| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat een droevenis weer.. je blijft je soms verbazen hoe mensen kunnen leven.GENETX schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:42:
Ik kwam vandaag ook weer een pareltje tegen... Ik kende de makelaar nog niet hier, maar die hoef ik ook niet in de gaten te houden. Foto's met een aardappel genomen, een korte beschrijving met praktisch meer typo's dan letters en 0,0 moeite in het opruimen van het huis gestoken. Ik vraag me af hoe ze hier 215k voor durven te vragen. Wellicht willen ze het huis niet kwijt.....
[Afbeelding]
Foto gemaakt met een aardappel van de Dirk
[Afbeelding]
![]()
[Afbeelding]
Heerlijk tuintje, relaxte afdank-bank en een multifuntionele autoband. Functioneel gebruik maken van de vuilnis om dieptewerking te creëren met artistiek tegenlicht.
https://www.smart-wonen.n...ede/Hunzestraat/H02920608
Ze doen anders precies wat ze op hun site beloven, vrij weinigGENETX schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:42:
Ik kwam vandaag ook weer een pareltje tegen... Ik kende de makelaar nog niet hier, maar die hoef ik ook niet in de gaten te houden. Foto's met een aardappel genomen, een korte beschrijving met praktisch meer typo's dan letters en 0,0 moeite in het opruimen van het huis gestoken. Ik vraag me af hoe ze hier 215k voor durven te vragen. Wellicht willen ze het huis niet kwijt.....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
[Afbeelding]
Heerlijk tuintje, relaxte afdank-bank en een multifuntionele autoband. Functioneel gebruik maken van de vuilnis om dieptewerking te creëren met artistiek tegenlicht.
/f/image/nHbVub6HZr8tqscqAQQ21X1s.png?f=fotoalbum_large)
Op een van de laatste foto's kun je het bord zien van de makelaar die het de vorige keer verkocht heeft.GENETX schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:42:
Jouw droefenis of die van hun? Ze hebben een kat, dus bij mij kunnen ze niet meer stukmwa schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:02:
[...]
Wat een droevenis weer.. je blijft je soms verbazen hoe mensen kunnen leven.
Hoezo laten mensen zich wat opdringen? Je vind het mooi of niet. En besluit of je huis er fraaier op wordt.ocrammarco schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:46:
[...]
Of het is een goede verkoper en weet dat groot deel van de mensen deze trend opgedrongen heeft gekregen door oa VTWonen.
Bij mij wel. Schijtbeesten, letterlijk.Suggs schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:25:
[...]
Jouw droefenis of die van hun? Ze hebben een kat, dus bij mij kunnen ze niet meer stuk
Welkom in de marketing. Als dit 60x op tv is en "de experts" zeggen dat het mooi is dan vind men dat mooi. Als jij als verkoper aanvoelt dat de doelgroep van dat huis daar gevoelig voor is dan hang je dat verhaal op. Trends, mode en hypes zijn 100% kunstmatig gecreëerd en gemaakt.aschja schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:27:
[...]
Hoezo laten mensen zich wat opdringen? Je vind het mooi of niet. En besluit of je huis er fraaier op wordt.
Dat werkt echt niet voor iedereen zo. Ik heb ook al 60 keer een leuk behangetje gezien. Maar no fucking way. 😅. Of zo’n gare traprenovatie met ledverlichting. Never nooit niet.ocrammarco schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:39:
[...]
Welkom in de marketing. Als dit 60x op tv is en "de experts" zeggen dat het mooi is dan vind men dat mooi. Als jij als verkoper aanvoelt dat de doelgroep van dat huis daar gevoelig voor is dan hang je dat verhaal op. Trends, mode en hypes zijn 100% kunstmatig gecreëerd en gemaakt.

De grote grap? "De woning heeft als bestemming detailhandel, uitermate geschikt voor mensen met een kleinschalig bedrijf en bij het bedrijf willen wonen. "
De grootste grap? "Beschermd stads of dorpsgezicht, gemeentelijk monument en beeldbepalend object van toepassing."
Je kan/mag er dus he-le-maal niks mee!
Voor mij ook niet maar overgrote deel wel. Zelfde categorie als Saus dit maar even in neutrale kleur tip. Maar blijkbaar helpt het.aschja schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:59:
[...]
Dat werkt echt niet voor iedereen zo. Ik heb ook al 60 keer een leuk behangetje gezien. Maar no fucking way. 😅. Of zo’n gare traprenovatie met ledverlichting. Never nooit niet.
Ik vraag me oprecht af hoe lang het over het algemeen duurt voordat die vt wonen kandidaten hun huis/inrichting kotsbeu zijn. Of hoeveel kandidaten binnen een jaar de muren al weer wit hebben. Dat soort inrichtingen zijn niet tijdloos.ocrammarco schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:15:
[...]
Voor mij ook niet maar overgrote deel wel. Zelfde categorie als Saus dit maar even in neutrale kleur tip. Maar blijkbaar helpt het.
heerlijk minimalistisch huis dit. Wordt er helemaal rustig van.Sanderp schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:55:
Voor dit huis moet je absoluut geen smetvrees hebben
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-41937296-welsumerlaan-7/
https://www.funda.nl/koop/bussum/huis-41926559-imkerweg-36/
Ik kan de oude Funda advertentie niet meer terug vinden, maar wij hebben enkele maanden geleden net misgegrepen bij deze woning. Hij is verkocht voor 320K aan 'een stel met een leuke klik met de verkopers'. Dat was het argument waarom wij met praktisch hetzelfde bod het huis niet kregen.
Woning was wel volledig uitgewoond en moest compleet worden opgeknapt. Desalniettemin is 245K erbovenop behoorlijk gewaagd.
Wij zijn overigens achteraf niet rouwig dat dit voor ons niet doorging, want we hebben een ander huis gevonden wat we veel leuker vinden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ruik de honden en peuken vanaf hier...GENETX schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:42:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
[Afbeelding]
Bhahaha. Wat een geld. En dan moet je die achterlijke indeling ook nog voor lief nemen. Ik zal nooit begrijpen waarom mensen voor zoiets een half miljoen neer leggen.Malfunctions schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:04:
In de categorie flipperdeflip:
Ik kan de oude Funda advertentie niet meer terug vinden, maar wij hebben enkele maanden geleden net misgegrepen bij deze woning. Hij is verkocht voor 320K aan 'een stel met een leuke klik met de verkopers'. Dat was het argument waarom wij met praktisch hetzelfde bod het huis niet kregen.
Woning was wel volledig uitgewoond en moest compleet worden opgeknapt. Desalniettemin is 245K erbovenop behoorlijk gewaagd.
Wij zijn overigens achteraf niet rouwig dat dit voor ons niet doorging, want we hebben een ander huis gevonden wat we veel leuker vinden.
ook een nieuwbouw-pareltje dit hoor, De IJzeren Pot 2...

wederom een heerlijke wasbak:

en niet te vergeten de mogelijkheid tot schijtend douchen:

Ook lekker veel grote ramen erin, lijkt wel een bunker

Omschrijving
Toekomstig monument.
[ Voor 6% gewijzigd door Blaze85 op 28-07-2020 00:31 ]

Ik lach me kapot hier om de oplossing om de schutting te verstevigen

Die afdak is ook een regelrecht pareltje hoor. Helemaal niet out of place, vooral omdat vrijwel niemand in de rest van de straat überhaupt een afdak heeft.

even een subtiele f*ck you naar de familie toe
Vrij normaal dacht ik als men thuis een urinoir plaatst?Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
https://www.funda.nl/koop...2334-van-ommerenpark-330/
[Afbeelding]
Wat is luxer dan luxe? Een klep op je urinoir
Ik vind het wel een fraaie woning. Goed 'gespeeld' met het voorkomen van inkijk van de buren. Maar 6 ton? Voor een niet echt grote woning waarbij de enige douche ook nog eens alleen maar vanuit 1 slaapkamer bereikbaar is lijkt mij dat voor de meeste mensen wat te veel.Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:29:
https://www.funda.nl/koop...1947348-de-ijzeren-pot-2/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook lekker veel grote ramen erin, lijkt wel een bunkerOh, ik vergis me, aldus de makelaar:
[...]
Hemelwaterafvoer weer mooi geregeld ook. Wow.Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:47:
https://www.funda.nl/koop...87302127-brasemstraat-37/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die afdak is ook een regelrecht pareltje hoor. Helemaal niet out of place, vooral omdat vrijwel niemand in de rest van de straat überhaupt een afdak heeft.
Ook een bijzonder ontwerp, bedrijfshal niveau is erg hoog.
Keuken zit in het verdom hoekje, loopbrug over de vide en buiten maar geen terras dus compleet nutteloos behalve voor ramen wassen en nog killer ingericht dan Jan de bouvrie kan.
En, imo, way overpriced, 4k/m2 is veel hoger dan van vrijstaande huizen in deze omgeving. (2,5-3,2k/m2)
Ohh wacht, dat valt nog wel mee vergeleken met de ijzeren pot van @Blaze85
[ Voor 9% gewijzigd door A13X op 28-07-2020 07:25 ]
Awesome
Inderdaad. Vooral als je zittend op het "normale" toilet zit, wil je niet met je neus in het urinoir zitten. Vaak genoeg gezien in dit topic.Aardappel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:09:
[...]
Vrij normaal dacht ik als men thuis een urinoir plaatst?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Wat een boel kitvlekken op die zwarte wandtegels...Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
https://www.funda.nl/koop...2334-van-ommerenpark-330/
[Afbeelding]
Wat is luxer dan luxe? Een klep op je urinoir
Wasbak? Ik zie alleen een soepkomBlaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:29:
sudo apt-get rekt
Check ook even die hemelwaterafvoer.... Van dak naar afdak nog netjes met een regenpijp, maar dan... klettert t gewoon in een putje. Het gespetter zit zelf op de voordeur.Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: @Wilke had hem ook al gespot lees ik.
[ Voor 3% gewijzigd door B-lex op 28-07-2020 08:49 ]
Hoho, ze hebben nog wel de moeite genomen om aan beide binnenkanten van het afdak een regenpijp te installeren. Vanaf dáár klettert het gewoon in naast de put. Credits where credits due. Of zoiets.B-lex schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:48:
[...]
Check ook even die hemelwaterafvoer.... Van dak naar afdak nog netjes met een regenpijp, maar dan... klettert t gewoon in een putje. Het gespetter zit zelf op de voordeur.
Edit: @Wilke had hem ook al gespot lees ik.

En op de satelliet twee andere plantenbakken. Die waren zeker door de parkerende auto's kapotgebeukt. Lijkt mij nogal benauwd wonen met 15m van gevel tot gevel, waar een weg, twee voetpaden en twee parkeerstroken naast elkaar zijn. Waarbij één van die parkeerstroken ook nog eens haaks op de weg is. En vooral ook dat er blijkbaar geen duidelijke stoeprand is en je als parkerende auto dus niet goed weet wanneer je moet stoppen.krietjur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:02:
Oorspronkelijk stonden er 2 hoge plantenbakken onder (zie streetview). High-end bewateringssysteem was het dus ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Rubbergrover1 op 28-07-2020 09:21 ]
Ze hebben daar containers met identiteits crisisBlaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/v2D322bIwoa9RUArjjArhXrk.png?f=fotoalbum_large)
Lekker zo'n metalen trap. In de winter ijskoud en in de zomer gloeiend heet. Het voordeel is wel dat je iedereen aan hoort komen.Raym09 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:22:
https://www.funda.nl/koop/tiel/huis-41952848-bereklauw-5/
Uit de beschrijving: "We zoeken een koper die oog heeft voor vorm en detail, en de zorg en liefde vanaf eerste ontwerp tot oplevering op waarde weet te schatten."...
Zou zo iemand niet eerder zélf een huis laten bouwen, een ietwat praktischer ingedeeld huis?
Bereklauw 5
Die boompjes is geen lang leven beschoren, tenzij die roosters los geknipt worden (als dat nog kan...)

[ Voor 22% gewijzigd door Andy Wachelder op 28-07-2020 10:34 ]
Bizar. (niet van jou overigens maar die verkoperMalfunctions schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:04:

Alle stalen trappen etc. aan de binnenkant vervangen door hout. De garage als werkkamer bij de woning trekken. Halletje doortrekken zodat de wc niet om de hoek bij de keuken zit. Dan wordt het nog wel wat.Raym09 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:22:
Keuken zit in het verdom hoekje, loopbrug over de vide en buiten maar geen terras dus compleet nutteloos behalve voor ramen wassen en nog killer ingericht dan Jan de bouvrie kan.
En, imo, way overpriced, 4k/m2 is veel hoger dan van vrijstaande huizen in deze omgeving. (2,5-3,2k/m2)
En in mijn gedachte was Bussum niet zo bijzonder dat het zo'n hoge prijs kan verantwoorden. Slechts 120m2 woonoppervlakte en een perceeltje net boven de 200m2. Afwerking binnen is wel aardig maar dat zijn ook de kosten niet. Je woont nog steeds in een heel simpel hoekhuis in een veel te dicht op elkaar gebouwd wijkje. Ik zou huilend weglopen als ik zag dat ik dit kreeg voor een half miljoenWillem30 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:20:
[...]
Bizar. (niet van jou overigens maar die verkoper) Weer een bewijs dat de woningmarkt stuk is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nog meer bizar is dat het huis gewoon gekocht gaat worden door iemand die dat geld er gewoon voor neerlegt. Maar goed, dat is een discussie die meer past in Ontwikkelingen op de huizenmarkt - Deel 5Tsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:37:
[...]
En in mijn gedachte was Bussum niet zo bijzonder dat het zo'n hoge prijs kan verantwoorden. Slechts 120m2 woonoppervlakte en een perceeltje net boven de 200m2. Afwerking binnen is wel aardig maar dat zijn ook de kosten niet. Je woont nog steeds in een heel simpel hoekhuis in een veel te dicht op elkaar gebouwd wijkje. Ik zou huilend weglopen als ik zag dat ik dit kreeg voor een half miljoen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En nog idioter is de bank die de lening met zo'n krakkemikkig onderpand verstrekt.Willem30 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:49:
[...]
Nog meer bizar is dat het huis gewoon gekocht gaat worden door iemand die dat geld er gewoon voor neerlegt leent.
beetje kansloos dat de radiatoren op iig de begane vloer niet zijn vervangen voor vloerverwarming.Willem30 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:20:
[...]
Bizar. (niet van jou overigens maar die verkoper) Weer een bewijs dat de woningmarkt stuk is.
2 van die lelijke dingen naast de tuindeuren is echt een gemiste kans.
De leuke 'klik' met de verkopers was dus gewoon een bak geld. Tot zo ver de makelaars kul.Malfunctions schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:04:
Verder vind ik het geen mooie flip:
- De vloer is erg licht en lijkt allemaal vlekken te hebben. Of niet goed schoongemaakt?
- Een grijze keuken? Modern maar eigenlijk ook niet. Zo'n zwarte keuken of wit met zwarte accenten was mij betreft mooier geweest
- Er is echt een hele rare hoek achter de keuken. Wat kan je daar nou van maken? Soort van mini kantoor ofzo?
- Die uitbouw heeft 4 delen: zo'n grote 2 delige schuifpui was volgens mij veel mooier geweest
- Terras buiten: lijkt me echt heel klein nu. Als je die deuren opendoet heb je nog 1 meter terras over ofzo..
Misschien ben ik wel teveel VT wonen gebrainwashed.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
En dan hangen overal die verhuisfittingenRaym09 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:22:

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ja heel raar. Ik kan niet zo snel zien waarom die keuken niet gewoon tegen die buitenmuur is geplaatst zodat je meer ruimte overhoudt.evleerdam schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
- Er is echt een hele rare hoek achter de keuken. Wat kan je daar nou van maken? Soort van mini kantoor ofzo?
FTFYtimovd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:31:
[...]
En dan hangen overal die verhuisfittingen "design lampen"
[Afbeelding]
keukenoppervlakte is mij meer waard dan een grotere woonkamer. Een bank, tv en een eettafel, meer hoeft er toch niet in. Dan liever een keuken waar ik m'n kont kan keren en lekker uitgebreid bezig kan zijn, ipv die 2.5 kastje brede bruynzeel keukens..ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:53:
Zijn er nou echt veel liefhebbers van zo een enorm kookeiland wat zo uit proportie is met de woonkamer?
blup
Was het toevoegen van een linkje nou echt te veel moeite?User schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:00:
Een vraagprijs van meer dan 3 ton voor dit zooitje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De grote grap? "De woning heeft als bestemming detailhandel, uitermate geschikt voor mensen met een kleinschalig bedrijf en bij het bedrijf willen wonen. "
De grootste grap? "Beschermd stads of dorpsgezicht, gemeentelijk monument en beeldbepalend object van toepassing."
Je kan/mag er dus he-le-maal niks mee!
Voor die prijs krijg je wel een perceel van >1.100 m2. Al snap ik wel dat het 6+ maanden beschikbaar is, met al die beperkingen en de dringende noodzaak tot modernisering.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik zou lachend weglopen als ik hier een half miljoen voor had gekregenTsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:37:
[...]
Ik zou huilend weglopen als ik zag dat ik dit kreeg voor een half miljoen
En dan vergeet je nog te vermelden dat ze de badkamer op het kleinste postzegeltje hebben laten staan. Verplaats die dan op z'n minst naar dat kamertje van 2x2 op de 1e verdieping.evleerdam schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
[...]
De leuke 'klik' met de verkopers was dus gewoon een bak geld. Tot zo ver de makelaars kul.
- De vloer is erg licht en lijkt allemaal vlekken te hebben. Of niet goed schoongemaakt?
- Een grijze keuken? Modern maar eigenlijk ook niet. Zo'n zwarte keuken of wit met zwarte accenten was mij betreft mooier geweest
- Die uitbouw heeft 4 delen: zo'n grote 2 delige schuifpui was volgens mij veel mooier geweest
- Terras buiten: lijkt me echt heel klein nu. Als je die deuren opendoet heb je nog 1 meter terras over ofzo..
Misschien ben ik wel teveel VT wonen gebrainwashed.![]()
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
We've got that ring of confidence
Zo te zien omdat ze geen dure constructie wilden om de draagmuur op te vangen. Als je nu een stuk muur nog zou weghalen staat er een dikke zuil midden in de kamer.Kalentum schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:40:
[...]
Ja heel raar. Ik kan niet zo snel zien waarom die keuken niet gewoon tegen die buitenmuur is geplaatst zodat je meer ruimte overhoudt.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik dacht inderdaad hetzelfde, lekkere klik als het meteen weer op de markt pleurt maargoed.evleerdam schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
[...]
De leuke 'klik' met de verkopers was dus gewoon een bak geld. Tot zo ver de makelaars kul.
Misschien ben ik wel teveel VT wonen gebrainwashed.![]()
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Vloer is whitewash achtige kleur (helemaal VT wonen), als het olie is het zo weer eraf. Vlekken lijken over het algemeen voetstappen te zijn maar ik zou dat als ik de potentiële koper was geweest wel extra op letten.
Blijf het nog steeds trickie vinden bij een gehele nieuwe verbouwing om de keuken te bepalen voor de kopers maargoed is wel makkelijk.
Deze hoeken zijn bij al die nieuwe flipovers te vinden, erg vreemd dat ze bijvoorbeeld de wc niet een stuk groter hebben gemaakt bijvoorbeeld, blijf je met zo postzegel zitten en en hoek waar je inderdaad bijna niets mee kan (alleen zooi wegzetten). Blijkbaar is de wens voor een keuken eiland enorm groot.
Schuifpui zonder deur is echt helemaal kut om dat dagelijks te gebruiken dus vind dit geen slecht keuze en verder ga je toch bijna nooit gebruiken.
En dan inderdaad wat Yukkie hierboven aangeeft verplaatsing van badkamer en mooie inloop kast waar de badkamer zit.
En had in godsnaam op zolder de vliering er uit gesloot wel raar op de plattegrond staat de nokhoogte maar deze is niet relevant want zo hoog is de ruimte niet.
edit: --link werkt niet meer, was dus idd een foutje
[ Voor 35% gewijzigd door Yukkie op 28-07-2020 14:23 ]
Wat zegt jouw gezonde verstand?Yukkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:21:
Ik mag hopen dat dit een foutje is, Garage (19m^2) in Zoetermeer voor 275000
https://www.funda.nl/koop...eid-41948265-koerberg-15/
De zin "De gegeven informatie is met zorgvuldigheid opgesteld, aan de juistheid kunnen echter geen rechten worden ontleend." in de tekst is dan wel weer grappigYukkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:21:
Verwijderd
Gokje: vraag het op GoT.
Ik vraag me bij zoiets altijd af hoe dit nou kan gebeuren. Ik kan me nog voorstellen dat je ergens een typo hebt staan, of ergens bij de kenmerken een verkeerde maat hebt ingevoerd.... maar kom op..... de prijs.
Ik vind het ook wel mooi! Dichtbij de grotere steden qua werkgelegenheid, dus de prijs vind ik ook best meevallen voor dit fraais.n3z schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:40:
[...]
heerlijk minimalistisch huis dit. Wordt er helemaal rustig van.
Dit dus.
Bij mij doet de link het niet (meer)Yukkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:21:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Whitewash, of er werkelijk vlekken zijn zul je in het echt moeten zien.evleerdam schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
[...]
Ach, smaak... Belangrijkste is dat er iets in zit, grote kans dat het sowieso niet de smaak van de kopers is. Kost relatief (vergeleken met de rest van de flip) niet heel veel maar maakt het wel 'af'. Volgens mij is grijs trouwens ook wel een van de meer populaire trends.- Een grijze keuken? Modern maar eigenlijk ook niet. Zo'n zwarte keuken of wit met zwarte accenten was mij betreft mooier geweest
Kun je een inbouwkast van maken. Maar als ze die nu al hadden gemaakt, dan telt dat niet mee als woonoppervlak...- Er is echt een hele rare hoek achter de keuken. Wat kan je daar nou van maken? Soort van mini kantoor ofzo?
Alweer smaak. Ik vind openslaande deuren juist veel mooier dan een schuifpui.- Die uitbouw heeft 4 delen: zo'n grote 2 delige schuifpui was volgens mij veel mooier geweest
Terras is 3 m diep. Lijkt mij prima in verhouding tot de rest van de tuin, maar je kunt er eventueel natuurlijk eenvoudig een rijtje stenen bij leggen.- Terras buiten: lijkt me echt heel klein nu. Als je die deuren opendoet heb je nog 1 meter terras over ofzo..
Bussum en het gooi waren volgens mij altijd al wel redelijk dure en gewilde plekken. Maar dit deel van Bussum niet... Ik vind het ook wel erg aan de prijs voor die plek.Tsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:37:
[...]
En in mijn gedachte was Bussum niet zo bijzonder dat het zo'n hoge prijs kan verantwoorden. Slechts 120m2 woonoppervlakte en een perceeltje net boven de 200m2. Afwerking binnen is wel aardig maar dat zijn ook de kosten niet. Je woont nog steeds in een heel simpel hoekhuis in een veel te dicht op elkaar gebouwd wijkje. Ik zou huilend weglopen als ik zag dat ik dit kreeg voor een half miljoen
Wat is het verschil tussen een verhuisfitting en een designlamp?
Eerlijk is eerlijk, als je mij een bak met geld geeft kan ik je garanderen dat ik een goede klik met je hebevleerdam schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
inmiddels staat-ie er opnieuw op met een iets betere prijs:
https://www.funda.nl/koop...eid-41948363-koerberg-15/
Vind het nog steeds erg veel voor een simpele garage, maar goed. Al lijkt het voor Z'meer wel marktconform te zijn. Nou ja, in die markt(garages en Zoetermeer) ben ik ook helemaal niet thuis
[ Voor 15% gewijzigd door Yukkie op 28-07-2020 14:28 ]
€115k, als je goedkoop vrijstaand wilt wonen moet je nog steeds in het noorden zijn!
De favoriete voetbalclub van de huidige eigenaar moge duidelijk zijn.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ook mooi hoe die schroef in het nachtkastje voorkomt dat de TV er af schuiftGreatDictator schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:40:
https://www.funda.nl/koop...-wildervanksterdallen-45/
€115k, als je goedkoop vrijstaand wilt wonen moet je nog steeds in het noorden zijn!
[Afbeelding]
Zo te zien voor Amsterdammers geen probleem...GreatDictator schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:40:
[Afbeelding]
Jan, Jan Jan!! op marktplaats! Gratis afhalen, kan best in de douche toch?? Ja toch Jan???GreatDictator schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:40:
[Afbeelding]

Jan, de vloer loopt af, is dat erg?

[ Voor 8% gewijzigd door Vorkie op 28-07-2020 14:46 ]
Zwarte kozijnen en glas is toch juist helemaal in, verdient zich meteen terug!Vorkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:45:
[...]
Jan, Jan Jan!! op marktplaats! Gratis afhalen, kan best in de douche toch?? Ja toch Jan???
[Afbeelding]
Dit is ook weer een voorbeeld van hoe de aangebouwde garage totaal niet bij het huis past.GreatDictator schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:40:
:strip_exif()/f/image/BHKOLR5RBIC6ZmpoMs0slVvB.jpg?f=fotoalbum_large)
Oud 312.500: https://www.funda.nl/koop...1466310-kruisbooglaan-19/
Nieuw 329.000: https://www.funda.nl/koop...1920700-kruisbooglaan-19/
zelfs de tekst erbij is hetzelfde gebleven!Baileys schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:45:
Een flip waarbij alleen de keuken (zonder afzuigkap) is gedaan.
Hoho, ook een nieuwe CV ketel, raambekleding op 1 van de slaapkamers en de zolder een ander kleurtje gegeven!Baileys schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:45:
Een flip waarbij alleen de keuken (zonder afzuigkap) is gedaan.
Ze zijn alleen wel een stuk muur vergeten te schilderen op een slaapkamer...
Tuin is op magische wijze ook 12m2 kleiner geworden
[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 28-07-2020 15:55 ]

Leidt helemaal niet af hoor, als je kroost op de trampoline bezig is.

Mocht je van paaldansen houden... heel mooi die ramenpartijen, maar die palen verzieken alsnog het uitzicht
Van de urinoirs die ik tegenkom op Funda hebben veruit de meeste geen deksel.Aardappel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:09:
[...]
Vrij normaal dacht ik als men thuis een urinoir plaatst?
Doet me denken aan de 'huizen' in Flodder, wat niet meer was dan een gestutte gevel.Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:29:
[Afbeelding]
Vind het ontwerp maar saai.
ghehe dat raam zit eigenlijk ook wel raar op die slaapkamer.DasNieNix schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:15:
[...]
Dit is ook weer een voorbeeld van hoe de aangebouwde garage totaal niet bij het huis past.
[Afbeelding]
Voor een miljoen maar 3 kamers en totaal geen buitenruimte, niet eens een klein balkonnetjeBlaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:59:
https://www.funda.nl/koop...-87302798-mauritskade-86/
[Afbeelding]
Mocht je van paaldansen houden... heel mooi die ramenpartijen, maar die palen verzieken alsnog het uitzicht
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vind het vooral onhandig dat je de slaapkamer alleen door de badkamer kunt bereiken.gws24 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:12:
[...]
Voor een miljoen maar 3 kamers en totaal geen buitenruimte, niet eens een klein balkonnetje. Amsterdam, wisten we al, is gek!
Whoops, vergeten.vooghel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:05:
[...]
Was het toevoegen van een linkje nou echt te veel moeite?
Voor die prijs krijg je wel een perceel van >1.100 m2. Al snap ik wel dat het 6+ maanden beschikbaar is, met al die beperkingen en de dringende noodzaak tot modernisering.

D'r staat daar in de buurt wel meer ouwe meuk te koop wat monument en beschermd dorpsgezicht is. En rara dat blijft altijd jaren te koop staan.
wij hadden dat ook in ons studenthuis (zij het natuurlijk veel lelijker sanitair en krapper) en ik vond het altijd wel relaxed.. bak chloor er in en afspoelen maar die wc met de douche..Blaze85 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:29:
[Afbeelding]
[...]
Mooie ligging vlakbij Schiedam centrum en qua vraagprijs eigenlijk helemaal niet zo verkeerd. Of je er wil wonen (zonder iets te veranderen) is een tweede.
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis-87302474-dam-10-a/
Grote glazen puien om je warmteverlies te maximaliseren. Mis ook kleine dingen als een keuken, een badkamer of zelfs een wastafel.Albestaz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:02:
Mooie ligging vlakbij Schiedam centrum en qua vraagprijs eigenlijk helemaal niet zo verkeerd. Of je er wil wonen (zonder iets te veranderen) is een tweede.
Zelfs als kantoortje is het eigenlijk al onpractisch, je zult de koffie om de hoek moeten halen (hoewel er wel stromend water lijkt te zijn).
Ik vraag me eigenlijk af of dit als zelfstandig pand bedoeld is, of als bijgebouw voor een van de naastgelegen gebouwen ofzo.
Staat er niets in het bouwbesluit over wat voor minimale voorzieningen er moeten zijn voor iets als woning verkocht mag worden?
Normaliter is dit een huis voor "Help, mijn man is klusser!", maar ga er een keer met een stofzuiger doorheen en zet een hippe fiets in de gang en het is een huis (zonder keuken) welke "ticks all the urban boxes".Albestaz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:02:
Minimalistisch, onafgewerkt, industrieel, allemaal woorden die van toepassing zijn op deze woning. Fascinerend past misschien nog wel het beste.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Geef een zwerver een zak met geld et voilá: zijn kartonnen doos in z'n favoriete steeg wordt een glazen paleis!Albestaz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:02:
Minimalistisch, onafgewerkt, industrieel, allemaal woorden die van toepassing zijn op deze woning. Fascinerend past misschien nog wel het beste.
Vraag ook even aan je hond/kat wat ie vind van al die "wildroosters" in huis... Een kat zou met balanceren over de stalen balken nog een eind kunnen komen maar woef...?Albestaz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:02:
wildroosters
Zeker, voor 10x dat bedrag krijg je hier 10 garageboxen voor + een woning van 310 m2 + een werkplaats van ruim 200m2, kantoorruimte (handig in deze tijden) en een met een hek afgesloten perceel !Yukkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:26:
[...]
inmiddels staat-ie er opnieuw op met een iets betere prijs:
https://www.funda.nl/koop...eid-41948363-koerberg-15/
Vind het nog steeds erg veel voor een simpele garage, maar goed. Al lijkt het voor Z'meer wel marktconform te zijn. Nou ja, in die markt(garages en Zoetermeer) ben ik ook helemaal niet thuis
https://www.funda.nl/koop...418-nijverheidsstraat-37/

Mijn gedachten gingen ook die kant uit:Wilf schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:28:
[...]
Geef een zwerver een zak met geld et voilá: zijn kartonnen doos in z'n favoriete steeg wordt een glazen paleis!
Ambtenaar 1 : Er zijn veel klachten over gerommel in die steeg daar
Ambtenaar 2 : Hmmm, is die nog nodig voor doorgaande passanten.
nr 1 : Nee, niet persé
nr 2 : Verkopen als bouwgrond dan.
Een plee is voor plebs. Een Urban pist hier zoals hij dat in het verleden hier op dezelfde plek deed: gewoon tegen de muurCVTTPD2DQ schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:16:
[...]
Grote glazen puien om je warmteverlies te maximaliseren. Mis ook kleine dingen als een keuken, een badkamer of zelfs een wastafel.
CrazyOne schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:34:
[...]
Zeker, voor 10x dat bedrag krijg je hier 10 garageboxen voor + een woning van 310 m2 + een werkplaats van ruim 200m2, kantoorruimte (handig in deze tijden) en een met een hek afgesloten perceel !
https://www.funda.nl/koop...418-nijverheidsstraat-37/
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/WrBaaI9lB8aoi7IYRhxTMLV4.png?f=user_large)
Z'n indianennaam: "Shitting ghost"
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik weet niet of dat bovenste een soort lamp is, maar er is te veel opvallend spul op deze foto om op te noemen:

Er hoeft ook niks bewaard te blijven uit de keuken:

Mooie, maar wel kleine poort op de zolder:

https://www.funda.nl/koop...1932770-brummelstraat-13/
blijkbaar een straalkachel
[ Voor 3% gewijzigd door drooger op 29-07-2020 08:47 ]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Dat is een straalkachel. Lijkt op een overblijfsel uit de tijd dat er nog geen CV was. Zie ook de keuken, waar waarschijnlijk een geiser tussen de kastjes heeft gehangen:drooger schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:39:
Ik weet niet of dat bovenste een soort lamp is, maar er is te veel opvallend spul op deze foto om op te noemen:
[Afbeelding]

Dat huis heeft heel wat liefde nodig. Voor dat bedrag, de effectieve woonoppervlakte (zolder enkel bereikbaar via vlizotrap...) en de locatie kan ik mij voorstellen dat dat niet makkelijk verkoopt.
[ Voor 58% gewijzigd door The Zep Man op 29-07-2020 08:56 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Wat ik opvallender vind, rioolwater stroomt daar zeker omhoog,
Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning
Theorie: de afvoer gaat de muur in achter de sifon, die twee aansluitingen heeft. Wat je ziet is de afvoer voor de CV.Sangre schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:44:
Wat ik opvallender vind, rioolwater stroomt daar zeker omhoog,
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
De locatie is best gewild, zo langs / dichtbij de Veluwe.
steveman schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 00:47:
[...]
[Afbeelding]
Z'n indianennaam: "Shitting ghost"

ze verhuizen zeker omdat er elke ochtend een onverklaarbare drol op de klep lag
Wat dacht je van als mens op hakken, sokken of blote voeten lopen? Bleh.Andy Wachelder schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:24:
[...]
Vraag ook even aan je hond/kat wat ie vind van al die "wildroosters" in huis... Een kat zou met balanceren over de stalen balken nog een eind kunnen komen maar woef...?
wildroosters
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Die stoelen met wieltjes zullen er ook niet echt op rollen..Andy Wachelder schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:24:
[...]
Vraag ook even aan je hond/kat wat ie vind van al die "wildroosters" in huis... Een kat zou met balanceren over de stalen balken nog een eind kunnen komen maar woef...?
wildroosters

Dat zijn geen wildroosters maar dat is "grating", gebruik je meestal in chemische fabriek of iets dergelijks om een verdieping of balustrade te maken.Poekie schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:43:
[...]
Wat dacht je van als mens op hakken, sokken of blote voeten lopen? Bleh.
Ik kan je verzekeren dat het voor geen meter loopt op sokken of blote voeten

Dit topic is gesloten.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.