Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.871.479 views

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12 11:58
Leuk... de woonkamer boven. Chillen, doen we boven.... De keuken, ja, die hebben we boven in het huis.

Slapen... dat doen we beneden in huis. Studeren, doen we ook beneden in huis.

Beetje de boel aftimmeren, doen we ook in huis.

Het is gewoon een leuk huis... maar als het al niet zo groot is waarom dan alles heel gek inrichten.
Beetje vreemd huis dit hoor.

https://www.funda.nl/koop...41087570-leidsestraat-89/

PS, wel echt vette badkamer. Het mag gezegd worden.

[ Voor 11% gewijzigd door MKMosselman op 02-09-2020 08:45 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Napo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:32:
[...]

Kan ook wel genieten van de rolluik die ze boven hebben geplaatst :+
[Afbeelding]

Ontwerp met zo'n mooi afgerond naam, rechthoekig rolluik ervoor, zou er haast voor kiezen om dat rolluik dicht te doen voor deze foto
Waarom überhaupt een rolluik voor dat raam. Dat is de badkamer. 8)7

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Maasluip schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:44:
[...]

Waarom überhaupt een rolluik voor dat raam. Dat is de badkamer. 8)7
Hebben we hier ook een rolluik voor hangen. Gebruiken we in de zomer elke dag. Houdt heel veel warmte uit het huis. En je kunt natuurlijk ook echt helemaal verduisteren.

• Maasluip
  • Laatst online: 17:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Warmte buiten houden kan ik me nog indenken, maar er hangt ook al een rolgordijn binnen. Ik heb zelf ook een badkamer op he zuiden en heb nooit het idee gehad dat het daar te warm wordt.
Waarom je je badkamer helemaal wil verduisteren snap ik niet helemaal. Je slaapt er toch niet? Of gebruik je hem als doka?

Signatures zijn voor boomers.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
Denk eerder iets van: "zo schat, muurtje is geplaatst, alleen nog even afwerken en dan kan de koelkast terug op z'n plek... oh wacht, dan past ie niet meer".

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12 12:31

mmniet

De beetje weter

Napo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:50:

Valt me nog mee dat er niet de standaard "goed staat van onderhoud" benoemd is in de omschrijving.
die kit en pur is natuurlijk vanaf het begin zo lelijk gemaakt, dus was de goede staat van onderhoud opmerking wel op zijn plaats, want zit er nog even lelijk uit waarschijnlijk 8)7

Als ik dit had gedaan mocht ik het huis waarschijnlijk niet meer in van de vrouw

It's me Mario

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12 17:07
MKMosselman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:42:
Slapen... dat doen we beneden in huis.
Oef, direct aan de straatkant ook. Ziet er uit als een levendige buurt. Succes met je nachtrust...
Wel mooi hoe die woonkamer veel licht binnenkrijgt.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:14
Het is gewoon een leuk huis... maar als het al niet zo groot is waarom dan alles heel gek inrichten.
Wellicht was het op zolder makkelijker een grote onverdeelde ruimte te realiseren - beneden zijn de muurtjes wellicht dragend. Of je in zo'n huis nou op straatniveau of 2 meter boven straatniveau slaapt, dat zal niet zoveel uitmaken.

Inderdaad een leuk huis, en voor Haarlem lijkt dit me niet bepaald duur.

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12 11:58
TheOmen schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:00:
[...]

Oef, direct aan de straatkant ook. Ziet er uit als een levendige buurt. Succes met je nachtrust...
Wel mooi hoe die woonkamer veel licht binnenkrijgt.
Valt mee, is gewoon heel leuke volksbuurt op rand van centrum van mooie stad Haarlem.
Hier gaat een Amsterdammer die hip wil doen met een huis kopen in de regeio heel trots op zijn .... en dan lekker nog heel wat verbouwen.

Slapen aan de straatkant gebeurt best vaak daar vreemd genoeg weet ik.
Soms splitten mensen daar lange woonkamer en een soort voorkamer daarvoor.

Ik vond alleen dit huis heel gek dat alles verder op andere plekken staat dan je zou verwachten.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Kapotto schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:18:
[...]

Naast de enorme verbouwingskosten, krijg je er ook nog eens gratis vruchtgebruik bij. Je moet wel goed gek zijn als je dit koopt voor die prijs (of zijn dit normale prijzen daar?).
Nijmegen is erg duur aan het worden. Kan er over meepraten, want ik heb er net gekocht. Wel op een erg mooie locatie gelukkig. Maar de 2e Oude Hezelaan is een drukke straat en deze prijs is echt heel gortig.

In onze straat wonen overigens 5 gezinnen die vanuit Amsterdam gekomen zijn, vanwege het feit dat Amsterdam onbetaalbaar aan het worden is. Veelal hebben ze hier gestudeerd en komen ze na een paar jaar weer terug met kids. Van de makelaars hoor ik ook dat randstelingen, en dan met name Amsterdammers, woningen zoeken hier en dus de prijs opvoeren omdat ze veelal met meer eigen geld kunnen komen vanwege de nog hogere verkoopprijs van hun eigen woning. Daarnaast staat Nijmegen kwa woningnood in de top 5 geloof ik.

En Nijmegen is gewoon een fijne stad (subjectief natuurlijk), afgezien van de verkeersclusterfuck die ze gemaakt hebben. Maar gelukkig kan ik het meeste fietsen. En bos, stad, trein, allemaal op 5 minuten fietsen. Heerlijk.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10

Metro2002

Memento mori

Mobiele airco zonder slang naast je TV in dit huis dat nogal 'smaakgevoelig' is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdPdX9JzqX98hdCr8WXtIlvRn30=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8p2KBxtd5eOyJJAlJ4FD7Bw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLC7ManMaCiXpRntwIu5eG3Wd04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwr9JlKDqNLVnNToS2uKplBG.jpg?f=fotoalbum_large

In Pernis

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dumpt de arico de warme lucht nou in dezelfde ruimte die hij moet koelen :?

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:14
Hoewel dat ook een pareltje is, is het duidelijk een ander huis dan op de foto's. Behang dat niet in jouw smaak is lijkt me trouwens het minste probleem bij het kopen van een huis.

• Ova
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-08-2024

Ova

Dacht ik ook gelijk aan, zal wel druk worden daar ;)

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 11:48
dreamscape schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]
Pandje uit 1949, dat in de jaren 70 duidelijk eens 'gerenoveerd' is. Daarna is er niets meer aan gedaan.

Bij het opknappen van de badkamer sloeg de twijfel toe:
"Nemen we seventies-bruin of toch seventies-groen?" :)

https://www.funda.nl/koop...tweede-oude-heselaan-446/
En de bril nemen we mee.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:44
Leuk... de woonkamer boven. Chillen, doen we boven.... De keuken, ja, die hebben we boven in het huis.

Ik vind het erg leuk bedacht! Vaak zie je inderdaad de standaard indeling met boven twee net-niet kamertjes, of juist één grotere slaapkamer zonder werkkamer. Maar op de manier heb je boven een redelijke woonkamer en beneden een slaapkamer en een ruime werkruimte. Lijkt mij erg handig als je kantoor aan huis hebt. Zeker als je ook af en toe mensen wilt ontvangen of als je niet alleen je bedrijf hebt, maar ook een medewerker/collega hebt en je met z'n tweeën in de werkruimte wilt werken.

Het lijkt mij dan alleen niet handig als er een 'vreemde' in de werkruimte is en je partner (ziek) op bed ligt. Als je dan naar de badkamer wilt, dan moet je in je slaap-outfit door het 'kantoor' heen.

(Heeft die deur een kattenluikje voor een mini-kat...? Of wonen Tom en Jerry daar?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_aXDy_hM5NTbWVOxTHLjrZRr04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0c9c2Bz2gn7KzUbHnbNCLlC1.jpg?f=fotoalbum_large

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

armageddon_2k1 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:17:
[...]

Nijmegen is erg duur aan het worden. Kan er over meepraten, want ik heb er net gekocht. Wel op een erg mooie locatie gelukkig. Maar de 2e Oude Hezelaan is een drukke straat en deze prijs is echt heel gortig.

In onze straat wonen overigens 5 gezinnen die vanuit Amsterdam gekomen zijn, vanwege het feit dat Amsterdam onbetaalbaar aan het worden is. Veelal hebben ze hier gestudeerd en komen ze na een paar jaar weer terug met kids. Van de makelaars hoor ik ook dat randstelingen, en dan met name Amsterdammers, woningen zoeken hier en dus de prijs opvoeren omdat ze veelal met meer eigen geld kunnen komen vanwege de nog hogere verkoopprijs van hun eigen woning. Daarnaast staat Nijmegen kwa woningnood in de top 5 geloof ik.

En Nijmegen is gewoon een fijne stad (subjectief natuurlijk), afgezien van de verkeersclusterfuck die ze gemaakt hebben. Maar gelukkig kan ik het meeste fietsen. En bos, stad, trein, allemaal op 5 minuten fietsen. Heerlijk.
Yup, Nijmegen is niet meer leuk ook. Laatst nog 40K overboden, en toen nog gehoord dat er nog twee partijen ver boven zaten...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• armageddon_2k1
Jeroenneman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:44:
[...]

Yup, Nijmegen is niet meer leuk ook. Laatst nog 40K overboden, en toen nog gehoord dat er nog twee partijen ver boven zaten...
Wij hebben 15x meegedaan met het circus en elke keer misgegrepen. 1x aankoopmakelaar (Rob Disbergen) en meteen raak. Die gasten doen gewoon handjeklap en als particulier moet je heeeeel veel geluk hebben om er tussen te komen. Daarnaast was het bedrag dat we geboden hadden uiteindelijk lager dan de taxatie-waarde, dus dat was weer een meevaller en hadden we de aankoopmakelaar er dubbel en dwars uit.

[ Voor 10% gewijzigd door armageddon_2k1 op 02-09-2020 09:46 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

armageddon_2k1 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:46:
[...]

Wij hebben 15x meegedaan met het circus en elke keer misgegrepen. 1x aankoopmakelaar (Rob Disbergen) en meteen raak. Die gasten doen gewoon handjeklap. Daarnaast was het bedrag dat we geboden hadden uiteindelijk lager dan de taxatie-waarde, dus dat was weer een meevaller.
Haha, helaas hebben we Disbergen al ingeschakeld. Maar ook die kon niet op tegen malloten die 60K overbieden op een 400K woning 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Rubbergrover1
Metro2002 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:34:
Mobiele airco zonder slang naast je TV in dit huis dat nogal 'smaakgevoelig' is:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In Pernis
Link dan even naar het juiste huis...
https://www.funda.nl/koop...41085705-schuytstraat-74/

• armageddon_2k1
Jeroenneman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:47:
[...]

Haha, helaas hebben we Disbergen al ingeschakeld. Maar ook die kon niet op tegen malloten die 60K overbieden op een 400K woning 8)7
Godnondeju dat is balen. Nou doe de groeten aan Rob of Marcel ;)

Verwijderd

Rubbergrover1 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:43:
[...]

Ik vind het erg leuk bedacht! Vaak zie je inderdaad de standaard indeling met boven twee net-niet kamertjes, of juist één grotere slaapkamer zonder werkkamer. Maar op de manier heb je boven een redelijke woonkamer en beneden een slaapkamer en een ruime werkruimte. Lijkt mij erg handig als je kantoor aan huis hebt. Zeker als je ook af en toe mensen wilt ontvangen of als je niet alleen je bedrijf hebt, maar ook een medewerker/collega hebt en je met z'n tweeën in de werkruimte wilt werken.

Het lijkt mij dan alleen niet handig als er een 'vreemde' in de werkruimte is en je partner (ziek) op bed ligt. Als je dan naar de badkamer wilt, dan moet je in je slaap-outfit door het 'kantoor' heen.

(Heeft die deur een kattenluikje voor een mini-kat...? Of wonen Tom en Jerry daar?)
[Afbeelding]
Utopiastel Bas en Do hebben deze woning in 2019 gekocht, als ik me niet vergis.

Ja, inderdaad! https://www.ad.nl/show/ut...er=https://www.google.nl/

Het "huis op zijn kop".

• Rubbergrover1
Verwijderd schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:52:
[...]

Utopiastel Bas en Do hebben deze woning in 2019 gekocht, als ik me niet vergis.

Ja, inderdaad! https://www.ad.nl/show/ut...er=https://www.google.nl/

Het "huis op zijn kop".
Weer iets wat totaal langs me heen is gegaan.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-12 14:19
Jeroenneman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:47:
[...]

Ik heb mijn huis in 2017 gekocht toen de boel nog niet zo overspannen was hier in Nijmegen. Maar ook een aankoopmakelaar ingeschakeld voor de onderhandeling. Niet Rob Disbergen overigens. Dat was de verkopend makelaar. Die zelf al de minpunten van het huis wist te benoemen:

"Het dak is slecht, de vloer is slecht en de man die de cv heeft aangelegd heeft duidelijk alleen een schriftelijke cursus gevolgd."

:)

Punctuality is the politeness of kings

• Jeroenneman

Jeroenneman

dreamscape schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:57:
[...]

Ik heb mijn huis in 2017 gekocht toen de boel nog niet zo overspannen was hier in Nijmegen. Maar ook een aankoopmakelaar ingeschakeld voor de onderhandeling. Niet Rob Disbergen overigens. Dat was de verkopend makelaar. Die zelf al de minpunten van het huis wist te benoemen:

"Het dak is slecht, de vloer is slecht en de man die de cv heeft aangelegd heeft duidelijk alleen een schriftelijke cursus gevolgd."

:)
In ieder geval zijn ze eerlijk ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In Pernis
Het is een beetje een rare plek om je airco op te slaan, al doet de kabel vermoeden dat ie op die plek zonder slang wordt gebruikt. Misschien wordt ie juist gebruikt als verwarming? :+
Sowieso gaat zo'n ding in zo'n open ruimte geen verschil maken lijkt mij.

Op de slaapkamer staat er nog één, ook zonder verdere slang naar buiten:
https://www.funda.nl/koop...-schuytstraat-74/#foto-19

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-12 21:56
dutchgio schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:09:
[...]

Het is een beetje een rare plek om je airco op te slaan, al doet de kabel vermoeden dat ie op die plek zonder slang wordt gebruikt. Misschien wordt ie juist gebruikt als verwarming? :+
Sowieso gaat zo'n ding in zo'n open ruimte geen verschil maken lijkt mij.

Op de slaapkamer staat er nog één, ook zonder verdere slang naar buiten:
https://www.funda.nl/koop...-schuytstraat-74/#foto-19
Ik geloof dat die muur een buitenmuur is, dus misschien dat ie precies voor een gat in die muur is geplaatst en daardoor zijn warme lucht naar buiten blaast; zonder extra slang en zonder open raam/deur. Hetzelfde kan zo zijn voor die airco in de slaapkamer.

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:21

A13X

Dude

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In Pernis
Tenzij het een aircooler is, dus een waterkoeler. Daar zit geen airco pomp in en blaast koude lucht door water te verdampen.

Ik ben het met @Rubbergrover1 eens, vind het wel slim gedaan, nu heb je boven een redelijke woonkamer met keuken en heb je gelijk toegang tot je terras. En beneden heb je een prima indeling, al had de badkamer misschien beter bij de slaapkamer in de buurt kunnen zitten. Doe je het "standaard" heb je beneden je woonkamer en moet je altijd door je slaapkamer om bij je terras te komen.

Badkamer is wel netjes, al hou ik dan weer niet van die lelijke patroon tegeltjes :X

Awesome

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Moet wel zeggen dat de badkamer niet helemaal op en top lijkt te zijn. Nogal wat tegels lijken niet helemaal recht erin te zitten :+

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 18:43
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/388/026_2160.jpg

"Ik wil een onderhoudsvriendelijke tuin, maar ook wat gras"

I hide at work because good employees are hard to find.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Haha, moet je daar nog een grasmaaier voor kopen ook.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Marzman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:45:
[...]

Als het geen kunstgras is.
Daarnaast kun je zo'n postzegel ook bijknippen met een grasschaar, dat is niet zoveel werk en kost ook geen ruimte in je schuur.

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 18:43
Marzman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:45:
[...]

Een schaar is voldoende :P

I hide at work because good employees are hard to find.

• Rubbergrover1
Ik gok dat het 'gemaksmensen' zijn en er een elektrische maaier is :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58

Die badkamer is ook netje getegeld!

• timovd
  • Laatst online: 13:32

timovd

Voorsprong door techniek

Die kattenbak hebben ze wel leuk gedaan.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heerlijk thuiskantoor gevoel met dat plafond op de 2de verdieping

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:27
MKMosselman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:12:
[...]

Valt mee, is gewoon heel leuke volksbuurt op rand van centrum van mooie stad Haarlem.
Hier gaat een Amsterdammer die hip wil doen met een huis kopen in de regeio heel trots op zijn .... en dan lekker nog heel wat verbouwen.

Slapen aan de straatkant gebeurt best vaak daar vreemd genoeg weet ik.
Soms splitten mensen daar lange woonkamer en een soort voorkamer daarvoor.

Ik vond alleen dit huis heel gek dat alles verder op andere plekken staat dan je zou verwachten.
Wat een grappig huis! Erg leuke buurt waar inderdaad veel Amsterdammers komen wonen.

Overigens, vanwege de kleine huisjes (en hoge grondprijs / hoge prijs per m2) wordt er in die buurt vaak een verdieping opgemaakt. Dat hadden ze eigenlijk hier ook moeten doen, nu is het weer zonde als je het nu gaat doen. Als je hier een verdieping op bouwt, dan kan je het zo verkopen voor 4 of 5 ton.

Nu hebben ze alles omgegooid en alhoewel de woonkamer wel mooi is, lijkt hij me wel erg warm worden in de zomer met al die ramen. Daarnaast is die keuken echt niet te doen. Hoeveel werkruimte heb je dan, je kan niet eens een snijplank kwijt? En een oven of magnetron? Mini koelkast met zo'n vriezer van 1 lade...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/054/422_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• mannowlahn
  • Laatst online: 25-12 10:58
evleerdam schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:06:
[...]

Wat een grappig huis! Erg leuke buurt waar inderdaad veel Amsterdammers komen wonen.

Overigens, vanwege de kleine huisjes (en hoge grondprijs / hoge prijs per m2) wordt er in die buurt vaak een verdieping opgemaakt. Dat hadden ze eigenlijk hier ook moeten doen, nu is het weer zonde als je het nu gaat doen. Als je hier een verdieping op bouwt, dan kan je het zo verkopen voor 4 of 5 ton.

Nu hebben ze alles omgegooid en alhoewel de woonkamer wel mooi is, lijkt hij me wel erg warm worden in de zomer met al die ramen. Daarnaast is die keuken echt niet te doen. Hoeveel werkruimte heb je dan, je kan niet eens een snijplank kwijt? En een oven of magnetron? Mini koelkast met zo'n vriezer van 1 lade...

[Afbeelding]
ik trek dat scheve aanrechtblad tov de deurtjes ook slecht. Waarschijnlijk amateur klussers zonder waterpas.

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-12 20:46

Part

Helemaal niets.....

Mooi huis, mooie locatie, kroeg in de kelder niet echt rare dingen:
https://www.funda.nl/koop...41084067-gelders-hoofd-6/

Behalve dan de wc:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/337/438_2160.jpg

Moet maar net je smaak zijn.
Wel knap gemaakt. De boom loopt door in de vloer. Zit best wel wat werk in.

Video met als thema bad eendje trekt je tenen krom.
[Video: https://www.funda.nl/koop/empe/huis-41084067-gelders-hoofd-6/#video]

• vooghel
  • Laatst online: 25-12 22:27

vooghel

Cunning linguist

Part schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:27:

Behalve dan de wc:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/337/438_2160.jpg
muffstuff schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:15:
[...] Waarschijnlijk amateur klussers zonder waterpas.
:P

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• SuBBaSS
  • Laatst online: 08-12 03:07

SuBBaSS

-has Ryzen

Behalve dan de wc:

[Afbeelding]

[Video]
Zo ging het in mijn toilet ook wel eens.
Alleen na een avond flink zuipen.

Wel heel bijzonder!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Behalve dan de wc:

[Afbeelding]

[Video]
Daar moet je niet op gaan zitten als je net uit de kroeg komt :)

/▌

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Marzman schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:30:
[...]

Daar moet je niet op gaan zitten als je net uit de kroeg komt :)
Uit de kelder bedoel je? ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:09
evleerdam schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:06:
[...]

[Afbeelding]
Die houtverbinding ziet er ook lekker uit. Als het al is ontworpen, dan was het zeker niet de bedoeling dat die zo zou worden uitgevoerd.

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Caayn schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:37:
Dumpt de arico de warme lucht nou in dezelfde ruimte die hij moet koelen :?
Denk niet dat het echt een airco is, maar zo'n ding wat koelt op basis van ijsblokjes of verneveld.

• jaikzelf
  • Laatst online: 19-01-2021
Deze staat sinds vandaag te koop in Groningen (stad) https://www.funda.nl/koop...-87448545-marktstraat-19/

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
MeTooPV schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:04:
[...]

Die houtverbinding ziet er ook lekker uit. Als het al is ontworpen, dan was het zeker niet de bedoeling dat die zo zou worden uitgevoerd.
Lekker de verbindingsbalk eruit zagen, staalplaatje erop, zal wel goed gaan :o

Een verborgen gebrek kan je het niet echt noemen zo in het zicht

• Robbierut4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-12 13:23
Mooi bad.
https://www.funda.nl/koop...5-marktstraat-19/#foto-49

Vind het verder een wat kil huis, lijkt meer een net kantoor oid. Maar ieder zijn smaak.

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-12 20:24
Maasluip schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:51:
Warmte buiten houden kan ik me nog indenken, maar er hangt ook al een rolgordijn binnen. Ik heb zelf ook een badkamer op he zuiden en heb nooit het idee gehad dat het daar te warm wordt.
Waarom je je badkamer helemaal wil verduisteren snap ik niet helemaal. Je slaapt er toch niet? Of gebruik je hem als doka?
Een rolgordijn o.i.d. aan de binnenkant houdt de zonnewarmte niet echt tegen. Zonlicht krijgt nog steeds de kans de boel áchter de ruit op te warmen en dus krijg je nog steeds warmte in de vorm van stralingswarmte en convectie (opgewarmde lucht) binnen... Een rolluik zelf warmt dan wel op onder invloed van het zonlicht maar die warmte zit dan nog steeds búiten, voor het glas.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-12 09:40

SeatRider

Hips don't lie

Blik1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:37:
[...]

Lijkt me sterk dat je voor iedere niet-bewoningsclausule naar een rechter moet stappen...
Wat ik bedoel, is als er een niet-bewoningsclausule in een contract staat, ik ontdek een verborgen gebrek, en ik heb redenen om aan te nemen dat de verkoper er wel zelf heeft gewoond, dan mag hij dit uitleggen bij de rechter. We gaan niet voor elke clausule naar de rechter, maar wel als de verkoper zich er ten onrechte op beroept.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• jongetje
  • Nu online
Ik vind die regendouche voor het raam nog meer bijzonder.

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:49
DrAMetElfeNd schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:58:
[...]

Eigenlijk is het "as ge ut nie mir wit, gebruikte kit, kekt ge er deur dan gebruikte pur..”
en 'n echte vent makt 't mej cement.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:07
Aardappel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 17:47:
en 'n echte vent makt 't mej cement.
En waar het vernuft eindigt, begint PUR.

(Geen idee waar die vandaan komt overigens.)

• MDKorpel
  • Niet online
Gaaf hoor. Het is dat ik geen behoefte voel om terug te gaan naar Groningen (oke, en dat ik geen 2,4 miljoen op de plank heb liggen :+).

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04:32

drooger

Falen is ook een kunst.

De keuken is ingericht met een eenvoudig keukenblok voorzien van een 4 pits gas kooktoestel en een geïntegreerde wasemkap
Ze vertellen er niet bij dat hij "zweeft":

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/423/512_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/wijhe/huis-87450971-dijkzicht-20/

Op zich wel een fraaie woning. Verder schrijven ze dat de woning volledig geïsoleerd is, maar dan enkel met een voorlopig energielabel C aankomen zetten... Kom dan ook met een definitief energielabel A of B aanzetten. Dat zou die paar honderd euro toch wel waard moeten zijn mag je hopen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/337/438_1440.jpg

Paar drankjes genuttigd en naar dat toilet zal elke keer even wennen zijn.

Verder wel erg mooi huis.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/337/445_1440.jpg
Mooiste zal wezen als alle ramen open kunnen.

Link

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Spannend!

https://www.funda.nl/koop...41095769-rfc-weg-173-176/

"VERHUURDE STAAT| BEZICHTIGEN IS NIET MOGELIJK |"
"LET OP: Het is NIET mogelijk de woningen te bezichtigen. "
"Het bezichtigingen van de desbetreffende objecten is NIET mogelijk"
"Het verkochte wordt geleverd in huidige staat "as is, where is";
"De woningen zijn niet ingemeten."

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/363/947_2160.jpg

Staat hier iemand met een shotgun geinteresseerden weg te jagen?

Dit dus.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
drooger schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:55:
[...]

Ze vertellen er niet bij dat hij "zweeft":

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/wijhe/huis-87450971-dijkzicht-20/

Op zich wel een fraaie woning. Verder schrijven ze dat de woning volledig geïsoleerd is, maar dan enkel met een voorlopig energielabel C aankomen zetten... Kom dan ook met een definitief energielabel A of B aanzetten. Dat zou die paar honderd euro toch wel waard moeten zijn mag je hopen.
Energielabel is een farce. Met alleen isoleren kom je nooit bij A uit.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...ieter-brueghelstraat-104/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/387/353_2160.jpg

Vrouw: "Lieffie, ik wil graag een kookeiland..."
Man: "Ach, hou toch je dure waffel mens, dat is helemaal niet origineel meer... een computereiland is toch veel handiger!"

Dag later man: "Totale verbouwkosten €0. Wel even oppassen voor het draadje schat."

[ Voor 49% gewijzigd door Blaze85 op 03-09-2020 15:55 ]

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...87459019-westerzicht-699/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/354/221_2160.jpg

Vroem vroem... of waren de planken soms op? :P

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bij dit soort modellen wil je ook de onderkant echt wel graag zien!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...is-41095577-ulsderweg-14/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/357/947_2160.jpg

Het is weliswaar nog niet helemaal af, maar romantisch badderen kan alvast wel <3

• Blaze85
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:50:
"as ge ut nie mir wit, pur of kit"

[Afbeelding]

Valt me nog mee dat er niet de standaard "goed staat van onderhoud" benoemd is in de omschrijving.
https://www.funda.nl/koop...t-41096016-olstgracht-85/

Nog zo'n mooie wc:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/411/554_2160.jpg

Wat lekt daar nou? :r
Zou de afvoerleiding soms kapotgebout zijn door de eigenaar?

[ Voor 5% gewijzigd door Blaze85 op 03-09-2020 07:20 ]

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-87459490-drijfanker-35/

En de Award voor meest Troosteloze tuin 2020 gaat naar...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/370/875_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/370/874_2160.jpg

het begint met Al en eindigt op mere _O_

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Ik ga helemaal stuk hier, het kwartje viel laat maar daardoor extra hard _O-

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-12 00:59

Geen geld voor zo'n dure roosterdeur maar toch naar die chique uitstraling smachten?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/054/426_2160.jpg

De deur is uiteraard gewoon een massieve plaat hout waar met dikke draadbouten een rooster op is geschroefd. Buurman ernaast heeft dat geintje ook uitgehaald en de makelaar/fotograaf vond het zo'n authentiek detail dat het een eigen foto verdient op Funda. 8)7

Verwijderd

LED-Maniak schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:31:
[...]

Energielabel is een farce. Met alleen isoleren kom je nooit bij A uit.
Wat verwacht je dan van een label van 15 euro?
Je kunt het beste voor G ofzo gaan, want dat geeft meer duidelijkheid dan bijvoorbeeld B.

Snap eigenlijk niet dat er nog huizen met een voorlopig label worden verkocht. Vragenlijstje invullen, paar fotootjes toevoegen, met iDeal betalen en klaar. Binnen 2 dagen heb je je definitieve label.

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 09:35
Wilke schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:49:
[...]

En waar het vernuft eindigt, begint PUR.
Vakmanschap eindigd waar PUR begint.
"en kit" riep de bouwvakker tegen wie ik dat ooit zei.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-12 00:24

DizzyWeb

Ondertiteld

Blaze85 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 23:13:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vrij modern huis en dan plan je de MV in een slaapkamer aan de muur?!

• dreamscape
  • Laatst online: 26-12 14:19
DizzyWeb schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:28:
[...]

Door gebrek aan schuine wanden lijkt het niet echt op een zolder, maar het is zo te zien op de tweede verdieping en op die plek is ook de opstelplaats voor wasmachine en droger. Dan is dat niet zo heel raar. IUk zou er een schuifwandje voor maken of zoiets.

Of nee, dat zou ik helemaal niet, want ik zou er voor geen goud willen wonen.:)

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

dreamscape schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:50:
[...]

Door gebrek aan schuine wanden lijkt het niet echt op een zolder, maar het is zo te zien op de tweede verdieping en op die plek is ook de opstelplaats voor wasmachine en droger. Dan is dat niet zo heel raar. IUk zou er een schuifwandje voor maken of zoiets.

Of nee, dat zou ik helemaal niet, want ik zou er voor geen goud willen wonen.:)
"Schat, we moeten nog nieuwe gordijnen hebben."
"Oja, die haal ik zo wel even snel bij de Kwantum. Hoe lang moeten ze ongeveer zijn?"
"2,5 meter ongeveer."

"Schat, die hadden ze niet op voorraad in de juiste kleur. Dus ze zijn nu iets te lang, maar dat ziet niemand!"

https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/370/872_2160.jpg

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Andy Wachelder schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:59:
[...]

Een rolgordijn o.i.d. aan de binnenkant houdt de zonnewarmte niet echt tegen. Zonlicht krijgt nog steeds de kans de boel áchter de ruit op te warmen en dus krijg je nog steeds warmte in de vorm van stralingswarmte en convectie (opgewarmde lucht) binnen... Een rolluik zelf warmt dan wel op onder invloed van het zonlicht maar die warmte zit dan nog steeds búiten, voor het glas.
Ik heb voor de veranda nu een zonnedoek besteld maar rolgordijnen aan de buitenkant had ook best gekunnen. Ze hangen toch droog onder de goot en zijn alleen nodig met mooi weer.

Die zonwerende folies die je op ramen kan plakken zijn zelfs gevaarlijk om aan de binnenkant te plakken (dan wordt het glas te heet en kan het barsten)en aan de buitenkant lijkt me dat minder handig.

/▌

• Rubbergrover1
DizzyWeb schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:28:
[...]

Huis is inmiddels ook 15 jaar oud.
En wat dreamscape ook aangeeft, het is gewoon de verbouwde zolderruimte. Het was misschien mooier geweest om de eerste (halve) meter van de kamer af te timmerren (kamer is lang genoeg) of er een kastenwand van te maken. Maar misschien dat de vorige bewoners daar ook wel een kastenwand oid staan...?

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:28:
Staat hier iemand met een shotgun geinteresseerden weg te jagen?
In dat geval waren er vast geen foto's in de tuin gemaakt...

Volgens mij klopt de kadasterinformatie niet helemaal. Als je kijkt op de kaart zou je 5224 verwachten, dat is ook een stuk groter, want dan krijg je een hele strook langs het spoor erbij. Maar er staat 5183 en dan vier stukjes van . Als ik me niet vergis is 5183 juist de weg aan de voorkant (in mijn browser staat daar alleen 51 en dan een halve 8 ). Wellicht wordt 5224 in vier stukken verkocht?

De buren stonden vorig jaar te koop, trouwens. Dat waren maar twee verhuurde huizen en de vraagprijs een ton minder: Jeoh in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Je moet nu nog steeds een geheimhouding tekenen, maar blijkbaar hoef je niet meer naar een speciale "Dataroom" waar je de stukken enkel kan inzien.

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:58:
[...]

"Schat, we moeten nog nieuwe gordijnen hebben."
"Oja, die haal ik zo wel even snel bij de Kwantum. Hoe lang moeten ze ongeveer zijn?"
"2,5 meter ongeveer."

"Schat, die hadden ze niet op voorraad in de juiste kleur. Dus ze zijn nu iets te lang, maar dat ziet niemand!"

https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/370/872_2160.jpg
Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar die lange gordijnen zijn al jaren in mode. ;)
Gordijnen (ruim) op de grond
Kies je voor overgordijnen van natuurlijke stoffen, zoals linnen, katoen of wol? Houd er dan rekening mee dat de gordijnstof wat kan “werken” door het verschil in luchtvochtigheid in huis. Zo krimpen gordijnen enkele millimeters bij droge lucht in de winter en zet de stof iets uit bij vochtige lucht in het voor- en najaar. De optie ‘op de grond’ of ‘ruim op de grond’ is dus ideaal bij gordijnen van natuurlijk materiaal.Kies je voor ‘ruim op de grond’? Tel dan 3 tot 5 centimeter op bij de afstand van het plafond tot de vloer. Oversized gordijnen in een natuurlijke stof zoals linnen geven elke kamer een luxe en nonchalante sfeer. Dit versterkt bovendien het ruimtelijke effect.

Oversized gordijnen? Let op het type vloer
Bij oversized gordijnen is het belangrijk om rekening te houden met de vloer waarboven ze komen te hangen. Een (oude) houten vloer past qua uitstraling perfect bij oversized gordijnen én de combinatie is ook nog eens heel handig. Op een harde vloer, zoals hout of beton kunnen oversized gordijnen heel goed open- en dichtgeschoven worden. Een houten of betonnen vloer kan ook makkelijk schoon gehouden worden, waardoor de gordijnen aan de onderkant ook minder snel vies worden.

Verwijderd

Tehh schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:50:
[...]

Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar die lange gordijnen zijn al jaren in mode. ;)

[...]
Hoho... een paar centimeter kan, niet een paar decimeter. Maar sommige mensen trekken alles in het extreme. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2020 09:07 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Omg, in een mini tuintje kan ik mij nog voorstellen dat je gaat voor volledig bestraat maar deze tuin heeft nog fatsoenlijke afmetingen en dan is het echt wel troosteloos zo :X

• vooghel
  • Laatst online: 25-12 22:27

vooghel

Cunning linguist

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Makelaar: "Tuin met mogelijkheden"

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Robbierut4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-12 13:23
vooghel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:26:
[...]

Makelaar: "Tuin met mogelijkheden"
Veel slechter kan niet dus technisch correct. Praktisch alles wat je doet is een mogelijkheid tot verbetering.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:14
De brakste aanbouw/serre die je ooit gezien hebt:
https://www.funda.nl/koop...-houstondreef-11/#foto-11

dit hele huis is verschrikkelijk, maar die serre slaat alles.

• Rostares
  • Nu online
Fr33z schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:01:

Je gaat je toch bedenken wat ze nog meer er zelf aan/op hebben geknutseld.

Wat ik zo nomineer;

- Dakkapel aan de voorzijde
- Afdak aan de schuur

Ook prijzenswaardig is de wasmachine onder dat afdak, zou me niets verbazen als die gewoon is aangesloten.

• rbaidjoe
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-12 11:57
kabelmanagement akkoord. Deze persoon kan blijkbaar veel van een beetje i.p.v. een beetje van veel, want wildverband in de vloer lijkt deze persoon vreemd. De reststukken van de ene strook zijn direct in de volgende strook gebruikt waardoor je een 'mooi' trap-verband krijgt 8)7

Verwijderd

Overvecht, tegen het industriegebied aan. Daar zullen echt geen miljonairs gewoond hebben. Dat zie je ook terug in de prijs. Probeer maar eens iets vergelijkbaars te vinden qua woonoppervlak en perceel in Utrecht voor die prijs. Zal niet meevallen, vrees ik.

• Alsjemenou
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12 09:34
Wat het afmaakt is dat ze na het boren van de gaten het zaagsel niet hebben opgeruimd op de trap :+

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:49

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mwah, het straatwerk ligt er tenminste nog recht in, denk niet dat deze 'm wint.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar kun je zelf wel wat van maken toch? Het ligt inderdaad nog recht, dat onkruid moet je zelf weghalen en aan de zijkanten kun je simpelweg wat tegels weghalen of bakken voor planten maken.

/▌

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Alsjemenou schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:09:
[...]

Wat het afmaakt is dat ze na het boren van de gaten het zaagsel niet hebben opgeruimd op de trap :+
Dat zal eerder slecht schoongemaakt of geschilderd zijn omdat je daar moeilijker bij kan :)

/▌

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

En dan nog een 'geleend' winkelkarretje in de tuin, die je ook als stort gebruikt (wasmachine). Schreeuwt zelfkant van de maatschappij.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• izdp
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:01:
[...]

Overvecht, tegen het industriegebied aan. Daar zullen echt geen miljonairs gewoond hebben. Dat zie je ook terug in de prijs. Probeer maar eens iets vergelijkbaars te vinden qua woonoppervlak en perceel in Utrecht voor die prijs. Zal niet meevallen, vrees ik.
Oh zeker wel en een betere locatie ook.
Deze woning is met 2 ton al duur.

[ Voor 3% gewijzigd door izdp op 03-09-2020 12:39 ]

• timovd
  • Laatst online: 13:32

timovd

Voorsprong door techniek

350k+ voor een huis in Overvecht en nog zelfs in brakke staat! Houston, we have a problem.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• MDKorpel
  • Niet online
Blaze85 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:24:
https://www.funda.nl/koop...ieter-brueghelstraat-104/

[Afbeelding]

Vrouw: "Lieffie, ik wil graag een kookeiland..."
Man: "Ach, hou toch je waffel mens, dat is helemaal niet origineel meer... een computereiland is toch veel handiger!"

Dag later man: "Totale verbouwkosten €0. Wel even oppassen voor het draadje schat."
Het kan aan mij liggen, maar waarom moest die werkplek per se in de huiskamer :?. Lijkt erop dat er boven nog wel wat kamers zijn waar de boel ook opgezet had kunnen worden. Tenzij je zo ongeveer een koffie-infuus nodig hebt :+. Ik zou het zelf in ieder geval niet zo doen 8)7.

Verwijderd

izdp schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:35:
[...]

Oh zeker wel en een betere locatie ook.
Deze woning is met 2 ton al duur.
Uhu...

Kijk maar eens op Funda naar een woning in Utrecht tot 225.000 vraagprijs. Ja, vraagprijs, dat wordt dan waarschijnlijk een koopprijs van minimaal 240.000. En klik dan in de filters op "Woonhuis".....

Oh, shit, greyed out.... Zelfs niet midden in Kanaleneiland voor die prijs. :)
- 74 appartementen
- 12 parkeerplaatsen of garages
en
- 1 berging

Waarvan volgens Funda nog beschikbaar: 35
Wat in de praktijk zal betekenen: 20 of minder nog beschikbaar

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2020 14:00 ]

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:30

FFW

Dus je koopt 3 huizen, maar mag er maar in 1 wonen

En dan lees je verder dat de huurders elk voor 1000,- wonen. hoe verder je leest hoe minder aantrekkelijk het wordt......:D

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-12 19:34
timovd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:41:
[...]

350k+ voor een huis in Overvecht en nog zelfs in brakke staat! Houston, we have a problem.
Deze is in goede staat, en gewoon "verkocht onder voorbehoud" met vraagprijs 375k, zoals het in de huidige idiote markt hoort: 8)7
https://www.funda.nl/koop...87325786-houstondreef-25/

De jongeren in deze wijk schijnen nogal van "straattoneel" te houden, als ik de pers mag geloven.... :Y
https://www.trouw.nl/binn...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

[ Voor 23% gewijzigd door Vanoverdegrens op 03-09-2020 14:19 ]

• Rubbergrover1
MDKorpel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:12:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar waarom moest die werkplek per se in de huiskamer :?. Lijkt erop dat er boven nog wel wat kamers zijn waar de boel ook opgezet had kunnen worden. Tenzij je zo ongeveer een koffie-infuus nodig hebt :+. Ik zou het zelf in ieder geval niet zo doen 8)7.
Ik kan mij voorstellen dat je dat wel doet als je (jonge) kinderen hebt die je tijdens de school-loze Corona periode in de gaten moet houden. Maar dit huis ziet er niet echt uit als een kinderrijk huis. Tenzij het kind met spullen en al inmiddels meeverhuisd is met de ex. Dat zou ook de relatief lege extra kamer boven kunnen verklaren.

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-12 19:34
MDKorpel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:12:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar waarom moest die werkplek per se in de huiskamer :?.
Gameverslaafde.
Kan ie doorgamen tijdens het koken. :+
Pagina: 1 ... 186 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.