Volgens mij is die keuken een behoorlijk dure keuken. Het moet wel je smaak zijn... Dat plafond is ook behoorlijk eigenzinnig, ik mag het wel als mensen een woning inrichten naar hun eigen smaak in plaats van kiezen voor de veilige en saaie variant. Maar die badkamer... nee.
ocrammarco schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:16:
[...]
Weet wel waar het vandaan komt. De trap die moet voldoen aan bouw besluit is natuurlijk ook way te groot.
Maargoed het moet uiteindelijk allemaal wel bruikbaar zijn natuurlijk.
Sowieso zitten er meer niet praktische dingen aan. Kozijnen tot op vloer is ook gewoon niet handig. Ze hebben het erg moeilijk gemaakt met de ramen aan de voorkant zodat je enorm beperkt met keuken positie
Aan de achterkant staat er een stalen paal bij hoek kozijn / deur. Snap dat ding maar ontwerp het of zonder paal of schuif de kozijnen uit de hoek.
Maargoed wie ben ik.
Die trap
lijkt alleen maar groot door de groothoekfoto's...
Kozijnen tot aan de vloer vind ik juist erg mooi in het woonkamerdeel. En zo te zien is er voor de keuken ruimte genoeg (en ook meer dan 60cm ruimte tot aan de deur, zodat je een keuken met normale keukendiepte kunt plaatsen).
Wat mij meer verbaast is dat ze wel de moeite nemen om zo'n nieuwerwetse taatsdeur in de woonkamer te monteren, maar vervolgens voor de naastgelegen WC de meest goedkope woningbouw-opdekdeur hebben gebruikt.
:strip_exif()/f/image/tQ7ihDozQDEEoo631Onh0pDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder vind ik het best een geslaagd huis. Maar zeker niet ieders smaak.
Touchdomex schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:33:
[...]
Ja heel erg je mening want dit is redelijk netjes tot goed gedaan. Hier valt weinig echt fouts aan te doen. Maybe wat teveel hout wat over een paar jaar weer weg mag omdat het net iets to much is maar niets wat niet zelf aan te passen is met kleine stapjes. Indeling van het huis en de ruimtes zijn erg goed gedaan met die verbouwing.
Ik vind het juist extreem rommelig met al die verschillende stijlen van de diverse uitbouwen, ik raak bijkans de tel kwijt. Een laag stukje met licht hout, dan een hoog stuk met donker hout, een afdak/garage van weer ander hout gecombineerd met oude baksteen, daar tegenaan weer een iets nieuwere uitbouw/schuur van nieuwere baksteen en dan heeft het mansardehuis zelf ook nog een wit geverfd stukje uitbouw.
Ik had het mooi gevonden als ze het bij twee of misschien drie stijlen hadden gelaten. Dus het oude hoofdhuis behouden en al die rommelige stukjes vervangen door één moderne aanbouw.