Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste
Acties:

• Dronium
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:26
orf schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:10:
Hier kun je een kruidentuintje in je keuken beginnen:

[Afbeelding]

Badkamer is ook mooi:
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...41536212-reeweg-oost-149/
Daar valt zeker iets moois van te maken, hopelijk zien we het pand later niet terug met zwart stalen deuren, strak witte muren, witte hoogglans keuken en volledig betegelde tuin.

Hoewel dat laatste wegens gebrek aan een achterom wel heel praktisch is :'(

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

Badkamer is ook mooi:
[Afbeelding]

En toch begint mijn hartje hier sneller van te kloppen.
Zo als hierboven al vermeld, ja er moet echt de nodige aan verbouwd worden, maar sommige details :D :9~
Granieten vloeren _/-\o_
Glas in lood, ja moeten aan de buitenkanten wel vervangen worden door dubbelglas varianten, maar kan je mooi de oude patronen kopiëren.

Staat in de advertentie dat het nog niet verpest is maar achter op de 1e etage is jammer genoeg de balkon railing weg en het glas in lood is weg (beide nog wel aanwezig bij de buren).
Kortom gaat wat geld in zitten maar als je dit mooi opknapt, ga je mooi wonen 8)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10:39
Vanoverdegrens schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:46:
[...]

Lekker in je blootje op 19 hoog in de aldaar altijd harde wind. Vat je gegarandeerd kou. Ik iig.
Passagiers die Schiphol aanvliegen kunnen lekker bekijken hoe jij ligt te badderen, om over drones maar niet te spreken.
Want als je baddert op begane grond buiten kunnen die passagiers en drones je niet zien?
Zoveel verschil maakt 50 meter niet.

• izdp
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06-12 18:58
GoldenSample schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:52:
[...]

Je komt waarschijnlijk alleen wel een _enorme_ bak narigheid tegen & die hut warm gestookt krijgen voordat je met de verbouwing klaar bent...

Ben niet vies van klussen en zou eigenlijk altijd wel eerst badkamer aanpakken. Maar hier denk ik dat ik toch maar zou beginnen met het isoleren van de beneden verdieping en dan omhoog werken. Zodat ik tenminste geen vocht, kou en narigheid meer van buiten krijg. Dit is een 5 jaren plan.
Tja, als je alles zelf wilt doen in avonduurtjes en weekenden ben je wel even bezig.
Maar zo op het oog lijkt het casco prima en hoef je bouwtechnisch buiten de keukenkamerverbinding weinig te verhapstukken.
Kan best snel gaan.
Douche ach, zolang die het maar doet :+ en natuurlijk van boven naar beneden werken.
Maar natuurlijk niet iets waar je als gezin intrekt voor het voldoende klaar is.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zozo, direct instapbare benedenwoning van 126m2 voor 425k te koop in centrum van Utrecht. Gaan we weer naar < 3500/m2? :)
https://www.funda.nl/koop...uwegracht-aan-de-werf-18/

Of nee, het is meer een woning voor batman ofzo. -O-

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:16
Cool! Vooral in de zomer dan. :P
Deze kelderwoningen zijn dan een verademing.

Het enige wat me problematisch lijkt is de ventilatie...

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• Valorian
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:39
@Richub @JvS
Ventilatie is problematisch ja, evenals gebrek aan daglicht. Een vriend van mij huurde een tijdje zo’n kelder. Wat ook niet meehelpt is dat je geen enkele kast hoger dan 1m30 ofzo kwijt kan, ivm die ronde plafonds (of je moet hem midden in je woonkamer zetten ;) ).

Ondertussen in Zuilen, ruim twee kilometer uit het centrum, zijn er mensen die 4700 euro per meter durven te vragen voor een verouderde bovenwoning... met als enige buitenruimte een dakterras zonder vergunning 😶

https://www.funda.nl/koop...werner-helmichstraat-2-b/

Valorian wijzigde deze reactie 03-12-2019 08:15 (5%)

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:24

bonzz.netninja

business analist

Valorian schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:12:
@Richub @JvS
Ventilatie is problematisch ja, evenals gebrek aan daglicht. Een vriend van mij huurde een tijdje zo’n kelder. Wat ook niet meehelpt is dat je geen enkele kast hoger dan 1m30 ofzo kwijt kan, ivm die ronde plafonds (of je moet hem midden in je woonkamer zetten ;) ).

Ondertussen in Zuilen, ruim twee kilometer uit het centrum, zijn er mensen die 4700 euro per meter durven te vragen voor een verouderde bovenwoning... met als enige buitenruimte een dakterras zonder vergunning 😶

Helemaal knettergek zijn ze. Ik woon daar om de hoek en het is hier best leuk hoor....maar dit soort prijzen slaat echt helemaal nergens op :) Als dit nu de prijzen in zuilen zijn, zet ik vandaag nog de toko te koop :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• Valorian
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:39
bonzz.netninja schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:30:
[...]

Helemaal knettergek zijn ze. Ik woon daar om de hoek en het is hier best leuk hoor....maar dit soort prijzen slaat echt helemaal nergens op :) Als dit nu de prijzen in zuilen zijn, zet ik vandaag nog de toko te koop :)
Ik woon er ook om de hoek, maar denk dat dit wel een uitzondering is en verwacht niet dat ie weg gaat voor boven de 350k. Volledige huizen van dit formaat in Julianapark-en-omgeving die écht helemaal netjes zijn, gaan voor 350+ maar de 400k heb ik hier in de omgeving uberhaupt nog niet gezien voor rijtjeshuizen...

• Jannibal23
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06-12 20:08
JvS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 07:08:
Zozo, direct instapbare benedenwoning van 126m2 voor 425k te koop in centrum van Utrecht. Gaan we weer naar < 3500/m2? :)

[Afbeelding]
Erg veel geld voor een slaapkamer, maar deze werfkelder is wel mooi opgeknapt. En je hebt halverwege nog wat extra daglicht.

Ik heb ooit in zo'n werfkelder aan de Oudegracht gewoond, die was nog een stukje dieper, zonder extra daglicht achterin en niet geventileerd, behalve door de voordeur. 8)7 Dat was de hel op aarde qua woongenot, en dus ondanks de toplocatie (althans toen) na een jaar snel weer vertrokken.

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:02
Valorian schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:12:

Maar je hebt wel een bedstee! 8)7

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 09:34
Prima huis voor de rest, maar die keuken... pfff...

Iemand houdt van dammen denk ik.

• Douweegbertje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03:16

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

izdp schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:47:
[...]

Wat een gaaf huis om mee aan de gang te gaan!
Dordrecht is zeker een hele goedkope stad?
In ons dorp zou het al een smak meer kosten.
hehe, aannames ;)
Ik kom uit Dordrecht en ik kan je een aantal dingen vertellen:

- Dordrecht is niet goedkoop, het zit natuurlijk goed gelegen voor Breda/Rotterdam/Etc. Doch niet perse over de top duur.
- Dit is aan een drukke weg in een niet zo "leuke" buurt. Geen eigen parkeerplek ook nog.
- Het is richting de stad, maar weer net op zo'n afstand dat je het niet kan lopen
- Verder niet echt iets boeiends in de directe buurt

Vervolgens staat de vogelbuurt (daar is het), er bekend om dat alle funderingen helemaal kut zijn. Eigenlijk zijn alle huizen daar gedoomd. Alles verzakt, zand, extreem hoge kosten ter herstel.

My website is secure. https://isitthough.com ?

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:25
peakrever schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:21:
Okee, kennelijk is een Aston Martin voor de deur bij huizen van zeven ton vrij normaal, wist ik niet. In de wijk waar ik woon (ongeveer zelfde prijscategorie als dat huis) staan er enkel Volvo's V70/90, VW's Passat, Peugeots en heel soms nog een Saab langs de stoep. :|
7 ton? Dat is Volvo, Audi, Daihatsu, Suzuki, en diverse busjes. Afhankelijk van wanneer de bewoners ingestapt zijn :D
Brilsmurfffje schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:46:
Van alle foto's die je kan kiezen voor een appartement besloot deze makelaar om de hoofdfoto pontificaal het menselijke tosti apparaat te tonen:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...nt-41553200-hoefkade-511/
Mij valt de tegelvloer op... in een appartement boven de begane grond. Ik zou heel goed de voorwaarden van de VvE wat dat betreft nalezen. Anders mag je die nog even vervangen.

*snip*

[Afbeelding]

Badkamer is ook mooi:
[Afbeelding]

Om eerlijk te zijn... ik vind het een prachtig huis. Ik ken iemand die zo'n soort huis helemaal heeft opgeknapt; dat is schitterend geworden. Ook leuke verassingen... zoals gasleidingen voor verlichting waar nog druk op staat en zo :D

Niets voor mij, maar ik vind die stijl wel mooi.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 03-12-2019 16:15 (73%)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• ro3lie
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:52
izdp schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:47:
[...]

Wat een gaaf huis om mee aan de gang te gaan!
Dordrecht is zeker een hele goedkope stad?
In ons dorp zou het al een smak meer kosten.
Goedkoop zou ik het niet noemen, hangt er wel vanaf waarmee je vergelijkt (Rotterdam/Amsterdam).
Voor de regio Drechtsteden is Dordrecht toch wel een van de dure steden. Omliggende steden Zwijndrecht, Sliedrecht en Papendrecht zijn goedkoper. Dordrecht krijgt ook veel animo als uitwijklocatie voor de randstad en ligt heel centraal tussen de A15/A16 en N3.

Let wel op dat deze woning nog flink wat werk nodig heeft qua modernisering maar mogelijk ook nog een nieuwe fundering (paalrot). Dordrecht is een van de steden in Nederland waar paalrot een aandachtspunt is, deze informatie kan je opvragen bij de Gemeente.

Als ik de foto zie is de kelder nog origineel en volgens de site is de fundering hier nog niet hersteld. (map rechterdeel).

Kortom de vraag is dan wel: Moet deze fundering hersteld worden of is dit een van de woningen die geluk heeft in die straat?

Ouderlijk huis is een aantal huizen verder op, hier is de fundering wel hersteld -> Kelder wordt dan nog dieper (2m20 ongeveer).

My RIPE Atlas v4 Probe!How to install: HomeBridge on a UniFi CloudKey Gen1

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 15:55
Dit is ook te zot voor woorden. Oude meuk, 86 m2 voor 350k 8)7

https://www.funda.nl/koop...is-41536324-voorhout-167/

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-12 10:31
Absoluut belachelijk maar het komt zeker vaak voor. Hier in Utrecht gaan dit soort huisjes uit 1900-1930 ook richting de 400.000.

• izdp
ro3lie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:31:
[...]

Goedkoop zou ik het niet noemen, hangt er wel vanaf waarmee je vergelijkt (Rotterdam/Amsterdam).
Voor de regio Drechtsteden is Dordrecht toch wel een van de dure steden. Omliggende steden Zwijndrecht, Sliedrecht en Papendrecht zijn goedkoper. Dordrecht krijgt ook veel animo als uitwijklocatie voor de randstad en ligt heel centraal tussen de A15/A16 en N3.

Let wel op dat deze woning nog flink wat werk nodig heeft qua modernisering maar mogelijk ook nog een nieuwe fundering (paalrot). Dordrecht is een van de steden in Nederland waar paalrot een aandachtspunt is, deze informatie kan je opvragen bij de Gemeente.

Als ik de foto zie is de kelder nog origineel en volgens de site is de fundering hier nog niet hersteld. (map rechterdeel).

Kortom de vraag is dan wel: Moet deze fundering hersteld worden of is dit een van de woningen die geluk heeft in die straat?

Ouderlijk huis is een aantal huizen verder op, hier is de fundering wel hersteld -> Kelder wordt dan nog dieper (2m20 ongeveer).
Kijk met z'n allen brengen we het in kaart :)
Funderingsproblemen beschouw ik als het casco en als niet ok, dan is het een kostbare zaak.
Even gekeken op Funda en ja duidelijk is dat ik hele andere prijzen ben gewend.
In mijn ogen echt goedkoop en stuk onder onze dorpprijzen om over steden Haarlem, A'dam en Utrecht maar te zwijgen.
Dit nog los van deze locatie die ik niet ken qua verleden en potentie.
Maar het is en blijft een gaaf pand ;)

• izdp

[Afbeelding]
Maar als alles klopt dan is vocht iets om te onderzoeken en daglicht eventueel een bezwaar.
Voor de rest is deze werfkelder geweldig aangepakt en de gemeenschappelijke tuin uniek.
Ik zou daar best in kunnen toeven.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 06-12 23:28

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Topicstarter
Modbreak:Luchtbuksen hebben niks met dit topic te maken...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• vooghel
  • Laatst online: 06-12 23:04

vooghel

Cunning linguist

Location, location, location. Hillegersberg is een van de meest gewilde wijken van Rotterdam, dus dat zie je terug in de prijs. In IJsselmonde had het minder dan de helft gekost.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• vanDaal
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 06-12 22:08

vanDaal

-ismeereentje

Zo hoor je foto's te maken 8) _/-\o_

(ok, object leent zich er ook voor)

https://www.funda.nl/koop...is-41465824-wagenweg-248/

>> Landscape Photography! << >> PVOutput <<

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Honesty

kattenneus!

Milo85 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:38:
Prima huis voor de rest, maar die keuken... pfff...

[Afbeelding]

Iemand houdt van dammen denk ik.
Als de keuken mat was geweest vond ik het zelfs nog wel een mooie keuken.

festina lente

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-12 15:00
3+ miljoen, in 2015 volledig gerenoveerd en dan energielabel G? 8)7
Verder wel een erg mooi optrekje :9

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:05

breinonline

Are you afraid to be known?

QuattroNL schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:19:
[...]

3+ miljoen, in 2015 volledig gerenoveerd en dan energielabel G? 8)7
Verder wel een erg mooi optrekje :9
Voorlopig energielabel. Met andere woorden: nooit de moeite gedaan een nieuwe aan te vragen.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• karel-jacobse
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 00:41
breinonline schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:44:
[...]

Voorlopig energielabel. Met andere woorden: nooit de moeite gedaan een nieuwe aan te vragen.
Lekker handig dan. Energielabel is iets waar men tegenwoordig wel geïnteresseerd in is. Los van de stookkosten is het ook een indicatie van de kwaliteit van de “volledige renovatie”. Energielabel G is niet meer van deze tijd.

• ciris
  • Laatst online: 13:03
breinonline schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:44:
[...]

Dat is dan wel heel vreemd gezien je bij verkoop een kloppend energielabel dient te hebben.

• ocrammarco
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 06-12 21:45
ciris schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:00:
[...]

Dat is dan wel heel vreemd gezien je bij verkoop een kloppend energielabel dient te hebben.
Wel een huis waar smaak in zit ziet over het algemeen wel anders met huizen van deze prijs klasse.

Energielabel is al tijdje verplicht, zou officieel niet meer mogen passeren maar bij mij ook gebeurd.

• ocrammarco
karel-jacobse schreef op woensdag 4 december 2019 @ 01:07:
[...]

Lekker handig dan. Energielabel is iets waar men tegenwoordig wel geïnteresseerd in is. Los van de stookkosten is het ook een indicatie van de kwaliteit van de “volledige renovatie”. Energielabel G is niet meer van deze tijd.
Inderdaad, ik zal bij de volgende koop ook beter opletten als ik een "af" huis zoek. (bij mijn aankoop was het vrij obvious dat het eerder Z was dan A).

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:13
Kost ook maar 5 a 15 euro om een nieuw label te krijgen, zo zuinig zouden ze toch niet zijn...

• BB-One
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:01
Basekid schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:25:
Kost ook maar 5 a 15 euro om een nieuw label te krijgen, zo zuinig zouden ze toch niet zijn...
Denk meer dat het al aangevraagd is maar nog niet daadwerkelijk ontvangen... En je hebt geen definitief energielabel nodig om je huis op funda te zetten. Pas bij het passeren bij de notaris dien je hem te hebben.

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Basekid schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:25:
Nog geen 2 euro als je verder dan pagina 1 klikt. En dan gaat er nog 1 euro naar het goede doel ook. Het is ook letterlijk met een paar muisklikken geregeld. Er komt NIEMAND kijken, je krijgt nauwelijks aanvullende vragen, oftewel, dat energielabel is 1 grote wassen neus.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
En dan zie je een leuke woning langskomen in Rotterdam, dacht eerst dat de vervorming door de lens kwam:

Maar die breuk bij de openhaard deed al iets meer vermoeden...

Nee die kachel hangt niet scheef op de muur, de vloer is 'net' niet helemaal waterpas.
Bijzonderheden:
- gelegen op eigen grond
- woning wordt verkocht met een "As it is" en niet bewoningsclausule.
- u krijgt de gelegenheid de woning bouwkundig te laten inspecteren
Een bouwkundig onderzoek lijkt mij hier zeker geen slecht plan, ik gok dat hier nog 60K bovenop komt voor nieuwe fundering :+ .

https://www.funda.nl/koop...1538370-julianastraat-38/

• Jannibal23
  • Laatst online: 06-12 20:08
Gelukkig is de prijs er ook naar.

• ocrammarco
PaT schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:27:
[...]

Nog geen 2 euro als je verder dan pagina 1 klikt. En dan gaat er nog 1 euro naar het goede doel ook. Het is ook letterlijk met een paar muisklikken geregeld. Er komt NIEMAND kijken, je krijgt nauwelijks aanvullende vragen, oftewel, dat energielabel is 1 grote wassen neus.
Probleem is ook dat je bewijs moet voeren en dat bij eigen plaatsing dus aankoop nota van materiaal genoeg is maar je je heoft volgens mij geen plaatsing bewijs aan te voeren.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:28
Deze vind ik erg geslaagd in de combinatie van modern en authentiek. Fantastische lichtinval door de geplaatste ramen. De wenteltrap is ook subliem. I love it!

https://www.funda.nl/koop...s-41522749-pontstraat-18/

go forget who we are, yeah

• Basekid
Hm vind dat juist niet passen bij elkaar. Ieder zn ding he :)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik rij hier regelmatig langs en noem deze woningen (de buurman heeft een vergelijkbare stijl) 'De Zoeteman woningen' naar de aannemer die ze gebouwd heeft. Moderne woningen met een leuke landelijke twist, zonder oubollig te worden.

Landelijk wonen midden in de randstad met letterlijk de parachutistenlandplaats achter je achtertuin.
De dijk waaraan de woning ligt is echter wel redelijk druk. Maar verder zou ik er zo intrekken als ik het geld had.

https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-40169395-essendijk-34/

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 06-12 17:53
PaT schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:21:
Ik rij hier regelmatig langs en noem deze woningen (de buurman heeft een vergelijkbare stijl) 'De Zoeteman woningen' naar de aannemer die ze gebouwd heeft. Moderne woningen met een leuke landelijke twist, zonder oubollig te worden.

Landelijk wonen midden in de randstad met letterlijk de parachutistenlandplaats achter je achtertuin.
De dijk waaraan de woning ligt is echter wel redelijk druk. Maar verder zou ik er zo intrekken als ik het geld had.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat een "berenvachtknuffelhuis" joh :*)

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
@PaT Ik vind dat grijze riet niet zo mooi, het bruine uit 2012 is veel mooier. Ik snap wel dat ze daarom foto's van net na de bouw ook hebben geplaatst, maar eigenlijk vind ik het een beetje misleidend. Op foto 6 zijn ze het huis van de buren zelfs nog aan het bouwen.

• WvdWest
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:10:
Deze vind ik erg geslaagd in de combinatie van modern en authentiek. Fantastische lichtinval door de geplaatste ramen. De wenteltrap is ook subliem. I love it!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi huis. Alleen heel bijzonder dat je alleen via de wenteltrap naar boven kan. Je kan de andere slaapkamers alleen bereiken door eerst door de master bedroom te gaan. Dat zou ik toch niet willen.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

• snmght
WvdWest schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:36:
[...]

Mooi huis. Alleen heel bijzonder dat je alleen via de wenteltrap naar boven kan. Je kan de andere slaapkamers alleen bereiken door eerst door de master bedroom te gaan. Dat zou ik toch niet willen.
Dat was me zo niet opgevallen. Zit er op de plattegrond geen trap voor de WC + CV (begane grond) / voor de badkamer op de verdieping? Vanaf de begane grond lijkt dat ook de entree van het huis te zijn dus die plek is vrij logisch.

Iedereen door de master bedroom lijkt me inderdaad niet ideaal..

edit; gevonden: hier komt de andere trap in beeld:

snmght wijzigde deze reactie 04-12-2019 11:42 (27%)

• WvdWest
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:40:
[...]

Dat was me zo niet opgevallen. Zit er op de plattegrond geen trap voor de WC + CV (begane grond) / voor de badkamer op de verdieping? Vanaf de begane grond lijkt dat ook de entree van het huis te zijn dus die plek is vrij logisch.

Iedereen door de master bedroom lijkt me inderdaad niet ideaal..
Dat klopt idd. Die had ik nog niet gezien. 8)7

Dat maakt nogal uit.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 15:55

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 13:47
Camouflage voor de vrouw des huizes in haar negligé?
Tijgerprint is in bepaalde kringen erg hip... :P

• Erdinger
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 04-12 12:01
Sowieso heeft dit huis een extreem hoog kitsch action/xenos gehalte |:(

• flam
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 06-12 13:39

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die keuken is erg onpraktisch :? of het ligt aan mij.
Pak je al je groentes etc uit de koelkast, moet je eerst 5 meter + trapje op naar de spoelbak.
Ben je iets vergeten kan je weer heen en weer. Tijdens het koken nog wat ingredienten uit de koelkast nodig, kan je weer lopen.

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Zonder naar het adres te kijken wist ik al dat dit Rotterdam moest zijn! :D

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• diehard889
  • Laatst online: 06-12 00:37

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
vind de plaats van de tv met bijbehorende accessoire op het mandje bijzonder, men had beter het hout daar kunnen leggen , tv aan de wand en de ps in dat nisje :)

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 12:15
PaT schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:27:
[...]

Niet helemaal.

Wanneer je als koper een huis koopt met groen energielabel en het blijkt na een winter stoken voor de mussen en het nodige onderzoek dat het huis feitelijk label F of G zou moeten hebben wegens gebrek aan de beloofde isolatie, dan geldt dat als een verborgen gebrek. En is de verkopende partij de koper heel wat verschuldigd.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:09
Ook grappig om te zien dat ze een curved TV links in een hoekje proppen zodat je vanuit iedere zitpositie vervormd beeld hebt.

Edit: Ah, de TV kamer op zolder heeft wel een zetel recht voor het beeld. Het geluid komt dan weliswaar alleen van rechtsachter, dat dan weer wel.

dubbeldekkert wijzigde deze reactie 04-12-2019 12:43 (14%)

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 12:15
Bloodhoundje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:23:
En dan zie je een leuke woning langskomen in Rotterdam, dacht eerst dat de vervorming door de lens kwam:
[Afbeelding]
Maar die breuk bij de openhaard deed al iets meer vermoeden...

[Afbeelding]

Nee die kachel hangt niet scheef op de muur, de vloer is 'net' niet helemaal waterpas.

[...]

Een bouwkundig onderzoek lijkt mij hier zeker geen slecht plan, ik gok dat hier nog 60K bovenop komt voor nieuwe fundering :+ .

https://www.funda.nl/koop...1538370-julianastraat-38/
Ik zie niet direct zorgwekkende scheuren in de gevel. Met de fundering zal het nog wel mee vallen. Dit zijn gewoon doorgerotte houten vloerbalken.

Hele vloer er uit en nieuwe EPS-broodjesvloer er in.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het gaat zo goed met de verkoop van huizen dat de makelaar niet even een banner van de muur haalt..

https://www.funda.nl/koop...oosterwijk-bruynstraat-32

• breinonline

breinonline

BB-One schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:26:
[...]

Denk meer dat het al aangevraagd is maar nog niet daadwerkelijk ontvangen... En je hebt geen definitief energielabel nodig om je huis op funda te zetten. Pas bij het passeren bij de notaris dien je hem te hebben.
Zelfs dan nog niet. Je krijgt enige tijd na passeren een brief van een ministerie dat je het energielabel nog niet definitief hebt gemaakt met het verzoek dat alsnog te doen. Ga je daar niet op in dan volgt pas een boete.

Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ivow85 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:38:
[...]

Niet helemaal.

Wanneer je als koper een huis koopt met groen energielabel en het blijkt na een winter stoken voor de mussen en het nodige onderzoek dat het huis feitelijk label F of G zou moeten hebben wegens gebrek aan de beloofde isolatie, dan geldt dat als een verborgen gebrek. En is de verkopende partij de koper heel wat verschuldigd.
In dat geval ga ik mij maar eens melden bij de verkopend makelaar ;)

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[Afbeelding]
In Leuven (studentenstad) zie ik ook mensen wonen in kelders. Ik zie het omdat ze ook geen gordijnen hebben. Iemand die meer dan 4k kan betalen zal ook wel gordijnen kunnen kopen.

Maar het lijkt me dat er dan nog een verdieping bij zit? Als dat zo'n grachtenwoning is dan kan het zelfs zijn dat je buitenom (niet echt buiten, maar via een gezamelijke gang) moet voor de andere verdieping. Dus je kan niet in je onderbroek naar de slaapkamer lopen ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BB-One
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:01
breinonline schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:51:
[...]

Zelfs dan nog niet. Je krijgt enige tijd na passeren een brief van een ministerie dat je het energielabel nog niet definitief hebt gemaakt met het verzoek dat alsnog te doen. Ga je daar niet op in dan volgt pas een boete.
Bij mijn weten is dat niet meer het beleid:
https://www.nvm.nl/actueel/nieuws/2019/07/boete

Het is nu gelijk een boete...

• breinonline

breinonline

BB-One schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:15:
[...]

Bij mijn weten is dat niet meer het beleid:
https://www.nvm.nl/actueel/nieuws/2019/07/boete

Het is nu gelijk een boete...
Dank, dat wist ik nog niet :)

• snmght

[Afbeelding]
Ik vind hem wel echt verdomde mooi, kelder of niet. :)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:25

Sport_Life

Anima Sana in Corpore Sano

snmght schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:09:
[...]

Ik vind hem wel echt verdomde mooi, kelder of niet. :)
Mooi om een voorraad wijn te houden ja, maar om te wonen??

• snmght
Wat de f.., hoe kan het nou zo ver komen? Zwerver in getrokken?

En wat is er met dat matras? Lijkt gephotoshopt.. Ergste vlekken er uit geshopt? Alsof dat verschil maakt voor de beeldvorming. Wat een krot. En dan nog zo veel geld vragen!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

snmght schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:21:
[...]

En wat is er met dat matras? Lijkt gephotoshopt.. Ergste vlekken er uit geshopt? Alsof dat verschil maakt voor de beeldvorming. Wat een krot. En dan nog zo veel geld vragen!
Het is dan wel gephotoshopt met paint _/-\o_

• Hulkkonen
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 06-12 14:50

Hulkkonen

I wear them at night

- het aangebodene wordt geleverd in de huidige staat, inclusief alle roerende zaken die in de woning staan en verspreid liggen over het perceel en in het bos;

Het is dus niet alleen in de woning een zooi, maar eromheen ook...

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Hoeft niet eens per se een zwerver te zijn, kan best een alleenwonende alcoholist zijn met uitkering of zelfs baan. Er zijn echt mensen die zo wonen (meestal mannen)

/▌

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 13:47
Platgooien en iets anders erop zetten dus...

• dreamscape
  • Laatst online: 08:59
hoevenpe schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:30:
Platgooien en iets anders erop zetten dus...
Dat wordt dan ook - in omfloerste makelaarstermen - geadviseerd in de advertentietekst:
- met betrekking tot de staat van onderhoud en bouwkundige staat van het aangebodene behoort renovatie van de opstallen waarschijnlijk niet meer tot de mogelijkheden. Wij adviseren u dan ook een deskundige in te schakelen die u hierover kan adviseren, mede ook ten aanzien van de planologische mogelijkheden op het perceel.
En terecht, waarschijnlijk ;)

Punctuality is the politeness of kings

• JustM3
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10:55
Dit is toch te beschamend voor woorden! moet je nagaan als je dit als makelaar moet verkopen...
en probeer hier maar eens doorheen te kijken als koper!

• MDKorpel
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
[...]

Wat een krot. En dan nog zo veel geld vragen!
Tja, wat hierboven ook al gezegd wordt, vooral een kwestie van platgooien en nieuw bouwen. En die prijs lijkt mij vooral voor de ruim 14000m2 grond. Ik heb verder geen idee van grondprijzen in die regio, maar het is nogal een perceel.

edit: hoewel dit dan ook wel 'fijn' is inderdaad:
Hulkkonen schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:23:
- het aangebodene wordt geleverd in de huidige staat, inclusief alle roerende zaken die in de woning staan en verspreid liggen over het perceel en in het bos;

Het is dus niet alleen in de woning een zooi, maar eromheen ook...
|:(

MDKorpel wijzigde deze reactie 04-12-2019 15:55 (34%)

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-12 16:03

SeatRider

Wait, wut?

Ik zou er waarschijnlijk nog niet dood gevonden willen worden, maar het perceel op zich ziet er inderdaad wel lekker uit. Geen idee wat de grondprijs in Erp is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Jheroun
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:14
Dit is waarschijnlijk al tijden niet bewoond gezien:

de warmwatervoorziening is afgesloten, eveneens de elektra

en:

de verkoper heeft het aangebodene nimmer zelf gebruikt en kan derhalve koper niet informeren over de eigenschappen en gebreken aan het geheel waarvan de verkoper op de hoogte zou zijn geweest als hij het zelf gebruikt had

Dus wellicht iets uit een erfenis dat al tig jaar leeg staat en niet onderhouden is. Als dingen in gaan storten gaat het er niet beter uit zien.

Kwestie van grond kopen, huis weghalen en opnieuw beginnen.

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11:32
SeatRider schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:01:
Ik zou er waarschijnlijk nog niet dood gevonden willen worden, maar het perceel op zich ziet er inderdaad wel lekker uit. Geen idee wat de grondprijs in Erp is.
Ik wordt per definitie liever niet dood gevonden.

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 13:00

Amphiebietje

In de blubber

@SeatRider

Waarschinlijk is de vorige bewoner wel dood gevonden, op die matras die gephotoshopped is... :r
[...]

Het huis beschikt over centrale verwarming met radiatoren die zijn aangesloten op een oliegestookte cv-combiketel (bouwjaar omstreeks 1974, merk Buderus);
...waarvan de onderdelen over de vloer verspreid liggen in de keuken:

Tenminste, daar rechts ligt iets dat vedomd veel op de behuizing van een CV-ketel lijkt (onder die lampenkap).

Ook een aardig papiertje met "GEEN TOEGANG" op het raam.

Amphiebietje wijzigde deze reactie 04-12-2019 16:48 (6%)

• Aardappel
Amphiebietje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:44:
@SeatRider

Waarschinlijk is de vorige bewoner wel dood gevonden, op die matras die gephotoshopped is... :r

[...]

[...]

[Afbeelding]

Tenminste, daar rechts ligt iets dat vedomd veel op de behuizing van een CV-ketel lijkt (onder die lampenkap).

Lijkt me een geiser. CV zie ik nergens.

• cakebp
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 05-12 13:55
Mooi! Kost je alleen een godsvermogen aan verzekering met zo'n buitenkant

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:25

Sport_Life

Anima Sana in Corpore Sano

PaT schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:21:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is wel beregezellig binnen.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is een rustige basis. De sfeer maak je dan maar met accessoires en schilderijen/foto's.

Het vreemde is dat deze woning 2 keer op Funda staat. De link die ik deelde en nog een makelaar waar de woning verkocht zou zijn onder voorbehoud.

• hammy87
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07:19
Weer een snelle oplap beurt woning. Ja laat die verwarming maar hangen, kitten hoeft niet en waarom spiegel of lamp nodig? 7(8)7
https://www.funda.nl/koop...1530567-fuchsiastraat-51/

• snmght
Spiegel en lamp kan ik nog in komen, dat is toch iets wat je al snel naar eigen smaak doet met een eigen meubel/spiegel/spotjes. Radiator laten zitten volg ik ook nog wel. Niet even de moeite nemen om te kitten gaat wel wat ver ja, dat is niet heel erg optioneel.

• FrankBlom
  • Registratie: juli 2017
Amphiebietje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:44:
@SeatRider

[...]

[...]

[Afbeelding]

De ketel kun je zien op foto 12

Die blauwe doos is de boiler, en daarvoor hangt het grijze slakkenhuis wat de brander is.

• KabouterSuper
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
FrankBlom schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:54:
[...]

De ketel kun je zien op foto 12

Die blauwe doos is de boiler, en daarvoor hangt het grijze slakkenhuis wat de brander is.

[Afbeelding]
Leuk, ik ben dol op spelletjes!

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is:
* een rode beker (let op: niet weghalen, want onderdeel van de dragende constructie van het plafond)
* een blauwe oven (wel even de roest verwijderen voordat je je pizza erin doet)
* een fles met een gele dop (altjd handig omdat het water is afgesloten)
* een pot bruine chocopasta (mocht je nog honger hebben na het zien van de huiskamer)
* iets groens met aluminium (het enige voorwerp wat er vrij nieuw uitziet, maar ik heb geen flauw idee wat het is)
* een vreselijk eng schilderij (alleen dat zwarte oog al....brrr)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

KabouterSuper schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:15:
[...]

* een vreselijk eng schilderij (alleen dat zwarte oog al....brrr)
Dat schilderij maakt die muur wel af. Anders zou dat zo'n rare lege plek zijn en een poster is minder chique.

/▌

• FrankBlom
KabouterSuper schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:15:
[...]

Leuk, ik ben dol op spelletjes!

* een blauwe oven (wel even de roest verwijderen voordat je je pizza erin doet)
dat is dus de CV, als je daar je pizza in doet word hij nat :+

In de vuurgang van de olie brander komt natuurlijk geen water, maar daar je pizza in doen lijkt me ook niet erg lekker.

• technopeuter
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 02:21
hammy87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:10:
Weer een snelle oplap beurt woning. Ja laat die verwarming maar hangen, kitten hoeft niet en waarom spiegel of lamp nodig? 7(8)7
https://www.funda.nl/koop...1530567-fuchsiastraat-51/
[Afbeelding]
Toch byzar? Ik zou zo'n woning alleen willen met minimaal label A, is echt alles aan verbouwd en dan nog steeds label E. Laat zien dat de isoleermaatregelen van de overheid niet helpen

The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim

• MarcelG
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06-12 14:18

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Beschamend inderdaad, vooral voor nabestaanden. Want dat is wat hier waarschijnlijk aan de hand is. Heb het zelf drie jaar terug ook aan de hand gehad; m'n broer is toen overleden, en toen kwamen we er achter dat hij als 'n alcoholist en hoarder z'n hele huis had afgeleefd.

Erfenis verworpen, en vervolgens enkele maanden later geconstateerd dat de notaris tbv de executieverkoop foto's van het hele pand met meuk/rotzooi/etc online gooide zonder enige vorm van censurering. Dus niet nadat het pand was leeggehaald foto's maken....nee, dat zou te veel moeite kosten.
Erg confronterend, vooral voor m'n vader. Die schaamde zich kapot, naast het onmetelijk verdriet van het overleven van je kinderen.

Achter dit soort foto's zit een verhaal, en dat is vrijwel nooit een leuk verhaal.
Maar talloze mensen die zo 'leven'. Zo ook dus mijn broer. Familie, vrienden en collega's wisten van niks. Ja, hij was erg op zichzelf gesteld en wilde niet dat je langskwam. Hij kwam wel naar jou toe....
Elke dag keurig op tijd op z'n werk, en hij deed z'n werk uitstekend.

Geen leuke/lollige reactie, ik weet het.
Maar bedenk je dit eens als je een kotssmiley plaatst (opmerking niet naar @Slavy gericht).

MarcelG wijzigde deze reactie 05-12-2019 09:47 (11%)

• FrankBlom
technopeuter schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:32:
[...]

Toch byzar? Ik zou zo'n woning alleen willen met minimaal label A, is echt alles aan verbouwd en dan nog steeds label E. Laat zien dat de isoleermaatregelen van de overheid niet helpen
Boeiend, ik heb energielabel G
Ze gaan er gewoon vanuit dat het helemaal niet geisoleerd is, en dat is het wel.
Heb overal isolatie in de muren plafonds vloeren tussenwanden daken etc.
En overal HR++

Dus vermoed dat ik maximaal een energielabel C heb Heb net ingelogd heb label B als ik het definitief maak, maar om het label te krijgen moet ik fotos maken van de isolatie.
Alsof je je muur even gaat open breken....
Dan maar geen energielabel.
Ook is het ZONDER ventilatie label A
Met ventilatie label C
Met balansventilatie label B

A is onrealistisch voor mijn huis, dan moet je het platgooien en herbouwen. (denk dat de gemeente en buren dat niet zien zitten) Blijkbaar wel realistisch als ik niet meer ventileer en schimmel ga kweken.

Daarnaast voor 2 euro kun je een A label kopen online, dus het hele label is onzin.
Liever een bouwkundig rapport met feiten constateringen en meetwaarden dan een label wat niks zegt.

FrankBlom wijzigde deze reactie 05-12-2019 10:09 (24%)

• Citroentjuh
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-12 17:26
technopeuter schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:32:
[...]

Minimaal label A? Label A is het minimum, beter ga je niet krijgen. En dat is alleen haalbaar voor nieuwbouwwoningen, zeker niet voor gerenoveerde woningen uit de jaren 50 dan is C al heel mooi. Deze woning is dan wel mooi verbouwd, maar helemaal niet volledig geisoleerd. Alleen dakisolatie en dubbelglas. Zou dus nog veel meer insolatie aan kunnen gebeuren. En wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Isolatiemaatregelen werken, maar je kunt niet een oud huis helemaal omtoveren naar een A-label woning.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

MarcelG schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:41:
[...]
Beschamend inderdaad, vooral voor nabestaanden. Want dat is wat hier waarschijnlijk aan de hand is. Heb het zelf drie jaar terug ook aan de hand gehad; m'n broer is toen overleden, en toen kwamen we er achter dat hij als 'n alcoholist en hoarder z'n hele huis had afgeleefd.

Erfenis verworpen, en vervolgens enkele maanden later geconstateerd dat de notaris tbv de executieverkoop foto's van het hele pand met meuk/rotzooi/etc online gooide zonder enige vorm van censurering. Dus niet nadat het pand was leeggehaald foto's maken....nee, dat zou te veel moeite kosten.
Erg confronterend, vooral voor m'n vader. Die schaamde zich kapot, naast het onmetelijk verdriet van het overleven van je kinderen.

Achter dit soort foto's zit een verhaal, en dat is vrijwel nooit een leuk verhaal.
Maar talloze mensen die zo 'leven'. Zo ook dus mijn broer. Familie, vrienden en collega's wisten van niks. Ja, hij was erg op zichzelf gesteld en wilde niet dat je langskwam. Hij kwam wel naar jou toe....
Elke dag keurig op tijd op z'n werk, en hij deed z'n werk uitstekend.

Geen leuke/lollige reactie, ik weet het.
Maar bedenk je dit eens als je een kotssmiley plaatst (opmerking niet naar @Slavy gericht).
Hey Marcel,

Kan mij helaas inleven in je verhaal, heb een soort gelijk iets moeten meemaken, het meest onbegrijpelijke vind ik dan wel dat het zo online word gezet en het bed gecensureerd wordt. Wat ik dan niet begrijp is dat de makelaar er voor zorgt dat het dan nog een soort van aan kant wordt gemaakt (zowel sprekend over jouw situatie als de mogelijkheid tot de foto's hierboven), eventueel in overleg met nabestaanden indien die er zijn. Of had in het ergste geval alleen foto's van de buitenkant geplaatst.

Als ik de makelaar had geweest, had ik eventueel schoonmaak/opruimkosten wel voor lief genomen in dit geval.

Vond deze manier van een "huis" te koop zetten dusdanig beneden peil dat ik er ook niet echt woorden aan kwijt kon.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Aardappel
Citroentjuh schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:49:
[...]

Minimaal label A? Label A is het minimum, beter ga je niet krijgen. En dat is alleen haalbaar voor nieuwbouwwoningen, zeker niet voor gerenoveerde woningen uit de jaren 50 dan is C al heel mooi. Deze woning is dan wel mooi verbouwd, maar helemaal niet volledig geisoleerd. Alleen dakisolatie en dubbelglas. Zou dus nog veel meer insolatie aan kunnen gebeuren. En wat heeft de overheid er nou weer mee te maken? Isolatiemaatregelen werken, maar je kunt niet een oud huis helemaal omtoveren naar een A-label woning.
Jawel hoor, heel makkelijk zelfs. Als je de simpelste dingen doet (spouwmuurisolatie voor een rijtjeshuis kost 1000 euro) en blaas de hele zolder vol met isolatievlokken (1500 euro). En leg er een kudde zonnepanelen op.
Dat is namelijk wat er nu veel gebeurt, vloerisolatie wordt niet gedaan want dat is te duur, maar zonnepanelen krikken het label wel behoorlijk op terwijl het niks aan comfort oplevert. En de stookkosten blijven even hoog.

Wassen neus? Zeker. 'n Leuk hulpmiddel en boerenverstand gebruiken is beter.

• dreamscape
  • Laatst online: 08:59
Slavy schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:54:
Vond deze manier van een "huis" te koop zetten dusdanig beneden peil dat ik er ook niet echt woorden aan kwijt kon.
Vooral omdat de makelaar (in zijn eigen woorden) al aangeeft dat sloop en nieuwbouw het beste is, zijn foto's van het interieur van ondergeschikt belang. Die foto met het Photoshop-matras Paint-matras en die van de half ingestorte kamer (bijkeuken?) hadden zeker achterwege gelaten kunnen worden. Voor een pand dat je toch het beste kunt slopen is dat helemaal niet interessant.

Punctuality is the politeness of kings

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 06-12 16:26

Jelte,89

Woodworking

En toch denk ik niet dat die woning onbewoond is gebleven, er heeft toch iemand aan de buitenkant een A4'tje geplakt met 'geen toegang' die zou na 1 week al verregend zijn, ook staat hier een vrij nieuwe luchtverfrisser in de kast,

Ook staat er buiten nog een tafelvoetbal, en een vrij nieuw ogend groen iets.

Ik vermoed inderdaad een tragisch verhaal met een vrij plotseling overlijden, (gezien de slechte paint-shop op de matras)

Door niet bewonen komt er echt niet zoveel rotzooi/troep in je huis.

Revive the guild!

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:16
Probeer eens te raden hoe de binnenkant eruit ziet na het zien van de eerste foto.
https://www.funda.nl/koop/grashoek/huis-41530367-kwakvors-5/

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
Farezz schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:52:
Probeer eens te raden hoe de binnenkant eruit ziet na het zien van de eerste foto.
Zo te zien hebben ze alles gedaan aan dit huis behalve even een likje verf over de gevel.

• FrankBlom
Farezz schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:52:
Door de zonnepanelen verwacht je al een verzorgder huis dan die hierboven.

Maar moet zeggen dat ondanks het best een mooi huis zou kunnen zijn ik het overal allemaal "net niet" vind.
Niet consequent genoeg doorgevoerd ofzo.

Ik zie industrieel landelijk en jaren 70 door elkaar.
En de slaapkamers zijn heel erg kaal en onpersoonlijk, vraag me af of ze er überhaupt gewoond hebben.
Het is dat ik jassen en schoenen in de bijkeukenschuur zie
En dan die 7 euro gamma lampen...

FrankBlom wijzigde deze reactie 05-12-2019 11:03 (17%)

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 09:34
FrankBlom schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:58:
[...]

Door de zonnepanelen verwacht je al een verzorgder huis dan die hierboven.

Maar moet zeggen dat ondanks het best een mooi huis zou kunnen zijn ik het overal allemaal "net niet" vind.
Niet consequent genoeg doorgevoerd ofzo.

En dan die 7 euro gamma lampen...
Dat gevoel heb ik ook ja. Het is alsof ze met goede moed zijn begonnen met allerlei voorbeelden en gaandeweg er achter zijn gekomen dat het toch niet zo makkelijk (of te duur) is.

• Aardappel
Hielko schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:58:
[...]

Zo te zien hebben ze alles gedaan aan dit huis behalve even een likje verf over de gevel.
En de badkamer, de hal, de serre, de bijkeuken, en alles buiten/tuin

• FrankBlom
Gevalletje prima schat doe jij het interieur maar, Ik doe de garage wel :9~

https://www.funda.nl/koop/cruquius/huis-41442476-spieringweg-757/

En jij auto's ik wasmachines

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

FrankBlom schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:40:
Gevalletje prima schat doe jij het interieur maar, Ik doe de garage wel :9~

https://www.funda.nl/koop/cruquius/huis-41442476-spieringweg-757/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En jij auto's ik wasmachines

[Afbeelding]
Vergeet de muur vol telefoons niet 8)

• Basekid
Ja je moet je wegwerptelefoons die je bij de drugdeals gebruikt toch ergens kwijt he :+

• Marnix1988
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:05
Leuk ook, dat duurzaam logo'tje. Er staan in de garage wel een paar Amerikaanse auto's die alle winst weer doen vergeten :9

Marnix1988 wijzigde deze reactie 05-12-2019 11:56 (23%)

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True