Ik zou weleens willen weten hoe en waar jullie wonen die dit maar niks vinden. Ooit heb ik in een soortgelijke wijk/woning gewoond en daar waren we heel erg blij mee. Waarom? Omdat het een grote stap vooruit was voor ons!Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:42:
[...]
Dat is echt een tuin om zwaar depressief van te worden. Blijkbaar zijn de huidige bewoners er geestelijk al aan onderdoor gegaan, waardoor ze nu het huis na een jaar alweer verkopen.
Maar....
- Waar is de poort? Ow, wacht die hebben ze wel, rechts achterin.
- Waar is het schuurtje?
Dit is overigens typisch "de goedkoopste tuininrichting". Graszoden en dit soort betontegels kosten echt bijna niets. Alleen zijn ze hier wel op een totaal inspriatieloze manier toegepast. Het lijkt er ook een beetje op, alsof ze de tegels door een vrijwilliger hebben laten leggen. Dat kan ik nog beter, als ik er wat tijd in stop.
Lekker ruimte voortuin ook. En dat de buren de hangtafel en de tuinmeubels permanent buiten hebben staan is natuurlijk altijd al een goed teken. Geeft wel een beetje een "omhooggevallen volksbuurt" gevoel.
De tuin hebben we in eerste instantie simpel gehouden en later aangepakt.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om buiten de randstad te gaan wonen of om vrijstaand/2 onder 1 kap te kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door newtastyland op 19-08-2020 09:41 ]
:strip_exif()/f/image/FrfddTU0sD1zFkztnNUZC3eC.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/g7BgkunQIMUfNrpsyLKylnQP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xKNdwASSWc8IbHRbt2wzY7D0.jpg?f=fotoalbum_large)