen. Vanaf waar moet ik nog bepalen, maar, op dag X kon ik met een bepaald handelspotje 3.200 stuks kopen, 2 dagen later nog maar 2.400, dat doet toch pijn, mocht er een bullrun komen, dan is dat alleen al op zijn vorige ATH eerder dit jaar 800 x 5-6 Dollar waard, meer dan 4.000 Dollar door 2 dagen te wachten. Moet je nagaan als er een echte bullrun komt, geen idee waar ONT dan kan eindigen, maar, als die 1/10e van NEO waard blijft, dan kan 20+ Dollar maar zo de waarde worden en dan heb je het over 16.000 Dollar verschil door 2 dagen later te zijn ingestapt.
Ook geven de afgelopen dagen vertrouwen dat er veel fiat niet verdwenen is, maar gewoon geparkeerd is. Iedereen springt er gelijk weer in als het steady omhoog gaat, moet je nagaan als we bijv. de 2800 hebben aangetikt, dan hebben nog veel meer mensen er vertrouwen in.
Kortom: Van mij mag het allemaal weer even omlaag, behalve Waves, heb er 0.2 Bitcoin tegenaan gegooid voor de gok. Gewoon kijken waar die heen gaat de komende weken. Wel een stop loss erop uiteraard.
Waar ik overigens wel tegenaan loop zijn de kosten op Coinbase Pro. Limit orders zijn gratis, maar je grijpt vaak mis door de bots die sneller zijn en eerder een limit order plaatsen. Enige alternatief is een Market order, maar, dat doet pijn met de hogere fee's daar. En sowieso is handelen met Euro's voor mij veel tastbaarder dan met USDT. Hebben jullie dat ook? Een Euro ben ik veel voorzichtiger mee dan met een USDT, niet omdat ze per stuk minder waard zijn, maar omdat je het niet relateert aan bijv. real life prijzen vermoed ik. Misschien toch dat bedrag ook maar naar Binance overmaken, maar ik hou er niet van om alles op 1 plek onder te brengen.
Ook geven de afgelopen dagen vertrouwen dat er veel fiat niet verdwenen is, maar gewoon geparkeerd is. Iedereen springt er gelijk weer in als het steady omhoog gaat, moet je nagaan als we bijv. de 2800 hebben aangetikt, dan hebben nog veel meer mensen er vertrouwen in.
Kortom: Van mij mag het allemaal weer even omlaag, behalve Waves, heb er 0.2 Bitcoin tegenaan gegooid voor de gok. Gewoon kijken waar die heen gaat de komende weken. Wel een stop loss erop uiteraard.
Waar ik overigens wel tegenaan loop zijn de kosten op Coinbase Pro. Limit orders zijn gratis, maar je grijpt vaak mis door de bots die sneller zijn en eerder een limit order plaatsen. Enige alternatief is een Market order, maar, dat doet pijn met de hogere fee's daar. En sowieso is handelen met Euro's voor mij veel tastbaarder dan met USDT. Hebben jullie dat ook? Een Euro ben ik veel voorzichtiger mee dan met een USDT, niet omdat ze per stuk minder waard zijn, maar omdat je het niet relateert aan bijv. real life prijzen vermoed ik. Misschien toch dat bedrag ook maar naar Binance overmaken, maar ik hou er niet van om alles op 1 plek onder te brengen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kijken naar bedragen heb ik volledig uitgeschakeld in mijn hoofd. Niet dat ik in Euro's handel, maar ik denk niet dat het voor mij nog iets uitmaakt. Dit komt dan wel door mijn poker tijd waar ik in het begin naar bedragen keek en juist heb geleerd daar niets meer mee te doen.Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:13:
En sowieso is handelen met Euro's voor mij veel tastbaarder dan met USDT. Hebben jullie dat ook? Een Euro ben ik veel voorzichtiger mee dan met een USDT, niet omdat ze per stuk minder waard zijn, maar omdat je het niet relateert aan bijv. real life prijzen vermoed ik.
Edit:
Zit ook naar Stratis te kijken, maar dan even naar coinmarketcap en zien dat ie al 75% heeft gedaan in 1 week. Gaat ie nog 25% doen, of met 25% omlaag ? Blijft lastig bij die dingen. Ik kijk even wat ie nu zo rond de 3k sats gaat doen. Een stop limit is ook weer erg onhandig zonder USDT pair. Gaat ie omlaag en gaat ie af ga je naar BTC waar het mogelijk verder daalt.Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:04:
Mijn voorspelling begint al uit te komen. Lijkt erop dat ik de boot mis op de volgende Stratis wave.
[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 19-12-2018 22:22 ]
Ik hou het in de gaten maar onderneem nog even geen actie en zoals je zegt.. 75% in 1 week, pfoe héérlijkPilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:16:
[...]
Zit ook naar Stratis te kijken, maar dan even naar coinmarketcap en zien dat ie al 75% heeft gedaan in 1 week. Gaat ie nog 25% doen, of met 25% omlaag ? Blijft lastig bij die dingen. Ik kijk even wat ie nu zo rond de 3k sats gaat doen. Een stop limit is ook weer erg onhandig zonder USDT pair. Gaat ie omlaag en gaat ie af ga je naar BTC waar het mogelijk verder daalt.

ik zie ook dat bitcoin verder loopt te dalen waardoor je alts sowieso ff links moet laten liggen.. Ik zit in BTC en zie het wel.
Maar zo'n Waves bleef ook maar door gaan in waves omhoog, zoiets heeft Stratis nu ook te pakken dus wie weet.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@PilatuS Sowieso wennen grote bedragen erg snel, mits ze digitaal zijn. Ik keur weleens facturen van >50.000 Euro goed en in het begin zie je dat als bijv. een kwart van een huis en is dat lastig. Na verloop van tijd weet je dat ze terecht zijn en keur je ze net als een broodje goed.
Als iemand analoog 50.000 op een tafel voor je neer zou gooien, dan voelt dat toch heel anders. Daarom geef ik mijn kinderen ook fysiek zakgeld en laat ik ze dat ook analoog afrekenen, anders hebben ze er geen gevoel bij.
Bij het traden in Euro's kijk ik wel naar saldo van de pf toen ik instapte vs wanneer ik uitstap. Verkoop ik met verlies dan voel ik dat wel even. Maar met 1 druk op de knop voor erg veel geld crypto's kopen doet mij weinig meer, verkopen ook niet, maar een verlies raakt mij wel, een winst word ik blij van. Dat het je helemaal niets meer doet kan ik mij niet voorstellen, maar, de grootte van het bedrag doet er steeds minder toe, dat herken ik dan weer wel.
Edit: Kijk, die crash van Waves nu raakt mij wel
Als iemand analoog 50.000 op een tafel voor je neer zou gooien, dan voelt dat toch heel anders. Daarom geef ik mijn kinderen ook fysiek zakgeld en laat ik ze dat ook analoog afrekenen, anders hebben ze er geen gevoel bij.
Bij het traden in Euro's kijk ik wel naar saldo van de pf toen ik instapte vs wanneer ik uitstap. Verkoop ik met verlies dan voel ik dat wel even. Maar met 1 druk op de knop voor erg veel geld crypto's kopen doet mij weinig meer, verkopen ook niet, maar een verlies raakt mij wel, een winst word ik blij van. Dat het je helemaal niets meer doet kan ik mij niet voorstellen, maar, de grootte van het bedrag doet er steeds minder toe, dat herken ik dan weer wel.
Edit: Kijk, die crash van Waves nu raakt mij wel
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
To the MOOONNNNTominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:26:
[...]
Ik hou het in de gaten maar onderneem nog even geen actie en zoals je zegt.. 75% in 1 week, pfoe héérlijk![]()
ik zie ook dat bitcoin verder loopt te dalen waardoor je alts sowieso ff links moet laten liggen.. Ik zit in BTC en zie het wel.
Maar zo'n Waves bleef ook maar door gaan in waves omhoog, zoiets heeft Stratis nu ook te pakken dus wie weet.

Winst en verlies doet mij ook zeker wat hoorTaro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:30:
Maar met 1 druk op de knop voor erg veel geld crypto's kopen doet mij weinig meer, verkopen ook niet, maar een verlies raakt mij wel, een winst word ik blij van. Dat het je helemaal niets meer doet kan ik mij niet voorstellen, maar, de grootte van het bedrag doet er steeds minder toe, dat herken ik dan weer wel.
Hopelijk met mij aan boord!

Stratis houdt wel heel goed stand ondanks bitcoin maar alsnog heb ik geen goed gevoel om nu in te stappen. IK MIS SOWIESO DE BOOT
Misschien koop ik in met een SL onder de 29.8k sat, pffff keuzes keuzes
Haha, hier is wel een leuk filmpje van een ex Goldman Sachs handelaar van.Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:30:
@PilatuS Sowieso wennen grote bedragen erg snel, mits ze digitaal zijn. Ik keur weleens facturen van >50.000 Euro goed en in het begin zie je dat als bijv. een kwart van een huis en is dat lastig. Na verloop van tijd weet je dat ze terecht zijn en keur je ze net als een broodje goed.
Let even niet op de arrogantie (volgens mij valt dat mee), maar hij komt over als een kwal in eerste instantie.
Maar deze docu, want dat is het eigenlijk, heeft mij veel geleerd omtrent (personal) finance:
YouTube: 10 Secrets to Achieve Financial Success
Voor als je even want anders wilt zien dan koersen
Vanaf minuut 21'00 over de 'function of money'.
Pohhhh allemaal veilige haven zoeken, bitcoin nadert 3.6k en als we die breken is het weer tijd om depressief te worden, ofniet?

Ik moet dat ook maar gaan doen met mijn ADA potje denk ik. Ik had 500 euro ingezet op €0,037. Dat steeg eventjes naar +/- 0,04 om vervolgens in te zakken tot 0,024. Als ik dus nog iets later had ingezet had ik veel meer kunnen kopen en had ik nu al een leuke winst gehad. Ik ben vandaag op 0,03279 uitgestapt (dus ongeveer 440 euro van mijn potje over). Op dit moment kun je rond de 0,03 inkopen. Bijna een stijging van 10% van het aantal coins, en die 10% zal bij een volgende bull run natuurlijk x heel veel gaan. Maar ja als BTC verder terug zakt richting de 3400, dan zakt ADA/EUR natuurlijk ook gewoon weer terug. Ik zit er dus over na te denken om nu ofwel all in te gaan en die 10% extra coins te pakken, of het in twee stappen te doen. Nu 50% en een limit order op een stukje lager. De exacte dip kun je nooit perfect timen. Het enige risico is dan natuurlijk als de koers toch weer stijgt dat je dan mogelijk netto duurder uit bent. Lastig man.Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:13:
Het mooie van deze run is dat je weer beseft dat bijvoorbeeld ONT op 0.42 een zeer mooie prijs was, omdat je 3 dagen later al op 0.699 kunt staan. Als we nu weer verder afdalen, dan ga ik dca toepassen en ladderen. Vanaf waar moet ik nog bepalen, maar, op dag X kon ik met een bepaald handelspotje 3.200 stuks kopen, 2 dagen later nog maar 2.400, dat doet toch pijn, mocht er een bullrun komen, dan is dat alleen al op zijn vorige ATH eerder dit jaar 800 x 5-6 Dollar waard, meer dan 4.000 Dollar door 2 dagen te wachten. Moet je nagaan als er een echte bullrun komt, geen idee waar ONT dan kan eindigen, maar, als die 1/10e van NEO waard blijft, dan kan 20+ Dollar maar zo de waarde worden en dan heb je het over 16.000 Dollar verschil door 2 dagen later te zijn ingestapt.
...
Hoeft niet hoorTominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:35:
Pohhhh allemaal veilige haven zoeken, bitcoin nadert 3.6k en als we die breken is het weer tijd om depressief te worden, ofniet?
Ik ben het meestal met je eens. Maar in dit geval toch niet helemaal. Als we morgen ruim onder de $3700 komen en blijven, dan is het in mijn ogen een fake uitbraak en is de $4k (op korte termijn) geen optie meer. Dus ik bedoel niet $3670, maar echt $3550 of lager als plateau.PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:38:
[...]
Hoeft niet hoorNog wat verder zakken naar bijvoorbeeld 3.5k en dan alsnog naar de 4k is gewoon mogelijk. De range tussen 3.6k en 3.4k is wel waar we de weg terug omhoog moeten gaan vinden, dus opties zat
Pohhh strat zakt helemaal in elkaar, maar ik zie dat bij elke alt nu wel helaas. Slecht teken...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik zou altijd 50% achter de hand houden om in te stappen als de stijging zichtbaar wordt. Anders is er de kans dat je die 100% al hebt ingezet terwijl 300% van de daling nog moet volgen.daboemann schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:36:
[...]
Ik zit er dus over na te denken om nu ofwel all in te gaan en die 10% extra coins te pakken, of het in twee stappen te doen. Nu 50% en een limit order op een stukje lager. De exacte dip kun je nooit perfect timen. Het enige risico is dan natuurlijk als de koers toch weer stijgt dat je dan mogelijk netto duurder uit bent. Lastig man.
Om eerlijk te zijn: Ik zou nu volledig uitstappen. Heb zojuist ook Waves met verlies verkocht, omdat Bitcoin daalt en Waves daalde, dubbel verlies dus. Waves zal wel weer stijgen, maar over Bitcoin twijfel ik. Gemiddeld blijf je dan mogelijk gelijk, maar dat doe ik liever in fiat dan te hopen dat Waves dat compenseert.
Garanties kan niemand geven, maar, ik vermoed dat ADA de 0,025 USDT wel weer aan gaat tikken.
@Timberly2 Interessant om te zien, thx. Vanaf 31:00, het moment dat hij geld op tafel legt, dat is heel erg herkenbaar. Ik kijk nu verder
Dat kan ook prima hoorgabn88 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:42:
[...]
Ik ben het meestal met je eens. Maar in dit geval toch niet helemaal. Als we morgen ruim onder de $3700 komen en blijven, dan is het in mijn ogen een fake uitbraak en is de $4k (op korte termijn) geen optie meer. Dus ik bedoel niet $3670, maar echt $3550 of lager als plateau.
Toen we de vorige keer van 3700 omhoog gingen waren er ook genoeg mensen die dachten dat we vanuit daar weer verder omhoog gingen nadat we de 4.4k gehad hadden. We zitten nu in een zelfde soort situatie. We hebben weer een low gemaakt en een mooie correctie omhoog gemaakt, waarbij we nu weer een correctie op de correctie hebben en even omlaag gaan. Of we dan weer omhoog gaan naar die 4.2k is een optie zoals ik het nu zie, maar geen zekerheid.
Ben het sowieso met je eens dat rond die 3500 het ook wel moet gebeuren. 3400 is niet onmogelijk maar wel lager dan je zou verwachten en dat maakt de kans op terug omhoog ook klein.
Het kan sowieso wel even duren voordat we wat meer weten. Stel we gaan rond de 3550 terug omhoog dan kan het best even 2 dagen duren voor we daar uberhaupt aankomen.
Dat wilde je toch? Hij staat eindelijk weer onder de 3000Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:52:
Pohhh strat zakt helemaal in elkaar, maar ik zie dat bij elke alt nu wel helaas. Slecht teken...
Yup maar ik heb liever dat Bitcoin dan wel stopt met dalen... Maar ik heb wel een positie genomen nu in Stratis. Nu kijken wat er gaat gebeurendaboemann schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:55:
[...]
Dat wilde je toch? Hij staat eindelijk weer onder de 3000
Haha mooi, zeker leerzaam.Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:54:
[...]
Ik zou altijd 50% achter de hand houden om in te stappen als de stijging zichtbaar wordt. Anders is er de kans dat je die 100% al hebt ingezet terwijl 300% van de daling nog moet volgen.
Om eerlijk te zijn: Ik zou nu volledig uitstappen. Heb zojuist ook Waves met verlies verkocht, omdat Bitcoin daalt en Waves daalde, dubbel verlies dus. Waves zal wel weer stijgen, maar over Bitcoin twijfel ik. Gemiddeld blijf je dan mogelijk gelijk, maar dat doe ik liever in fiat dan te hopen dat Waves dat compenseert.
Garanties kan niemand geven, maar, ik vermoed dat ADA de 0,025 USDT wel weer aan gaat tikken.
@Timberly2 Interessant om te zien, thx. Vanaf 31:00, het moment dat hij geld op tafel legt, dat is heel erg herkenbaar. Ik kijk nu verder
Meerdere 'aha' momenten zitten daarin. Ook hoe je naar schuld dient te kijken. Ik waardeer mijn vrijheid bijvoorbeeld gigantisch omdat ik nog een huurhuis heb.
Hoe zoveel mensen dat toch zien als veilige investering is eigenlijk gekkenwerk.
Want wat bijna iedereen doet is 80%, zo niet meer, van zijn 'net worth' in vastgoed stoppen op 1 locatie (met schuld gefinancierd ook nog eens). Daarmee totaal geen diversificatie in zijn eigen asset base.
Dan liever een huurhuis met langzaamaan aandelenposities en crypto opbouwen. Gaat langzaam, maar ik heb te alle tijden mentale vrijheid van het niet hebben van een hypotheek. En dat is voor mij niet in geld uit te drukken.
Laatste fragment is ook mooi, 'ditch the smartphone'. Vrijwel onmogelijk hedendaags, maar ik kan me goed voorstellen dat je er veel scherper van kan worden. Dat ding vervuilt je korte termijn geheugen enorm.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Timberly2 Volg je ook het Financiële Onafhankelijkheid topic hier op GOT? Staan ook veel nuttige tips in.
Ik heb bewust wel een hypotheek, maar werk snel toe naar 0 door maandlasten te verlagen en af te lossen. Nu op 80% hypotheek in 2 jaar tijd, daarnaast maandlasten enorm verlaagd door van alles en nog wat te regelen, te verlagen, te besparen, zonnepanelen te plaatsen, etc. etc.
Verder richt ik ook erg op passief inkomen. Ik heb een aantal affiliate marketing websites die dag en nacht geld genereren, zelfs 1 over luiers
. Daarnaast heb ik ook een aantal websites die mij dagelijks gratis cryptocurrency opleveren doordat men via mijn linkjes lid wordt van exchanges of brokers. En ik heb een aantal websites waarvoor mensen artikelen aanbieden waarvoor ik in ruil Euro's ontvang. Daarnaast werk ik fulltime en ben ik ook nog freelancer, maar, het is wel allemaal leuk en eigenlijk een hobby, dus het levert energie op ipv dat het energie kost 
Ik kan het iedereen aanraden om je hier eens goed in te verdiepen, 10 of 20 jaar later kan je er heel anders voor staan.
Ik heb bewust wel een hypotheek, maar werk snel toe naar 0 door maandlasten te verlagen en af te lossen. Nu op 80% hypotheek in 2 jaar tijd, daarnaast maandlasten enorm verlaagd door van alles en nog wat te regelen, te verlagen, te besparen, zonnepanelen te plaatsen, etc. etc.
Verder richt ik ook erg op passief inkomen. Ik heb een aantal affiliate marketing websites die dag en nacht geld genereren, zelfs 1 over luiers
Ik kan het iedereen aanraden om je hier eens goed in te verdiepen, 10 of 20 jaar later kan je er heel anders voor staan.
Soms wil je niet anders, en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen.
Blind achter de massa aanlopen kan iedereen...
Blind achter de massa aanlopen kan iedereen...
Verwijderd
Huren heeft voor en nadelen net zoals kopen. Tis maar net wat goed bij je omstandigheden past.
Zolang je een eigen plekje hebt waar je tevreden zit is het goed toch?
Zolang je een eigen plekje hebt waar je tevreden zit is het goed toch?
Binnen 10 jaar zijn we allemaal crypto millionaire, dus ik ga geen moeite in websites stoppen.Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 23:31:
@Timberly2 Volg je ook het Financiële Onafhankelijkheid topic hier op GOT? Staan ook veel nuttige tips in.
Verder richt ik ook erg op passief inkomen. Ik heb een aantal affiliate marketing websites die dag en nacht geld genereren, zelfs 1 over luiers. Daarnaast heb ik ook een aantal websites die mij dagelijks gratis cryptocurrency opleveren doordat men via mijn linkjes lid wordt van exchanges of brokers. En ik heb een aantal websites waarvoor mensen artikelen aanbieden waarvoor ik in ruil Euro's ontvang. Daarnaast werk ik fulltime en ben ik ook nog freelancer, maar, het is wel allemaal leuk en eigenlijk een hobby, dus het levert energie op ipv dat het energie kost
Daar heb je al een verkeerde mindsetjostefa schreef op woensdag 19 december 2018 @ 23:52:
[...]
Binnen 10 jaar zijn we allemaal crypto millionaire, dus ik ga geen moeite in websites stoppen.
Passief inkomen = constant je eigen positie uitbreiden
Holden en stilzitten = geen/nauwelijks passief inkomen
NRG is een fork van dash ik zie net als je registreert krijg je gratis tokens "earndrop" , maar je moet wel je ID vrij geven hmm is dat het wel waard? het komt op 118€
het is wel leuk om een drop te krijgen maar om zomaar mijn gegevens te geven vindt ik wel bizarThebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:04:
NRG is een fork van dash ik zie net als je registreert krijg je gratis tokens "earndrop" , maar je moet wel je ID vrij geven hmm is dat het wel waard? het komt op 118€
Klinkt als een scam, maar ik weet er dan verder ook niets over.Thebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:04:
Mijn ID naar een exchange sturen wordt ik al niet blij van, maar naar een partij die je daarvoor geld geeft ? Dat klinkt heel erg fout.
ja dat denk ik ook ? maar er zijn toch nog projecten die drop gaven zoals icon ? als je had ingeschreven voor de nieuwsbrief in feb 2018 kreeg je 8k tokens in aprilPilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:07:
[...]
Klinkt als een scam, maar ik weet er dan verder ook niets over.
Mijn ID naar een exchange sturen wordt ik al niet blij van, maar naar een partij die je daarvoor geld geeft ? Dat klinkt heel erg fout.
niet icon maar ONT sorryThebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:10:
[...]
ja dat denk ik ook ? maar er zijn toch nog projecten die drop gaven zoals icon ? als je had ingeschreven voor de nieuwsbrief in feb 2018 kreeg je 8k tokens in april

[ Voor 7% gewijzigd door Thebackstab op 20-12-2018 00:12 ]
Een drop voor iets wat niets of weinig waard is klinkt voor mij wel heel anders dan voor iets wat 100 euro waard is. Waarom zou je meer dan 100 euro per persoon weg gaan geven en waarom moet je die ID heben ? Smells fishy to meThebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:10:
[...]
ja dat denk ik ook ? maar er zijn toch nog projecten die drop gaven zoals icon ? als je had ingeschreven voor de nieuwsbrief in feb 2018 kreeg je 8k tokens in april
Verwijderd
Dat hangt maar net af vanuit welke positie je huurt.JorzoR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 23:32:
[...]
Dan weet je inderdaad zeker dat je geld aan het weggooien bent
Kan prima werken wanneer de huizenprijzen in je voordeel zijn.
Ben enorm benieuwd. Deze cooldown voor Bitcoin was wel te verwachten natuurlijk, hetzelfde geld voor de alts. Als Bitcoin eenmaal ready de volgende run start word ik wel heel bullish, vooral als we dan de 4k passeren. Stel we zakken weer compleet in elkaar is het wachten op <3k lijkt me. Dan komt de bear ook wel in me naar boven. Voor nu ben ik bullish
Is toch prachtig dat we nu op dit level zitten? We gingen even door de 3.9k heen en we zitten nu hier. En behoorlijk stabiel ook lijkt het. Had een veel grotere selloff kunnen wezen. Denk dat we wel tevreden mogen zijn hiermee. Een volgende run is zo gestart.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Klopt is zeker mooi. Klaarmaken voor de volgende run-up. Heb het idee dat de bears nu in euphoria fase verkeren. Elke stijging van bitcoin is een bulltrap en ze blijven vrolijk shorten. Ze gaan denk allemaal rekt, maarja wellicht zit ik mis en zakken we nog onder de 3k.DAMAGE schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:52:
Is toch prachtig dat we nu op dit level zitten? We gingen even door de 3.9k heen en we zitten nu hier. En behoorlijk stabiel ook lijkt het. Had een veel grotere selloff kunnen wezen. Denk dat we wel tevreden mogen zijn hiermee. Een volgende run is zo gestart.
Echt onder elk youtube filmpje, op reddit overal zeggen ze: "fake-out!" "bulltrap!"etc..
We gaan het meemaken
https://www.theblockcrypt...ake-a-toll-on-the-market/
Coinbase moved $5 billion in crypto as part of an upgrade it was worried would take a toll on the market
25% van de totale supply van Litecoin staat op Coinbase. Jeeeeeeeeeeeeezzzzzz dat is echt heeeeel veel.According to Coinbase, that might be the largest migration of crypto in history. The $5 billion number represents 5% of all bitcoin, 8% of the total supply of ether, and 25% of all litecoin.

Pohhhhh, mijn SL heeft me echt gesafed net. Heb me nu weer een stuk lager in kunnen kopen op Stratis. Jeez. Dikke panic sell, wat logisch is natuurlijk. Zeker met een dalende bitcoin, weet ook eigenlijk niet of het slim was om weer terug te halen nu maar kon het toch niet laten..

Gebruik eigenlijk nooit SL maar bij zulke momenten is het wel heel handig/safe.

Gebruik eigenlijk nooit SL maar bij zulke momenten is het wel heel handig/safe.
Gelukkig hebben exchanges deze dingen tegenwoordig goed op orde. Toen Mt.Gox er nog was had één persoon de controle over 400.000 BTC in een hot wallet en was hij de enige die er bij kon. Als hij onder een auto was gekomen waren die BTC's voor altijd verloren gegaanTominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:59:
https://www.theblockcrypt...ake-a-toll-on-the-market/
[...]
[...]
25% van de totale supply van Litecoin staat op Coinbase. Jeeeeeeeeeeeeezzzzzz dat is echt heeeeel veel.

@Tominatie een SL zet je met een reden, dus altijd blij zijn daarmee denk ik. En goedkoper terug kopen is win/win!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er zit nog blijkbaar geen bounce in voor Stratis. Heb zo'n gevoel dat we vanaf de 26k-27k regio wel kunnen bouncen. Al een flinke pullback gehad sinds 34k. Da's al -20% in BTC.
Ik verkoop mijn zak Nano's mochten we onder de 27k gaan, dan koop ik extra in stapjes. @PilatuS hoe zie jij het?
Ik doe het puur een beetje op gevoel..
Ik verkoop mijn zak Nano's mochten we onder de 27k gaan, dan koop ik extra in stapjes. @PilatuS hoe zie jij het?
Ik doe het puur een beetje op gevoel..
Wat zal er eigenlijk met bitcoin gebeuren als er veel altcoins achter elkaar doodgaan? Zal deze dan omhoog gaan vanwege de vlucht naar 'veiligheid'. Of zal bitcoin dalen vanwege FUD? In het verleden een keer voorgekomen?
Nja, ik voel me wel comfortabel zo. Ik ga lekker slapen en zie het wel met Stratis. Gaat iedergeval de goede kant op.

Staat nog genoeg op de planning voor de komende dagen.. Heb nog wat buyorders zo rond de 27k gezet, morgen weer een dag.

Staat nog genoeg op de planning voor de komende dagen.. Heb nog wat buyorders zo rond de 27k gezet, morgen weer een dag.
Er zijn ook altcoins die wel leveren. Los van de BTC dominantie kan het zijn dat waarde van de ene alt naar de ander schuift. Bijvoorbeeld EOS is weer van de 4e plek op dit moment, kan misschien verder zakken wegens falen, geen idee hoeveel daarvan naar BTC of ZIL schuift maar 'k denk niet dat ze er minder van worden.Joatg schreef op donderdag 20 december 2018 @ 02:05:
Wat zal er eigenlijk met bitcoin gebeuren als er veel altcoins achter elkaar doodgaan? Zal deze dan omhoog gaan vanwege de vlucht naar 'veiligheid'. Of zal bitcoin dalen vanwege FUD? In het verleden een keer voorgekomen?
[ Voor 17% gewijzigd door Chris.nl op 20-12-2018 02:29 ]
Ik had een heerlijke droom over lambo’s en werd wakker. Ik me telefoon pakken, binance openen en wat zie ik.... stratis is naar de fucking maan gegaan, ALWEER....... Wat te fuck! Hoe 3 dagen van groen een maandenlange berenmarkt te niet kan doen, wauw. Ik ga weer even verder proberen te slapen..
Feli man! Lekkere flow.
Ok had ook een.mega flow totdat ik gisteren in zil stapte. Da's een minor setback, dus ik zit nu vast totdat Coinbase mainstream hem overneemt en dan ben ik weer blij
Ok had ook een.mega flow totdat ik gisteren in zil stapte. Da's een minor setback, dus ik zit nu vast totdat Coinbase mainstream hem overneemt en dan ben ik weer blij
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 20-12-2018 08:57 ]
Vandaag weer verder definitief door de $4000 heen?
Coinmarketcap is BTC al weer .5% groen. Stapelen die groene candles.
Lekker heTominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 05:06:
Ik had een heerlijke droom over lambo’s en werd wakker. Ik me telefoon pakken, binance openen en wat zie ik.... stratis is naar de fucking maan gegaan, ALWEER....... Wat te fuck! Hoe 3 dagen van groen een maandenlange berenmarkt te niet kan doen, wauw. Ik ga weer even verder proberen te slapen..
Ik ben ook erg blij met mijn Stratis nadat ik mijn Waves veel te vroeg heb verkocht! Hebben jullie een target voor Stratis in gedachten?
Verkoop hem sowieso niet voor een nieuwe ATH (in FIAT gezien). Maar ik denk dat ik deze nog veel langer HODL.Danielson schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:00:
Ik ben ook erg blij met mijn Stratis nadat ik mijn Waves veel te vroeg heb verkocht! Hebben jullie een target voor Stratis in gedachten?

[ Voor 10% gewijzigd door Machlah op 20-12-2018 08:10 ]
Nieuwe dag en zojuist ook weer meer en meer groene kleurtjes! Moon!
Zeker, 0.000437 naar wij dachtenDanielson schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:00:
De tijd leert of het tij keert
Ik ben heel benieuwd hoelang de Stratis pump doorzet, gaat wel erg mooi nu! 
Zit iemand van jullie nog in BAT? Helaas weinig actie de laatste tijd...
Zit iemand van jullie nog in BAT? Helaas weinig actie de laatste tijd...
Verwijderd
NahKlaas25 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 07:55:
Vandaag weer verder definitief door de $4000 heen?Coinmarketcap is BTC al weer .5% groen. Stapelen die groene candles.

Kijk ik een uurtje geleden naar stratis, zegt m’n gevoel dat als hij in 3 dagen tijd 104% is gestegen hij nu wel zal afbuigen. Kijk ik een uurtje later zit er bijna 25% bij. Het is dat ik tentamen heb deze week anders had ik met een beetje weinig slapen een hoop kunnen goed maken van afgelopen jaar.
Hoe zit dat eigenlijk met belastingen van crypto?
Verwijderd
Dat zit goed. Google maar eens. Belastingdienst heeft gewoon een pagina hierover.Thebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:32:
Hoe zit dat eigenlijk met belastingen van crypto?
De shorts zijn ook lekker gestegen vannacht zeg. Jammer dat je daar niet op in kunt zetten
. Een short squeeze zou wel genoeg momentum kunnen geven om door die 4k heen te stoten. Ben benieuwd wat er vandaag gebeurd!
Of die dip komt, geen idee. Er wordt wel rekening mee gehouden. Dan is er nog Grayscale die ondertussen al ca. 1% van de beschikbare $btc heeft gekocht. Er is dus wel vertrouwen anders wordt er niet zoveel geld ingestoken. Das wel weer een goed teken en een reden om nu idd meer btc te verkrijgen.Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:03:
[...]
Zou mooi zijn, maar het kan ook een Slingshot zijn om met een mega vaart naar beneden te kunnen gaan klappen om door die 3 K te klappen.
In Ieder geval mooi wat EURO's erbij en als hij klapt op tijd verkopen:).
Seriously? Nope, not a bit...
Damn, balen man. Ik ben er wel achter gekomen dat ik een bepaalde mindset nodig heb om 'goed' te kunnen handelen.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:13:
Oké mijn 24uurs fuckups.
1. WAVES. Leuk over gesproken maar gisteravond voor de drop mijn stop losse aangepast.... Maar niet op bevestig gedrukt en koffie gaan halen... Het was even schrikken toen ik terug kwam.
2. Net Verkoop order WAVES... Even vergeten dat ik naar btc verkoop.
Dus toen zat ik in btc voordat hij ging zakken..... Minimaal verlies gepakt en voor vandaag een pauze ingelast...
Al met al ongeveer 13% gegroeid. En dat is meer dan prima voor mij.
Als ik bv tussen de 30 en 50 euro per dag maak dan kan ik doen en laten wat ik wil in Spanje. Dus Stay tuned voor de fuckups van morgen...
Al met al is die 13% toch lekker zeker na deze fuck up hahaha.
Je weet al wat je fout hebt gedaan. En dat is belangrijk.
Seriously? Nope, not a bit...
Wordt weer tijd voor zo'n twitter cryptogastje om een leuk selfie te maken van 1000btc market buy.
Als je wacht tot na kantoortijd kan wel wat photoshoppenraq schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:41:
Wordt weer tijd voor zo'n twitter cryptogastje om een leuk selfie te maken van 1000btc market buy.
Stratis wat doe je met me
.....ik had je nooit moeten laten gaan op 15% winst
......dit had gewoon 35% kunnen zijn en wie weet nog meer.......kom op met die dip
.

De stier laat zijn hoorns weer eventjes zien
Juistem. Gewoon weer verder vanaf hier. Nog meer ongeloof. "This is a sucker's rally!"
Ik zeg het je ff die bonussen/ eindejaars uitkeringen incasseren om ze vervolgens weer te laten verkopen tijdens een panic dipKlaas25 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:10:
Juistem. Gewoon weer verder vanaf hier. Nog meer ongeloof. "This is a sucker's rally!"
toch doet het pijn om te zien dat Stratis veel hoger gaat sinds mijn verkoop.
[ Voor 10% gewijzigd door cursquidHome op 20-12-2018 09:12 ]
Damn.. gisteren zo´n 70 STRAT´s verkocht: Zie ik ´m gewoon nog vrolijk met 10k sats stijgen. Gelukkig niet mijn hele bag weggedaan.
Sellwall van 560 BTC op 3980 op Bitfinex, kijken of dat weer een neppe wall is.
Update: ja dus, hij is alweer verdwenen.
Update: ja dus, hij is alweer verdwenen.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-12-2018 09:13 ]
Toch ben ik er nog niet gerust op. Ik denk nog steeds dat we minimaal nog1 keer een flinke stap terug gaan zetten tot onder de 3K.
Dit gaat te makkelijk, te voorspelbaar. Na maanden van fake pumps, bulltraps, beartraps nu opeens een relatief geleidelijke stijging de afgelopen dagen. Geloof er nog even niks van. Als we voorbij de 6K gaan ga ik weer eens nadenken over FOMO.
Update: terwijl ik dit typ wordt de groene candle natuurlijk nog even 100 dollar verder opgepompt
Dit gaat te makkelijk, te voorspelbaar. Na maanden van fake pumps, bulltraps, beartraps nu opeens een relatief geleidelijke stijging de afgelopen dagen. Geloof er nog even niks van. Als we voorbij de 6K gaan ga ik weer eens nadenken over FOMO.
Update: terwijl ik dit typ wordt de groene candle natuurlijk nog even 100 dollar verder opgepompt
[ Voor 48% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-12-2018 09:21 ]
Ingestapt, deze keer veel lagere stop loss om mij niet te laten vangen, dan neem ik liever wat verlies, hopelijk is de volgende run nu ingezet, gokje...
Uit stratis (botje heeft verkocht) en precies op tijd naar btc zo lijkt het.
[ Voor 32% gewijzigd door raq op 20-12-2018 09:21 ]
Dit gaat denk ik weer een runnetje van 10% worden, net op tijd voor de pump ingestapt
Yes! Mijn plan pakt perfect uit! Gisteren uitgestapt net na de piek, buy order op 3635 usdt in de hoop op een bounce. En hoppakee! Echt een lekker gevoel dit 
Hierbij mijn whatsapp ta krabbel welke ik naar een maat gestuurd had.. Hij heeft er niks mee gedaan trouwens..

Hierbij mijn whatsapp ta krabbel welke ik naar een maat gestuurd had.. Hij heeft er niks mee gedaan trouwens..

[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 20-12-2018 09:34 ]
Zero.
Idd ,gisteren jammer genoeg de trein gemist, hopelijk kunnen we vandaag opieuw vieren, en is de disbelief fase nog altijd van toepassing, al moeten we het hoofd koel houden en goed beseffen dat dit niet zal blijven duren.Pelox schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:23:
Yes! Mijn plan pakt perfect uit! Gisteren uitgestapt net na de piek, buy order op 3635 usdt in de hoop op een bounce. En hoppakee! Echt een lekker gevoel dit

[ Voor 61% gewijzigd door p0st op 20-12-2018 09:28 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Nee dat denk ik ook. Hopelijk naar de 4200 vandaag dan zal het spannend worden.. ik he nog fiat klaarstaan voor de nieuwe daling naar sub 3k. Tot die tijd spelen met de golfjes en hopen dat het vaker goed uitpakt dan fout.dabla schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:26:
[...]
Idd ,gisteren jammer genoeg de trein gemist, hopelijk kunnen we vandaag opieuw vieren, en is de disbelief fase nog altijd van toepassing, al moeten we het hoofd koel houden en goed beseffen dat dit niet zal blijven duren.
Zero.
Er hoeven maar genoeg mensen te denken dat de stijging is ingezet om een rally te starten. Ik denk dat als de 4000 gepasseerd is het zich nog best wel eens snel kan gaan ontwikkelen. Niet keihard richting de 20k ofzo, maar wel een herstel naar 6k regionen.TuutjDrie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:17:
Toch ben ik er nog niet gerust op. Ik denk nog steeds dat we minimaal nog1 keer een flinke stap terug gaan zetten tot onder de 3K.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Holy crap.
Ik heb echt op de bodem gekocht naar het schijnt.
we zitten nog laag hoorThommie.nl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:34:
Holy crap.
Prepare for the next ATH
Zitten jullie ook BTC aan te moedigen als een zoon/dochter die zijn/haar eerste stapje probeert te zetten? Of ben ik de enige?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!