Heeft even geduurd, maar ook jouw config geprobeerd nu! Helaas hetzelfde, geen van de steppers wil iets doen...ErBo66 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:53:
[...]
Weet je nog wat je allemaal geprobeerd hebt? Probeer in elk geval M502 en dan M500 te doen om de eeprom waardes te updaten. Als je dit niet doet worden de standaard bigtreetech waardes gebruikt. Voor mij resulteerde dit in veel te grote stappen.
Zal je vast weten, maar als je #define CR10_STOCKDISPLAY enabled kan je gewoon het standaard/stock display op exp1 aansluiten. Dit geeft wellicht wat meer informatie dan de TFT (wat eigenlijk maar een "domme" rs232 monitor is, ik gebruik de mijne hierom niet eens) . Als er b.v geen communicatie met de stepperdrivers is dan word dit op het stock display getoond, op de TFT zie je dit niet.
En heb je het nu al eens met de standaard endstops en zonder de sensorless homing/bltouch geprobeerd?
Neem aan dat de jumpers onder de drivers allemaal naar links staan zoals je het bordje krijgt?
En heb je mijn config (zonder bltouch) nog geprobeerd? Mijn printer staat nu vrolijk Drogon te printen![]()
Drogon
Kwam er btw gister wel achter dat in mijn config denkelijk sinds de laatste Marlin update het schrijven naar eeprom uit stond mocht je mijn config nog willen proberen.
Ik heb ook het originele stock display erbij gehangen, en kom nu hiermee op het info scherm als ik vraag om Y 10mm te bewegen:
https://photos.app.goo.gl/nMTtz8cW52WpJ6RB8
Jumpers bevinden zich inderdaad allemaal links, op de "rode" pinnen.
BLTouch heb ik nog niet losgekoppeld, sensorless homing ook al eens uitgezet in source...