Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.778 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:31
HKP32 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:38:
Leuke flip, als ze een expat gek genoeg krijgen om het te betalen..

[Afbeelding]

Te koop in 2017 voor: €495.000,-
Nu te koop voor: €1.250.000,- (eerst zelfs 1.295.000,-)

Helaas met weinig smaak "gerenoveerd" (ergo: we doen alleen een uitbouw, visgraat vloer, nieuwe badkamer, standaard witte greeploze keuken en verder niks qua duurzaamheid of comfort) en er lijkt weinig over van de oorspronkelijke kneuterigheid en mooie tuin.
Meest lelijke voordeur van het jaar:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/423/338_720x480.jpg
Rolluik en pur-randen, met een blinde zwarte deur
Marzman schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:44:
[...]
Niet normaal, voor die prijzen verwacht je toch dat ze het platgooien en er iets moderns neerzetten?
Daar willen ze het op doen lijken: bouwjaar is 2018 op Funda, maar jaren 60 in je brochure.

[ Voor 10% gewijzigd door Slaut op 17-02-2020 20:35 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11
Je moet er wel doorheen kunnen kijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VKGh6EBHhv6auXbA75drSS18/full.jpg

Heirweg 16, Balinge

Ook wel bekend als kasteelvilla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

Helaas met weinig smaak "gerenoveerd" (ergo: we doen alleen een uitbouw, visgraat vloer, nieuwe badkamer, standaard witte greeploze keuken en verder niks qua duurzaamheid of comfort) en er lijkt weinig over van de oorspronkelijke kneuterigheid en mooie tuin.
Hier is wel iets meer gebeurd dan alleen een uitbouw. Ik zie een vide, ik heb het idee dat de trap verplaatst of op zijn minst vernieuwd is. Die aanbouw is volgens mij ook over 2 lagen langer geworden, dus al met al een flinke investering.
Dat het verder karakterloos is ingericht ben ik helemaal met je eens. Die keuken is echt, echt heel lelijk. (en dat zegt iemand met een witte greeploze keuken).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:37

breinonline

Are you afraid to be known?

PaT schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:48:
[...]

Die aanbouw is volgens mij ook over 2 lagen langer geworden, dus al met al een flinke investering.
Ze hadden kunnen besparen op de plinten. Ze hebben er nu twee boven elkaar geplakt :+ 8)7

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:55

Reinier

\o/

Dat is de bestrating hoor (klinkers) B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
PaT schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:48:
[...]

Hier is wel iets meer gebeurd dan alleen een uitbouw. Ik zie een vide, ik heb het idee dat de trap verplaatst of op zijn minst vernieuwd is. Die aanbouw is volgens mij ook over 2 lagen langer geworden, dus al met al een flinke investering.
Dat het verder karakterloos is ingericht ben ik helemaal met je eens. Die keuken is echt, echt heel lelijk. (en dat zegt iemand met een witte greeploze keuken).
Helemaal mee eens. Echt een draak van een huis geworden, ongelooflijk. Alles is het gewoon net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
Die PUR-randen bij de voordeur van een huis van 1,25 miljoen :X als je dat op de foto niet had gezien en een bezichtiging zou plannen, dan zou je toch al rechtsomkeert maken voordat je binnen bent?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:08

[Afbeelding]

Kanonnen zeg, je verbaast je soms waar men dergelijke smakeloze deuren en badkamermeubilair aanschaft. Vervolgens een veel te grote keuken met een stijl die misschien thuispast in een grachtenpand, maar niet in een hoekwoning in een buitenwijk van een voorstad van Amsterdam. Aan de deuren is ook handenvol geld uitgegeven, zo nutteloos voor mijn gevoel.
De woning geeft me een gevoel van een hele matige afwerking;
- wandcontactdoos in de keuken lijkt een raampje te missen
- de brievenbus in de deur ziet er vreemd uit, lijkt ook wat te ontbreken
- om een of andere reden ziet het er heel vreemd uit dat het originele huisnummerbordje er nog hangt
- wat heb je aan een rolluik bij een verder compleet dichte voordeur, enige reden die ik kan bedenken is dat je je purlaag en/of brievenbus niet durft te tonen aan je buren, of je vandaag even geen post wenst te ontvangen ;)
- radiatoren in de slaapkamers, terwijl als het hele pand leeggetrokken is, het aanbrengen van vloerverwarming geen enorme meerprijs oplevert
- bijzondere ledstrips op plekken, zoals in een van de slaapkamers boven de kozijnen, zou ik echt niet van weten waarom je dit daar zou willen hebben
- die zwarte uitbouw was zo veel minder wanstaltig geweest als deze opgetrokken was uit rood baksteen

[ Voor 4% gewijzigd door fonsoy op 17-02-2020 21:27 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Er is zoveel aan dat huis dat ik niet snap. Over smaak valt dan nog te twisten maar als je € 1.250.000,- neerlegt dan wil je toch niet vanaf je vide het schitterende uitzicht richting de airco van de overburen op 3 meter afstand hebben? Of een paal in het midden van je zolder? Of een douche waar je niet onder kunt staan zonder de hele badkamer zeiknat te krijgen? Of een achtertuin die zo klein is dat je met je krat bier aan de voorkant moet gaan zitten in je partytent? Of een huis dat op tal van punten net niet afgewerkt is?

Hoe hou je als makelaar daar droge ogen |:( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:08

Shunt

Boe

[Afbeelding]

Afwerking waar ze zelfs bij de woningbouw denken van hmm wellicht dat dit nog een keertje opnieuw mag.
Een keuken opgezet alsof het heel wat is terwijl ze er de goedkoopste spullen er ingepropt hebben. (had toch op zijn minst Siemens/Bosh/Miele verwacht. Voor het zelfde geld is het een gelamineerd blad ipv echt natuursteen of ceramiek.

Buitenkant ziet er uit alsof ze halverwege de verbouwing gezegd hebben jongens nu is het prima als ze het verder afgewerkt willen hebben kunnen ze ons wel weer inhuren. Wel een puike uitbouw zowel op de 1e als de 2e etage. Jammer alleen weer van de ontzettend lastige keuken plaatsing. Zit je lekker op de bank kan je om een pilsje te pakken naar de 1e etage |:( .

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:06
sambalbaj schreef op zondag 16 februari 2020 @ 04:02:
[...]

Sow, hoe is dat ding ooit bewaard gebleven?

Je zit nog midden in Lindenholt ook aan de uitvalsweg.
En pas sinds 2007 gemeentelijk monument ook. Niet platgooien is dus echt een gemiste kans geweest.
wrs niet willen verkopen bij de ontwikkeling van de wijk, met als gevolg een geïrriteerde ambtenaar die het pand op de monumentenlijst gezet heeft zodat nieuwbouw op die locatie niet meer kon... >:)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niek_nijmegen
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 16:07
Tens schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:12:
[...]
wrs niet willen verkopen bij de ontwikkeling van de wijk, met als gevolg een geïrriteerde ambtenaar die het pand op de monumentenlijst gezet heeft zodat nieuwbouw op die locatie niet meer kon... >:)
semi-offtopic:
Ik ben er gisteren eens langs gefietst om het te bekijken, en ik had het pand bijna gemist omdat het min of meer compleet ingebouwd staat tussen de lelijke jaren 70 nieuwbouw. Het ziet er inderdaad niet uit als een bewuste historische keuze bij de ontwikkeling van de wijk. Er is geen zichtbare moeite gedaan de straat en bebouwing aan te passen op de boerderij: het fietspad ligt er met een raar boogje omheen, en de rooilijnen van de rest van de straat hadden ze niet slechter kunnen ontwerpen.

ontopic:
De fotograaf heeft echt heel goed werk verricht door het te laten lijken alsof het pand op een enorm ruim erf staat, en op grote afstand van de wijkbebouwing!

Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

op linkedin ? https://huispedia.nl/de-meern/3453pg/riesenberg/50 tja .. erhm .. ok.

Vreemd de deur locatie .. voor de rest tja .. "huis"
Afbeeldingslocatie: https://img.huispedia.nl/public/3453/pg/50/id_3575727_871581970212.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door vso op 18-02-2020 09:33 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoneshop_gs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-08-2024
fonsoy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:25:
[...]

De woning geeft me een gevoel van een hele matige afwerking;
- wandcontactdoos in de keuken lijkt een raampje te missen
[...]
En sowieso veeeeeeel te weinig WCDs in de keuken (ik zie er maar 2, enkele, rechts bij het raam een en helemaal links in de hoek bij de afscheiding naar de eethoek). En vanwege het ontbreken van een ingebouwd koffoeapparaat ben je er al een kwijt; ik kan niet zien of de kraan een quooker heeft, dus dan is de tweede voor een waterkoker. Maar ja, als je alleen maar thuisbezorgd eet heb je misschien nog de magnetron nodig voor het laatste opwarmen, verder niet. Mixer? Airfryer? Broodbakmachine? Juicer? Multihakschrapschijfjesssnijpureergeval? Onhandig, want geknoei en kans op mislukken, dus maar niet. En dus ook geen rommel op je hectares werkblad.

Bij de WCDs op andere plekken zie ik nog ongevulde dozen, en dozen/gaten er een paar decimeter boven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:04

Sharky

Skamn Dippy!

[Afbeelding]

Van een mooi balkon en een veranda-achtig idee met een verzorgde tuin naar dit:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/423/336_2160.jpg

Wat voor een barbaar ben je dan. Echt.

edit:
En dan probeer je er een classy, chic huis van te maken met navenante prijs, heb jij buiten nog steeds allemaal rolluiken. Als iets er tokkie uitziet zijn het wel allemaal van die zichtbare cheap ass rolluiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Sharky op 18-02-2020 11:02 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:10

bonzz.netninja

Niente baffi

Sharky schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:01:
[...]

Van een mooi balkon en een veranda-achtig idee met een verzorgde tuin naar dit:

[Afbeelding]

Wat voor een barbaar ben je dan. Echt.

edit:
En dan probeer je er een classy, chic huis van te maken met navenante prijs, heb jij buiten nog steeds allemaal rolluiken. Als iets er tokkie uitziet zijn het wel allemaal van die zichtbare cheap ass rolluiken.
Sjah mooi is het niet, maar als ze er al op zaten zou ik ze ook laten zitten. Best praktisch :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammo2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 22:13
Die zaten er nog niet op

het huis is tussen de verkopen niet bewoond geweest, maar er is wel van aannemer gewisseld..
goede flip als ze de vraagprijs krijgen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tehfunk
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10-2024
Dit is denk ik wel de grootste "onderhoudsvriendelijke" tuin die ik ooit heb gezien.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/415/732_1440.jpg

Wat een totale troosteloze parkeerplaats hebben ze van deze enorme lap grond gemaakt zeg!

Verder een prima huis, vreemde indeling maar als je ervan houd denk ik dat het wel leuk en prima onderhouden is.

https://www.funda.nl/koop...uis-41642523-tolhuis-6102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 23:18
vso schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:33:
op linkedin ? https://huispedia.nl/de-meern/3453pg/riesenberg/50 tja .. erhm .. ok.

Vreemd de deur locatie .. voor de rest tja .. "huis"
[Afbeelding]
“Riesenberg 50 staat niet te koop, maar de eigenaar staat wel open voor een goed bod.”

Oh boy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

karel-jacobse schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:46:
“Riesenberg 50 staat niet te koop, maar de eigenaar staat wel open voor een goed bod.”

Oh boy...
In dat geval zal ik maar niet met de deur in huis vallen, om een bod te doen.

Of is dat open deuren intrappen ? :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 12:58

vooghel

Cunning linguist

tehfunk schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:35:
Dit is denk ik wel de grootste "onderhoudsvriendelijke" tuin die ik ooit heb gezien.

[Afbeelding]
En dan nog ook die tegelplaats echt helemaal niet onderhouden zodat alles groen uitslaat, behalve de klimplanten aan de garage die juist alle groen missen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

tehfunk schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:35:

[Afbeelding]

Wat een totale troosteloze parkeerplaats hebben ze van deze enorme lap grond gemaakt zeg!

Verder een prima huis, vreemde indeling maar als je ervan houd denk ik dat het wel leuk en prima onderhouden is.

https://www.funda.nl/koop...uis-41642523-tolhuis-6102
Wat een vreemde kamer die alleen bereikbaar is via de tuin .. |:( |:( zou toch niet met gerust hart kids laten rondcrossen .. --> valbescherming bij trap/railing ?

Prima onderhouden ??? je bedoelt net dat beetje werk om het mooi op de foto te zetten .. tja 50,- aan een hogedrukspuit is teveel .. overgens laat dit wel zien dat de tuin niet "zonnig" is gelegen ...

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Slaut schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:33:
[...]

Meest lelijke voordeur van het jaar:
[Afbeelding]
Rolluik en pur-randen, met een blinde zwarte deur

[...]

Daar willen ze het op doen lijken: bouwjaar is 2018 op Funda, maar jaren 60 in je brochure.
ik denk dat ze het rolluik (tijdelijk) geplaatst hebben omdat ze geen voordeur hadden en de boel toch af wilden sluiten. de voordeur zit er vast nog maar een paar dagen in toen de foto's gemaakt zijn (snel willen cashen, het geld zal verder wel op zijn) anders kan ik echt geen reden voor een rolluik bij een voordeur verzinnen (lijkt me voor de brandveiligheid ook niet echt handig om echt al je vluchtroutes af te sluiten...)
in de brochure kun je zien dat het rolluik er toen nog niet op zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Deze zijn we eerder tegen gekomen.
https://www.funda.nl/koop...41575462-helenastraat-24/

Je betaalt 55k om de spinnenwebben verwijderd te hebben
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/605/660_1440.jpg

Goed, volgens mij hebben ze de pui opnieuw gevoegd.

En bij het schoonmaken kwamen ze achter de reden om het direkt weer te flippen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/605/612_1440.jpg

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Maasluip schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:06:
Deze zijn we eerder tegen gekomen.
https://www.funda.nl/koop...41575462-helenastraat-24/

Je betaalt 55k om de spinnenwebben verwijderd te hebben
[Afbeelding]

Goed, volgens mij hebben ze de pui opnieuw gevoegd.

En bij het schoonmaken kwamen ze achter de reden om het direkt weer te flippen.
[Afbeelding]
Uit de advertentie:
- Interessant voor bedrijven, beleggers en particulieren;

Uhhh... zijn er nog meer categorieën huizenkopers dan ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Aan de Herengracht in Amsterdam een pand van 1000m2 te koop: https://www.funda.nl/koop...41642851-herengracht-446/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/428/006_2160.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door renegrunn op 18-02-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Wat mooi
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/289/006_2160.jpg
en je had het nog niet gezien maar:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/289/008_2160.jpg

Huis is niks mis mee, de fotograaf moet wel ff ergens inchecken ;) https://www.funda.nl/koop...018-ferdinand-bolplein-16 .. twijfel ergens tussen "vergeet achtig" of "doelgericht"

Tja vanalles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

"Bereken uw maandlasten" hoger dan mijn jaarsalaris :X

Hier zaten Victor&Rolf.

[ Voor 1% gewijzigd door Señor Sjon op 18-02-2020 12:23 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
:| Zeg dan niks!

Doe het zelf dan ook niet. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 18-02-2020 12:23 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Always look on the bright side of life.

Geen erfpacht. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou het er allemaal uit hakken en een stucadoor/tegelzetter laten komen. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 13:06
jadjong schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:35:
[...]

Ik zou het er allemaal uit hakken en een stucadoor/tegelzetter laten komen. :X
Wel eerst stucloper erin, want het obligate visgraatparket ligt op sommige plekken al klaar. Scheelt weer wat geld. Greeploze witte keuken en taatsdeurtjes erbij en flippen maar :)

[ Voor 3% gewijzigd door dreamscape op 18-02-2020 12:44 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
LunaTempesta schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:18:
[...]
Overigens niet de ''leukste'' wijk van nijmegen om te wonen, dus als je denkt het huisje plat te gooien en zelf iets neer te zetten :+ .
Zoiets dacht ik ook al, platgooien want het is wel een beste lap grond die erbji zit.
Maar helaas, monumentaal pand -O-

Computer says no

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
https://www.sothebysrealt...scenery-berchtesgaden-bv#

** Voormalig Hitler-hotel met ondergrondse bunkers staat te koop voor 3,6 miljoen euro ***

https://www.ad.nl/bizar/v...-6-miljoen-euro~a22736fb/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Meekoh schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:02:
[...]

Zoiets dacht ik ook al, platgooien want het is wel een beste lap grond die erbji zit.
Maar helaas, monumentaal pand -O-
Enige monumentale wat aan dat pand zit is dat het stokoude meuk is, het heeft verder amper cultuurhistorische waarde. Iedere poging om dat pand leefbaar te maken betekent dat de authenticiteit zodanig wordt aangetast dat het z'n laatste restje monumentale waarde verliest. Dus of oppakken en in het openluchtmuseum neerzetten zoals het is, of accepteren dat het als monument niet te redden is.

Als de gemeente Nijmegen werkelijk waarde aan het pand hecht dan moet zij het opkopen en er een bestemming voor vinden. Een woonbestemming is niet reëel in combinatie met de monumentale status. Ik ben bang dat het nog jaren te koop staat en ondertussen steeds verder in verval raakt tot het uiteindelijk van ellende instort :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:14

kgl

kgl schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 23:58:
[...]

Dat is Fochteloo, een oude dokterswoning van Duin en Bosch. Tot voor kort in gebruik als kantoor van PWN. Reken er maar op dat hier nog een meer dan de vraagprijs aan verbouwd / gerenoveerd zal moeten worden.
En op de foto's lijkt de ligging ideaal, maar in werkelijkheid ligt het aan een drukke rotonde. Er staan meerdere van deze dokterswoningen, de paar die op de markt zijn verschenen waren in soortgelijke staat.
In Castricum ligt de prijs per m2 voor tussenwoningen al rond de 3500 euro inmiddels, dus in gerenoveerde staat moet een woning van dit kaliber wel tussen de 1.5 mln en 2 mln zitten, denk ik zo. Het kan dus wel uit. Mits je het er kunt voorfinancieren :)
En verkocht onder voorbehoud. Benieuwd wat de koper ervan gaat maken, het is een markant pand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Sharky schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:01:
Als ik een beetje doorheb hoe de huizensmaak van mijn Amerikaanse expat kennissen in elkaar zit... dan vinden die dit allemaal helemaal geweldig. Die zullen het nog wel eens zijn met de meer praktische commentaren zoals het aantal stekkers, maar veel elementen waar wij hier van gruwelen zien zij anders.

Zelf zie ik die giga keuken en mis dan een kookeiland :P (als we dan toch voor de standaarddingen gaan)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Mike2k schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:08:
- Interessant voor bedrijven, beleggers en particulieren;

Uhhh... zijn er nog meer categorieën huizenkopers dan ?
Ik heb er even een dagje twee dagen over na moeten denken, maar hier dan bij deze.

Criminelen ? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ome Ernst op 19-02-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11

ArCadE

No banana available

karel-jacobse schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:46:
[...]

Oh boy...
Kleine correctie, het huis staat wel te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 23:18
ArCadE schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:57:
[...]

Kleine correctie, het huis staat wel te koop.
Brian zegt van niet: https://huispedia.nl/de-meern/3453pg/riesenberg/50

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RKIpFmOU7vzq4HLHa2fheBNh/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door karel-jacobse op 19-02-2020 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Kalentum schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:46:
Je moet er wel doorheen kunnen kijken:

[Afbeelding]

Heirweg 16, Balinge

Ook wel bekend als kasteelvilla :)
Gelukkig wordt het huis aangeboden inclusief meubilair, want dit wil je toch niet missen? 8)7

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biekie1984
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-09 11:35
Dit is een huis bij mij in de wijk, de eerste foto's dan denk je nog ok.. Zwarte stalen deuren naar de woonkamer het zal wel modern en heel strak zijn verder maar niets is minder waar...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/107/120_2160.jpg

Zie voor de rest:

https://www.funda.nl/koop...1-koningsvaren-3/#foto-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zo wat een bende door elkaar zeg!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:45

denivan

de enige

biekie1984 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:11:
Dit is een huis bij mij in de wijk, de eerste foto's dan denk je nog ok.. Zwarte stalen deuren naar de woonkamer het zal wel modern en heel strak zijn verder maar niets is minder waar...

[Afbeelding]

Zie voor de rest:

De inrichting is niet zoals de "13 in een dozijn" flip/expat huizen die hier voorbij komen, maar dit interieur en meubilair is toch wel modern te noemen ? Het zijn misschien geen conventionele keuzes, maar de inrichting en meubilair kan mij wel bekoren. Het zal ook allemaal wel een aardig prijskaartje hebben vermoed ik.
De wasbak in de badkamer vind ook speciaal. Alleen jammer van de harpen fetisj in de woonkamer, maar die hoef je er niet bij te nemen ;)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

[Afbeelding]

Zie voor de rest:

Jemig, kies een stijl! Alhoewel die gekleurde kast wel gaaf is, die hebben wij ook. Maar dan in wat meer behoudende kleuren :P

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 23:39
En ook weer een "Kijk, de kraan doet het!" foto. Daar snap ik ècht de (artistieke) meerwaarde niet van.

[ Voor 4% gewijzigd door dimi_v op 19-02-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

dimi_v schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:11:
En ook weer een "Kijk, de kraan doet het!" foto. Daar snap ik ècht de (artistieke) meerwaarde niet van.
Ik denk dat die kraan loopt omdat die rare wasbak niet netjes opdroogt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:21

Theo

moederbord

Maasluip schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:17:
[...]

"Bereken uw maandlasten" hoger dan mijn jaarsalaris :X

Hier zaten Victor&Rolf.
Het eigenwoningforfait is met 18.000 euro per maand ook meer dan menig salaris 8)7
Trichoglossus schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:49:
Creëer nu uw droomhuis aan de rand van Amsterdam midden in de natuur!
https://www.funda.nl/koop...dorpsstraat-holysloot-45/

Slechts 4,5 ton

[Afbeelding]
Wanneer je geen meterkast maar een meterkamer hebt 8)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/739/695_1440.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Theo op 19-02-2020 18:24 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:39

Crazy D

I think we should take a look.

[Afbeelding]

Zie voor de rest:

Die hebben goed naar VT wonen gekeken. Die klotedeur plaatsen ze zo'n beetje elke aflevering. Al een paar jaar op rij 8)7 "laat lekker veel licht door, maar scheidt toch de ruimtes" :D
(oh uhmm dat denk ik natuurlijk he, want VT wonen kijk ik niet O-) :X )

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:47

CeesKees

I rest my Kees

Zou mij niets verbazen als deze over 6-10 maanden voor 999k te koop staat.
Compleet met de zwartstalen VT wonen-deuren en een visgraatvloer..

https://www.funda.nl/koop...is-41645489-zaanenlaan-2/

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:09

orf

CeesKees schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:37:

Er valt in ieder geval weinig aan te verzieken. Wat een verschrikkelijke deuren, wanden en plafonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:33
orf schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:43:
Er valt in ieder geval weinig aan te verzieken. Wat een verschrikkelijke deuren, wanden en plafonds.
Veel leidingen zijn in het zicht gemonteerd; in de wc is dit goed zichtbaar, en je ziet ook de gasbuis door het trapgat lopen.

De deuren lijken me origineel, de keuken en badkamer zijn wel weer vrij nieuw.

Maar een jaren '20 huis hoeft geen spouwmuren te hebben; er wordt iig geen melding gemaakt van spouwmuurisolatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APBaguette
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 23:11
Theo schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 18:13:

Wanneer je geen meterkast maar een meterkamer hebt 8)
[Afbeelding]
Zijn tijd ver vooruit, geen slimme meter nodig om het verbruik in de gaten te houden :)

Bij mijn toekomtige huis hangen de CV en meterkast-inhoud in de gang naast de voordeur, ook zonder kast. Blijkbaar was dat in de jaren 70 geen probleem (huis is jaren 30, aanbouw met voordeur jaren 70). Oorspronkelijk zat ook alles in de woonkamer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:59
CeesKees schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:37:

Creatieve douchekraan ook :D

Verder is er wel wat moois van te maken als je het compleet stript. Kun je gelijk het dak isoleren om van het energielabel F af te komen :X

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 19-02-2020 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DistantFury
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-12-2024
Ome Ernst schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:21:
[...]

Ik heb er even een dagje twee dagen over na moeten denken, maar hier dan bij deze.

Criminelen ? :P
Dat hebben ze eventueel nog onder de categorie "beleggen" kunnen schuiven :*)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/042_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/044_2160.jpg

Huis van een miljoen, maar bij alle slaapkamers de plinten vergeten. Of is dat kunst tegenwoordig?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/051_2160.jpg

Prachtige "schutting" ook.

https://www.funda.nl/koop...87119214-castorstraat-25/

• Nico Klus
  • Nu online
Ze houden ook niet van lampekappen.

Een opwarmertje voor pasen, hoeveel 'peertjes' zie je?
spoiler: alaaf
Ik tel er 11 

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:52

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Nico Klus schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 00:25:
Ze houden ook niet van lampekappen.

spoiler: alaaf
Ik tel er 11 
Dan maak ik er wel een speurtocht van..

zoek op de foto met het getal uit vraag 1 de stroomvoorziening van de afzuigkap :+

[ Voor 28% gewijzigd door twain4me op 20-02-2020 01:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Handig dat je kan kiezen of je met je wederhelft in bad of in bed gaat slapen. Of meteen nat in bed rollen kan ook. :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/089/392_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...-41632328-patmosdreef-16/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
OF! Als je het gesnurk van je partner 's nachts zat bent hem/haar een schop geven in plaats van de al oude emmer water!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nico Klus schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 00:25:
Ik tel er 1tje meer.
spoiler:
Wellicht heb je die in de spiegel van de WC (hal bij de voordeur) vergeten te tellen?

Ik zou er nog wel meer verwachten (in de bijkeuken, op zolder, in de garage) maar daar zijn dan geen foto's van of je kan de verlichting niet zien.

Bij deze foto had ik echt zoiets van "zit er nu een hoefijzer onder de dakrand?!?" maar aangezien er boven de voordeur ook 1tje hangt hangt, zal ik dat wel goed zien.
twain4me schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 01:39:
zoek op de foto met het getal uit vraag 1 de stroomvoorziening van de afzuigkap :+
Tja... Op wel meer plekken in huis liggen verlengsnoeren of kabels uit een doos over de muur naar beneden. Die laatste snap ik niet helemaal, maar het verlengsnoer in de woonkamer moet toch anders op te lossen zijn. Bij de TV staat zoveel apparatuur dat ik niet begrijp dat voor 1 adapter een verlengsnoer naar de hoek van de kamer is gelegd. Waarom doe je die ook niet achter het TV tafeltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Blaze85 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:59:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Huis van een miljoen, maar bij alle slaapkamers de plinten vergeten. Of is dat kunst tegenwoordig?

[Afbeelding]

Het is inderdaad een raar huis voor een miljoen euro. Geen plinten, geen lampen, tuin waar niks aan gedaan is. Misschien waren ze nog niet klaar, maar lampen zijn toch zo opgehangen. Het zijn ook allemaal spaarlamen die peertjes lijkt het. Misschien voor de verkoop er ingehangen dat de lampen en leds al in het nieuwe huis hangen maar het lijkt verder wel gemeubileerd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

---

[ Voor 98% gewijzigd door timovd op 20-02-2020 08:15 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:36

Dit is nou zo’n huis waar ik benieuwd ben naar het verhaal er achter. Zeer matig afgewerkt, geen plinten, geen lampen. Standaard projectbadkamer. Ikea meubilair. En dan hebben we het nog niet eens over de tuin. En een vraagprijs van bijna een miljoen, wat waarschijnlijk geen gekke prijs is voor 358m2 woonoppervlak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Welke van die dames is Brian? En hoe erg vindt ze het om met een mannennaam door het leven te gaan? :+

Of is dit Brian's harem die ons even komt vertellen dat hij het huis niet te koop heeft staan?

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Pathogen schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:57:
Welke van die dames is Brian? En hoe erg vindt ze het om met een mannennaam door het leven te gaan? :+

Of is dit Brian's harem die ons even komt vertellen dat hij het huis niet te koop heeft staan?
Of Brian gaat nu door het leven als Brianna. Wie weet, het is ten slotte 2020. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:11

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

If it aint fixed, it's broken.

• Spooon
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-02-2024
Koek-koek :) maar wow. Ik snap die foto van de douche niet. Daar hangt de douchekop gewoon los? En foto erna is het in 1x een witte douchekop. Vaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26

Neomess

neomess.nl

De foto erna is van een hele andere douche lijkt het
Spooon schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:07:
Koek-koek :) maar wow. Ik snap die foto van de douche niet. Daar hangt de douchekop gewoon los? En foto erna is het in 1x een witte douchekop. Vaag.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• RedDragon17
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Waarschijnlijk een nieuwe foto toegevoegd, want als je goed kijkt zie je dat ze niet alleen de douchekop vervangen hebben, maar ook de mengkraan en de ophangstang waar de douchekop aanhangt.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Leuk huis! Zou m'n woon-werk ook nog een heel stuk makkelijker maken zo met het station op de hoek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:38
Slavy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 06:30:
Handig dat je kan kiezen of je met je wederhelft in bad of in bed gaat slapen. Of meteen nat in bed rollen kan ook. :+

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...-41632328-patmosdreef-16/
Ook gezellig zo'n stopcontact zonder randaarde en een loshangend snoertje naast die badkuip. Ze houden wel van een beetje spanning.

Deze ene foto zegt al genoeg: Dit huis wil je niet kopen. Alleen maar beunhazerij-ellende die je tegen gaat komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ivow85 op 20-02-2020 10:47 ]

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De eerste is de douche van de eerste verdieping (met WC naast de douche), de tweede is douche van de tweede verdieping (met bad naast de douche).

• Haydenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 19:39
RedDragon17 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:12:
[...]

Waarschijnlijk een nieuwe foto toegevoegd, want als je goed kijkt zie je dat ze niet alleen de douchekop vervangen hebben, maar ook de mengkraan en de ophangstang waar de douchekop aanhangt.
Nee, want dan zouden ze ook de douchedeuren en tegels hebben vervangen. Op de plattegronden is te zien dat ze 2 badkamers op 2 verdiepingen hebben. Het zijn dus 2 verschillende douches.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

€ 982.000 k.k.
->
Let op: Het betreft een bieden vanaf prijs.
8)7
Indien u ook nog met buiten verbonden wilt zijn, behoord ontspannen op het balkon tot de mogelijkheid.
Gezellig ontspannen inderdaad, op 5 meter afstand van een druk kruispunt...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/014_2160.jpg
met een prachtige woonkeuken.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/023_2160.jpg
Keurige aangelegde tuin met bestrating. Aan de achterkant van de woning bevindt zich een nette veranda wat u extra privacy geeft.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/051_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/050_2160.jpg

Wat heeft die makelaar lopen roken? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Inderdaad een trieste bedoening dat huis. Als je een miljoen hebt dan ga je toch ergens anders wonen lijkt me ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
-SaveMe- schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:09:
Inderdaad een trieste bedoening dat huis. Als je een miljoen hebt dan ga je toch ergens anders wonen lijkt me ....
Sowieso Almere...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• APBaguette
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 23:11
Die ramen op de benedenverdieping... Geen gezicht. Alsof het hele huis een halve meter de grond in is gezakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 22:13

Echt niet.

Gewoon niet.

Voor hetzelfde geld heb je deze, lastige keuze (not):

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/094/015/101_1440.jpg

Ware het niet dat je het al koud krijgt als je naar de foto's kijkt.

https://www.funda.nl/koop...is-40544770-oranjelaan-9/

[ Voor 17% gewijzigd door Echt niet. op 20-02-2020 13:06 . Reden: Link vergeten ]

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Echt niet. schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:32:

[Afbeelding]

Link? Wat een mooi pand O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:53

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32

Jorissie87

No diggity

Echt niet. schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:32:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...is-40544770-oranjelaan-9/
Appels en peren. Het allerbelangrijkste aan een woning is de locatie. Hoewel ik het voor de volle 100% met je eens bent dat het eerste huis afzichtelijk en belachelijk duur is woon je wel in Almere dichtbij Amsterdam. Apeldoorn ligt wat dat betreft toch een stukje buiten de randstad

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Echt niet.
  • Laatst online: 13-09 22:13

Echt niet.

Gewoon niet.

Ok, je zit een half uurtje extra in de auto.

• Biohazzard21
  • Laatst online: 11:40
Jorissie87 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:10:
[...]

Appels en peren. Het allerbelangrijkste aan een woning is de locatie. Hoewel ik het voor de volle 100% met je eens bent dat het eerste huis afzichtelijk en belachelijk duur is woon je wel in Almere dichtbij Amsterdam. Apeldoorn ligt wat dat betreft toch een stukje buiten de randstad
Hoezo is het allerbelangrijkste aan een huis de locatie? 8)7

Dat het veel uitmaakt voor de verkoopprijs, ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

-SaveMe- schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:09:
Inderdaad, er staan genoeg betere huizen te kopen voor dat geld (en niet in Almere, dubbel pluspunt dus :9 )

Toch zou het me niet verbazen als het straks weer verkocht is voor de vraagpijs.
Biohazzard21 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:23:
[...]

Nouja... Ik ga niet werken in de randstad en elke dag vanuit Limburg op en neer

[ Voor 28% gewijzigd door The Inquisitor op 20-02-2020 13:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32

Jorissie87

No diggity

Biohazzard21 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:23:
[...]

Het is de factor die by far de meeste invloed op de prijs heeft zelfs. Een simpele tussenwoning ergens in groningen zal nog geen 200K kosten terwijl die in Amsterdam Zuid al richting de miljoen gaan. Vrijwel alles aan een huis kun je aanpassen of verbouwen maar waar het staat (de buurt, plaats, logistieke ligging) kun je weinig aan doen. Daar betaal je dus voor. Zo ook in de post hierboven, Almere is wegens de ligging t.o.v. Amsterdam veel gewilder dan een woning in Apeldoorn. Zeggen "voor hetzelfde geld koop je dit dus dat is een makkelijke keuze" gaat dan niet helemaal op, je woont immers heel ergens anders.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 11:40
Jorissie87 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:30:
[...]

Het is de factor die by far de meeste invloed op de prijs heeft zelfs. Een simpele tussenwoning ergens in groningen zal nog geen 200K kosten terwijl die in Amsterdam Zuid al richting de miljoen gaan. Vrijwel alles aan een huis kun je aanpassen of verbouwen maar waar het staat (de buurt, plaats, logistieke ligging) kun je weinig aan doen. Daar betaal je dus voor. Zo ook in de post hierboven, Almere is wegens de ligging t.o.v. Amsterdam veel gewilder dan een woning in Apeldoorn. Zeggen "voor hetzelfde geld koop je dit dus dat is een makkelijke keuze" gaat dan niet helemaal op, je woont immers heel ergens anders.
Snap ik wel, wat denk ik niet helemaal duidelijk werd uit mijn reactie is dat niet iedereen per se in de Randstad hoeft of wilt wonen, en daarbij de locatie dus voor iedereen weer van andere betekenis is.

• R.Mats
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
CVTTPD2DQ schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:48:
[...]

Ik vraag me af wat met dit soort nieuwbouwwijken aan de hand is, want ik zie ze steeds meer. Projectontwikkelaars die ontwerpen voor een maximaal aantal vierkante meters en meer niet? Een nieuwe Architecturele stroming geïnspireerd door Pyongyang?
Wat tegenwoordig ook steeds vaker gebeurd is dat oud Hollandse gebouwen tegen de grond worden gehaald en vervolgens worden vervangen door grote betonnen blokken zonder ook maar een korreltje cultuur.

Bedrijven en investeerders die dit soort dingen financieren zijn cultuur barbaren in mijn mening :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 12:51

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Echt niet. schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:15:
Ok, je zit een half uurtje extra in de auto.
Grapjas, je staat enkel al een half uur te wachten in de file bij Barneveld :+

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:09

mwa

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik denk eerder dat er een soort van anti-kraak (met kinderen) in wonen. En de eigenaar die het verkoopt ergens anders woont/in het buitenland zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:25

Arjan A

Cenosillicafoob

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

PFf, voor een miljoen mag je toch een mate van afwerking verwachten. Niet alleen de plinten, maar ook hoe de afzuiger is aangesloten 8)7, dat fix je toch netjes?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/519/022_2160.jpg

Sowieso lijkt het wel een huis van paupers die de loterij hebben gewonnen, maar blijkbaar niet konden aarden in de buurt. En die buurt zit nu opgescheept met een gedrocht van een woning. Wat een conservatieve kitscherige architectuur, smakeloos :/ .

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Arjan A schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:15:
[...]

PFf, voor een miljoen mag je toch een mate van afwerking verwachten. Niet alleen de plinten, maar ook hoe de afzuiger is aangesloten 8)7, dat fix je toch netjes?
[Afbeelding]

Sowieso lijkt het wel een huis van paupers die de loterij hebben gewonnen, maar blijkbaar niet konden aarden in de buurt. En die buurt zit nu opgescheept met een gedrocht van een woning. Wat een conservatieve kitscherige architectuur, smakeloos :/ .
Tja Almere-Poort, de bouw je eigen huis in je eigen stijl wijk. Geen huis is gelijk in die wijk, enkele pareltjes, maar het merendeel gedrochten.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:25
Dat huis is inderdaad wel een goudmijn aan slechte zaken:

-Peertjes in het plafond in de woonkamer
-Ontzettend levensloze badkamer
-Vinyl vloeren lijkt het?

Waarschijnlijk ging het hele budget aan de grond en buitenschil op, en toen was er nog 25k over voor de inhoud ofzo...

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
Heel bijzonder pand.. dubbele deuren als voordeur waarvan er een voor de trap zit?

Barkrukjes voor de keukenkastjes (het is helemaal geen bar?)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:34
Slavy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 06:30:
Maar het mooiste vindt ik die dyson blower voor de douche, die wil ik ook ipv een handdoek

https://www.funda.nl/koop...8-patmosdreef-16/#foto-11

Of nee.. het is een zonnescherm verticaal geinstalleerd voor de privacy 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

smurf_nl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:30:
[...]

Maar het mooiste vindt ik die dyson blower voor de douche, die wil ik ook ipv een handdoek

https://www.funda.nl/koop...8-patmosdreef-16/#foto-11

Of nee.. het is een zonnescherm verticaal geinstalleerd voor de privacy 7(8)7
Zou het echt? Want dan winnen ze dit topic :D

This too shall pass

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:52

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dezjay schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:26:
Heel bijzonder pand.. dubbele deuren als voordeur waarvan er een voor de trap zit?

Barkrukjes voor de keukenkastjes (het is helemaal geen bar?)
Even door de knieën dan zie je ,voor het blote oog nouwelijks waarneembaar, de aanzet tot een bar. _O-

https://www.funda.nl/koop...-castorstraat-25/#foto-10
Kan best mee vallen, de serre deuren zitten er allemaal nog in. die dingen werken best goed, niet te vergelijken met een wp op 21 graden, maar valt denk ik wel mee te leven.

En liever de rest van mijn leven koud dan elke dag naar de "luiken" op de gevel van hier boven kijken :r
Pagina: 1 ... 99 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.