Alleen, bij deze flip kan er toch niet veel verdiend zijn?
Ik vind het lastig om een schatting te maken van de uitgaven, maar met een nieuwe keuken, 2 badkamers, hele indeling omgegooid op elke verdieping, nieuwe vloeren, uitbouw, plafonds, tuin, cv ketel, zolder en dakkapel, etc. etc.
Zou er dan nog veel over blijven? Uiteraard, als alles zelf gedaan is (lijkt me sterk, het staat binnen 4 maanden weer te koop) dan misschien wel. Of wellicht via een eigen bedrijf, dan ok. Maar als je alles uitbesteed dan blijft er toch weinig over?
Ik ben een keer in de trompstraat wezen kijken (straat ernaast) voor een huis. Wilde een soortgelijke flip doen, alleen dan zelf blijven wonen, huis stond te koop voor 350k, dit was 2 jaar geleden. Inderdaad, de weg was mijn grootste zorg. Ik denk dat het snel went en op normale dagen zal je er niet veel last van hebben, staan ook flitsers op die weg. Echter, in de zomer met mooi weer en motoren en dergelijke... en gezond zal het ook niet zijn..
[
Voor 40% gewijzigd door
evleerdam op 15-07-2020 16:38
]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.