Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wilf schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:19:
[...]
Ik word echt simpel van de statement "Let op! Dit betreft een bieden vanaf prijs!" en niet alleen van het lelijke taalgebruik maar vooral om de insinuatie dat het voor minstens +30k meer weg moet. Ik hoop dan stiekem dat élke bieder een ton minder biedt :+

[...]
_/-\o_

I'm a sucker for prewar hallways O+ De patina, de tegels, de bovenlichten met glas-in-lood en kathedraalglas :Y
Ik herkende de woning :D
Typisch zo'n woning die je linkt als je Noord-Nederland vergelijkt met de randstad met wat je voor een bepaalde prijs kan krijgen...

Dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
Haha die plattegronden zijn bijzonder te noemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNT_xCbSSYm_D1nNHivLknmqBsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8MBGvinKUN4mTRniSYGIBtiW.jpg?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door Tricto op 10-07-2020 17:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
BastiaanF schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:25:
een klok op het toilet ; waarom ?
Waarom niet? Niet iedereen is binnen een minuut klaar met schijten..
Wij hebben er ook een puzzelblokje hangen, sommige dingen moet je gewoon de tijd voor nemen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Only op 10-07-2020 17:36 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Only schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:36:
[...]

Deze opmerking past wel bij je signature :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:46
Ben blij dat ik daar geen vloertje hoef te leggen :D

(of de makelaar heeft heel snel iets in elkaar geflanst (vandaar de tekst: "Er kunnen geen rechten aan..." :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door talkatoo op 10-07-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Only schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:36:
[...]

Wij hebben er ook een puzzelblokje hangen, sommige dingen moet je gewoon de tijd voor nemen :)
Je kan beter een smartphone aan een touwtje hangen ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
NESFreak schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:24:
[
Eventueel voor 235k in het zelfde dorp een woning met een mooie gang, gaskachels en bedstedesvaste kasten, maar zonder badkamer:
Ik zag het plaatje van de woning en dacht serieus dat je een foutje had gemaakt OF met de prijs OF met het plaatje. Mooie woning zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19
A.k.a. de Fundatie.

Mooi museum trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

gws24

Thinking is hard!

Wow, dat ei past totaal niet bij de rest van de stad :X

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:18
poema schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:40:
[...]

Ik zag het plaatje van de woning en dacht serieus dat je een foutje had gemaakt OF met de prijs OF met het plaatje. Mooie woning zeg.
Volgens mij voor Noord Groningen niet heel bijzonder, je vindt er een hoop van zulke woningen. Uiteraard varieert de staat van onderhoud wel behoorlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
alex1307 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Even een bericht om mijn enthousiasme te delen! De Rijnbandijk 46 is van ons! Maandag krijgen we de sleutel. :)
Gefeliciteerd! Mooi huis hoor. Ik ben er van het voorjaar nog geweest voor een aankoop via marktplaats. Dus als je de schapenvoerbak niet meer kunt vinden... Die staat nu bij ons in het weiland! ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Timoth schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:12:
[...]

Gefeliciteerd! Mooi huis hoor. Ik ben er van het voorjaar nog geweest voor een aankoop via marktplaats. Dus als je de schapenvoerbak niet meer kunt vinden... Die staat nu bij ons in het weiland! ;) _/-\o_
klein landje :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnGCmLSAVASJ1InVcLCoZaWDBmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZtrS1K0X7X3uaoXAaQgF5nHG.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...-87372868-hoofdstraat-35/

Eventueel kun je deels eigenaar worden met de Crowdfundactie die is gestart: https://redoosterhouw.nl/

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16
Wilf schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:19:
[...]
Ik word echt simpel van de statement "Let op! Dit betreft een bieden vanaf prijs!" en niet alleen van het lelijke taalgebruik maar vooral om de insinuatie dat het voor minstens +30k meer weg moet. Ik hoop dan stiekem dat élke bieder een ton minder biedt :+
Ooit heb ik een keer een huis zo verkocht en ik kan je zeggen dat het een ongekende stroom van bezoekers heeft opgeleverd, Vele malen meer dan toen er nog een vraagprijs stond. De grap is dat de "bieden vanaf prijs" een heel flink stuk onder de oorspronkelijke vraagprijs lag en dat het huis uiteindelijk zo'n beetje voor de vraagprijs is weggegaan. Uit het oogpunt van de koper kan het een goede strategie zijn.Overigens denk ik niet dat mensen die echt interesse in het huis hebben een to minder zullen bieden omdat de tekst van de advertentie ze niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

zoekfunctie
Iets anders brengen mag ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 11-07-2020 13:19 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

alex1307 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Even een bericht om mijn enthousiasme te delen! De Rijnbandijk 46 is van ons! Maandag krijgen we de sleutel. :)
Proficiat!

Vergeef me, maar door de vraagprijs van bijna 1,5 mln moest ik toch even lurken op je profiel. Ik zie dat je nog ruim onder de 40 bent en (no judgement) 'slechts' een mbo-opleiding hebt gedaan. Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het is gelopen in je leven dat je een woning in deze prijsklasse kunt betalen? Ik hoop dat ik niet te vrijpostig ben als ik hiernaar vraag? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:13
Harrie_ schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Proficiat!

Vergeef me, maar door de vraagprijs van bijna 1,5 mln moest ik toch even lurken op je profiel. Ik zie dat je nog ruim onder de 40 bent en (no judgement) 'slechts' een mbo-opleiding hebt gedaan. Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het is gelopen in je leven dat je een woning in deze prijsklasse kunt betalen? Ik hoop dat ik niet te vrijpostig ben als ik hiernaar vraag? :X
De beste man is niet moeilijk te vinden. Tis hem gegund en 'vrijpostig' is in dit geval een briljante woordkeuze 8)

[ Voor 43% gewijzigd door leecher op 11-07-2020 11:56 ]

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

leecher schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:56:
De beste man is niet moeilijk te vinden.
Ik krijg 'm niet gevonden? Krijg zijn LinkedIn wel boven water, maar als ik daar op af moet gaan zou ik verwachten dat hij een tussenwoning koopt van 250k.
Dat zeker. Ik wil niet de illusie wekken dat ik hem (of een andere Tweaker for that matter) niet alle succes in het leven gun :>
leecher schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:56:
en 'vrijpostig' is in dit geval een briljante woordkeuze 8)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

@Harrie_ Ik denk dat je over de volgende post van @alex1307 hebt gelezen:
Haha nee hoor. Hadden grote woonboerderij in Heerhugowaard, maar doordat de provincie opeens heeft bedacht dat de weg breder moest worden zijn wij uitgekocht. Na 30 jaar gaan we noord Holland verlaten, wat natuurlijk erg jammer is, maar krijgen er iets supermoois voor terug.
alex1307 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Aangezien hij hier 30 jaar zegt en hij zelf onder de 40 is ga ik er vanuit dat het zijn ouderlijk huis was en dat hij of in ieder geval zijn ouders boeren waren/zijn. en dan is het weer niet zo raar dat hij met een mbo dit kan kopen aangezien hij gewoon ondernemer is vermoed ik.

@Luxicon lol, lijkt een foute plattegrond te zijn maar het gaat dus om 3 verschillende appartementen en nr1 heeft wel die buitenruimte.Laat maar, in de tekst staat dat ze alle drie een buitenruimte hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 11-07-2020 12:42 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BldhFO2KUXlp0AQUt4Sld-8ltUU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U7zVuNlmCFwJOfcR2g9BFhK2.jpg?f=user_large

Kunnen die ramen überhaupt dicht met die ventilatieroosters? (Los van het nut van die ramen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
In ieder geval wel genoeg privacy!

man man man, kerken kunnen zo prachtig zijn maar dan ga je er zulke hokjes in bouwen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PowerUp schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:48:
[Afbeelding]

Kunnen die ramen überhaupt dicht met die ventilatieroosters? (Los van het nut van die ramen)
Er staat een foto bij waar de ramen dichtzitten, maar ik zou het denk ik mooier vinden als het glas en lood vervangen zou worden door een modern kozijn.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Luxicon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:17:
[...]

Er staat een foto bij waar de ramen dichtzitten, maar ik zou het denk ik mooier vinden als het glas en lood vervangen zou worden door een modern kozijn.
Dat mag misschien niet, als het een monument is bijvoorbeeld. Dan is dit een oplossing om toch 'dubbelglas' te hebben - hoop rijksmonumenten hebben een voorzetraam om nog iets van isolatie te hebben, omdat ze niets aan de kozijnen en het glas mogen doen.

Edit: NVM, dit gebouw komt uit 1916 en was als kerk al niet het mooiste binnen. Waarschijnlijk bij de koop moest de gevel intact blijven van de gemeente ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://images4.persgroep.net/rcs/dAf8XtfcsZgBibWfTdO6YQQCJWE/diocontent/124162319/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp
https://www.destentor.nl/...-naar-hoge-hexel~a6609c6a

[ Voor 29% gewijzigd door Poekie op 11-07-2020 13:31 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Outerspace_ schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:19:
[...]
Iets anders brengen mag ook ;)
@Outerspace No offense maar dit topic staat ramvol met dubbele posts waarbij keer op keer naar de zoekfunctie wordt verwezen. Ik vind het erg overdreven om op die post een modbreak uit te voeren...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Laatst online: 01-09 18:41
En dan ook een dubbele vraagprijs in de advertentie zetten. Fundaprijs is normaal de vraagprijs; hier is het de bieden vanaf prijs; met een noot dat er toch een vraagprijs is van 6 ton...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Harrie_ schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:43:
[...]

@Outerspace No offense maar dit topic staat ramvol met dubbele posts waarbij keer op keer naar de zoekfunctie wordt verwezen. Ik vind het erg overdreven om op die post een modbreak uit te voeren...
Een modbreak ziet er wat anders uit, maar kleine ingrepen gaan met een mbr. Dat mensen moeten zoeken is natuurlijk een zekerheidje, maar iemand erop wijzen kan ook anders. Voor de rest staat mijn DM open voor suggesties e.d., dan houden we dit topic schoon ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Had ik niet eens gezien, zou het toch toch? _O_ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Wat een geweldige serre! Ligt helaas een beetje boven het budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Mooie Serre! Bij het 2e huis lijkt het wel een soort privacy glas te zijn maar volgens mij kan je er nog redelijk door heen kijken. Ik zie mezelf in ieder geval niet 's ochtends in mijn ondergoed in die keuken staan om koffie te drinken. Iemand ervaring met dit soort glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 00:16

Matis

Rubber Rocket

gws24 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:40:
Mooie Serre! Bij het 2e huis lijkt het wel een soort privacy glas te zijn maar volgens mij kan je er nog redelijk door heen kijken. Ik zie mezelf in ieder geval niet 's ochtends in mijn ondergoed in die keuken staan om koffie te drinken. Iemand ervaring met dit soort glas?
Is het niet gewoon warmtewerend glas of HR-glas met een folie er in?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:35
gws24 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:40:
[...]
Volgens mij is dat gewoon zonwerend glas (zhr++).

Voornamelijk om de zon buiten te houden (handig als zonwering lastig is) maar isoleert ook iets beter. Reflecteert wat als je vanuit buiten kijkt en vanuit binnen is het iets donkerder. Je hebt verschillende gradaties, sommige erg reflecterend /donker en sommige wat minder.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 12:07
Mooie tekst voor bij een toilet _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxoC0WELIYeTEFqkLRj5rTVyg4c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WKAxL7R8Wc20V5MwQjyrkH2G.jpg?f=user_large

Verder geen bijzonder woning, deze tekst viel mij op en het aantal zitplekken in de achtertuin dan.

https://www.funda.nl/koop...huis-41920802-amaniet-27/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/323/095_1440.jpg

btw; tv op 3 meter hoogte :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
VERNederlander schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:17:
Mooie tekst voor bij een toilet _/-\o_

[Afbeelding]

Verder geen bijzonder woning, deze tekst viel mij op en het aantal zitplekken in de achtertuin dan.

https://www.funda.nl/koop...huis-41920802-amaniet-27/
Spiegeltje is voor aambeien? :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:28

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

https://www.funda.nl/koop/nootdorp/huis-41929194-veenweg-28/

Zingen we allemaal even mee?
for english lyrics, see below
Overigens verbaasd het me dat ze niet wat energiebesparende maatregelen hebben getroffen, gezien hoe lang ze hieraan geknutseld hebben (ik fietste er voor het verplichte thuiswerken bijna dagelijks langs). Nog steeds maar energielabel D...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:12
Yukkie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:49:
https://www.funda.nl/koop/nootdorp/huis-41929194-veenweg-28/

Zingen we allemaal even mee?

[...]

Overigens verbaasd het me dat ze niet wat energiebesparende maatregelen hebben getroffen, gezien hoe lang ze hieraan geknutseld hebben (ik fietste er voor het verplichte thuiswerken bijna dagelijks langs). Nog steeds maar energielabel D...
Houd er rekening mee dat dit een voorlopig energielabel is. Wie weet hebben ze wel iets eraan gedaan maar hangt er nog geen definitief label aan vast wat beter is geworden dan D.

Best een aardige woning, echter voor die prijs vind ik het nogal duur. De tuin ligt rondom waardoor je geen gevoel van een ruime tuin krijgt en allemaal aangebouwde schuren trekt mij niet. Zal vast komen vanwege het om de hoek van Den Haag ligt en daarom die prijs zo hoog is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Laatst online: 01-09 18:41
Ben ik nu even verbaasd over de een nieuwe functie van Funda die ik nog niet eerder heb gezien? Eerder hadden ze wel een 360 foto optie waar je van kamer naar kamer kunt hoppen, maar dit is echt een wandeling door het huis.

3D tour (beta)
https://my.matterport.com/show/?m=acVQZLnc7ei

Net een poppenhuis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBa72EPkmI4sC7MK4imw58WxAzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4816LCnthxFKrpahWMYLWNsL.jpg?f=fotoalbum_large

Verder geen bijzonderheden
https://www.funda.nl/koop...is-87385102-tichelweg-14/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
Misschien nieuw voor Funda maar Matterport wordt veel gebruikt in de vastgoed wereld. Ben het vaker tegengekomen in ieder geval. Wel weer een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dit soort afbeeldingen eerder ook op Funda al gezien, toen wel enkel verstopt tussen de fotos.

Net zoals sommige aanbieders nog steeds doen. Geen plattegrond in de plattegrondfunctie maar afbeeldingen aan het einde van de fotoreeks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
The Grand Slam schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:38:
Ben ik nu even verbaasd over de een nieuwe functie van Funda die ik nog niet eerder heb gezien? Eerder hadden ze wel een 360 foto optie waar je van kamer naar kamer kunt hoppen, maar dit is echt een wandeling door het huis.

3D tour (beta)
https://my.matterport.com/show/?m=acVQZLnc7ei

Net een poppenhuis
[Afbeelding]
Dit hebben ze redelijk aan het begin van de coronaperiode haastig geïmplementeerd (het is in feite alleen een linkje naar matterport.com). Maar op zich wel een leuke functie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
KAN DIE MAKELAAR OPHOUDEN MET SCHREEUWEN?!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Tsja, wat is erger: een vreemde taal niet beheersen, of een potje maken van vervoegingen in je eigen taal? ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Hoop echt dat niemand dit koopt. Jezus, hoe verneuk je een kerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

poema schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:54:
[...]

Hoop echt dat niemand dit koopt. Jezus, hoe verneuk je een kerk.
Paar ongeschoolde Roemenen een aantal maanden wat gipsplaatjes tegen houten staketsels laten schroeven en presto: woonhokjes!

Ik heb in zoiets gewoond (huur) wat er ook zo uit zag en dat was gehorig, gestankig (rook de rook en eten van anderen door de gipsplaatjes heen) en vochtig (slechte ventilatie van doucheruimtes). Wat een ellende. Flashbacks...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Bij deze moet je niet al te gesteld zijn op je privacy. Het is net alsof je in het glazen huis zou gaan wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

O88088 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 18:32:
[...]

KAN DIE MAKELAAR OPHOUDEN MET SCHREEUWEN?!
Dat gaat toch altijd met verkopers op de huizenmarkt? Ik ben nog nooit een niet-schreeuwende verkoper op een markt tegengekomen :+

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:25
Alsof men na de bouw pas beseft heeft dat er ook nog een trap naar de verdieping in moest:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/018/131_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/018/132_2160.jpg

Die dubbele voordeur is dus uitsluitend voor de sier. klik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...38-van-hogendorpstraat-3/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/352/405_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/352/439_2160.jpg

ben benieuwd wie de makelaars nou zijn...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-41921552-donkstraat-26/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/346/229_2160.jpg

Ik vind de combinatie tussen afgewerkt en eigenlijk ook weer niet afgewerkt fascinerend op deze foto.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/323/095_2160.jpg

"Zeg schat, ik heb hier een USB stick met foto's; zou je die even in de TV willen steken?"

"Ja hoor, komt goed"

*Mission impossible muziekje*

Afbeeldingslocatie: https://www.christies.com/media-library/images/features/articles/2015/07/30/mainimage.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/323/116_2160.jpg

Wtf 8)7 :z

[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 12-07-2020 00:11 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 20-09 07:39
Blaze85 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:49:

[...[
ben benieuwd wie de makelaars nou zijn...
Ze zijn vast goed. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
GodDamage schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:19:
Alsof men na de bouw pas beseft heeft dat er ook nog een trap naar de verdieping in moest:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die dubbele voordeur is dus uitsluitend voor de sier. klik
Is dat iets Brabants of zo? Laatst ook al in Wernhout.
Blijkbaar is het hebben van een dubbele deur in die contreien iets heel belangrijks?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/weesp/huis-41921538-keverdijk-9/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/345/136_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xcb5AW7.jpg

Even lekker flauw doen hoor :7
voor de rest wel een bezienswaardig huisje.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaze85 op 12-07-2020 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Ik had vroeger zo'n lamp als bureaulamp. Die moest je aanzetten met een drukknopje bovenop de kap. Ik zie al helemaal voor me dat je elke avond al die lampen aan moet zetten met knopjes. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

SamPatterson schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:32:
[...]

Ik had vroeger zo'n lamp als bureaulamp. Die moest je aanzetten met een drukknopje bovenop de kap. Ik zie al helemaal voor me dat je elke avond al die lampen aan moet zetten met knopjes. :+
Wij hadden precies dezelfde lamp als in dat huis bij ons bedrijf (boven de lunchtafel) en ik kan je verzekeren dat hij het prima doet zonder een trappetje :+ is een designlamp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
In het rijtje "designproducten"

Elk product is een designproduct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Napo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:34:
[...]

In het rijtje "designproducten"

Elk product is een designproduct!
Ehm… nee. :)

Ik zeg het er zelf maar even bij omdat ik (eerst) dacht dat het zelfbouw was door één van onze medewerkers :)
Napo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:24:
[...]

Dan is het natuurlijk designed by één van jullie medewerkers ;)
Als engineer zie ik wel een verschil tussen iets bouwen en iets ontwerpen. Bij het eerste denk ik aan iets pragmatisch en bij het laatste aan iets waar over nagedacht is :+

[ Voor 37% gewijzigd door Wilf op 12-07-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wilf schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:06:
[...]
Ehm… nee. :)

Ik zeg het er zelf maar even bij omdat ik (eerst) dacht dat het zelfbouw was door één van onze medewerkers :)
Dan is het natuurlijk designed by één van jullie medewerkers ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Leuke oplossing voor als de badkamer te klein is voor een bad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NBG1oyERLGtTzpBPB7kU1lqyZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VotxQYhBxMrfXghnku1ymq4.jpg?f=fotoalbum_large
Verder best een fraai huis. Zou ik wel willen wonen.
https://www.funda.nl/koop...9630-jan-toebacklaan-2-a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Rubbergrover1 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:17:
Leuke oplossing voor als de badkamer te klein is voor een bad
[Afbeelding]
Verder best een fraai huis. Zou ik wel willen wonen.
https://www.funda.nl/koop...9630-jan-toebacklaan-2-a/
Say no more. Een jaar of 8 geleden heb ik eens een hotelkamer bij Van de Valk 'De Cantarel' in Apeldoorn geboekt waar ze ook een bad IN de hotelkamer hadden ;).

Enige nadeel: Doe even de gordijnen dicht, want het is wel op de begane grond :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rdam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:54
bszz schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Ooit heb ik een keer een huis zo verkocht en ik kan je zeggen dat het een ongekende stroom van bezoekers heeft opgeleverd, Vele malen meer dan toen er nog een vraagprijs stond. De grap is dat de "bieden vanaf prijs" een heel flink stuk onder de oorspronkelijke vraagprijs lag en dat het huis uiteindelijk zo'n beetje voor de vraagprijs is weggegaan. Uit het oogpunt van de koper kan het een goede strategie zijn.Overigens denk ik niet dat mensen die echt interesse in het huis hebben een to minder zullen bieden omdat de tekst van de advertentie ze niet aanstaat.
Stel gewoon een vraagprijs in, zo blijven de zoekresultaten in Funda ook een beetje representatief. Als ik een huis zoek rond de vier ton wil ik geen huizen te zien krijgen die vijf ton moeten opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:54
Heb je een kerk met mooie hoge ramen worden er zulke claustrofobische ruimtes gemaakt. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/127/496/863_2160.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rdam op 13-07-2020 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:25

QuattroNL

It is I.

(jarig!)
Rdam schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:42:
[...]Heb je een kerk met mooie hoge ramen worden er zulke claustrofobische ruimtes gemaakt. 8)7
[Afbeelding]
Een kerk uit 1916 die volledig geisoleerd is :?
Er zal vast aan de binnenzijde het nodige aan isolatie gedaan zijn maar 'volledig'? No way.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rdam schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:33:
[...]

Stel gewoon een vraagprijs in, zo blijven de zoekresultaten in Funda ook een beetje representatief. Als ik een huis zoek rond de vier ton wil ik geen huizen te zien krijgen die vijf ton moeten opbrengen.
Het is funda, daar zie je zo veel rare constructies langskomen om een huis in een lagere categorie te krijgen.

Erfpachtconstructies
Parkeerplaats die gekocht moet worden en er dus nog bij komt
bieden vanaf

De bijzondere wereld van Funda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Er staat een paard in de gang..
https://www.funda.nl/koop...1538-keverdijk-9/#foto-43
Nou ja half dan..

trouwens ook best dicht bij de hoogspanningsmasten:
https://www.google.com/ma...!3d52.2989954!4d5.0880844

[ Voor 19% gewijzigd door ToolkiT op 13-07-2020 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

QuattroNL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:47:
[...]

Een kerk uit 1916 die volledig geisoleerd is :?
Er zal vast aan de binnenzijde het nodige aan isolatie gedaan zijn maar 'volledig'? No way.
Het lijkt wel op de appartementen zelf geïsoleerd zijn.. huis in een shell van een kerk dus..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:21
Weet iemand trouwens hoe je kunt zorgen dat je kat niet steeds vogels mee naar binnen sleept?

https://www.funda.nl/koop...s-41911172-allersmaweg-7/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/009/964_2160.jpg

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beginnen met biologielessen nemen zodat je het verschil tussen een vos en een kat kunt zien bij de aankoop ervan :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Rdam schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:33:
[...]

Wat een onzin. Ik heb mijn huis eerst te koop gehad voor een bepaalde vraagprijs. Daar werd alleen (te) ver onder geboden en leverde mondjesmaat bezoekers op. Daarna hebben we de strategie omgegooid en een bieden vanaf prijs neergezet. Vanaf dat moment stroomden de bezoekers toe en hebben we het huis vrij vlot voor de oorspronkelijke vraagprijs gekocht. We doen dat niet voor jou maar om het huis verkocht te krijgen.

Heb je overigens wel eens bestudeerd hoe ramen in een kerk geplaatst zijn? Op de "begane grond zijn ze te hoog om naar buiten te kijken, met een verdiepingsvloer op een beetje normale hoogte krijg je vaak het effect dat je op de foto ziet. Dat is feitelijk alleen op te lossen door de begane grond op te hogen en met één woonlaag genoegen te nemen. Ramen verplaatsen is vaak niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door bszz op 13-07-2020 14:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19
Maar dit hele huis! Hoe dan....het is zeer ruim, kost bijna 6 ton. En dan heb je in totaal 3 kamers, dus 1 slaapkamer, waar je doorheen moet om de badkamer (zonder deur) te bereiken ook nog eens. Dus ook niet dat er nog eens iemand kan overnachten. Of je moet er wel een heel bepaalde levensstijl op nahouden natuurlijk ;)

Maar goed, dan is het huis ondanks een (voor deze contreien) megaperceel van 282 m2 maar goed 5 meter breed. Desondanks knal je er in de lengte een fiks kookeiland in, zodat het eetgedeelte ondanks dat het een eigenlijk royale 35 m2 is, alsnog krap oogt. De rest van de ruimte eromheen heb je ook niks aan, want deur en trap. En dan een gashaard in de hoek bij de toegangsdeur. Waar je dus niet bij kunt zitten, en alle warmte gaat linea recta naar boven, zelfs 2 verdiepingen trek, dus daar wordt het veel te warm. Op wat ik dan maar een tussenverdieping zal noemen heb je de woonkamer, maar daar is geen kachel/haard, een raar hoekje achter de trap, nou ja. Dit afgezien van de vraag wat je met een ruime eettafel voor 6 personen moet in een woning die duidelijk voor 2 mensen bedoeld is. Je kunt er etentjes geven, veronderstel ik. Maar dat is ook niet logisch, want of je gasten moeten dan aan de eettafel zitten de hele tijd, of je bent op verschillende verdiepingen aan het koken vs. zitten. Zonder dat het dan de wat deftiger suggestie heeft van verschillende formele ruimtes voor die delen van de avond - want dan wil je evident de keuken niet in het eetgedeelte hebben, en een deur in je salon.

En dan is er die ene (!) slaapkamer, in een huis van 163 m2. En die is 3x5, wat, vooruit, net een fractie groter is dan die in mijn vinex-hut. Maar niet in de richting die er toe doet, want je hebt net als in de doorsnee 3x4 vinex-kamer aan beide kanten van een 1,80 meter breed bed, 60 cm om er in en uit te stappen. De andere richting op zit een balkon en dat ga je niet onbereikbaar maken door daar het bed te plaatsen.

De afwerking is zo te zien verder schitterend, maar hoe kun je in zoveel ruimte zo weinig kamers hebben *en* het dan ook nog krap laten ogen. Ik snap er werkelijk niks van. Ik heb deze keer geen zin om het na te rekenen, maar klopt die 163 ook wel? Waar zit al die ruimte dan?

De mooie skipiste op het dak heeft trouwens ook nog de nodige problemen: bekijk foto 59 eens, waar het dak helt zitten er dikke vette blaren in het dakmateriaal, ik denk dat je daar op forse ellende kunt rekenen op korte termijn. En het staat er pas 10 jaar! Sowieso, bitumineus op dit oppervlak voor je hele dak, lijkt me vragen om gezeur. Vraag me ook af op het klopt, mag hopen toch EPDM (maar als dat er zo uitziet, ben je ook verder van huis volgens mij, weet ook niet of dat kan op hellende oppervlakten). Op foto 61 ook goed zichtbaar, betreft het hele steiler lopende gedeelte. Misschien vangt dat de meeste zon? Waarom zitten daar geen zonnepanelen, wat dat betreft?

Nou ja, zo blijkt maar weer dat mensen verschillen, want met dit huis kan ik echt helemaal niks. Ben benieuwd hoe snel het verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-09 21:11
Achtertuin staat op WZW als ik op kadastrale kaart kijk, zon staat er dus niet heel lang recht op. echter lijk het ook niet geblokkeerd de buren. Zover ik weet mag je bitumen tot 60 graden toepassen dat wordt hier in ieder geval overschreden. Zouden de beschadigingen hieruit vloeien?

edit: beschadigingen lijken niet op het steilste gedeelte te zitten vooral in de bocht naar flauwer gedeelte.

[ Voor 18% gewijzigd door ocrammarco op 13-07-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:19

Superflip

*pwiet*

De prijzen in onze gemeente zijn helemaal aan het doorslagen. 2,1mil. voor een eenvoudige vrijstaande woning. Ik vind de afwerking voor dat geld toch beneden alle peil, vooral bij de badkamers was het budget op.

In een erg gewilde villawijk een bescheiden woning: https://www.immoscoop.be/...wilrijk/antwerpen/465287/

Ik denk dat alle andere villa's in de straat minsten dubbel zo groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

Wat een kille troosteloze bende, lijkt wel een omgebouwd bedrijfspand?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:19

Superflip

*pwiet*

-tom-562 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:46:
Wat een kille troosteloze bende, lijkt wel een omgebouwd bedrijfspand?
Dat is het niet. Ik heb het nog weten bouwen enkele jaren terug.
Ook die grote baksteen blok verpest je zicht naar achteren toe op het terras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:50
Superflip schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:32:
De prijzen in onze gemeente zijn helemaal aan het doorslagen. 2,1mil. voor een eenvoudige vrijstaande woning. Ik vind de afwerking voor dat geld toch beneden alle peil, vooral bij de badkamers was het budget op.

In een erg gewilde villawijk een bescheiden woning: https://www.immoscoop.be/...wilrijk/antwerpen/465287/

Ik denk dat alle andere villa's in de straat minsten dubbel zo groot zijn.
Wilrijk. Zo gek is dat niet als Antwerpen in je achtertuin ligt en je zelf in een villawijk woont. Zeker veel geld, maar ga maar eens in Amsterdam kijken als je daar in de omgeving in een villawijk zo'n pand wil kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door aschja op 13-07-2020 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
het is gebouwd met een architect maar erg krap op de kavel gezet.
de Xenos tekst is dat hip <?>
https://www.funda.nl/koop...1921711-chet-bakerlaan-8/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPC_vtaBA9UDoMgO8Z6LytH_-yc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2KMFHDHSAynM3eb8NZ16Oej.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWfdHHYSWuvxb0J2EUyQoP7uc9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TH2oLvnHLPNjNEk8ErKOTDnc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bszz
Wilke schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:11:
[...]

Maar dit hele huis! Hoe dan....het is zeer ruim, kost bijna 6 ton. En dan heb je in totaal 3 kamers, dus 1 slaapkamer, waar je doorheen moet om de badkamer (zonder deur) te bereiken ook nog eens. Dus ook niet dat er nog eens iemand kan overnachten. Of je moet er wel een heel bepaalde levensstijl op nahouden natuurlijk ;)

Maar goed, dan is het huis ondanks een (voor deze contreien) megaperceel van 282 m2 maar goed 5 meter breed. Desondanks knal je er in de lengte een fiks kookeiland in, zodat het eetgedeelte ondanks dat het een eigenlijk royale 35 m2 is, alsnog krap oogt. De rest van de ruimte eromheen heb je ook niks aan, want deur en trap. En dan een gashaard in de hoek bij de toegangsdeur. Waar je dus niet bij kunt zitten, en alle warmte gaat linea recta naar boven, zelfs 2 verdiepingen trek, dus daar wordt het veel te warm. Op wat ik dan maar een tussenverdieping zal noemen heb je de woonkamer, maar daar is geen kachel/haard, een raar hoekje achter de trap, nou ja. Dit afgezien van de vraag wat je met een ruime eettafel voor 6 personen moet in een woning die duidelijk voor 2 mensen bedoeld is. Je kunt er etentjes geven, veronderstel ik. Maar dat is ook niet logisch, want of je gasten moeten dan aan de eettafel zitten de hele tijd, of je bent op verschillende verdiepingen aan het koken vs. zitten. Zonder dat het dan de wat deftiger suggestie heeft van verschillende formele ruimtes voor die delen van de avond - want dan wil je evident de keuken niet in het eetgedeelte hebben, en een deur in je salon.

En dan is er die ene (!) slaapkamer, in een huis van 163 m2. En die is 3x5, wat, vooruit, net een fractie groter is dan die in mijn vinex-hut. Maar niet in de richting die er toe doet, want je hebt net als in de doorsnee 3x4 vinex-kamer aan beide kanten van een 1,80 meter breed bed, 60 cm om er in en uit te stappen. De andere richting op zit een balkon en dat ga je niet onbereikbaar maken door daar het bed te plaatsen.

De afwerking is zo te zien verder schitterend, maar hoe kun je in zoveel ruimte zo weinig kamers hebben *en* het dan ook nog krap laten ogen. Ik snap er werkelijk niks van. Ik heb deze keer geen zin om het na te rekenen, maar klopt die 163 ook wel? Waar zit al die ruimte dan?

De mooie skipiste op het dak heeft trouwens ook nog de nodige problemen: bekijk foto 59 eens, waar het dak helt zitten er dikke vette blaren in het dakmateriaal, ik denk dat je daar op forse ellende kunt rekenen op korte termijn. En het staat er pas 10 jaar! Sowieso, bitumineus op dit oppervlak voor je hele dak, lijkt me vragen om gezeur. Vraag me ook af op het klopt, mag hopen toch EPDM (maar als dat er zo uitziet, ben je ook verder van huis volgens mij, weet ook niet of dat kan op hellende oppervlakten). Op foto 61 ook goed zichtbaar, betreft het hele steiler lopende gedeelte. Misschien vangt dat de meeste zon? Waarom zitten daar geen zonnepanelen, wat dat betreft?

Nou ja, zo blijkt maar weer dat mensen verschillen, want met dit huis kan ik echt helemaal niks. Ben benieuwd hoe snel het verkoopt.
Kijk, dit is nou typisch een "maatwerk" huis, gebouwd voor twee mensen zonder kinderen die veel van koken en lekker eten houden en daar graag met vrienden van genieten. Het idee om alle ruimtes met elkaar te verbinden snap ik wel: Dat geeft een ruimtelijker beeld dan overal muren of deuren tussen te zetten of door verdiepingen helemaal te scheiden van elkaar dor een trappenhuis. Dat vindt niet iedereen praktisch maar je laat een huis over het algemeen ook niet bouwen voor de gemiddelde Nederlander maar voor jezelf. De haard is volgens mij trouwens een sfeerhaard, niet eentje waar veel warmte afkomt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
BastiaanF schreef op maandag 13 juli 2020 @ 17:29:
Lijkt me logisch, elk huis wordt getekend door een architect, daar zijn die mensen voor. Complete flatgebouwen worden door architecten getekend, maar dat zet je dan toch ook niet in de tekst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zelf ook even eens neuzen bij mij in de buurt...

https://www.funda.nl/koop/delft/huis-86438895-kopkas-125/

Huis voor bijna een miljoen, maar wat een rommelige indeling 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/105/675/045_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/105/675/049_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/105/675/051_2160.jpg

Voor hetzelfde geld en honderd meter verderop kun je ook deze watervilla kopen. Hier ben ik stiekem wel verliefd op:

https://www.funda.nl/koop...908485-glaskloksingel-61/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/526/813_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/526/857_2160.jpg

Dit dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:51
FunkyTrip schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:00:
Voor hetzelfde geld en honderd meter verderop kun je ook deze watervilla kopen. Hier ben ik stiekem wel verliefd op:

https://www.funda.nl/koop...908485-glaskloksingel-61/

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alleen even wachten totdat het hard genoeg vriest voordat je de ramen kan wassen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
Wilke schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:11:
[...]

Ik vind het best wel een gaaf huis eigenlijk. Niet iedereen heeft een gezin en wil alles praktisch ingericht hebben. Waarschijnlijk ga jij van ons nieuwe huis hetzelfde vinden; 200m2 en maar 3 slaapkamers maar wel met een grote woonverdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
FoxLenny schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:14:
[...]

Alleen even wachten totdat het hard genoeg vriest voordat je de ramen kan wassen :+
Wel beetje jammer dat in Nederland het water over het algemeen een vieze algentroep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
Hielko schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:34:
[...]

Wel beetje jammer dat in Nederland het water over het algemeen een vieze algentroep is.
Hij bedoelt dat je dan op het ijs kan staan.

Maar met zo'n huis heb je toch een boot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:51
jongetje schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:08:
[...]

Hij bedoelt dat je dan op het ijs kan staan.

Maar met zo'n huis heb je toch een boot...
Duh :P
Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat mensen die meer dan een miljoen aan een huis uitgeven niet zelf hun ramen wassen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38

Sport_Life

Solvitur ambulando

Foto 26 twee inbrekers op het dak :o

[ Voor 55% gewijzigd door Sport_Life op 13-07-2020 20:39 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
de Xenos tekst is dat hip <?>
https://www.funda.nl/koop...1921711-chet-bakerlaan-8/
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toevallig vanmorgen dit huis met Mrs Rukapul doorgenomen, maar het wordt 'm niet :+

Zo'n huis hoort niet op zo'n perceel. Dit is ook de eerste daar in de buurt die voor een miljoen in de markt wordt gezet.
jongetje schreef op maandag 13 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Lijkt me logisch, elk huis wordt getekend door een architect, daar zijn die mensen voor. Complete flatgebouwen worden door architecten getekend, maar dat zet je dan toch ook niet in de tekst?
De architect wordt ook nog bij naam genoemd in de tekst. Lijkt me niet best voor zijn portfolio, want het is duidelijk dat flink wat professionele normen terzijde zijn gezet. Lijkt echt op een klusje van geef me een stijl-x-huis en flikker 'm maar op perceel-y en oja-onder-het-maaiveld-boeit-niet-als-het-maar-veel-m2-heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik las bij het adres toch echt eerst iets anders :) Ik weet het: A dirty mind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik vind het best een fraai grondgebonden penthouse ;) maar je vraagt het je inderdaad af, als je toch eigenlijk niet om een tuin geeft, waarom dan toch in zo'n 'bungalow' gaan wonen?

offtopic:
bij de straatnaam dacht ik eerst dat het bij het in dit topic beruchte Roy Eldridgepad in Leidsche Rijn was..

[ Voor 14% gewijzigd door Rubbergrover1 op 13-07-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FoxLenny schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:14:
[...]

Of dat je ze bij schade kunt vervangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:00:
Zelf ook even eens neuzen bij mij in de buurt...

https://www.funda.nl/koop/delft/huis-86438895-kopkas-125/

Huis voor bijna een miljoen, maar wat een rommelige indeling 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/105/675/046_2160.jpg

het kabelmanagement is net zo vreselijk als de inrichting :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...nt-41922605-rijksweg-310/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/382/869_2160.jpg

weer wat anders dan een strak Vinex-tuintje
Pagina: 1 ... 158 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.