@
Daniel.
Netjes hoor, al lijkt het soms op het plaatje dramatischer dan het is.
Nu zie je teminste wat het probleem is.... Of in jouw geval dat je bed niet het probleem is.
0.04 verschil, daar teken ik voor. Ik heb zelf gisteren middag ook de boel nog wat uitgevuld, maar het dunste ringetje wat ik heb was al 0.5 en ik had iets van 0.2 nodig. Alu folie was op en ik bedenk me in eens : Kan natuurlijk ook een stukje mislukte 1st layer proberen. Die zou zo rond de 0.2 zijn. Werkt zover prima.
Goed, de ender flowt weer als te voren. 100mm is 100mm maar niets wil plakken op mn bed, dus we gaan maar eens een deftig sopje maken.
1e indruk van de bondtech is super. Voelt allemaal wat beter aan dan een Titan en draait ook een stuk soepeler. Heel lichtjes met mijn vinger over het tandwiel en er komt al een dikke straal uit mn nozzle.
Bij de titan moet je dingen opsluiten tussen kogel lagers en daar zit toch wat meer speling op dan bij de bondtech.
Even mijn glasplaatje omgedraaid en mijn ender 3 maakt weer een printje die blijft hangen

en na een grondige scrub beurt met het schuursponsje gaat ie weer als een speer. Bedenk me in eens dat ik de achterkant mooier vond van het ender3 plaatje. Dan is je onderkant print hoog glans.
r_255 wijzigde deze reactie 27-10-2019 08:43 (44%)
Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.