Scheur, beetje vreemd, maar goed aanbouwen 'werken' nu eenmaal de eerste paar jaar. In mijn ouderlijk huis heeft dat ook een tijdje geduurd voordat het uitgescheurd was. En zo op het eerste oog kon ik niet echt zien wat er moest gebeuren, tot ik iets beter ging kijken. Het is gewoon allemaal 'net niet' afgewerkt (of gewoon smerig)

Het wandje achter het fornuis

Bijzondere plek voor een wandcontactdoos.

Waar zijn de rest van de tegeltjes en die wastafel...

En de TV is zo te zien gewoon blijven staan tijdens de verbouwing.
En wat een vreemd hoekje in de woonkamer:

Hoe kom je daar dan bij, gebaseerd op één scheur?
Helemaal mee eens. Maar het ergste van allemaal is nog dat er dus blijkbaar gewoon mensen wonen...echt die badkamer en die keuken.
Zebby schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:44:
Veel nieuwbouw heeft nu clausules dat je het niet binnen 2-3 jaar mag verkopen om dat tegen te gaan geloof ik. Op zich beter een kaal huis, makkelijk naar smaak te maken dan een met verschrikkelijke behang of zelfs "kunst" in de stenen.
Dat is vooral bij de 'starterswoningen' voor zover ik weet. Op die huizen komt inderdaad een 'bewoningsclausule'. De originele koper moet dan het huis gaan bewonen voor een bepaalde tijd. Maar dit huist lijkt meer op een 'zelfbouw' project en geen projectbouw, zeker ook gezien het bedrag. Dus lijkt mij niet dat daar zo'n claususe op zit.
Het heeft momenteel inderdaad echt 0 uitstraling.
Overigens is hier in het dorp ook
zoiets neergezet, maar wel als doel door eventuele kopers te laten afwerken:
Op die plek
stond in 2014 nog een leegstaand pand wat is
afgebrand.
[
Voor 11% gewijzigd door
rens-br op 15-05-2019 08:56
]