HKP32 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:38:
Leuke flip, als ze een expat gek genoeg krijgen om het te betalen..
[
Afbeelding]
Te koop in 2017 voor:
€495.000,-
Nu te koop voor:
€1.250.000,- (eerst zelfs 1.295.000,-)
Helaas met weinig smaak "gerenoveerd" (ergo: we doen alleen een uitbouw, visgraat vloer, nieuwe badkamer, standaard witte greeploze keuken en verder niks qua duurzaamheid of comfort) en er lijkt weinig over van de oorspronkelijke kneuterigheid en mooie tuin.
Kanonnen zeg, je verbaast je soms waar men dergelijke smakeloze deuren en badkamermeubilair aanschaft. Vervolgens een veel te grote keuken met een stijl die misschien thuispast in een grachtenpand, maar niet in een hoekwoning in een buitenwijk van een voorstad van Amsterdam. Aan de deuren is ook handenvol geld uitgegeven, zo nutteloos voor mijn gevoel.
De woning geeft me een gevoel van een hele matige afwerking;
- wandcontactdoos in de keuken lijkt een raampje te missen
- de brievenbus in de deur ziet er vreemd uit, lijkt ook wat te ontbreken
- om een of andere reden ziet het er heel vreemd uit dat het originele huisnummerbordje er nog hangt
- wat heb je aan een rolluik bij een verder compleet dichte voordeur, enige reden die ik kan bedenken is dat je je purlaag en/of brievenbus niet durft te tonen aan je buren, of je vandaag even geen post wenst te ontvangen
- radiatoren in de slaapkamers, terwijl als het hele pand leeggetrokken is, het aanbrengen van vloerverwarming geen enorme meerprijs oplevert
- bijzondere ledstrips op plekken, zoals in een van de slaapkamers boven de kozijnen, zou ik echt niet van weten waarom je dit daar zou willen hebben
- die zwarte uitbouw was zo veel minder wanstaltig geweest als deze opgetrokken was uit rood baksteen
[
Voor 4% gewijzigd door
fonsoy op 17-02-2020 21:27
]