Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.638 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik heb al een kwartier naar dit huis zitten kijken. Wat IS het? De eerste binnenfoto's beloven niet veel goeds:

foto 4 (eerste binnenfoto)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/737/907_1440.jpg

foto 5
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/737/909_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...80800-de-brandt-1/#foto-4

Later lijkt het nog op een redelijk normaal huis ook. Waarom zou je met deze foto's beginnen?? En woont hier nou echt iemand? Het huis ernaast wordt tegelijkertijd verkocht, complete familieverhuizing nu oma overleden is aan de gevolgen van overmatige tocht?

Zowel nr 1 als nr 3 staan er voor 360k op. Valt voor het aantal m² wel mee...

[ Voor 5% gewijzigd door Tehh op 11-06-2019 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broabander
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:04
Tehh schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:03:
Ik heb al een kwartier naar dit huis zitten kijken. Wat IS het? De eerste binnenfoto's beloven niet veel goeds:

[Afbeelding]

foto 5
[Afbeelding]

Later lijkt het nog op een redelijk normaal huis ook. Waarom zou je met deze foto's beginnen?? En woont hier nou echt iemand? Het huis ernaast wordt tegelijkertijd verkocht, complete familieverhuizing nu oma overleden is aan de gevolgen van overmatige tocht?

Dit dus!
http://www.komuitdeknoop.nl/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Niet online
Dat logo hing ook op de schuur, ik kon er alleen niets van maken. Zijn mijn ogen nou zo beroerd of zie ik iets over het hoofd?
Maar 't is dus geen woon/leefruimte dus. Dat scheelt, dan spookt het er vast ook niet...

Oh duh, gewoon het adres gegoogled natuurlijk :F

[ Voor 6% gewijzigd door Tehh op 11-06-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nielson schreef op zondag 9 juni 2019 @ 18:22:
[...]
Is ook eens langs gekomen in het TV programma BinnensteBuiten:

https://binnenstebuiten.k...ragmenten/pomphuis-ruurlo
Sinds dat filmpje van binnenstebuiten, is er wel wat aan de inrichting aangepast t.o.v. de huidige fotoserie op funda.
Meubilair is anders. Of de toenmalige bewoners hadden het alweer verkocht... en staat het nu wederom te koop (?)

't Is dat ik de poen niet heb, maar anders. 8)

klein tweakers detail: geen glasvezel aansluiting. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:26
Tehh schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:03:

[Afbeelding]

foto 5
[Afbeelding]

Denk dat in die prijs ook is meegenomen dat er asbestplaten over het riet zijn gelegd, betekent heel veel werk/geld om die asbest platen te verwijderen en ook het riet moet dan aangemerkt worden als 'asbest besmet' met navenant veel kosten.
Gelukkig zit er geen deadline meer op het verwijderen van asbest, maar eens zal het verwijderd moeten worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Hmmm, 535.000 betalen zonder glas-in-lood, of 595.000 met glas-in-lood & direct instapklaar?

Komt net een huis op de markt voor een prijs 60.000 hoger dan de huizen van de directe buurman en overbuurman, met exact dezelfde afmetingen.

Net op de markt
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/830/067_2160.jpg

Buurman
Overbuurman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

absurdsmash schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:52:
Hmmm, 535.000 betalen zonder glas-in-lood, of 595.000 met glas-in-lood & direct instapklaar?

Komt net een huis op de markt voor een prijs 60.000 hoger dan de huizen van de directe buurman en overbuurman, met exact dezelfde afmetingen.

Net op de markt
[Afbeelding]

Buurman
Overbuurman
Definieer 'net op de markt'? De ene aangeboden sinds 4 maanden, de goedkopere sinds 2 maanden?

Slim om er een stuk onder te zitten, in dat laatste geval, lijkt me. Die duurdere zal nu wel helemaal balen, knappe jongen als je hem dan nog (eerder) weet te verkopen.

niet goed gelezen.

Wel een bijzondere strategie als ie verwacht deze eerder dan de concurrentie te verkopen...

[ Voor 5% gewijzigd door LuNaTiC op 12-06-2019 09:57 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaveloW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:47
En dan is hij volgens Funda ook nog kleiner ( 138 m² ) dan de buurman ( 154 m² )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
PaveloW schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:54:
[...]

En dan is hij volgens Funda ook nog kleiner ( 138 m² ) dan de buurman ( 154 m² )
Vond ik ook opvallend. Maar de stahoogte op de vliering zal daar een rol inspelen. Huizen zijn aangeboden door dezelfde makelaar dus t zal wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Tommie12 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:59:
[...]

Lijkt op een gasoven om de dode katten te cremeren.
Echt... een gashaard op die hoogte, en op die plaats?

Verder staan me vooral de badkamer aan, maar voor de rest ontbreekt er toch wat kleur in dat huis.

En die kitscherige fontein in de tuin mogen ze zeker meenemen.
Is de verwarming voor de katten, die hangt zo hoog zodat er geen speeltje in kan vliegen, of dat ze zelf in het vuur kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

Sniffels schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Is de verwarming voor de katten, die hangt zo hoog zodat er geen speeltje in kan vliegen, of dat ze zelf in het vuur kunnen komen.
Dus daar woon je, Sniffels?
:+

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15
BB-One schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:10:
[...]

Denk dat in die prijs ook is meegenomen dat er asbestplaten over het riet zijn gelegd, betekent heel veel werk/geld om die asbest platen te verwijderen en ook het riet moet dan aangemerkt worden als 'asbest besmet' met navenant veel kosten.
Gelukkig zit er geen deadline meer op het verwijderen van asbest, maar eens zal het verwijderd moeten worden...
En de agrarische bestemming ipv woonbestemming zal de prijs ook wel drukken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wie heeft er interesse in een huis met bijbehorende benzinepomp?
https://www.funda.nl/koop...0000632-oosthavendijk-14/
Het tankstation bij de woning is uniek te noemen en genereert extra inkomen, vraag bij ons naar de extra informatie hierover.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/106/677/214_2160.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door WvdWest op 12-06-2019 20:00 ]

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik vind dit nog opvallender: "De woning is op erfpachtgrond gelegen. De canon bedraagt per jaar € 23,14."

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

https://www.funda.nl/koop...-86637702-korhoenlaan-10/

"Tot slot is er op deze verdieping de luxe badkamer die beschikt over een ligbad, wastafelmeubel, inloopdouche en een designradiator. Geef jij mijn zeepje even aan? Heerlijk………"

Really!?

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44
WvdWest schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:00:
Genereert extra inkomen, ja ja, wat je maar beter opzij kunt zetten voor het saneren van de grond ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 23:00
Wilke schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:07:
[...]

Genereert extra inkomen, ja ja, wat je maar beter opzij kunt zetten voor het saneren van de grond ooit.
Als er erfpacht op zit dan wordt je niet de eigenaar van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

WvdWest schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:00:
https://www.funda.nl/koop...0000632-oosthavendijk-14/

[...]

[Afbeelding]
Handig als je heel veel rijdt, dan kun je ook tegen inkoopprijs tanken :*)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unezra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:47:
https://www.funda.nl/koop...-86637702-korhoenlaan-10/

"Tot slot is er op deze verdieping de luxe badkamer die beschikt over een ligbad, wastafelmeubel, inloopdouche en een designradiator. Geef jij mijn zeepje even aan? Heerlijk………"

Really!?
huh.. wat gaat daar fout.. Huis is nog geen jaar geleden verkocht voor 365K 8)7 . Nu 390K gevraagd.
Op 7-1-2019 voor 390.700 euro verkocht. Vreemde situatie om je huis na een half jaar weer te moeten verkopen. Dat grapje heeft geld gekost. (kk, makelaarskosten)

https://www.funda.nl/koop...-40843849-korhoenlaan-10/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2019 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:45:
[...]
huh.. wat gaat daar fout.. Huis is nog geen jaar geleden verkocht voor 365K 8)7 . Nu 390K gevraagd.

https://www.funda.nl/koop...-40843849-korhoenlaan-10/
Heel simpel: Huis kopen, opknappen, doorverkopen. :) (Is niet het eerste huis in deze buurt dat op die manier vrij snel van eigenaar wisselt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unezra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:46:
[...]

Heel simpel: Huis kopen, opknappen, doorverkopen. :) (Is niet het eerste huis in deze buurt dat op die manier vrij snel van eigenaar wisselt.)
nope.. gaan ze met verlies doorverkopen. Was ook al opgeknapt bij/voor de vorige verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:48:
[...]
nope.. gaan ze met verlies doorverkopen. Was ook al opgeknapt bij/voor de vorige verkoop.
Wat ik zeg, dit is niet het eerste huis in de buurt (straat zelfs) dat op die manier binnen een jaar van de hand gaat. :)

Ik denk niet dat ze dit met verlies gaan verkopen. Denk eerder dat ze het voor op of rond de €365K hebben gekocht en met een paar K opknapwerk, alsnog met een paar K winst verkopen. Mogelijk gaat dat huis zelfs voor meer weg dan de vraagprijs.

De tuin is *groot*, ligt alleen net een kwartslag verkeerd maar evengoed 35 meter diep en geen achterburen. Helemaal geen verkeerd huis.

Kan het mis hebben, maar het heeft zeker de schijn van doorverkoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

unezra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:54:
[...]

Wat ik zeg, dit is niet het eerste huis in de buurt (straat zelfs) dat op die manier binnen een jaar van de hand gaat. :)

Ik denk niet dat ze dit met verlies gaan verkopen. Denk eerder dat ze het voor op of rond de €365K hebben gekocht en met een paar K opknapwerk, alsnog met een paar K winst verkopen. Mogelijk gaat dat huis zelfs voor meer weg dan de vraagprijs.

De tuin is *groot*, ligt alleen net een kwartslag verkeerd maar evengoed 35 meter diep en geen achterburen. Helemaal geen verkeerd huis.

8)7 Lees je wel eens? Het huis is volgens het kadaster in januari voor ruim 390K verkocht. Daarvoor staat het nu te koop. Als je de foto's bekijkt zie je dat er ook niets is opgeknapt. No way dat de verkopers hier winst op gaan maken. Kosten koper + makelaar/notaris is ruwweg 5-6%.. kleine kans dat een huis op een half jaar nog zoveel stijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit: ik post hier niets meer, teveel gezeur van zeikerds :w

[ Voor 113% gewijzigd door Blaze85 op 13-06-2019 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LinuxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:00:
[...]
8)7 Lees je wel eens? Het huis is volgens het kadaster in januari voor ruim 390K verkocht. Daarvoor staat het nu te koop. Als je de foto's bekijkt zie je dat er ook niets is opgeknapt. No way dat de verkopers hier winst op gaan maken. Kosten koper + makelaar/notaris is ruwweg 5-6%.. kleine kans dat een huis op een half jaar nog zoveel stijgt.
Als je binnen een jaar verkoopt hoef je de overdrachtsbelasting niet te betalen (of je krijgt de overdrachtsbelasting van de aankoop terug, precies weet ik het niet). Dus het valt mee, vooral makelaar en notariskosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LinuxMan schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:10:
[...]

Als je binnen een jaar verkoopt hoef je de overdrachtsbelasting niet te betalen (of je krijgt de overdrachtsbelasting van de aankoop terug, precies weet ik het niet). Dus het valt mee, vooral makelaar en notariskosten.
aha.. weer wat geleerd. Blijkt wel maar 6 maanden.. dat gaat nog wel heel krap worden om de notaris te passeren ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeromeB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 21:56

JeromeB

woei

Wat is dit toch een geweldig topic. _/-\o_

Kwam een tijdje terug deze tegen; met name de bovenverdieping is uitermate sfeervol O+

https://www.funda.nl/koop...s-86599013-kottendijk-181

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/087/497_1440.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door JeromeB op 12-06-2019 23:46 ]

PC load letter? What the fuck does that mean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

unezra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:54:
[...]

Die A28 ligt praktisch in je achtertuin, zouden die kantoorpanden dat geluid genoeg tegenhouden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:42
JeromeB schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:41:
Wat is dit toch een geweldig topic. _/-\o_

Kwam een tijdje terug deze tegen; met name de bovenverdieping is uitermate sfeervol O+

https://www.funda.nl/koop...s-86599013-kottendijk-181

[Afbeelding]
Niet helemaal mijn smaak maar...

Godver, waarom woon ik in de randstad. Gelijkwaardig huis kost 2.5 tot 3x zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:00:
[...]
Ik maakte uit de Funda links op dat rond november 2018 voor €365 verkocht is en nu (sinds mei) voor €390 te koop staat. De kadasterdata heb ik niet gezien.

Dát klinkt als een snelle flip met winst.

Makelaarskosten hoeven er niet of nauwelijks te zijn, notaris kan ook heel erg meevallen.

Als het inderdaad in januari voor €390 is verkocht en nu wéér voor €390 in de verkoop staat klinkt het alsof er iets mis is gegaan ergens. (Echtscheiding ofzo.)

@Verwijderd Ik kan even geen website vinden waar ik het gratis kan opvragen, maar de Kadaster verkoopprijs waar jij het over hebt, is dat wel de werkelijke verkoopprijs? Of het bedrag waarvoor de woning is ingechreven bij een eventuele hypotheekverstrekker? In geval van dat laatste, bevestigd het mijn verhaal juist. :) (Dan zou die €390 best wel eens de inschrijfwaarde kunnen zijn bij verkoop en was het een vooropgezet plan.)

[ Voor 54% gewijzigd door unezra op 13-06-2019 08:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blaze85 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:02:
https://www.funda.nl/koop...40296973-frederiksveld-2/

[Afbeelding]
Hangende badkamer inclusief wc boven de woonkamer... ben benieuwd hoeveel je hoort als je net zit te bouten :X en met die dikke afvoerpijp hoor je zo de drollen naar beneden kletteren :r
Nee niet doen, houd je in, maak geen voorspelbare grappen.... Sorry, ik hou het niet meer, het moet gewoon: Is dit nou wat ze bedoelen met een zwevend toilet Excuses voor de voorspelbare grap
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/035/826_1440.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online

Net op de markt
[Afbeelding]

Buurman
Overbuurman
Ik ga voor de hoofdprijs: Glas in lood, originele elementen en als ik heel eerlijk heb ik altijd al een rode pijl op mijn huis willen hebben :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeromeB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 21:56

JeromeB

woei

Blik1984 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:59:
[...]

Niet helemaal mijn smaak maar...

Godver, waarom woon ik in de randstad. Gelijkwaardig huis kost 2.5 tot 3x zoveel.
Ik plaatste hem vooral vanwege het bijzondere toilet op de zolderkamer ;)

Haha, dat hoor ik vaak, maar dat is ook sterk afhankelijk van de kwaliteit en categorie woningen die je bekijkt. De kwaliteit van de woningen laat hier ook sterk te wensen over en Enschede kent een behoorlijk hoge mate van bodemverontreiniging. De prijzen zijn hier inderdaad stukken lager, maar de ordegrootte is bij de gemiddelde woningen eerder 2x denk ik. Verder kleven er genoeg nadelen aan de regio; de lonen liggen veel! lager, het ov is beroerd en alle vrouwen trekken naar de randstad, omdat de mannen daar rijker zijn :+

PC load letter? What the fuck does that mean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

*snip* wellicht moet je wat minder losgaan op iemand anders? Het topic staat er vol met rare inrichtingen en de ervaring leert dat kopers daar zeker niet doorheen kijken..

[ Voor 83% gewijzigd door Señor Sjon op 13-06-2019 10:30 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unezra schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 00:04:
[...]

Ik maakte uit de Funda links op dat rond november 2018 voor €365 verkocht is en nu (sinds mei) voor €390 te koop staat. De kadasterdata heb ik niet gezien.

Dát klinkt als een snelle flip met winst.

Makelaarskosten hoeven er niet of nauwelijks te zijn, notaris kan ook heel erg meevallen.

Als het inderdaad in januari voor €390 is verkocht en nu wéér voor €390 in de verkoop staat klinkt het alsof er iets mis is gegaan ergens. (Echtscheiding ofzo.)

@Verwijderd Ik kan even geen website vinden waar ik het gratis kan opvragen, maar de Kadaster verkoopprijs waar jij het over hebt, is dat wel de werkelijke verkoopprijs? Of het bedrag waarvoor de woning is ingechreven bij een eventuele hypotheekverstrekker? In geval van dat laatste, bevestigd het mijn verhaal juist. :) (Dan zou die €390 best wel eens de inschrijfwaarde kunnen zijn bij verkoop en was het een vooropgezet plan.)
Niet gratis, maar je moet iets aan het eind van je belbundel :). Het betreft echt de koopsom. Hypotheekwaarde is ook op te vragen, maar niet per SMS
https://www.kadaster.nl/producten/woning/koopsominformatie

//edit hypotheek kan ook per SMS, maar dat is me te duur
https://www.kadasterdata.nl/woninginformatie-per-sms

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2019 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:24:
[...]
Niet gratis, maar je moet iets aan het eind van je belbundel :). Het betreft echt de koopsom. Hypotheekwaarde is ook op te vragen, maar niet per SMS
https://www.kadaster.nl/producten/woning/koopsominformatie

//edit hypotheek kan ook per SMS, maar dat is me te duur
https://www.kadasterdata.nl/woninginformatie-per-sms
Helder. :)
Net even gechecked met onze eigen woning en inderdaad staat daar de werkelijke koopsom, niet de inschrijfwaarde. Point taken dus.

Verrassend, want het is niet het eerste huis in die straat / buurt dat gekocht word puur om op te knappen en te verkopen.

Straat verderop: https://www.funda.nl/koop...40189942-fazantenlaan-48/

Dát huis is bijna 100% zeker gekocht, opgeknapt en verkocht. Dacht een huis in de Korhoenlaan (buurhuis van dit huis) ook. Grote bouwkeet voor de deur, paar maanden later weer in de verkoop. Populair spelletje en gezien de stijging van de prijzen, lucratief. (Wij wonen zelf in die buurt en het is bijna eng om te zien wat andere huizen in de wijk en straat nu doen.)

Dit ook:
https://www.funda.nl/koop...-40297037-korhoenlaan-18/

€319K terwijl je daar meteen voor minimaal een halve ton aan kunt gaan verbouwen en de vloeroppervlakte maar 102m2 is. Tuin is ruim, maar niet spectaculair én tuin op het noord-westen. Grootste voordeel: Geen achterburen. (Nja, PPGG, maar daar ga je als bewoner geen last van hebben.)

Verder overigens niet heel speciaal qua foto's en shock-factor vergeleken met andere huizen hier in dit topic.
Tsurany schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:46:
[...]
Die A28 ligt praktisch in je achtertuin, zouden die kantoorpanden dat geluid genoeg tegenhouden?
Oh, die hoor je wel een beetje maar niet storend en eigenlijk alleen 's nachts als je het raam open hebt.
De normale doorgaande, 50km/h weg achter bij mijn schoonouders (andere kant van het land) is een heel stuk storender.

De bomen lijken redelijk wat herrie tegen te houden:
https://www.google.nl/map...WKP6Ug!2e0!7i13312!8i6656

(Voor de goede orde: dat is niet mijn huis. Ik woon wel dusdanig dicht in de buurt dat ik iets kan zeggen over het geluidsniveau en de huizen in de buurt.)

[ Voor 19% gewijzigd door unezra op 13-06-2019 08:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:12
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/021/344_2160.jpg

Gezellig industriele woonkamer

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/021/351_2160.jpg

Knusse slaapkamer.

8)7 Vreemd gedoe allemaal, maar met wat fantasie is er nog wel wat van te maken, de locatie is wel goed

https://www.funda.nl/koop...uis-40296162-westvest-70/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Lollercopter schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:03:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Knusse slaapkamer.

8)7 Vreemd gedoe allemaal, maar met wat fantasie is er nog wel wat van te maken, de locatie is wel goed

Heh! Bijzonder huis...

Jammer dat het de verkeerde Westvest is. (Ik prefereer die in Delft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Knusse slaapkamer.

Ik vind dat industriële wel gaaf maar ik zou toch wel gaan voor bijvoorbeeld wat fatsoenlijk (houten) vloerwerk ipv dat beton.
Verder vind ik dat die garageruimte ernstig afsteekt tegen de rest van het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Knusse slaapkamer.

Wat ik bijzonder vind is de ingebouwde terraria in de hal:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/021/332_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...6162-westvest-70/#foto-15

[ Voor 5% gewijzigd door T-Rhidon op 13-06-2019 11:38 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PeeVv
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:23
Hypermodern designappartement te koop in Tilburg:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/062/964_1440x960.jpg

Maar de inboedel is uit de erfenis van opa of oma waarschijnlijk 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/062/975_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/062/978_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/062/991_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:45
Zou die bewegingsmelder onder bij het bed als schakelaar voor het bedlampje fungeren? Ingenieus systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Iemand interesse in een rustiek boerderijtje in Emmen? Is maar een klein beetje vervallen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/109/911/159_1440.jpg
Op de pand rust geen woonbestemming, maar je mag er wonen in het overgangsrecht.
Dus je mag er eigenlijk niet eens wonen maar toch wel?

De ligging is ook lekker, vlak naast een op/afrit van een drukke doorgaande weg.

https://www.funda.nl/koop...euw-amsterdamsestraat-34/

[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 13-06-2019 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Overgangsrecht:
https://www.bestemmingspl...015/04/20/overgangsrecht/
Ik zou met dat soort afwijkingen niet eens meer kijken als ik er zou willen wonen.

Lijkt mij overigens hoog tijd om dat hele bestemmingsplan verhaal eens op de schop te gooien. Volgens mij kan er links en rechts best wel wat flexibeler.
Aan de voorkant is er allemaal woningnood en aan de achterkant staan er tig kantoortorens gewoon leeg.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39
PeeVv schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:46:
Hypermodern designappartement te koop in Tilburg:

[Afbeelding]
Lijkt op
Afbeeldingslocatie: https://cdn.dribbble.com/users/458522/screenshots/2375875/futurama___bender___dribbbler.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik reed er dagelijks bij langs, werkte op het kantorenterrein waar dat huis tegenaan ligt. Maar qua drukte valt het volgens mij wel mee, de doorgaande weg die je bedoeld zit achter flink wat bomen verstopt en die afrit is(imho) ook nooit heel druk..

Toch, 150k is het geheel volgens mij echt niet waard....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Niet iets echt bijzonder. Maar ik kwam deze tegen en ik blijf mij toch verbazen hoe men een recht toe recht aan tussenwoning(kje) als deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rBtn1ostXjB7LpmlqZgeJt41/thumb.png

Toch zo op de foto kan zetten dat je echt gaat kijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SSxSp7eFLJKnct3I9bxqJEZG/thumb.png

Een goede fotograaf doet toch wonderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30

Alaksandus

Vae puto deus fio

Dit is nog een interessante manier om een TV meubel te maken..

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/077/753_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...5875-max-velthuijshof-10/

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:55
Alaksandus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:45:
Leuk gemaakt, was wel mooier geweest met de covers er nog op denk ik. Wel creatieve oplossing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30

Alaksandus

Vae puto deus fio

Highfive95 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:03:
[...]

Leuk gemaakt, was wel mooier geweest met de covers er nog op denk ik. Wel creatieve oplossing :*)
De frontjes kan je er gewoon op klikken lijkt me. Maar ik zou me meer zorgen maken over de bas die alles wat je erop zet laat trillen als je het volume een beetje open zet..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
darkkingll schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:59:
Ik reed er dagelijks bij langs, werkte op het kantorenterrein waar dat huis tegenaan ligt. Maar qua drukte valt het volgens mij wel mee, de doorgaande weg die je bedoeld zit achter flink wat bomen verstopt en die afrit is(imho) ook nooit heel druk..

Toch, 150k is het geheel volgens mij echt niet waard....
Ik kom er nog steeds elke dag langs, de Nieuw Amsterdamsestraat is een hele drukke weg waar elke dag veel verkeer over komt. Ook al het verkeer wat afkomstig is van de Rondweg en naar Bargeres of de Rietlanden moet komt er langs. Ik zou er niet willen wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:47

yay

Alaksandus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:45:
Ik kan me de achterliggende discussies tussen hem en haar wel voorstellen. En dan dat Eureka-momentje met dit als resultaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 10:21

Barrycade

Through the...

Alaksandus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:05:
[...]

De frontjes kan je er gewoon op klikken lijkt me. Maar ik zou me meer zorgen maken over de bas die alles wat je erop zet laat trillen als je het volume een beetje open zet..
Lijkt voor de rest wel een echoput. Wat een kale boel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 00:32
Barrycade schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Lijkt voor de rest wel een echoput. Wat een kale boel.
100% voor de show ;) Je kunt wel zien dat de hele inrichting er uit is getrokken en deze 'staging' meuk er in is gezet.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Laatst online: 21:11
Wie ziet zichzelf hier wel zitten? 8)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/068/304_1440.jpg

In de woonkamer is het ook goed vertoeven:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/068/208_1440.jpg

Huis: https://www.funda.nl/koop...aan-85-3930-hamont-achel/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

unezra schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:14:
[...]

€319K terwijl je daar meteen voor minimaal een halve ton aan kunt gaan verbouwen
In mijn oude buurtje hebben ze dat ook gedaan maar voor andere bedragen. Gekocht voor 450K, verkocht voor 750K. Linkje: absurdsmash in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:02
Van buiten denk je best aardig, en in een prima wijk in Apeldoorn.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/069/440_2160.jpg

maar eenmaal binnen.... Lila 8)7 8)7 !!!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/069/471_2160.jpg

En nog meer :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/069/485_2160.jpg

link: https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-40298443-bosweg-17/

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
bij dit huis hoef je anders ook niet in de tuin te voetballen ;)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/844/765_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gerelateerd aan dit topic:

Vanavond bij Pauw. NPO1 om 23:10 uur.
Miljoenen Nederlanders zijn het: verslaafd aan woningsites. Dagelijks scrollen we met z’n allen door foto’s van rijtjeshuizen, flatjes, appartementen en droomhuizen. En krijgen zo een glimp van hoe het leven eruit zou kúnnen zien. Gebaseerd op ons zoek- en koopgedrag op Funda hebben architecten nu het ideale huis ontworpen. We praten erover met verslaafden Tineke Schouten en Aafke Romeijn.
Zal wel weinig interessants uit komen, but anyway...

EDIT: Pauw merkt hetzelfde op als ik eerder:
Piet91 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:32:
Dit, de vaste checklist is weer afgevinkt:

- zwarte stalen (look) deuren
- Hout (look) vloer
- Leeg getrokken betegelde tuin
- Overal witte muren
- Oude verkoopprijs * X = nieuwe verkoopprijs

Echt, al die verbouwde woningen zien er van binnen hetzelfde uit.

[ Voor 34% gewijzigd door Piet91 op 14-06-2019 00:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:17

TheBorg

Resistance is futile.

Piet91 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:54:
Gerelateerd aan dit topic:

Vanavond bij Pauw. NPO1 om 23:10 uur.

[...]

Zal wel weinig interessant uit komen, but anyway...
Hier meer:
https://www.funda.nl/fundahuis/

Het plan is denk ik al meer dan een jaar oud. Ik begrijp niet dat het zo lang geduurd heeft want het ziet er gewoon vet uit.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/funda-huis/images/living_1920.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-08 16:14
TheBorg schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Hier meer:

Het plan is denk ik al meer dan een jaar oud. Ik begrijp niet dat het zo lang geduurd heeft want het ziet er gewoon vet uit.

[Afbeelding]
Pfoe, mooi en indrukwekkend is het zeker. Maar ik heb toch het gevoel dat je erg veel ruimte opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:05:
[...]

Ik kom er nog steeds elke dag langs, de Nieuw Amsterdamsestraat is een hele drukke weg waar elke dag veel verkeer over komt. Ook al het verkeer wat afkomstig is van de Rondweg en naar Bargeres of de Rietlanden moet komt er langs. Ik zou er niet willen wonen.
En sinds kort heb je ook nog de centrale ambulance post als buren. Heerlijk die krengen die de hele dag vlak voor je huis langs vliegen met gillende sirene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Onderwerp is nu bij Pauw.. Komen ook wat huisjes voorbij die we hier ook al gezien hebben :)

//edit :$ /me spuit elf

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2019 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
TheBorg schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Hier meer:

[Afbeelding]
Jemig wat vet zeg, ik val blijkbaar lekker midden in die big data want ik zou dat huis zo kopen voor whatever.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:22
Nat-Water schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:56:
Hij staat al 2 weken, maar ik kon hem niet vinden in de laatste 5 pagina's en ook niet in de zoekfunctie:

Een huis voor hem en met haar

[Afbeelding]

Havenstraat 111 in Zijdewind.
Deze makelaar zet zichzelf altijd op de foto als hij een huis gaat verkopen. Hij was zojuist bij Pauw op npo 1, wellicht leuk om (terug) te kijken. Er kwam ook nog een ander huis voorbij die hier laatst nog gepost is, die met die badkuip en douche in de woonkamer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
In hartje Doesburg een woning (zonder tuin), maar met wel een hele bijzondere badkamer:
https://www.funda.nl/koop...-40295369-roggestraat-25/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/982/180_2160.jpg

Ik vind het persoonlijk wel gaaf hoor, maar toch weer eens wat anders.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Help mijn man heeft een hobby, alleen kon hij niet kiezen wat hij ging sparen.

Cd's en platen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/761/797_2160.jpg

Of DVD,s,
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/761/764_2160.jpg

Of toch maar figurines
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/761/768_2160.jpg

Nee, het worden toch stripboeken!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/761/770_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-40280399-varenmeent-27/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

Thy... schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:42:

Cd's en platen
[Afbeelding]

Of DVD,s,
[Afbeelding]

Of toch maar figurines
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Om jaloers op te worden! :9~

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Thy... schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:42:

Cd's en platen
[Afbeelding]

Of DVD,s,
[Afbeelding]

Of toch maar figurines
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zie het al voor me, belt z'n vriendenkring:
Hoi, ik ga verhuizen. Wil je me help...
Klik

Daar gaan behoorlijk wat verhuisdozen in zitten en als je ze verkeerd vult sjouw je je een hernia. Wel een indrukwekkende verzameling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:14

Jorissie87

No diggity

Suggs schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Ik zie het al voor me, belt z'n vriendenkring:
Hoi, ik ga verhuizen. Wil je me help...
Klik

Daar gaan behoorlijk wat verhuisdozen in zitten en als je ze verkeerd vult sjouw je je een hernia. Wel een indrukwekkende verzameling.
Die DVD's gaan nog wel, die stripboeken en platen wordt wat zwaarder :+
Had overigens ook wel een grotere/betere televisie verwacht bij iemand die zo graag films kijkt, of zou hij ze alleen sparen?

[ Voor 13% gewijzigd door Jorissie87 op 14-06-2019 10:22 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hetisookwat schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:30:
In hartje Doesburg een woning (zonder tuin), maar met wel een hele bijzondere badkamer:

[Afbeelding]

En met een speciale ruimte
typ hier uw tekst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yQ3pigjrZuHphrrxBaDlvcny/full.png

Wel een heel leuk pand op een mooie locatie. En niet duur.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hetisookwat schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:30:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...9-roggestraat-25/#foto-21

Ik vind het wel een eng gezicht dat er een aantal balken weggehaald zijn op de zolder...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

Was deze al langs gekomen? Als je als camperfamilie lang genoeg de belasting hebt ontdoken, kun je er met z'n allen in!

"Uniek complex midden in de natuur. Geheel betreft 6-tal woningen met bijgebouwen. Het geheel wordt leeg en vrij van huur geleverd."

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/963/019_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/963/030_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/963/033_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...824-dorpsweg-ransdorp-67/

[ Voor 23% gewijzigd door vanDaal op 14-06-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 19:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Laatst online: 01:36

Qwerty-273

Meukposter

vanDaal schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:45:
Was deze al langs gekomen? Als je als camperfamilie lang genoeg de belasting hebt ontdoken, kun je er met z'n allen in!
"Uniek complex midden in de natuur. Geheel betreft 6-tal woningen met bijgebouwen. Het geheel wordt leeg en vrij van huur geleverd."
Ja en dan de volgende regel ook:
Het perceel is niet met de auto bereikbaar. De auto parkeert u op het parkeerterrein naast de kerk, met zijn karakteristieke toren, van Ransdorp. Langs het voormalige Raadhuis loopt het voetpad met aan het einde deze oase van rust.
Lekker sjouwen met de weekboodschappen!
Ik snap die ontwerpen nou echt nooit. Wat is het functionele nut nou van dat raampje in de zijkant? Ideale plek om over x jaar een lekkage te krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Qwerty-273 op 14-06-2019 10:53 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Qwerty-273 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:51:
[...]

Ja en dan de volgende regel ook:
Het perceel is niet met de auto bereikbaar. De auto parkeert u op het parkeerterrein naast de kerk, met zijn karakteristieke toren, van Ransdorp. Langs het voormalige Raadhuis loopt het voetpad met aan het einde deze oase van rust.
Lekker sjouwen met de weekboodschappen!

[...]

Ik snap die ontwerpen nou echt nooit. Wat is het functionele nut nou van dat raampje in de zijkant? Ideale plek om over x jaar een lekkage te krijgen.
Ik heb een foto gevonden van de eigenaar in zijn bad _O-
Afbeeldingslocatie: https://www.tripsister.com/wp-content/uploads/2017/06/Quebec-Aquarium-Walrus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Jorissie87 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:21:
[...]

Die DVD's gaan nog wel, die stripboeken en platen wordt wat zwaarder :+
Had overigens ook wel een grotere/betere televisie verwacht bij iemand die zo graag films kijkt, of zou hij ze alleen sparen?
Ik heb ook goed moeten zoeken naar zijn hifi installatie. Een paar kleine (Edifier?) boekenplankspeakers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik dacht meteen aan een raampje om de actie te filmen... dirty mind much? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Honesty

kattenneus!

Road-runner83 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:27:
Wie ziet zichzelf hier wel zitten? 8)
[Afbeelding]

In de woonkamer is het ook goed vertoeven:
[Afbeelding]

Huis: https://www.funda.nl/koop...aan-85-3930-hamont-achel/
Mooi pand inderdaad, maar raar dat ze valkenswaard en hamont-achel(B) steevast door elkaar halen, lijkt me inderdaad wel wat aan de prijs doen of het op nederlands of belgisch grondgebied

Buurt
Turfberg-Zuid, Valkenswaard

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Pathogen schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Ik dacht meteen aan een raampje om de actie te filmen... dirty mind much? :P
Je zou zelfs een filmpje op de achtergrond aan kunnen zetten. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Laatst online: 20:53

gws24

Thinking is hard!

Pathogen schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:43:
[...]

https://www.funda.nl/koop...9-roggestraat-25/#foto-21

Ik vind het wel een eng gezicht dat er een aantal balken weggehaald zijn op de zolder...
Lijkt mij dat die spanten hoger geplaatst zijn om de doorloophoogte te verhogen. Op de oude plek blijven dan inkepingen zichtbaar natuurlijk. Mag wel hopen dat ze een bouwkundige berekening hebben laten maken en niet een doehetzelver aan het prutsen is geweest.

edit: nog wat beter gekeken en er zijn er wel erg veel weggehaald en ook verder van onderen dan ik eerst zag.

[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 14-06-2019 11:15 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Road-runner83
Bijzonder pand net over de grens in DLD:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/028/833_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/028/837_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/028/840_1440.jpg

Met een aardig perceeltje: 330.000 m² (heb je normaal een hele wijk voor >:) )

Huis: https://www.funda.nl/koop...epark-1-weener-duitsland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Road-runner83 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gebruiksoppervlakten
Wonen453 m²
Overige inpandige ruimte140 m²
Gebouwgebonden buitenruimte120 m²

Perceel330.000 m²

Inhoud1.800 m³
7(8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06

artificial_sun

Mazda Rx7

Geen geld, maar 2 ton duurder dan het huis wat ik bij ons in het dorp zou kopen als ik de loterij won. https://www.funda.nl/koop...23844-klein-wolfslaar-26/

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Erg mooi, totdat ik zag dat je uitkijkt of die afschuwelijke flats...

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

f4stf0rw4rd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:42:
Van buiten denk je best aardig, en in een prima wijk in Apeldoorn.

[Afbeelding]

maar eenmaal binnen.... Lila 8)7 8)7 !!!

[Afbeelding]

En nog meer :X

[Afbeelding]

link: https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-40298443-bosweg-17/
Ik ben hier regelmatig langs gereden en het is een bloedmooi pand waar heel veel mogelijkheden zijn... helaas toch een beetje uit de buurt voor mij :+

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey4413
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 06:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Nog even snel in de tekst

"Op korte termijn dient er een funderingsherstel te worden uitgevoerd. Kosten bedragen ca. € 45.000,00"

Dat kan nog eens vies tegen vallen hoor, en de wijk is ook niet echt aantrekkelijk voor het geld dat je er in moet stoppen om het überhaupt bewoonbaar te krijgen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:22
Kun je aan onze oosterburen wel over laten, iets van beton en gedeeltelijk onder de grond....... _/-\o_

zeker, zeker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dakong
Hoeveel luipaard wil je :+ https://www.funda.nl/koop...adrianalaan-154-b/#foto-8

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/639/625_1440.jpg
Wat staat er ook voor hok in de tuin. Het neemt bijna heel de oppervlakte in beslag.

[ Voor 43% gewijzigd door dakong op 14-06-2019 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

Ik zag de foto, dacht bij het interieur "Dat zou heel goed ergens in Rotterdam kunnen zijn", en keek toen pas naar de link :P BINGO!

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:47

yay

ozzynator schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:49:
[...]

Kun je aan onze oosterburen wel over laten, iets van beton en gedeeltelijk onder de grond....... _/-\o_
Al met al best rommelig: al die betonijzers aan de buitenkant, en dan nog de verlichting aan de binnenkant vaak met losse stopcontacten enz.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Niet te koop maar te huur

https://www.pararius.nl/a.../PR0001535808/maliestraat

met een douchcabine in de keuken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

ozzynator schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:49:
[...]

En het staat niet eens in Duitsland :*)

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dakong
Jelte,89 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:05:
[...]

Daar hebben ze ook geen problemen mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat ijzeren hekwerk doet mij toch ernstig aan een concentratiekamp denken.

Ook mooi:
Perceel 330.000 m3
Tuin Tuin rondom
Je moet het toch ook wel goed verkloten wil je op zo'n perceel géén tuin rondom hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Laatst online: 20:53

gws24

Thinking is hard!

Jelte,89 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:05:
[...]

Jawel, ze hebben alleen een nederlandse postcode op Funda er bij geplakt zodat ze hem konden plaatsen.

edit:ligt in het plaatsje Duitse plaatsje Weener https://www.google.nl/map...,427m/data=!3m1!1e3?hl=nl Jammer dat het niet Wiener heet :P

[ Voor 23% gewijzigd door gws24 op 14-06-2019 15:48 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:14

Jorissie87

No diggity

Erg mooi huis maar je moet altijd door de slaapkamer van de kleine als je naar/uit bed gaat:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/458/139_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/458/165_1440.jpg

Toch zonde als je er bijna één miljoen euro voor neer moet tikken.

[ Voor 24% gewijzigd door Jorissie87 op 14-06-2019 16:41 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
Jorissie87 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:39:
Erg mooi huis maar je moet altijd door de slaapkamer van de kleine als je naar/uit bed gaat:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Toch zonde als je er bijna één miljoen euro voor neer moet tikken.
Sfeervol huis, zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:32
artificial_sun schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:51:
Geen geld, maar 2 ton duurder dan het huis wat ik bij ons in het dorp zou kopen als ik de loterij won. https://www.funda.nl/koop...23844-klein-wolfslaar-26/
Huis van 1,5 miljoen en dan IKEA en leen bakker interieur. Ik snap het niet 8)7

Nou dag he

Pagina: 1 ... 47 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.