[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.224 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Exit scam!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Zo kan ie wel weer hoor.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:38
De bears tekenen gewoon een kerstboom voor ons.. wel lief op zich

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Nano blijft vrij bescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:35:
De bears tekenen gewoon een kerstboom voor ons.. wel lief op zich
De vraag is alleen hoe groot ze die gaan willen tekenen ;-) Al denk ik dat het een mini zal blijven :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:18:
Als je kijkt naar hoe weinig het steeds daalt ten opzichte van het aantal kopers ook dan denk ik dat we nog wel even door gaan. 4.2k of 4.4k
Is prima mogelijk inderdaad :)

Nu even een retrace en dan kijken waar we support kunnen vinden. Is dat hoog genoeg dan kan er weer een nieuuwe golf omhoog komen.

Wat mij trouwens wel iedere keer opvalt is dat 10% zo'n beetje de max is voordat er een correctie op de stijging komt. Iets als 13% zien wel eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
3800 lijkt het goed te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
O jee.. de technicals staan op buy.. de laatste keer dat ik dat zag vielen we 3k naar beneden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat winst nemers, geen paniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:07
Tijd om vrijdag m'n 13 maand naar coinbase te sturen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nog wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Is idd wel spannend :) Als die stand houd zouden zoals @DAMAGE al zei nog even kunnen doorgaan, echter te vroeg om nu al te weten.

[ Voor 25% gewijzigd door dabla op 19-12-2018 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Denk zelf niet dat ie het gaat houden. We zijn de laatste dagen prachtig omhoog gegaan en nu is het weer even tijd voor omlaag denk ik. Even terug naar 3600 bijvoorbeeld zou normaal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:48:
[...]

Denk zelf niet dat ie het gaat houden. We zijn de laatste dagen prachtig omhoog gegaan en nu is het weer even tijd voor omlaag denk ik. Even terug naar 3600 bijvoorbeeld zou normaal zijn.
Ideaal instap moment voor mij dus :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:40
Ik zit i.i.g. sinds 3829 weer lekker short.
http://prntscr.com/lx0xh4
Met de handen aan de knoppen uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd of de testnet van IOST nog wat gaat doen morgen ? zeker in de status van de markt nu......
ik heb er zakje in gestoken :) en maar wachten nu

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

De Bitcoin Cash gaat lekker omhoog. Mijn prijs targets zijn:

- boven de 200 USD verkopen

- onder de 150 USD kopen.

Boven de 0.1 BTC is BCH overvalued

onder de 0.05 BTC is BCH undervalued.

Komende 3 maanden verwacht ik dat BCH terug tussen de 0.05 en de 0.1 BTC gaat zitten.
In termen van dollars, lange termijn verwacht ik nog altijd een prijs van BTC van rond de 1000 USD. BCH zou dan bij 0.05 - 0.1 op de 50 USD - 100 USD.

Dus als je Bitcoin Cash koopt houd het niet langer dan een paar maanden. En hoe dichter we tegen de 0.1 BTC aan zitten hoe meer je zou moeten verkopen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Ik hoop dat Bitcoin Cash naar 0 gaat, waar het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

RMX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:16:
Ik hoop dat Bitcoin Cash naar 0 gaat, waar het hoort.
Een ere plekje op deadcoins.com :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Elliot Wave count met retrace en nieuw target: YouTube: Quick 2 minute BTC Update - 5 Elliot Wave Counts are In. Short Targe...

Die 3600ish hou ik sowieso even goed in de gaten als we daar inderdaad gaan komen. We moeten daar een sterke bounce zien en de weg omhoog vinden willen we naar die 4400 gaan. Blijven we zakken en vallen we buiten de box dan wordt het een nieuwe low en geen run verder omhoog.

Edit: Hij zit trouwens op Bitfinex, dus op een USD exchange of op Binance zijn de getallen anders. Dit geeft een target van rond de 3500 met een run naar 4200 mocht dit gebeuren. Tot ik zie dat het anders gaat lijkt mij dit logisch. Zoals altijd is alles weer mogelijk en dit is puur een idee wat een goede mogelijkheid is. Vallen we echter onder de 3400 gaat het feestje niet door en waren de golven omhoog een ABC net zoals bij de vorige stijging naar de 4.4k.

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 19-12-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:06:
ben benieuwd of de testnet van IOST nog wat gaat doen morgen ? zeker in de status van de markt nu......
ik heb er zakje in gestoken :) en maar wachten nu
Ja man, ik snap er geen biet van. Als het goed is komt er flink wat (staking) informatie vrij met Testnet v2.0 morgen maar vooralsnog blijft het een ondergeschoven kindje.

edit, blijkbaar is Testnet v2.0 zojuist gelanceerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 19-12-2018 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:11:
Pfff zit tevergeefs te wachten op dip op stratis. Danku danku bitcoin, blijf dalen dan moet ie toch wel weer onder de 30k gaan.
Zat ook te twijfelen om te verkopen maar het gaat eigenlijk altijd mis dus met coins waar ik in geloof laat ik het lekker staan tot we echt gaan moonen.
Ook omdat het op de HW staat maakt het iets lastiger in in een bepaalde bui snel te verkopen.

Lijkt erop dat we weer zo omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Alle bulls nu naar de BTC uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:34
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:22:
Elliot Wave count met retrace en nieuw target: YouTube: Quick 2 minute BTC Update - 5 Elliot Wave Counts are In. Short Targe...

Die 3600ish hou ik sowieso even goed in de gaten als we daar inderdaad gaan komen. We moeten daar een sterke bounce zien en de weg omhoog vinden willen we naar die 4400 gaan. Blijven we zakken en vallen we buiten de box dan wordt het een nieuwe low en geen run verder omhoog.

Edit: Hij zit trouwens op Bitfinex, dus op een USD exchange of op Binance zijn de getallen anders.
. Klikje hier, lijntje daar. Mooi man, nooit echt gezien hoe ze dat precies doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
daboemann schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:38:
[...]

. Klikje hier, lijntje daar. Mooi man, nooit echt gezien hoe ze dat precies doen.
Hij is al jaren met crypto bezig en heeft er belachelijk veel mee verdient. Mocht je zijn trades willen zien, hij post alles op zijn Twitter, ook als ie verlies maakt: https://twitter.com/PhilakoneCrypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:41:
[...]

Hij is al jaren met crypto bezig en heeft er belachelijk veel mee verdient. Mocht je zijn trades willen zien, hij post alles op zijn Twitter, ook als ie verlies maakt: https://twitter.com/PhilakoneCrypto
Dat was toch die kerel die niet helemaal goed is ? Kan me iets herinneren dat ie vorig jaar beweerde dat al zijn coins gehakt waren o.i.d. het was een heel vaag verhaal waar achteraf niks van bleek te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:52:
[...]

Dat was toch die kerel die niet helemaal goed is ? Kan me iets herinneren dat ie vorig jaar beweerde dat al zijn coins gehakt waren o.i.d. het was een heel vaag verhaal waar achteraf niks van bleek te kloppen.
Geen idee of dat zo is. Ik volg hem nog niet zo heel erg lang dus geen idee of dat verhaal klopt. Het is sowieso een apart figuur, maar wel een prima kerel en qua trades zit ie meestal goed. Het is voor mij één van de mensen waar ik naar kijk om te zien wat ze vinden om zo mijn eigen mening te vormen en daar naar te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Flinke kerstboom al trouwens..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb ik vorig jaar ook mee gekregen idd. Hij zou gehackt zijn en alles kwijt geraakt. Was dus helemaal niet waar?
Slux schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:52:
[...]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Hij geeft zelf aan +-100 Bitcoin te holden, maar zei laatst "a couple of 100's of Bitcoin, oh no, sorry, around 100". Dat beschrijft hem ook wel goed, het is een "mannetje". En hij loopt graag te koop met wat hij heeft en kan, bescheidenheid kent hij niet. Als hij een appje krijgt tijdens een livestream gaat hij die ook gewoon lezen ipv zijn telefoon even aan de kant te leggen, heel apart.

En of hij al zijn verliezen post weten we niet, maar, zo af en toe doet hij dat wel, het zou maar zo altijd kunnen zijn, ik weet het niet.

Ik volg hem in ieder geval al erg lang en vertrouw hem zeker met zijn trades.

@Slux Klopt, dat is Philakone. Heb daar lang geleden ook hier over gepost. Ze hadden toen zijn Bitfinex account gehacked, incl. telefoon en een aantal privé zaken. Hij was toen echt even van het padje af. Of het allemaal waar was weet ik niet, je hoort hem er nooit meer over en hij heeft gigantische moodswings.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 19-12-2018 17:10 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 18:50
33% maar
wehave schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:23:
[...]

Zat ook te twijfelen om te verkopen maar het gaat eigenlijk altijd mis dus met coins waar ik in geloof laat ik het lekker staan tot we echt gaan moonen.
Ook omdat het op de HW staat maakt het iets lastiger in in een bepaalde bui snel te verkopen.

Lijkt erop dat we weer zo omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:06:
Heb ik vorig jaar ook mee gekregen idd. Hij zou gehackt zijn en alles kwijt geraakt. Was dus helemaal niet waar?

[...]
Hij had het er laatst wel over dat ie dronken aan het streamen was geweest en toen zijn 2FA codes en wachtwoorden in de stream had laten zien.
Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:08:
[...]

het is een "mannetje". En hij loopt graag te koop met wat hij heeft en kan, bescheidenheid kent hij niet. Als hij een appje krijgt tijdens een livestream gaat hij die ook gewoon lezen ipv zijn telefoon even aan de kant te leggen, heel apart.

En of hij al zijn verliezen post weten we niet, maar, zo af en toe doet hij dat wel, het zou maar zo altijd kunnen zijn, ik weet het niet.

Klopt ook zeker wat je zegt. Het is een apart figuur, maar ik vind hem geen eikel. En inderdaad de info qua trades is waar het om gaat en die info is vaak erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56

ScreamGT

joejoe

[...]

Brrrr. Wat een blaaskaakje. Lekker showen met alles wat hij heeft.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
@Tominatie dikke groene stratis kaars weer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ScreamGT schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:18:
[...]

Brrrr. Wat een blaaskaakje. Lekker showen met alles wat hij heeft.
Zoals Taro ook al zei, bescheiden is ie niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jaaa echt niet normaal meer. Heb de helft helaas verkocht op 30k sat en heb niet goedkoper terug kunnen halen. De andere helft staat op de ledger dus dan is sellen een stuk moeilijker haha(maar goed ook....)

Ik geloof enorm in het project maar deze stijging is wel iets teveel van het goede lijkt me... Maarja dat dacht ik ook bij Waves...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

WTF, ineens een vrij zieke groene kaars bij Chainlink, gelukkig heb ik die standaard in de portefeuille zitten :)
Oracles ftw :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:33:
[...]

Jaaa echt niet normaal meer. Heb de helft helaas verkocht op 30k sat en heb niet goedkoper terug kunnen halen. De andere helft staat op de ledger dus dan is sellen een stuk moeilijker haha(maar goed ook....)

Ik geloof enorm in het project maar deze stijging is wel iets teveel van het goede lijkt me... Maarja dat dacht ik ook bij Waves...
Ik heb ook veel geloof in Stratis, hoop dat hij voor nu nog wel ff wat terug valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
p0st schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:33:
WTF, ineens een vrij zieke groene kaars bij Chainlink, gelukkig heb ik die standaard in de portefeuille zitten :)
Oracles ftw :D
Ik heb ze niet meer dacht pakken die winst, maar hij knalt lekker door. Hopelijk krijg ik nog een kans om lager terug te kopen.

Is dit niet gewoon Fomo van de echt mannen die graag alle bonussen van iedereen wil afpakken???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Edit: Hij zit trouwens op Bitfinex, dus op een USD exchange of op Binance zijn de getallen anders. Dit geeft een target van rond de 3500 met een run naar 4200 mocht dit gebeuren. Tot ik zie dat het anders gaat lijkt mij dit logisch. Zoals altijd is alles weer mogelijk en dit is puur een idee wat een goede mogelijkheid is. Vallen we echter onder de 3400 gaat het feestje niet door en waren de golven omhoog een ABC net zoals bij de vorige stijging naar de 4.4k.
Ik denk niet dat er nog een uptick boven de 5000 USD komt voor we onder de 3000 USD gaan voor BTC.
Er zijn wel signalen van mensen die de bodem op 3000 USD hebben gezet maar ik denk ze nog veel te vroeg de bodem voorspelen. Ik denk dat we binnen 3 a 4 maanden onder de 2000 USD zitten voor BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kain_niaK schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:54:
[...]

Ik denk niet dat er nog een uptick boven de 5000 USD komt voor we onder de 3000 USD gaan voor BTC.
Er zijn wel signalen van mensen die de bodem op 3000 USD hebben gezet maar ik denk ze nog veel te vroeg de bodem voorspelen. Ik denk dat we binnen 3 a 4 maanden onder de 2000 USD zitten voor BTC.
Dat zou zomaar kunnen. Binnen 3 a 4 maanden op 8k zou ook kunnen. Is geen pijl op te trekken al denk ik dat we inderdaad eerst nog een keertje zakken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Iemand een idee waarom Stratis zoveel harder stijgt dan de rest? Groot nieuws? Zwaar ondergewaardeerd? Want leuk allemaal dat jullie Stratis Stratis roepen, maar als iedereen dit zonder reden roept gaat hij morgen of overmorgen gewoon weer min 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:58:
Iemand een idee waarom Stratis zoveel harder stijgt dan de rest? Groot nieuws? Zwaar ondergewaardeerd? Want leuk allemaal dat jullie Stratis Stratis roepen, maar als iedereen dit zonder reden roept gaat hij morgen of overmorgen gewoon weer min 20%
Is al voorbijgekomen maar: https://twitter.com/stratisplatform?lang=en

wat mij betreft ook ondergewaardeerde coin. Een correctie zit er dik in ja...

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 19-12-2018 17:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Ik moet toch eens wat meer in die Bitcoin Cash duiken. Echte Bitcoin of niet, hij pump altijd wel erg hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

[...]

Is er een specifieke reden waarom je zo negatief bent over de toekomst van bitcoin 1.0 maar juist heel positief over de toekomst van bitcoin 1.1a en/of bitcoin 1.1b? En dan de vervolgvraag, waarom wel laatstgenoemde(n) maar niet Litecoin, Bitcoin Gold, Diamond, Atom of een van de talloze andere forks?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik vraag me wel af wanneer Stratis een dipje gaat pakken. Je hoort vaak "sell the news". Het nieuws zal straks wel komen dus ben enorm benieuwd wat de reactie gaat zijn. Ik hoop toch wel even dalen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, dat is lekker thuiskomen en het levert meer op als werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Dat is ook mogelijk. Het verhaal wat je quote is puur korte termijn en zegt niets over wat er daarna gebeurt als het al zo gaat. Het is puur even een korte termijn optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:11:
[...]

Is er een specifieke reden waarom je zo negatief bent over de toekomst van bitcoin 1.0 maar juist heel positief over de toekomst van bitcoin 1.1a en/of bitcoin 1.1b? En dan de vervolgvraag, waarom wel laatstgenoemde(n) maar niet Litecoin, Bitcoin Gold, Diamond, Atom of een van de talloze andere forks?
please don't feed the troll.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
zo er wordt net gewoon even 444.000.000 aan HOT verkocht voor 12 SAT. Ja dan raak je mijn buy order wel.
Moet ik er eigenlijk wel zo blij mee zijn als iemand ineens zoveel verkoopt 8)7 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:19:
zo er wordt net gewoon even 444.000.000 aan HOT verkocht voor 12 SAT. Ja dan raak je mijn buy order wel.
Moet ik er eigenlijk wel zo blij mee zijn als iemand ineens zoveel verkoopt 8)7 ??
Die hoeveelheden zijn bij hot niet heel ongebruikelijk hoor. Er worden vaker grote buy en sell orders uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:08:
Ik moet toch eens wat meer in die Bitcoin Cash duiken. Echte Bitcoin of niet, hij pump altijd wel erg hard!
ik doe met je mee!

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:08:
BCH was toch een tijdje niet te koop vanwege een fork of zoiets?
Is dat nu weer voorbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Je loopt een beetje achter ;) BCH is gesplitst in BCHABC en BCHSV (eigenlijk anders maar dat kan Kain je uitleggen). Die zijn beide al een poosje te verhandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Elliot Wave count met retrace en nieuw target: [URL="https://www.youtube.com/watch?Hij zit trouwens op Bitfinex, dus op een USD exchange of op Binance zijn de getallen anders.
Bitfinex is natuurlijk ook een USD exchange, zeker nu de peg met USDT weg is en USDT/USD een vrij handelpaar is. Het grootste probleem is en blijft natuurlijk de withdrawal premium.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Even 150 berichten doorgebladerd. Redelijk bullish sfeertje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:30:
[...]

BCH was toch een tijdje niet te koop vanwege een fork of zoiets?
Is dat nu weer voorbij dan?
BCH in welke variant ook is ook geen bedreiging voor de BTC.
BCHABC is meer een concurrent voor de Litecoin.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben er klaar mee voor vandaag.
Het moet wel heel gek zijn wil ik nog wat doen...

Leuke dag. Verder geen stomme fouten gemaakt
Alleen een beetje pech met een xrp transfer van bitstamp naar binance. Iets met hoog kopen op bitstamp en tijdens de transfer lekt het in... Ach 13 maand is nu ook ready om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:33:
[...]

Bitfinex is natuurlijk ook een USD exchange, zeker nu de peg met USDT weg is en USDT/USD een vrij handelpaar is. Het grootste probleem is en blijft natuurlijk de withdrawal premium.
Nu Tether weer op 1 dollar staat, iets meer zelfs, is die withdrawal premium ook wel weer onzin geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:42:
[...]

Nu Tether weer op 1 dollar staat, iets meer zelfs, is die withdrawal premium ook wel weer onzin geworden.
Hoe ga je dan BTC/USD arbitrage doen? Omzetten in USDT op Bitfinex, dat withdrawen naar Kraken, om het daar vervolgens weer om te zetten in USD? :)

Finex staat natuurlijk niet voor niets zo'n 3,3% boven Stamp.

Ik moet trouwens opnieuw verifien op Bitfinex. Had in oktober een deposit request ingediend, omdat je daarvoor opnieuw moest verifien dus ik dacht laat ik de stap maar alvast nemen. Begin deze maand was mijn verification geapproved en mocht ik $10k depositen. Daar had ik natuurlijk geen zin in en toen heb ik de deposit request gecanceld.

Toen was mijn account ineens gevlagd als verdacht en mag ik nu opnieuw door de hele verificatiemolen 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 18:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:43:
[...]

Hoe ga je dan BTC/USD arbitrage doen? Omzetten in USDT op Bitfinex, dat withdrawen naar Kraken, om het daar vervolgens weer om te zetten in USD? :)

Finex staat natuurlijk niet voor niets zo'n 3,3% boven Stamp.
Ik heb geen idee :P Heb het puur over dat het hoger staat door die withdrawal premium die er is omdat Tether zo'n groot verschil had, maar nu is dat verschil er niet meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik weet dat je inmiddels gebruikers kan blokkeren maar kan je ook het woord bcash blokkeren ?

Al gaat die coin x100, het is de meest misselijkmakende coin ooit, elke keer als ik die naam voorbij zie moet ik naar de wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:45:
Ik heb geen idee :P Heb het puur over dat het hoger staat door die withdrawal premium die er is omdat Tether zo'n groot verschil had, maar nu is dat verschil er niet meer.
De withdrawal premium gaat over het feit dat je 3% aan fees moet betalen over fiat withdrawals als je meer dan 1 withdraw per maand doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:08:
IK hou me voorlopig vast aan een beproefd concept.
[Afbeelding]
Volgens mij hebben we net de Anger fase gehad, en zitten we nu in die Bounce, om daarna toch echt de diepere gronden op te zoeken. Dus nu even mee liften met de mooie Bounce, hopen dat een paar zaken mooi samen komen, en op tijd mijn winsten nemen!
Disbelief kan net zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:48:
[...]

De withdrawal premium gaat over het feit dat je 3% aan fees moet betalen over withdrawals als je meer dan 1 withdraw per maand doet.
Dat weet ik :) Maar die is er toch gekomen omdat mensen Tether gingen verplaatsen toen het verschil zo'n 3% was om het daarna bij Bitfinex uit te laten betalen voor instant profit ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

[...]

Hij geeft zelf aan +-100 Bitcoin te holden, maar zei laatst "a couple of 100's of Bitcoin, oh no, sorry, around 100". Dat beschrijft hem ook wel goed, het is een "mannetje". En hij loopt graag te koop met wat hij heeft en kan, bescheidenheid kent hij niet. Als hij een appje krijgt tijdens een livestream gaat hij die ook gewoon lezen ipv zijn telefoon even aan de kant te leggen, heel apart.

@Slux Klopt, dat is Philakone. Heb daar lang geleden ook hier over gepost. Ze hadden toen zijn Bitfinex account gehacked, incl. telefoon en een aantal privé zaken. Hij was toen echt even van het padje af. Of het allemaal waar was weet ik niet, je hoort hem er nooit meer over en hij heeft gigantische moodswings.
Dat verhaal gaat toch over Ian balina?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:49:
[...]

Dat weet ik :) Maar die is er toch gekomen omdat mensen Tether gingen verplaatsen toen het verschil zo'n 3% was om het daarna bij Bitfinex uit te laten betalen voor instant profit ? :P
Dat is oorzaak en gevolg omdraaien imho. Die 3% verschil kwam door de fees, niet andersom. En die zie je nu nog steeds terug in de BTC prijs. Want als je 1 BTC koopt voor $3775 bij Bitstamp, dat naar Bitfinex stuurt en uit laat betalen voor $3900, en je wil die $3900 weer terughebben, dan betaal je daar 3% over en hou je $3783 over. Dat is slechts $8 winst, en dan heb ik de trading fees nog niet eens ingecalculeerd :P. Het hele Tether verhaal komt hierbij niet eens kijken.

De reden voor die fees zal allicht gekomen zijn door de vele withdrawals na Bitfinex zijn banking problemen had gerestored, na een periode van onrust probeerde men natuurlijk wel hun funds daar weg te halen, en dat kon alleen in de form van crypto. Dus hogere prijzen dan op andere plekken. Niet per se louter gelieerd aan Tether.

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:54:
[...]

Dat is oorzaak en gevolg omdraaien imho. Die 3% verschil kwam door de fees, niet andersom. En die zie je nu nog steeds terug in de BTC prijs. Want als je 1 BTC koopt voor $3775 bij Bitstamp, dat naar Bitfinex stuurt en uit laat betalen voor $3900, en je wil die $3900 weer terughebben, dan betaal je daar 3% over en hou je $3783 over. Dat is slechts $8 winst, en dan heb ik de trading fees nog niet eens ingecalculeerd :P. Het hele Tether verhaal komt hierbij niet eens kijken.
Voor zover ik weet was de oorzaak van die 3% fee dat Bitfinex Tether uitbetaalde als dollar, ook als Tether geen 1 dollar was. Toen Tether 2% en meer omlaag is gegaan gingen mensen Tether op de ene plek kopen om 1 op 1 naar dollars te laten uitbetalen op Bitfinex. Toen is die 3% withdrawal premium er gekomen om dat te stoppen. Ik dacht dat het zo in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zie edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik dacht dat die fee er pas is gekomen omdat mensen Tether daar lieten uitbetalen 1 op 1 tegenover de dollar terwijl Tether geen 1 dollar mee was ? Dan is die fee toch het gevolg van Tether en niet andersom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:00:
[...]

Ik dacht dat die fee er pas is gekomen omdat mensen Tether daar lieten uitbetalen 1 op 1 tegenover de dollar terwijl Tether geen 1 dollar mee was ? Dan is die fee toch het gevolg van Tether en niet andersom ?
Het is toch niet alleen Tether die op Bitfinex hoger stond dan de rest? Alle crypto's stonden hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:54:
[...]

De reden voor die fees zal allicht gekomen zijn door de vele withdrawals na Bitfinex zijn banking problemen had gerestored, na een periode van onrust probeerde men natuurlijk wel hun funds daar weg te halen, en dat kon alleen in de form van crypto. Dus hogere prijzen dan op andere plekken. Niet per se louter gelieerd aan Tether.
Om Hiermee goede profit te maken gaat dat alleen met grote bedragen, als dit met 10 btc kunt doen heb je al 80 dollar, en dit zo een paar keer meer dan kun je toch mooie profits halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
alki schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:02:
[...]

Hier mee goede profit te maken gaat alleen met grote bedragen als dit met 10 btc kunt doen heb je al 80 dollar
Nee dus, want wat ik niet heb meegerekend:
• Trade fee op Bitstamp
• BTC withdrawal fee op Bitstamp
• Trade fee op Bitfinex

En $80 op $40k is natuurlijk een enórm risico.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:47:
Ik weet dat je inmiddels gebruikers kan blokkeren maar kan je ook het woord bcash blokkeren ?

Al gaat die coin x100, het is de meest misselijkmakende coin ooit, elke keer als ik die naam voorbij zie moet ik naar de wc
Dat is mij ook gelukt! Nu stap twee.. Hoe zorg ik ervoor dat de geblokte persoon ook niet te zien is als hij gequote wordt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:01:
[...]

Het is toch niet alleen Tether die op Bitfinex hoger stond dan de rest? Alle crypto's stonden hoger.
Toen Tether omlaag ging is alles omhoog gegaan en toen stond Bitfinex gelijk aan Binance. Alleen omdat Bitfinex Tether uitbetaalde naar 1 dollar per Tether ook toen Tether lager stond dan 1 dollar zijn mensen met miljoenen gaan schuiven om 1 of 2% te pakken. Toen is de 3% withdrawal premium ingegaan en sindsdien is de prijs zo'n 3% hoger. Binance is gewoon weer gelijk aan bijvoorbeeld Bitmex en heeft die 3% verschil niet, alleen Bitfinex is hoger door die withdrawal premium.

Of heb ik het nou helemaal fout ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:03:
[...]

Nee dus, want wat ik niet heb meegerekend:
• Trade fee op Bitstamp
• BTC withdrawal fee op Bitstamp
• Trade fee op Bitfinex

En $80 op $40k is natuurlijk een enórm risico.
Dat klopt arbitrage is weer hele andere tak van sport idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:05:
[...]

Toen Tether omlaag ging is alles omhoog gegaan en toen stond Bitfinex gelijk aan Binance. Alleen omdat Bitfinex Tether uitbetaalde naar 1 dollar per Tether ook toen Tether lager stond dan 1 dollar zijn mensen met miljoenen gaan schuiven om 1 of 2% te pakken. Toen is de 3% withdrawal premium ingegaan en sindsdien is de prijs zo'n 3% hoger. Binance is gewoon weer gelijk aan bijvoorbeeld Bitmex en heeft die 3% verschil niet, alleen Bitfinex is hoger door die withdrawal premium.

Of heb ik het nou helemaal fout ? :P
Waar ik over val is het aanwijzen van Tether als de oorzaak, terwijl de bankingproblemen van beide bedrijven daar debet aan waren. Volgens mij ging Bitfinex trouwens echt wel hoger dan Binance?
.edit: oh valt wel mee zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:07:
[...]

Waar ik over val is het aanwijzen van Tether als de oorzaak, terwijl de bankingproblemen van beide bedrijven daar debet aan waren. Volgens mij ging Bitfinex trouwens echt wel hoger dan Binance?
Van wat ik er over heb gelezen is die 3% withdrawal premium er alleen gekomen omdat mensen dus met Tether gingen schuiven vanuit bijvoorbeeld Binance omdat Bitfinex 1 dollar per Tether uitbetaalde. De problemen met de bank hebben natuurlijk ook invloed, maar voor zover ik weet is die 3% withdrawal premium er puur gekomen omdat mensen Tether via Bitfinex gingen uitbetalen terwijl Tether niet meer 1 dollar was. In die tijd heeft het Bitfinex heel veel geld gekost omdat mensen 1 miljoen Tether op een andere exchange kochten voor zeg 970k USD en dan 1 miljoen USD in fiat lieten uitbetalen door Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:12:
In die tijd heeft het Bitfinex heel veel geld gekost omdat mensen 1 miljoen Tether op een andere exchange kochten voor zeg 970k USD en dan 1 miljoen USD in fiat lieten uitbetalen door Bitfinex.
Hoe kost dat Bitfinex geld dan? En waarom is dat anders dan andere arbitrage?

.edit: het is natuurlijk in die zin anders dat je gegarandeerd bent van de $1 per USDT. Bij andere crypto zul je typisch al funds op de andere exchange moeten hebben, en dan nog ben je afhankelijk van de dikte van het orderboek en kortstondige schommelingen.

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Hij lijk wel op de Aziatische Emile Rattelband
YouTube: Course #2 Release Video - See What I offer. Is This Course For You?

Gelukkig volgen we niet allemaal de zelfde types ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:13:
[...]

Hoe kost dat Bitfinex geld dan? En waarom is dat anders dan andere arbitrage?
Bij Binance maakt het niets uit als Tether 90 cent USD is of 100 want je kan daar niet naar fiat. Bij Bitfinex was het zo dat wat de prijs van Tether ook was ze daar 1 Tether is 1 USD bij uitbetalen voor rekenden. Dus gingen mensen voor 97 cent een Tether kopen om er via Bitfinex 100 cent USD voor te krijgen. Toen zijn mensen met miljoenen aan het schuiven geweest. Bitfinex krijgt 1 miljoen Tether met een toen huidige waarde van 970k USD, maar ze betaalden 1 miljoen USD uit. Vrij snel daarna kwam die 3% fee om dat te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:
Bitfinex krijgt 1 miljoen Tether met een toen huidige waarde van 970k USD
Dat is simpelweg onwaar, Bitfinex is hemelaal niet afhankelijk van die martkwaarde. Zij hebben gewoon $1M in dollars op een bankrekening staan ter dekking van de 1M USDT die ze ontvangen hebben.

Volgens mij gaat het helemaal niet om verliezen, maar om een bank die de stortvloed aan transacties niet aankon en begon te klagen.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:18:
[...]

Dat is simpelweg onwaar, Bitfinex is hemelaal niet afhankelijk van die martkwaarde. Zij hebben gewoon $1M in dollars op een bankrekening staan ter dekking van de 1M USDT die ze ontvangen hebben.
Ze hebben dan inderdaad 1M USDT staan tegenover de 1M uitbetaalde USD, maar wanneer USDT een waarde heeft van 97 cent USD wordt je daar toch niet blij van lijkt mij. Hou je die USDT vast tot nu waar het weer netjes 1 USD waard is, dan maakt het inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:20:
[...]

Ze hebben dan inderdaad 1M USDT staan tegenover de 1M uitbetaalde USD, maar wanneer USDT een waarde heeft van 97 cent USD wordt je daar toch niet blij van lijkt mij.
Maar wat iets waard is, is afhankelijk van je positie en je connecties :). Laten we even vooropstellen dat Tether en Bitfinex gewoon dezelfde partij is. Het zal hun echt aan hun kont roesten om USDT voor $1 te redeemen aan klanten, aangezien voor hun 1 USDT = $1. Voor de markt is dat niet zo, want die kunnen niet bij de reserves die Bitfinex/Tether heeft. En dus is de prijs van een USDT voor de markt minder.

Ergo, klant deposit 1M USDT en wil $1M withdrawen. Bitfinex burnt de 1M USDT en maakt $1M over van de Tether reserves naar hun eigen bankrekening, en dat kan naar de klant. Klaar. Ze maken geen verlies, het is niet zo dat ze die 1M USDT ooit hebben verkocht voor $970k.

Overigens:
PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:

Bij Binance maakt het niets uit als Tether 90 cent USD
Ik bedoelde arbitrage van andere coins op Bitfinex, niet arbitrage bij een non-USDT exchange als Binance. Als BTC een premium USD prijs heeft op Bitfinex, dan hebben ze voor die coin net zo goed last van deposits in BTC en withdrawals in USD door mensen die aan arbitragehandel doen. Ik vind Tether daar dus niet zo speciaal in.

Het enige punt is, wat ik eerder al zei, is dat het natuurlijk wel zo is dat je bij Tether al verzekerd was voor de prijs die je ervoor ging krijgen. Door er dan een limit order bij Kraken in te schieten ben je dus gegarandeerd van je winst.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Wat een vervuiling van dit topic weer, jammer dat er geen mod ingrijpt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:25:
[...]
Ergo, klant deposit 1M USDT en wil $1M withdrawen. Bitfinex burnt de 1M USDT en maakt $1M over van de Tether reserves naar hun eigen bankrekening, en dat kan naar de klant. Klaar. Ze maken geen verlies, het is niet zo dat ze die 1M USDT ooit hebben verkocht voor $970k.
Klopt natuurlijk wat je zegt, alleen voor mensen die gingen schuiven met USDT die ze voor minder dan 1 USD kochten op een andere exchange is die fee er uiteindelijk gekomen. Door die fee is de prijs daar nu nog hoger terwijl bijvoorbeeld Binance weer gelijk getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:32:
Wat een vervuiling van dit topic weer, jammer dat er geen mod ingrijpt 8)
Idd, al die serieuze praat hier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
D-Ed schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:37:
[...]

Idd, al die serieuze praat hier :+
Tether is net een soort BCH toch :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een sterk shitcoin verhaal ofzo?

Vond die laatst voorbij kwam wel mooi, met die knakker die 0.1 BTC in een ICO had zitten waarvan de tokens nu 11 BTC waard zouden zijn, alleen nog gelocked staan.

Dat is pas crypto praat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Zie verschillende voorspellingen langskomen, maar, o.a. Eric Choe noemt terug vanaf hier naar 3.400-3.500 om daarna richting 4.200-4.400 te kunnen gaan een goede mogelijkheid.

Waves is ondertussen aan het afsterven en Stratis gaat ook minder @Tominatie?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 19-12-2018 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:05:
[...]

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:05:
[...]

Erger _O-

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:05:
Iemand nog een sterk shitcoin verhaal ofzo?

Vond die laatst voorbij kwam wel mooi, met die knakker die 0.1 BTC in een ICO had zitten waarvan de tokens nu 11 BTC waard zouden zijn, alleen nog gelocked staan.

Dat is pas crypto praat.
Vorig jaar met wat vrienden voor de fun tittycoin gekocht..de officiele coin vam titty island. Het was iets van 100k voor een tientje..hebben we heel wat uren in de kroeg discussies over gehad. Inclusief flauwe grappen met de bardames. Het is ondertussen een dead coin zoals zoveel. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Tijd voor de 1e nieuwsberichtjes: "CRYPTOMARKT STIJGT MET KWART BINNEN ENKELE DAGEN" #disbelief fase :*)

Edit: laatste 4 koppen van telegraaf over crypto zijn echt vreselijk;

Makers bitcoin ten onder
Bitcoin zo goed als dood
Consumsnten keren cryptomunten massaal de rug toe
AFM: populariteit cryptomunten daalt snel.

Die laatste 2 zijn van vandaag. Terwijl we nu paar dagen groen hebben. Heel krom zo. Mja verlies van ATH blijft nog heel lang verlies ja.

[ Voor 63% gewijzigd door Klaas25 op 19-12-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56

ScreamGT

joejoe

December bullrun is begonnen!!!1!!1!

Nog 10 dagen om ath te breken.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Behalve BTC, LTC en XRP ga ik toch maar eens een bakje ZIL aanschaffen.
Beetje het risico spreiden en heb er wel een goed gevoel bij en vindt dat belangrijk. :)
edit: wel voor de langere termijn.

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 19-12-2018 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

p0st schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:11:
[...]

Omdat praktisch iedereen die in 2010 - 2011 hard aan het werken was om van Bitcoin iets nuttigs te maken nu bij Bitcoin Cash zit. Van de tweede lead dev na Satoshi (Gavin Andressen) tot de aller eerste investeerder in Bitcoin (Roger Ver) tot de group die Bitcoin in China heeft geïntroduceerd (Jihan Wu). De baas van overstock (eerste retailer die Bitcoin ging accepteren). Bitpay is de grootste Bitcoin payment processor in the wereld, als je ooit via thuisbezorgt met Bitcoin iets besteld hebt dan was dat via bitpay. Die ondersteunen alleen maar BTC en BCH maar vermits BCH goedkoper in gebruik is en voor de rest exact hetzelfde, waarom zou je voor handel BTC gebruiken?

Bitcoin is in tweeen gesplits met het ene kamp BTC die iedereen wijsmaakt dat zij 99% groot zijn en BCH maar 1%. Maar dat is gewoon niet zo. Daarom dat ik bullish ben op BCH. Maar alleen in ratio ten opzichte van BTC. Een fatsoenlijke ratio zou gewoon 1 op 1 zijn.

Waar BTC volledig fout is gegaan is het niet toe laten dat het systeem gewoon natuurlijk on chain groeit. Het grote probleem hier mee is dat het systeem zo ontwikkelt is dat wanneer block reward naar beneden gaat, tx revenue het over neemt. Dit kan echter niet wanneer je niet meer dan 400 000 tx per dag toe laat. Fees kunnen we omhoog gaan maar er is echt geen lange termijn succes van Bitcoin mogelijk waar elke jaar de fees hoger en hoger gaan tot je 1000 dollar moet betalen per Bitcoin transactie.

De mensen achter BTC zeggen dat dat een groot succes zou zjn voor BTC. Dat komt omdat zij van BTC een settlement systeem willen maken. En BCH will een betaal systeem er van maken.

Dat is het grote verschil tussen BTC en BCH. En ik denk niet dat een settlement systeem zo een grote toekomst heeft als een globaal betaalsysteem.

In feit bij BTC en Lightning Network is BTC het goud en LN zijn de IOU's die je het recht geven om het goud van eigenaar te veranderen. En dat is niet iets waar in 2010 of 2011 mensen binnen Bitcoin enthusiast over waren. Nee, mensen dachten dat het heel cool zou zijn om een wereldwijd betaalsysteem te hebben dat voor iedereen te gebruiken is. Daar zit groei in! Het herbouwen van een oud financieel systeem, daar zit geen groei in. Dan blijft alles op de planeet zoals het was en heb je een aantal grote banken die Bitcoin gebruiken en dat is het dan. De rest kan het niet betalen.

Alles er om heen van oh maar als Bitcoin succesvol wordt dan blijft het niet meer decentraal zijn flauwe smoesjes waar niks van klopt.

Maar goed ik vind het prima om lekker tegen de stroom in te zwemmen. Nog jaren belachelijk gemaakt te worden op mijn blog. Dat werd ik in 2012 ook. Toen met Bitcoin, nu met Bitcoin Cash. Dat geeft ook iets aan. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 19-12-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:32:
Je loopt een beetje achter ;) BCH is gesplitst in BCHABC en BCHSV (eigenlijk anders maar dat kan Kain je uitleggen). Die zijn beide al een poosje te verhandelen.
Ondertussen gebruiken de meeste exchanges gewoon de BCH en BSV ticker hoor. We zijn onze ticker niet kwijt geraakt ook al hadden de vijanden van BCH dat erg graag gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 19-12-2018 20:44 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!