Ik ook niet maar vond hem wel passen in dit topic met zo'n vloer door het hele huis, lekker creatieve eigenarennokiaan958GB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:18:
[...]
Ik zou nooit afknappen op een vloer.
Dat is eigenlijk nog het minste werk/goedkoopst om te vervangen.
Mja, van het een komt het ander. Als het inderdaad alleen de vloerbedekking (tegels, laminaat, parket) is dan valt het wel mee inderdaad.nokiaan958GB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:18:
[...]
Maar als je een vloer aantreft die je niet mooi vindt, en omdat die vloer er toch uit moet je net zo goed meteen vloerverwarming aan kunt leggen....
Oh maar dan kun je ook nog wel de hele vloer eruit scheppen en meteen goed isoleren. Dan wordt het toch tijdrovend/duurder
Een klap van de molen krijgen, in Anna Paulowna kan het.
Wel net zo als de huidige eigenaar in de Quote 500 staan, zal helpen, zowel in
het naar eigen smaak maken, als het onderhoud, want dat is denk ik niet mals.

https://www.funda.nl/koop...s-49719029-kneeskade-1-c/
Wel net zo als de huidige eigenaar in de Quote 500 staan, zal helpen, zowel in
het naar eigen smaak maken, als het onderhoud, want dat is denk ik niet mals.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
En het douchen vlakbij de achterdeur is ook handig!Fiber schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:40:
[...]
Erg leuk huisje!
Eén klein dingetje: Ik kijk vaak naar looproutes. Zit je gezellig in de woonkamer, die wel een beetje op een bruine kroeg lijkt, maar dat terzijde, en je moet opeens nodig naar de wc... Dan moet je dus door de hal, (OK, dat is normaal) Door de keuken, (Waar je vrouw staat te koken...) door de badkamer, (waar je... Nou ja, je snapt het...) Gelukkig ben ik vrijgezel, dat scheelt, ik zou het haast kopen, maar dan inderdaad alleen voor de vakantie en weekenden.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Een molen is vaak een monument en daarvoor krijg je een groot percentage (tot 90%, met mogelijk wel de nodige afhankelijkheden) van de onderhoudskosten vergoed.Ome Ernst schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:37:... als het onderhoud, want dat is denk ik niet mals.
Bron: een collega die zelf ook een huis-met-molen heeft.
edit: ik lees dat deze molen in 2002 gebouwd is. Niet bepaald een monument dan

[ Voor 10% gewijzigd door QuattroNL op 12-12-2019 10:58 ]
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
De nieuwsgierigen lekker maken en dan niet zeggen wie het is......Ome Ernst schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:37:
Wel net zo als de huidige eigenaar in de Quote 500 staan,
Google is je vriend. Het is niet aan mij om dat soort gegevens bekend te maken.TakeAway schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:54:
De nieuwsgierigen lekker maken en dan niet zeggen wie het is......
Dat pand het te koop staat is op Funda te vinden, maar van wie het is, staat daar niet.
En ja, ik was er ook nieuwschierig naar, binnen 10 seconden wist ik wie.
[ Voor 9% gewijzigd door Ome Ernst op 12-12-2019 11:00 ]
Tja, als je erg van roze houdt is het prima lijkt me. En sowieso aan vervanging toe denk ik. Wat ik hier bijzonderder vind is dat het bidet zich in de badkamer bevindt, maar het toilet twee deuren verderop...Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 06:05:
Zo een mooi huis en dan zo een badkamer:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-49281981-holterweg-141/
Zeker!SideSwipe schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:49:
[...]
En het douchen vlakbij de achterdeur is ook handig!
Echt, dat is inderdaad serieus handig als je onder de modder thuis komt van een rondje mountainbiken in de regen. Of in dit geval waarschijnlijker: Wadlopen...
Maar dan wel als tweede douche. Een badkamer bij je slaapkamer is toch ook wel fijn.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sowieso denk ik dat de logee in de bedstee het goed kan horen (en ruiken?) als je flink tekeer gaat in het kleinste kamertje. Beregezellig dus!Fiber schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:40:
[...]
Erg leuk huisje!
Eén klein dingetje: Ik kijk vaak naar looproutes. Zit je gezellig in de woonkamer, die wel een beetje op een bruine kroeg lijkt, maar dat terzijde, en je moet opeens nodig naar de wc... Dan moet je dus door de hal, (OK, dat is normaal) Door de keuken, (Waar je vrouw staat te koken...) door de badkamer, (waar je... Nou ja, je snapt het...) Gelukkig ben ik vrijgezel, dat scheelt, ik zou het haast kopen, maar dan inderdaad alleen voor de vakantie en weekenden.
Maar hee, dat alles voor minder dan een full option Mac Pro.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Waarom kost dit huis in vredesnaam 540.000? Een opgeknapte versie gaat in de 6 cijfers dunkt men? Zeker omdat de bovenverdieping wel goed is?
https://www.funda.nl/koop...98044-leeuwerikstraat-17/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Misschien is er al een vergunning om de woning te splitsen en onderverhuren? 3 studenten erin die allemaal 500 per maand betalen, dan kom je wel uit, vermoed ik?Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
Waarom kost dit huis in vredesnaam 540.000? Een opgeknapte versie gaat in de 6 cijfers dunkt men? Zeker omdat de bovenverdieping wel goed is?
I.p.v. zonnepanelen een dynamo op de as van die molen en de hele dag laten draaien voor gratis stroom!Ome Ernst schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:37:
Wel een toilet met bidet, dat is toch wel een luxe feature in dit verder wel Spartaanse huis..Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
[Afbeelding]
FTFY
Locatie. Leiden is nou eenmaal duur, bijna net zo duur als Haarlem of zo. Vraag maar aan @Ardana. In Kerkrade of Veendam of zo zou dit ruim minder dan de helft kosten...Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
[...]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, Veendam heeft geen historie met vooroorlogse rijtjeswoningen. Vanwege de beschikbare ruimte woonde iedereen vrijstaand.
Veendam is lekker betaalbaar. Dit huis is evengroot maar iets goedkoper
https://www.funda.nl/koop...7924825-sallandlaan-12-a/
Klinkt bijna als een gevalletje "gegokt op vergunning voor splitsing, maar deze is toch afgeketst, nu kijken of ik snel de woning aan een andere gek kan verkopen".Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Locatie inderdaad. Maar dan nog vind ik het best duur gezien de staat van het huis. Maar wellicht verandert die mening als ik volgend jaar onze nieuwe WOZ ontvang van de gemeente HaarlemFiber schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:40:
[...]
Locatie. Leiden is nou eenmaal duur, bijna net zo duur als Haarlem of zo. Vraag maar aan @Ardana. In Kerkrade of Veendam of zo zou dit ruim minder dan de helft kosten...
Zo dat is goedkoop, daar vragen ze in Rotterdam makkelijk het dubbele voornokiaan958GB schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:00:
Nee, Veendam heeft geen historie met vooroorlogse rijtjeswoningen. Vanwege de beschikbare ruimte woonde iedereen vrijstaand.

Dan is opknappen niet eens rendabel. Als je dit uitbesteed gaat er gemakkelijk 120 a 130k in denk ik.Slavy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tapijt of linoleum is makkelijk te verwijderen, maar tegels zijn toch weer een hele hoop werk.nokiaan958GB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:18:
[...]
En dat het makkelijk is om te isoleren is, vind ik helemaal niet. Je blijft met koudebruggen zitten, en de hele chape er uit tikken om te isoleren geeft massa's problemen omdat daar ook leidingen liggen.
Die allemaal vervangen is weer eens een hele dure kostenpost en dan moet je de muren ook nog eens uitfrezen. Dan ben je het huis zowat aan het strippen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Je kunt over tegels gewoon iets anders leggen.Tommie12 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:21:
[...]
Tapijt of linoleum is makkelijk te verwijderen, maar tegels zijn toch weer een hele hoop werk.
En dat het makkelijk is om te isoleren is, vind ik helemaal niet. Je blijft met koudebruggen zitten, en de hele chape er uit tikken om te isoleren geeft massa's problemen omdat daar ook leidingen liggen.
Die allemaal vervangen is weer eens een hele dure kostenpost en dan moet je de muren ook nog eens uitfrezen. Dan ben je het huis zowat aan het strippen.
I see red pixels.
Weer een appartement bij mij in de buurt te koop gezet.
Heeft 12 dagen te koop gestaan en is direct verkocht. Transactieprijs €167k...
Ik snap dat de rente lekker laag staat maar ik heb €1.000,- meer betaald voor een appartement dat pas verbouwd was, overal dubbel glas heeft en meer M2 qua woonoppervlakte en garage
https://www.funda.nl/koop...215-middachtensingel-188/
Ik snap dat de rente lekker laag staat maar ik heb €1.000,- meer betaald voor een appartement dat pas verbouwd was, overal dubbel glas heeft en meer M2 qua woonoppervlakte en garage

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Met alle respect, dat is niet echt de Toplocatie in Arnhem, toch? Ziet er ook nog eens deprimerend uit..Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:38:
Ik snap dat de rente lekker laag staat maar ik heb €1.000,- meer betaald voor een appartement dat pas verbouwd was, overal dubbel glas heeft en meer M2 qua woonoppervlakte en garage![]()
[Afbeelding]
Doelde er inderdaad op dat het goed aan de prijs isbas-r schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:55:
[...]
Met alle respect, dat is niet echt de Toplocatie in Arnhem, toch? Ziet er ook nog eens deprimerend uit..
En ook ik drukte me vaag uit!Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:11:
[...]
Doelde er inderdaad op dat het goed aan de prijs is
Geen toplocatie in Arnhem en dan ook nog aan de prijs ;-)
Steek daar 20k in voor een nieuwe keuken en badkamer. Daarboven nog wat schilderwerk, en een starter woont niet eens zo duur. Hypohteek zal amper 600-700€.Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:38:
Ik snap dat de rente lekker laag staat maar ik heb €1.000,- meer betaald voor een appartement dat pas verbouwd was, overal dubbel glas heeft en meer M2 qua woonoppervlakte en garage![]()
[Afbeelding]
Iedereen die huur kan betalen kan dit kopen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Hoe weet jij zo precies wat de transactieprijs is geweest?Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:38:
[Afbeelding]
Bij het Kadaster is dit makkelijk op te vragen zie ik nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 13-12-2019 15:34 ]
Vind ik ook. Doodgewone flatwoning. En de VVE bijdrage van 269€/maand is eveneens stevig. Dat is bij 75m² woonopp. 3,58 €/m². Zeer goed aan de prijs. (zal wel groot onderhoud aankomen, wat bij een flat behoorlijk gaat kosten)Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:11:
[...]
Doelde er inderdaad op dat het goed aan de prijs is
[ Voor 11% gewijzigd door Vanoverdegrens op 13-12-2019 15:44 ]
Vind het uitzicht best fraai voor het soort en klasse woning. Over de prijs kan ik niet oordelen, maar ik denk dat je daar in de Randstad meer voor kan vragen. VvE is wel erg aan de prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door ijdod op 13-12-2019 15:43 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Het uitzicht is misschien wel leuk daar, maar die buurt wil je echt niet wonen hoor. Vier straten verderop zit zo'n beetje de slechtste buurt van Arnhem Noord.ijdod schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:42:
Vind het uitzicht best fraai voor het soort en klasse woning. Over de prijs kan ik niet oordelen, maar ik denk dat je daar in de Randstad meer voor kan vragen. VvE is wel erg aan de prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 13-12-2019 15:52 ]
Goed mogelijk, maar dat roept mijn men in mijn woonplaats ook over de wijk waar ik woon. Als ik zo even snel de cijfers naast elkaar leg, ontloopt dat elkaar niet zo heel veel.Ernemmer schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:49:
[...]
Het uitzicht is misschien wel leuk daar, maar die buurt wil je echt niet wonen hoor. Vier straten verderop zit zo'n beetje de slechtste buurt van Arnhem Noord.
Kan je vertellen dat het erg rustig is hierijdod schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:01:
[...]
Goed mogelijk, maar dat roept mijn men in mijn woonplaats ook over de wijk waar ik woon. Als ik zo even snel de cijfers naast elkaar leg, ontloopt dat elkaar niet zo heel veel.
Wat ik niet helemaal snap is het complete verschil in staat tussen benedenverdieping (compleet uitgewoond) en boven (volledig opgeknapt).D-e-n schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:07:
[...]
Locatie inderdaad. Maar dan nog vind ik het best duur gezien de staat van het huis. Maar wellicht verandert die mening als ik volgend jaar onze nieuwe WOZ ontvang van de gemeente Haarlem
Beneden lijkt er in ieder geval een senior gewoond te hebben (gezien de hendel op het toilet), dus wellicht een halve huisjesmelker die boven studenten had en beneden een huurder waar hij niet vanaf kwam?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
De badkamer heeft wel wat opknapwerk nodig, maar de keuken lijkt - althans op de foto's - nog in perfecte staat.Tommie12 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:24:
Steek daar 20k in voor een nieuwe keuken en badkamer. Daarboven nog wat schilderwerk, en een starter woont niet eens zo duur. Hypohteek zal amper 600-700€.
Iedereen die huur kan betalen kan dit kopen.
Als dat bedrag van 167k klopt, betaal je met 2% rente over 30 jaar 615 euro annuitair ex. HRA. Maar daar komt dus die 203 euro per maand voor de VVE bij. Plus nog het geld dat je kwijt bent om de badkamer op te knappen. Echt een goeie deal lijkt het me niet.
Bij mijn weten heb ik geen uitspraken gedaan over het isoleren van een vloer maar alleen wat er op ligt.Tommie12 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:21:
[...]
Tapijt of linoleum is makkelijk te verwijderen, maar tegels zijn toch weer een hele hoop werk.
Vloeren worden altijd aan de onderkant geisoleerd dus welk tapijt er bovenop ligt heeft daar niets mee van doen.
Als je geen kruipruimte hebt wordt het wat lastiger. Als je dan de vloer wilt isoleren dan zul je die in de meeste gevallen deze compleet moeten vervangen.
Maar de appartementen verkopen echt als warme boordjes. Bouwval, perfecte staat, er tussen in.. het maakt niet uit. Met twee weken zijn ze weg.CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:59:
[...]
De badkamer heeft wel wat opknapwerk nodig, maar de keuken lijkt - althans op de foto's - nog in perfecte staat.
Als dat bedrag van 167k klopt, betaal je met 2% rente over 30 jaar 615 euro annuitair ex. HRA. Maar daar komt dus die 203 euro per maand voor de VVE bij. Plus nog het geld dat je kwijt bent om de badkamer op te knappen. Echt een goeie deal lijkt het me niet.
Tegenwoordig ben ik de enige onder de 30 die er woont dacht ik.
Het bedrag van 167k klopt.
VvE is 269 incl stookkosten imo redelijk aan de prijs.
Persoonlijk vind ik het veel geld voor een appartement waar je echt aan moet klussen.
In 2017 en begin 2018 stonden ze gewoon 2 maanden te koop. Sinds half 2018 binnen 2 weken verkocht met 10% bovenop de vraagprijs.
Kijk zelf bij een andere bron, geen ervaring met kadaster.[quote]Ernemmer schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:26:
[...]
Hoe weet jij zo precies wat de transactieprijs is geweest?
Bij het Kadaster is dit makkelijk op te vragen zie ik nu.
[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 14-12-2019 09:18 ]
Deze verkoper heeft vast geen fotograaf hoeven inhuren...

En weekendspelletje: Tel de Boeddha's in dit huis...

Kost wat, maar dan heb je ook wat...: https://www.funda.nl/koop...11569-weverssingel-18-19/

En weekendspelletje: Tel de Boeddha's in dit huis...

Kost wat, maar dan heb je ook wat...: https://www.funda.nl/koop...11569-weverssingel-18-19/
Dat is behoorlijk overdreven. mijn tandarts zit er schuin tegenover. Is op zich geen slechte buurt. Wel twee scholen in de buurt van de flat volgens mij, geen idee of je daar last van hebt bij het speelkwartier en zo. En die vve-bijdrage is echt bizar hoogErnemmer schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:49:
[...]
Het uitzicht is misschien wel leuk daar, maar die buurt wil je echt niet wonen hoor. Vier straten verderop zit zo'n beetje de slechtste buurt van Arnhem Noord.
Bizar hoog vind ik wel wat overdreven. Als dat incl. stookkosten is, haal je er 150 euro vanaf voor het stoken en dan is het opeens geen achterlijk bedrag. VvE moet tegenwoordig genoeg geld hebben he.... bijdrage van 15 euro per maand wordt niet meer geaccepteerd.DutchChelsea schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 01:10:
[...]
Dat is behoorlijk overdreven. mijn tandarts zit er schuin tegenover. Is op zich geen slechte buurt. Wel twee scholen in de buurt van de flat volgens mij, geen idee of je daar last van hebt bij het speelkwartier en zo. En die vve-bijdrage is echt bizar hoog
Exact expert nodig?
Ik heb ze even niet geteld, maar ik snap dat geleur met Boeddha's ook niet zo, tenzij je praktiserend boedistFiber schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:31:
En weekendspelletje: Tel de Boeddha's in dit huis...![]()
Kost wat, maar dan heb je ook wat...
bent. Anders volstaat eentje.
Voor de rest, het pand zelf, en alles wat vast zit, en dus achter blijft is best behoorlijk mooi. Met een aantal
van die meubelen kan ik het ook wel vinden (boekenkasten, bureau)
En ik weet dat het hier op tweakers geen populaire mening is, maar die B&O potloden mogen ook blijven.
Hout.

Het enige stukje in huis waar geen hout op de vloer, wanden of plafonds zit, voor de rest zit het overal
https://www.funda.nl/koop...huis-41529583-berkhout-3/

Het enige stukje in huis waar geen hout op de vloer, wanden of plafonds zit, voor de rest zit het overal
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Logisch met zo'n straatnaam toch?Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]
Wat een huis joh...je ziet door het hout de kamers niet meer...
[ Voor 7% gewijzigd door FitTiv op 15-12-2019 11:42 ]
Leuke houtkachel ook...Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Het hout niet op. Niet vanzelf.
Correctie... het hout is de vloer, wanden en plafonds, want zo te zien was dat het voornaamste constructiemateriaal en niet alleen decoratie. Blijkbaar liefhebbers van Scandinavisch wonen.Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Het zit niet op de vloer, wanden of plafonds, het is de vloer, de wand of plafond. Dit is gewoon prefab Scandinavische houtbouw.Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Edit: downtime was net iets eerder
[ Voor 5% gewijzigd door CVTTPD2DQ op 15-12-2019 12:19 ]
Je kan veel zeggen maar de aankleding van het huis past wel bij de straatnaamMoby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]
Wat een installatie voor wat honden/katten foto's, want dat witte ding lijkt net zo'n tafel waar je honden op kan laten staan en er staat een soort van stofzuiger bij in de buurt.Fiber schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:31:
Deze verkoper heeft vast geen fotograaf hoeven inhuren...![]()
[Afbeelding]
Slavy in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]

Beste scheuren in die draagbalken, vraag me af of daar niks aan gedaan moet worden.Fiber schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:31:
Deze verkoper heeft vast geen fotograaf hoeven inhuren...![]()
[Afbeelding]
En weekendspelletje: Tel de Boeddha's in dit huis...![]()
[Afbeelding]

Zolang die er nagenoeg horizontaal in zitten zou ik me er geen zorgen om maken. Misschien wat wat deuvels erin lijmen om te zorgen dat er afschuifkracht doorgegeven kan worden tussen lagen maar meer ook niet.talkatoo schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:46:
[...]
Beste scheuren in die draagbalken, vraag me af of daar niks aan gedaan moet worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Als of je in een sauna woont.
Moby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]
Heeft iemand ooit een pop in lingerie met stewardesskleding half open aangezien die een Magic Twisty op steroiden om haar nek heeft?
Nee? Dan is nu je kans!
In spoilertags zodat het topic SFW blijft.
https://www.funda.nl/koop...huis-49127808-buorren-30/
Nee? Dan is nu je kans!
spoiler:

[ Voor 11% gewijzigd door Slavy op 15-12-2019 19:59 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
heeft mischien iets met de naam te maken..Slavy schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:55:
Heeft iemand ooit een pop in lingerie met stewardesskleding half open aangezien die een Magic Twisty op steroiden om haar nek heeft?
Nee? Dan is nu je kans!
spoiler:
spoiler:
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Prachtig huis! Maar om nou in Wijnaldum te moeten wonen...?Slavy schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:55:
Nee? Dan is nu je kans!
spoiler:

Ben wel benieuwd wat voor werk dat dan is waar je niet naar een foto van een etalagepop mag kijken.Slavy schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:55:
Met een pand uit 1850, dus hout van ca. 180 jaar oud met een scheur zoals deze vertrouw ik net zo veel op als een betonnen balk uit deze eeuw. Waarschijnlijk is het ook bijna net zo hard.talkatoo schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:46:
[...]
Beste scheuren in die draagbalken, vraag me af of daar niks aan gedaan moet worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook als praktiserend boeddhist kan je prima met eentje toe. Of zelfs geen. Vooral die afgehakte boeddha-hoofden vind ik naar.Ome Ernst schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:39:
[...]
Ik heb ze even niet geteld, maar ik snap dat geleur met Boeddha's ook niet zo, tenzij je praktiserend boedist
bent. Anders volstaat eentje.
Mooi gedaan deze keuken met die glazen wand.
https://www.funda.nl/koop...2931-fahrenheitstraat-48/
En lijkt me een hele nette prijs voor die woning. Ben niet bekend in Amersfoort maar lijkt me gewoon een nette jaren 30/40 wijk.
En lijkt me een hele nette prijs voor die woning. Ben niet bekend in Amersfoort maar lijkt me gewoon een nette jaren 30/40 wijk.
Dat gedeelte van de wijk is inderdaad prima.peakrever schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:07:
Bron: Ik woon zelf in het mindere gedeelte
sudo apt-get rekt
Dat is een wuppieSlavy schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:55:
Zo erg is het daar nou ook weer niet ;-) Althans niet toen ik er woonde (1993-2000).MazeMouse schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:10:
[...]
Dat gedeelte van de wijk is inderdaad prima.
Bron: Ik woon zelf in het mindere gedeelte
Niks mis mee, maar het is natuurlijk geen Bergkwartier...Biohazzard21 schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:47:
[...]
Zo erg is het daar nou ook weer niet ;-) Althans niet toen ik er woonde (1993-2000).
Ik woon zelf in het Soesterkwartier en dat is wel een klein stapje minder luxe...

Lekker licht huis van een Apple liefhebber...:

https://www.funda.nl/koop...s-willem-alexanderlaan-4/
[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 16-12-2019 19:46 ]
Zo'n raampartij in de keuken is mooi, maar op 15 centimeter naast 'het fornuis' is het ook hét recept voor vaak ramen wassen.peakrever schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:07:
Eerder een Windows liefhebber met al die ramen....[...]
Lekker licht huis van een Apple liefhebber...:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-willem-alexanderlaan-4/
Hoop vooral dat de keuken tegen het glas staat en gekit is en niet een paar cm er tussen want dan is het helemaal drama. Voor de rest best leuk pand eigenlijk.Tehh schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:44:
[...]
Zo'n raampartij in de keuken is mooi, maar op 15 centimeter naast 'het fornuis' is het ook hét recept voor vaak ramen wassen.
Neuh, het mindere deel is ook zeker goed te wonenBiohazzard21 schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:47:
[...]
Zo erg is het daar nou ook weer niet ;-) Althans niet toen ik er woonde (1993-2000).
sudo apt-get rekt
https://www.funda.nl/koop...384-zwarteweg-50/#foto-14
ATX kast uit ca. 1996... rest van de inrichting is meer jaren 60/70 wel heel mooi
ATX kast uit ca. 1996... rest van de inrichting is meer jaren 60/70 wel heel mooi
diskeltische lurker
Voorlopig energielabel C. Wat een leugens bij elkaar zeg.technopeuter schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:25:
Mag nog wel voor minimaal een ton verbouwd worden om hier weer een leefbaar modern huis van te maken met een normaal energielabel.
Leuderkwartier is erg populair, wat je weer terugziet in de prijzen.peakrever schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:07:
heel vroeger werd je daar gewoon weggestuurd als je het in je hoofd haalde daar op straat te spelen, toen m'n schoonvader jong was. Nu lopen irritante Florissen en Boudewijns vol met hun ballen tegen je auto's aan te raggen (waren wat huizen aan het kijken toen dat opviel)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat is een uit de hand gelopen tuinhuis. Of een saunaMoby schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:36:
Hout.
[Afbeelding]
Een aquarium?Milo85 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:14:
Wat zit hier nou in?...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je me de tweede foto alleen had laten zien had ik gedacht dat er een laboratorium te koop stond.
Signatures zijn voor boomers.
Scherp! en is een vanafprijs... dus er gaan mensen gek worden, is een gewilde locatie, met enorm veel grondOssi schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:41:
[...]
Voorlopig energielabel C. Wat een leugens bij elkaar zeg.
Mag nog wel voor minimaal een ton verbouwd worden om hier weer een leefbaar modern huis van te maken met een normaal energielabel.
diskeltische lurker
Holy shit. 4,5 ton voor maar 94m2. Oke, vrijstaand, maar wel aan het randje van de bewoonde wereld en inderdaad minimaal een ton verder voordat het up to date is.technopeuter schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:25:
Ik dacht dat het in deze regio nnog een beetje te doen was qua prijzen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Water + zand.. ik gok schildpadden.Milo85 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:14:
Wat zit hier nou in?...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
-
[ Voor 99% gewijzigd door absurdsmash op 07-03-2020 12:32 ]
Zwolle is nu al overloop voor Amsterdam en een compomis voor veel noorderlingen/oosterlingen richting randstadPaT schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:25:
[...]
Holy shit. 4,5 ton voor maar 94m2. Oke, vrijstaand, maar wel aan het randje van de bewoonde wereld en inderdaad minimaal een ton verder voordat het up to date is.
Ik dacht dat het in deze regio nnog een beetje te doen was qua prijzen.
het is hier echt druk. staan 5 huizen tot 175.000 en niks onder de 150.000
Wil je goedkoper dan hoef je maar 10km naar oost/west daar is het gauw veel goedkoper maar Zwolle is net als Groningen onbetaalbaar aan het worden
diskeltische lurker
Mwah mwah, ik woon 20 km ten oosten van Zwolle in een dorp aar het goedkoopste huis ongeveer 220K is, daarna 2 van rond de 260K en daarna ook al naar de ruim 300K schiet. krap aan 40 huizen te koop op een dorp van 5-6000 mensen.technopeuter schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:39:
[...]
Zwolle is nu al overloop voor Amsterdam en een compomis voor veel noorderlingen/oosterlingen richting randstad
het is hier echt druk. staan 5 huizen tot 175.000 en niks onder de 150.000
Wil je goedkoper dan hoef je maar 10km naar oost/west daar is het gauw veel goedkoper maar Zwolle is net als Groningen onbetaalbaar aan het worden
https://www.funda.nl/koop...63460-achterste-weide-59/
Best een fraaie woning, maar ze hebben wel heel cheap die room-divider bedacht. Het zit niet eens mooi tegen de muur/plafond aan, ze konden het niet opbrengen om een stukje plint weg te halen zodat ‘ie mooi kwam te zitten.
VT-wonen hobbybob in de weer geweest denk ik.
Best een fraaie woning, maar ze hebben wel heel cheap die room-divider bedacht. Het zit niet eens mooi tegen de muur/plafond aan, ze konden het niet opbrengen om een stukje plint weg te halen zodat ‘ie mooi kwam te zitten.
VT-wonen hobbybob in de weer geweest denk ik.
Ja maar vaak zijn dat grotere huizen. Of nieuwer of in ieder geval een redelijke reden waarom het 220k isangerblub schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:09:
[...]
Mwah mwah, ik woon 20 km ten oosten van Zwolle in een dorp aar het goedkoopste huis ongeveer 220K is, daarna 2 van rond de 260K en daarna ook al naar de ruim 300K schiet. krap aan 40 huizen te koop op een dorp van 5-6000 mensen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je mag het zelf oordelen:Touchdomex schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:18:
[...]
Ja maar vaak zijn dat grotere huizen. Of nieuwer of in ieder geval een redelijke reden waarom het 220k is
https://www.funda.nl/koop...-41430948-kampfstraat-28/
Wel meer grond als in de grote stad uiteraard maar verder...
Ja lastig vergelijken want juist die meer grond is een erg groot voordeel als je het zoekt.angerblub schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:26:
[...]
Je mag het zelf oordelen:
Wel meer grond als in de grote stad uiteraard maar verder...
Zit nu ook te kijken en ik kom er niet goed uit
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wel de foto's blurren maar niet de (bovenste) tekst op de deur van de zolderkamer.angerblub schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:26:
[...]
Je mag het zelf oordelen:

[ Voor 24% gewijzigd door QuattroNL op 18-12-2019 15:56 ]
Leuk zo'n puberzoonQuattroNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:54:
[...]
Wel de foto's blurren maar niet de (bovenste) tekst op de deur van de zolderkamer.
[Afbeelding]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Die van Marco valt wel meer op zijn plek.QuattroNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:54:
Wel de foto's blurren maar niet de (bovenste) tekst op de deur van de zolderkamer.
Te vies om aan te raken.
https://www.funda.nl/koop...-van-der-meulenstraat-36/
Ik weet dat mijn thuisstad Maastricht heel duur is, maar 355,000€ voor een 2 kamer appartement waar niet eens een moderne keuken of badkamer inzit....
https://www.funda.nl/koop...7027580-sphinxlunet-83-c/
En ja ik weet het, loop afstand centrum en station etc, en zogenaamd in een 'chique' wijk. Maar naar de binnenstad loop je er alsnog 10/20m op en die buurt vind ik de meest ongezellige buurt van de stad, hartstikke druk qua verkeer en de wijk er direct achter (begint letterlijk op de hoek vd straat) staat ook niet bepaald goed bekent.. Stikt daar bovendien van de studenten.
https://www.funda.nl/koop...7027580-sphinxlunet-83-c/
En ja ik weet het, loop afstand centrum en station etc, en zogenaamd in een 'chique' wijk. Maar naar de binnenstad loop je er alsnog 10/20m op en die buurt vind ik de meest ongezellige buurt van de stad, hartstikke druk qua verkeer en de wijk er direct achter (begint letterlijk op de hoek vd straat) staat ook niet bepaald goed bekent.. Stikt daar bovendien van de studenten.
Dat niet alleen, ook fan van de caps lock ;-).D.deJong schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:50:
Te vies om aan te raken.
[ Voor 5% gewijzigd door witterholt op 18-12-2019 18:43 ]
Wat vind je te vies om aan te raken?D.deJong schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:50:
Te vies om aan te raken.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zit er uit als een aquarium/terrarium for reptielen; schildpadden denk ik.Milo85 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:14:
Wat zit hier nou in?...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De vloerbedekking, de schimmel op de muren, de onsmakelijke badkamer met schimmel op de voegen en wat is dat glazen hok?
Als ik naar de foto kijk dan ruik ik de muffigheid al.
Het is een grote kast met glazen deurenD.deJong schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:00:
... en wat is dat glazen hok?
Duidelijk bewoond door oude mensen (bed in de woonkamer).
Onderhoud is al jaren niet gedaan.
Het woord 'tuin' mag het gedeelte achter het huis bijna niet hebben. 4 meter diep ofzo? En op het oosten

Nou zie ik het pas, een kleine mindfuck door de spiegel.QuattroNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:07:
[...]
Het is een grote kast met glazen deuren![]()
Duidelijk bewoond door oude mensen (bed in de woonkamer).
Onderhoud is al jaren niet gedaan.
Het woord 'tuin' mag het gedeelte achter het huis bijna niet hebben. 4 meter diep ofzo? En op het oosten
Smaken verschillen, maar van mij mag dit soort meuk gewoon gesloopt worden zoadat er wat beters neergezet kan worden. Veel te klein, lelijk en slecht geïsoleerd voor een vrijstaand huis op zo'n mooie lap grond en gewoon zonde om nog geld en energie in te steken. Maar daar is het waarschijnlijk toch net weer te duur voor. Dit is qua indeling en uiterlijk gewoon een ouderwets rijtjeshuis maar dan zonder de rest van het rijtje...technopeuter schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:25:

Dat noemen ze vintage kunst. Alleen de deur al is 120k waardQuattroNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:54:
[...]
[Afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wel 105 m2 ... Ik kan me voorstellen dat een woning als deze goed ligt bij (wegens overwaarde vaak koopkrachtige) ouderen. En die hoeven ook geen modieuze keuken of badkamer.Pyr0_ schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:03:
Ik weet dat mijn thuisstad Maastricht heel duur is, maar 355,000€ voor een 2 kamer appartement waar niet eens een moderne keuken of badkamer inzit....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.