https://www.funda.nl/koop...ohannes-bosboomstraat-40/
Voor en achtertuin ook weer gevalletje onderhoudsarmoe
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Luchtplaats inclusief hekwerk, alleen het prikkeldraad ontbreekt nog:Willem30 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:33:
https://www.funda.nl/koop...ohannes-bosboomstraat-40/
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar je kunt bij PYK zelf input geven zodat ze een achterwand voor je 'customizen'; zoals ze zelf ook al als tip geven: "Kies een recept waar je 'iets' mee hebt." Deze is gewoon rechtstreeks uit de website gekozen zonder enige persoonlijke aanpassing.Troubled schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:10:
[...]
Niet overgenomen maar besteld via die website: https://www.pimpyourkitchen.nl/foods/zeebaars
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Valt mee; wij hadden in ons appartement een achterwand van wat ze nu 'Pimp Superior' noemen, in wit met tomaten erop. Toen we na ruim 7 jaar verhuisden zag die wand er nog bijna als nieuw uit. Geen enkele verkleuring, ook niet achter het gasfornuis. In ons nieuwe huis hebben we nu weer een PYK achterwand, in wit met bamboe, maar nu vanwege de lengte van Pimp Flexible.
Beetje offtopic, maar ben wel benieuwd, zou je er een foto van willen delen?vooghel schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:30:
[...]
Valt mee; wij hadden in ons appartement een achterwand van wat ze nu 'Pimp Superior' noemen, in wit met tomaten erop. Toen we na ruim 7 jaar verhuisden zag die wand er nog bijna als nieuw uit. Geen enkele verkleuring, ook niet achter het gasfornuis. In ons nieuwe huis hebben we nu weer een PYK achterwand, in wit met bamboe, maar nu vanwege de lengte van Pimp Flexible.
Komt voor het gevoel regelrecht van https://twitter.com/onderhoudsarmoedutchgio schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:46:
[...]
Luchtplaats inclusief hekwerk, alleen het prikkeldraad ontbreekt nog:
[Afbeelding]
Dit was de achterwand in het appartement (klikbaar):TimmiX schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:42:
[...]
Beetje offtopic, maar ben wel benieuwd, zou je er een foto van willen delen?
[ Voor 23% gewijzigd door vooghel op 15-09-2020 13:47 ]
Voor een 'standaard' achterwand 'uit de catalogus' vind ik het wel redelijk prijzig. Maar als je er echt je eigen achterwand van maakt, met een persoonlijke afbeelding, dan vind ik de prijs wel een beetje meevallen. Hm, toch eens over denken.vooghel schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:30:
[...]
Valt mee; wij hadden in ons appartement een achterwand van wat ze nu 'Pimp Superior' noemen, in wit met tomaten erop. Toen we na ruim 7 jaar verhuisden zag die wand er nog bijna als nieuw uit.
Deze zal misschien in de aanbieding zijn geweest omdat die over was voor het maken van de websiteRubbergrover1 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:55:
[...]
Voor een 'standaard' achterwand 'uit de catalogus' vind ik het wel redelijk prijzig. Maar als je er echt je eigen achterwand van maakt, met een persoonlijke afbeelding, dan vind ik de prijs wel een beetje meevallen. Hm, toch eens over denken.
offtopic:
Je zult waarschijnlijk wel een behoorlijk aantal pixels voor de afbeelding moeten hebben om die mooi op een achterwand te kunnen gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 15-09-2020 14:59 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik denk dat hier Nel Veerkamp lag opgebaardMilo85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:29:
Ahem... dit huis heeft een... bijzondere stijl van inrichting..
Tijgertje, luipaardje... er is in ieder geval een thema.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volgens mij is dit de luie hoek.. al snap ik dan niet geheel dat er een klok hangt.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8XOx3hUMX9ZeUEdHOzxm8nNm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FElr8H5EfHKrOp7IGxZxEh57.jpg?f=fotoalbum_large)

Ze hebben wel serieus geld uitgeven aan die taatsdeuren, in plaats van gewoon een zwarte deur met veel glas in een normaal kozijn.spijkerhoofd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:31:
Alsof ik in een VT woon magazine aan het bladeren ben:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...1008384-dorpsstraat-68-a/
Punctuality is the politeness of kings
Daar woont ook niemand. Ingericht door een bedrijf. Er hangt ook nergens iets aan de muur. Er staat geen TV, wasmachine of opgeborgen rommel. Het schilderij in de woonkamer staat zelfs op de grond.spijkerhoofd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:31:
Alsof ik in een VT woon magazine aan het bladeren ben:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...1008384-dorpsstraat-68-a/
[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 16-09-2020 18:28 ]
Zijn het geen renders oid? Het ziet er gewoon niet echt uit.immetjes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:34:
[...]
Daar woont ook niemand. Ingericht door een bedrijf. Er hangt ook nergens iets aan de muur. Er staat geen TV, wasmachine of opgebergde rommel. Het schilderij in de woonkamer staat zelfs op de grond.
Ik heb precies hetzelfde idee met de visgraat. Maar ik ken mezelf al langer dan vandaag.FordFiasco schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:02:
Er is hier steevast commentaar op visgraatvloeren (en al die andere trends). Ik vind zo'n vloer erg mooi moet ik bekennen.![]()
Bekenden van me hebben zo'n vloer en toen ik het voor het eerst zag, vond ik het erg mooi, en nu nog. Ik heb nog nooit een VT Wonen doorgebladerd of gezien op tv en ook dit topic niet gezien voor ik die vloer zag. Dus ben benieuwd wat het over mij zegt
Die 'fashionable' stoelen snap ik niet. Een stoel moet in de eerste plaats goed zitten en stevig zijn imo.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Visgraat is ook gewoon echt heel mooi. Echter is het niet leuk als letterlijk elk huis dat nu geflipt wordt zo'n vloer heeft (in whitewash uiteraard) en zwarte stalen kozijnen.FordFiasco schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:02:
Er is hier steevast commentaar op visgraatvloeren (en al die andere trends). Ik vind zo'n vloer erg mooi moet ik bekennen.![]()
Bekenden van me hebben zo'n vloer en toen ik het voor het eerst zag, vond ik het erg mooi, en nu nog. Ik heb nog nooit een VT Wonen doorgebladerd of gezien op tv en ook dit topic niet gezien voor ik die vloer zag. Dus ben benieuwd wat het over mij zegt
Die 'fashionable' stoelen snap ik niet. Een stoel moet in de eerste plaats goed zitten en stevig zijn imo.
Kan niet stoppen met ontploffen!
De camping in Zweden waar ik afgelopen zomer was had ook zo'n grillhut staan... wat een genot is dat. Heb er heel wat gezellige avondjes in gehad.BastiaanF schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:12:
[Afbeelding]
( De Finse Kota’s zijn beschikbaar als sauna, hobbyruimte, kantoor of als gezellig tuinhuis met een ingebouwde BBQ-vuurplaats. )
https://www.funda.nl/koop...41829473-wierdenseweg-40/
https://scandivik.nl/tuinhuizen/finse-kota/
En elk uur een stinkende diesel in je achtertuin.BastiaanF schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
( De Finse Kota’s zijn beschikbaar als sauna, hobbyruimte, kantoor of als gezellig tuinhuis met een ingebouwde BBQ-vuurplaats. )
https://www.funda.nl/koop...41829473-wierdenseweg-40/
https://scandivik.nl/tuinhuizen/finse-kota/
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Als je zelf in je kota zit te stoken merk je daar niks vantimovd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:56:
[...]
En elk uur een stinkende diesel in je achtertuin.
https://www.funda.nl/koop...-wierdenseweg-40/#foto-30
Revive the guild!
Het zijn er maximaal 4 per uur. Maar je zit daar redelijk tussen de bedrijven, misschien dat het verkeer voor je huis meer overlast geeft dan die paar treinen achter in je tuin.timovd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:56:
[...]
En elk uur een stinkende diesel in je achtertuin.
https://www.funda.nl/koop...-wierdenseweg-40/#foto-30
Geen fan van gifgroen? Dan kun je eenvoudig de frontjes van de deurtjes vervangen.
:strip_exif()/f/image/QgntlwybCe0ATZJyy9LS3Uw0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Ben op dit moment de verbouwing aan het plannen en val ook in dezelfde categorie. Heb het meermalen overwogen om van voor af aan te beginnen, maar vind het toch echt gewoon mooi en rustig.Alsjemenou schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:47:
Ik voel me bijna schuldig met mijn gietvloer en zwarte stalen deuren en keuken met kookeiland. Heb niets uit de VTwonen gehaald, maar voel me bijna bezwaarlijk dat ik iets in mijn huis heb dat mainstream is en ik ook nog mooi vind ook.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Mooi groen is niet lelijk, naar wat een vreemde combinatie van deurtjes.
Is het nou echt fijn om zo constant in je trappenhuis te kijken? Ik zou dat niet echt warm of koud van worden.dreamscape schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:59:
[...]
Ze hebben wel serieus geld uitgeven aan die taatsdeuren, in plaats van gewoon een zwarte deur met veel glas in een normaal kozijn.
Ah, de Familie Doorsnee is gevonden op Tweakers!Alsjemenou schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:47:
Ik voel me bijna schuldig met mijn gietvloer en zwarte stalen deuren en keuken met kookeiland. Heb niets uit de VTwonen gehaald, maar voel me bijna bezwaarlijk dat ik iets in mijn huis heb dat mainstream is en ik ook nog mooi vind ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaze85 op 17-09-2020 16:59 ]

Henry Dunantlaan 98
4334 BD Middelburg
55 m² wonen
Vraagprijs
€ 1.121.000 kosten koper
Vraagprijs per m²
€ 20.382
[ Voor 13% gewijzigd door Blaze85 op 16-09-2020 23:30 ]

[ Voor 10% gewijzigd door Blaze85 op 16-09-2020 23:40 ]
Laat ze lullen. Als jij het maar mooi vindt. Het is gewoon in de mode en wordt daardoor veel toegepast. Ik ga over een half jaar verhuizen en doe het ook, 110m2 visgraat en 3 taatsdeuren in één woonkamer 😄👍k0ewl schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:45:
[...]
Ben op dit moment de verbouwing aan het plannen en val ook in dezelfde categorie. Heb het meermalen overwogen om van voor af aan te beginnen, maar vind het toch echt gewoon mooi en rustig.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaze85 op 17-09-2020 17:18 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Haha, leuke typfout. Het Funda systeem raakt er ook van op tilt, want bij panden in de buurt van dit appartement in Middelburg krijg je een bovenwoning aan de Overtoom in Amsterdam. Wat volgens mij ook geen 20k per m2 is omdat ze het oppervlak van 1 van de 3 verdiepingen op Funda hebben ingevoerd..Blaze85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:29:
https://www.funda.nl/koop...4235-henry-dunantlaan-98/
Ik weet dat de huizenprijzen de pan zijn uitgestegen, maar dit slaat toch alles:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Rubbergrover1 op 17-09-2020 03:13 ]
Smaken verschillen, maar ik vind het een mooi bouwwerk. Grappig ook dat de huizen net wat gedraaid staan t.o.v. de weg. Maar onhandig dat je op de tweede verdieping door een andere ruimte/berging moet om bij de kamers te komen?Blaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:00:
https://www.funda.nl/koop...-41003625-trompenburgh-7/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Appartementencomplex, nazi-bunker of woning? Wel een apart designBewoners houden het na 2 jaar al voor gezien
Altijd opmerkelijk hoe er eens in de zoveel tijd iemand langskomt die zelf bepaald voor anderen welke soort posts opmerkelijk zijn of niet. Ooit aan gedacht dat verschillende mensen verschillende dingen opmerkelijk vinden?franssie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:36:
het is wel een beetje het "geef je mening over iemand zijn inrichting" topic an het worden weer. Het ging dacht ik over panden (lokatie^3) en niet een grappige of opmerkelijke {insert:niet_nagelvast_item} ?
Met enkel een Frans balkon zou ik het ook voor gezien houden in deze tijden.Blaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:00:
Appartementencomplex, nazi-bunker of woning? Wel een apart designBewoners houden het na 2 jaar al voor gezien
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Een zwarte geïsoleerde bunker in een (sub)tropisch klimaat; dat houdt niemand lang uitdrooger schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:26:
[...]
Met enkel een Frans balkon zou ik het ook voor gezien houden in deze tijden.
Het had prima op een willekeurig bedrijventerrein kunnen staan. Zonde, als je kijkt wat er naast staat.Wilf schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:33:
[...]
Een zwarte geïsoleerde bunker in een (sub)tropisch klimaat; dat houdt niemand lang uit
Verwijderd
Tegelijk heeft hij wel een punt. Dit is een verzameltopic van bijzonder te koop (of te huur...) staande objecten.Blaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:47:
[...]
Altijd opmerkelijk hoe er eens in de zoveel tijd iemand langskomt die zelf bepaald voor anderen welke soort posts opmerkelijk zijn of niet. Ooit aan gedacht dat verschillende mensen verschillende dingen opmerkelijk vinden?
Of dat nu een klusbouwval, architectonisch origineel gebouw, een tokkie-gribushol, een leuke foto van de makelaar, een niet alledaags gebouw als een vuurtoren, een creatief of bijzonder interieurobject is, het is juist de diversiteit die dit luchtige topic mooi maakt.
Beiden vind ik mooi.vooghel schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:33:
[...]
Dit was de achterwand in het appartement (klikbaar):
[Afbeelding] [Afbeelding]
Van de huidige keuken heb ik geen foto bij de hand.
[edit]
Oh wacht, wel het ontwerp (klikbaar):
[Afbeelding]
Over smaak valt niet te twisten zo simpel is het. Persoonlijk vind ik visgraat ook mooi maar word niet warm van die taatsdeuren. Dus kennelijk ben ik nu half doorsnee?Erniebert schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:38:
[...]
Laat ze lullen. Als jij het maar mooi vindt. Het is gewoon in de mode en wordt daardoor veel toegepast. Ik ga over een half jaar verhuizen en doe het ook, 110m2 visgraat en 3 taatsdeuren in één woonkamer 😄👍
Lijkt erop dat dat gewoon onderdeel van de overloop was, maar ze het washok/berging hebben gemaakt om er wat kasten netjes weg te kunnen werken. Nadeel is wel dat dat echt een donker stuk is geworden daardoor.Rubbergrover1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 03:25:
Smaken verschillen, maar ik vind het een mooi bouwwerk. Grappig ook dat de huizen net wat gedraaid staan t.o.v. de weg. Maar onhandig dat je op de tweede verdieping door een andere ruimte/berging moet om bij de kamers te komen?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Voor de geïnteresseerden: 1 940 000 zł = 435.676,20 EuroQwerty-273 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Het is altijd leuk om te zien hoe succesvol Funda is, in andere landen is het toch vaak veel verspreider kwa platformen waar je iets kan vinden, en zijn de foto's of het algemeen uit een zak aardappelen.
Maar een pareltje - het moet je smaak maar zijn:
https://www.domiporta.pl/...wa-wesola-352m2/151313096
[Afbeelding]
En renders er bij hoe je het in zou kunnen richten:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Na jaren lang vragen heb ik een paar maand geleden ook een schommel op gehangen in de woonkamer (en een extra haak voor hangmat)..Blaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:18:
https://www.funda.nl/koop...s-87466798-langezand-152/
[Afbeelding]
Wel even oppassen dat niemand tegen je ballen trapt als je door de woonkamer loopt.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik had verwacht naar een huis van 7-8 ton te kijken, blijkt het de helft te zijnBlaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:18:
https://www.funda.nl/koop...s-87466798-langezand-152/
[Afbeelding]
Wel even oppassen dat niemand tegen je ballen trapt als je door de woonkamer loopt.
Maar het had ook zo gekunt

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Schommelen! Trampoline springen op een schommel gaat niet...
Handig, dit soort geheugensteuntjes:MK_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:41:
Hangen daar nu 2 TV's naast elkaar in de woonkamer
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder wel echt een prachtig huis voor het geld (o.a keuken/toilet was verouderd, maar verder):
https://www.funda.nl/koop...7468934-dorpsstraat-65-a/

[ Voor 9% gewijzigd door Koppensneller op 17-09-2020 10:46 ]
Laten we het erop houden dat smaken enigszins kunnen verschillen. To put it mildly.MK_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:41:
Verder wel echt een prachtig huis (...)
Punctuality is the politeness of kings
Tsja het is dit of een rijtjeshuis in de Randstad, dan wist ik het weldreamscape schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
[...]
Laten we het erop houden dat smaken enigszins kunnen verschillen. To put it mildly.
Oh dat bad wou ik ook nog toevoegenKoppensneller schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
[...]
Handig, dit soort geheugensteuntjes:
[Afbeelding]
Is dat iets christelijks of een gevechtshelikopter?
[Afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door MK_ op 17-09-2020 10:56 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Who's bad? My bad!Koppensneller schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
[...]
Handig, dit soort geheugensteuntjes:
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De ruimte-prijs verhouding is wel gunstig, maar de stijl van het huis zal niet ieders smaak zijn. (Ben ik het ook wel mee eens...)MK_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:49:
[...]
Tsja het is dit of een rijtjeshuis in de Randstad, dan wist ik het wel
Wat vertekent die eerste foto!!MK_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder wel echt een prachtig huis voor het geld (o.a keuken/toilet was verouderd, maar verder):
https://www.funda.nl/koop...7468934-dorpsstraat-65-a/
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Tokkie paleis. Called itdreamscape schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
[...]
Laten we het erop houden dat smaken enigszins kunnen verschillen. To put it mildly.
Schommelen, chillen in de hangmat, rekstok eraan en mijn dochters doen allemaal turn-achtige truukjes..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Kan de een voetbal kijken en de ander een jankfilmMK_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Achèrm... Dyscalculie lijkt me een nare aandoening voor een makelaar...Blaze85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:29:
Ik weet dat de huizenprijzen de pan zijn uitgestegen, maar dit slaat toch alles:
[...]
Enne, vergeet je niet iets...? Waar is die zwarte keuken...?Erniebert schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:38:
[...]
Laat ze lullen. Als jij het maar mooi vindt. Het is gewoon in de mode en wordt daardoor veel toegepast. Ik ga over een half jaar verhuizen en doe het ook, 110m2 visgraat en 3 taatsdeuren in één woonkamer 😄👍
Vind ik niet; het staat hangt best wel in de loop als je uit de hal naar de woonkamer loopt. Daarnaast is het in de woonkamer veel te warm om wijn te bewaren. Zeker in de zomer wordt die woonkamer met al dat glas snikheet.
(Inkoppertje) Nog iets verder snijden, dan ben je helemaal doorsnee!synoniem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:29:
[...]
Over smaak valt niet te twisten zo simpel is het. Persoonlijk vind ik visgraat ook mooi maar word niet warm van die taatsdeuren. Dus kennelijk ben ik nu half doorsnee?
Dat snap ik dan niet dat ze met dit soort huizen niet even de moeite (laten) doen om het weer toonbaar te maken. Dat verdien je toch zo weer dubbel terug?
Mooie muggenkweekbak is dit
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je moet het maar net weten, maar het is een christelijke gevechtshelikopter.Koppensneller schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
[...]
Is dat iets christelijks of een gevechtshelikopter?
[Afbeelding]
Ik heb zelf niet zo'n 'moeras', maar ik kan mij voorstellen dat het best nog een hoop werk is om dat weer toonbaar te maken. Dus misschien dat dat 'even moeite (laten) doen' wel tegenvalt.kipppertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:01:
[...]
Dat snap ik dan niet dat ze met dit soort huizen niet even de moeite (laten) doen om het weer toonbaar te maken. Dat verdien je toch zo weer dubbel terug?
Misschien onderschat ik het hoor, maar als je het leeg laat lopen, hogedruk reiniger erop, vol laten lopen en er vervolgens een shitload chloor bij gooit (het is voor het oog, je hoeft er toch niet in te zwemmen), zou het dan al niet 100x beter zijn?Rubbergrover1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:48:
[...]
Ik heb zelf niet zo'n 'moeras', maar ik kan mij voorstellen dat het best nog een hoop werk is om dat weer toonbaar te maken. Dus misschien dat dat 'even moeite (laten) doen' wel tegenvalt.
Ik vermoed een Christine-huis... Vorige bewoner plotseling overleden toevallig?Waaj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:05:
[...]
Zo te zien is de keuken al dat moeras in aan het zakken.
[Afbeelding]
Volgens mij zegt ie dat niet.Blaze85 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:47:
[...]
Altijd opmerkelijk hoe er eens in de zoveel tijd iemand langskomt die zelf bepaald voor anderen welke soort posts opmerkelijk zijn of niet.
Een heuse McMansion in PolenQwerty-273 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Het is altijd leuk om te zien hoe succesvol Funda is, in andere landen is het toch vaak veel verspreider kwa platformen waar je iets kan vinden, en zijn de foto's of het algemeen uit een zak aardappelen.
Maar een pareltje - het moet je smaak maar zijn:
https://www.domiporta.pl/...wa-wesola-352m2/151313096
[Afbeelding]
En renders er bij hoe je het in zou kunnen richten:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vergis je niet in de hoeveelheid werk. Collega van me heeft een zwembad en die laat het niet zo ver komen als dit. Maar toch is die elke jaar een hele dag bezig met poetsen voordat het seizoen begint, en gedurende het seizoen ook nog elke maand enkele uren om het bij te houden. Dus kan wel eens een forsere klus zijn.kipppertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:58:
[...]
Misschien onderschat ik het hoor, maar als je het leeg laat lopen, hogedruk reiniger erop, vol laten lopen en er vervolgens een shitload chloor bij gooit (het is voor het oog, je hoeft er toch niet in te zwemmen), zou het dan al niet 100x beter zijn?
Leeglopen is eerder een kwestie van leegpompen. Duurt wel ffkipppertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:58:
[...]
Misschien onderschat ik het hoor, maar als je het leeg laat lopen, hogedruk reiniger erop, vol laten lopen en er vervolgens een shitload chloor bij gooit (het is voor het oog, je hoeft er toch niet in te zwemmen), zou het dan al niet 100x beter zijn?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ik heb eerder het idee dat het moeras omhoog aan het drijven is als ik de rand met tegels eromheen zienWaaj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:05:
[...]
Zo te zien is de keuken al dat moeras in aan het zakken.
[Afbeelding]
Misschien voor de verkoop juist wel beter dat je nu niet ziet hoe erbarmelijk de staat van de badwanden onder water is?Joey117 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:59:
[...]
Ik heb eerder het idee dat het moeras omhoog aan het drijven is als ik de rand met tegels eromheen zien
Vanuit mijn ervaring weet ik dat wat een parel in dit topic is, soms domweg niet te voorspellen is. Sommige posts die ik zelf enigszins flauw vind, krijgen zo 20 thumbs up en andere die ik echte parels vind slechts enkele.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:24:
[...]
Tegelijk heeft hij wel een punt. Dit is een verzameltopic van bijzonder te koop (of te huur...) staande objecten.
Jij (sorry, persoonlijk) post hier zoveel panden; dat kunnen niet allemaal bijzondere objecten zijn. En dat zijn het ook niet. Als voorbeeld die foto van die schommel. Er is werkelijk niets bijzonders aan dat pand te vinden, behalve -jawel- een schommel in de huiskamer, die je zó kan weghalen.
Ik zou zeggen: Post dat niet.
Post hier gewoon de pareltjes, waar we allemaal om kunnen gniffelen, gruwelen, janken of domweg met open mond blijven staren.
Blaze85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:29:
[...]

Heb altijd het idee dat zoiets de laatste fase van "ga jij maar lekker boven voetbal/whatever kijken" is.Marzman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:20:
[...]
Kan de een voetbal kijken en de ander een jankfilm
Nu je steeds vaker op verschillende zenders tegelijk wedstrijden hebt, kan ik me ook voorstellen dat iemand twee wedstrijden tegelijk wil zien. Als je toch de ruimte hebt, waarom dan ook niet?SuBBaSS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]
Heb altijd het idee dat zoiets de laatste fase van "ga jij maar lekker boven voetbal/whatever kijken" is.
Het werd toch wel erg ongezellig dat hij de godganse dag boven zat.
Heel veel gezelliger wordt het niet als je ook beiden geluid wilt hebben, maar dan is de koptelefoon de oplossing (en dan is de gezelligheid helemaal weg).
Heb zo'n uitleg eens letterlijk gehad bij een klant toen ik nog voor een kabelaar werkte en zo'n opstelling in de woonkamer aantrof. Beetje bevooroordeeld wellicht.![]()
En dan het geluid van die met Theo Koomen! Oh...wacht effe...Rubbergrover1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:52:
[...]
Nu je steeds vaker op verschillende zenders tegelijk wedstrijden hebt, kan ik me ook voorstellen dat iemand twee wedstrijden tegelijk wil zien. Als je toch de ruimte hebt, waarom dan ook niet?
Ziet er ook uit alsof de bewoner het niet heel breed heeft (man misschien gestorven en zij blijft achter met een giga huis en al het onderhoud).Pannencouque schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:52:
[...]
Vergis je niet in de hoeveelheid werk. Collega van me heeft een zwembad en die laat het niet zo ver komen als dit. Maar toch is die elke jaar een hele dag bezig met poetsen voordat het seizoen begint, en gedurende het seizoen ook nog elke maand enkele uren om het bij te houden. Dus kan wel eens een forsere klus zijn.
Dan nog denk ik inderdaad, dat dit geen enorme reclame is, al helemaal niet icm de keuken.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ja.Rubbergrover1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:52:
[...]
Nu je steeds vaker op verschillende zenders tegelijk wedstrijden hebt, kan ik me ook voorstellen dat iemand twee wedstrijden tegelijk wil zien. Als je toch de ruimte hebt, waarom dan ook niet?
Nee hoor, Zat huizen gezien waar het buitenzwembad een vijver was geworden (niet in de verkoop) - zo'n ding kost veel tijd en geld.Aardappel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:59:
[...]
Ziet er ook uit alsof de bewoner het niet heel breed heeft (man misschien gestorven en zij blijft achter met een giga huis en al het onderhoud).
Dus als dat zwembad niet haar ding was en het onderhoud niet kon betalen dan werkt die pomp ook niet meer.
Om dan even 80.000 liter water weg te pompen en schoonmaken en dan weer nieuw erin voor de foto en na 4 maanden nogmaals omdat dan de eerste bezichtiging is en weer 3 maanden nog eens wordt het best een dingetje.
Of is dat te ver gezocht?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Rick & Morty: fake acid 😄
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq