Ik heb ook een ender 3 pro sinds een paar weken 
). Enige waar ik niet op bedacht was was dat je gelijk een andere firmware moet laden nadat je de bootloader er op hebt gezet. (Na het plaatsen van de bootloader startte de printer niet meer).
Verder leuk ding. Enige "nadeel" is dat je de eerste weken alleen bezig bent met dingen voor de printer printen
PLA van creality zelf werkt voor mij prima en het proef beetje was bij mij iig ruim voldoende voor de voorbeeld hond en een paar eerste mods.
Vandaag zelf ook gedaan met een uno cloon en werkte prima (zonder condensatorKennieNL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:57:
[...]
Normaal is eigenlijk die condensator gewoon nodig (ook bij de Mega) als trucje om te voorkomen dat je Arduino waarmee je programmeert niet reset wanneer de seriële poort aangeroepen wordt.
Alleen een Arduino waarbij het USB interface rechtstreeks op de controller zit hoeft dit niet (dus geen FTDI/CH340 tussen).
Zie: https://www.arduino.cc/en/Tutorial/ArduinoISP
Verder leuk ding. Enige "nadeel" is dat je de eerste weken alleen bezig bent met dingen voor de printer printen
PLA van creality zelf werkt voor mij prima en het proef beetje was bij mij iig ruim voldoende voor de voorbeeld hond en een paar eerste mods.