Vandaag de printer binnen gekregen. Eerst even de kat geprint. Ging eerst niet goed omdat die net iets te dicht op het bed zat en de boel mee smeerde. Maar daarna ging het goed.
Gisteren was ik voor het eerst met 3D aan de slag gegaan, en ik ben best positief over de uitkomst.
Sowieso veel van geleerd, want ik had een mooi idee hoe ik het mechanisme wilde laten werken, maar zeker met de huidige instellingen (had de standaard gebruikt) en omdat mijn filament nog niet binnen is (komt morgen), heb ik wat in de doos zat gebruikt, paste het allemaal niet zo precies als ik wilde.
Maar los van dat de volgende print beter zal zijn, weet ik ook wat ik in mijn design wil aanpassen om een beter resultaat te krijgen.
Toch mijn design met wat schraap werk, en alles heel standaard, werkt wel zoals bedoeld, en is 100% n00b qua 3d werk, ben ik zeer tevreden, want uiteindelijk wat ik in mijn hoofd had is er wel uit gekomen.
Erg leuk om op deze manier te creeren.
Test printje
Draaibare health dial gebruikt voor het spel Unmatched. De health dial die ik heb gemaakt heeft een Sith (Star Wars) emblem, omdat ik mijn eigen Sith deck heb gecreerd voor dat spel.
Hier kan je zien de bevestiging zien.
Dit is het 3 design. Ik had in het staafje een gaatje gemaakt, en dan in de bovenkant een zelf puntje, maar dat was met printen in beide gevallen wat dicht gegaan.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900