Marzman schreef op zondag 20 december 2020 @ 08:04:
[...]
Dat bed inderdaad wel tof uitgevoerd. Lijkt me wel een eenpersoonsbed? Dat is niet heel flexibel/toekomstproof voor de meeste mensen

Van de badkamer snap ik niet dat er een ligbad in moest, een douche en een glazen wandje halverwege om een douchecabine te maken was beter geweest.
Dat bed lijkt me ongeveer 1½ m breed (ongeveer de helft van de 2,92 tussen kast en muur), dus een twijfelaar of een smal tweepersoonsbed. Wel iets breder dan eenpersoons dus.
Ik vind het jammer dat hier voor zo'n standaard bed is gekozen. De ruimte leent zich er wel voor om een écht nette oplossing te maken, met een achterkant van het bed dat gewoon netjes de ruimte afsluit. (En dan inderdaad wel wat breder dan zo'n twijfelaar.) Ik vermoed dat er ook geen mooi soepel rol-mechanisme is gebruikt, maar toch veel kracht zal vergen.
Ook jammer dat de boel zo slecht is afgewerkt. Geen afwerkingsrand bij de vloer van het verhoogde deel, veel ontbrekende of weggesloopte plinten (je ziet de lijmplekken nog op de muren), slecht geverfde trap etc.
Die badkamer vind ik dan juist wel weer leuk bedacht. Maar ik houd dan ook wel van badderen.