Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Aganim schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:06:
[...]

En geen van de gebruiksdoeleinden die ik kan bedenken is bij het normale volk sociaal geaccepteerd. :7 })

[Afbeelding]
Zo'n huis, zo'n terrein, zo'n vraagprijs. En dan je eekhoorns Aldi pindakaas voorschotelen? :+
Dat hele huis ademt zuinigheid, incl. de oude Toyota Prius en incl. het gebrek aan vernieuwing in het huis. Daar is vrijwel niks meer aan gedaan sinds dat het gebouwd is. Dus die Aldi pindakaas verbaasd me helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Blik1984 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:20:
[...]

Dat hele huis ademt zuinigheid, incl. de oude Toyota Prius en incl. het gebrek aan vernieuwing in het huis.
Het is een Honda Insight. Maar het huis dient wel opgeknapt te worden inderdaad. De keuken oogt overigens wel vrij modern.

[ Voor 22% gewijzigd door breinonline op 23-07-2019 21:40 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
breinonline schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:40:
[...]

Het is een Honda Insight. Maar het huis dient wel opgeknapt te worden inderdaad. De keuken oogt overigens wel vrij modern.
Goed, de keuken is idd wel gedaan, maar dat is het dan ook. Maar persoonlijk vind ik die ook niet om aan te gluren. De rest is sinds de bouw in 1973 niet aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 12:49
Die haard maakt op mij ook geen frisse indruk. Of ze stoken teveel, of de flow van het ding is compleet bagger... Ik neig naar het tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
[...]

En geen van de gebruiksdoeleinden die ik kan bedenken is bij het normale volk sociaal geaccepteerd. :7 })

[Afbeelding]
Zo'n huis, zo'n terrein, zo'n vraagprijs. En dan je eekhoorns Aldi pindakaas voorschotelen? :+
Waarom denk je dat ze rijk zijn geworden? Niet door veel geld uit te geven aan Calve pindakaas.... ;)

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Blik1984 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:20:
[...]

Dat hele huis ademt zuinigheid, incl. de oude Toyota Prius en incl. het gebrek aan vernieuwing in het huis. Daar is vrijwel niks meer aan gedaan sinds dat het gebouwd is. Dus die Aldi pindakaas verbaasd me helemaal niks
De huidige bewoner was rijk genoeg om zelf een huis te bouwen tijdens een economische crisis bijna vijftig jaar geleden. Die was toen dus geen 23 en net afgestudeerd. Dus reken maar uit, als je als dertiger of veertiger een huis bouwt en er 46 jaar in blijft wonen, hoe oud ben je dan?

Om ook nog wat inhoud mee te brengen:

vergelijk https://www.funda.nl/koop...831-assendelverstraat-45/
met https://www.funda.nl/koop...992-assendelverstraat-45/

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Pizza_Boom schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:24:
[...]
Snap ik. Terecht ook. Ik denk dat de invloed van bijvoorbeeld een Zuiderzeelijn of straks een snellere verbinding groter is. Als ik weet dat ik met een half uur of 3 kwartier in de trein vanuit Groningen in hartje Amsterdam sta, dan is opeens Groningen natuurlijk een hele aantrekkelijke woonplaats. Zie het verhaal TGV en de relatie Parijs - Lyon. Opeens is dat te forenzen.
Het aardige is dat die afstand groter is dan Groningen-Amsterdam-Maastricht. Bordeaux, waar de TGV wat recenter over de hele afstand snel gaat, ziet de laatste jaren de prijzen enorm stijgen wegens de nieuwe lading forensen.

Nederland zou ipv die Betuwelijn een HSL naar Gr/Maas/Arnhem(richting Duitsland) moeten aanleggen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
De Betuweroute wordt anders goed gebruikt en brengt de ruimte op het spoor om extra passagierstreinen in te leggen over de Brabantroute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Over transformaties gesproken. Dat hebben ze netjes gedaan! Ik moest toch even twee keer kijken of ze niet een foto van het verkeerde huis hadden gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Pizza_Boom schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:10:
De Betuweroute wordt anders goed gebruikt en brengt de ruimte op het spoor om extra passagierstreinen in te leggen over de Brabantroute.
Het gaat om het snel kunnen reizen. Het is bizar dat Parijs- Lyon gewoon sneller te bereizen is dan Amsterdam - Maastricht of Amsterdam - Groningen terwijl het bijna twee keer zo ver is. Als je het land kleiner maakt dan is het veel aantrekkelijker om verder weg te wonen.
Maar NS rijdt liever metro's dan HST's.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Maasluip schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Het gaat om het snel kunnen reizen. Het is bizar dat Parijs- Lyon gewoon sneller te bereizen is dan Amsterdam - Maastricht of Amsterdam - Groningen terwijl het bijna twee keer zo ver is. Als je het land kleiner maakt dan is het veel aantrekkelijker om verder weg te wonen.
Tsja, aard van het land he. In het Ruhrgebied rijdt ook zowat alleen maar S bahn. Alleen als jij nu bedenkt naar Maastricht te willen ben je gewoon hetzelfde kwijt als wanneer je ove 2 weken gaat. Als jij nu bedenkt dat je naar Lyon wilt, ben je 97 euro kwijt.
Keulen - Frankfurt hetzelfde, wil je dat nu in die 1:16u doen, ben je ook 77 euro kwijt.

Verder heeft Lyon natuurlijk iets meer betekenis dan Groningen: de stad telt ca. 550.000 inwoners, de agglomeratie heeft een inwoneraantal van 2,2 miljoen. Groningen heeft 200.000 inwoners en de agglomeratie ontbreekt zo'n beetje, heel de provincie Groningen telt 580.000 inwoners. Maargoed, dat neemt niet weg dat voor ons landje 200 of 220 km/h op het spoor ook een mooie verbetering zou opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Maasluip schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Dat is niet bizar, weet je hoeveel stations er tussen liggen. In NL is gewoon de ruimte niet om een compleet ander spoor aan te leggen voor een relatief nikszeggende lijn als Amsterdam - Groningen/Maastricht. Dat wordt pas interessant als je daar ook Almere en Zwolle op aansluit richting Groningen en Utrecht, Den Bosch en Eindhoven richting Maastricht... Maja, dan heb je eigenlijk weer een soort van Intercity trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Over treinen: Leuke discussie (echt waar) maar verplaats 'm alsjeblieft hier naar toe..
Barnagma schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:21:
[...]

Over transformaties gesproken. Dat hebben ze netjes gedaan! Ik moest toch even twee keer kijken of ze niet een foto van het verkeerde huis hadden gepost.
Maar is dat echt 350000 euro waard? Dat lijkt me een extreem dure verbouwing. Je koopt nieuwbouw met een tuin enzo voor een hoop minder.

https://www.funda.nl/koop...95-bouwnummer-bouwnr-148/

Da's groter, 120.000 euro goedkoper, met een tuin, en tien minuten langer fietsen naar het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 10:20
burne schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:30:
Over treinen: Leuke discussie (echt waar) maar verplaats 'm alsjeblieft hier naar toe..

[...]

Maar is dat echt 350000 euro waard? Dat lijkt me een extreem dure verbouwing. Je koopt nieuwbouw met een tuin enzo voor een hoop minder.

Da's groter, 120.000 euro goedkoper, met een tuin, en tien minuten langer fietsen naar het centrum.
wat is er met het gebouw achteraan op deze foto gebeurd, lijkt wel omgevallen..
Afbeeldingslocatie: https://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-40124495-bouwnummer-bouwnr-148/#foto-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51

[...]

Zowel de prijs voor als na de verbouwing is belachelijk natuurlijk. De Amsterdamse huizengekte in Haarlem. Natuurlijk speelt de populaire buurt mee maar voor die 250.000 waar je nu een opknappertje voor krijgt kocht je vijf jaar terug een op en top bijgewerkt huis.

Ps.
En dan word ik als mede bezitter van een huis in Haarlem weer bang van mijn eerstvolgende WOZ waarde ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

datadevil schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:01:
[...]

wat is er met het gebouw achteraan op deze foto gebeurd, lijkt wel omgevallen..
Grapje van een architect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 16:18

CeesKees

I rest my Kees

D-e-n schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:13:
[...]

Zowel de prijs voor als na de verbouwing is belachelijk natuurlijk. De Amsterdamse huizengekte in Haarlem. Natuurlijk speelt de populaire buurt mee maar voor die 250.000 waar je nu een opknappertje voor krijgt kocht je vijf jaar terug een op en top bijgewerkt huis.

Ps.
En dan word ik als mede bezitter van een huis in Haarlem weer bang van mijn eerstvolgende WOZ waarde ;)
Ach. Loop er mee naar je hypotheekverstrekker en het verschil in belasting pak je meer dan dubbel terug in je rente

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

https://www.funda.nl/koop...0306767-miep-gieslaan-16/

Op zich niet zo heel bijzonder/opvallend, hoewel het kleurgebruik in het hele huis wat eenzijdig is. Wat ik wel opvallend vind: net 1 dag op Funda en nu al een prijsstijging. Foutje van de makelaar?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma

[...]

Of het het waard is laat ik terzijde ;) (het is inderdaad wel erg duur). Ik vond alleen hoe het huis is opgeknapt vrij indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984

[...]

locatie locatie locatie

In Utrecht betaal je dat prijsverschil er zo bij voor 10 minuten extra afstand t.o.v. het centrum. En doe er sowieso nog 10% extra bovenop om alles 100% naar wens ingedeeld te krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Blik1984 op 25-07-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Laatst online: 00:03

Wuursj

want worst is al bezet

D-e-n schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:13:
[...]
Ps. En dan word ik als mede bezitter van een huis in Haarlem weer bang van mijn eerstvolgende WOZ waarde ;)
Mijn Haarlemse WOZ waarde is van 187k naar 354k gegaan in 4 jaar tijd door dit soort praktijken :F

Jij bent Haarlemmer toch? Fiets een keer daar rond en je weet waarom. Niet parkwijk echt slecht is (ik heb prima gewoont in slechtere buurten elders) maar de liging van dat verbouwde huisje in de Leidse buurt verklaart wel een deel van de prijs. Daar wil de uit Amsterdam komende ex-yup die toe is aan kinderen, best wel voor betalen.

En matige verbouwingen door investeerders wordt op dit moment ook zwaar overbetaald want 'men' wil een instapklare woning volgens de laatste trends maar toch in een oud wijkje naast het centrum wonen. Dat is dit leidsebuurt huisje meer het geval dan (casco) nieuwbouw dus kassa.

Ik woon zelf ook in een oud huisje redelijk naast het centrum en was om me heen aan het kijken en sta best open voor nieuwbouw. Maar ook ik zou niet willen ruilen met dat huis in parkwijk. Dan maar verbouwen (zodra de aannemers een beetje klaar zijn met speculatie woningen).

[ Voor 68% gewijzigd door Wuursj op 25-07-2019 09:59 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:26
[...]

[Afbeelding]
Eekhoorns en/of vogels 'normale' pindakaas aanbieden is überhaupt geen goed idee; er zit veel te veel zout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

Beetje zoals de Dansende Dobberende Dozen in Vlissingen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Mink Z. schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:59:
[...]

Eekhoorns en/of vogels 'normale' pindakaas aanbieden is überhaupt geen goed idee; er zit veel te veel zout in.
De meeste pindakazen van Aldi zijn zonder toegevoegd zout. Een paar bevatten toevoegingen (emulgator, dextrose of zout) maar dat wordt duidelijk aangegeven, en er is een 100% pure pindakaas die uitstekend geschikt is voor tuinbeestjes..
Wuursj schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:46:
Jij bent Haarlemmer toch? Fiets een keer daar rond en je weet waarom.
Ik ben van de Kleverpark-buurt naar Meerwijk verhuist.. :) Dat zegt denk ik wel genoeg..

[ Voor 7% gewijzigd door burne op 25-07-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wie heeft daar gewoond? Marco Borsato zelf?

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 25-07-2019 11:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:23
De jaarlijkse buurtbarbecue/buurtborrel is elk jaar erg gezellig. Waar in het bekende lied van Marco Borsato de meeste dromen bedrog zijn, is dat hier beslist niet het geval. Hier komen ze gewoon allemaal uit.
_O-

@Marzman ene Qubic Studios

[ Voor 6% gewijzigd door vuurtjih op 25-07-2019 11:37 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb deze al een tijdje terug gezien, maar volgens mij is deze nog niet in dit topic langs geweest, dus bij deze..

https://www.funda.nl/koop...68845-heilige-stoel-3813/
In deze reguliere jaren 70 rijtjeswoning moet sowieso een kleine moderniseringsslag gemaakt worden:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/746_2160.jpg

Maar je krijgt wel 2 badkamers :? :
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/742_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/778_2160.jpg

Maar het mooiste zijn zeker wel de (slaap)kamers op de eerste verdieping met matchende design op de gordijnen en de muren:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/744_2160.jpg
En bij deze kamer zelfs op het plafond:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/805_2160.jpg
En bij deze kamer hebben ze de gordijnen verwisseld met die van badkamer2, want ook hier hetzelfde printje:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/919/766_2160.jpg

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
En even door zoeken kom je uit op:

Dhr J. Bom
Director at Qubic Studios

Op LinkedIn te vinden met een plaatje waarbij de beste man in dit huis bij de vleugelpiano staat. Mooi man internet.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertvanoosten
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 12:53
DonJunior schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:47:
[...]

En even door zoeken kom je uit op:

Dhr J. Bom
Director at Qubic Studios

Op LinkedIn te vinden met een plaatje waarbij de beste man in dit huis bij de vleugelpiano staat. Mooi man internet.
Jasper, 26 jr. Lekker voor elkaar om op die leeftijd een huis te verkopen voor 1,1M (ik ga er voor het gemak vanuit dat hij eigenaar is ;-) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
bertvanoosten schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:54:
[...]

Jasper, 26 jr. Lekker voor elkaar om op die leeftijd een huis te verkopen voor 1,1M (ik ga er voor het gemak vanuit dat hij eigenaar is ;-) )
Lol, ik had expres zijn voornaam weggelaten om hem nog iets van privacy te gunnen haha ;)

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
PvT.Arj schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:39:
In deze reguliere jaren 70 rijtjeswoning moet sowieso een kleine moderniseringsslag gemaakt worden:
Ideaal. Als het in 1998 al gemoderniseerd was door Pjotr en Mariusz, moest je het nu ook weer moderniseren. Maar dan moest je eerst allerlei beunwerk aan installaties ongedaan maken, terwijl er nu alleen het originele spul uit de bouw in zit.

Qua kosten maakt het niet uit, maar het scheelt enorm veel als je niet eerst hoeft uit te vogelen hoe een paar amateurs allerlei zaken levensgevaarlijk in elkaar geprutst hebben...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXen0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 09:24
PvT.Arj schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:39:
Ik heb deze al een tijdje terug gezien, maar volgens mij is deze nog niet in dit topic langs geweest, dus bij deze..

https://www.funda.nl/koop...68845-heilige-stoel-3813/
Compleet gelijk over de moderniseringsslag, maar zo op de foto's lijkt de (oude) meuk er wel erg netjes bij te staan.

Ook ooit eens bij zo'n woning gekeken (als het zo netjes is als op de foto's), kwam regelrecht uit de jaren 80 maar was echt perfect onderhouden voor de rest. Daar kon je zo in om rustig kamer voor kamer er iets naar eigen smaak van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Klopt wel ja je hoeft niks metéén te doen, maar uiteindelijk moet je hier wel echt álles doen.
Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, andere badkamer slopen en netjes afwerken, schrootjes weg uit keuken en woonkamer en vooral behang afsteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Niks ervan, integraal verschepen naar het Openluchtmuseum als stijlkamer van het interieur van de jaren '70-'80!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MrXen0 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Compleet gelijk over de moderniseringsslag, maar zo op de foto's lijkt de (oude) meuk er wel erg netjes bij te staan.

Ook ooit eens bij zo'n woning gekeken (als het zo netjes is als op de foto's), kwam regelrecht uit de jaren 80 maar was echt perfect onderhouden voor de rest. Daar kon je zo in om rustig kamer voor kamer er iets naar eigen smaak van te maken.
Zo'n huis heb ik afgelopen april gekocht, gebouwd in '77, toen ingericht en daarna nooit meer wat aan gedaan (behalve de WC beneden.) Alles oud en ouderwets (en het behang was zo vergeeld dat het meer oranje dan wit was :X) Maar verder alles in keurige staat, kozijnen etc allemaal puntgaaf. Zolang je er maar doorheen kunt kijken en de potentie ziet is er niets aan de hand.

https://www.funda.nl/koop...is-40067142-groenhof-146/

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Incolumis schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Waarom denk je dat ze rijk zijn geworden? Niet door veel geld uit te geven aan Calve pindakaas.... ;)
Ik ben veel in dit soort huizen geweest, met name in de omgeving van Wassenaar, ik hielp in de vakanties mijn vader met klussen, deze mensen leven over algemeen ontzettend zuinig, meestal hebben ze ook nooit gewerkt en hebben ze ook weinig sociale contacten, en wat me ook altijd opviel, dan gingen ze koffie inschenken maar alleen voor zich zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wat doe je met een appartement van 78m2 en je wil graag 625k vangen?

Https://www.funda.nl/koop...79332-galvanistraat-70-a/

[ Voor 38% gewijzigd door Sport_Life op 25-07-2019 13:35 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

Wish schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:17:
De ligging van het pand is geniaal, lekker rustig vlak bij Utrecht. Qua design en inrichting... niet helemaal mijn smaak, maar ik zou er geen nee tegen zeggen.
Dat is bij mij een paar honderd meter vandaan :D . Meer mensen hebben in bunker in de tuin hier. Lijkt me ook wel gaaf.

"De villa is door de huidige eigenaar 46 jaar geleden ontworpen met het idee een compacte en efficiënt ingedeelde woning te maken met ruimten die niet groter zouden zijn dan het gebruik noodzakelijk maakt. Maar tegelijkertijd groot genoeg en in een aantrekkelijke vorm. We kunnen rustig stellen dat dit uitstekend is gelukt. "
Overigens zie je hier meer huizen die in de jaren 60/70 zijn gebouwd en sindsdien minimaal zijn aangepast. Bewoners zijn inmiddels voorbij de pensioengerechtigde leeftijd ;). Maar gelukkig ook heel veel migranten die na aankoop zo'n huis laten opknappen.

[ Voor 26% gewijzigd door vanDaal op 25-07-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/282/619_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/282/613_2160.jpg

Ook niet gek, sauna op de tuin. B&B erbij. Wel tegen de zeedijk aan helemaal in het krimpgebied.

https://www.funda.nl/koop...is-86671488-nesserwei-21/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 22:42
Sport_Life schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:30:

Je bedoelt de 158m2 met maar liefst 4 slaapkamers, twee badkamers en op 5 minuten van het strand en binnen 10 minuten van de A4/A12/A13 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

GeeMoney schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:47:
[...]

Je bedoelt de 158m2 met maar liefst 4 slaapkamers, twee badkamers en op 5 minuten van het strand en binnen 10 minuten van de A4/A12/A13 ?
Met een helicopter ja, de gewone burger die de beschikking heeft over een auto red dat nooit ;)

Vaak zie je dergelijke appartementen voor de hoofdprijs te koop staan, zal niet lang duren dat de prijs zakt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 25-07-2019 14:35 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xAn52
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Dan is dit een koopje. Naast het zuiderpark en een 10 voor afwerking.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/005/489_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/005/483_2160.jpg

Lekker anoniem ook aan de buitenkant.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/005/512_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...757047-vreeswijkstraat-89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAn52 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel mooie woning.
Enige wat ik matig vind aan die buurten ten nood-westen-ish van het Zuiderpark is dat je niets in de buurt hebt qua uitval, wegen noch treinen. Vooral zonder auto is dat echt wel shit.
Woonde een jaartje in de Vruchtenbuurt zelf. Werd dermate gek van mijn dagelijks reistijden dat ik een jaartje later weer verhuist ben naar een locatie waar ik met tien minuten lopen gewoon in een intercity zit naar whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind de keukenopstelling wel bijzonder, letterlijk een kookeiland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow, ik verwachte eigenlijk een veel hogere prijs. Nu is vier ton nog niet heel goedkoop, maar voor alles nieuw ziet het er goed uit!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PvT.Arj
We hebben er weer een! Deze bejaardenwoning (geen bovenverdiepingen), is uitgerust met een mooi bad in de slaapkamer, inclusief vloerbedekking eromheen en een spiegelwand erachter.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/292/994_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/292/986_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...39947-coba-ritsemahof-15/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 11:32
Een echte pornokamer. Weliswaar zo’n hele foute uit de jaren 70 met veel haar en een bierbuik.

[ Voor 64% gewijzigd door D.deJong op 25-07-2019 21:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
#lemonparty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Sport_Life schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:30:

Staat toch echt 152 m2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:27

Pazo

Mroaw?

Dit is ook wel een mooie.
Huisje van ruim een miljoen, en dan geen foto's (op een paar details na) van de binnenkant plaatsen, maar wel 30 van de tuin :')

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/209/671_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/209/654_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...-40304345-elspeterweg-30/

[ Voor 11% gewijzigd door Pazo op 26-07-2019 09:53 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pazo schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:52:
Huisje van ruim een miljoen, en dan geen foto's (op een paar details na) van de binnenkant plaatsen, maar wel 30 van de tuin :')

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Misschien dat mensen die zulke huizen kopen het toch eerst laten verbouwen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
CaDje schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:52:
[...]

Ik vind de keukenopstelling wel bijzonder, letterlijk een kookeiland.
En dan wasbak, ijskast, werkruimte allemaal in een andere kamer, je blijft dus bezig met heen en weer lopen als je bezig bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Pazo schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:52:

Kan verschillende redenen hebben. Waarom is de prijs soms op aanvraag? Misschien heeft de eigenaar geen zin om z'n prive op het internet te gooien.

Overigens irriteer ik me juist dood als een huis met een stuk grond van meer dan 20.000m² wordt gepresenteerd met 50 foto's van een rot huis en 5 van de tuin. Ik zoek zoiets voor de ligging en de grond. Het huis gaat in de container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Ik vroeg me al af, wat is dat toch voor vloerbedekking...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/241/636_1080.jpg
Over de gehele verdieping zijn alle vloeren voorzien van rubberen vloertegels
Hoezo heeft iemand dit als vloerbedekking? Is de hele eerste verdieping een kinderspeelruimte? :?

https://www.funda.nl/koop...15180-loogkruidstraat-12/

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 26-07-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:59

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Tankiej schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:37:

[Afbeelding]

[...]

Hoezo heeft iemand dit als vloerbedekking? Is de hele eerste verdieping een kinderspeelruimte? :?

Een home gym zou kunnen. (dempt het neerkomen van de gewichten)

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Dwarlorf schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:56:
[...]

Een home gym zou kunnen. (dempt het neerkomen van de gewichten)
Dat zou ik ook denken, als het maar in één ruimte lag. Maar het ligt in alle 3 de slaapkamers op de 1e verdieping, op de overloop, en misschien ook nog in de badkamer (lastig te zien op de foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:59

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Tankiej schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:01:
[...]

Dat zou ik ook denken, als het maar in één ruimte lag. Maar het ligt in alle 3 de slaapkamers op de 1e verdieping, op de overloop, en misschien ook nog in de badkamer (lastig te zien op de foto's).
Dan zijn ze vast heel fit. :+

Misschien iemand met een handicap die snel valt oid. Of iemand met een harde materialen fobie. Ik ben nu wel benieuwd.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ik vraag me af of het echt rubber is of niet toch een steviger kunststof. Het lijkt echt heel erg op de kunststof tegels die ik ken uit menig concertzaal.

En makelaars typen doorgaans maar wat onzin ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:26

[Afbeelding]

[...]

De verkoper voelt zich erg thuis in de rubberentegelmaatschappij, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 14:19
Huis met ruimte voor een waterfietst O+

https://www.funda.nl/koop...16659-veenkade-5/#foto-38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wel een vies stukje niet onderhouden water dat nu vol blauwalg zal zitten :+

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:11:
Ik vraag me af of het echt rubber is of niet toch een steviger kunststof. Het lijkt echt heel erg op de kunststof tegels die ik ken uit menig concertzaal.

En makelaars typen doorgaans maar wat onzin ...
Dat zijn antislip vloeren die, onder andere, veel gebruikt worden in de horeca. Naden tussen de tegels worden gesealt met hetzelfde materiaal. Vloer is dan ook vloeistofdicht.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 14-09 15:10
Het is hier geen HK

[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 30-07-2019 22:27 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Deze huizen:

https://www.funda.nl/koop...1769-prins-hendriklaan-5/

https://www.funda.nl/koop...s-86664535-paltzerweg-72/

Mooi afgewerkt + goede locaties.

O+ O+ O+

Zeker de prijs van het tweede huis is zeer goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Geweldig huis +kavel waar je denk ik niet snel op uitgekeken raakt.
Daar kun je pensioneren en zo'n beetje een dagtaak aan hebben om perceel groen en gebouwen een beetje bij te houden. Heerlijke chaos waar toch een idee achter zit.
Op satellietbeeld zie ik zeker een stuk of 5 a 6 bootjes op en rond het perceel trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong

[Afbeelding]

[...]

Die vloer op de begane grond is pas echt vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
ASW1 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:07:
[...]

Geweldig huis +kavel waar je denk ik niet snel op uitgekeken raakt.
Daar kun je pensioneren en zo'n beetje een dagtaak aan hebben om perceel groen en gebouwen een beetje bij te houden. Heerlijke chaos waar toch een idee achter zit.
Op satellietbeeld zie ik zeker een stuk of 5 a 6 bootjes op en rond het perceel trouwens.
Als die gaan verhuizen om kleiner te gaan wonen dan hebben ze echt een uitdaging, wat hebben die mensen een berg zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:42:
[...]

Heel mooie woning.
Enige wat ik matig vind aan die buurten ten nood-westen-ish van het Zuiderpark is dat je niets in de buurt hebt qua uitval, wegen noch treinen. Vooral zonder auto is dat echt wel shit.
Woonde een jaartje in de Vruchtenbuurt zelf. Werd dermate gek van mijn dagelijks reistijden dat ik een jaartje later weer verhuist ben naar een locatie waar ik met tien minuten lopen gewoon in een intercity zit naar whatever.
Ja dat, en de vruchtenbuurt/bomenbuurt is wel een stap of 3 minder sjonnie dan vreeswijkstraat ed. Vriendje van me woont daar om de hoek en ik kijk elke keer weer mijn ogen uit.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
D.deJong schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:59:
[...]

Als die gaan verhuizen om kleiner te gaan wonen dan hebben ze echt een uitdaging, wat hebben die mensen een berg zooi.
Nee, dan deze:
Huis in Wilhelminaoord gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...40212425-schumerstraat-4/

Meestal ruimen mensen het huis wat op voor de fotograaf komt :')

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Ossi schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:11:
[...]

Nee, dan deze:
Huis in Wilhelminaoord gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...40212425-schumerstraat-4/

Zou me niks verbazen als dit de opgeruimde versie is en dat het normaal veel erger is ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Tering wat een zooi......

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.deJong
Het enige wat netjes is is de rommelzolder 🤨

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:03
PvT.Arj schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:00:
We hebben er weer een! Deze bejaardenwoning (geen bovenverdiepingen), is uitgerust met een mooi bad in de slaapkamer, inclusief vloerbedekking eromheen en een spiegelwand erachter.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...39947-coba-ritsemahof-15/
Tjonge hoe oud zijn we hier eigenlijk? U heeft enkel sex om kinderen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

Theo

moederbord

peakrever schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:12:
Deze huizen:

https://www.funda.nl/koop...1769-prins-hendriklaan-5/

Mooi afgewerkt + goede locaties.

O+ O+ O+

Zeker de prijs van het tweede huis is zeer goed te noemen.
158 vierkante meter woon op nog geen 300 vierkante meter grond voor 1.35 miljoen euro? Begint dat gehele gebied nu ook al richting de 10.000 euro voor een vierkante meter te gaan? :'( OF is het huid gewoon echt veel te duur?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Theo schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:24:
[...]

158 vierkante meter woon op nog geen 300 vierkante meter grond voor 1.35 miljoen euro? Begint dat gehele gebied nu ook al richting de 10.000 euro voor een vierkante meter te gaan? :'( OF is het huid gewoon echt veel te duur?
Blijft wel Oeggie hè _O_ Geen goedkoop huis, maar niet heel erg overpriced imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
Hahn schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:13:
[...]

Zou me niks verbazen als dit de opgeruimde versie is en dat het normaal veel erger is ;)
Jongens, jullie zijn ook echt niks gewend hè :P

Ja er staan (te) veel spullen, en dat zou ik voor de foto's ook anders doen, sure. Maar dit is geen chaos of iemand die de weg kwijt is. Dan lukt het je namelijk ook niet om het voor de foto's nog te krijgen als dit.

En verder geen idee waar het ligt, maar duur is het tenminste niet. Als die spullen er uit zijn kon het best een redelijk huis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Wilke schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:09:
[...]

Jongens, jullie zijn ook echt niks gewend hè :P

Ja er staan (te) veel spullen, en dat zou ik voor de foto's ook anders doen, sure. Maar dit is geen chaos of iemand die de weg kwijt is. Dan lukt het je namelijk ook niet om het voor de foto's nog te krijgen als dit.

En verder geen idee waar het ligt, maar duur is het tenminste niet. Als die spullen er uit zijn kon het best een redelijk huis zijn.
Het spijt me voor je dat jij dat wel gewend bent :P

Het is een klein dorpje in Zuidwest-Drenthe. Dat huis kost geen drol inderdaad. In het wijkje zelf zou ik niet willen wonen, maar hemelsbreed woon ik er twee a driehonderd meter vanaf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 12-09 14:41
Ossi schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:11:
[...]

Nee, dan deze:

Eerlijk zeggen! Welke Tweakert woont hier??? 8)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/093/597_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
Ossi schreef op maandag 29 juli 2019 @ 07:21:
[...]

Het spijt me voor je dat jij dat wel gewend bent :P

Het is een klein dorpje in Zuidwest-Drenthe. Dat huis kost geen drol inderdaad. In het wijkje zelf zou ik niet willen wonen, maar hemelsbreed woon ik er twee a driehonderd meter vanaf.
Maar waarom zou je er niet willen wonen dan? En wat is er "mis" met het huis?
Het is nl. wel ontzettend goedkoop.

Niet dat ik interesse heb voor mezelf ofzo, maar zoveel vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Verschrikkelijk dat menselijke van 'alles tegen de muur aan op de grond' pleintjesgedrag. Zet er dan een paar kasten neer ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
KnoxNL schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:29:
[...]

Maar waarom zou je er niet willen wonen dan? En wat is er "mis" met het huis?
Het is nl. wel ontzettend goedkoop.

Niet dat ik interesse heb voor mezelf ofzo, maar zoveel vragen..
Misschien valt het reuze mee hoor. Hoe verwoord ik het tactisch... voor mijn gevoel wonen er iets teveel laaggeschoolde mensen met alle uitdagingen die daarbij horen.
Family Guy schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:34:
Verschrikkelijk dat menselijke van 'alles tegen de muur aan op de grond' pleintjesgedrag. Zet er dan een paar kasten neer ;)
Hebben ze toch ook, maar dan open kasten, zodat je alle rommel nog steeds ziet :')

[ Voor 25% gewijzigd door Ossi op 29-07-2019 13:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• CoffeeToGo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-07 09:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:47

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:02

Detmer

Professioneel prutser

Die slaapkamer 'kooi' idee van glas. Ik wordt er spontaan ongemakkelijk van :o

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Detmer schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:39:
[...]

Die slaapkamer 'kooi' idee van glas. Ik wordt er spontaan ongemakkelijk van :o
Inderdaad, heeft een hoog Silence of the Lambs gehalte :D

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 21:05
Hey, dat is een broertje van deze, gisteren gepost in filmpjes topic: YouTube: Big Ship Foam Mining - Making a Proper Room

Eindelijk een verbouwing waar de stalen binnenkozijnen wel op zijn plek zijn. Erg mooi gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 30-07-2019 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb het idee dat dit schip al eens eerder te koop heeft gestaan (en ook in dit topic, of zijn voorganger), maar misschien was dat niet op deze ligplaats. Ik meen deze kachel al eens eerder te hebben gezien op een schip op Funda:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/869/915_360.jpg

alleen laat mijn Google-fu mij een beetje in de steek

hij heeft iig in de Volkskrant gestaan: https://www.volkskrant.nl...enboot-uit-1952~b087762f/
En een paar jaar eerder (volgens mij) in het Parool: https://www.parool.nl/nie...noord-is-te-koop~bfcc0e02 bij nader inzien toch een ander schip.

[ Voor 26% gewijzigd door Yukkie op 30-07-2019 11:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
WOZ is helaas online ook niet beschikbaar. Die brandblusser naast het bed ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 12-09 14:41
DaCoTa schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:57:
[...]

Hey, dan is een broertje van deze, gisteren gepost in filmpjes topic: YouTube: Big Ship Foam Mining - Making a Proper Room

Eindelijk een verbouwing waar de stalen binnenkozijnen wel op zijn plek zijn. Erg mooi gedaan.
Toevallig gisteren ook gekeken op YT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Waarom zou je die schommel met zulke wijde touwen midden in je doorgang naar de woonkamer hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Volgens mij is dat een heel ander schip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Wel mooi hoe ze de inrichting (bijv. de boekenkasten) geïntegreerd hebben in de spanten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xss8LveEdAxLk12CLINxgwBW/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wjk2XqJHhTS0JqgUmgfRMPxd/medium.jpg

Maar ik weet zeker dat ik minimaal 10 keer over de richels onder de deuren zou struikelen voor ik gewend was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZOZFFlppBe8bnJDpGAfifTS5/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F7MlO18N0iD0HblBi3eyXLrp/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

dreamscape schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:12:
[...]

Volgens mij is dat een heel ander schip.
Als ik nog eens goed kijk naar de foto's, denk ik dat je gelijk hebt ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BCM
  • Laatst online: 14-09 15:09

BCM

vooghel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:13:
[...]

Wel mooi hoe ze de inrichting (bijv. de boekenkasten) geïntegreerd hebben in de spanten:
[Afbeelding] [Afbeelding]

Maar ik weet zeker dat ik minimaal 10 keer over de richels onder de deuren zou struikelen voor ik gewend was.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Volgens mij is dat schip NIET geïsoleerd. Krijg je dat wel boven de 10 graden in de winter?

Cedo Nulli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:06
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/870/733_2160.jpg
Foto's maken kun je natuurlijk prima zelf doen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/870/769_2160.jpg
Inclusief gezellig sfeerfoto.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/870/739_2160.jpg
Stijlvolle keuken.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/870/736_2160.jpg
Als je geen ruimte hebt voor echte boekenkasten moet je wat :+

https://www.funda.nl/koop...40399850-kamperfoelie-88/

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
BroodjeGezond schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:26:
[Afbeelding]
Foto's maken kun je natuurlijk prima zelf doen.

[Afbeelding]
Inclusief gezellig sfeerfoto.

[Afbeelding]
Stijlvolle keuken.

[Afbeelding]
Als je geen ruimte hebt voor echte boekenkasten moet je wat :+

https://www.funda.nl/koop...40399850-kamperfoelie-88/
Dat lijkt wel stickers 8)7. Vraag mij bijna af waarom je zoiets zou doen, maar dan "Sfeervolle woning in woonwijk De Essen!", aaaah ja, sfeervol! Boekenkaststickers over je hele woning.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Raznov schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:07:
[...]

Dat lijkt wel stickers 8)7. Vraag mij bijna af waarom je zoiets zou doen, maar dan "Sfeervolle woning in woonwijk De Essen!", aaaah ja, sfeervol! Boekenkast stickers over je hele woning.
Dat was in de aanbieding. Scheelt ook weer potjes verf ect.

Over verf en muurstickers gesproken,

Deze had nog wel wat extra's kunnen gebruiken.

https://www.funda.nl/koop...-pieterszoon-coenlaan-29/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/344/152_1080.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Barnagma op 30-07-2019 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Gelukkig hebben ze wel een thermometer hangen als versiering :')
Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.